DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 5 6 7 8 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan sau Clio Symbol ?, Care isi merita mai mult banii ?

SYL
post 9 Jun 2005, 10:51
Post #181


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




Aici se facea comparatie intre LGN si Clio Symbol !! Clio Sport de care vb este un Clio Bicorp, si are motor 2.0 182cp, si multe dotari in plus fata de LGN (airbag-uri laterale, ESP, xenoane, tapitarie piele, climatizare automata, etc), dar si pretul se invarte in jurul 20mii euro.


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mewtwo
post 9 Jun 2005, 10:57
Post #182


LA LA LA TRA LA LA


Group: Members
Posts: 129
Joined: 21 April 04
From: Bucuresti




QUOTE(SYL @ 9 Jun 2005, 12:51)
Aici se facea comparatie intre LGN si Clio Symbol !!  Clio Sport de care vb este un Clio Bicorp, si are motor 2.0 182cp, si multe dotari in plus fata de LGN (airbag-uri laterale, ESP, xenoane, tapitarie piele, climatizare automata, etc), dar si pretul se invarte in jurul 20mii euro.
*



Stiu, dar am vrut sa-i bucur si pe proprietarii de Clio ! Doamne ce m-as mai "da" cu un Clio dintr-asta....Ce mai inseamna in ziua de azi 20.000 de Euro ?

Chit ca ma repet, dar Logan-ul este castigator in comparatia asta .

This post has been edited by mewtwo: 9 Jun 2005, 10:58


--------------------
DACIA LOGAN Laureate
....regimul HAMBURGHEZO-MOSIERESC.....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 9 Jun 2005, 13:12
Post #183


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Scuze, poate pic si eu ca musca in lapte, dar vazand titlul ma simt dator sa va impartasesc din experienta mea cu CLIO SYMBOL de serviciu.


La 30.000 km amortizoarele pe fata erau scurse si capetele de bara aveau joc.

La 40.000 km i-a cazut un injector...mergea ca un c... si scotea benzina pe esapament de ziceai ca-i aspersor...noroc ca mi s-a intamplat in Bucuresti.

Masina este inca in garantie dar nu se stie inca daca defectarea injectorului este un defect de fabricatie sau nu...se pare ca s-a facut o reclamatie catre RENAULT.

Mai departe astept cu interes ce-o sa mai apara...

In rest, pedala de ambreiaj si scaunele scartaie mai abitir ca la Dacia berlina, panourile de usi vibreaza, aerul conditionat nu are eficienta, chederele de la parbriz si de la geamurile usilor fata nu sunt fixate cu spirit de raspundere (la orice ora un pui de lele poate sa le traga din locas), cand trag bricheta iese cu tot cu priza, pompa de servodirectie este tot timpul plina de ulei, opritorul de la capacul torpedoului s-a rupt iarna trecuta din cauza frigului, aparatorile de noroi din plastic montate la aripile din fata au inceput sa zboare din clipsuri, si multe alte "nimicuri" din astea.


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bianca
post 9 Jun 2005, 13:36
Post #184


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 25 April 05




Logan ...modelul de varf ..la banii cu care iti iei un Clio ....mie una nu-mi place ...dar asta depinde de gustul fiecaruia dintre noi...as fi putut sa imi iau Clio cu programul de 30 de milioane ..Renault dadea 60 de milioane , dar chiar nu imi place Clio..nu vreau sa intru in polemici , eu doar mi-am spus parerea.


--------------------
Logan Laureate 1.4 MPI Egee - B 80 -xxx
multa hotie si prostie in tara asta...ne meritam soarta ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serj
post 9 Jun 2005, 22:37
Post #185


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 5 May 05




Am facut referinta la modelele de acum putini ani (vreo 2-3) deoarece imi este greu sa cred ca aceeasi oameni care au facut acele masini pot face acum masini bune, poate daca stau francezii in spatele lor. Oricum treaba s-a schimbat si pe la dacia si asta s-a facut simtita inca de la solentza... Motoare renault, schimbator renault, tabla romania unsure.gif , interior romania.
Nu pot spune ca loganu e o investitie proasta (e un fel de clio light). Dar decat clio de la turci (multi spun ca sunt nashpa!) mai bine astept dci de la dacia desi nu fac multi km/an... blush.gif schimbarea de masina este si una de imagine blush.gif si ma enerveaza ca sunt multe logane pe strazi...


--------------------
Dacia Logan Laureat Plus, 2006 - sb-26-rvo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 10 Jun 2005, 11:10
Post #186


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(serj @ 9 Jun 2005, 22:37)
Dar decat clio de la turci (multi spun ca sunt nashpa!) mai bine astept dci de la dacia desi nu fac multi km/an...  blush.gif schimbarea de masina este si una de imagine  blush.gif si ma enerveaza ca sunt multe logane pe strazi...
*



Crezi ca Loganul este mai tare la capitolul fiabilitate?
Ma indoiesc...avantajele pe care le vad eu la el sunt pretul mai mic la un volum mult mai mare (eu cred ca o sa ma imbolnavesc de claustofobie in Symbol) si cheltuielile cu intretinerea mai mici.

Oricum Renault este codas la capitolul fiabilitate, ce-am patit eu este mizilic fata de ce-au patit unii din colegi si sefii mei cu Megane II si Laguna II.
Singurele masini mai aproape de linia de plutire sunt Kangoo-urile. Am avut si unul din asta timp de 2 ani.


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 10 Jun 2005, 18:55
Post #187


Membru


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(tunderbird @ 10 Jun 2005, 11:10)
eu cred ca o sa ma imbolnavesc de claustofobie in Symbol

*



Asa, ca pentru tine, nu te poti imbolnavii de claustrofobie+ ca trebuie sa fie si bezna ca sa suferi de aceasta "boala". Daca in symbol suferi de clautrofobie, in MAtiz cum mai e?


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 10 Jun 2005, 19:03
Post #188


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




in loc de clio sau logan va pot oferi asa ceva biggrin.gif

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=20663


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daleputley
post 13 Jun 2005, 12:27
Post #189


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 11 December 04




In discutia asta ar merita sa luati in seama ultima oferta de la renault: Clio Symbol Fidji - o editie limitata, care la pretul de 9480 E (motor 1.4 8V) ofera toate optiunile - dublu airbg, ABS, servo, geamuri electrice in fata, CD cu radio, volan reglabil, scaun reglabil pe inaltime,AC, termometru exterior si asta e tot ce imi amintesc.

Mai mult, am comandat-o si am aflat ca beneficiez de o reducere - astfel incat pt masina de mai sus am platit 8900 E. In conditiile astea, eu cred ca nu se compara cu un Logan, cu care - trebuie sa spun - am mers, si nu mi-a displacut.

Dar mai adaug ca Clio are 4 stele la EuroNCAP, ceea ce logan nu se stie daca are.
Spatiul mic din Clio ? Am 1.70.
Scartzaieli ? nu vad de ce nu ar aparea si la Logan, in aceeasi masura sau mai mare.
Ce mi-e Ismail, ce mi-e nea Gheorghe ?

Acestea fiind spuse, cred ca Clio Fidji bate Loganul.


--------------------
Clio Symbol Fidji, 1.4 8V, iunie 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 13 Jun 2005, 12:48
Post #190


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Vineri mi-am luat unul si sunt multumit de el pana acum. Motorul e exact cel de pe solenza, cutia de viteze cred ca e diferita, are inel la marsarier si marsarierul e in stanga treptei 1.
Acuma nu stiu daca am scaunul reglabil pe inaltime, eu am fost multumit ca stau sus cum stateam in Matiz si nu m-a interesat sa-l dau mai jos.
Oricum n-as fi vrut Logan 1000 de ani.
In portbagaj la clio (510 litri) cred ca incap 2 oameni legati fedeles sa-i rapesti si mai ai loc de ceva sacose. Pe inaltime s-ar putea ca cei mai inalti sa nu incape, cand am scos tetierele (toate) sa-i montez huse le-am lovit de fiecare data de plafon.
Interiorul aduce cu solenza, comenzile de climatizare sunt identice, materialul bordului e asemanator (sincer mi s-a parut mai prost decat la Daewoo, parca aveam o finisare mai buna) Servodirectia merge superb.
sonorizarea isi face treaba, nu vibreza nimic. Ai pe fata tweetere incluse. tunerul de pe radio merita nota 10, e mai bun decat pe mp3-ul JVC care-l avusesem inainte pe Maty. In plus are sub volan un fel de joystick cu care variezi volumul, schimbi posturile de radio, track-urile, alternezi radio-cd si care se manevreaza foarte comod din degetul UE (stiti voi care) si inelar. stabilitatea e exemplara, mergi cu 120-125 (rodaj totusi) fara sa simti viteza, si asta chiar pe un drum judetean cu unele onduleuri din cand in cand. Amortizoarele cred ca sunt pe gaz.
Astept eventualele intrebari.
Butoanele de dezaburire (ce include si pe cea a oglinzilor) si cel de blocare usi sunt identice cu cele de la Solenza.

This post has been edited by Laurentziu83: 13 Jun 2005, 12:50


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 13 Jun 2005, 13:12
Post #191


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




QUOTE(Laurentziu83 @ 13 Jun 2005, 13:48)
Interiorul aduce cu solenza, comenzile de climatizare sunt identice


Nu sunt identite, la Symbol recircularea e pe butonul de ventilator, e mai ciudat, in dr e fresh, in stg recirculare, si nu ai posibilitatea de a da pe recirculare cu ventilatorul oprit, adica sa nu intre deloc aer. La SLZ recircularea e pe buton..


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 13 Jun 2005, 13:14
Post #192


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Nu-i adevarat, am buton separat pentru recirculare, cu led in el, parca la SLZ Scala era la fel

This post has been edited by Laurentziu83: 13 Jun 2005, 13:15


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 13 Jun 2005, 13:28
Post #193


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




A, insemna ca au modificat, au pus ca la Clio Bicorp. Inainte la Symbol era cum am spus eu.
Referitor la consum cum e? ..am vazut ca te plangeai pe daewooclub ca e pe benzina si nu diesel, si conduma mai mult ca Matiz tongue.gif


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rdu
post 13 Jun 2005, 13:30
Post #194


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 44
Joined: 25 April 05
From: Iasi




Mi se pare ciudat ca la pret e egal cu Ambitionul, dar are mai multe dotari.Oare de ce?
P.S-logan cu GE +metalizata iar clio cu reducere de 400 euro.

This post has been edited by rdu: 13 Jun 2005, 13:48


--------------------
DACIA/FIAT LOGAN 1.6 LAUR,PANDA - IS .....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 13 Jun 2005, 13:43
Post #195


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




LGN AMbition 1.6 87cp costa 8450euro.
Clio Symbol Fidji 1.4 8V cu jenti de aliaj de 14' (LGN Ambition are standard jenti aliaj 15') costa 9820euro.
LGN are in plus coputer de bord, geamuri electrice spate, motor mai puternic...nu mai vb de habitaclu, care e clar mai mare la LGN.

Deci Symbolul e mai scump cu 1370 euro. Daca tinem cont ca la LGN motorizarea 1.4(cea de pe Symbol) e mai ieftina cu 400euro. insemna o diferenta de 1770euro, la dotari care nu sunt chiar similare (LGN in plus comp bord, geamuri el spate, roti dimensiun mai mari..).

This post has been edited by SYL: 13 Jun 2005, 17:29


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 13 Jun 2005, 15:41
Post #196


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Cu consumul e teroare deocamdata. am 570 km cu ea, am facut plinul cand am luat-o (45 litri), am mai pus 9.5 litri ieri seara in Barlad (300k lei) iar acum sunt la ultima linie alba. urmatoarea linie e rosie. N-am avut cum sa invat inca indicatorul de benzina. pana sa plec la Iasi mi-a halit cam 7%, si asta din plimbari mai mult afara (Galati-Braila de vreo 3 -4 ori). La drum intins cu 110-120-130 cred ca a sarit bine de 8-8.5%, poate chiar peste 9 (ca mi-e frica sa zic 10). Am mai mers ceva ieri seara prin oras. Astept sa se termine rodajul, ca pana acum m-a spart. La Matiz imi lua cam 5 afara si maxim 7 in oras, hai 7 si ceva in aglomeratie.
oricum spunea cineva ca nu trebuie sa-ti bati capul cu consumul in primii 2000 de km.
P.S. jentile le am din tabla neagra cu capace, nu-s speciale. Anvelope Bridgestone 175/65/14.
teoretic ar trebui sa ia vreo 6 afara si 9 in oras sau peste. Cam mult fata de ce eram obisnuit.

This post has been edited by Laurentziu83: 13 Jun 2005, 15:45


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 13 Jun 2005, 15:55
Post #197


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




io am chinuit rau un clio nou noutz in Buc si nu am reusit sa scot decat 10. Si am schimbat la 5000+ (max a 2-a in oras...).
La drum lung mers linistit 120 constant Buc Timisoara mi-a luat 5.9%. Si masina avea 1200 de km.
Este super rezistenta masina asta... Numa' ca e mica rau, pt mine...


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 2.0 benzina - varies
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Blak
post 14 Jun 2005, 14:42
Post #198


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 2 February 04
From: Bucuresti




Clio ...clarr.... nu suporta comparatie...


--------------------
blak
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gheghe
post 14 Jun 2005, 15:37
Post #199


Membru autentic


Group: Members
Posts: 209
Joined: 24 May 05
From: Campina, PH




Clio Symbol, la rece, mi se pare o investitie buna pentru piata romaneasca, dar cui ii place forma. Se vede ca portbagajul este un adaus fortat, si, parerea mea, intr-un top al celor mai urate si lipsite de personalitate masini ar sta linistit in primele locuri. Dar, gusturile nu se discuta!

This post has been edited by gheghe: 14 Jun 2005, 15:38


--------------------
Dacia Logan Ambition - PH 99 xxx
Caut pareri pertinente si argumentate. Ofer recompensa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 14 Jun 2005, 16:28
Post #200


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




amandoua sunt niste mutanti:
- clio cu portbagajul ala adaugat si loganul in anasamblu tongue.gif
dar tragand linie - (am mers cu amandoua) clio e mai inchegata si mai bine finisata, plus materiale oleaca mai bune - dar si diferenta de bani... sad.gif

plus un fapt de luat in seama: -la Clio casco e in jur de 2 mil pe luna iar la logan de vreo 7-8 mil pe AN ... (nu compar cu SRN cu 2 mil pe an of course)

cu toate astea tot un clio dCi de 80cp mi-ash lua... smile.gif


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 14 Jun 2005, 16:57
Post #201


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




eu zic asa: cat timp ai sub 10000 de euro pt masina noua, nu pui conditii de design/frumusete. E clar ca te intereseaza fiabilitate/versatilitate/pret/spatiu. Daca te intereseaza designul, alfa porneste de la cu totul alte preturi... Caci eu cand vorbesc de design ma gandesc la alfa romeo si julieta blonda si cu cracii lungi...


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 2.0 benzina - varies
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 14 Jun 2005, 17:00
Post #202


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




alx are perfecta dreptate
am avut alfa romeo destul de noua ('94) si era super la capitolul design, performante, handling - dar consuma in draci si piesele costau exagerat de mult...

dar - mai e o chestie - o sa apara clio 3 - si n-arata rau deloc pentru clasa lui


eeee... si de blonda nu mai vorbim... bine ca sunt mai affordable decat un alfa romeo... biggrin.gif

This post has been edited by madkatweb: 14 Jun 2005, 17:01


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 14 Jun 2005, 17:55
Post #203


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




QUOTE(madkatweb @ 14 Jun 2005, 18:00)
dar - mai e o chestie - o sa apara clio 3 - si n-arata rau deloc pentru clasa lui


Aici topicul era despre LGN si Clio Symbol, nu Bicorp. Va aparea Clio 3 numai in varianta Bicorp, Symbolul nu va mai avea urmas, loculul lui fiind luat de ....LGN tongue.gif


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 15 Jun 2005, 09:03
Post #204


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




asa am auzit si eu zvonul... intr-un fel e bine, ca nu mai apare un mutant cum e Clio Symbol... smile.gif


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 15 Jun 2005, 11:17
Post #205


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




In cazul in care Symbol-ul e mutant atunci pentru Logan eu nu mai gasesc termeni in dictionar pentru uratenie. Clio de bine de rau pastreaza botul si usile fata si spate pana la portbagaj de la Bicorp, si poate sa zica oricine ca totusi arata bine Bicorpul, care a fost desenat sa (si) arate bine. Loganul mai da-l incolo, cum oare sa fie mai frumos ca Symbol-ul, atata timp cat a fost desenat pentru spatiu si nu pentru frumuseste? La Logan chiar daca i-ai schimba genul caroseriei sa-l faci ceva gen Bicorp tot urat ar arata.
Recunosc, nici mie nu-mi place Clio la aspect, mai mult imi placeau Woo-urile la design, in general nu-mi plac Reno-urile, dar faptul ca acum conduc unul tine de anumite motive pe care nu am voie sa le comentez.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 15 Jun 2005, 11:21
Post #206


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




pai in primul meu post pe acest topic asta am spus - ca si Clio dar si Loganul sunt mutanti...
Woo- urile nu mai vorbim - la design, cu mici exceptii sunt reusite... motoarele insa... prefer renault totusi

si mai e o treaba - toti trambiteaza ce motoare vechi au solnitele si loganurile - dar nua ma auzit pe unul sa zica ceva de vechimea (morala) a motorului de cielo de ex. - care intr-adevar e un motor bun... dar e conceput inainte de 90... si e cam in aceeasi forma ca atunci...

e drept ca si E7J -ul de renault e de pe vremea lui R19 dar s-a pastrat practic numai blocul, pistoanele si arborele cotit... restul este complet diferit...

daca pare prea offtopic sper sa nu se oftice moderatorii prea tare...

This post has been edited by madkatweb: 15 Jun 2005, 11:26


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 15 Jun 2005, 12:30
Post #207


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




un motor daca se dovedeste bun nu prea are rost sa fie schimbat de-aiurea. intr-adevar este un motor bun cel de pe Solenza, Logan, Symbol etc, n-a zis nimeni ca-i vechi sau nou. Si cel de la Cielo a aparut inainte de 90 dar a primit si un sistem de injectie de atunci etc etc.
Eu unul prefer mai degraba un motor de conceptie mai veche, dar care s-a dovedit bun de-a lungul timpului decat un motor nou despre care nu stii nimic. N-am nevoie sa fiu eu cobaiul. Si motorul de 1.4 se incadreaza in categoria motoarelor vechi, dar bune, nu zic nu. am deja vreo 600 de km facuti atat afara cat si in oras si am vazut ce poate. si nu-i prima data cand conduc alaturi de motorul asta.
Va mai amintiti de peugeot 106 kid, cu motorul lui de 954 cm3? S-a mai vandut pana acum 4-5 ani, si e un motor ce a echipat si primele 205-uri, la inceputul anilor 80. Care-i problema?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 15 Jun 2005, 13:34
Post #208


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




nu ai inteles...
motoarele de daewoo (si ma refer la cele de pe cielo) nu sunt f reusite luand in considerare raportul consum/putere si remember problemele cu axa cu came in jur de 100k km? Dar au si ei motoare reusite: vezi tico.


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 2.0 benzina - varies
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 15 Jun 2005, 13:37
Post #209


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




@alx - exact asta voiam sa zic si eu... si fara sa supar fanii masinilor germane - motoarele daewoo sunt de directa inspitratie opel... care nu se poate spune ca sunt masini economice... poate doar relativ performante (dieselele nu sunt acum in discutie)


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 15 Jun 2005, 13:51
Post #210


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(alx @ 15 Jun 2005, 15:34)
problemele cu axa cu came in jur de 100k km? Dar au si ei motoare reusite: vezi tico.

Aud de probleme daewoo de mai bine de un an de zile de la mine de la daewoo dar de problema cu axa cu came n-am auzit niciodata.
ca or fi ele mai gurmande nu zic nu, dar nu cu mult, fiecare motor cu vechimea lui. si la fiabilitate jos palaria. Am vazut personal Tico cu 733000 de km in bord (segmentat la 600), am avut cazuri de cielo cu 400000 de km fara reparatii capitale (cielo de firma), etc. Motoarele au fost foarte reusite dpdv al fiabilitatii. ca mai cade cate un reper mic pe ele pentru ca-s facute in RO si nu-i aceeasi calitate ca-n coreea, dar in general motoarele merg sute de mii de km fara probleme majore.
Ca acum motoarele nu mai au raportul bun consum/putere e normal, vechimea (uzura morala) isi spune cuvantul, n-ai ce sa faci. Si nu-s cine stie ce mai gurmande decat cele de azi.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 5 6 7 8 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st June 2025 - 14:10
Forum Renault