Logan sau Clio Symbol ?, Care isi merita mai mult banii ?
![]() ![]() ![]() |
Logan sau Clio Symbol ?, Care isi merita mai mult banii ?
St |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Attached File(s) ![]() |
||
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|||
saruman |
![]()
Post
#152
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 303 Joined: 24 September 04 ![]() |
Care isi merita mai mult banii.... hmmm, e o problema foarte grea...
In achizitia unei masini intervin atat de multi factori incat... chiar nu-ti poate raspunde altul la intrebarea asta. Ce asteptari ai, cati ani intentionezi sa tii masina, ce varsta ai, care dotari ti se par necesare si care nu, ce fel de sofer esti, ce inaltime/greutate/sex ai, unde folosesti masina, cati km faci pe an, ce venituri ai, cate persoane intretii, ce slujba ai si asa mai departe... Mai bine sa decizi singur. |
--------------------
Mercedes
C 180 Kompressor
2006 Elegance De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
|
|
Marmota |
![]()
Post
#153
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 20 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Am citit topicu tot, dar in afara de o mare tavaleala pt clio, si multi oameni cu logani (care probabil nici daca ar avea probleme poate nu le-ar recunosta) n-am inteles nimic.
Eu sincer chiar vreau sa-mi iau o masina (pana in 10K E sau poate mai mult), si sincer nu m-am dumirit deloc cu privire la logan. Pt cei care au logan intrebare (1-2 sunt de ajuns nu sariti toti cu raspunsu), explicati-mi si mie de ce e asa puturos, la demaraj sa zic? Cat despre consum nu zic nimic(il exclud momentan, desi parca consuma cat dacia mea). |
--------------------
Dacia
1310 TLX
- B xx HVA
|
|
testike |
![]()
Post
#154
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
11.5 / 13 secunde nu-i chiar asa puturos
![]() Mie personal nu imi place cutia de viteze deloc.. prea scurte primele trepte.. |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#155
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Logan cu motor de 1.4 e mai puturos din cauza cutiei, mult mai slaba decat cea de pe SLZ sau DSN. Cutia de pe SLZ e numai pe LGN cu motor 1.6. In plus, adauga si diametrul mai mare al rotilor si ai aflat raspunsul la intrebare.
Totusi, faptul ca e puturos e de inteles. Masina a fost conceputa ca una destinata unei familii si accentul s-a pus pe spatiu, pe cat poate sa care si nu pe cat de repede atinge suta. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#156
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca principalul motiv pentru "putoarea" modelului de 1.4 este raportul dezavantajos bhp/masa. Restul sint "bonusuri".
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#157
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai stiu si eu.... Ca Logan-ul e mai usor decat SLZ. Culmea, dar asa e. Nici eu nu am crezut dar m-am uitat in talonul unui LGN si greutatea era mai mica decat cea a unei SLZ.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#158
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Lol. Au inceput sa renunte la piesele in plus?
![]() |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
tarzy |
![]()
Post
#159
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
tarzy |
![]()
Post
#160
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Marmota @ 5 Apr 2005, 13:38) Am citit topicu tot, dar in afara de o mare tavaleala pt clio, si multi oameni cu logani (care probabil nici daca ar avea probleme poate nu le-ar recunosta) n-am inteles nimic. Eu sincer chiar vreau sa-mi iau o masina (pana in 10K E sau poate mai mult), si sincer nu m-am dumirit deloc cu privire la logan. Pt cei care au logan intrebare (1-2 sunt de ajuns nu sariti toti cu raspunsu), explicati-mi si mie de ce e asa puturos, la demaraj sa zic? Cat despre consum nu zic nimic(il exclud momentan, desi parca consuma cat dacia mea). demaraj slab: 1. inaltimea prea mare - aerodinamica slaba 2. raport CV consum: toate motoarele reno MPI au consum mare in oras, eu am un Clio la servici si sub 10 l/100 Km nu am reusit sa cobor. |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
SilviuB |
![]()
Post
#161
|
Membru de BUKOWINA Group: Members Posts: 281 Joined: 19 August 04 From: Suceava-Bukowina ![]() |
Iar incepeti cu din astea, ca logan e mai usor ca la solenza!?!?!?!?
S-a discutat despre asta. De curiozitate... cat are trecuta masa in talon solenza ? |
--------------------
VW
POLO
2005
- 8XSYL
|
|
lolman |
![]()
Post
#162
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 20 September 04 From: Iasi ![]() |
Solenza Confort 2004 , masa proprie 980 . Sincer cred ca are peste o tona, 980 poate doar varinata Europa fara MPI in coada.
|
--------------------
Ex. Solenza Confort
Now: Seat Leon 1M1
2005
|
|
CosminM |
![]()
Post
#163
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 24 January 05 From: Sibiu ![]() |
si loganu' are 1020 (masa propriedin talon) deci care e mai grea?
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.4
- SB....... În momentele dificile ale vieții trebuie să ridici capul, să scoți pieptul în față și să spui cu hotărâre: "Acuma chiar că am pus-o!"
|
|
serj |
![]()
Post
#164
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 5 May 05 ![]() |
Dacia viseaza sa devina Renault deci nu poti compara dacia cu renault in nici un caz!
Am auzit ceva ca ar face clio si in turcia ![]() This post has been edited by serj: 7 Jun 2005, 20:33 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureat Plus, 2006
- sb-26-rvo
|
|
Sony |
![]()
Post
#165
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
QUOTE(serj @ 7 Jun 2005, 21:23) Romanii au facut acelasi jaf 30ani si in loc sa il faca mai bine l-au facut mai prost (nu poti compara o dacie din 91-95 cu una din 85-89 bine intretinuta ). Nu stiu cum e in logan dar in super nova miroase bine a dacie si tot ce e bun din ea e motorul si cutia de viteze made in france "by renault". Presupun ca nu te-ai gandit la faptul ca exemplarele fabricate in 91-95 erau construite cu aceleasi utilaje din anii 60. Nu te intereseaza ca bugetul celor de la Mioveni era scazut. Este mult mai usor sa improsti cu noroi! ![]() Dacia Nova a fost foarte reusita tinand cont ca a fost dezvoltata cu bani foarte putini. |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
serj |
![]()
Post
#166
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 5 May 05 ![]() |
QUOTE(Sony @ 7 Jun 2005, 20:31) De ce bani putini cand o tara intreaga se plimba cu dacii! Acum loganu s-a vandut ca si painea calda ...sunt curios cand o sa scoata dacia un alt model (nu variatiuni pe aceeasi tema)! Loganu e foarte bun pentru banii romanilor dar nu o poti compara cu un renault facut la mama lui de o firma cu ani buni de experienta fie el si clio... This post has been edited by serj: 7 Jun 2005, 20:41 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureat Plus, 2006
- sb-26-rvo
|
|
Sony |
![]()
Post
#167
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Se plimba o tara intreaga cu dacii, dar crezi ca profitul adus de acestea a fost asa mare? Ai idee de cati bani e nevoie pentru dezvoltarea unui model nou?
Spre exemplu: pentru seria precedenta de E-Klasse au fost necesare 5 mil marci numai pentru cercetare si dezvoltare. Cam de cate dacii ar fi fost nevoie ca sa obtii din profit acesti bani? |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
serj |
![]()
Post
#168
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 5 May 05 ![]() |
QUOTE(Sony @ 7 Jun 2005, 20:45) Dacia-Mercedes o asociere imposibila. Oricum o schimbare de design (reusita) si un finisaj decent (fara a pune chestii noi) nu cred ca ar costa foarte mult. Cat despre cercetare (la dacia!exceptie logan,solentza) nici nu se bune problema! |
--------------------
Dacia
Logan
Laureat Plus, 2006
- sb-26-rvo
|
|
Sony |
![]()
Post
#169
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Asa este, romanii au obligatia sa faca din rahat bici!
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
marksman |
![]()
Post
#170
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Exact, si sa mai si pocneasca ! Dacia a fost gandita "pentru popor". Cine are bani de altceva mai bun, sa-si ia!!!
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
SYL |
![]()
Post
#171
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
QUOTE(Sony @ 7 Jun 2005, 21:45) Se plimba o tara intreaga cu dacii, dar crezi ca profitul adus de acestea a fost asa mare? Ai idee de cati bani e nevoie pentru dezvoltarea unui model nou? Spre exemplu: pentru seria precedenta de E-Klasse au fost necesare 5 mil marci numai pentru cercetare si dezvoltare. Cam de cate dacii ar fi fost nevoie ca sa obtii din profit acesti bani? Sony, ai gresit cifra, cu siguranta nu au fost 5 mil marci; poate 5 miliarde, desi e cam mare cifra. Oricum cercetarea, dezvoltarea, etc unui model nou coasta de ordinul sutelor de milioane de euro. |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
Kramer |
![]()
Post
#172
|
Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 26 May 04 From: Brasov ![]() |
QUOTE(serj @ 7 Jun 2005, 22:23) .. Am auzit ceva ca ar face clio si in turcia ![]() ... Nu stiu cum e in logan dar in super nova miroase bine a dacie si tot ce e bun din ea e motorul si cutia de viteze made in france "by renault". 1. Poate vei fi surprins, dar Clio Symbol, Megane Sedan se fabrica in Turcia, la Bursa. Daca te incalzeste cat de cat, sa stii ca si Toyota (Corolla) si Ford au uzine in Turcia, care la fel ca si cea Renault sunt foarte moderne. 2. Ai niste pareri foarte bine definite pentru cineva care nu stie cum e in Logan. N-ar fi mai bine sa mergi putin cu unul inainte de a ni le impartasi? 3. Cutia de pe SuperNova nu stiu unde e facuta, dar motoarele sunt made in Spain si apoi made in Romania. Oricum, eu nu am auzit de made in France. |
-------------------- |
|
SYL |
![]()
Post
#173
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Motoarele de pe Supernova, la primele modele erau facute in Franta, apoi in Spania si apoi au inceput sa le fabrice in Romania.
Referitor la fabrica Renault din Turcia, citeam mai demult un articol in care se spunea ca are cel mai inalt nivel de calitate dintre toate fabricle Renault, mai inalt si decat cel din Franta; era luat ca exemplu Renault Megane 1 Break. Oricum mi se pare absurda aceasta comparatie intre Symbol si LGN. Chiar daca unii nu vor sa inteleaga, amandoua sunt Renault, amandoua sunt la fel de bine (sau de prost) fabricate, iar diferentierea in cazul de fata se face in functie de pret (la acelaeasi dotari LGN e clar mai ieftin), de costuri intretinere (la Symbol casco e mai scump, reviziile mai scumpe, etc), de spatiul oferit (aici LGN e net superior la spatiu interior, iar referitor la portbagaj desi la Symbol e aproape cat la LGN, deranjeaza forma neregulata a acestuia). |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
body |
![]()
Post
#174
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 568 Joined: 19 July 04 From: Ploiesti ![]() |
Din cele doua eu personal nu as cumpara nici una !
|
--------------------
Mitsubishi/Suzuki
Lancer/SX4
2007/2008
- PH-72-BVR PH-77-MMR body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
|
|
klaus |
![]()
Post
#175
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(serj @ 7 Jun 2005, 21:06) Oricum o schimbare de design (reusita) si un finisaj decent (fara a pune chestii noi) nu cred ca ar costa foarte mult. Ai putea sa dai niste exemple concrete? Sa zicem ce ar trebui schimbat la design in opinia ta, ce nu este acum ok la acest design. Ce finisaje nu ti-au placut si la care ar mai trebui "lucrat"... Care au fost motivele care te-au facut sa nu-ti placa (materiale, prelucrare, senzatia tactila, design-ul) Crezi ca ne poti spune niste lucruri concrete? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Sony |
![]()
Post
#176
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
St |
![]()
Post
#177
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
serj |
![]()
Post
#178
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 5 May 05 ![]() |
La finisajele interioare nu ma refeream la solentza si la logan... ci la berline si la nova/super nova. Spre exemplu era foarte prost izolata, iarna dadeai drumul la caldura se facea cald (destul de repede recunosc) dar daca opreai caldura in scurt timp se facea din nou frig. La finsaje ar fi, cred ca parasolare se numesc, erau foarte prost facute, ceasul de pe bord mergea cand vroia el, usita de la compartimentul din bord 100% varza (detalii) si stiu un caz in care au aparut probleme grave la directie dupa mai putin de un an... si ploua in portbagaj... nu mai zic nimic de berline (hai sa uitam de ele).
Oricum super nova nu e recunoscuta de renault ca fiind "creatia" lor ci doar solentza si logan. Daca aveam bani de o masina klumea imi luam un audi dar in cazul in care trebuie sa ma limitez la sub 10.000 de eur am doua optiuni logan/clio (poate chiar dci). Deja e plin de logane pe strazi si parca sentimentul de masina noua nu e acelasi cand ai ceva mai "original". Singur avantaj al lui clio este ca este renault spre deosebire de multe alte avantaje oferite de dacia. Dar parca tot trage mai greu "la cantar" clio... cel putin pana apare dacia dci.. Cum nu poti pune semn de egalitate intre skoda si vw, nu poti pune nici intre dacia si renault, nu? This post has been edited by serj: 8 Jun 2005, 23:57 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureat Plus, 2006
- sb-26-rvo
|
|
klaus |
![]()
Post
#179
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(serj @ 7 Jun 2005, 21:06) Oricum o schimbare de design (reusita) si un finisaj decent (fara a pune chestii noi) nu cred ca ar costa foarte mult. Aha, deci te refereai la o schimbare de design si de finisaj la masinile scoase din productie... Interesant punct de vedere...[...] La finisajele interioare nu ma refeream la solentza si la logan... ci la berline si la nova/super nova Oricum, inteleg ca nu la Logan te deranjeaza designul, si nici finisajele interioare... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
mewtwo |
![]()
Post
#180
|
![]() LA LA LA TRA LA LA Group: Members Posts: 129 Joined: 21 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Mmmmmmm, naspeta Logan-ul asta, nu ? Ups, asa zic posesorii de Clio !!! Ce daca Locan-ul are platforma mai noua, ce daca-i mai incapator...Hai , nitica obiectivitate si p'aci ! Am citit topicul de la cap la coada si concluzia este clara : Logan din toate punctele de vedere .
PS : Pt posesorii de Clio, sa-i bucur putin si pe ei : Mi-as lua parca si Clio (daca as avea bani) insa versiunea aia sport - nu stiu cum se cheama . Si inca ceva, am mers cu Logan-ul si cu Clio, dintre cele doua mi-a placut mai mult Logan, desi Clio este mai nervos parca |
--------------------
DACIA
LOGAN Laureate ....regimul HAMBURGHEZO-MOSIERESC.....
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 11:59 |