DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 4 5 6 7 8 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan sau Clio Symbol ?, Care isi merita mai mult banii ?

St
post 20 Feb 2005, 16:55
Post #151


Membru


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Am facut un tabel cu dotarile Logan Ambition 1.6 8v vs. Clio Symbol 1.4 16V

Astept comentarii.

Rof un moderator sa stearga acest reply, a fost dat din greseala.

This post has been edited by st2005: 20 Feb 2005, 17:22


Attached File(s)
Attached File  Logan_vs._Clio_dotari_.doc ( 21k ) Number of downloads: 134


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saruman
post 20 Feb 2005, 22:20
Post #152


Membru autentic


Group: Members
Posts: 303
Joined: 24 September 04




Care isi merita mai mult banii.... hmmm, e o problema foarte grea...
In achizitia unei masini intervin atat de multi factori incat... chiar nu-ti poate raspunde altul la intrebarea asta. Ce asteptari ai, cati ani intentionezi sa tii masina, ce varsta ai, care dotari ti se par necesare si care nu, ce fel de sofer esti, ce inaltime/greutate/sex ai, unde folosesti masina, cati km faci pe an, ce venituri ai, cate persoane intretii, ce slujba ai si asa mai departe...
Mai bine sa decizi singur.


--------------------
Mercedes C 180 Kompressor 2006 Elegance
De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marmota
post 5 Apr 2005, 11:38
Post #153


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 20 March 05
From: Bucuresti




Am citit topicu tot, dar in afara de o mare tavaleala pt clio, si multi oameni cu logani (care probabil nici daca ar avea probleme poate nu le-ar recunosta) n-am inteles nimic.

Eu sincer chiar vreau sa-mi iau o masina (pana in 10K E sau poate mai mult), si sincer nu m-am dumirit deloc cu privire la logan.
Pt cei care au logan intrebare (1-2 sunt de ajuns nu sariti toti cu raspunsu), explicati-mi si mie de ce e asa puturos, la demaraj sa zic?
Cat despre consum nu zic nimic(il exclud momentan, desi parca consuma cat dacia mea).


--------------------
Dacia 1310 TLX - B xx HVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 6 Apr 2005, 15:13
Post #154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




11.5 / 13 secunde nu-i chiar asa puturos smile.gif
Mie personal nu imi place cutia de viteze deloc.. prea scurte primele trepte..


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 6 Apr 2005, 17:07
Post #155


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Logan cu motor de 1.4 e mai puturos din cauza cutiei, mult mai slaba decat cea de pe SLZ sau DSN. Cutia de pe SLZ e numai pe LGN cu motor 1.6. In plus, adauga si diametrul mai mare al rotilor si ai aflat raspunsul la intrebare.

Totusi, faptul ca e puturos e de inteles. Masina a fost conceputa ca una destinata unei familii si accentul s-a pus pe spatiu, pe cat poate sa care si nu pe cat de repede atinge suta.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 7 Apr 2005, 15:32
Post #156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Cred ca principalul motiv pentru "putoarea" modelului de 1.4 este raportul dezavantajos bhp/masa. Restul sint "bonusuri".


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 7 Apr 2005, 16:05
Post #157


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Pai stiu si eu.... Ca Logan-ul e mai usor decat SLZ. Culmea, dar asa e. Nici eu nu am crezut dar m-am uitat in talonul unui LGN si greutatea era mai mica decat cea a unei SLZ.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 7 Apr 2005, 16:47
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Lol. Au inceput sa renunte la piesele in plus? biggrin.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 7 Apr 2005, 17:07
Post #159


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(St @ 20 Feb 2005, 18:55)
Am facut un tabel cu dotarile Logan Ambition 1.6 8v vs. Clio Symbol 1.4 16V

Astept comentarii.

Rof un moderator sa stearga acest reply, a fost dat din greseala.
*




banuiesc ca nu te intereseaza dar cred ca ar fi util de adaugat si dimensiunile portbagajului


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 7 Apr 2005, 17:10
Post #160


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(Marmota @ 5 Apr 2005, 13:38)
Am citit topicu tot, dar in afara de o mare tavaleala pt clio, si multi oameni cu logani (care probabil nici daca ar avea probleme poate nu le-ar recunosta) n-am inteles nimic.

Eu sincer chiar vreau sa-mi iau o masina (pana in 10K E sau poate mai mult),  si sincer nu m-am dumirit deloc cu privire la logan.
Pt cei care au logan intrebare (1-2 sunt de ajuns nu sariti toti cu raspunsu), explicati-mi si mie de ce e asa puturos, la demaraj sa zic?
Cat despre consum nu zic nimic(il exclud momentan, desi parca consuma cat dacia mea).
*




demaraj slab:
1. inaltimea prea mare - aerodinamica slaba
2. raport CV

consum:
toate motoarele reno MPI au consum mare in oras, eu am un Clio la servici si sub 10 l/100 Km nu am reusit sa cobor.


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SilviuB
post 8 Apr 2005, 11:12
Post #161


Membru de BUKOWINA


Group: Members
Posts: 281
Joined: 19 August 04
From: Suceava-Bukowina




Iar incepeti cu din astea, ca logan e mai usor ca la solenza!?!?!?!?
S-a discutat despre asta.
De curiozitate... cat are trecuta masa in talon solenza ?


--------------------
VW POLO 2005 - 8XSYL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lolman
post 8 Apr 2005, 11:16
Post #162


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 20 September 04
From: Iasi




Solenza Confort 2004 , masa proprie 980 . Sincer cred ca are peste o tona, 980 poate doar varinata Europa fara MPI in coada.


--------------------
Ex. Solenza Confort Now: Seat Leon 1M1 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CosminM
post 8 Apr 2005, 11:24
Post #163


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 24 January 05
From: Sibiu




si loganu' are 1020 (masa propriedin talon) deci care e mai grea?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 - SB.......
În momentele dificile ale vieții trebuie să ridici capul, să scoți pieptul în față și să spui cu hotărâre: "Acuma chiar că am pus-o!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serj
post 7 Jun 2005, 20:23
Post #164


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 5 May 05




Dacia viseaza sa devina Renault deci nu poti compara dacia cu renault in nici un caz!
Am auzit ceva ca ar face clio si in turcia dry.gif desi nu as crede dar si asa nu se compara cu dacia. E clar un posesor de logan nu poate regreta alegerea facuta pentru ca asta nu sta in firea nimanui. Piese de schimb e clar ca se gasesc mai usor pentru dacia si sunt mai ieftine (un far de renault scenic 12mil) dar in general e treaba de intretinere adica ce poti face si la service-ul dacia. Motoarele sunt aceasi si cu putin noroc merg la fel dar finisajele interioare si chestiile de detaliu "made in romania" ma dezgusta! Romanii au facut acelasi jaf 30ani si in loc sa il faca mai bine l-au facut mai prost (nu poti compara o dacie din 91-95 cu una din 85-89 bine intretinuta ). Nu stiu cum e in logan dar in super nova miroase bine a dacie si tot ce e bun din ea e motorul si cutia de viteze made in france "by renault".

This post has been edited by serj: 7 Jun 2005, 20:33


--------------------
Dacia Logan Laureat Plus, 2006 - sb-26-rvo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 7 Jun 2005, 20:31
Post #165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




QUOTE(serj @ 7 Jun 2005, 21:23)
Romanii au facut acelasi jaf 30ani si in loc sa il faca mai bine l-au facut mai prost (nu poti compara o dacie din 91-95 cu una din 85-89 bine intretinuta ). Nu stiu cum e in logan dar in super nova miroase bine a dacie si tot ce e bun din ea e motorul si cutia de viteze made in france "by renault".
*


Presupun ca nu te-ai gandit la faptul ca exemplarele fabricate in 91-95 erau construite cu aceleasi utilaje din anii 60. Nu te intereseaza ca bugetul celor de la Mioveni era scazut. Este mult mai usor sa improsti cu noroi! 10412898.gif
Dacia Nova a fost foarte reusita tinand cont ca a fost dezvoltata cu bani foarte putini.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serj
post 7 Jun 2005, 20:36
Post #166


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 5 May 05




QUOTE(Sony @ 7 Jun 2005, 20:31)
Dacia Nova a fost foarte reusita tinand cont ca a fost dezvoltata cu bani foarte putini.
*



De ce bani putini cand o tara intreaga se plimba cu dacii!
Acum loganu s-a vandut ca si painea calda ...sunt curios cand o sa scoata dacia un alt model (nu variatiuni pe aceeasi tema)! Loganu e foarte bun pentru banii romanilor dar nu o poti compara cu un renault facut la mama lui de o firma cu ani buni de experienta fie el si clio...

This post has been edited by serj: 7 Jun 2005, 20:41


--------------------
Dacia Logan Laureat Plus, 2006 - sb-26-rvo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 7 Jun 2005, 20:45
Post #167


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Se plimba o tara intreaga cu dacii, dar crezi ca profitul adus de acestea a fost asa mare? Ai idee de cati bani e nevoie pentru dezvoltarea unui model nou?
Spre exemplu: pentru seria precedenta de E-Klasse au fost necesare 5 mil marci numai pentru cercetare si dezvoltare. Cam de cate dacii ar fi fost nevoie ca sa obtii din profit acesti bani?


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serj
post 7 Jun 2005, 21:06
Post #168


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 5 May 05




QUOTE(Sony @ 7 Jun 2005, 20:45)
Spre exemplu: pentru seria precedenta de E-Klasse au fost necesare 5 mil marci
*



Dacia-Mercedes o asociere imposibila. Oricum o schimbare de design (reusita) si un finisaj decent (fara a pune chestii noi) nu cred ca ar costa foarte mult. Cat despre cercetare (la dacia!exceptie logan,solentza) nici nu se bune problema!


--------------------
Dacia Logan Laureat Plus, 2006 - sb-26-rvo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 7 Jun 2005, 21:08
Post #169


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Asa este, romanii au obligatia sa faca din rahat bici!


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 7 Jun 2005, 21:15
Post #170


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




Exact, si sa mai si pocneasca ! Dacia a fost gandita "pentru popor". Cine are bani de altceva mai bun, sa-si ia!!!


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 7 Jun 2005, 22:19
Post #171


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




QUOTE(Sony @ 7 Jun 2005, 21:45)
Se plimba o tara intreaga cu dacii, dar crezi ca profitul adus de acestea a fost asa mare? Ai idee de cati bani e nevoie pentru dezvoltarea unui model nou?
Spre exemplu: pentru seria precedenta de E-Klasse au fost necesare 5 mil marci numai pentru cercetare si dezvoltare. Cam de cate dacii ar fi fost nevoie ca sa obtii din profit acesti bani?
*



Sony, ai gresit cifra, cu siguranta nu au fost 5 mil marci; poate 5 miliarde, desi e cam mare cifra. Oricum cercetarea, dezvoltarea, etc unui model nou coasta de ordinul sutelor de milioane de euro.


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kramer
post 8 Jun 2005, 07:32
Post #172


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 26 May 04
From: Brasov




QUOTE(serj @ 7 Jun 2005, 22:23)
..
Am auzit ceva ca ar face clio si in turcia  dry.gif  desi nu as crede dar si asa nu se compara cu dacia.
...
Nu stiu cum e in logan dar in super nova miroase bine a dacie si tot ce e bun din ea e motorul si cutia de viteze made in france "by renault".
*



1. Poate vei fi surprins, dar Clio Symbol, Megane Sedan se fabrica in Turcia, la Bursa. Daca te incalzeste cat de cat, sa stii ca si Toyota (Corolla) si Ford au uzine in Turcia, care la fel ca si cea Renault sunt foarte moderne.

2. Ai niste pareri foarte bine definite pentru cineva care nu stie cum e in Logan. N-ar fi mai bine sa mergi putin cu unul inainte de a ni le impartasi?

3. Cutia de pe SuperNova nu stiu unde e facuta, dar motoarele sunt made in Spain si apoi made in Romania. Oricum, eu nu am auzit de made in France.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 8 Jun 2005, 09:23
Post #173


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




Motoarele de pe Supernova, la primele modele erau facute in Franta, apoi in Spania si apoi au inceput sa le fabrice in Romania.
Referitor la fabrica Renault din Turcia, citeam mai demult un articol in care se spunea ca are cel mai inalt nivel de calitate dintre toate fabricle Renault, mai inalt si decat cel din Franta; era luat ca exemplu Renault Megane 1 Break.

Oricum mi se pare absurda aceasta comparatie intre Symbol si LGN. Chiar daca unii nu vor sa inteleaga, amandoua sunt Renault, amandoua sunt la fel de bine (sau de prost) fabricate, iar diferentierea in cazul de fata se face in functie de pret (la acelaeasi dotari LGN e clar mai ieftin), de costuri intretinere (la Symbol casco e mai scump, reviziile mai scumpe, etc), de spatiul oferit (aici LGN e net superior la spatiu interior, iar referitor la portbagaj desi la Symbol e aproape cat la LGN, deranjeaza forma neregulata a acestuia).


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
body
post 8 Jun 2005, 12:06
Post #174


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 568
Joined: 19 July 04
From: Ploiesti




Din cele doua eu personal nu as cumpara nici una !


--------------------
Mitsubishi/Suzuki Lancer/SX4 2007/2008 - PH-72-BVR PH-77-MMR
body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 8 Jun 2005, 12:27
Post #175


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(serj @ 7 Jun 2005, 21:06)
Oricum o schimbare de design (reusita) si un finisaj decent (fara a pune chestii noi) nu cred ca ar costa foarte mult.

Ai putea sa dai niste exemple concrete?
Sa zicem ce ar trebui schimbat la design in opinia ta, ce nu este acum ok la acest design.
Ce finisaje nu ti-au placut si la care ar mai trebui "lucrat"... Care au fost motivele care te-au facut sa nu-ti placa (materiale, prelucrare, senzatia tactila, design-ul)
Crezi ca ne poti spune niste lucruri concrete?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 8 Jun 2005, 12:58
Post #176


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




QUOTE(SYL @ 7 Jun 2005, 23:19)
Sony, ai gresit cifra, cu siguranta nu au fost 5 mil marci; poate 5 miliarde, desi e cam mare cifra. Oricum cercetarea, dezvoltarea, etc unui model nou coasta de ordinul sutelor de milioane de euro.
*


Intr-adevar am gresit. Era vorba de 5 mild! blush.gif


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 8 Jun 2005, 20:16
Post #177


Membru


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(tarzy @ 7 Apr 2005, 17:07)
banuiesc ca nu te intereseaza dar cred ca ar fi util de adaugat si dimensiunile portbagajului
*



DImensiunile portbagabului in jurual a 500L


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serj
post 8 Jun 2005, 23:55
Post #178


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 5 May 05




La finisajele interioare nu ma refeream la solentza si la logan... ci la berline si la nova/super nova. Spre exemplu era foarte prost izolata, iarna dadeai drumul la caldura se facea cald (destul de repede recunosc) dar daca opreai caldura in scurt timp se facea din nou frig. La finsaje ar fi, cred ca parasolare se numesc, erau foarte prost facute, ceasul de pe bord mergea cand vroia el, usita de la compartimentul din bord 100% varza (detalii) si stiu un caz in care au aparut probleme grave la directie dupa mai putin de un an... si ploua in portbagaj... nu mai zic nimic de berline (hai sa uitam de ele).
Oricum super nova nu e recunoscuta de renault ca fiind "creatia" lor ci doar solentza si logan.
Daca aveam bani de o masina klumea imi luam un audi dar in cazul in care trebuie sa ma limitez la sub 10.000 de eur am doua optiuni logan/clio (poate chiar dci).
Deja e plin de logane pe strazi si parca sentimentul de masina noua nu e acelasi cand ai ceva mai "original". Singur avantaj al lui clio este ca este renault spre deosebire de multe alte avantaje oferite de dacia. Dar parca tot trage mai greu "la cantar" clio... cel putin pana apare dacia dci..
Cum nu poti pune semn de egalitate intre skoda si vw, nu poti pune nici intre dacia si renault, nu?

This post has been edited by serj: 8 Jun 2005, 23:57


--------------------
Dacia Logan Laureat Plus, 2006 - sb-26-rvo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 9 Jun 2005, 08:08
Post #179


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(serj @ 7 Jun 2005, 21:06)
Oricum o schimbare de design (reusita) si un finisaj decent (fara a pune chestii noi) nu cred ca ar costa foarte mult.
[...]
La finisajele interioare nu ma refeream la solentza si la logan... ci la berline si la nova/super nova
Aha, deci te refereai la o schimbare de design si de finisaj la masinile scoase din productie... Interesant punct de vedere...
Oricum, inteleg ca nu la Logan te deranjeaza designul, si nici finisajele interioare...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mewtwo
post 9 Jun 2005, 09:51
Post #180


LA LA LA TRA LA LA


Group: Members
Posts: 129
Joined: 21 April 04
From: Bucuresti




Mmmmmmm, naspeta Logan-ul asta, nu ? Ups, asa zic posesorii de Clio !!! Ce daca Locan-ul are platforma mai noua, ce daca-i mai incapator...Hai , nitica obiectivitate si p'aci ! Am citit topicul de la cap la coada si concluzia este clara : Logan din toate punctele de vedere .

PS : Pt posesorii de Clio, sa-i bucur putin si pe ei : Mi-as lua parca si Clio (daca as avea bani) insa versiunea aia sport - nu stiu cum se cheama .
Si inca ceva, am mers cu Logan-ul si cu Clio, dintre cele doua mi-a placut mai mult Logan, desi Clio este mai nervos parca


--------------------
DACIA LOGAN Laureate
....regimul HAMBURGHEZO-MOSIERESC.....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 4 5 6 7 8 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 11:59
Forum Renault