DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Arta de a conduce automobilul, Lectura obligatorie

vis-a-vis
post 17 Jun 2008, 12:13
Post #31


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti






--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex
post 17 Jun 2008, 12:21
Post #32


Membru autentic


Group: Admin
Posts: 749
Joined: 22 May 02




Referitor la partea cu trasnetul o sa gasiti in multe carti si reviste, cu profil tehnic, de pe vremea comunismului, sfaturi de pastrare a aparaturii electronice.

Probabil ca pare ciudat acum in era societatii de consum, in care poti cumpara la un pret de multe ori derizoriu gadget-uri cu radio si player de mp3-uri, insa atunci un radio pe tranzistori si cu trei benzi era state of the art si asteptai poate si 6 luni pana prindeai unu.


--------------------
N/A N/A N/A
snafu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 17 Jun 2008, 12:28
Post #33


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Îmi amintesc... eram prin clasa a noua cred, diriginta era profesoară de româna, o profesoară de excepție, și pentru vacanța mare una din teme era să facem niște comentarii și să luăm niște extrase din cărțile citite. A fost un șoc în cazul meu când am apărut cu această carte.
O carte foarte bună scrisă de un om cu experiență multivalentă, cu umor și cu mult bun-simț!
Felicitări pentru topicul acesta!


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 17 Jun 2008, 12:32
Post #34


Gangester


Group: Members
Posts: 4.298
Joined: 23 February 04
From: Buzau




@amadeus, si ce daca ai 25 de ani de condus ? Poate de 25 de ani mergi ca o cizma fara sa iti dai seama. radmasa.gif


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 17 Jun 2008, 12:40
Post #35


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 17 Jun 2008, 10:57)
Unii romani nu concep atigerea tinichelei luate in rate pe x ani si atat de indragite nici cu un fulg, atingerea in parcare(in bara! nu tabla) e crima cu premeditare wacko.gif In alte tari civilizate, in orasele aglomerate e o practica comuna, si nu se supara nimeni.
*



Fara suparare, dar atunci pentru ce s-au montat la masinile din clasa mare senzori parcare de catre fabricant? Si de ce exista si alarme auto cu asa ceva? De ce nu s-a gandit producatorul masinii: eh si ce daca masina are 4,8 metri si vizibilitatea nu e asa buna in spate. Nu e nimic. O sa dea cu spatele pana se opreste in ceva dupa care o da un pic inapoi.

This post has been edited by ionutctn: 17 Jun 2008, 12:44


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 17 Jun 2008, 12:40
Post #36


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Domnu moțard, citește cartea, toată dacă poți, și mai vorbim...
Dacă deja ai citit-o... atunci nu mai vorbim.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costin_bad
post 17 Jun 2008, 13:00
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 23 October 06
From: Bucuresti




Chiar trebuie desconsiderata cartea pentru o pagina? Si, daca cititi cu atentie descrierea manevrei, autorul spune ca este pentru parcari cu loc putin, chestie mai actuala ca oricand. Sau vi se pare ca in Bucuresti locurile de parcare au de la 8m in sus? Daca toti ar sti sa faca parcarea descrisa, ajutati acum si de senzorii de parcare, sigur ca multi nu s-ar mai lafai pe doua locuri, uite-asa, ca 'mnealui si-a luat carnetul la Pitesti, pe coco...
Cartea asta ar trebui sa fie predata in scolile de soferi, desi la cata fizica este in ea, multi manelisti ar fi p'afaristi.


--------------------
suzuki sx4 glx 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 17 Jun 2008, 13:35
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(os @ 17 Jun 2008, 11:53)
Despre parcarea "pina atingi bara" - asa, si? Uite, mie mi se mai intimpla sa ating masina din spate cu bara (caci senzorii de parcare pe care-i are masina mea nu mai indica bine sub 25 cm distanta).

post-336-1110552449.gif 10412898.gif gun3.gif ...sa dea dracii saßmi atingi bara... big_wheel.gif

...hai mai ca glumeam ... cheers.gif


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 17 Jun 2008, 13:48
Post #39


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




QUOTE(LuluMOB @ 17 Jun 2008, 13:40)
Domnu moțard, citește cartea, toată dacă poți, și mai vorbim...
Dacă deja ai citit-o... atunci nu mai vorbim.
*



Citeste tu mai bine user name-ul sa vezi ca nu e amadeus e amedeus (nu e un amadeus scris gresit). radmasa.gif Lista de lectura mi-o fac eu, nu mi-o impune cineva de pe forum. Cred ca una e sa ataci ce scrie intr-o carte si alta e sa ataci un coleg de forum (practic ma faci analfabet). Crezi ca daca citesti cartea aia vei devenii un "artist" ? Practica conteaza mai ales la circulatia prin oras. Daca vei parca toata viata dupa retetele din carte, vei ramane un simplu teoretician.

@ SiloS daca pana acum am condus ca o cizma, poti sa fi sigur ca nu cartea aia ma va face un "artist" al volanului.

This post has been edited by Amedeus: 17 Jun 2008, 13:48


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Jun 2008, 13:50
Post #40


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(ionutctn @ 17 Jun 2008, 13:40)
Fara suparare, dar atunci pentru ce s-au montat la masinile din clasa mare senzori parcare de catre fabricant? Si de ce exista si alarme auto cu asa ceva? De ce nu s-a gandit producatorul masinii: eh si ce daca masina are 4,8 metri si vizibilitatea nu e asa buna in spate. Nu e nimic. O sa dea cu spatele pana se opreste in ceva dupa care o da un pic inapoi.
*




fara aceasi suparare, de ce se monteaza bari de plastic pe masini, la care din intamplare in engleza le zice bumper? Mai ales ca multe masini au o dunga din plastic cauciucat nevopsita pe aceste bari, si in fara si in spate. La fel pe usi, rolul nu este doar decorativ.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 17 Jun 2008, 13:54
Post #41


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Totusi cred ca e pentru o chestie accidentala nu sa faci zilnic parcari dupa ureche.


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 17 Jun 2008, 14:19
Post #42


Gangester


Group: Members
Posts: 4.298
Joined: 23 February 04
From: Buzau




QUOTE
@ SiloS daca pana acum am condus ca o cizma, poti sa fi sigur ca nu cartea aia ma va face un "artist" al volanului.


Eu am spus-o ca pe o gluma . Oricum nu conteaza anii de permis... cunosc o gramada de cazuri care au permis de ani de zile si merg PROST, cunosc si baieti care au permis de un an de zile si experienta mai mica de 5000 km si merg BINE .

LE : pe mine cartea aia m-a ajutat foarte mult, avand in vedere ca atunci cand eu am citit-o pentru prima oara "eram mic copil" . Cand am ajuns sa fiu posesor de permis de conducere deja stiam anumite chestii la care alti "soferi" nici nu visau.
Iar in ceea ce priveste parcarile, eu cand nu sunt sigur pe mine daca mai am loc deschid portiera si ma uit, iar in cazurile "extreme" ma dau jos din masina si ma uit ( De exemplu parcari cu spatele pe intuneric ) .
Nu sunt adeptul parcarilor "pana face poc", insa pe vremea aia poate asa se proceda .
Iar in ceea ce priveste lasatul masinii pe liber, nu practic asa ceva , insa de multe ori mi-ar fi convenit ca DOBITOCUL care ma blocheaza sa isi fi lasat masina pe N . blush.gif
Rareori in cazurile in care manevra de a iesi din parcare era ingreunata de un dobitoc de genul asta foloseam cu incredere bara mea de protectie nevopsita pentru a-i zgaria lui bara de protectie vopsita laugh.gif .

This post has been edited by SiloS: 17 Jun 2008, 14:28


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 17 Jun 2008, 14:50
Post #43


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




SiloS am inteles gluma si nu m-am suparat deloc smile.gif Credeam ca orice carte (autor) poate fi criticata, sau macar pasaje din ea, dar vad ca m-am inselat. mad.gif Probabil tipul asta care a scris-o este cel mai perfect sofer, noi ceilalti suntem toti egal cu 0 (se uita ca si mari soferii si piloti au facut greseli, care chiar le-au fost fatale). In concluzie fiecare e liber sa citeasca ce vrea si sa puna sau nu in aplicare ce a citit. (numai sa nu-l prind eu pe un "artist" din asta care parcheaza pana in bara mea biggrin.gif ).


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skija
post 17 Jun 2008, 14:57
Post #44


proud not to be american


Group: Members
Posts: 513
Joined: 5 January 05
From: Bucharest/Buzau




Mai baieti.. cartea e scrisa acu' 2000 de ani, ptr. conditiile de atunci... Probabil (sau poate SIGUR) copii nostri cand vor citi cartile publicate dupa anul 2000, la fel vor face caterinca si se vor lua la harta pe "forumuri"...

Pe atunci (perioada anilor '50-'70) probabil asa se proceda. Atunci puteai impinge una din cele 20 masini din oras sau una din cele 10000 de trasuri.... fara sa trebuiasca sa mergi la "tamponari usoare" sa-ti poti repara masina pe CASCO....
Acum, ok, NOI nu dam cu masina in orice bara de protectie care ni se pare noua prea aproape, ptr. ca noi consideram masinile in continuare un lux (si fie vorba intre noi, ptr. unii chiar este...). Am inteles ca in Italia, de ex. e o practica des intalnita la parcari. Iti faci loc impingand masinile din jur.

Asadar, cartea este scrisa de prea mult timp si in unele aspecte nu mai este de actualitate.

Bafta!


--------------------
LOGAN MCV 1.5dci 2007 - BZ 80 SKJ
decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 17 Jun 2008, 15:20
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




In cartile lui Cristea sunt scrise lucruri pe care daca soferii le-ar aplica macar in proportie de 75% am vedea cu mult mai putine accidente. Pentru el condusul masinii era o arta si o stiinta. Pentru unii e numai un teribilism si o refulare a neputintei in alte domenii ale vietii. Apar nervosii cu scartz la demaraje cu pistoale la semafor cu tuninguri de kitsch. Chestia cu impinsul usor al masinii in parcare e practicata de zeci de ani in F,I ,B,A. Daca nu esti "animal" poti atinge cu bara si fara sa o turtesti.
Pentru cei care il denigreaza pe Cristea ii rog sa citeasca ce scrie in cartile lui sa aplice si dupa aceea sunt sigur ca o sa-si revizuiasca atitudinea.
Personal am invatat mult din cartile lui.

Cu stima bion


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logan1.5dci
post 17 Jun 2008, 15:35
Post #46


Nu Există Informații


Group: Members
Posts: 881
Joined: 29 September 05
From: Dobrogea




Uneori imi vine sa plec din Romania , ma retine frica ca si in alte parti ar putea fi la fel .


--------------------
Nu Există Informații Nu Există Informații Nu Există Informații - Nu Există Informații
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 17 Jun 2008, 16:22
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




care e tragedia ca cineva iti atinge masina? a mea primeste cate o dunga de vopsea straina macar o data pe saptamana. bara nu mai spun ce zgarieturi are. asta e meseria, zilnic trebuie sa ma strecor si sa parchez in aglomeratie. multe din astea se petrec in fata mea. si mai las uneori masina scoasa din viteza cand incurc pe cineva si nu am timp sa o duc in alta parte. sa fim seriosi, si asa sunt destule alte probleme care sunt chiar importante.

edit: unii nu prea au habar ce socuri poate suporta bara de protectie fara probleme.

This post has been edited by slaiciprian: 17 Jun 2008, 16:24


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 17 Jun 2008, 16:34
Post #48


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Prietene, bara vopsita in culoarea masinii cu vopseaua de kko de pe Logan, o poti zgaria cu unghia, nu trebuie sa te loveasca un camion. biggrin.gif
Problema apare cand trebuie sa-ti pierzi ore intregi pe la politie, asigurator si poate sa si stai cateva zile fara masina, pana ti-o vopsesc la service. Toate astea pentru ce ? Pentru ca unu' parcheaza dupa ureche ? Cand am dat eu examen se facea poligonul la greu (parcare cu fata, laterala, cu spatele si totul contra cronometru) si nu era cazul sa mai parchezi dupa ureche ca acum, cand dupa o plimbare de 100 m politaiul de declara admis.

This post has been edited by Amedeus: 17 Jun 2008, 16:41


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 17 Jun 2008, 16:36
Post #49


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




eu tot nu inteleg de ce trebuie vopsita si bara. e masina, nu bibelou. unii uita ca rolul barei de protectie nu este de infrumusetare a masinii.


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 17 Jun 2008, 16:43
Post #50


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Daca asta e parerea ta, eu imi cer scuze si ma retrag din discutie. radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 17 Jun 2008, 16:44
Post #51


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Super explicatiile din atasamentul de la postul #4! Cand a fost scrisa cartea in Bucuresti erau max. 5000 masini (inclusiv volgile partidului) si pe punea problema parcarii bara la bara, ba chiar impingerii ca sa poti iesi din parcare! blink.gif
Daca ar mai trai acum autorul cartii probabil ca ar explica parcarea una peste alta ! radmasa.gif


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logan1.5dci
post 17 Jun 2008, 16:47
Post #52


Nu Există Informații


Group: Members
Posts: 881
Joined: 29 September 05
From: Dobrogea




Dragi colegi , nimeni nu cred ca este bucuros cind vede pe cineva ca parcheaza pe masina lui , dar totusi , masina pentru mine este un mijloc de transport , nu ,nu ma bucur cind o gasesc lovita de carucioare in parcarile supermarketurilor ,da nici nu organizez pinde si actiuni de pedepsire pe simplul motiv ca asta-i viata , e o bucata de fier . Nu pun ziare in masina , cind ploua si nu opresc ca sa fumez (cind fumam ) . Nici nu ma sinucid cind a sarit o piatra si mi-a zgiriat vopseaua (sau parbrizul)

Despre soliditatea barilor la Logan confirm , din proprie experienta , am infipt Loganul intr-o Dacie 1300 , intre semnalizatorul stanga si roata fata stanga , Loganul fiind aproape pe diagonala Daciei si cind am dat inapoi , scotind-o din 1300 (atarnau bucati de semnalizator si pur si simplu loganul isi facuse loc in aripa , soferul acesteia mi-a zis cu putin naduf "a dumneavoastra nu are nimic" . Chiar nu avea decit numarul putin indoit si citeva zgirieturi vizibile de aproape pe plastic .

In final , cultul masinii cred ca nu duce la nimic bun , iar aceea carte a fost pusa mai mult ca sigur ca fiecare sa-si ia ce crede ca-i va folosi .
tongue.gif Din cite vad pe Amedeus il intereseaza modul in care iti parchezi masina iar pe un altul ....antena .

This post has been edited by logan1.5dci: 17 Jun 2008, 23:13


--------------------
Nu Există Informații Nu Există Informații Nu Există Informații - Nu Există Informații
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 17 Jun 2008, 16:54
Post #53


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




@logan1.5dci
In principiu ai dreptate. Dar aglomeratia e una si prostia e alta. Astazi a trebuit sa intru in masina prin dreapta pentru ca unul/una a avut probleme cu distantele (si nu garase cu spatele) .


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 17 Jun 2008, 16:57
Post #54


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




QUOTE(vi_escu @ 17 Jun 2008, 17:44)
Super explicatiile din atasamentul de la postul #4! Cand a fost scrisa cartea in Bucuresti erau max. 5000  masini (inclusiv volgile partidului) si pe punea problema parcarii bara la bara, ba chiar impingerii ca sa poti iesi din parcare!  blink.gif
Daca ar mai trai acum autorul cartii probabil ca ar explica parcarea una peste alta ! radmasa.gif
*



Autorul cartii conducea un BMW sport pe Autobahn spre Munchen in 1936 cu 160 km/h. La ora cand parintii nostri inca nu erau proiectati..


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 17 Jun 2008, 17:07
Post #55


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Amedeus, degeaba ai 25 de ani de condus, ca esti ca pensionarii aia care daca un copil dadea cu mingea-n masina lui, i-o taia. Macar daca aveai si tu o masina pricopsita, sa ai de ce sa-ti para rau. Si daca te mai si duci la politie pentru o urma pe bara, scuza-ma... deja mi-am format parerea total despre tine.
Oricine are cat de cat notiuni despre soferie, poate atinge bara vecinului din spate, fara s-o degradeze. Poate chiar sa si o impinga putin. Dar asta deja e arta, nu e pentru oricine.

Altfel, am citit cam un sfert pana acum din carte si pot sa spun fara sa defec pe mine, ca aplic ceea ce scrie acolo in proportie de 95% si asta din experienta proprie.
Ma plictiseste putin lectura, ca nu e nimic nou pentru mine, dar am s-o citesc pana la capat. biggrin.gif

This post has been edited by vis-a-vis: 17 Jun 2008, 17:07


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 17 Jun 2008, 17:14
Post #56


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




QUOTE(xcss @ 17 Jun 2008, 16:57)
..... la ora cand parintii nostri inca nu erau proiectati..
*



Sa nu generalizam! Oricum varsta nu este o calitate ci o cantitate! De asemea experienta se acumuleaza in timp si nimeni nu s-a nascut invatat (desi multi de pe aici sustin altceva).

Jos palaria pentru performantele lui Petre Cristea. De altfel recordul stabilit pe Bucuresti-Brasov este in picioare si astazi. Insa prin cartile sale apar si unele naivitati.




--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 17 Jun 2008, 17:14
Post #57


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




@ vis-a-vis
Poate ti-ai facut o parere gresita despre mine biggrin.gif . Nu am fost la politie pentru zgarieturi pe masina niciodata, dar din moment ce platesc casco 700-800 lei pe an, te rog sa nu te superi pe mine daca mi-as repara masina in cazul in care un "artist" mi-o loveste.

This post has been edited by Amedeus: 17 Jun 2008, 17:15


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 17 Jun 2008, 17:15
Post #58


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Era interesant sa-l dai in urmarire generala pe infractor wink.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 17 Jun 2008, 17:19
Post #59


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




Naivitatile acelea sunt, poate, datorate nivelului tehnic si timpului la care cartea a fost scrisa... A se consulta postul domnului os de pe pagina precedenta... Si nu, postul meu nu se dorea o generalizare. In nici un caz nu doream sa aduc ca argument varsta lui Petre Cristea, ci alte aspecte.

This post has been edited by xcss: 17 Jun 2008, 17:20


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 17 Jun 2008, 17:39
Post #60


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




@xcss
Hmm, ma refeream la varsta mea nu a lui P. Cristea biggrin.gif
La garaje (in spatele blocului) unde mai in fiecare seara este un miniforum de discutii "live" mai apare cand il lasa reumatismul/baba si un mosuluica (Andrei Hirschmanngel) ale carui performante automobilistice au fost oarecum comparabile imediat dupa razboi cu cele ale lui P. Cristea. Este uimitor cum acest personaj conduce la 93 ani un Seat inmatriculat in israel si cat de bine s-a adaptat la traficul infect del a noi.

This post has been edited by vi_escu: 17 Jun 2008, 17:40


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 17:28
Forum Renault