Loganul este de vina pentru toate problemele, avocatilor
![]() ![]() ![]() |
Loganul este de vina pentru toate problemele, avocatilor
Amedeus |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|||
argon |
![]()
Post
#182
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ne trebuie un Logan si un crash test dummy, te oferi?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
MadHawk1 |
![]()
Post
#183
|
Clona lu' Sony Group: Members Posts: 185 Joined: 1 August 08 From: localhost ![]() |
Am mai zis!
O sa pun diseara o poza cu un accident Logan-Megane! |
--------------------
.
.
.
|
|
argon |
![]()
Post
#184
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
e..au mai fost poze..Logan vs Matiz, si din Logan i-au adunat pe toti 4 cu farasul, in Matiz unu arata ca viu si 2 au scapat.
cum spuneam: This post has been edited by argon: 14 Aug 2008, 13:59 Attached thumbnail(s) Snapshot0.jpg ( Size: 47.45k ) Number of downloads: 31 Snapshot3.jpg ( Size: 48.93k ) Number of downloads: 26 Snapshot4.jpg ( Size: 39.31k ) Number of downloads: 28 Snapshot5.jpg ( Size: 51.22k ) Number of downloads: 32 Snapshot6.jpg ( Size: 52.09k ) Number of downloads: 28 Snapshot7.jpg ( Size: 49.23k ) Number of downloads: 15 Snapshot9.jpg ( Size: 49.08k ) Number of downloads: 28 Snapshot11.jpg ( Size: 45.35k ) Number of downloads: 21 Snapshot13.jpg ( Size: 46.65k ) Number of downloads: 29 Snapshot14.jpg ( Size: 57.05k ) Number of downloads: 32 Snapshot13.jpg ( Size: 46.65k ) Number of downloads: 31 Snapshot14.jpg ( Size: 57.05k ) Number of downloads: 30 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
LC_TM |
![]()
Post
#185
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 27 September 06 ![]() |
And your point is? Loganul a luat-o din lateral,ce ti se pare asa de anormal in situatia asta?
|
--------------------
Nissan/ex. Dacia
Terrano II 2.7TDi/Logan
2004/2005 Ambition 1.6MPI
- TM-XX-XXX
|
|
psychoo |
![]()
Post
#186
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.737 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
eu am fost pe locul din dreapta la un accident cu kalos 5 usi acum un an jumate, masina dauna totala, politia ne lua la intrebari sa spunem daca a murit cineva si l`am ascuns, ca daca afla ei o sa fie mai nasol, eram 4 oameni in masina, doar ocupantul locului dreapta spate a avut un ochi vanat de la dat cu capul in geam si li s`a parut incredibil la cum arata masina sa nu avem NIMIC. viteza la impact a fost in jur de 90-100 km/h (la 130 a inceput derapajul pe sosea umeda, am vazut eu, iar acesta nu a durat suficient pana la impact cat sa scada viteza mai mult).
air-bag`urile NU S`AU DECLANSAT, deoarece forta a fost distribuita. partea fata-dreapta a fost prima in coliziune apoi, masina rotindu`se a flecit usile, spatele dreapta si ne`a aruncat la 10-15m de locul impactului in mijlocul drumului. impactul nu a fost in copac sau beton armat ci intr`un gard. roata fata dreapta a sarit de la locul ei cu tot cu amortizor, arc, etrier si bieleta de directie rupta din caseta, roata spate zburata cu tot cu prindere, lonjeron fata distrus, baie ulei sparta, motor deplasat, caroserie torsionata, partea dreapta a masinii trebuia inlocuita complet, + plafon si portbagaj. ca si o concluzie, nu te poti baza pe un accident in care scapa 4 oameni fara nici o zgarietura, conditiile au fost de asa natura, am fost foarte norocosi. daca ar fi fost sa tin cont de viteza si de faptul ca am scapat fara nimic as da masinii 5 stele, dar testele euroNCAP se fac in conditii controlate, unde mai multe tipuri de masini sunt testate IN ACELEASI CONDITII si nu se tine cont de noroc...ca daca nu`i beton si`i bca sau mai stiu eu ce... L.E. eu am scapat fara vanatai deoarece a sarit air-bag`ul LATERAL, altfel as fi muscat din geam. This post has been edited by psychoo: 14 Aug 2008, 14:11 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
MadHawk1 |
![]()
Post
#187
|
Clona lu' Sony Group: Members Posts: 185 Joined: 1 August 08 From: localhost ![]() |
@argon:
OMG! Ferit-ar Sfantul! ![]() Asta e cea mai buna dovada (daca mai era nevoie) ca de la o viteza incolo....nu prea mai conteaza numarul de stele! ![]() This post has been edited by MadHawk1: 14 Aug 2008, 14:01 |
--------------------
.
.
.
|
|
argon |
![]()
Post
#188
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#189
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
argon |
![]()
Post
#190
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
spitalizarea
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
MadHawk1 |
![]()
Post
#191
|
Clona lu' Sony Group: Members Posts: 185 Joined: 1 August 08 From: localhost ![]() |
...sau
![]() ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
Cocojambo |
![]()
Post
#192
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 795 Joined: 4 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu din cate obs acolo a fost un carambol, deic comparatia logan-matiz chiar nu isi mai are locul in conditiile in care nu sti cum au fost lovite masinile alea.
|
--------------------
Dacia
Logan Ambition 1.5dci
2006
- B-86-... -
|
|
argon |
![]()
Post
#193
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
MadHawk1 |
![]()
Post
#194
|
Clona lu' Sony Group: Members Posts: 185 Joined: 1 August 08 From: localhost ![]() |
|
--------------------
.
.
.
|
|
driverx |
![]()
Post
#195
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Ma....cate tampenii vorbiti voi aici....vai de capu meu.
SE POATE scapa din impact avut la 80 la ora. DAR nu oricum. Is o GRAMADA de variabile la care nici macar nu v-ati putea gandi (dat fiind nivelul la care tratati problema). Eu am avut accident la aproape 60 la ora. EuroNCAP face teste la 64. Daca m-as lua dupa EuroNCAP ar trebuie sa am leziuni chiar serioase la membrele inferioare, ceva probleme la piept, etc. Si mama dracului ma....ca m-am dat jos din masina instant si nici o vanataie sau zgarietura nu am avut. Dar chiar aveam aproape 60 cand a avut loc impactul. Si toatea astea intr-un Logan. Minune dumnezeiasca ati zice, nu? Ca e imposibil... Totul se reduce la deceleratii si unghiuri. Asta daca ar fi sa privim totusi simplist problema. NU viteza conteaza oamenilor. Cand o sa realizati asta? Terminati cu tampeniile astea cu EuroNCAP ca io cred ca io nu cred ca e tampenie ca e facatura si alte chestii. Si rezultatele alea NU sunt valabile doar pentru viteza cu care s-au efectuat testele. Conditiile acelea controlate in care se fac testele au ca prim rol sansa de egalitate intre masini. S-au stabilit niste norme cat de cat umane si TOATE masinile care ajung acolo sa fie testate IN ACELEASI CONDITII. De ce? PENTRU CA doar asa poti evidentia calitatile sau defectele unei masini, indiferent de marca sau mai stiu eu ce. Nu inseamna ca daca urci mai sus de 64 la ora, EuroNCAP nu mai este valabil. Un Geely la un impact la 50 la ora cu obiect dur si greu (deci...implicit deceleratie mare) poate sa se omoare efectiv in timp ce un Megane, Octavia, etc la un impact la 70-80 la ora poate scapi chiar bine de tot daca deceleratia nu este foarte mare, CHIAR DACA viteza este si este cu mult PESTE vitezele de la EuroNCAP. Pe bune ma, discutati aici ca niste copii mici. Care are masinuta MATCHBOX mai tare. La care ii t(z)opaie mai tare curu daca ii dai drumu din aer la rotile spate. This post has been edited by driverx: 14 Aug 2008, 14:06 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
argon |
![]()
Post
#196
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
te-ai gasit tu sa strici distractia
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#197
|
![]() - Group: Members Posts: 22.751 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Si pe mine ma enerveaza. Chiar eram curios unde o sa ajunga MadHawk1 ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
MadHawk1 |
![]()
Post
#198
|
Clona lu' Sony Group: Members Posts: 185 Joined: 1 August 08 From: localhost ![]() |
Si unde am ajuns?
![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#199
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
![]() |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
driverx |
![]()
Post
#200
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Noah, bagati niste reputatie negativa sa va descarcati.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#201
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
MadHawk1 |
![]()
Post
#202
|
Clona lu' Sony Group: Members Posts: 185 Joined: 1 August 08 From: localhost ![]() |
QUOTE(driverx @ 14 Aug 2008, 15:06) Ma....cate tampenii vorbiti voi aici....vai de capu meu. SE POATE scapa din impact avut la 80 la ora. DAR nu oricum. Is o GRAMADA de variabile la care nici macar nu v-ati putea gandi (dat fiind nivelul la care tratati problema). Eu am avut accident la aproape 60 la ora. EuroNCAP face teste la 64. Daca m-as lua dupa EuroNCAP ar trebuie sa am leziuni chiar serioase la membrele inferioare, ceva probleme la piept, etc. Si mama dracului ma....ca m-am dat jos din masina instant si nici o vanataie sau zgarietura nu am avut. Dar chiar aveam aproape 60 cand a avut loc impactul. Si toatea astea intr-un Logan. Minune dumnezeiasca ati zice, nu? Ca e imposibil... Totul se reduce la deceleratii si unghiuri. Asta daca ar fi sa privim totusi simplist problema. NU viteza conteaza oamenilor. Cand o sa realizati asta? Terminati cu tampeniile astea cu EuroNCAP ca io cred ca io nu cred ca e tampenie ca e facatura si alte chestii. Si rezultatele alea NU sunt valabile doar pentru viteza cu care s-au efectuat testele. Conditiile acelea controlate in care se fac testele au ca prim rol sansa de egalitate intre masini. S-au stabilit niste norme cat de cat umane si TOATE masinile care ajung acolo sa fie testate IN ACELEASI CONDITII. De ce? PENTRU CA doar asa poti evidentia calitatile sau defectele unei masini, indiferent de marca sau mai stiu eu ce. Pana aici sustii EuroNCAP-ul si nu te contrazic! QUOTE(driverx @ 14 Aug 2008, 15:06) Nu inseamna ca daca urci mai sus de 64 la ora, EuroNCAP nu mai este valabil. Un Geely la un impact la 50 la ora cu obiect dur si greu (deci...implicit deceleratie mare) poate sa se omoare efectiv in timp ce un Megane, Octavia, etc la un impact la 70-80 la ora poate scapi chiar bine de tot daca deceleratia nu este foarte mare, CHIAR DACA viteza este si este cu mult PESTE vitezele de la EuroNCAP. Aici te contrazici singur! Daca acel Geely e verificat in crash la 64 km/h automat va scapa si la un impact mai mic de 64 km/h ca doar aia de la EuroNCAP nu le "botesc" intr-o perna de fulgi! QUOTE(Amedeus @ 14 Aug 2008, 15:16) Ca tot romanul! ![]() Vad ca inca te mai "framanta" subiectul! Te "bagi"? ![]() This post has been edited by MadHawk1: 14 Aug 2008, 14:22 |
--------------------
.
.
.
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#203
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Daca suma e suficienta....
La un pret mai mic va gasesc un avocat cu tot cu Logan si testati pe el (el nu trebuie sa stie) ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
MadHawk1 |
![]()
Post
#204
|
Clona lu' Sony Group: Members Posts: 185 Joined: 1 August 08 From: localhost ![]() |
![]() ![]() ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
driverx |
![]()
Post
#205
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(MadHawk1 @ 14 Aug 2008, 15:20) .... Aici te contrazici singur! Daca acel Geely e verificat in crash la 64 km/h automat va scapa si la un impact mai mic de 64 km/h ca doar aia de la EuroNCAP nu le "botesc" intr-o perna de fulgi! ..... Nu io ma contrazic. Ci tu nu intelegi nimic ce se intampla in timpul unui impact. Am incercat sa evidentiez ca NU viteza conteaza. Conteaza calitatea masinii in primul rand si apoi conditiile in care ea sufera deceleratiile, in ce locuri are impactul (pe caroserie), sub ce unghi, cat de mult din energia ei cinetica se poate transmite corpului cu care are loc impactul (tot sub forma de energie cinetica), etc, etc, etc. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
MadHawk1 |
![]()
Post
#206
|
Clona lu' Sony Group: Members Posts: 185 Joined: 1 August 08 From: localhost ![]() |
Ma rog, eu vad altfel problema!
![]() Pana la o anumita viteza, EuroNCAP-ul iti poate forma o idee asupra sigurantei oferite de aceea masina! Dupa aceea nu prea mai conteaza! Se presupune ca o viteza mare implica si o decelerare puternica! De aceea in aceste cazuri, eu imi formez opinia din accidentele vazute/suferite! Asta fara a sustine ca eu sunt detinatorul adevarului absolut! This post has been edited by MadHawk1: 14 Aug 2008, 14:36 |
--------------------
.
.
.
|
|
driverx |
![]()
Post
#207
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
MadHawk1 |
![]()
Post
#208
|
Clona lu' Sony Group: Members Posts: 185 Joined: 1 August 08 From: localhost ![]() |
De ce sa ma supar? Daca e sa mai invat ceva, nu e nicio rusine!
Mie asa mi se pare logic! Imi scapa ceva? ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#209
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
QUOTE(MadHawk1 @ 14 Aug 2008, 15:33) Pana la o anumita viteza, EuroNCAP-ul iti poate forma o idee asupra sigurantei oferite de aceea masina! Dupa aceea nu prea mai conteaza! Se presupune ca o viteza mare implica si o decelerare puternica! In cazul avocatului (de la care a pornit discutia), Loganul statea pe loc Nu avea nici 64 km/h, nici 80, nici mai mult. |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
driverx |
![]()
Post
#210
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(MadHawk1 @ 14 Aug 2008, 15:39) De ce sa ma supar? Daca e sa mai invat ceva, nu e nicio rusine! Mie asa mi se pare logic! Imi scapa ceva? ![]() Hai sa iti dau exemplu accidentul meu. Nu ca ar fi general valabil. Dar o sa iti indice UN aspect (din multe altele) de ce tu te inseli amarnic. Eu am lovit din lateral un cur de duba (in lateral stanga). S-a postat in fata mea. Mi-a intrat botu sub coor, i-am ridicat cooru, l-am rotit vreo 45 grade dupa care masinile s-au desparit. Duba a fost goala. Daca nu ar fi fost goala, in rest pastram aceleasi variabile (pozitii masini, viteze, etc), treburile ar fi stat cu totul altfel. De ce? Pentru ca inertia dubei a fost mica, si o mica parte din energie cinetica a masinii mele a fost consumata de inertia dubei. Daca inertia ei ar fi fost mare, mie mi-ar fi imprimat o deceleratie mult mai mare, chestie care are multe implicatii. Altfel s-ar fi deformat masina, altfel as fi resimtit eu in masina deceleratia, cu alte implicatii (mai grave). Deci uite cum la aceasi viteza si o singura variabila schimbata, lucrurile pot evolua cu totul altfel. Si iti mai dau o variabila in cazul meu. Cum botul meu a intrat sub duba imediat dupa puntea spate, loganu a ridicat cooru dubei (roata stanga spate mai exact) astfel incat in contact cu solul mai era doar roata dreapta spate. Cum mi-am dat seama de asta? Pentru ca pe asfalt a ramas o singura urma serioasa de roata fix unde era puntea spate a dubei. Era una singura lunga de 1 metru (daca nu mai mult). DACA loganu meu nu ar fi ridicat roata stanga spate, practic duba avea aderenta aproape dubla (pe puntea spate) DECI -> frecare mai mare -> deceleratie mai mare imprimata Loganului meu. Adica....iarasi as fi iesit mai sifonat. E complex mai. Glumim glumim, dar datu asta cu parerea cu ce crezi tu ca se intampla acolo, in 99,8% din cazuri IS WRONG. Asta daca nu stii si nu intelegi cu adevarat (macar in mare) ce se intampla in acele momente. This post has been edited by driverx: 14 Aug 2008, 14:53 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th July 2025 - 01:32 |