DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages « < 5 6 7 8 9 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Loganul este de vina pentru toate problemele, avocatilor

Amedeus
post 14 Aug 2008, 13:45
Post #181


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Faceti si voi teste la 80km/h si puneti rezultatele aici. (asteptam pozele si filmarile) biggrin.gif


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Aug 2008, 13:49
Post #182


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ne trebuie un Logan si un crash test dummy, te oferi? 04.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MadHawk1
post 14 Aug 2008, 13:49
Post #183


Clona lu' Sony


Group: Members
Posts: 185
Joined: 1 August 08
From: localhost




Am mai zis!
O sa pun diseara o poza cu un accident Logan-Megane!


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Aug 2008, 13:53
Post #184


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




e..au mai fost poze..Logan vs Matiz, si din Logan i-au adunat pe toti 4 cu farasul, in Matiz unu arata ca viu si 2 au scapat.


cum spuneam:

This post has been edited by argon: 14 Aug 2008, 13:59

Attached thumbnail(s)
Snapshot0.jpg ( Size: 47.45k ) Number of downloads: 31
Snapshot3.jpg ( Size: 48.93k ) Number of downloads: 26
Snapshot4.jpg ( Size: 39.31k ) Number of downloads: 28
Snapshot5.jpg ( Size: 51.22k ) Number of downloads: 32
Snapshot6.jpg ( Size: 52.09k ) Number of downloads: 28
Snapshot7.jpg ( Size: 49.23k ) Number of downloads: 15
Snapshot9.jpg ( Size: 49.08k ) Number of downloads: 28
Snapshot11.jpg ( Size: 45.35k ) Number of downloads: 21
Snapshot13.jpg ( Size: 46.65k ) Number of downloads: 29
Snapshot14.jpg ( Size: 57.05k ) Number of downloads: 32
Snapshot13.jpg ( Size: 46.65k ) Number of downloads: 31
Snapshot14.jpg ( Size: 57.05k ) Number of downloads: 30


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LC_TM
post 14 Aug 2008, 13:59
Post #185


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 27 September 06




And your point is? Loganul a luat-o din lateral,ce ti se pare asa de anormal in situatia asta?


--------------------
Nissan/ex. Dacia Terrano II 2.7TDi/Logan 2004/2005 Ambition 1.6MPI - TM-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 14 Aug 2008, 14:00
Post #186


Membru


Group: Members
Posts: 3.737
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




eu am fost pe locul din dreapta la un accident cu kalos 5 usi acum un an jumate, masina dauna totala, politia ne lua la intrebari sa spunem daca a murit cineva si l`am ascuns, ca daca afla ei o sa fie mai nasol, eram 4 oameni in masina, doar ocupantul locului dreapta spate a avut un ochi vanat de la dat cu capul in geam si li s`a parut incredibil la cum arata masina sa nu avem NIMIC. viteza la impact a fost in jur de 90-100 km/h (la 130 a inceput derapajul pe sosea umeda, am vazut eu, iar acesta nu a durat suficient pana la impact cat sa scada viteza mai mult).
air-bag`urile NU S`AU DECLANSAT, deoarece forta a fost distribuita. partea fata-dreapta a fost prima in coliziune apoi, masina rotindu`se a flecit usile, spatele dreapta si ne`a aruncat la 10-15m de locul impactului in mijlocul drumului.
impactul nu a fost in copac sau beton armat ci intr`un gard.
roata fata dreapta a sarit de la locul ei cu tot cu amortizor, arc, etrier si bieleta de directie rupta din caseta, roata spate zburata cu tot cu prindere, lonjeron fata distrus, baie ulei sparta, motor deplasat, caroserie torsionata, partea dreapta a masinii trebuia inlocuita complet, + plafon si portbagaj.
ca si o concluzie, nu te poti baza pe un accident in care scapa 4 oameni fara nici o zgarietura, conditiile au fost de asa natura, am fost foarte norocosi. daca ar fi fost sa tin cont de viteza si de faptul ca am scapat fara nimic as da masinii 5 stele, dar testele euroNCAP se fac in conditii controlate, unde mai multe tipuri de masini sunt testate IN ACELEASI CONDITII si nu se tine cont de noroc...ca daca nu`i beton si`i bca sau mai stiu eu ce...



L.E. eu am scapat fara vanatai deoarece a sarit air-bag`ul LATERAL, altfel as fi muscat din geam.

This post has been edited by psychoo: 14 Aug 2008, 14:11


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MadHawk1
post 14 Aug 2008, 14:00
Post #187


Clona lu' Sony


Group: Members
Posts: 185
Joined: 1 August 08
From: localhost




@argon:

OMG! Ferit-ar Sfantul! frustrat.gif

Asta e cea mai buna dovada (daca mai era nevoie) ca de la o viteza incolo....nu prea mai conteaza numarul de stele! popa.gif

This post has been edited by MadHawk1: 14 Aug 2008, 14:01


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Aug 2008, 14:00
Post #188


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05





QUOTE(LC_TM @ 14 Aug 2008, 14:59)
And your point is?
*




QUOTE(argon @ 14 Aug 2008, 14:09)
Apropos de Aveo, e mai sigur la impactul lateral si protectia copiilor&pietonilor decat Loganul.
*





--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 14 Aug 2008, 14:02
Post #189


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




QUOTE(argon @ 14 Aug 2008, 14:49)
ne trebuie un Logan si un crash  test dummy, te oferi? 04.gif
*


Cat platiti? radmasa.gif


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Aug 2008, 14:03
Post #190


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




spitalizarea 04.gif (urat din partea mea daca ziceam serviciile funerare blush.gif )


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MadHawk1
post 14 Aug 2008, 14:04
Post #191


Clona lu' Sony


Group: Members
Posts: 185
Joined: 1 August 08
From: localhost




...sau popa.gif ....dupa caz! wacko.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cocojambo
post 14 Aug 2008, 14:04
Post #192


Membru autentic


Group: Members
Posts: 795
Joined: 4 May 06
From: Bucuresti




Eu din cate obs acolo a fost un carambol, deic comparatia logan-matiz chiar nu isi mai are locul in conditiile in care nu sti cum au fost lovite masinile alea.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.5dci 2006 - B-86-...
-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Aug 2008, 14:04
Post #193


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(MadHawk1 @ 14 Aug 2008, 15:04)
...sau  popa.gif ....dupa caz!  wacko.gif
*




aulio, aliatule, gandim la fel radmasa.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MadHawk1
post 14 Aug 2008, 14:05
Post #194


Clona lu' Sony


Group: Members
Posts: 185
Joined: 1 August 08
From: localhost




QUOTE(argon @ 14 Aug 2008, 15:04)
... gandim la fel radmasa.gif
*



BCR? radmasa.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 14 Aug 2008, 14:06
Post #195


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Ma....cate tampenii vorbiti voi aici....vai de capu meu.

SE POATE scapa din impact avut la 80 la ora. DAR nu oricum. Is o GRAMADA de variabile la care nici macar nu v-ati putea gandi (dat fiind nivelul la care tratati problema).

Eu am avut accident la aproape 60 la ora. EuroNCAP face teste la 64. Daca m-as lua dupa EuroNCAP ar trebuie sa am leziuni chiar serioase la membrele inferioare, ceva probleme la piept, etc. Si mama dracului ma....ca m-am dat jos din masina instant si nici o vanataie sau zgarietura nu am avut. Dar chiar aveam aproape 60 cand a avut loc impactul. Si toatea astea intr-un Logan. Minune dumnezeiasca ati zice, nu? Ca e imposibil...

Totul se reduce la deceleratii si unghiuri. Asta daca ar fi sa privim totusi simplist problema. NU viteza conteaza oamenilor. Cand o sa realizati asta?

Terminati cu tampeniile astea cu EuroNCAP ca io cred ca io nu cred ca e tampenie ca e facatura si alte chestii. Si rezultatele alea NU sunt valabile doar pentru viteza cu care s-au efectuat testele. Conditiile acelea controlate in care se fac testele au ca prim rol sansa de egalitate intre masini. S-au stabilit niste norme cat de cat umane si TOATE masinile care ajung acolo sa fie testate IN ACELEASI CONDITII. De ce? PENTRU CA doar asa poti evidentia calitatile sau defectele unei masini, indiferent de marca sau mai stiu eu ce.

Nu inseamna ca daca urci mai sus de 64 la ora, EuroNCAP nu mai este valabil. Un Geely la un impact la 50 la ora cu obiect dur si greu (deci...implicit deceleratie mare) poate sa se omoare efectiv in timp ce un Megane, Octavia, etc la un impact la 70-80 la ora poate scapi chiar bine de tot daca deceleratia nu este foarte mare, CHIAR DACA viteza este si este cu mult PESTE vitezele de la EuroNCAP.

Pe bune ma, discutati aici ca niste copii mici. Care are masinuta MATCHBOX mai tare. La care ii t(z)opaie mai tare curu daca ii dai drumu din aer la rotile spate.

This post has been edited by driverx: 14 Aug 2008, 14:06


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Aug 2008, 14:06
Post #196


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




te-ai gasit tu sa strici distractia huh.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 Aug 2008, 14:08
Post #197


-


Group: Members
Posts: 22.751
Joined: 19 April 05
From: Romania




Si pe mine ma enerveaza. Chiar eram curios unde o sa ajunga MadHawk1 ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MadHawk1
post 14 Aug 2008, 14:10
Post #198


Clona lu' Sony


Group: Members
Posts: 185
Joined: 1 August 08
From: localhost




Si unde am ajuns? blink.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 14 Aug 2008, 14:14
Post #199


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




radmasa.gif


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 14 Aug 2008, 14:15
Post #200


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Noah, bagati niste reputatie negativa sa va descarcati.



--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 14 Aug 2008, 14:16
Post #201


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




QUOTE(MadHawk1 @ 14 Aug 2008, 15:04)
...sau  popa.gif ....dupa caz!  wacko.gif
*


Veniti cu o oferta serioasa si mai vorbim. Voi vreti teste fara sa investiti nimic. radmasa.gif


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MadHawk1
post 14 Aug 2008, 14:20
Post #202


Clona lu' Sony


Group: Members
Posts: 185
Joined: 1 August 08
From: localhost




QUOTE(driverx @ 14 Aug 2008, 15:06)
Ma....cate tampenii vorbiti voi aici....vai de capu meu.

SE POATE scapa din impact avut la 80 la ora. DAR nu oricum. Is o GRAMADA de variabile la care nici macar nu v-ati putea gandi (dat fiind nivelul la care tratati problema).

Eu am avut accident la aproape 60 la ora. EuroNCAP face teste la 64. Daca m-as lua dupa EuroNCAP ar trebuie sa am leziuni chiar serioase la membrele inferioare, ceva probleme la piept, etc. Si mama dracului ma....ca m-am dat jos din masina instant si nici o vanataie sau zgarietura nu am avut. Dar chiar aveam aproape 60 cand a avut loc impactul. Si toatea astea intr-un Logan. Minune dumnezeiasca ati zice, nu? Ca e imposibil...

Totul se reduce la deceleratii si unghiuri. Asta daca ar fi sa privim totusi simplist problema. NU viteza conteaza oamenilor. Cand o sa realizati asta?

Terminati cu tampeniile astea cu EuroNCAP ca io cred ca io nu cred ca e tampenie ca e facatura si alte chestii. Si rezultatele alea NU sunt valabile doar pentru viteza cu care s-au efectuat testele. Conditiile acelea controlate in care se fac testele au ca prim rol sansa de egalitate intre masini. S-au stabilit niste norme cat de cat umane si TOATE masinile care ajung acolo sa fie testate IN ACELEASI CONDITII. De ce? PENTRU CA doar asa poti evidentia calitatile sau defectele unei masini, indiferent de marca sau mai stiu eu ce.
*


Pana aici sustii EuroNCAP-ul si nu te contrazic!


QUOTE(driverx @ 14 Aug 2008, 15:06)
Nu inseamna ca daca urci mai sus de 64 la ora, EuroNCAP nu mai este valabil. Un Geely la un impact la 50 la ora cu obiect dur si greu (deci...implicit deceleratie mare) poate sa se omoare efectiv in timp ce un Megane, Octavia, etc la un impact la 70-80 la ora poate scapi chiar bine de tot daca deceleratia nu este foarte mare, CHIAR DACA viteza este si este cu mult PESTE vitezele de la EuroNCAP.

*


Aici te contrazici singur! Daca acel Geely e verificat in crash la 64 km/h automat va scapa si la un impact mai mic de 64 km/h ca doar aia de la EuroNCAP nu le "botesc" intr-o perna de fulgi!



QUOTE(Amedeus @ 14 Aug 2008, 15:16)
Veniti cu o oferta serioasa si mai vorbim. Voi vreti teste fara sa investiti nimicradmasa.gif
*



Ca tot romanul! 04.gif
Vad ca inca te mai "framanta" subiectul! Te "bagi"? laugh.gif

This post has been edited by MadHawk1: 14 Aug 2008, 14:22


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 14 Aug 2008, 14:27
Post #203


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Daca suma e suficienta....
La un pret mai mic va gasesc un avocat cu tot cu Logan si testati pe el (el nu trebuie sa stie) radmasa.gif


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MadHawk1
post 14 Aug 2008, 14:32
Post #204


Clona lu' Sony


Group: Members
Posts: 185
Joined: 1 August 08
From: localhost




radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 14 Aug 2008, 14:32
Post #205


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(MadHawk1 @ 14 Aug 2008, 15:20)
....
Aici te contrazici singur! Daca acel Geely e verificat in crash la 64 km/h automat va scapa si la un impact mai mic de 64 km/h ca doar aia de la EuroNCAP nu le "botesc" intr-o perna de fulgi!
.....
*



Nu io ma contrazic. Ci tu nu intelegi nimic ce se intampla in timpul unui impact. Am incercat sa evidentiez ca NU viteza conteaza. Conteaza calitatea masinii in primul rand si apoi conditiile in care ea sufera deceleratiile, in ce locuri are impactul (pe caroserie), sub ce unghi, cat de mult din energia ei cinetica se poate transmite corpului cu care are loc impactul (tot sub forma de energie cinetica), etc, etc, etc.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MadHawk1
post 14 Aug 2008, 14:33
Post #206


Clona lu' Sony


Group: Members
Posts: 185
Joined: 1 August 08
From: localhost




Ma rog, eu vad altfel problema! sleep.gif
Pana la o anumita viteza, EuroNCAP-ul iti poate forma o idee asupra sigurantei oferite de aceea masina! Dupa aceea nu prea mai conteaza! Se presupune ca o viteza mare implica si o decelerare puternica! De aceea in aceste cazuri, eu imi formez opinia din accidentele vazute/suferite! Asta fara a sustine ca eu sunt detinatorul adevarului absolut!



This post has been edited by MadHawk1: 14 Aug 2008, 14:36


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 14 Aug 2008, 14:37
Post #207


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(MadHawk1 @ 14 Aug 2008, 15:33)
....
Se presupune ca o viteza mare implica si o decelerare puternica! De aceea in aceste cazuri, eu imi formez opinia din accidentele vazute/suferite!
*



CEA mai FALSA presupunere posibila. Nu te supara.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MadHawk1
post 14 Aug 2008, 14:39
Post #208


Clona lu' Sony


Group: Members
Posts: 185
Joined: 1 August 08
From: localhost




De ce sa ma supar? Daca e sa mai invat ceva, nu e nicio rusine!
Mie asa mi se pare logic! Imi scapa ceva? unsure.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 14 Aug 2008, 14:42
Post #209


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




QUOTE(MadHawk1 @ 14 Aug 2008, 15:33)
Pana la o anumita viteza, EuroNCAP-ul iti poate forma o idee asupra sigurantei oferite de aceea masina! Dupa aceea nu prea mai conteaza! Se presupune ca o viteza mare implica si o decelerare puternica!
*



In cazul avocatului (de la care a pornit discutia), Loganul statea pe loc
Nu avea nici 64 km/h, nici 80, nici mai mult.


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 14 Aug 2008, 14:52
Post #210


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(MadHawk1 @ 14 Aug 2008, 15:39)
De ce sa ma supar? Daca e sa mai invat ceva, nu e nicio rusine!
Mie asa mi se pare logic! Imi scapa ceva?  unsure.gif
*



Hai sa iti dau exemplu accidentul meu. Nu ca ar fi general valabil. Dar o sa iti indice UN aspect (din multe altele) de ce tu te inseli amarnic.

Eu am lovit din lateral un cur de duba (in lateral stanga). S-a postat in fata mea. Mi-a intrat botu sub coor, i-am ridicat cooru, l-am rotit vreo 45 grade dupa care masinile s-au desparit. Duba a fost goala.

Daca nu ar fi fost goala, in rest pastram aceleasi variabile (pozitii masini, viteze, etc), treburile ar fi stat cu totul altfel. De ce? Pentru ca inertia dubei a fost mica, si o mica parte din energie cinetica a masinii mele a fost consumata de inertia dubei. Daca inertia ei ar fi fost mare, mie mi-ar fi imprimat o deceleratie mult mai mare, chestie care are multe implicatii. Altfel s-ar fi deformat masina, altfel as fi resimtit eu in masina deceleratia, cu alte implicatii (mai grave).

Deci uite cum la aceasi viteza si o singura variabila schimbata, lucrurile pot evolua cu totul altfel.

Si iti mai dau o variabila in cazul meu. Cum botul meu a intrat sub duba imediat dupa puntea spate, loganu a ridicat cooru dubei (roata stanga spate mai exact) astfel incat in contact cu solul mai era doar roata dreapta spate. Cum mi-am dat seama de asta? Pentru ca pe asfalt a ramas o singura urma serioasa de roata fix unde era puntea spate a dubei. Era una singura lunga de 1 metru (daca nu mai mult). DACA loganu meu nu ar fi ridicat roata stanga spate, practic duba avea aderenta aproape dubla (pe puntea spate) DECI -> frecare mai mare -> deceleratie mai mare imprimata Loganului meu. Adica....iarasi as fi iesit mai sifonat.


E complex mai. Glumim glumim, dar datu asta cu parerea cu ce crezi tu ca se intampla acolo, in 99,8% din cazuri IS WRONG. Asta daca nu stii si nu intelegi cu adevarat (macar in mare) ce se intampla in acele momente.

This post has been edited by driverx: 14 Aug 2008, 14:53


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
9 Pages « < 5 6 7 8 9 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th July 2025 - 01:32
Forum Renault