DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Protest

catalin7070
post 4 Feb 2009, 11:57
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.208
Joined: 1 September 07
From: Alba Iulia




14 mil. pe o DACIA din 2001 si cu injectie?... sau e greseala?

Care patron de firma ar fi fost fraier sa plateasca TVA la suma reala???????

Va mirati si apoi il credeti pe om de parca de NEGRU nu ati auzit radmasa.gif

Tinere vinde gogosi in piata nu aici!


--------------------
Renault, Volkswagen 10, T2 1968, 1976 - 1 - VL - 1007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nanu_mihai_andrei
post 4 Feb 2009, 18:00
Post #92


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 2 February 09




Esti liber sa crezi ce vrei. Eu nu am facut decat sa imi exprim opinia despre daciile clasice. Si pana sa acuzi documenteaza-te !


--------------------
Dacia break CLi 01 - BC-24-AMN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 4 Feb 2009, 20:24
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




Toti idiotii pe sosele!Si cand te vad cu Dacia sau cu Oltcitul,parca inadins intra in tine.Sunt de vina si parintii:prima grija a lor e sa le dea bani de carnet cum au facut 18 ani,necontand faptul ca n-au fost in stare sa ia nici bacu'!


--------------------
Dacia 1300 1970 - DJ 70 ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 4 Feb 2009, 20:27
Post #94


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(deceneu32 @ 4 Feb 2009, 20:24)
prima grija a lor e sa le dea bani de carnet cum au facut 18 ani,necontand faptul ca n-au fost in stare sa ia nici bacu'!
*




laugh.gif radmasa.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordeagabriel
post 5 Feb 2009, 11:22
Post #95


membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 16 April 08
From: Deva




Mesaj pt initiator:
Probabil o sa ma injure cativa dar din cate stiu nici macar in anii `70 dacia nu reprezenta o "bijuterie tehnica" in conditiile in care alte marci de pe piata erau mult mai avansate din punct de vedere tehnic. Si in cel mai bun caz o astfel de dacie e copia unei bijuterii tehnice, deoarece nici un roman nu a ajutat la trasarea liniilor caroseriei si nici un inginer roman nu a adus vreo contributie la proiectarea motorului. Sa nu ma intelegeti gresit, iubesc daciile, dar asta e adevarul.
Romania nu a creat vreodata o masina!


--------------------
Dacia 1310 1995 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 5 Feb 2009, 11:36
Post #96


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti






vreau sa te contrazic, de 2 ori:
1. in anii 70 dacia (renault 12 mai exact) chiar reprezenta o bijuterie tehnica, era foarte avansata fata de alte masini de pe piata (din acelasi segment evident)
2. Romania a creeat masini, ce-i drept inainte de al 2-lea razboi mondial


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordeagabriel
post 5 Feb 2009, 11:38
Post #97


membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 16 April 08
From: Deva




Ov atunci este de acord cu mine ca in cel mai bun caz Dacia este o replica a unei bijuterii tehnice?


--------------------
Dacia 1310 1995 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 5 Feb 2009, 11:40
Post #98


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




dacia 1300 nu e replica, e fix renault 12 produs sub licenta.

Replici sunt chinezariile alea facute dupa smart sau ferrari care sunt copiate cu nesimtire fara nici un acord din partea producatorului.

Despre daciile mai noi (1310) nu ma pronunt tongue.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 Feb 2009, 11:44
Post #99


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




hai ca Dacia 1310 nu e singura, sau produs si prin America de sud, si in Turcia 'replici' Renault 12. Chiar si Ford a 'copiat' Ranault 12. Dacia 1310 chiar e imbunatatina fata de R12, bine alea in care nu dat rugina in 3 ani.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordeagabriel
post 5 Feb 2009, 11:47
Post #100


membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 16 April 08
From: Deva




Aici este o lista cu masinile produse in 1970. http://www.carsplusplus.com/year/index.php?page=4&year=1970 Peste 50% au performante mai bune ca Renault 12. Am consultat Dexul si la cuvantul "replica" am gasit si asta: Operă de artă sau obiect, care reproduce originalul și este executată de autor sub supravegherea producatorului original; copie; reproducere. /<fr. réplique, lat. replica


--------------------
Dacia 1310 1995 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 Feb 2009, 11:51
Post #101


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




degeaba, cate crezi ca au fost asa populare ca s-au fabricat ca R12 in

-Billancourt, France
-Envigado, Colombia
-Mioveni, Romania
-Bursa, Turkey
-Sao Bernardo do Campo, Brazil
-Heidelberg, Australia
-Santa Isabel, Argentina
-Mariara, Venezuela
-Ciudad Sahagun, Mexico

daca era asa mediocra nu o faceau peste tot..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordeagabriel
post 5 Feb 2009, 11:53
Post #102


membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 16 April 08
From: Deva




Pentru tine "popular"="bijuterie tehnica"? Si tocmai si atunci ca si acum lucrurile mediocre (nu ma refer doar la masini) o sa le gasesti peste tot.

This post has been edited by hordeagabriel: 5 Feb 2009, 11:54


--------------------
Dacia 1310 1995 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 Feb 2009, 11:54
Post #103


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




eu n-am zis ca e bijuterie tehnica, Jaguar E-type a fost bijuterie tehnica.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 5 Feb 2009, 11:54
Post #104


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(hordeagabriel @ 5 Feb 2009, 11:53)
Pentru tine "popular"="bijuterie tehnica"? Si tocmai si atunci ca si acum lucrurile mediocre (nu ma refer doar la masini) o sa le gasesti peste tot.
*


ia da tu exemple de "bijuterii tehnice" din perioada respectiva

This post has been edited by Ov: 5 Feb 2009, 11:54


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordeagabriel
post 5 Feb 2009, 11:54
Post #105


membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 16 April 08
From: Deva




Ti-a dat Argon!


--------------------
Dacia 1310 1995 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 5 Feb 2009, 11:55
Post #106


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




daca tu compari dacia/renault cu jaguar .... laugh.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 Feb 2009, 11:56
Post #107


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




totusi a fost mai evoluata decat multe altele, macar ca avea structura frontala deformabila gandita in caz de accident, 'valabila' multe decenii dupa, de atunci a fost Reno cu siguranta..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordeagabriel
post 5 Feb 2009, 11:56
Post #108


membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 16 April 08
From: Deva




Pai vezi ca nici macar in acei ani nu era o bijuterie tehnica? Eu ma gandeam la un mercedes 280sl sau un Mercedes 300 SL Gullwing care desi era fabricata cu componente depasite tehnologic datorita falimentului in care se afla Mercedes in 1954 este o bijuterie tehnica in adevaratul sens al cuvantului. Cu o caroserie aerodinamica si cu primul motor cu injectie directa de benzina folosit in masa aceasta masina de serie avea in 1954 performante pe care Dacia nu le are nici macar azi cu varful tehnologic motorul de 1,6 16 valve. (dupa mai bine de 50 de ani)

<span class='edit'>5 Feb 2009, 11:58:</span>
NU spun ca era o masina rea sau nici macar mediocra. Era o masina foarte buna! Dar de la foarte bun la opera de arta inginereasca mai este.

This post has been edited by hordeagabriel: 5 Feb 2009, 12:14


--------------------
Dacia 1310 1995 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 5 Feb 2009, 11:59
Post #109


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(hordeagabriel @ 5 Feb 2009, 11:56)
Eu ma gandeam la un mercedes 280sl.
*



eu ma retrag rolleyes.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan
post 5 Feb 2009, 12:39
Post #110


Quite opinionated


Group: Members
Posts: 1.449
Joined: 18 January 08
From: Cluj-Napoca




QUOTE(hordeagabriel @ 5 Feb 2009, 11:56)
Eu ma gandeam la un mercedes 280sl sau un Mercedes 300 SL Gullwing
*



Pai ce facem comparam mere cu pere? Da exemple de bijuterii tehnice din aceeasi clasa cu R12 (clasa medie) si cu acelasi pret.
Hai ca te ajut eu cu cateva modele din clasa R12 de la vremea aia:

http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Ascona

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Cortina#...E2.80.931970.29

http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_404


--------------------
Volkswagen Golf 7 Variant 1,4 TSI 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin7070
post 5 Feb 2009, 14:33
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.208
Joined: 1 September 07
From: Alba Iulia




Mare pacat că pe străzile de azi nu mai sunt așa mașini ...
S-a pus bază pe aerodinamică și pe cinematica mașini restul fiind plastic si vopsea ...
S-a renuntat la metal cromat din motive de manopera și preț, dar incet incet retro revine in forța - FIAT 500 fiind cel mai bun exemplu - cred eu

Din păcate la noi, dupa 1972 Dacia a inceput sa piardă calitativ din ce in ce mai mult teren datorită în primul rând membrilor de partid fără pregătire (unii din ei cu 10 clase primare ce țineau operativa de la 10) ce ocupau funcții importante in fabricile de componente ...
Nu poți susține o industrie auto fără ingineri pasionați..., la începuturile erei comuniste am dat mașinile existente pe mâna golanilor, am închis profesorii universitari, alții au fugit de aici ... și vrem tradiție auto ????



Attached thumbnail(s)
800px_Peugeot_404_cabriolet_Wiesbaden_1_.jpg ( Size: 76.39k ) Number of downloads: 161


--------------------
Renault, Volkswagen 10, T2 1968, 1976 - 1 - VL - 1007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordeagabriel
post 5 Feb 2009, 15:15
Post #112


membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 16 April 08
From: Deva




Poi nu comparam mere cu pere ci mere cu mere.Iar in acest caz marul din padure nu e la fel de gustos ca cel Ionatan. De la o masina de clasa medie buna si accesibila tuturor si pana la bijuterie tehnica e mult. E foarte mult spus bijuterie tehnica. Nu stiu de ce va vine greu sa recunoasteti. Se pare ca se aplica vorba aceea : Fiecare cioara isi lauda puiul. (fara vreo referire rasiala sau de alta natura). Daca e sa o luam asa si Loganul este o bijuterie tehnica, deoarece raportat la pretul si segmentul de piata este lider nu? Nu o sa gasesti o masina care costa atat de putin si care iti ofera ce iti ofera Loganul.
Spunea argon mai sus ca a fost fabricata in multe tari. Corect! Dar ati vazut in ce tari? In afara de Franta in tari cu economie de subsistenta si fara traditie in constructia de masini. La acea vreme Renault 12 nu era mai mult decat ce e acum un Renault Laguna!
Iar daca voi numiti o Laguna "bijuterie tehnica"......

5 Feb 2009, 15:20:
QUOTE(Stefan @ 5 Feb 2009, 12:39)
Pai ce facem comparam mere cu pere? Da exemple de bijuterii tehnice din aceeasi clasa cu R12 (clasa medie) si cu acelasi pret.
Hai ca te ajut eu cu cateva modele din clasa R12 de la vremea aia:

http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Ascona

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Cortina#...E2.80.931970.29

http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_404
*



Uitate la masinile alea. Pe langa alea renault 12 este bijuterie? Pot afirma sigur si vb din experienta ca Opel ascona este cel putin la fel de bun ca o dacia 1300!

This post has been edited by hordeagabriel: 5 Feb 2009, 15:20


--------------------
Dacia 1310 1995 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motreanu Sorin
post 5 Feb 2009, 15:53
Post #113


-


Group: Members
Posts: 271
Joined: 5 April 06
From: -




QUOTE(hordeagabriel @ 5 Feb 2009, 11:56)
Pai vezi ca nici macar in acei ani nu era o bijuterie tehnica? Eu ma gandeam la un mercedes [..................]


Nu putem compara Renault 12 cu Mercedes pentru ca Renault 12 nu a rupt gura targului dpdv tehnic cu chestii gen primul nustiuce sau prima nustiuce DAR s-a inscris cu succes in linia masiniilor din vremea sa ingloband solutii tehnice moderne pe atunci si a finalizat printr-o priemiera de a fi masina produsa in atateea tari,moderna,incapatoare si ieftina.
Daca ne uitam si peste tarile unde,in afara Frantei a fost produsa e clar ca nu putem face comparatii cu Mercedes.

Faptul ca nu era avansata din punct de vedere tehnic sincer sa fiu nu poate decat sa ma bucure.Ma bucur ca partea tehnica este apropiata de elementar si astfel orice posesor de astfel de masina si-o poate intretine singur,lucru imbucurator si acum 30 de ani cand ramaneai in drum si acum cand daca te duci in service smecherasii de acolo isi cam bat joc ca e "dacie veche".Decat cu tot felul de sisteme complicatemai bine asa simpla si prin aceasta durabila si economica!

Cand cautam masina m-am uitat si peste cateva Mercedesuri din anii 70 si ce probleme aveau ele?La mai toate aceleasi: casetele de directie duse,chederele originale putrede asta in timp ce mai exista dacii (1100 si 1300) care au chederele originale si sunt ca noi iar directia este perfecta.Poate in Romania au ajuns mai putine w115 dar eu nu am gasit unul cu vopseaua originala sau cu tabla neperforata de rugina.Motorul....perfomant si intrtadevar foarte bun cel al mercedesului este costisitor.Un motor la 250 sau 300 este pretentios si sincer cam rar folosesti performantele lui in trafic iar Dacia (n-am zis Renault 12 care este varful si calitativ si ca dotari) te duce la fel de bine poate.

Cred ca Renault 12 putea fi si un succes mondial daca s-ar fi vrut acest lucru inca din faza de proiect.Putea fi echipaa cu tot felul de optiuni si cu acest design sa recunoastem foarte rafinat ar fi putut iesi ceva dar nu asta s-a dorit.Insa a iesit ceea ce eu persoanl as indrazni sa numesc o limuzina pe care ti-o puteai permite...si asta nu era putin,mai ales atunci.

Eu zic ca este inutil sa ne contrazicem privind "cea mai cu mot".Dispute de acest gen se pot purta doar comparand-o obiectiv cu masini din clasa si perioada sa,destinate unei anumite categorii de clientela.Insa mai presus de toate fiecare marca de masina isi are iubitorii sai la fel cum odinioara fiecare categorie de clienti isi avea masina tinta,masina pe care si-o putea permite.Numai ca intre timp asistam si la pradoxul in care masini populare de ieri ajung pe mana unora care in trecut circulau doar cu "bijuterii tehnice".

Fara a exagera locul lui Renault 12 (daramite al daciei 1300,sora mai modesta) aceasta masina trebuie IUBITA doar de cei care au gust penrtru asa ceva.Nu poti obliga un indragostit de Mercedes sau BMW calsic sa aprecieze si Dacia 1300.Cu siguranta are si ea locul ei in istorie si inca sper ca va veni o zi in care pe Discovery voi urmari macar o scurta prezentare a aceea ce a fost Renault 12 macar.
Apropo de Discovery...ma uit la unele emisiuni in care prezinta masini clasice.Aia nu mai prididesc cu laudele,uneori nici nu mai pronunta cuvinte doar le arata mimica fetei.Practic fiecare masina prezentata de ei e "gorgeous".Asadar nu are rost sa ne contrazicem..la fel cum se spune ca femeia ideala se ascunde (mai mult sau mai putin) in fiecare dintre femei la fel si masina ideala este continuta intr-o proportie mai mare sau mai mica,dintr-un anumit punct de vedere sau altul in fiecare dintre marcile lansate de-a lungul timpului.Fiecare masina are farmecul sau,are acel ceva care te uimeste cand te urci la bord,sau acel ceva care iti place la ea.Indiscutabil.

Referitor la ceea ce a spus Catalin legat de perioada comunista,Dacia 1300 a avut si de castigat si de pierdut.De castigat am castigat-o noi in primul rand pentru ca in tara regimul cauta o masina precum Renault 12 dar am avut de pierdut sub toate aspectele datorita ambitiei prostesti de a ingloba cat mai rapid in productie orice surubel incercand prin aceasta (si prin schimbarea numelui in primul rand) sa o facem "masina romaneasca","produsul nostru" etc.

PS:hordeagabriel > Pentru mine "bijuterie tehnica" insemana si faptul ca datorita simplitatii sale si a amplasarii "aerisite" a mecanicii o pot repara si intretine singur chiar la mine acasa cu celebra expresie "o sarma si o cheie franceza".Ma ajuta sa invat fara a gresi si crede-ma ca ceea ce inveti pe o Dacie e baza pentru o viata indiferent ce masina iti pica in mana.Pana la urama macar din acest punct de vedere este o bijuterie tehnica.

This post has been edited by Sorin Motreanu (D 1300): 5 Feb 2009, 15:59


--------------------
- - --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hordeagabriel
post 5 Feb 2009, 17:51
Post #114


membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 16 April 08
From: Deva




In sfarsit un comentariu pertinent! Sunt de acord!


--------------------
Dacia 1310 1995 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nanu_mihai_andrei
post 5 Feb 2009, 20:33
Post #115


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 2 February 09




Si eu sunt de acord cu Sorin ! R 12 pentru vrmea acea era o limuzina de dimensiuni medii...in industria auto de azi asi spune ca era echivalentul pentru clasa auto reprezentata azi de Renault Laguna/Ford Mondeo/Citroen C5/Peugeot 407/VW Passat....etc.

Banuiesc ca in Franta lista dotarilor optionale era mai mare decat cea pentru Romania.

Oricum eu o consider o "limuzina de clasa medie" si argumentez cu cateva puncte :
-o masina spatiosa....gandita mult mai bine decat modele actuale in privinta spatiului pentru picioare, cel putin locurile din fata !
-confortabila, nu este la fel de rigida precum un VW chiar daca pierde la stabilitate, castiga la rularea pe carosabil denivelat.
-varianta break foarte practica cu podea dreapta si linia de incarcare plasata foarte comod.
-motorizare adecvata vs greutatea masinii.


--------------------
Dacia break CLi 01 - BC-24-AMN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde57
post 5 Feb 2009, 20:59
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 30 March 08
From: 3 trancane




QUOTE(argon @ 5 Feb 2009, 12:54)
eu n-am zis ca e bijuterie tehnica, Jaguar E-type a fost bijuterie tehnica.
*


nici pe departe, tehnica la pamant pe ele, puncte tari erau in primul rand designul si apoi viteza maxima atinsa.


--------------------
1300 dacia 1973
sa moara comunistii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin7070
post 5 Feb 2009, 21:13
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.208
Joined: 1 September 07
From: Alba Iulia




Nu o sa gasesti o masina care costa atat de putin si care iti ofera ce iti ofera Loganul.
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

Ce dracu ofera ? la o echipare medie sare de 8000 de euro
Tu poate nu ai avut sansa sa ai alta masina sa poti face diferenta

Ca tinuta de drum e la fel de proasta ca si Ford Fiesta, n-are treaba cu "asezarea pe strada" ...


--------------------
Renault, Volkswagen 10, T2 1968, 1976 - 1 - VL - 1007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nanu_mihai_andrei
post 5 Feb 2009, 22:47
Post #118


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 2 February 09




Tu compari Ford Fiesta cu Logan la stabilitate???? cel putin daca te referi la Ford Fiesta dupa 2004 si peste, esti in eroare ! Pot sa spun ca si Peugeot 206 care e cea mai usoara din clasa B (are 900 kg) sta mai bine ca un Logan pe strada !


--------------------
Dacia break CLi 01 - BC-24-AMN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin7070
post 6 Feb 2009, 02:28
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.208
Joined: 1 September 07
From: Alba Iulia




Am condus mult timp Ford Fiesta an 2005 si an 1999 - net superior modelului 2005 - care este un dezastru în afara orașului, la fel ca și Peugeot 206
Loganul cred ca are ceva în comun Fordului Fiesta - centrul de greutate e pe aratură


--------------------
Renault, Volkswagen 10, T2 1968, 1976 - 1 - VL - 1007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages « < 2 3 4
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th July 2025 - 02:56
Forum Renault