DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

725 Pages « < 718 719 720 721 722 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Mici Intrebari -dar mai putin tehnice-, care nu merita topic separat

miki
post 31 Mar 2025, 12:19
Post #21571


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.212
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




Scurt.
LA ITP la tractor mi-a gasit pivot stinga cu joc
De ce ar trebui sa schimb bascula ( propunerea service) si nu doar pivot?
Motivarea lor ar fi ca bascula "a ruginit si la curatare apar tolerante)
Mie mi se pare hilar motivul, dar nefiind mecanic .... intreb
Ca poate logica lor o fi corecta
PS! exista pivot ca piesa de schimb
Service-ul nu a vazut efectiv cum arata bascula, doar presupune din experienta
Nu ii supectez de hotie, am mai facut chestii la ei si au fost OK

PS2! Cumva recomandare de service sect 6 (multimarca) aveti?

This post has been edited by miki: 31 Mar 2025, 12:24


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE 2004 / 2019 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Aºılırsa
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 31 Mar 2025, 12:32
Post #21572


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Ca e o tiganie sa schimbi doar pivotul daca diferența de pret nu e mare , bascula aia sigur are si ea uzura suficientã in bucse.... O sa schimbi dupa aia bascula cu pivotul aproape nou si platesti iar geometrie, manopera etc cand ai putea s afaci treaba bine din prima.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 31 Mar 2025, 12:35
Post #21573


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




si degeaba schimbi o bascula doar pe o parte


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 31 Mar 2025, 12:39
Post #21574


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.964
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




QUOTE(IRONICK @ 28 Mar 2025, 11:27)
De la gen3 conteaza si aspectul ...
*


eu nu pot sa iau din cauza ca teava de esapament e prea scurta
Cat mai putea sa coste jumate de metru de teava ?


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 31 Mar 2025, 12:40
Post #21575


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.065
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




Stringerea pivotului poate fi mai mica decit ar trebui la schimbare, s-a format pe vechiul pivot.
Undeva pe aici un coleg a dat niste explicatii foarte bune referitor la fortele cu care trebuie sa intre presat pivotul la Logan.
Cel putin un pivot duce la schimbat o bascula.
Am facut asta si forta de presare era bine peste minima.
Exista si metoda de a ajusta forta de stringere doar ca asta ar stirni indignarea colegilor daca o spun...
radmasa.gif
Pina la urma daca bucsele-s bune e pacat sa arunci o bascula.


This post has been edited by Agrig: 31 Mar 2025, 12:41


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg sã tacã"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 31 Mar 2025, 12:40
Post #21576


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.212
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 31 Mar 2025, 13:32)
Ca e o tiganie sa schimbi doar pivotul daca diferența de pret nu e mare , bascula aia sigur are si ea uzura suficientã in bucse.... O sa schimbi dupa aia bascula cu pivotul aproape nou si platesti iar geometrie, manopera etc cand ai putea s afaci treaba bine din prima.
*


Bascula 400 -800 ron
Pivot 65-100 ron

Si de ce trebuie sa fac geometrie pentru pivot?
Ca nu este cap de bara....

<span class='edit'>31 Mar 2025, 13:41:</span>
QUOTE(IRONICK @ 31 Mar 2025, 13:35)
si degeaba schimbi o bascula doar pe o parte
*


De ce?
Daca verificare ITP nu a determinat jocuri?

31 Mar 2025, 13:47:
QUOTE(Agrig @ 31 Mar 2025, 13:40)
...
Pina la urma daca bucsele-s bune e pacat sa arunci o bascula.
*


Cam asa gindesc si eu
Mai ales ca pe la un moment dat au fost schimbate ambele bascule
Intre timp pivotul dreapta a fost si el inlocuit
Ala de stinga are probleme acuma

Daca era la al 2-lea pivot pe aceeesi bascula poate acceptam ideea " aparitiei tolerantei"


This post has been edited by miki: 31 Mar 2025, 12:47


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE 2004 / 2019 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Aºılırsa
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 31 Mar 2025, 12:52
Post #21577


Membru


Group: Members
Posts: 3.685
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Poti sa schimbi doar pivotul daca bucsile basculei arata ok.
Se recomanda inlocuirea cu totul deoarece se presupune ca odata cedat un pivot, basculele au o vechime si uzura exista si in bucsi si in cealalta bascula, asa ca le schimbi pe amandoua si stai linistit.
Daca iti e ok sa le schimbi pe bucati cum apar si sa tot mergi in service, nici o problema tehnica. Doar sa le descoperi la timp.
Pivotul uzat duce la uzura inegala a anvelopei si in cazuri extreme poate sa sara din bascula cu consecinte nasoale

Geometrie nu trebuie daca nu se umbla la elementele geometriei. Unghiul dat de pivot se poate modifica putin deoarece gaurile suruburilor sale nu sunt perfecte, dar sunt in tolerantele acceptate si oricum NIMENI nu umbla la suruburile pivotului sau amortizorului ca sa iti regleze unghiurile. Maxim se regleaza bieletele si eventual bratele pe spate (daca au excentric)

This post has been edited by psychoo: 31 Mar 2025, 12:54


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 31 Mar 2025, 13:19
Post #21578


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.212
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




La cit merg eu, problemele ar aparea 1/ an tongue.gif
Nici nu as vrea sa merg prea des la service
Dar parca nici sa dau x4 cost pe piesa nu imi vine, fara justificare
Manopera fiind cam aceeasi
In teorie se da jos bascula, depreseaza pivot... preseaza pivot, monteaza bascula
Cam cit s afie diferenta intre demontat+ montat bascula?!
Baietilor de la Autodoc le-a luat 8 minute biggrin.gif inlocuirea
Cu tot cu generic
Bine inteles ca nu sint absurd , dar 1 ora cred ca e OK pentru inlocuirea pivotului

https://youtu.be/Ss9Rbx_8en4



--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE 2004 / 2019 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Aºılırsa
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 31 Mar 2025, 13:53
Post #21579


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Braºov, oraºul olimpic




QUOTE(miki @ 31 Mar 2025, 12:19)
Scurt.
LA ITP la tractor mi-a gasit pivot stinga cu joc
De ce ar trebui sa schimb bascula ( propunerea service) si nu doar pivot?
Motivarea lor ar fi ca bascula "a ruginit si la curatare apar tolerante)
Mie mi se pare hilar motivul, dar nefiind mecanic .... intreb
Ca poate logica lor o fi corecta
PS! exista pivot ca piesa de schimb
Service-ul nu a vazut efectiv cum arata bascula, doar presupune din experienta
Nu ii supectez de hotie, am mai facut chestii la ei si au fost OK

PS2! Cumva  recomandare de service sect 6 (multimarca) aveti?
*


Un prim lucru (gratuit) pe care il poti face e sa ridici masina pe cric la roata respectiva si sa incerci sa misti de ea axial. Daca uzura pivotului e mare, ar trebui sa simti la mana (in caz ca n-ai auzit nimic in mers, la revenirea din curbe). N-ar fi exclus sa fi incercat aia de la itp sa caute vreun motiv de spaga.
Daca chiar e joc, sunt variantele: 1) schimb stg + dr (pe principiul piesele sunt identice, uzurile ar trebui sa fie la fel); 2) schimbi doar la roata impricinata. Daca bucsile sunt bune, n-are rost sa umbli la bascule.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 31 Mar 2025, 13:56
Post #21580


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




piesele sunt identice , dar nu iei aceleasi gropi mereu....


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 31 Mar 2025, 14:00
Post #21581


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Braºov, oraºul olimpic




Depinde si cat de des iei gropi. Multora nu le pasa, eu nu-s in categoria asta.
La rulmenti nu prea conteaza, se pare ca nu-s deloc identici in aceeasi marca.

This post has been edited by maho: 31 Mar 2025, 14:01


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 31 Mar 2025, 14:19
Post #21582


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Eu bratele fata le-am schimbat odata, rulmentii nu i-as schimba pereche.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 31 Mar 2025, 14:25
Post #21583


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.212
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 31 Mar 2025, 14:56)
piesele sunt identice , dar nu iei aceleasi gropi mereu....
*


D-aia ala de dreapta a fost schimbat deja


31 Mar 2025, 15:31:
QUOTE(maho @ 31 Mar 2025, 14:53)
..... N-ar fi exclus sa fi incercat aia de la itp sa caute vreun motiv de spaga.
.....
*


Este exclus... era incepator ( ghinionul meu)
Jocul se simte dar nu este mare, nu cloncane
Dar nu contest faptul ca m-a picat.
Zice cartea ca daca are joc trebuie schimbat, nu zice joc permis intre valorile...





31 Mar 2025, 15:33:
QUOTE(miki @ 31 Mar 2025, 13:19)
...

PS2! Cumva  recomandare de service sect 6 (multimarca) aveti?
*


Cu asta cum ramine?
Are cineva recomandare?

This post has been edited by miki: 31 Mar 2025, 14:33


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE 2004 / 2019 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Aºılırsa
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 31 Mar 2025, 14:51
Post #21584


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti






--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 31 Mar 2025, 14:51
Post #21585


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.074
Joined: 11 February 04




Daca are joc pivotul si bucsile sunt ok, schimba pivotul si aia e;
Daca are joc pivotul si bucsile sunt si ele obosite, schimba bascula cu totul;
Daca te stii ca mergi mult, des si tare, mai bine schimbi bascula;



--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 31 Mar 2025, 14:59
Post #21586


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




schimba doar pivotul
daca iti da bascula jos, sa o stranga pe pozitie
alfel o sa schimbi bascula rapid din cauza bucselor rupte


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 31 Mar 2025, 15:42
Post #21587


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.212
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




Unii, care au presa hidraulica au dat jos bascula

https://youtu.be/3aV2cc5lvTA

Altii care nu au presa hidraulica au facut cu bascula pe masina

https://youtu.be/XeUN3Hg7iGA



PS! Sint dispus chiar sa merg intai sa vada mecanicii cu ochisorii lor daca merita sa pastrez bascula sau nu
Problema mea este cu cei care zic fara sa s euita ca trebuie schimbata vbascula, desi este servisabila mad.gif

This post has been edited by miki: 31 Mar 2025, 15:44


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE 2004 / 2019 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Aºılırsa
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 31 Mar 2025, 15:50
Post #21588


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.964
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




Sa te iau altfel.
Daca ai bani multi schimbi mașinã cu totul
Daca ai bani schimbi bascula
Daca ai putini bani schimbi pivotul
Daca n ai bani nu schimbi nimic
Daca chiar nu ai nici un ban n ar strica RATB ul. Sau pingeaua


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 31 Mar 2025, 15:53
Post #21589


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.212
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




Sa schimb masine.... dureaza si nu merita pentru atita lucru
Sa schimb bascula... nu merita x4 cost daac exista alta solutie
Restul nu s e incadreaza biggrin.gif

nu este probleme de bani
este problema de principiu: de ce sa nu fac exact cit trebuie, de ce sa ma ia lumea de fraier?
Doar pentru ce le este lene?
Ca schimba bascula sau pivot, manopera este cam aceesi
Sint dispus sa dau mai mult pe manopera ( aile 20/30 minute in plus pentru depresare pivot) decit sa platesc o piesa care nu este necesara


This post has been edited by miki: 31 Mar 2025, 15:56


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE 2004 / 2019 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Aºılırsa
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 31 Mar 2025, 16:00
Post #21590


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Schimba basculele cu totul, ambele. Nu umbla cu prostii, pivot presat in bascula ambutisata este un mare nu. Numai taximetristii schimbau pivoti Asam la Logan, in conditiile in care o bascula OE este 150 de lei.
Daca au joc pivotii,i bucsele sunt demult praf, dupa ce le dai jos o sa vezi. Daca aduni pretul pivotului si a bucselor o sa iesi pe la 60% din pretul basculei, dar ai toate sansele sa mearga ceva prost si sa nu iasa ce trebuie.
Cauta niste bascule aftermarket - TRW, Lemforder, FAG, DAYCO, SKF - nu Febi sau alte porcarii.

This post has been edited by YRX: 31 Mar 2025, 16:04


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 31 Mar 2025, 16:06
Post #21591


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.212
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




Pai care e diferenta fata de motaj de fabrica?
Ca tot presat este?

Repet! Nu este atit problema de bani ( desi 100 e de 4 ori mai mic ca 400- cea mai ieftina bascula)
Dar trebuie sa intelede de ce sa nu schimb doar pivot cind producatorul masinii il are ca piesa de schimb

LE! Si de ce ar trebui sa fie bucsele duse
S-a bagat omu (ITP-ist) in sant si a tras ed toate alea p-acolo
Nu a comentat decit la pivotul asta ( habar nu aveam ca are joc ca nu face zgomot, desi daca judec mai atent, asta imi dadea scartaiala de care va intrebam asta iarna)

This post has been edited by miki: 31 Mar 2025, 16:16


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE 2004 / 2019 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Aºılırsa
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 31 Mar 2025, 16:19
Post #21592


Membru


Group: Members
Posts: 3.685
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Cauciucul isi pierde proprietatile in timp si apar crapaturi.
De ce presa de fabrica decat ciocanul lui dorel? Cum sa intrebi asa ceva?

Indiferent daca pastrezi basculele sau pui altele noi, bucsile bratului NU se strang cu masina suspendata, obligatoriu trebuie sa stea complet pe roti cand se strang. Altfel vei schimba si bucsile la foarte scurt timp dupa (cred ca si bucsi gasesti reper individual daca il cauti)



--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 31 Mar 2025, 16:32
Post #21593


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.212
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




QUOTE(YRX @ 31 Mar 2025, 17:00)
....
Cauta niste bascule aftermarket - TRW, Lemforder, FAG, DAYCO, SKF - nu Febi sau alte porcarii.
*


Oferta cica este OEM Koreea...
Ce o fi insemnind asta nu stiu


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE 2004 / 2019 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Aºılırsa
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 31 Mar 2025, 16:35
Post #21594


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Offf, fii antena:

Pivotul este presat in gaura aia care este o idee mai mica decat el. El are niste zimti care musca din tabla si se blocheaza acolo. Cand il baga prima data in bascula, toate bune si frumoase, fier nou, cotele exacte, fara rugina.
Cand te apuci sa scoti pe ala vechi ai toate nenorocirile din lume, rugina, deformari etc. si te apuci sa impingi cu presa, sa-i dai ciocane, sa pui inductia sau acetilena. Ca n-o sa iasa frumos si usor, o sa iasa dupa multa convingere cu uneltele cele mai mari din atelier.
Cand il bagi pe ala nou ai toate sansele sa il bagi stramb, sa se largeasca gaura si o sa ai si rugina cuibarita bine in imbinare care o sa lucreze la largirea gaurii.

Mai ai si bucsile cu semnul intrebarii, fierul basculei a luat si el ceva gropi la viata lui, poata nu mai are aceeasi forma. Suruburile de pridere pot sa fie duse si intepenite, sa trebuiasca sa le tai cu flexul.

Asa ca fa-ti un bine si ia bascule noi, o sa ai si suruburile de prindere (FAG de exemplu vine cu tot), iese geometria cum trebuie si te bucuri de masina.

Pivotii care se schimba pe bscule sunt cei cu prindere cu suruburi.

Bucsile se duc in general inaintea pivotului. Doar daca se sparge burduful, intra apa, pierde vaselina se duce el inainte.

Uite cum a fost la mine. Eu nu aveam optiune de pivot, doar bucsi. In loc de 700 de lei pe bascula ma ducea la 350. Daca in urmatorul an urma pivotul era munca in zadar.

https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=5113965

This post has been edited by YRX: 31 Mar 2025, 16:41


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 31 Mar 2025, 16:46
Post #21595


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




pai zi asa, nu este prins cu suruburi


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 31 Mar 2025, 16:50
Post #21596


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Buna dimineata... biggrin.gif
E ca ala de la Logan.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 31 Mar 2025, 16:51
Post #21597


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.212
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




QUOTE(YRX @ 31 Mar 2025, 17:35)
Offf, fii antena:


Cand il bagi pe ala nou ai toate sansele sa il bagi stramb, sa se largeasca gaura si o sa ai si rugina cuibarita bine in imbinare care o sa lucreze la largirea gaurii.

Mai ai si bucsile cu semnul intrebarii, fierul basculei a luat si el ceva gropi la viata lui, poata nu mai are aceeasi forma. Suruburile de pridere pot sa fie duse si intepenite, sa trebuiasca sa le tai cu flexul.

......
*


Eeeeeehhhh
Daca si aia de la servicea ziceau asa....alta era situatia
Au zis doar ca le pare rau, dar nu vor sa aibe probleme la montaj
Dar tot schimb service-ul daca gasesc tongue.gif
Dar tot am o usoara nedumerire, aia cu piesa de schimb pravazuta de constructor...
Iar in filmuletetele de mai sus pare simplu


In fine, tot schimb serviceul chiar daca ao fi sa aleg inlocuirea ambelor brate

Desi 1300 (estimarea mea cu manopera inclusa) nu sint chiar de colea


Multam fain pentru explicatii


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE 2004 / 2019 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Aºılırsa
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 31 Mar 2025, 17:08
Post #21598


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Sunt mecanici, nu speakeri... biggrin.gif
La astia presati nu stiu de ce ii dau ca piese, si Dacia ii are.
Cauta-ti piese singurel, vezi ce gasesti. Iti trebuie basculele si suruburile cu piulite. Iti mai trebuie piulitele de la capetele de bara (ca trebuie desfacute) si vezi bieletele de la bara antiruliu, daca sunt prinse de bascula.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 31 Mar 2025, 18:02
Post #21599


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.212
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




Nu mai lucreaza mai nimeni cu piesele clientului
LE... M-am uitat cu atentie la filme din nou
Nu are nici un dintisor bascula aia
Dar pot intelege faptul ca bucsaraia nu mai are mult de trait
In fine depinde de ce oferte primesc

This post has been edited by miki: 31 Mar 2025, 18:04


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE 2004 / 2019 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Aºılırsa
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 31 Mar 2025, 18:09
Post #21600


Membru


Group: Members
Posts: 3.685
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Ieri mi-am chinuit mainile sa scot ventiltorul de aeroterma, sa il curat si sa il gresez, apoi sa remontez. Operatiune cumulata cu schimbare filtru polen si igienizare.

DE CE oare s-a luat decizia montarii filtrului de polen DUPA motorul ventilatorului nu as putea sa inteleg. Intr-adevar exista capacele cu sita ca sa nu permita frunzelor sa ajunga, plus un traseu destul de intortocheat, dar am gasit efectiv PAMANT format din ceva nisip foarte fin pe palele ventilatorului.
WHYYYYY?
E drept ca a rezistat in timp dar...

Era sa dau exemplu corsa, ala are filtru la intrarea aerului in circuit, doar ca la ala e imposibil sa ajungi la radiator pentru o curatare temeinica, deci ma opresc.

Si la bmw e acelasi sistem ca la ford...deci ceva logica or avea ei doar ca mie imi scapa.

Cineva, vreo parere?


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
725 Pages « < 718 719 720 721 722 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 14:22
Forum Renault