Nu mi se pare normal..., Omul si masina, iar autobuzul gol.
![]() ![]() ![]() |
Nu mi se pare normal..., Omul si masina, iar autobuzul gol.
tarzy |
![]()
Post
#661
|
||
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#662
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.654 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
argon |
![]()
Post
#663
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
cand vin in Bucuresti, si vin destul de des, contrar a ce cred unii, imi las masina pe marginea unui mare bulevard, Mihai Bravu sa zicem, si o saptamana sau cat e necesar nu se misca de acolo...ca provincial imi este mult mai comod si mai simplu cu mijloacele de transport in comun, in Bucuresti.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Motociclist |
![]()
Post
#664
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(klaus @ 21 Oct 2008, 21:47) Hmmm, presupun ca asta a fost o manevra de schimbare a benzii, nu? Semnalizata din timp conform cu legea, nu? Tarzy: ma mir, la inteligenta ta sa nu intelegi un prost ca mine... Deci domnu motociclist: de ce erati pe motoreta si nu in ratb? Are motoreta avantaje fata de ratb? Asta a fost raspunsul tau la: Ca tot se poarta OffTopic-ul: ...Zilele astea urcam pe un anumit pod din Bucuresti la o ora de varf. Acolo sunt doua benzi, dar la baza podului se merge pe trei, pana isi dau seama cei de pe mijloc ca... "sunt prinsi la mijloc". Eram si eu printre benzi ca deh... imi permite gabaritul, dar in spatele meu un domn cu o conserva se tot chinuia de zor sa treaca pe banda doi si nimeni nu-l lasa. Atunci, eu, fiind mai subtirel si mai fasnet, am facut urgent stanga si am trecut pe banda doi unde m-am oprit cateva fractiuni de secunda pana a ajuns nenea in paralel cu mine. El nu prea intelegea ce se intampla, dar eu i-am facut semn sa se bage ca pentru el m-am oprit, pentru a i se face loc. A trecut omul in fata mea, mi-a multumit din avarii si ca raspuns... Ce credeti ca a facut? S-a tras omul cu masina cat mai pe stanga, pentru a-mi face mie loc sa-mi vad de drum printre masini. Aceasta mi se pare mie ca ar fi atitudinea corecta pe care ar trebui sa o avem unii fata de altii, motociclistii fata de soferi si invers. ... |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
vijelie |
![]()
Post
#665
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Aaaaa... esti de la Rutiera, nu?
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Motociclist |
![]()
Post
#666
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
Cine?
...Klaus? |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
marksman |
![]()
Post
#667
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.735 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
ady77 |
![]()
Post
#668
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
Illusion nu-ti pune mintea cu einstein1984 si flamingo ca ei au sange nobil de bucuresteni.
Tarzi, nelingaule, am citit posturile tale de pe topicul asta, ce-i drept nu cu foarte multa atentie ca sunt cam lungi ![]() This post has been edited by ady77: 22 Oct 2008, 09:44 |
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
Como |
![]()
Post
#669
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Cine e pro ratb si metrou, nu mai bine va folositi energia scriind mail-uri la metrorex pentru:
- micsorarea intervalului dintre trenuri; - sa dea naibii drumul la aer conditionat, ca mori acolo. Cu cat astept trenul, si pana se urca toata lumea, am ajuns sa fac cam o ora, adica cat dureaza si cu masina. Chiar n-am nici o placere sa stau 2-3 ore pe zi in masina, si sa fac plinul de 3 ori pe luna doar ca sa ma misc la serviciu, dar asta e chiar bataie de jos. |
--------------------
Ford
Focus 1.6 Ti-VCT,
Ex-Logan “In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
|
|
vijelie |
![]()
Post
#670
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Care aer conditionat, bade?
Te crezi in alta tara? |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#671
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.654 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(argon @ 22 Oct 2008, 07:50) cand vin in Bucuresti, si vin destul de des, contrar a ce cred unii, imi las masina pe marginea unui mare bulevard, Mihai Bravu sa zicem, si o saptamana sau cat e necesar nu se misca de acolo...ca provincial imi este mult mai comod si mai simplu cu mijloacele de transport in comun, in Bucuresti. Foarte frumos din partea ta. QUOTE(Como @ 22 Oct 2008, 09:35) Cine e pro ratb si metrou, nu mai bine va folositi energia scriind mail-uri la metrorex pentru: - micsorarea intervalului dintre trenuri; - sa dea naibii drumul la aer conditionat, ca mori acolo. Cu cat astept trenul, si pana se urca toata lumea, am ajuns sa fac cam o ora, adica cat dureaza si cu masina. Chiar n-am nici o placere sa stau 2-3 ore pe zi in masina, si sa fac plinul de 3 ori pe luna doar ca sa ma misc la serviciu, dar asta e chiar bataie de jos. Unde mergi tu o ora cu metroul, te invarti in bucla? De la titan la industriilor sunt 40 de minute, si de la republica la titan ar mai fi maxim 5 minute. De la IMGB la Pipera nu faci mai mult de 35-40 de minute. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Como |
![]()
Post
#672
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Titan - Grozavesti, interval de circulatie 5-8 minute, "trenul stationeaza 1-3 minute" de 2-3 ori pe zi.
Plus tramvaiele de pe Rebreanu, care s-au scos, s-au bagat, s-au scot, s-au bagat, si-au modificat traseul, au revenit la traseu si pe urma s-au scos. Daca pun si distanta de acasa pana la metrou, sar binisor de o ora. Link: http://www.antena3.ro/stiri/romania/cum-e-...onal_55056.html This post has been edited by Como: 22 Oct 2008, 09:05 |
--------------------
Ford
Focus 1.6 Ti-VCT,
Ex-Logan “In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
|
|
Motociclist |
![]()
Post
#673
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
QUOTE(Como @ 22 Oct 2008, 08:59) Titan - Grozavesti, interval de circulatie 5-8 minute, "trenul stationeaza 1-3 minute" de 2-3 ori pe zi. Plus tramvaiele de pe Rebreanu, care s-au scos, s-au bagat, s-au scot, s-au bagat, si-au modificat traseul, au revenit la traseu si pe urma s-au scos. Daca pun si distanta de acasa pana la metrou, sar binisor de o ora. Link: http://www.antena3.ro/stiri/romania/cum-e-...onal_55056.html Va rog frumos sa cititi si cele patru comentarii de sub stire... |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
tarzy |
![]()
Post
#674
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ady77 @ 22 Oct 2008, 08:24) Illusion nu-ti pune mintea .... Tarzi, nelingaule, an citit posturile tale de pe topicul asta, ce-i drept nu cu foarte multa atentie ca sunt cam lungi ![]() am spus destul de clar, da te cred ca ti-a fost greu sa vezi - deh pe tine te pasioneaza mai mult disputele decat chestiile constrcuctive amu' ma repet: 1. - personal nu sunt ptr mersul cu transportul public .... si nu ptr ca nu ar veni suficient de des sau ca nu are aer conditionat ci ptr ca e accesibil la tot poporu' => aglomeratie, mizerie, mirosuri, etc daca biletul ar fi mai scump (mai aproape de valoarea reala a calatoriei) probabil ar fi acceptabil 2. - am de gand ca de la primavara sa incep sa incerc sa merg cu motocicleta, mai intai pe coclauri sa-mi mai inving din frica si apoi daca-mi reuseste pe asfalt - asta daca nu reuseste Klaus sa modifice legea si sa INTERZICA motocicletele pe drumurile publice .... ca vorba aia il zgarie pe retina si cerebel ideea ca altu face altfel decat dumnealui suficient de clar acum? QUOTE(Como @ 22 Oct 2008, 08:59) articolul este de tot cacao .... are destul de putin de-a face cu realitatea .... se vorbeste de Magistrala Eroilor- Industriilor cu poze din Piata Victoriei sunt multe de vorbit despre strategia Metrorex ..... cum aloca garnituri, cum dezvolta reteaua, etc chiar nu inteleg de ce bip au facut Linia Basarab - Laromet unde trenurile circula la interval de 30 minute si sunt incarcate maxim 30% sau acum din noiembrie (probabil nu are nici o legatura ca e si luna alegerilor) dau drumul la Linia de Centura - N. Grigorescu si nu e facut mai nimic ptr Dr. Taberei sau legatura cu aeroportul This post has been edited by os: 22 Oct 2008, 10:45 |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#675
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ady77 @ 22 Oct 2008, 08:24) Vai ady77, tocmai ma pregateam de contraatac... Cand colo, pauza... Ai sters repede prima parte a mesajului. ![]() ![]() ![]() QUOTE(ady77 @ 22 Oct 2008, 08:24) Ok... eu baremi [... asa cum fac si cu raspunsul tau.] QUOTE(adip @ 21 Oct 2008, 23:44) Adevarul e ca, pe bune, soselele Romaniei arata la fel ca discutia asta, nici mai mult, nici mai putin: o infruntare de ambitii tampite, fiecare incercand sa-i demonstreze celuilalt ca e prost, ilogic sau pur si simplu nesimtit, s.a.m.d. Unul singur n-ar lasa de la el in discutia asta, bai frate. Si va mai mirati de ce se circula cum se circula. De ce? Fiindca "you make it happen"! Cat de amabili sunteti pe forum, asa sunteti si in trafic. Bravo Adip ! Jos palaria pentru mesajul de mai sus. ![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
os |
![]()
Post
#676
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
A trebuit sa elimin citeva pasaje. Rog (asa ca provincial) sa calmati tonul Altminteri (tot asa, ca provincial) va elimin _pentru mult timp_.
|
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
ady77 |
![]()
Post
#677
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
@tarzi am inteles deci ca nu esti pentru varinata mersului cu RATB, ceea ce nu reusesc sa inteleg acum e: De ce te certi cu Klaus? Ca amandoi aveti aceeasi opinie.
|
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
Motociclist |
![]()
Post
#678
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
Ca tot se poarta OffTopic-ul:
...Zilele astea urcam pe un anumit pod din Bucuresti la o ora de varf. Acolo sunt doua benzi, dar la baza podului se merge pe trei, pana isi dau seama cei de pe mijloc ca... "sunt prinsi la mijloc". Eram si eu printre benzi ca deh... imi permite gabaritul, dar in spatele meu un domn cu o conserva se tot chinuia de zor sa treaca pe banda doi si nimeni nu-l lasa. Atunci, eu, fiind mai subtirel si mai fasnet, am facut urgent stanga si am trecut pe banda doi unde m-am oprit cateva fractiuni de secunda pana a ajuns nenea in paralel cu mine. El nu prea intelegea ce se intampla, dar eu i-am facut semn sa se bage ca pentru el m-am oprit, pentru a i se face loc. A trecut omul in fata mea, mi-a multumit din avarii si ca raspuns... Ce credeti ca a facut? S-a tras omul cu masina cat mai pe stanga, pentru a-mi face mie loc sa-mi vad de drum printre masini. Aceasta mi se pare mie ca ar fi atitudinea corecta pe care ar trebui sa o avem unii fata de altii, motociclistii fata de soferi si invers. Repet: Asta mi se pare atitudinea corecta pe care ar trebui sa o avem unii fata de altii in trafic si chiar pe Forum. |
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#679
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
vijelie |
![]()
Post
#680
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Era un topic foaaarte edificator, ceva cu copii in parcare, topic care evident a degenerat in mizerii desi toata lumea il sfatuia pe cel terorizat de copiii cei negriciosi si zburdalnici sa fie mai cumpatat.
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
tarzy |
![]()
Post
#681
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ady77 @ 22 Oct 2008, 09:45) @tarzi am inteles deci ca nu esti pentru varinata mersului cu RATB, ceea ce nu reusesc sa inteleg acum e: De ce te certi cu Klaus? Ca amandoi aveti aceeasi opinie. eu nu ma cert ci discut ... cu Kalus am aceeasi opinie dar pornita de la baze diferite ..... eu am motivat de ce nu-mi convine Ratb-ul .... in plus la el e cam totalitara abordarea .... nu doar ca nu vrea in RATB dar si-ar dori sa interzica si pe asta pe 2 roti de pe asfalt. |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#682
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
QUOTE(bocxoa @ 13 Oct 2008, 11:45) mai din pacate noi suntem romani si avem cam multe carente in educatie, in belgia unde ploua zilnic temperatura iarna vara e 16-20 grade vedem drumuri inguste cu semafoare sincronizate controlate de compiutere cu camere de filmat si aparate foto pe fiecare semafor (noaptea fac poze cu blit daca treci pe rosu, 160 euro amenda, mama lor), dar pe ambele sensuri de mers sunt si piste pt biciclisti prevazute cu semafoare, iar biciclisti au prioritate in fata masinilor motocicletelor etc. acolo toata lumea merge cu bicicleta, peste tot sunt parcari pt biciclete, nu se fura bicicletele chiar daca se fura nu au la cine sa le vanda ca belgianul nu cumpara lucruri furate, deci nu incurajeaza precum romanul hotia, iar primaria te plateste lunar sa mergi cu bicicleta la servici, mergi la primarie le spui unde lucrezi, unde stai si fac un calcul scurt euro/km si primesti 50-100 euro pt cativa km. masini sunt foarte putine pe strada chiar daca tot belgianul are masina, o are pt a merge in wekend la...iarba verde sau la cumparaturi. noi ca romani mergem cu masina sa ne aratam statutul social, cati stau intr-un apartament cu chirie dar au in fata blocului un audi de 40-50 mii euro...... ar fi mult prea multe de spus, dar problema e doar de educatie p.s. merg cu motocicleta la servici pt ca am consumul mai mic, poluez mai putin ma deplasez mai repede si pt ca pot evita blocajele din trafic trecand pe langa cochelari care merg 1-2 km cu msina la servici dor sa arate ce avuti sunt ei, iar in tarile civilizate unde e plin de motociclisti si unde motociclistul nu e vazut ca un fel de bau bau, precum in filmele americane de doi lei din ani 80 difuzate intens de protv, motociclisti sunt incurajati prin lege sa nu stea in coloana . QUOTE(vis-a-vis @ 13 Oct 2008, 17:12) Nenea motociclistu', hai sa-ti zic si eu doua vorbe. La liceu ma duceam cu autobuzul, am calatorit pe scara de multe ori, uneori fara bilet, ca preferam sa ma duc la un film la Floreasca. La 19 ani m-am angajat si am mers cu tramvaiul cate 17 statii zilnic. La 20 ani mi-am luat scuter, la 21, masina. Nu zic ca nu e frumos pe doua roti, dar 4 roti sunt mult mai utile. De atunci, am mai mers cu RATB-ul sau metroul in caz de extrema urgenta. Si da, au fost perioade cand ma duceam cu masina pana la paine... si n-am de ce sa-mi fie rusine cu asta. Sincer, acum prefer sa ma duc cu bicicleta pana unde am treaba, decat sa ma inghesui in vreun autobuz, sau sa astept in ditamai hardughia cate 20 de minute la semafor. Acum am motocicleta, recunosc ca ma strecor altfel, dar prefer un scuter. Motocicleta e un moft in acest oras. ![]() Concluzia mea despre transportul in comun este ca e doar pt. cei nevoiasi, pentru batrani, copii sau analfabeti (aici includ ciorile care-ti bag mana-n buzunar) Aceste doua postari rezuma totul. Noi romanii suntem mult mai destepti decat belgienii si dovada e ca o ducem mult mai bine decat ei care sunt toti nevoiasi, analfabeti, batrani ...ca doar umbla cu bicicletele si mijloacele de transport in comun. Toate tarile din occident fac eforturi sa limiteze circulatia auto in orase si sa scada poluarea dar in mod evident o fac din lipsa de preocupare. Am masina si am facut peste 30000 de km in ultimul an dar 90% in afara Bucurestiului unde nu prea merg decat la supermarchet sau unde mai trebuie sa iau si fetita ca e mitittica. La servici ma duc pe jos pentru ca ajung in 20 de minute de mers lejer iar cu masina as face peste o jumatate de ora la ore de varf. De multe ori iau si ratb-ul mai ales seara cand intarzii la servici. Nu vreau eu sa ma dau exemplu dar mi se pare cea mai mare prostie sa merg cu masina 30 de minute numai in treapta I, cu un maxim 15-20 la ora daca plec primul de la semafor cat trec intersectia cand acelasi drum il fac in 15 minute daca ma grabesc, pe jos. Nu spun ca cel care are de traversat Bucurestiul trebuie sa mearga pe jos ca mine ci spun ca daca tot ne-am numit singuri si fraudulos capitala "micul Paris" ar fi trebuit sa avem si o retea de metrou macar la sfert din cea a Parisului ca omul sa poata opta intre jumatatea de ora cu metroul si doua ore cu masina cea comoda cu patru roti. In alta ordine de idei....uitati-va la fatadele blocurilor de pe bulevardele intens circulate si comparatile cu cele din zonele mai putin circulate si o sa vedeti o diferenta foarte mare. E la fel si prin plamanii nostri.....dar deh noi suntem cu mult mai destepti si decat belgienii si decat toti care respira ca prostii aer curat si traiesc mult si fara stres.....prostii draq. Parerea mea e ca jumatate din problema e pe partea omului de rand care atat de fudul e ca nici in ruptul capului nu concepe sa nu se duca sa ia paine cu masina si cealalta jumatate a problemei e la autoritati care nu fac absolut nimic si pana orasul asta nu va muri sufocat nu va face nimeni nimic. Dar poate nu e o problema ...se va descoperi ca de fapt poluarea si stresul fac bine la sanatate iar timpul pierdut in masina in trafic produce bani. This post has been edited by dan73205: 22 Oct 2008, 11:31 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
vijelie |
![]()
Post
#683
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dan73205 @ 22 Oct 2008, 10:50) Bravo, bine spus, felicitari. Acum detaliaza te rog ce masuri iau statele din occident si ce masuri ia statul roman. Pe criterii, ordonat. Poti incepe cu reglementarile in domeniul cladirilor noi: la cate locuri de parcare te obliga primaria Parisului si la cate te obliga primaria Bucurestiului. Cate parcari subterane are Parisul si cate are Bucurestiul? Pe urma sa continui cu organizarea transportului in comun, cel atat de prezent in visele erotice ale celor care probabil au ajuns numai pana la Sinaia sau Jupiter. Sa ne spui ce latime are banda destinata transportului in Madrid si cat e in Bucuresti. Ce lungime totala au aceste benzi? De asemenea, vreau sa ne mai spui cate benzi are un bulevard din Frankfurt si cate are bd Magheru. Nu uita de metrou, alt fetiș omniprezent: cate panouri care informeaza calatorii despre timpii de statie are metroul in Londra si cate sunt la Eroilor. Poti aminti in treacat si despre cum trateaza autoritatile din domeniu intarzierile cumulate anual, atat in Londra cat si in Bucuresti. Ce zici, nu e asa ca e simplu? This post has been edited by vijelie: 22 Oct 2008, 11:35 |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
ga!nusha |
![]()
Post
#684
|
![]() Still here Group: Members Posts: 984 Joined: 6 September 05 From: Paris ![]() |
cati dintre cei care posteaza aici au mers cu masina si mijloace de transport in comun si in alte tari? altfel nu vad rostul comparatiei... eu cand am stat vara asta 2 saptamani in Paris, nu am mers decat de vreo 2 ori cu masina... in rest ajungeam mai repede si usor cu metroul...
in alte tari, statul face eforturi sa convinga lumea sa mearga pe jos/bicileta/transport in comun...la noi nu... in romania transportul in comun este o bataie de joc... asta a vrut sa spuna vis-a-vis... |
--------------------
Mazda 3 MPS
ex: Logan Preference+AC 1.6
2oo8
|
|
vijelie |
![]()
Post
#685
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Afirmatiile de genul "Mergeti dom'le cu RATB-ul ca si vesticii fac la fel!" ii tradeaza pe cei care nici pana la Budapesta nu au fost.
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#686
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Unde e problema domnu' Vali? Doar am spus ca, dupa parerea mea, jumatate din problema e la autoritati care nu fac nimic, nu au nici un plan si e un haos total. Poate e mai mult de jumatate dar totusi astia alesii sunt tot dintre noi nu? Poate nega cineva ca fudulia a devenit o maladie la romani. E o scorneala ca unii se duc cu masina la colt sa ia 2 paini?...Doar recunoaste omul mai sus. Ai dreptate, nu am ajuns la Budapesta domn' Vali dar am ajuns si am stat la Paris si nu e un titlu de lauda ca daca eram mai destept decat sunt ramaneam pe acolo...Si daca as fi sarman din varii motive care nu mi-ar permite sa ajung nici macar pana la Sinaia nu vad unde ar fi problema ca multi se duc boi si vin vaci din occident. Pe de alta parte uite ..poti sa stau ca tine in fata calculatorului si sa aflu mintenas cate benzi are un anume bulevard din Frankfurt. Ma repet...problema la noi e cumulata si vine din anii in care nu s-a facut nimic, in orice caz nu pentru a ajunge la nivelul unde e Frankfurt ca asta nu se poate ci macar pentru a imbunatati situatia. Problema se mai trage si de la mentalitatea ca ai fi sarac si foarte rusinos sa mergi cu transportul in comun...care exista, vezi bine mai sus. Multi colegi de-ai mei vin cu masina la servici desi stau la distante comparabile cu cea pe care o parcurg eu pana la slujba si ma considera cam zgarcit si poate sarit ca vin pe jos..." Pai la ce ti-ai luat masina dom'le?"
This post has been edited by dan73205: 22 Oct 2008, 12:18 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
bj |
![]()
Post
#687
|
![]() membru de nevoie Group: Members Posts: 321 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tarzy @ 21 Oct 2008, 19:27) @Klaus - parerea populara universal valabila este ca daca prostu' nu intelege ceva considera ca nu-i bun, imi pare rau sa spun ca tu in acest caz nu faci exceptie. aleluia! Sincer, personal am fost dezamagit de Klaus. Pe topicul asta n-am vazut un post constructiv si il credeam un om cu vederi mai largi.... ![]() This post has been edited by bj: 22 Oct 2008, 11:48 |
--------------------
Skoda / BMW
Fabia Variant - de munca / F650 - capra
exLeon, exDSN
- B-65-xxx BMW F650ST - tot un fel de capra
|
|
vijelie |
![]()
Post
#688
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Problema e ca vreau sa vad pe cineva care face o comparatie COMPLETA intre EI si NOI in ceea ce priveste parametrii de conceptie, implementare, functionare si intretinere ai transportului public.
PS Treaba ta ce muzica asculti si la ce idoli mustaciosi si negriciosi te inchini... |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Motociclist |
![]()
Post
#689
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 8 October 08 ![]() |
Hai sa mergem cat mai multi cu mijloacele de transport in comun si mai vedem ce se intampla. Eu zic ca daca se va plati si biletul, vor intra mai multi bani la buget, lucrul asta ducand la cresterea numarului acestor mijloace si a conditiilor din ele.
|
--------------------
motocicleta
1000cc
1900
- la vedere
|
|
CGB |
![]()
Post
#690
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
transportul in comun este o solutie ok in bucuresti. doar daca e folosit la anumite ore si la anumite temperaturi. adica, vreau sa spun ca la orele de varf e jale si la metrou. iar vara la 50 de grade placerea de-a merge cu tramvaiul sau autobuzul tinde catre minus infinit.
legat de trafic....vineri pe la 3 juma am avut treaba la bucale. mai precis in zona victoriei si apoi la autovit. am trecut de chitila, de podul chibrit, iar la piata domenii m-am oprit. cred ca era coada pana la victoriei. in juma de ora am mers cam 5 metri. asadar am cotit dreapta pe stradute, am iesit in podul grant in ideea de-a o lua pe la carrefour orhideea si apoi pe cheiul dambovitei pana la autovit. dupa ce-am mai stat o ora si pe podul grant, am ajuns cu chiu cu vai la carrefour, am lasat masina acolo si-am luat metroul. in 30 de minute eram la autovit. |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd July 2025 - 07:24 |