DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Proiectul GEC'u

anndi
post 29 Oct 2008, 07:15
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




QUOTE(Adrian_Boy @ 27 Oct 2008, 19:16)
Intersant ce zice EinarN, dar masinile acelea sunt recunoscute pentru tabla lor groasa, adica rezistenta, cu tonaj mare, nu ca sarmana de dacie. Nu vezi ce-a patit Gec'u biggrin.gif

La dacie se practica altceva pentru a restaura caroseria, ca se face sita, in locul cu rugina, ia un ciocanel si dai usor, sa vezi cum se face ... ciur !!!
*



E tare ideea omului(EinarN), dar el nu prea are contact cu lumea reala. Traieste in Jermania si nu sunt sigur ca stie el cum sta treaba in Romania. Fara nici o suparare, are o gramada de posturi din astea.

This post has been edited by anndi: 29 Oct 2008, 07:16


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EinarN
post 29 Oct 2008, 20:30
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 656
Joined: 17 October 08




Ce ?

Tabla-i tabla si sa nu crezi ca tabla de dacie e mai proasta sau mai subtire ca la altele de aici. Exemplul cu vechitura ruginita din link e pus pt. a se vedea ce-i de facut. Ca are tabla de 5 x mai groasa ca dacia sau ca mertzanul, e clara.

Ca īn RO treaba cu............ CUM RESTAUREZ O MASINA PERFECT SI CORECT nu se prea ia īn serios si se merge pe principil SCOPUL SCUZA MIJLOACELE, cunosc wink.gif

mai ramīne de lamurit, care-i lumea REALA. Cea din DE sau cea din RO? rolleyes.gif

This post has been edited by EinarN: 29 Oct 2008, 20:31


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
homestranger
post 30 Oct 2008, 13:39
Post #33


Cand orice procedeu esueaza, citeste instructiunile...sau...cont


Group: Members
Posts: 119
Joined: 2 October 08




EINAR imi permiti sa te contrazic? biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 TX 1992 - TM 05 GEC
...sau...mai bine lasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 30 Oct 2008, 22:11
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Nu e dobitoc cel care ti-a taiat fata ! Ia sa-mi spui tu cu ce viteza mergeai pe banda a doua? Nu cumva tineai coloana pe loc, ca -vezi doamne - mergi cu viteza legala? Ia citeste tu articolul 101 si 102 (106) din regulament! Cred ca omul, mergea pe banda intai, mai tare de cat coloana pe care o tineai tu pe loc, si a vrut sa-ti atraga atentia. Daca nu a fost asa, imi cer iertare.
Banda intai e pentru circulatie, si banda doi e pentru depasiri, interventii etc, cu OBLIGATIA de a reveni pe banda unu, imediat ce se poate.
Cu alte cuvinte, imediat ce apare in spate alta masina, esti obligat sa treci pe banda unu, si nu te intereseaza cu ce viteza merge el. Tu achita-te de obligatii, restul e treba lui .


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EinarN
post 30 Oct 2008, 22:23
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 656
Joined: 17 October 08




QUOTE(homestranger @ 30 Oct 2008, 12:39)
EINAR imi permiti sa te contrazic? biggrin.gif
*

Bineīnteles wink.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
homestranger
post 31 Oct 2008, 00:01
Post #36


Cand orice procedeu esueaza, citeste instructiunile...sau...cont


Group: Members
Posts: 119
Joined: 2 October 08




QUOTE(PH-06-BOA @ 30 Oct 2008, 22:11)
Nu e dobitoc cel care ti-a taiat fata ! Ia sa-mi spui tu cu ce viteza mergeai pe banda a doua? Nu cumva tineai coloana pe loc, ca -vezi doamne - mergi cu viteza legala? Ia citeste tu articolul 101 si 102 (106) din regulament! Cred ca omul, mergea pe banda intai, mai tare de cat coloana pe care o tineai tu pe loc, si a vrut sa-ti atraga atentia. Daca nu a fost asa, imi cer iertare.
                        Banda intai e pentru circulatie, si banda doi e pentru depasiri, interventii etc, cu OBLIGATIA de a reveni pe banda unu, imediat ce se poate.
                       Cu alte cuvinte, imediat  ce apare in spate alta masina, esti obligat sa treci pe banda unu, si nu te intereseaza cu ce viteza merge el. Tu achita-te de obligatii, restul e treba lui .
*




zbeng ( una peste frunte ) nu imi vine sa cred cata dreptate ai, cum de nu mi-am dat seama pana acum?
imi cer mi de scuze ca nu am realizat decat cand m-ai luminat tu. blink.gif dry.gif dry.gif

si cand e drumul in reparatii si te bagi cum poti cum e? se mai aplica articolele alea?

EinaR

in 91 - 92 pe Dacie s-a pus cea mai proasta tabla posibila smile.gif


This post has been edited by homestranger: 31 Oct 2008, 00:10


--------------------
Dacia 1310 TX 1992 - TM 05 GEC
...sau...mai bine lasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EinarN
post 31 Oct 2008, 00:34
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 656
Joined: 17 October 08




QUOTE(homestranger @ 30 Oct 2008, 23:01)
EinaR
in 91 - 92 pe Dacie s-a pus cea mai proasta tabla posibila smile.gif
*

Cred ca e normal. A fost dupa "bum,bum-ul" din 89 si pe undeva de īnteles. Totusi cred ca n-o fi nici aia celofan si..............ce-i dinainte de 91 ?
Alea cred ca sīnt OK.

This post has been edited by EinarN: 31 Oct 2008, 00:34


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
homestranger
post 31 Oct 2008, 09:12
Post #38


Cand orice procedeu esueaza, citeste instructiunile...sau...cont


Group: Members
Posts: 119
Joined: 2 October 08




QUOTE(EinarN @ 31 Oct 2008, 00:34)
Cred ca e normal. A fost dupa "bum,bum-ul" din 89 si pe undeva de īnteles. Totusi cred ca n-o fi nici aia celofan si..............ce-i dinainte de 91 ?
Alea cred ca sīnt OK.
*



sunt de 100 ori mai ok smile.gif


--------------------
Dacia 1310 TX 1992 - TM 05 GEC
...sau...mai bine lasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ford_V6
post 1 Nov 2008, 00:20
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 11 August 04




De la o dacie din care era sa cada proprietarul la propriu am ajuns la BMW uri restaurate profesional in Germania .... moderatorii dorm ???

Acum ca sa fiu si eu off-topic .... baiatu care zicea ca tatal sau a bagat jdemii de euro in tuning la nush ce masina .... Tin sa te anunt ca tatal tau nu are cine stie ce spirit deosebit de tanar ci ... are bani de il enerveaza wink.gif

Vis a vis de viata reala ...DE sau RO ... ceea ce fac ei am putea sa facem si noi lejer poate chiar mai bine cu banii lor dar .... ei ar putea sa faca ce facem noi cu resursele, logistica si banii nostrii ????

Sa vad eu un neamtz ca sta in frig intr-un garaj cu 3 chei si doi patentzi facand o rabla de masina sa mearga pe strada cu piese SH recuperate de colo si de colo ... aici exagerez evident pentru a sublinia ce vreau sa zic dar... se intelege ideea wink.gif


--------------------
Opel Vectra Turbo 4x4 1993 - B 79 VIT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EinarN
post 1 Nov 2008, 01:16
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 656
Joined: 17 October 08




Mda. oricum, sa nu crezi ca fiecare tunist are īn curte un garaj dotat cu juma de fabrica auto. Si aici mergi si-ti iei piese de la SHROTT daca e la o adica si daca esti bun īn bani (rar vezi din astia) te duci la o firma sa ti-o faca.

Daca-ti place sa surubaresti, exista niste hale imense unde poti īnchiria un loc de lucru cu ora / zilele / lunile. Aici ai tot ce-ti trebuie īn pret. Adica, loc de lucru, scule, rampa s-o ridici sus, aparat de sudura, testere SUN DIAGNOSTICS (OBD inclus), stand test frīne, stand test motor, hala de vopsitorie + vopsitor programabil pt. 1 vopsit / zincat / decapare jet alice nisip, etc. Se poate rezerva dupa caz si nevoie prin programare.
aici merg de regula fanaticii sau cīnd este vorba de lucrari masive. Pt. restu, se lucreaza tot īntr-un garaj de regula neīncalzit cu scule de la discount-ul ATU.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dobre
post 1 Nov 2008, 09:29
Post #41


-classic-


Group: Members
Posts: 425
Joined: 2 December 07
From: Severin




EinarN, frate, tu vb de motoare adevarate, masini adevarate de altfel, si tu ai Sandero?!?


--------------------
Dacia 1300 1972 - GJxxSPR
Dacia 1300 RAT 1972
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
homestranger
post 1 Nov 2008, 10:03
Post #42


Cand orice procedeu esueaza, citeste instructiunile...sau...cont


Group: Members
Posts: 119
Joined: 2 October 08




QUOTE(Ford_V6 @ 1 Nov 2008, 00:20)
De la o dacie din care era sa cada proprietarul la propriu am ajuns la BMW uri restaurate profesional in Germania .... moderatorii dorm ???

Acum ca sa fiu si eu off-topic .... baiatu care zicea ca tatal sau a bagat jdemii de euro in tuning la nush ce masina .... Tin sa te anunt ca tatal tau nu are cine stie ce spirit deosebit de tanar ci ... are bani de il enerveaza wink.gif

Vis a vis de viata reala ...DE sau RO ... ceea ce fac ei am putea sa facem si noi lejer poate chiar mai bine cu banii lor dar .... ei ar putea sa faca ce facem noi cu resursele, logistica si banii nostrii ????

Sa vad eu un neamtz ca sta in frig intr-un garaj cu 3 chei si doi patentzi facand o rabla de masina sa mearga pe strada cu piese SH recuperate de colo si de colo ... aici exagerez evident pentru a sublinia ce vreau sa zic dar... se intelege ideea wink.gif
*



PUNCT OCHIT PUNCT LOVIT smile.gif


--------------------
Dacia 1310 TX 1992 - TM 05 GEC
...sau...mai bine lasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 3 Nov 2008, 09:33
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




Eu sunt de parere ca domnul EinarN s-a uitat prea mult la Discovery. De la teoria pe care o sustine la punerea ei in practica mai este mult! Mie chiar nu tre sa imi povestesti ca si eu am trecut prin asa ceva si planuri mi-am facut gramada. Cand a fost vorba de pus in practica am revenit cu picioarele pe pamant si am facut ce se putea face nu ce visam.
Acum on topic, care e stadiul in care se aflta GEC-ul, ce mai sti de BKA?


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
homestranger
post 3 Nov 2008, 10:53
Post #44


Cand orice procedeu esueaza, citeste instructiunile...sau...cont


Group: Members
Posts: 119
Joined: 2 October 08




QUOTE(anndi @ 3 Nov 2008, 09:33)
Eu sunt de parere ca domnul EinarN s-a uitat prea mult la Discovery. De la teoria pe care o sustine la punerea ei in practica mai este mult! Mie chiar nu tre sa imi povestesti ca si eu am trecut prin asa ceva si planuri mi-am facut gramada. Cand a fost vorba de pus in practica am revenit cu picioarele pe pamant si am facut ce se putea face nu ce visam.
Acum on topic, care e stadiul in care se aflta GEC-ul, ce mai sti de BKA?
*




GEC'ul.......
e intr-o stare mai acceptabila.

tot lucrez pe el. acum astept sa imi vina "gumele" sa pot sa montez si jentile.

BKA'ul....
nu mai e de vanzare din pacate sad.gif

Deci revin la GEC biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 TX 1992 - TM 05 GEC
...sau...mai bine lasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 3 Nov 2008, 13:33
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




Bine ca i-ai rezolvat problema! Ce gume ai ales pentru GEC?


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 3 Nov 2008, 15:30
Post #46


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.391
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Nu prea inteleg ce legatura are o restaurare profesionala cu o carpeala la o dacie de 20 de ani care se doreste doar sa mai circule putin.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 3 Nov 2008, 15:35
Post #47


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Pe mine ma umfla rasu de fiecare data cand vad titlul topicului. Ori asta face misto de noi, ori e pe alta planeta (ca sa nu zic altceva).


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 3 Nov 2008, 20:09
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




QUOTE(driverx @ 3 Nov 2008, 15:35)
Pe mine ma umfla rasu de fiecare data cand vad titlul topicului. Ori asta face misto de noi, ori e pe alta planeta (ca sa nu zic altceva).
*



vai driverx cum iti permiti asa, tu nu stii ca este vorba despre GEC'u ? icon_mrgreen.gif radmasa.gif

This post has been edited by Mr_Devil83: 3 Nov 2008, 20:10


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jaf
post 3 Nov 2008, 20:17
Post #49


Membru din mijloc


Group: Members
Posts: 641
Joined: 25 May 04
From: Cluj-Napoca




draivarics o uitat zilele cand umbla cu batrana si cauta NEBUNESTE.. banda izolatoare rosie sa-i faca pleoape radmasa.gif radmasa.gif crazys4.gif

This post has been edited by jaf: 3 Nov 2008, 20:17


--------------------
trotineta tri roti 2012 ful vidaut chiele
"ati facut dacia de rasul lumii cu 'inventiile' voastre"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EinarN
post 3 Nov 2008, 20:17
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 656
Joined: 17 October 08




QUOTE(anndi @ 3 Nov 2008, 08:33)
Eu sunt de parere ca domnul EinarN s-a uitat prea mult la Discovery. De la teoria pe care o sustine la punerea ei in practica mai este mult!
Ma-s uita la Discovery daca a-si avea timp dar si asa n-am nevoie. Vad LIVE zilnic de-mi iese pe sus.

This post has been edited by EinarN: 3 Nov 2008, 20:18


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
homestranger
post 4 Nov 2008, 08:46
Post #51


Cand orice procedeu esueaza, citeste instructiunile...sau...cont


Group: Members
Posts: 119
Joined: 2 October 08




QUOTE(anndi @ 3 Nov 2008, 13:33)
Bine ca i-ai rezolvat problema! Ce gume ai ales pentru GEC?
*



175/65/13 si pe fata si pe spate......am facut rost de alte jenti de 5.5 in loc de cele de 4.5......deci o sa fie 175/65/13 si pe fata si pe spate.


QUOTE(driverx @ 3 Nov 2008, 15:35)
Pe mine ma umfla rasu de fiecare data cand vad titlul topicului. Ori asta face misto de noi, ori e pe alta planeta (ca sa nu zic altceva).
*



cred ca si pe mine m-ar umfla rasul daca nu ar fi masina MEA.
de pe alta planeta inca nu sunt, dar cand o sa ma mut pe tine o sa te anunt primul domnule draivarics wink.gif.
misto nu fac de nimeni.....vad ca altii au chef de misto wink.gif


--------------------
Dacia 1310 TX 1992 - TM 05 GEC
...sau...mai bine lasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 5 Nov 2008, 18:33
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




O sa arate bine pe masina. Mai tre sa o apropii un pic de sosea si atunci o sa arate si mai bine.


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 5 Nov 2008, 19:10
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




QUOTE(anndi)
O sa arate bine pe masina. Mai tre sa o apropii un pic de sosea si atunci o sa arate si mai bine.

Daca tabla e asa de sanatoasa cum credem noi nu va fi prea greu biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
homestranger
post 5 Nov 2008, 19:53
Post #54


Cand orice procedeu esueaza, citeste instructiunile...sau...cont


Group: Members
Posts: 119
Joined: 2 October 08




QUOTE(anndi @ 5 Nov 2008, 18:33)
O sa arate bine pe masina. Mai tre sa o apropii un pic de sosea si atunci o sa arate si mai bine.
*




pai asta am de gand..........cat despre tabla........daca o sa reziste sau nu ramane de vazut.........o sa i intaresc oalele pe fata


QUOTE(Mr_Devil83 @ 5 Nov 2008, 19:10)
QUOTE(anndi)
O sa arate bine pe masina. Mai tre sa o apropii un pic de sosea si atunci o sa arate si mai bine.

Daca tabla e asa de sanatoasa cum credem noi nu va fi prea greu biggrin.gif
*




=)) smile.gif)


--------------------
Dacia 1310 TX 1992 - TM 05 GEC
...sau...mai bine lasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 5 Nov 2008, 20:41
Post #55


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(dobre @ 1 Nov 2008, 10:29)
EinarN, frate, tu vb de motoare adevarate, masini adevarate de altfel, si tu ai Sandero?!?
*




chiar asa....tu vb. de masini adevarate si mergi cu o troaca de masina radmasa.gif ...mai lasa-ne....... radmasa.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianeduard
post 6 Nov 2008, 00:02
Post #56


Membru agitat


Group: Members
Posts: 743
Joined: 16 June 05
From: PLOIESTI




Fara suparare dar nici eu nu inteleg cum poti sa ai in germania sandero cand in romania se cara la greu masini de sh de acolo...


--------------------
Dacia MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI 2008, 2004 - ......
_____________________________________________________________________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EinarN
post 6 Nov 2008, 16:14
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 656
Joined: 17 October 08




Se pare ca voi nu īntelegeti EFECTUL GĪNDIRII radmasa.gif

Īn timp ce ACOLO e goana dupa GO WEST, Aici e INVERS.
Eu si multi altii ne-am cam SATURAT de HIGH-TECH'ul vestic si asa cum ACOLO e COOL sa umbli cu una de aici, aici e COOL sa ai una de ACOLO deoarece sīnt RARE. Daca umblu aici de ex. cu un MOSCVICI RUSESC sau o DACIA 1100 se uita lumea dupa mine cu gura cascata asa cum va uitati voi cīnd vedeti un Chevy Corvette sau un Lambo īn parcarea din fata blocului.

Aici daca mergi cu un BMW nu īntoarce nimeni capu dupa tine dar cu o RARITATE de DACIE se uita fiecare ca prostu. wink.gif

Īncercati si voi sa gīnditi putin INVERS

Pīna una alta, ia spuneti-mi voi unde pot vedea Dacia asta mai īn detaliu:

PICT6095.JPG

PICT6096.JPG

PICT6094.JPG

Mi se pare frumos lucrata si bine reusita. asi fi curios sa-i vad motorul ce a facut la ea.

This post has been edited by EinarN: 6 Nov 2008, 16:17


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kta
post 6 Nov 2008, 16:33
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 485
Joined: 1 February 04
From: Bucuresti




Mai sunt niste poze cu ea pe net, dar care nu arata ceva in plus. Motorul e de Alpine cu 2 carburi duble. Mie, personal, mi se pare prea "incarcata" pentru o Dacie de "curse" (cu rollcage si scaune scoica in interior). Si rotile alea nu se potrivesc de nici o culoare.


--------------------
================= ================= ================== - ---------
Seat Altea 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EinarN
post 6 Nov 2008, 16:50
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 656
Joined: 17 October 08




Da. Pt. competitii jentile alea gen BMW sīnt chici.
Acolo trebuie ALCOA COMPETITION.

Īmi place la ea cum a lucrat design-ul (body-kit) ce pt. oras de toata ziua sau "show" e excelent.
Are ceva cromat la motor sau e doar pt. competitie?

Stopurile alea mi se pare mie sau le-a facut pe LED-uri ?
Se gaseste asa ceva de cumparat sau trebuie facute separat?

This post has been edited by EinarN: 6 Nov 2008, 16:51


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kta
post 6 Nov 2008, 17:00
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 485
Joined: 1 February 04
From: Bucuresti




Motorul e tot rosu. Stopurile sunt facute cred (nu am vazut asa ceva de vanzare).

Uite aici:

http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=22991


--------------------
================= ================= ================== - ---------
Seat Altea 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 18:31
Forum Renault