Dacia introduce transmisia automata
![]() ![]() ![]() |
Dacia introduce transmisia automata
IRONICK |
![]()
Post
#241
|
||
![]() - Group: Members Posts: 22.604 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
||
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|||
os |
![]()
Post
#242
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Uite aici:
QUOTE Frana de parcare la auotama are 2 poztii: on si off, nu exista si varinata intre. Si cand e aplicata, blocheaza rotile (fiind pe transmisie, nu ai probleme cu inghetul sabotilor sau lungirea cablului). In schimb se poate deplasa masina cativa centimetri pana angreneaza clichetul cu coroana dintata. in topicul asta: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1591965@cmandrei: o sa ne mutam indata, am de lamurit o mica naintelegere. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#243
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.460 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
My bad, m-am exprimat gresit. ma refream la blocarea transmisie si am folosit termenul de frana de parcare.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
os |
![]()
Post
#244
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Ai mai zis si:
QUOTE Os, conform cerintelor legale, blocarea transmisie e de ajuns ca frana de parcare. LR Defender are un tambur pe cardan pe post de frana de stationare, si asa zice si legea: sistem mecanic de imobilizare actionand pe minim 2 roti. In plus, un dublu circuit in x e in sine un sistem de franare dublu. Asta ma face sa cred ca erai in confuzie. Tu inca n-ai bagat de seama ca nu vorbesc degeaba? |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
LuluMOB |
![]()
Post
#245
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iaºi ![]() |
De altfel, chiar la o cutie manualã, dacã laºi maºina în I pe o pantã/rampã accentuatã, nu ºtiu dacã o mai poþi trece pe liber fãrã sã o scoþi din sarcinã, adicã sã apeºi pe ambreiaj.
|
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
C@talin |
![]()
Post
#246
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
pai nu prea poti
![]() ![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
os |
![]()
Post
#247
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Nu se intimpla la toate cutiile, dar la multe. Eu aproape(*) am patit-o la Geo Metro (bine, ala era o conserva ieftina) si stiu pe cineva care a patit-o la un BMW.
Se poate incerca . dar trebuie sa ai citiva prieteni solizi in preajma sa ajute daca patesti "rusinea": sa impinga de masina in contra pantei, ca sa reduca sarcina. Asta era indicata ca solutie si in manualul de la Geo. (*): trasesem frina de mina, dar nu prea tare. CV s-a "aproape" blocat, eu am reusit sa deplasez maneta actionind mai energic asupra ei. Dar panta era relativ lina, si masina era mica si inchiriata. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
rooster |
![]()
Post
#248
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 27 December 05 From: Tulcea, oras cu strazi jalnice ![]() |
Mie imi place ca Dacia a simplificat sistemul de comanda al cutiei: pozitiile levierului sunt doar P-R-N-D, fara 3-2-1, ... parca si vad dealerii explicand semidoct: "Dom'le e simplu: apesi butonul ala, tragi pana la capat de levier si ai bagat-o in viteza. Inainte sa iesi din masina o scoti din viteza impingand de levier pana la capatul celalalt."
![]() |
--------------------
VW
Sharan 131CP TDI
Dacia face putori de automobile, parerea mea ! EX: Nova GTI & Logan 1.4MPI Laureate Plus. Aveam sentimentul ca am cumparat de la sh dupa ce am vazut cat a economisit francezu la masina mea noua.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#249
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.460 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu l-au simplificat, au inlocuit 321 cu comanda secventiala cu + si -.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
BlaueCorsa |
![]()
Post
#250
|
![]() Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi ![]() |
Sunt foarte curios la ce pret o sa ajunga un Sandero echipat cu transmisie automata. De exemplu, Suzuki Splash (cutie automata) e 11.500 EUR - motor 1.2 86 CP si are o lista impresionanta de dotari - airbaguri frontale, laterale si cortina, AC, ESP, ABS, servodirectie. Singurele minusuri fata de Sandero ar fi costul reviziilor si dimensiunea portbagajului.
|
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
2018 Confort / 2015 Authentique Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro! |
|
aphophis |
![]()
Post
#251
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
si faptul ca e din clasa mini spre mica, in loc de mica spre compacta cum e sandero..
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
BlaueCorsa |
![]()
Post
#252
|
![]() Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi ![]() |
Asta doar daca suferi de boala romaneasca "cati metri cubi de masina primesc in x euro". Si varianta "da' incape porcu' in portbagaj?!"
Sigur, Splash e citadina si Sandero clasa mica (spre compacta), dar ca a doua masina de familie sau ca masina pentru un cuplu (deplasare urbana + concedii) mi se pare perfecta ca raport pret/dotari. La Sandero inca nu ma pot pronunta pentru ca nu stiu pretul. |
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
2018 Confort / 2015 Authentique Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro! |
|
aphophis |
![]()
Post
#253
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
nu are rost sa facem comparatii din astea ca , comparam mere cu pere. IN felul asta hai sa comparam c-class cu a6..
![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
adip |
![]()
Post
#254
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(BlaueCorsa @ 21 Dec 2008, 09:03) Asta doar daca suferi de boala romaneasca "cati metri cubi de masina primesc in x euro". Si varianta "da' incape porcu' in portbagaj?!" Ti se pare ca asta e boala romaneasca? |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
BlaueCorsa |
![]()
Post
#255
|
![]() Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi ![]() |
Sincer... da. Dovada lipsa de popularitate a hatchback-urilor in Romania. Autohtonu' vrea sedan si portbagaj de 500 de litri, desi merge singur pana la serviciu si inapoi, cu portbagaju' gol. La fiecare comparatie intre doua masini se ajunge la argumentul final - x cm in plus la ampatament si y litri la portbagaj.
|
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
2018 Confort / 2015 Authentique Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro! |
|
Corbu' |
![]()
Post
#256
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 763 Joined: 6 August 05 From: Canada ![]() |
QUOTE(BlaueCorsa @ 20 Dec 2008, 23:06) Sunt foarte curios la ce pret o sa ajunga un Sandero echipat cu transmisie automata. De exemplu, Suzuki Splash (cutie automata) Cutia de pe Suzuki Splash nu e automata clasica ci este manuala robotizata aka semiautomata (ceva in genul DSG de la Volkswagen), adica are ambreaj dar nu este actionat de sofer ci de un motor controlat de un calculator. Are mod automat si mod manaul/secvential. Din punctul meu de vedere este peste cutia automata Renault, desi ca principiu sunt diferite, pentru sofer ambele sunt percepute realativ la fel; insa imbina confortul unei cutii automate cu eficienta unei cutii manuale. |
--------------------
-------
-------
------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
adip |
![]()
Post
#257
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(BlaueCorsa @ 21 Dec 2008, 09:32) Sincer... da. Dovada lipsa de popularitate a hatchback-urilor in Romania. Autohtonu' vrea sedan si portbagaj de 500 de litri, desi merge singur pana la serviciu si inapoi, cu portbagaju' gol. Sincer, eu inca traiesc sub impresia ca hatch-urile sunt populare doar in Europa (cu exceptia Romaniei, daca tii tu neaparat). In rest, portbagajul de 500+ litri e foarte popular in America de Nord, mare parte din Asia, Oceania, etcetc. Sa inteleg de aici ca romanii sunt majoritari pe toate pietele astea? |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
BlaueCorsa |
![]()
Post
#258
|
![]() Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi ![]() |
In mare parte din... Asia?! Sincer, eu nu prea am vazut d-astea cu portbagaj mare prin Asia. Or fi avand scuterele portbagaj de 500 de litri. Acu' e drept ca n-am fost decat prin 2 tari din Asia (si e posibil sa fie diferita situatia), desi ma pot gandi si la kei car-urile japoneze. Whatever.
Hai sa ne raportam la niste conditii - in US si Australia distantele de parcurs sunt mari (populatia traieste in suburbii si lucreaza in metropole, nu?), mergi pe autostrada destul de mult zilnic, deci vrei confort - o masina mai mare. In Europa, populatia traieste in centre urbane (de obicei) si parcurge distante mai scurte prin zone aglomerate. De aceea e nevoie de un vehicul mai agil, care sa se poata strecura. Ce-o fi mai eficient, Octavia sau Aygo? ![]() Ceea ce incerc sa spun este ca in unele tari este justificata necesitatea pentru metri cubi de masina si litri de portbagaj, in timp ce la noi este, in multe cazuri, boala bizantina. This post has been edited by BlaueCorsa: 21 Dec 2008, 00:54 |
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
2018 Confort / 2015 Authentique Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro! |
|
Serje |
![]()
Post
#259
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Romanu' mai merge si la un gratar, mai o iesire la padure cu cortul, mai pleaca la niste prieteni in celalalt capat al tarii. Ce faci atunci? Pui remorca la Aygo? Cati isi permit doua masini? Masina de oras si masina de iesit afara din oras.
|
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#260
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
E si chestie de gust... de exemplu mie, un hatchback imi pare ca o femeie cu þâþe mari si fundu' mic si aplatizat
![]() This post has been edited by vis-a-vis: 21 Dec 2008, 09:19 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
BlaueCorsa |
![]()
Post
#261
|
![]() Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi ![]() |
@Serje - la gratar (asta intr-adevar e o chestie tipic romaneasca!) sau cu cortul poti merge si cu Aygo. N-ai nevoie de remorca. Se poate pune portbagaj pe pavilion.
![]() Revenind on-topic, oare cat o sa coste un Sandero cu transmisie automata? This post has been edited by BlaueCorsa: 21 Dec 2008, 11:09 |
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
2018 Confort / 2015 Authentique Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro! |
|
Serje |
![]()
Post
#262
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Uiti un lucru, cand mergi la gratar sau cu cortul , deobicei nu merg doar doua persoane ca mai iei si niste prieteni... Si un hatchback ii bun, daca ii destul de mare, nu o chichineata de masina, sa fim seriosi. Iar cu accesul prost la portbagaj ... parca era vorba sa nu bagam porcu in portbagaj.
Probabil va fi cu 800-1000 euro mai scump. |
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
adip |
![]()
Post
#263
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
OT
QUOTE(BlaueCorsa @ 21 Dec 2008, 20:08) @Serje - la gratar (asta intr-adevar e o chestie tipic romaneasca!) sau cu cortul poti merge si cu Aygo. N-ai nevoie de remorca. Se poate pune portbagaj pe pavilion Da, si masina incarcata te duci consumul in sus rau de tot, circuland inghesuit si tragand de o chichineata de motor. Comparatia cu Aygo e foarte fortata. Baga tu 4 (nu 5, doar 4) persoane + bagaje de voiaj intr-un Aygo si apoi intr-un Logan si dup-aia mai vedem. |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
BlaueCorsa |
![]()
Post
#264
|
![]() Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi ![]() |
Aygo era doar un exemplu (gresit, recunosc - e o citadina, nici macar o masina de clasa mica). Dar cu un hatch de clasa mica sau compacta nu cred ca nu te poti duce la gratar sau in concediu.
|
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
2018 Confort / 2015 Authentique Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro! |
|
slider2 |
![]()
Post
#265
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
offtopic.
vara asta am fost la munte si la mare cu un logan. persoane in masina 3: 2 pasageri si soferul. bagaj: cate un troller mediu de fiecare pasager si 2 genti mai micute. rezultat portbagaj umplut la 75% din capacitate. recunosc ca bagajul nu era chiar bine asezat, adica se putea optimiza organizarea acestuia astfel incat sa ramana mai mult loc. insa bagajul era pt vreo 3 zile de fiecare om, si unul din pasageri era de genul feminin, noroc ca nu e genul care sa ia sifonierul cu ea, caci in alte conditii deja si cei 500 de litri ai portbajului unui logan par insuficienti pt concedii prelungite. dar sunt de acord cu faptul ca in general romanul isi cumpara berline, sedanuri in detrimentul hatcback-ului. si eu as prefera ca in oras sa folosim doar masini micute, s-ar mai fluidiza un pic, dar nu toata lumea isi permite sa detina 2 masini. solutia: hatcback-urile cu portbagaj mai maricel si bancheta rabatabila fractionara. de exemplu fiat bravo are portbagajul de 400 de litri, o valoare destul de buna. ontopic. pretul ca pretul pt logan/sandero automat, dar consumul?? |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
paul_s |
![]()
Post
#266
|
. Group: Members Posts: 305 Joined: 2 July 04 From: . ![]() |
QUOTE(Corbu' @ 21 Dec 2008, 00:39) Cutia de pe Suzuki Splash nu e automata clasica ci este manuala robotizata aka semiautomata (ceva in genul DSG de la Volkswagen), adica are ambreaj dar nu este actionat de sofer ci de un motor controlat de un calculator. Are mod automat si mod manaul/secvential. Din punctul meu de vedere este peste cutia automata Renault, desi ca principiu sunt diferite, pentru sofer ambele sunt percepute realativ la fel; insa imbina confortul unei cutii automate cu eficienta unei cutii manuale. nu-s eu foarte sigur, dar robotizata nu prea are legatura cu dsg-ul de la vw , ala e alta mancare de peste cat despre mai buna, eu mai degraba m-as feri de o robotizata decat de o automata clasica, sansele sa pice robotizata sunt mai mari |
--------------------
.
.
.
- .
|
|
Corbu' |
![]()
Post
#267
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 763 Joined: 6 August 05 From: Canada ![]() |
Am zis in genul DSG, diferentele sunt maricele, dar principiul de functionare e acelasi.
Si la robotizata ar putea sa cada motorasul ce comanda ambreajul sau motorasele ce schimba efectiv viteza, in rest e aceeasi cutie manuala la interior. Pe cand daca se strica cutia automata, pazea, sunt cativa in tara asta ce sunt in stare sa le repare. Ca sa nu mai zic ca asocierea reparatiei unei cutiei automate cu meseriasii din servicerurile Dacia ma umple de ras .... This post has been edited by Corbu': 22 Dec 2008, 11:29 |
--------------------
-------
-------
------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
paul_s |
![]()
Post
#268
|
. Group: Members Posts: 305 Joined: 2 July 04 From: . ![]() |
Pai tocmai acolo la moterasele alea e problema
in ultimul timp nu prea am mai auzit asa mari probleme la automate la unele robotizate insa problema nu e ca ar putea sa pice , este cand dar ma rog, cati oameni atatea pareri |
--------------------
.
.
.
- .
|
|
rgv |
![]()
Post
#269
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 10 March 09 ![]() |
Interesant topicul despre cutia de viteze automatica.
Cineva se intreba de unde sunt pozele din cartea masinii, mai precis din cartea Noului Logan, cel mai probabil sunt de la modelul cu transmisie automata care se vinde in Mexic de mai bine de un an de zile. Cateva date despre acest model, care este produs in Brazilia si vandut in Mexic sub denumirea de Nissan Aprio: motor: 1,6 L 16v, 103 CP@5750rpm transmisie: manuala 5 viteze/automata 4 viteze pentru cei ingrijorati de consum acesta este mai mare cu 0,5l (in medie) fata de "manual" Posibil ca transmisia folosita in Mexic sa difere de cea care va fi folosita aici. Preturile practicate sunt deasemenea interesante: intre 5800 si 8300 Euro, toate numai cu aceasta motorizare de 1,6L, aerul conditionat este prezent de la 6200 euro, iar variantele automatic + aer conditionat de la 7000 Euro. Fotografii: http://www.articulosinformativos.com/Nissa...9-a1046005.html Situl oficial: http://www.nissanaprio.com.mx/ Oricum, se pare ca Renault prefera sa vina cu noutatile mai intai in America Latina apoi in Europa. Iarasi, cine este interesat de Sandero Stepway (aspect foarte reusit) sau bineinteles Logan si Sandero cu motorizari interesante (vezi motoarele hi-flex de 1L si 77CP sau 1,6L si 112 CP) situl Renault Brazilia: http://www.renault.com.br/ Politica de preturi extrem de diferita de la tara la tara, in Brazilia preturile pleaca de la 9300 Euro si ajung chiar la 14.000 Euro (Stepway). Aceeasi masina (produsa in acelasi loc) in Brazilia costa 13.000 Euro, in Argentina 11.000 iar in Mexic 7600 Euro. In Romania e 9000 Euro (dar produsa aici). O alta remarca: Sandero se vinde in Germania si cu motorizarea de 1,2L 16v, 75 CP: http://www.dacia.de/dacia_sandero_technische_daten.php |
--------------------
Dacia
1300
1985
|
|
aphophis |
![]()
Post
#270
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
http://www.promotor.ro/noutati-auto-editor...na-2009-4246754
cei de la promotor speculeaza ca la salonul auto de la barcelona, dacia va lansa fie cutia automata , fie dacia sandero cross.. |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th June 2025 - 15:03 |