DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages « < 7 8 9 10 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia introduce transmisia automata

IRONICK
post 6 Nov 2008, 16:03
Post #241


-


Group: Members
Posts: 22.604
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(einstein1984 @ 6 Nov 2008, 15:48)
Se mentioneaza in manulalul de exploatare a masinii ca nu ai voie sa bagi in p cand masina e in panta/rampa?
Eu nu stiu daca se mentioneaza, dar de fiecare data am lasat-o sa "incordeze" in frana de mana, nu in transmisie. Chiar daca am bagat-o in P.
Nu am avut niciodata probleme de genul asta, indiferent unde am parcat-o.

This post has been edited by IRONICK: 6 Nov 2008, 16:15


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 6 Nov 2008, 16:08
Post #242


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Uite aici:
QUOTE
Frana de parcare la auotama are 2 poztii: on si off, nu exista si varinata intre. Si cand e aplicata, blocheaza rotile (fiind pe transmisie, nu ai probleme cu inghetul sabotilor sau lungirea cablului). In schimb se poate deplasa masina cativa centimetri pana angreneaza clichetul cu coroana dintata.
in topicul asta: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1591965

@cmandrei: o sa ne mutam indata, am de lamurit o mica naintelegere.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 6 Nov 2008, 16:17
Post #243


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.460
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




My bad, m-am exprimat gresit. ma refream la blocarea transmisie si am folosit termenul de frana de parcare.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 6 Nov 2008, 16:23
Post #244


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Ai mai zis si:
QUOTE
Os, conform cerintelor legale, blocarea transmisie e de ajuns ca frana de parcare. LR Defender are un tambur pe cardan pe post de frana de stationare, si asa zice si legea: sistem mecanic de imobilizare actionand pe minim 2 roti. In plus, un dublu circuit in x e in sine un sistem de franare dublu.


Asta ma face sa cred ca erai in confuzie. Tu inca n-ai bagat de seama ca nu vorbesc degeaba?


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 6 Nov 2008, 22:07
Post #245


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iaºi




De altfel, chiar la o cutie manualã, dacã laºi maºina în I pe o pantã/rampã accentuatã, nu ºtiu dacã o mai poþi trece pe liber fãrã sã o scoþi din sarcinã, adicã sã apeºi pe ambreiaj.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 6 Nov 2008, 22:16
Post #246


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




pai nu prea poti tongue.gif decat daca tragi tare 243.gif bine ca in mers chiar si in acelerartie daca tragi de maneta iese usor din viteze .fara ambreiaj


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 6 Nov 2008, 22:17
Post #247


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Nu se intimpla la toate cutiile, dar la multe. Eu aproape(*) am patit-o la Geo Metro (bine, ala era o conserva ieftina) si stiu pe cineva care a patit-o la un BMW.

Se poate incerca . dar trebuie sa ai citiva prieteni solizi in preajma sa ajute daca patesti "rusinea": sa impinga de masina in contra pantei, ca sa reduca sarcina. Asta era indicata ca solutie si in manualul de la Geo.

(*): trasesem frina de mina, dar nu prea tare. CV s-a "aproape" blocat, eu am reusit sa deplasez maneta actionind mai energic asupra ei. Dar panta era relativ lina, si masina era mica si inchiriata.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rooster
post 9 Nov 2008, 14:04
Post #248


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 27 December 05
From: Tulcea, oras cu strazi jalnice




Mie imi place ca Dacia a simplificat sistemul de comanda al cutiei: pozitiile levierului sunt doar P-R-N-D, fara 3-2-1, ... parca si vad dealerii explicand semidoct: "Dom'le e simplu: apesi butonul ala, tragi pana la capat de levier si ai bagat-o in viteza. Inainte sa iesi din masina o scoti din viteza impingand de levier pana la capatul celalalt." smile.gif


--------------------
VW Sharan 131CP TDI Dacia face putori de automobile, parerea mea !
EX: Nova GTI & Logan 1.4MPI Laureate Plus. Aveam sentimentul ca am cumparat de la sh dupa ce am vazut cat a economisit francezu la masina mea noua.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 9 Nov 2008, 20:13
Post #249


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.460
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Nu l-au simplificat, au inlocuit 321 cu comanda secventiala cu + si -.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlaueCorsa
post 20 Dec 2008, 23:06
Post #250


Membru cu Prafuitor


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 6 October 03
From: Socola Tower, Iasi




Sunt foarte curios la ce pret o sa ajunga un Sandero echipat cu transmisie automata. De exemplu, Suzuki Splash (cutie automata) e 11.500 EUR - motor 1.2 86 CP si are o lista impresionanta de dotari - airbaguri frontale, laterale si cortina, AC, ESP, ABS, servodirectie. Singurele minusuri fata de Sandero ar fi costul reviziilor si dimensiunea portbagajului.


--------------------
Dacia / Renault Duster / Captur 2018 Confort / 2015 Authentique
Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 20 Dec 2008, 23:21
Post #251


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




si faptul ca e din clasa mini spre mica, in loc de mica spre compacta cum e sandero..


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlaueCorsa
post 21 Dec 2008, 00:03
Post #252


Membru cu Prafuitor


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 6 October 03
From: Socola Tower, Iasi




Asta doar daca suferi de boala romaneasca "cati metri cubi de masina primesc in x euro". Si varianta "da' incape porcu' in portbagaj?!"

Sigur, Splash e citadina si Sandero clasa mica (spre compacta), dar ca a doua masina de familie sau ca masina pentru un cuplu (deplasare urbana + concedii) mi se pare perfecta ca raport pret/dotari. La Sandero inca nu ma pot pronunta pentru ca nu stiu pretul.


--------------------
Dacia / Renault Duster / Captur 2018 Confort / 2015 Authentique
Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 21 Dec 2008, 00:23
Post #253


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




nu are rost sa facem comparatii din astea ca , comparam mere cu pere. IN felul asta hai sa comparam c-class cu a6.. smile.gif


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 21 Dec 2008, 00:26
Post #254


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(BlaueCorsa @ 21 Dec 2008, 09:03)
Asta doar daca suferi de boala romaneasca "cati metri cubi de masina primesc in x euro". Si varianta "da' incape porcu' in portbagaj?!"
Ti se pare ca asta e boala romaneasca?


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlaueCorsa
post 21 Dec 2008, 00:32
Post #255


Membru cu Prafuitor


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 6 October 03
From: Socola Tower, Iasi




Sincer... da. Dovada lipsa de popularitate a hatchback-urilor in Romania. Autohtonu' vrea sedan si portbagaj de 500 de litri, desi merge singur pana la serviciu si inapoi, cu portbagaju' gol. La fiecare comparatie intre doua masini se ajunge la argumentul final - x cm in plus la ampatament si y litri la portbagaj.


--------------------
Dacia / Renault Duster / Captur 2018 Confort / 2015 Authentique
Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Corbu'
post 21 Dec 2008, 00:39
Post #256


Membru autentic


Group: Members
Posts: 763
Joined: 6 August 05
From: Canada




QUOTE(BlaueCorsa @ 20 Dec 2008, 23:06)
Sunt foarte curios la ce pret o sa ajunga un Sandero echipat cu transmisie automata. De exemplu, Suzuki Splash (cutie automata)


Cutia de pe Suzuki Splash nu e automata clasica ci este manuala robotizata aka semiautomata (ceva in genul DSG de la Volkswagen), adica are ambreaj dar nu este actionat de sofer ci de un motor controlat de un calculator. Are mod automat si mod manaul/secvential. Din punctul meu de vedere este peste cutia automata Renault, desi ca principiu sunt diferite, pentru sofer ambele sunt percepute realativ la fel; insa imbina confortul unei cutii automate cu eficienta unei cutii manuale.


--------------------
------- ------- -------

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 21 Dec 2008, 00:43
Post #257


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(BlaueCorsa @ 21 Dec 2008, 09:32)
Sincer... da. Dovada lipsa de popularitate a hatchback-urilor in Romania. Autohtonu' vrea sedan si portbagaj de 500 de litri, desi merge singur pana la serviciu si inapoi, cu portbagaju' gol.
Sincer, eu inca traiesc sub impresia ca hatch-urile sunt populare doar in Europa (cu exceptia Romaniei, daca tii tu neaparat). In rest, portbagajul de 500+ litri e foarte popular in America de Nord, mare parte din Asia, Oceania, etcetc. Sa inteleg de aici ca romanii sunt majoritari pe toate pietele astea?


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlaueCorsa
post 21 Dec 2008, 00:50
Post #258


Membru cu Prafuitor


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 6 October 03
From: Socola Tower, Iasi




In mare parte din... Asia?! Sincer, eu nu prea am vazut d-astea cu portbagaj mare prin Asia. Or fi avand scuterele portbagaj de 500 de litri. Acu' e drept ca n-am fost decat prin 2 tari din Asia (si e posibil sa fie diferita situatia), desi ma pot gandi si la kei car-urile japoneze. Whatever.

Hai sa ne raportam la niste conditii - in US si Australia distantele de parcurs sunt mari (populatia traieste in suburbii si lucreaza in metropole, nu?), mergi pe autostrada destul de mult zilnic, deci vrei confort - o masina mai mare.

In Europa, populatia traieste in centre urbane (de obicei) si parcurge distante mai scurte prin zone aglomerate. De aceea e nevoie de un vehicul mai agil, care sa se poata strecura. Ce-o fi mai eficient, Octavia sau Aygo? smile.gif

Ceea ce incerc sa spun este ca in unele tari este justificata necesitatea pentru metri cubi de masina si litri de portbagaj, in timp ce la noi este, in multe cazuri, boala bizantina.

This post has been edited by BlaueCorsa: 21 Dec 2008, 00:54


--------------------
Dacia / Renault Duster / Captur 2018 Confort / 2015 Authentique
Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 21 Dec 2008, 02:17
Post #259


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




Romanu' mai merge si la un gratar, mai o iesire la padure cu cortul, mai pleaca la niste prieteni in celalalt capat al tarii. Ce faci atunci? Pui remorca la Aygo? Cati isi permit doua masini? Masina de oras si masina de iesit afara din oras.


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 21 Dec 2008, 09:00
Post #260


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




E si chestie de gust... de exemplu mie, un hatchback imi pare ca o femeie cu þâþe mari si fundu' mic si aplatizat 04.gif

This post has been edited by vis-a-vis: 21 Dec 2008, 09:19


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlaueCorsa
post 21 Dec 2008, 11:08
Post #261


Membru cu Prafuitor


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 6 October 03
From: Socola Tower, Iasi




@Serje - la gratar (asta intr-adevar e o chestie tipic romaneasca!) sau cu cortul poti merge si cu Aygo. N-ai nevoie de remorca. Se poate pune portbagaj pe pavilion. radmasa.gif Lasand gluma la o parte, am carat destule cu hatchbackul (si cu Corsa, si cu Oltcitul) si mi se pare mult mai practica o bancheta rabatabila si, eventual, fractionabila decat un portbagaj mare cu acces prost.

Revenind on-topic, oare cat o sa coste un Sandero cu transmisie automata?

This post has been edited by BlaueCorsa: 21 Dec 2008, 11:09


--------------------
Dacia / Renault Duster / Captur 2018 Confort / 2015 Authentique
Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 21 Dec 2008, 11:34
Post #262


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




Uiti un lucru, cand mergi la gratar sau cu cortul , deobicei nu merg doar doua persoane ca mai iei si niste prieteni... Si un hatchback ii bun, daca ii destul de mare, nu o chichineata de masina, sa fim seriosi. Iar cu accesul prost la portbagaj ... parca era vorba sa nu bagam porcu in portbagaj.

Probabil va fi cu 800-1000 euro mai scump.


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 21 Dec 2008, 14:47
Post #263


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




OT
QUOTE(BlaueCorsa @ 21 Dec 2008, 20:08)
@Serje - la gratar (asta intr-adevar e o chestie tipic romaneasca!) sau cu cortul poti merge si cu Aygo. N-ai nevoie de remorca. Se poate pune portbagaj pe pavilion
Da, si masina incarcata te duci consumul in sus rau de tot, circuland inghesuit si tragand de o chichineata de motor. Comparatia cu Aygo e foarte fortata. Baga tu 4 (nu 5, doar 4) persoane + bagaje de voiaj intr-un Aygo si apoi intr-un Logan si dup-aia mai vedem.


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlaueCorsa
post 21 Dec 2008, 16:39
Post #264


Membru cu Prafuitor


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 6 October 03
From: Socola Tower, Iasi




Aygo era doar un exemplu (gresit, recunosc - e o citadina, nici macar o masina de clasa mica). Dar cu un hatch de clasa mica sau compacta nu cred ca nu te poti duce la gratar sau in concediu.


--------------------
Dacia / Renault Duster / Captur 2018 Confort / 2015 Authentique
Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 21 Dec 2008, 17:19
Post #265


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




offtopic.
vara asta am fost la munte si la mare cu un logan. persoane in masina 3: 2 pasageri si soferul. bagaj: cate un troller mediu de fiecare pasager si 2 genti mai micute. rezultat portbagaj umplut la 75% din capacitate. recunosc ca bagajul nu era chiar bine asezat, adica se putea optimiza organizarea acestuia astfel incat sa ramana mai mult loc. insa bagajul era pt vreo 3 zile de fiecare om, si unul din pasageri era de genul feminin, noroc ca nu e genul care sa ia sifonierul cu ea, caci in alte conditii deja si cei 500 de litri ai portbajului unui logan par insuficienti pt concedii prelungite. dar sunt de acord cu faptul ca in general romanul isi cumpara berline, sedanuri in detrimentul hatcback-ului. si eu as prefera ca in oras sa folosim doar masini micute, s-ar mai fluidiza un pic, dar nu toata lumea isi permite sa detina 2 masini. solutia: hatcback-urile cu portbagaj mai maricel si bancheta rabatabila fractionara. de exemplu fiat bravo are portbagajul de 400 de litri, o valoare destul de buna.
ontopic.
pretul ca pretul pt logan/sandero automat, dar consumul??


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_s
post 22 Dec 2008, 11:06
Post #266


.


Group: Members
Posts: 305
Joined: 2 July 04
From: .




QUOTE(Corbu' @ 21 Dec 2008, 00:39)
Cutia de pe Suzuki Splash nu e automata clasica ci este manuala robotizata aka semiautomata (ceva in genul DSG de la Volkswagen), adica are ambreaj dar nu este actionat de sofer ci de un motor controlat de un calculator. Are mod automat si mod manaul/secvential. Din punctul meu de vedere este peste cutia automata Renault, desi ca principiu sunt diferite, pentru sofer ambele sunt percepute realativ la fel; insa imbina confortul unei cutii automate cu eficienta unei cutii manuale.
*




nu-s eu foarte sigur, dar robotizata nu prea are legatura cu dsg-ul de la vw , ala e alta mancare de peste

cat despre mai buna, eu mai degraba m-as feri de o robotizata decat de o automata clasica, sansele sa pice robotizata sunt mai mari


--------------------
. . . - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Corbu'
post 22 Dec 2008, 11:27
Post #267


Membru autentic


Group: Members
Posts: 763
Joined: 6 August 05
From: Canada




Am zis in genul DSG, diferentele sunt maricele, dar principiul de functionare e acelasi.
Si la robotizata ar putea sa cada motorasul ce comanda ambreajul sau motorasele ce schimba efectiv viteza, in rest e aceeasi cutie manuala la interior.
Pe cand daca se strica cutia automata, pazea, sunt cativa in tara asta ce sunt in stare sa le repare. Ca sa nu mai zic ca asocierea reparatiei unei cutiei automate cu meseriasii din servicerurile Dacia ma umple de ras ....

This post has been edited by Corbu': 22 Dec 2008, 11:29


--------------------
------- ------- -------

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_s
post 22 Dec 2008, 11:43
Post #268


.


Group: Members
Posts: 305
Joined: 2 July 04
From: .




Pai tocmai acolo la moterasele alea e problema

in ultimul timp nu prea am mai auzit asa mari probleme la automate

la unele robotizate insa problema nu e ca ar putea sa pice , este cand

dar ma rog, cati oameni atatea pareri


--------------------
. . . - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rgv
post 10 Mar 2009, 19:28
Post #269


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 10 March 09




Interesant topicul despre cutia de viteze automatica.
Cineva se intreba de unde sunt pozele din cartea masinii, mai precis din cartea Noului Logan, cel mai probabil sunt de la modelul cu transmisie automata care se vinde in Mexic de mai bine de un an de zile.
Cateva date despre acest model, care este produs in Brazilia si vandut in Mexic sub denumirea de Nissan Aprio:
motor: 1,6 L 16v, 103 CP@5750rpm
transmisie: manuala 5 viteze/automata 4 viteze
pentru cei ingrijorati de consum acesta este mai mare cu 0,5l (in medie) fata de "manual"

Posibil ca transmisia folosita in Mexic sa difere de cea care va fi folosita aici.
Preturile practicate sunt deasemenea interesante: intre 5800 si 8300 Euro, toate numai cu aceasta motorizare de 1,6L, aerul conditionat este prezent de la 6200 euro, iar variantele automatic + aer conditionat de la 7000 Euro.

Fotografii:
http://www.articulosinformativos.com/Nissa...9-a1046005.html
Situl oficial:
http://www.nissanaprio.com.mx/

Oricum, se pare ca Renault prefera sa vina cu noutatile mai intai in America Latina apoi in Europa.
Iarasi, cine este interesat de Sandero Stepway (aspect foarte reusit) sau bineinteles Logan si Sandero cu motorizari interesante (vezi motoarele hi-flex de 1L si 77CP sau 1,6L si 112 CP) situl Renault Brazilia:
http://www.renault.com.br/
Politica de preturi extrem de diferita de la tara la tara, in Brazilia preturile pleaca de la 9300 Euro si ajung chiar la 14.000 Euro (Stepway). Aceeasi masina (produsa in acelasi loc) in Brazilia costa 13.000 Euro, in Argentina 11.000 iar in Mexic 7600 Euro. In Romania e 9000 Euro (dar produsa aici).

O alta remarca: Sandero se vinde in Germania si cu motorizarea de 1,2L 16v, 75 CP:
http://www.dacia.de/dacia_sandero_technische_daten.php







--------------------
Dacia 1300 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 28 Apr 2009, 22:04
Post #270


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




http://www.promotor.ro/noutati-auto-editor...na-2009-4246754

cei de la promotor speculeaza ca la salonul auto de la barcelona, dacia va lansa fie cutia automata , fie dacia sandero cross..


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages « < 7 8 9 10 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th June 2025 - 15:03
Forum Renault