DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia introduce transmisia automata

Arhimede
post 31 Oct 2008, 14:26
Post #31


Membru inferior, lung si tare


Group: Members
Posts: 2.294
Joined: 5 March 05




Dumnezeule MARE!

Si la cersetorii aia cu membre mutilate ma pot uita dar la automata ba!

Am si eu o intrebare...Cum o sa se descurce un logan mcv incarcat cu bagaje +5 persoane sa zicem doar cu 4 trepte?

This post has been edited by Arhimede: 31 Oct 2008, 14:29


--------------------
dacia lgn 2005 Ambition
0% avertisment=0% divertisment
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladG
post 31 Oct 2008, 14:32
Post #32


Membru preistoric


Group: Members
Posts: 2.397
Joined: 23 January 03
From: Bucuresti




Cam cate masini cu cutie automata ai condus, din ce generatie si ptr cat timp?
Spre rusinea mea asa gandeam si eu acum cativa ani, asa..., pe "ne-ve".

L.E: O sa se descurce foarte bine. Si tu pe a cincea nu o folosesti pentru putere, ci pentru reducerea consumului. E drept, o sa consume ceva mai mult, dar nu o sa dea mai de greu ca unul cu cutie manuala.

This post has been edited by VladG: 31 Oct 2008, 14:35


--------------------
Ex Dacia SuperNova -- - --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 31 Oct 2008, 14:34
Post #33


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Interesant filmuletul cu Golful cu DSG.
Am totusi o remarca in privinta asta: la drum drept, liniuta era de asteptat ca automata sa se comporte destul de bine. Daca bagi piciorul in gas o sa schimbe fioarte sus, si o sa schimbe mai repede decat ar schimba un pilot cu o cutie manuala. TOTUSI in trafic, in curbe, pante, rampe situatia nu o sa mai fie chiar asa ca in clip. In ultimii ani automatele au facut progrese mari, nu mai sunt valabile miturile anilor 80-90 cu privire la ele.
Dezavantajele majore: lentoare, consum mai mare, lipsa de fiabilitate, lipsa frana de motor au cam disparut incet incet, mai ales cu ajutorul cutiilor gen DSG. Totusi unii prefera manuala pentru ca te face sa te implici mai mult, din placere (nu in bucuresti la ora de varf smile.gif )

Legat de urcat panta - majoritatea cutiilor automate au optiunea de overboost - cu ea activata cutia nu va schimba asa repede in treapta superioara pe urcare de exemplu.

Legat de cutia care va fi pusa pe Dacia - dezavantaj ca e in 4 trepte numai pentru cei care merg la drum lung pe autostrada; dezavantaj la revanzare (mentalitatea romaneasca); ptretul e clar ca va fi mai mare, sa vedem cu cat va fi mai mare, daca va fi mult mai mare (3-4-500E) iar e dezavantaj.

Edit: ce nu am inteles niciodata - din moment ce levierul cutiei e foarte rar folosit (la plecare, rar in mers) de ce naiba nu poate fi facut micut si finut si trebuie sa fie in forma de T ca la barca cu motor? (unele masini mai moderne au inceput sa aiba levier omenesc... nu si Dacia...)

Bafta!

This post has been edited by Andy_ACS: 31 Oct 2008, 14:36


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 31 Oct 2008, 14:37
Post #34


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Arhimede @ 31 Oct 2008, 15:26)
Am si eu o intrebare...Cum o sa se descurce un logan mcv incarcat cu bagaje +5 persoane sa zicem doar cu 4 trepte?
*




Daca pui intrebarea asta nu ai condus pana acum o masina cu cutie automata, si probabil ti se pare imposibil un ca un amarat de Cielo cu 3 trepte sa mearga cu 150 km/h, nu e cazul sa comparam rapoartele de la automata cu cele de la manuala.

QUOTE(Andy_ACS @ 31 Oct 2008, 15:34)
Dezavantajele majore: lentoare, consum mai mare, lipsa de fiabilitate, lipsa frana de motor au cam disparut incet incet,
*



Tu vorbesti in general sau despre cutiile automate de reno, care se stie ca nu e chiar cel mai bun la capitolul asta...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 31 Oct 2008, 14:44
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Cei care nu au condus o masina cu cutie automata sa nu se mai vaite aiurea!
E foarte misto!
Iti ia ceva timp de acomodare lipsa ambreiajului si faptul ca trebuie sa stai cu piciorul pe frana mai mereu, ca altfel faceti buba biggrin.gif -dar e relaxant!
Lasati consumurile ca oricum nimeni nu are consumul din cartea masinii!
Lasati grijile ca masina e o idee mai puturoasa! de parca stati in alea 0.2-0.5 sec de intarziere!
Nu mi-a dat prin cap la momentul achizitiei Meganului si cred ca pe 2.1 nici nu era disponibila! Din 2004, s-au scurs ceva anisori! blush.gif
Insa, urmatoarea masina va fi CLAR cu cutie automata! Nu mai rabd in rahatul asta de Bucuresti!
Si da, levierul de pe Megane hidramat care va fi probabil la fel cu cel de pe Logan arata horror!


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 31 Oct 2008, 14:46
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Doar ca DSG-ul n-are nicio legatura cu cutiile automate clasice, cu exceptia ca e ...automatic.
Deci DSG-ul realizeaza un cuplaj cu ambreiaj fara alunecare (de fapt doua ambreiaje folosite alternativ), si astfel se comporta in final ca si o cutie manuala, doar ca schimba singura.
Automata are un "torque converter" (scuze, nu stiu termenul romanesc), care rezulta in destul de multa putere pierduta.

Oricum, 'nasol' nu e, si in traficul din oras cred ca avantajele cantaresc mai mult. Dar la sosea cred ca va fi dezavantajos.


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 31 Oct 2008, 14:49
Post #37


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




N-ar fi de mirare sa inceapa sa se raporteze la Loganul cu automata pe daciaclub probleme de genul: "mi se zguduie masina cand schimb din P in R sau din N in D, e normal?" Sau: "Masina nu trage cand accelerez si vreau sa intru in depasire, e normal?"
@os, cu frana de motor cam ai dreptate, automatele nu au frana de motor a celor manuale


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladG
post 31 Oct 2008, 14:52
Post #38


Membru preistoric


Group: Members
Posts: 2.397
Joined: 23 January 03
From: Bucuresti




QUOTE(IsNa @ 31 Oct 2008, 16:46)

Automata are un "torque converter" (scuze, nu stiu termenul romanesc), care rezulta in destul de multa putere pierduta.

*



Nu numai DSG-urile schimba ca si cum ar fi manuale.
Si cele steptronice sunt la fel, ca feeling ma refer, adica nu se tureaza motorul in gol, ca la autobuz, ci simti concret ca ambreiajul automat cupleza si apoi motorul creste in ture odata cu roata


--------------------
Ex Dacia SuperNova -- - --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 31 Oct 2008, 14:53
Post #39


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Termenul pe care il cauti cred ca e "convertizor hidrodinamic".

Randamentul acestuia este (ca si la un ambreiaj cu frictiune) egal cu alunecarea, in care alunecarea este Ne/Ni (Ne=turatia la iesire, Ni=turatia la intrare).

Spre deosebire de ambreiajul obisnuit insa, convertizorul nu poate lucra fara o (minima) alunecare, de exemplu 98%. Pentru a contracara acest fenomen, de o bucata buna de vreme in ultima (uneori si in penultima) treapta convertizorul este suplimentat de un cuplaj mecanic. Dracul nu e asa negru cum zice d-l Arhimede - desi, in special pentru joaca (sau pentru curse) cutia comandata manual ramine de baza.
---------
adip: _unele_ au. Se prind rapid analizind urmatorii parametri: tendinta turatiei (scadere/crestere); miscarile pedalei de acceleratie; miscarile frinei. Spre exemplu: pedala de acceleratie libera + turatie in crestere + apasare pe frina -> retrogradare. Nu-i asa greu, mai ales ca-s conduse de calculator.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 31 Oct 2008, 15:14
Post #40


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.460
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




E hidroconvertizor sau convertizor hidraulic de cuplu. Si poate beneficia de lockup in orice treapta dupa pornirea de pe loc la Steptronic de exemplu.
DP0 a lui renault are si lock-up, insa nu cred ca va avea si mod manula de schimbare. Daca va fi DP0 simpla si nu dp0 plus, nu va avea si mod manual.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 31 Oct 2008, 15:41
Post #41


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(os @ 31 Oct 2008, 23:53)
pedala de acceleratie libera + turatie in crestere + apasare pe frina -> retrogradare.
Ce spui tu e corect, dar in practica, desi chiar asa se intampla, eu nu am simtit efectul franei de motor asa de puternic cum il simti la manuala, probabil ca retrogradeaza prea tarziu computerul. E drept ca nu am condus DSG, dar din automatele conduse pana acum nici una nu avea frana de motor decenta.

L.E. Si da, automata chiar rulez in 98% din situatii. Eu nu as mai trece inapoi pe manuala decat fortat de imprejurari smile.gif

This post has been edited by adip: 31 Oct 2008, 15:45


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smiley
post 31 Oct 2008, 15:42
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.138
Joined: 12 August 04
From: Bucuresti




sa vezi acum chinuri la urcat borduri prin bucuresti smile.gif
mai ales ca le tot schimba astia, de fiecare data pun unele si mai mari .


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 31 Oct 2008, 15:44
Post #43


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Ce legatura are? Urca foarte bine si cu bva.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 31 Oct 2008, 15:46
Post #44


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(Smiley @ 1 Nov 2008, 00:42)
sa vezi acum chinuri la urcat borduri prin bucuresti smile.gif
De ce sa te chinui?


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladG
post 31 Oct 2008, 15:46
Post #45


Membru preistoric


Group: Members
Posts: 2.397
Joined: 23 January 03
From: Bucuresti




QUOTE(Smiley @ 31 Oct 2008, 17:42)
sa vezi acum chinuri la urcat borduri prin bucuresti smile.gif
mai ales ca le tot schimba astia, de fiecare data pun unele si mai mari .
*



Mda... asta e mai greu de controlat, dar vine cu experienta... biggrin.gif

L.E: Te chinui un pic pentru ca neavand ambreiaj din care sa o tii, o sa vezi ca are tendinta sa faca ceva salturi inainte, dar dupa un timp inveti sa dozezi acceleratia mai bine si scapi in mare parte de problema.

This post has been edited by VladG: 31 Oct 2008, 15:48


--------------------
Ex Dacia SuperNova -- - --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 31 Oct 2008, 16:16
Post #46


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




adip: cred ca automata retrogradeaza cite o treapta si nu cite "mai multe odata", cum eventual ai face controlind manual.

Mai mult - efectul este dependent de programare (care e dependenta de fabricant). De exemplu intre BMW si Audi (cam din aceiasi ani de fabricatie, BMW mai nou; BMW-ul ala cu CV de la GeneralElectric, Audi "ala" avea CV de la ZF) era asa: la bmw kick-down e mai rapid, la Audi frina de motor e mai buna si mai eficienta (la BMW ca si inexistenta).

---
Despre urcat borduri si alte asemenea: dimpotriva, automata e mai gentila (si mai usor de controlat).


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 31 Oct 2008, 16:18
Post #47


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.460
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




ZF-urile retrogradeaza si cate 2 trepte fara nici o problema, la fel si tiptronicul lui Porsche.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 31 Oct 2008, 16:24
Post #48


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




O fi - poate de aia se simte mai pronuntat frina de motor. Ceea ce nu stiu este daca retrogradeaza 2 trepte o data.

Din experienta (si urmarind turatia motorului), CV de care spun se duce pina la 3 trepte inapoi (da, adica a II-a in loc de a V-a). Poate la o panta teapana si mai mult si nu stiu eu.

Tiptronic nu efabricat tot de ZF?
-------
Adica - de Zeppelin...


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 31 Oct 2008, 16:32
Post #49


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.086
Joined: 11 February 04




Va fi oare disponibila si pe diesel?
Cutiile de viteze automate mi se par foarte bune cu conditia sa ai motor puternic, altfel e cam chinuiala. pe 1,4 nu as lua dar pe 1,6 16V n-ar fi rau sau pe 1,5 dci/85 CP
De urcat urca, de coborat coboara, iar o secunda pierduta la demaraj nu-i mare lucru.
Convertizorul hidraulic de cuplu isi face treaba bine iar o cutie intretinuta corect tine macar 2-300 000 km.
Despre retrogradare, cutia lucreaza ceva de genul:
-Ai cam 60KM/h, e cuplata t4
1) Daca apesi usor acceleratia pastreaza T4, masina accelereaza usurel
2) Apesi peste 1/3 acceleratia brusc , =>T3
3) Apesi la fund (kick-down) =>T2
TA nu va schimba niciodata in jos daca s-ar supratura motorul sau ar cadea in zona turatiei maxime, gen 5500 rpm
Chiar si in mod manual va schimba in sus la atingerea turatiei maxime

Am condus 3 saptamani un Cielo hidramat, d'ala cu 3 trepte. Era un gunoi. Treapta 1 era undeva intre 1-2 de la manuale, treapta 2 era cam ca 3 la manuale iar treapta 3 era ceva gen priza directa 1:1. Foarte rezistenta cutia aia, dar era un gunoi. In schimb Espero cu 4 trepte automata este ok.



This post has been edited by dizzy: 31 Oct 2008, 16:41


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EinarN
post 31 Oct 2008, 17:18
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 656
Joined: 17 October 08




QUOTE(bogdan_90 @ 31 Oct 2008, 12:34)
urata mai e doamne si nu vreau sa ma gandesc cat o sa consume si cum o sa mearga.
*


Daca apare automata pe Sandero, schimb cutia si trec pe automata sau îmi iau un Sandero Automat. Nu exista nimic mai practic pe lumea asta ce pate fi la o masina.

Nu stiu ce vezi FRUMUSETZE la o maneta de schimbator blink.gif

treaba e ca tu cu manuala nu vei putea în veci sa schimbi asa perfect ca o automata si cine spune ca automata îi consuma mai mult, vorbeste prostii deoarece habar-nare sa conduca o automata.

Tu poti selecta si manual sau lasi în "D" cu sau fara OVERDRIVE iar daca mergi cu ea CA TARANU si îi tragi KICK-DOWN la fiecare semafor sa nu temire ca consuma mai mult ca una manuala.

În timp ce tu îi dai la manuala talpa de o urci la 2900 rpm la plecarea de pe loc, automata nu-si ia mai mult de 1000 - 1400 cel mult wink.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 31 Oct 2008, 17:21
Post #51


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




Cum se protejeaza o cutie de viteze automata? eu stiu ca nu este mare filozofie:
-treci in modul P numai cu masina oprita complet
-verifici nivelul de ulei din cutie si faci mentenanta la timp
-grija mare la supraincalzire

Altceva nu e de facut decit de apasat pedala de acceleratie.


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladG
post 31 Oct 2008, 17:25
Post #52


Membru preistoric


Group: Members
Posts: 2.397
Joined: 23 January 03
From: Bucuresti




Ei, nu e chiar un Dumnezeu nici cutia automata, sa nu exageram. Turatia la care schimba depinde de cat de tare o calci. Mie imi schimba intre 2000 si 6800 (blana). La fel poti face si cu manuala. Nu asta e principalul avantaj. biggrin.gif

This post has been edited by VladG: 31 Oct 2008, 17:26


--------------------
Ex Dacia SuperNova -- - --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EinarN
post 31 Oct 2008, 18:37
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 656
Joined: 17 October 08




@ șoferistul si @ Arhimede


La automata, trebuie sa fi atent cînd mergi încarcat sau la deal. La un MCV de ex, daca-i încarcat la limita, schimba cu mîna, apasînd simultan acceleratia. "D" folosesti numai cînd mergi constant pe autostrada de ex.. Mergi la deal, îi dai max. "3" si nu mai mult. Nu-l lasi în "D" sa traga pe OVERDRIVE ca mergi cu ea subturata si se încalzeste nu numai apa în radiator în prostie ci si cutia.

Daca faci cu ea mult trasee de munte, e recomandabil sa-i pui în fata un RADIATOR DE ULEI ADITIONAL la cutie.

Asa are si "batrînu" la Pontiac dar asta are pe ea cutie automata de competitii de la TCI cu turbina dubla si asta-i alta mîncare de peste. wink.gif

This post has been edited by EinarN: 31 Oct 2008, 18:38


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 31 Oct 2008, 19:07
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




Pe diesel o sa fie disponibila?


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EinarN
post 31 Oct 2008, 21:29
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 656
Joined: 17 October 08




QUOTE(liviu2004 @ 31 Oct 2008, 18:07)
Pe diesel o sa fie disponibila?
*

Cred ca cu siguranta si daca nu e, nu-i mare lucru s-o schimbi, sa faci din una manuala, una automata.
Flansa de prindere este de regula identica si iesirea la planetare la fel. La cele automate se foloseste aceasi caroserie cu aceleasi puncte de fixare a subansamblelor deci nu-i mare filozofie.
Pe lînga cutie îti mai trebuie consola dintr-e scaune si maneta.

La mine pe Sandero e motorul de 1,4 MPI ce-i si pe Logan. Cu siguranta aceasi cutie. Abea astept sa apara cele automate, ca si dau comanda la renault sa-mi aduca o cutie sa-l modific. Nici mie nu-mi place sa...........MESTEC ÎN OALA biggrin.gif

This post has been edited by EinarN: 31 Oct 2008, 21:31


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 31 Oct 2008, 21:41
Post #56


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




Si mai multa putere a motorului. Ca cele 14.3 secunde pentru 0-100 sigur vor bate spre 16 cu cutie automata. Asta cu masina fara prea mare sarcina.


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu
post 31 Oct 2008, 21:47
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 495
Joined: 10 June 05




Butonul ala e programul sport, iar cutia e adaptiva. radmasa.gif
Cu tot respectul dar e o automata care incepe sa dispara datorita robotizatelor asa ca, sa si-o baga undeva.

This post has been edited by dadu: 31 Oct 2008, 21:47


--------------------
Megane2.1 Sedan
1.5 dci 100cp, Lux Privilege
Peugot 207
1.6 hdi 90cp, Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EinarN
post 31 Oct 2008, 22:16
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 656
Joined: 17 October 08




QUOTE(șoferistul @ 31 Oct 2008, 20:41)
Si mai multa putere a motorului. Ca cele 14.3 secunde pentru 0-100 sigur vor bate spre 16 cu cutie automata. Asta cu masina fara prea mare sarcina.
*


si ce conteaza?
Merg cu ea la lucru, cumparaturi, excursii cu familia si nu la curse de sfert de mila sau naiba mai stie ce competitii. Cu ce ma încalzesc alea 2 secunde? E absurd.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 31 Oct 2008, 22:19
Post #59


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




In Europa nici cererea de automata nu e prea mare, asa ca ce sa mai vorbim de robotizata. Nu e in pericol nici una dintre ele.
Pana la motorul electric......

E un lucru binevenit.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 1 Nov 2008, 06:31
Post #60


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




Dacia veche avea nevoie de 17 secunde pentru 0-100. Asta ca sa fie un termen de comparatie directa... la fel si pentru varianta de 65 CP de MCV, care e tot pe acolo. Incercati sa accelerati de la 80 Km/h sa depasiti un vehicul lent si vedeti diferenta


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th June 2025 - 16:07
Forum Renault