DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aeroterma dacia 1300

tzepesch
post 21 Jan 2009, 22:32
Post #91


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




nu, teoretic, in stationare trebuie sa bage aeroterma curent de aer.

in viteza, aeroterma nu mai face fata, baga pe la perdele...

macar o gaura trebuia sa lasi libera, sau 2.

sau macar fa o crestatura in H pe perdele in dreptul gaurilor, se deschide la curent de aer..

This post has been edited by tzepesch: 21 Jan 2009, 22:34


Attached thumbnail(s)
perdele.jpg ( Size: 24.3k ) Number of downloads: 526


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobita
post 21 Jan 2009, 23:00
Post #92


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 5 January 09




la aeroterma nu dau drumul,insa de ce in mers,daca intra aer rece pe la perdele am caldura mai bine?...ca nu inteleg fenomenul???


--------------------
dacia 1310 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 22 Jan 2009, 00:00
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




tzepesh crede-ma ca in viteza aeroterma face fata!. Sa vezi ce curent de aer fierbinte arunca atunci cand aerul vine cu presiune si il mai ajuta si aeroterma sa intre in habitaclu. Pe bune!

bobita pentru ca aerul se izbeste de parbriz, intra prin gaurile alea unde e musamaua in compartimentul inferior al grilei si apoi prin calorifer intra in habitaclu incalzit.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobita
post 22 Jan 2009, 14:54
Post #94


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 5 January 09




am inteles fenomenul,dar mai intreb:daca sunt blocate perdelele,nu mai am aer suficient ca sa fie incalzit in compartimentul caloriferului?


--------------------
dacia 1310 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 22 Jan 2009, 18:02
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




compartimentul caloriferului eu zic ca se incalzeste dar daca lipesti perdelele alea ai nevoie de aeroterma tot timpul ca sa iti sufle aer in habitaclu.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 23 Jan 2009, 10:22
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




la ce zicei voi perdele, eu unul nu prea inteleg din desenele alea cum sta treaba, drept urmare pun o poza cel putin sa desenati pe ea wink.gif
HPIM0549.JPG ( Size: 1.81mb ) Number of downloads: 618


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 6 Feb 2009, 19:17
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




adrian daca inca nu te-ai lamurit la bucatile alea de musama dintre grile.

Acuma sa aduc in actualitate topicul pentru ca vine caldura biggrin.gif

Deci cu debitul ala penibil de aer al aerotermei caldura in dacie avem decent.

Insa acuma se incalzeste si avem nevoie de ventilatie in masina.

Poate cineva sa pozeze tipurile de motoare care s-au montat pe aerotermele dacia 1300/1310?

Ma intereseaza cel de la paleta cu multe aripi in special. Nu cred ca este acelasi cu cel de la aia anemica cu palele in forma de trapez.

Eu am gasit la o aeroterma modelul ala cu mai putine pale, un motor pe care scrie EA-3 si este un motor cu stator bobinat, care mananca 6A dar nu mi se pare ca are turatie mai mare decat cel negru cu magneti permanenti care nu mananca decat vreo 3,5A.



--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bashtalu
post 3 Oct 2013, 23:21
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.051
Joined: 9 September 06
From: Bucuresti




salut,

cum arata un calorifer de cupru pe care toata lumea (aproximativ) il lauda ca ar fi net superior?

multumesc


--------------------
Audi A4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pais_valenciano
post 6 Oct 2013, 13:12
Post #99


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 24 April 09




QUOTE(bashtalu @ 4 Oct 2013, 00:21)
salut,

cum arata un calorifer de cupru pe care toata lumea (aproximativ) il lauda ca ar fi net superior?

multumesc
*


este posibil sa arate ca cel cu mai multe lamele.
poza e luata de pe forum, sper sa nu se supere propietarul biggrin.gif

Attached thumbnail(s)
P051012_11.03.jpg ( Size: 707.34k ) Number of downloads: 267


--------------------
DACIA 1310 BREAK 1997 - B77CHG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bashtalu
post 7 Oct 2013, 11:21
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.051
Joined: 9 September 06
From: Bucuresti




m am tot uitat si eu la poza asta, cel de mai jos ar trebui sa fie. merge montat pe o dacie din 96?


--------------------
Audi A4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 7 Oct 2013, 20:24
Post #101


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.235
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Daca le iei in mana, cu siguranta vei sti care-i de Cu si care de Al, dupa greutate.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages « < 2 3 4
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th July 2025 - 15:50
Forum Renault