DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme cu firma CONNEX

Dyda
post 3 Feb 2005, 09:37
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




SOS om la “apa “
Ingaduiti-mi va rog o mica povestioara dupa care acordati-mi va rog ceva asistenta, caci incurcate sunt caile …….
In 24 decembrie 2004 nu am avut altceva mai bun de facut decit sa ma incurc ( mai bine zis sa ma leg la cap far sa ma doara ) cu ofertele CONNEX si una peste alta am cumparat un mobil SIEMENS A 57 nou ( made of china) cu abonament de 7 $. Toate bune si frumoase timp de 3 saptamini , dupa care s-a defectetat aparatul. Mers la Reprezentanta depus telefon ptr remediat , certat cu respectivi ptr ca nu au dat telefon inlocuitor ptr a ma folosi de retea pe timpul cit al meu este la reparat.
Dupa 3 saptamini connex s-a indurat si am intrat in posesia telefonului meu cica reparat, cu soft recalibrat ( suna a logan).
Iarasi toate bune si frumoase timp de 1(una saptamina ) dupa care aceleasi probleme. Iarasi mers la reprezentanta depus plingere verbala si cu motiunea ca acest telefon care s-a defectat de 2 ori in mai putin de 2 luni de la cumparare,este compromis si nu mai prezinta garantia unei bune functionari trebuind inlocuit. Stupoare respectivul angajat nici nu a vrut sa auda de asa ceva , spunindu-mi ca trebuie reparat si nu inlocuit, indiferent cite reparatii vor fi. Bon , am trecut la contraatac si l-am rugat sa reziliem contractul pentru ca serviciile connex sun defectuoase, bla,bla ….. La aceasta propunere mai ca nu m-a dat afara pe usa, argumentind ca in asemenea cazuri sunt acoperiti de lege si connex nu va urma o asemenea procedura. Cu alte cuvinte telefonul nu-l vor schimba si nici contractul nu se va rezilia, adica sunt legat si de miini si de picioare.
Va rog daca cunoaste-ti asemenea cazuri, ce proceduri s-au aplicat pentru rezolvare ?
Eu m-am gindit sa dau un e-mail in Canada la firma mama , sa le povestesc cazul meu, dar nu am adresa din Canada.


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b64chr
post 3 Feb 2005, 09:46
Post #2


Moderator incepator


Group: Moderatori
Posts: 1.004
Joined: 17 December 04
From: Buzias, Timis




Poate ca ar trebui sa suni la *222 si sa faci o plangere oficiala la CONNEX.


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Skoda Octavia 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 3 Feb 2005, 09:48
Post #3


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Am experimentat o problema asemanatoare....
Te duci frumusel la OPC, cu reclamatia scrisa in detalii, ei vor da si o amenda.
Daca altfel nu se poate, ai legea de partea ta.
E adevarat ca nu poti rezilia pentru aceasta cauza.
Daca tu reziliezi, nu vei putea face abonamente o perioada, pana cand te vei achita de datorie.
In conditiile contractuale scrie ca daca una din parti, recte tu, nu isi achita datoriile, cealalata, recte CNX, are dreptul de a rezilia (o va face in 2 luni) si astfel, datoria ta va fi mai mica catre ei, 2 abonamente...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marafetu_80
post 3 Feb 2005, 09:58
Post #4


ZKR Power


Group: Members
Posts: 190
Joined: 17 November 04
From: Dr. Taberei Buc.




Conform 394/1995 privind produsele de folosinta indelungata , daca produsul se defecteaza de 3 ori in prima jumatate a perioadei de garantie se poate cere banu' inapoi ori inlocuirea aparatului , asa ca nu te lasa citeste legea respectiva si o sa vezi ce simplu e ,trebuie sa ai niste foi la mana din care sa reiasa ca ai avut telefonul la ei si dupa aia OPC si sa vezi ce amabili or sa fie, si vezi ca la opc poti face si plangere on-line.


--------------------
ZKR Egee 1.6MPI 2005/Preference
Beau ,beau , nu ma face sticla!!!!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DACIA-Wrc
post 3 Feb 2005, 10:18
Post #5


Unregistered









hei...vrei sa reziliezi contractul?
te duci frumos la ei...platesti yx11=z$
y fiind abonamentul de baza pe luna
z fiind suma totala
le platesti in avans pe tot anul...apoi le zici ca ti se rupe de contractul cu ei
treaba asta s-o faci cu fix o zi innaintte de ati intra minutele, ca altfel cenzurati nu-ti lasa telefonul pana la sfarsitul luni...ti-l si taie de acolo biggrin.gif
apoi pastrezi contractul sau faci ce vrei si arunci intr-un canal cartela... cel mai bine o rupi sau ii dai foc
eu asa am facut am stat o luna pe connex ca mi-a trebuit telefonul smile.gif) apoi a 2-a luna le-am zis ca plec din tara si nu ma mai intorc degraba, daca vor le platesc pe un an de zile daca nu vb luna aia cand trebuie sa plec fac o factura frumusica apoi....o intind din tara si dumnezo le ajute...
o zis ca atuncea sa platesc cat am vb pana atuncea, platesc abonamentul pe restul perioadei si cu asta basta
si frumos in 15 minute m-am scos biggrin.gif
am iesit in pierdere...dar numa cu vreo 15$
dar daca tineam tot anul cine stie cat vorbeam si plateam in plus....asa m-am scos cu telefom de bani multi la bani putin, bafta si vorbeste frumos si calm, daca incep sa urle zile sa vb calm ca tine si sa nu ridice vocea ca-i dai in judecata pentru insulta biggrin.gif


http://www.anpc.ro/arhiva_legislatie.php

cauta aici ca am gasit legea pe care o spunea si marafetu_80
bafta oricum


--------------------
Go to the top of the page
+
paulp
post 3 Feb 2005, 10:22
Post #6


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Eu am patit ceva asemanator cu un Ericcson, care s-a defectat de 3 ori in 2 luni.
A 3-a oara le-am spus clar ca nu mai accept sa mi-l repare, ci sa-l inlocuiasca.
L-au inlocuit.
Dar era vorba de Orange wink.gif.



--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DACIA-Wrc
post 3 Feb 2005, 10:33
Post #7


Unregistered









eu acuma am n nokia 6600 cu 256 mb memorie
si nu mai aud nimica in casca doar cu handsfree-ul
si l-am dus la reparat si mi-o oferit in schimb un sagem 922 pe perioada reparatiei
si cica tre sa-l trimita la bucuresti, il tin 2 saptamani...
poi eu am o groaza de numere poze,alea alea...si o zis ca sa ma apuc sa mi le scriu pe o foaie....si ca ei nu garanteaza reparatia o fac pe riscul meu
poi cum adica, telefonul ii in garantie...daca se strica ceva il duc de unde l-am luat sa-l repare nu?


--------------------
Go to the top of the page
+
satori
post 3 Feb 2005, 10:41
Post #8


"wherever i may roam"-er


Group: Members
Posts: 214
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




in primul rand, connex e brand nu firma. in al doilea rand, problema ta nu este cu mobifon ci cu un dealer al acestuia (sau nu? - nu sunt sigur). din aceasta cauza poti sa incerci sa faci plangere chiar la connex smile.gif

de abonament nu poti sa scapi dar de telefon da. exista un numar maxim de zile pe care acesta il poate petrece sub garantie; daca se intampla acest lucru, produsul este considerat defect si trebuie preschimbat. vezi anpc pentru detalii. succes


--------------------
Chevrolet Kalos SXPP 04, Spark 06 2004, 2006 - BxxBUH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 3 Feb 2005, 10:44
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




OK.Il duc inapoi la reprezentanta pentru reparatii si trebuie sa astep trei reparatii.
Iar cu calm si tact trebuie sa fac pasul urmator. Adevarul este ca m-am infirbintat bine in discutie cu tutele de la connex


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SOR
post 3 Feb 2005, 10:45
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti-Rahova




eu stiu ca rezilierea la connex inainte de un an se poate face numai in schimbul unei sume de bani diferita de x luni de plata cate au mai ramas pana la un an! la chestia cu telefonul incearca opc daca esti asa de dezamagit!
off topic oarecum: eu am luat un cd-mp3 auto daewoo de la un mag de electro si s`a stricat fix de 3 ori sursa de alimentare smile.gif si mi l`au reparat de 2 ori si a 3-a oara au schimbat complet ce era in el doar carcasa a ramas(asa zic ei) dar tin sa va spun ca merge mai bine ca inainte si nu au mai fost probleme...deci se poate si prin "reparatii"
a si inca ceva: reparatia de fiecare data s`a facut de pe o zi pe alta. adica am fost o data pe la 3 si o data pe la 5 si mi`au zis sa vin a doua zi dupa 12 ca e facut si asa a fost.

This post has been edited by SOR: 3 Feb 2005, 10:46


--------------------
DACIA BREAK 1988 - B 17 CFZ
CALM DOWN DEAR...LET`S NOT TURN THIS RAPE INTO A MURDER...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 3 Feb 2005, 10:47
Post #11


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




www.anpc.ro / Reclamatii .... ai acolo formular de reclamatii.... dar mai bine dai telefon si mergi si depui plangere scrisa... cu copie acte telefon si contract... vei putea cere:

banii inapoi sau schimbare produs ... la al treilea defect consecutiv in prima 1/2 a perioadei de garantie sau daca termenul de reparare este > 10 zile.... conform HG 394/95 (cauta ca este atasat fisierul pe undeva pe forum)...atentie!...trebuie sa poti dovedi ca s-au facut reparatii, adica ca ai actionat intai la Connex pentru a remedia problema si ca ei nu vor... daca nu vor sa dea scris, vei mentiona asta.

in cazul in care vrei banii inapoi, vei rezilia si contractul de abonament deoarece cumpararea produsului a fost conditionata de acest abonament!... mai mult, poti cere restituirea banilor de abonament pe durata cat nu ai beneficiat din motive de reparatie a aparatului.

toate astea le scrii ca pretentii in scrisoare catre Connex (sau email) apoi dupa ce raspund, te duci la ANPC... insa ai grija ca in acest timp sa NU LASI telefonul la reparat!!!!...adica dupa ce ai acceptat de doua ori reparatia, a treia oara o refuzi si ceri in scris alt aparat!


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 3 Feb 2005, 10:50
Post #12


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




QUOTE(Dyda @ 3 Feb 2005, 10:44)
OK.Il duc inapoi la reprezentanta pentru reparatii si trebuie sa astep trei reparatii.
Iar cu calm si tact trebuie sa fac pasul urmator. Adevarul este ca m-am infirbintat bine in discutie cu tutele de la connex
*



NUUUUUU!!!!... accepti de 2 ori, a treia data zici NU si scrii la connex ca vrei inlocuire sau ceri reziliere contract si banii inapoi pe telefon si abonament (pe durata pauzelor)!... invoci prevederile HG 394/95 si ameninti ca in cazul in care nu raspund in termen de 10 zile faci plangere la ANPC.... trimiti scrisoare recomandata sau email!



--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 3 Feb 2005, 11:35
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




OK Al


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian123
post 3 Feb 2005, 11:42
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 25 August 04
From: Bucuresti




La ANPC mai bine te duci personal. Eu am scris un email acum vreo doua luni si nici acum nu m-au contactat.


--------------------
DACIA LOGAN Laureate 1.4 Rosu - B40XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romulus
post 3 Feb 2005, 11:50
Post #15


membru fost posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 460
Joined: 11 January 05
From: Targu Mures




Nu email. scrisoare cu confirmare de primire sau recomandata. Dar vorbeste intai cu cineva de la relatii clienti *222


--------------------
Daewoo Cielo 1997 - MS 06 BCL
pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
agryn
post 3 Feb 2005, 12:00
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 5 November 04
From: Radauti




mi se pare mie sau amestecati capra cu varza(serviciu' cu produsu')?
Rezilierea contractului se poate face dupa un an(vezi contract servicii connex); mai repede trebuie sa platesti taxa de reziliere(200usd)+ contravaloarea abonamentului pana la sfarsitul perioadei contractuale.
in legatura cu telefonul (sigur ai avut ghinion) la a treia defectiune sau daca a stat mai mult de 36 zile in service, trebuie sa ti-l inlocuiasca (HG394/1995 art 14 alin. 1 si 2)


--------------------
Logan Laureatte 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 3 Feb 2005, 13:58
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Am vorbit si la 222 relatii clienti cei drep cam aprins, cu promisiuni ca plingerea mea verbala a fost inregistrata si bla,bla.......


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free_fiber
post 3 Feb 2005, 13:58
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.555
Joined: 25 October 04
From: Bucuresti




Probleme la telefoane cumparate din magazin apar mai ales daca ati cumparat de la ARSIS - cele mai proaste telefoane se gasesc acolo.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5dci 85CP 2008 - B xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romulus
post 3 Feb 2005, 14:53
Post #19


membru fost posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 460
Joined: 11 January 05
From: Targu Mures




Oricum, telefonul la pret redus ti-a fost oferit ca bonus la abonament. N a fost o obligatie la telefon. Puteai sa iei telefonul si fara abonament. Deci faza cu rezilierea contractului din cauza telefonului defect... cam pica nu?


--------------------
Daewoo Cielo 1997 - MS 06 BCL
pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 3 Feb 2005, 15:11
Post #20


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




QUOTE(agryn @ 3 Feb 2005, 12:00)
mi se pare mie sau amestecati capra cu varza(serviciu' cu produsu')?
Rezilierea contractului se poate face dupa un an(vezi contract servicii connex); mai repede trebuie sa platesti taxa de reziliere(200usd)+ contravaloarea abonamentului pana la sfarsitul perioadei contractuale.


nu amestecam nimic ... teoretic asa este cu rezilierea ... DAR! .. cand contractul a fost incheiat ca urmare a unei conditionari (telefon la preatul x numai cu abonament), adica serviciu "la pachet" cu un produs, daca se anuleaza tranzactia si se restituie banii pe produs din motive ce tin garantie, se anuleaza automat si serviciul care face parte din pachet....

separat de asta, chair daca contractul de servicii telefonice ar curge mai departe, pe durata nefunctionarii telefonului se poate cere scutirea de abonament... sau telefon la schimb.


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deconectat
post 4 Feb 2005, 12:19
Post #21


Membru cu avatar de sezon


Group: Members
Posts: 1.116
Joined: 11 January 05
From: Brasov




Mai oameni buni, eu inteleg ca "sportul preferat al romanilor e datul cu parerea", insa nu cred ca e cazul.
Citeste ATENT contractul si certificatul de garantie al telefonului; suna la * si cere mai multe detalii daca nu ai inteles ceva.
Atunci cand duci telefonul in service, ti se zice ca il vei primi in stare de functionare; daca se schimba sau nu, asta nu e treaba ta (decat daca e a 3-a oara). E valabil oriunde, nu doar la Connex. Termenul maxim legal pentru o reparatie e de 10 zile (+transport daca e cazul); daca la tine a dura mai mult, iti recomand sa faci o reclamatie. Telefon la schimb nu se da, asa cum nu se da nici masina de spalat la schimb cat timp a ta e in service (daca nu e mentionat altfel in certificatul de garantie).


--------------------
logan 1.6 8v ambition .
Ex. DSN Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin1paul
post 5 Feb 2005, 22:54
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 5 January 05
From: Bucuresti




Salut la toata lumea

Din ce am citit pana acum i-mi dau seama ca nu sunt singurul care a luat teapa cu cei de la Connex...
Acum vreo 4 ani ma pune necuratul sa pun botul la o oferta de sarbatori,243.gif totul "roz si frumos" pana s-a implinit anul. Cu vreo doua saptamani inainte de a se implini anul dau telefon la *222 pentru a cere informatii cu privire la rezilierea contractului, tipul cu care am vorbit i-mi spune ca nu este nici o problema, il intreb daca este nevoie sa fac vreo hartie in acest sens, raspunsul fiind NU, pt ca cererea mea a fost inregistrata in baza de date si totul este OK.Dupe o luna si ceva de la discutie ma trezesc acasa cu o factura Connex... ohmy.gif bine inteles dau din nou telefon la serv clienti sa vad ce se intampla, -stupoare- domnisoara cu care am vorbit i-mi spune ca nu au fost siguri cu privire la decizia pe care am luato de reziliere si au prelungit contractul din oficiu, bine inteles a urmat o discutie destul de aprinsa, opratoarea spunandu-mi ca au tot felul de promotii si minute gratuite, bombonele si acadele, raspunsul meu fiind NU.053.gif
Acum vreo doua zile ma suna un tip de la nustiu ce firma de avocatura si i-mi spune ca am o datorie de vreo 3-4mil reprezentand o factura Connex nechitata si penalizarile aferente, pe care daca nu le platesc trimite "dosarul" mai departe in instanta.
Pana la urma tind sa cred ca politica acestei firme este ca si cea de cartier "ori esti cu noi ori..."
Asa ca aveti MARE GRIJA cu tepari de la Connex...


--------------------
Logan Laureat 1.4 - B12XXX
Sa nu uitam!!! "TRAIM IN ROMANIA"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sclaud
post 6 Feb 2005, 08:04
Post #23


Status: activ


Group: Members
Posts: 480
Joined: 24 July 04
From: Brasov




Pai si matale ai primit facturile respective de la Connex pentru care te pun ei sa platesti acuma (restanta+penalizare) ? Daca le-ai primit ... ar fi trebuit mai bine sa le platesti decat sa-ti faci de lucru cu ei ... Daca nu le-ai primit si ei vin acum cu niste penalizari aiurea atunci e clar partea lor de vina.

Eu am renuntat la un serviciu la Orange (ma refer la Wap Unlimited ... tot ca si un abonament normal ... pe 1 an) dar pentru asta m-am dus la ei la o reprezentanta si am facut o cerere scrisa care a fost inregistrata, mi s-a dat un nr de inregistrare si gata ... nu a fost nici o problema.


--------------------
none none 2019 - BV-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 6 Feb 2005, 13:12
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Obscuru, conform acestei logici catalin1paul ar fi trebuit sa plateasca aceasta factura. Si probabil ca cei de la Connex ar mai fi trimis inca una si tot asa mai departe.
Se pare ca tepele Connex sunt tot mai multe. Eu am luat 3 in mai putin de un an: convorbire rotunjita de la 5 min la 51 min, oferta modificata din mers si minute aniversare "uitate".


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sclaud
post 6 Feb 2005, 14:05
Post #25


Status: activ


Group: Members
Posts: 480
Joined: 24 July 04
From: Brasov




Am auzit si eu de aceste "tot mai frecvente tepe la Connex" ... pacat. Cel mai bine ar fi fost sa caute totusi o modalitate "scrisa si inregistrata" de renuntare la serviciile Connex ... pana atunci, ei putand sa faca cam orice.


--------------------
none none 2019 - BV-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan_F
post 6 Feb 2005, 22:47
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 335
Joined: 30 June 03




Acum vreo 7-8 luni am avut o problema cu telefonul meu, Siemens ME45 - nu mai functiona microfonul. L-am dus la service-ul Siemens din Pipera si mi l-au reparat pe loc (in cca 30 min timp in care am citit o revista pe care mi-au pus-o tot ei la dispozitie).

Asa ca sunt supermultumit de firma Siemens. Legat de CNX, in general la telefoanele cumparate de la ei scrie pe certif unde sa te duci pentru service....




--------------------
Ford Fiesta 1.4 TDCi 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 7 Feb 2005, 15:50
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Acum chiar ca nu mai inteleg nimic.Ptr un neavizat in ale electronicii, telefoniei mobile si alti condensatori si tranzistori, pare ceva de dosarele X.
Am mers la reprezentanta, am bagat tupeul la maxim, iar gura imi turuia mai dihai ca la Ilie Dobre.Am inteles ca deocamdata nu posed nici o forma legala ptr a rezilia contractul. ( au avut grija ca pe vremea comunisto-pds-rista sa-si traga legi extrafavorabile) Dar ce ma lasat buimac este faptul ca a desfacut telefonul, a luat cartela , a pus-o intr-un nokia a butonat cca 2-3 min, dupa care mi-a dat mobilul in stare de functionare.Acumulatorul ma tine de la o zi si jumatate la doua, acum.Alta cacanarie a celor de la connex , am mai adaugat la extraobtiunea de 25 min inca 200 min a 5 centi / min cu 5 numere favorite.Bon pina aici dar flacaii nu imi permit sa vorbesc in contul celor 200 min cun plata decit dupa ce epuizez minutele gratuite indiferent ca folosesc si cele 5 nr favorite. Oricum aparatul functioneaza acum.
Scuzati vorbaria unui pacalit de vulpe


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remy
post 8 Feb 2005, 10:43
Post #28





Group: Members
Posts: 0
Joined: 8 February 05




QUOTE(Dyda @ 3 Feb 2005, 09:37)
SOS om la “apa “
Ingaduiti-mi va rog o mica povestioara dupa care acordati-mi va rog ceva asistenta, caci incurcate sunt caile …….
In 24 decembrie 2004 nu am avut altceva mai bun de facut decit sa ma incurc ( mai bine zis sa ma leg la cap far sa ma doara ) cu ofertele  CONNEX  si una peste alta am cumparat un mobil SIEMENS A 57 nou ( made of china) cu abonament de 7 $. Toate bune si frumoase timp de 3 saptamini , dupa care s-a defectetat aparatul. Mers la Reprezentanta depus telefon ptr remediat , certat cu respectivi ptr ca nu au dat telefon inlocuitor ptr a ma folosi de retea pe timpul cit al meu este la reparat.
Dupa 3 saptamini connex s-a indurat si am intrat in posesia telefonului meu cica reparat, cu soft recalibrat ( suna a logan).
Iarasi toate bune si frumoase timp de 1(una saptamina ) dupa care aceleasi probleme. Iarasi mers la reprezentanta  depus plingere verbala si cu motiunea ca acest telefon care s-a defectat de 2 ori in mai putin de 2 luni de la cumparare,este compromis si nu mai prezinta garantia unei bune functionari trebuind inlocuit. Stupoare respectivul angajat nici nu a vrut sa auda de asa ceva , spunindu-mi ca trebuie reparat si nu inlocuit, indiferent cite reparatii vor fi. Bon , am trecut la contraatac si l-am rugat sa reziliem contractul pentru ca serviciile connex sun defectuoase, bla,bla ….. La aceasta propunere mai ca nu m-a dat afara pe usa, argumentind  ca in asemenea cazuri sunt acoperiti de lege si connex nu va urma o asemenea procedura. Cu alte cuvinte telefonul nu-l vor schimba si nici contractul nu se va rezilia, adica sunt legat si de miini si de picioare.
Va rog daca cunoaste-ti asemenea cazuri, ce proceduri s-au aplicat pentru rezolvare ?
Eu m-am gindit sa dau un e-mail in Canada la firma mama , sa le povestesc cazul meu, dar nu am adresa din Canada.
*




Inainte sa iei o decizie citeste cu atentie contractul Connex.Abonamentul Connex nu are nici o legatura cu telefonul.Daca vrei sa renunti la abonament inainte de implinirea unui an trebuie sa platesti o taxa de reziliere de 200$(scrie in contract).
In ceea ce priveste telefonul,sunt legi pentru asa ceva.Daca telefonul se strica in maxim 3 zile firma este obligata sa il inlocuiasca.Dupa trei zile intra in proceduri de service.Cand telefonul este in service,firma nu este obligata sa dea un telefon la schimb.Ca sunt firme care fac treaba asta este cu totul altceva.Daca telefonul se strica de trei ori in mai putin de 36 zile se schimba.Daca nu se repara.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
naturall
post 8 Feb 2005, 10:52
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 142
Joined: 23 June 04
From: IIIrd World




Telu meu nu poate sa trimita mms-uri, nokia6100
Ieri am fost la service Mobifon, cica mi l-au "resoftat" si au facut si setarile si merge.
S-a trecut si in certif de garantie.
Ajung eu acasa fericit ca pot trimite MMS - mai ales ca e si mega promotia cu 50mms gratuite- dau sa trimit si...stupoare. "Trimitere mesaj multimedia nereusita"
NU mai spun ca la doua tel la *222 mi s-au spus 2 lucruri total diferite: un nene a zis" puteti trimite MMS pe email" altul " cu tel dvs nu se poate"
Astia de la 222 nu fac si ei niste cursuri sau ii iau de pe strada si ii pun acolo (pe pile) ?


--------------------
Dacia Logan 1900 toamna - B69XXX
It's more DACIA than Renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remy
post 8 Feb 2005, 10:57
Post #30





Group: Members
Posts: 0
Joined: 8 February 05




QUOTE(Bogdan_F @ 6 Feb 2005, 22:47)
Acum vreo 7-8 luni am avut o problema cu telefonul meu, Siemens ME45 - nu mai functiona microfonul. L-am dus la service-ul Siemens din Pipera si mi l-au reparat pe loc (in cca 30 min timp in care am citit o revista pe care mi-au pus-o tot ei la dispozitie).

Asa ca sunt supermultumit de firma Siemens. Legat de CNX, in general la telefoanele cumparate de la ei scrie pe certif unde sa te duci pentru service....
*



Daca stateai la Satu Mare ce mai ziceai de firma Siemens?Trebuia sa stai fara telefon 2-3 saptamani,pana sosea din service.De bine de rau Nokia are puncte de service in marile orase.Siemens are doar in Bucuresti.Ai?
Nu amesteca capra cu varza.Nu are nuci o legatura firma Siemens cu firma CNX.
CNX-ul vinde si Nokia daca te intereseaza.Cumpara un Nokia,indiferent de model si mai vorbim.
O informatie daca te intereseaza:Siemens este firma cu cele mai multe telefoane intrate in service.Mai bun este un Alcatel.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2025 - 12:38
Forum Renault