motor diesel pe dacia 1300
![]() ![]() ![]() |
motor diesel pe dacia 1300
anghelcatalin1992@yahoo.com |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 17 January 11 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1300
1982
- ph07bgy catalin-alexandru
|
|||
Kiraly |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
da eu am vazut motor golf1 diesel in dacia...
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
Se potrivește sigur de Golf.
Au fost Dacii 1310 care au ieșit din fabrică cu motor de golf. http://www.automobileromanesti.ro/Dacia/Dacia_Prototipuri/ "Dacia 1300 si 1310 Diesel echipata cu motor de Golf 3 si interior albastru, iar tapiteriile de pe usi din fibra de sticla." |
--------------------
r
m
2
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#4
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Am vazut si eu una pe la mine prin oras , nu l-am intrebat pe proprietar cate ceva despre ea ,dar mie personal nu-mi placea cum se auzea
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(anghelcatalin1992@yahoo.com @ 20 Jan 2011, 22:45) [SIZE=14][COLOR=red][FONT=Arial] <span class='edit'>20 Jan 2011, 21:47:</span> salut ma intereseaza cam ce motor diesel sar potrivi pe dacia 1300, are cineva ideie ? am auzit ca dupa golf se potriveste ? eu ma gandeam ca dupa un papuc diesel ? merge de golf 2,dar mai implica si ale mici modificari in jurul motorului,daca iai pune de papuc,nu stiu ce sa zic,nu am vazut pe nici odacie 1300 ,daca-i pui de papuc trebuie sa-i schimbi si capota fata. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
tichondrius95 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 21 February 09 From: Onesti , Bacau ![]() |
Au mai fost facute prin 87 cu motoare de golf 1, cred ca e o greaseala cu motorul de golf 3 din imagini, eu stiu ca de golf 1, dar aveau cutiile cam proaste, nu prea se gaseau piese, le pica cam des ambreajul. De papuc poti sa-i pui, dar astea romanesti au jocui prea mari, iti vibreaza tabla pe ea si di dinti din gura pe o berlina, de te saturi, si sunt si zgomotoase.
|
--------------------
2 x DACIA 1310
2 x Berlina 1310
1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1
- BC02XXX / BC07XXX
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
"De papuc poti sa-i pui, dar astea romanesti au jocui prea mari, iti vibreaza tabla pe ea si di dinti din gura pe o berlina, de te saturi, si sunt si zgomotoase"
![]() ![]() ![]() sincer vise nu o lua ca pe o ofensare,mai bine modifici motorul de dacie 1300 alezezi camasile bagi pistoane de 1.4 mai iei si din chiuloasa,daca poti face rost de camasi facute din teava de sonda sint si mai bune,si sint destui mesteri sa te indrume |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
Dacia_47_akm |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 9 March 10 ![]() |
QUOTE(Magnum_Baracuda @ 21 Jan 2011, 16:18) "De papuc poti sa-i pui, dar astea romanesti au jocui prea mari, iti vibreaza tabla pe ea si di dinti din gura pe o berlina, de te saturi, si sunt si zgomotoase" ![]() ![]() ![]() sincer vise nu o lua ca pe o ofensare,mai bine modifici motorul de dacie 1300 alezezi camasile bagi pistoane de 1.4 mai iei si din chiuloasa,daca poti face rost de camasi facute din teava de sonda sint si mai bune,si sint destui mesteri sa te indrume Am auzit si eu de motoarele de golf, ar fi o idee buna, chiar si acea idee cu motorul de papuc, cred ca te referi la motorul renault f8q 1.9 diesel, e o idee buna, dar eu iti propun ceva si mai bun, desigur mai putini caluti dar cu putine modificari este la fel de bun, cauta un papuc cu motor de 1.6 pe injectie sau o nova gti tot cu motor 1.6 injectie si ia de pe ea tot, asta insemnand, de la motor pana la pompa de benzina inclusiv tot sistemul de injectie, si montatul este usor nu necesita modificari, are aceleasi prinderi ca si motorul vechi si plus ca iti va fi si mult mai usor sa o omologhezi Multumesc !!! ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1992
- b-35-dis FDF Fan Dacia Forever
|
|
MECCA |
![]()
Post
#9
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
...eu am facut scoala de soferi pe o dacie cu motor omologat de vw golf 1, 1.6 D, mergea, si inca merge ceas masina !
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
anghelcatalin1992@yahoo.com |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 17 January 11 ![]() |
47-akm pe mine ma intereseaza motor diesel , vreo 60-80 cp si de capacitate peste 1.4 , bineinteles ca imi comvine cu capacitate cat mai mica , dar sa duca masina care are aproape o tona cu motor cu tot .
21 Jan 2011, 19:59: mecca cum vine motorul de golf 1.6 asezat transversal/longitudinal si ce cutie i se potriveste , cea de dacie ? sau cea orginala de golf ? This post has been edited by anghelcatalin1992@yahoo.com: 21 Jan 2011, 19:59 |
--------------------
dacia
1300
1982
- ph07bgy catalin-alexandru
|
|
robyn |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 14 November 08 From: Pitesti ![]() |
Motorul vine logitudinal,nu ai loc sa-l pui transversal,la cutie nu stiu,dar nu o poti pune pe cea de golf,pt ca e facuta pt transversal.Am vrut si eu sa pun pe un aro 10,dar am renuntat.uite si o poza dp net cum vine motorul.
This post has been edited by robyn: 21 Jan 2011, 21:33 Attached thumbnail(s) Dacia_pick_up_1600.jpg ( Size: 239.57k ) Number of downloads: 5113 Dacia_pick_up_1600.jpg ( Size: 227.84k ) Number of downloads: 5553 |
--------------------
dacia
logan
2007/1.6l 16v
- ag 09 xxx
|
|
anghelcatalin1992@yahoo.com |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 17 January 11 ![]() |
deasta mam gandit la motorul de pe papuc ,ca daca pe papuc are loc pe berlina de ce nar avea loc ?
|
--------------------
dacia
1300
1982
- ph07bgy catalin-alexandru
|
|
robyn |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 14 November 08 From: Pitesti ![]() |
pai e cam greu de pus cel de papuc,trebuiesc modificate mai multe la punte fata si din cate stiu eu,s-au facut modificari la sasiu la papuc ca sa incapa si sa reziste la vibratii.
oricum trebuie sa ai lonjeroane si restul in stare buna pt oricare motor diesel.si am mai inteles ca se poate folosi cutie de audi,planetare modificate,un capat dacia celalalt audi,dar nu stiu ce tip. |
--------------------
dacia
logan
2007/1.6l 16v
- ag 09 xxx
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#14
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Cutia vine de dacie,planetare de dacie si tot tacamul,doar ca la cutie se schimba carterul de ambreiaj cu unu care era facut de fabrica(dacia) ca adaptare intre cutia de dacie si motor de dacie + suportii pentru motor care vin jumate de dacie jumate de golf.Totusi eu nu sfatuiesc pe nimeni sa puna motor de golf de dacie,stiu cum este si a2-a oara nas mai face prostia asta.Mai bine incearca de papuc 1.9 D.
This post has been edited by bv-08-fgm: 21 Jan 2011, 21:36 |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
anghelcatalin1992@yahoo.com |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 17 January 11 ![]() |
fi mai explicit te rog ,de ce nu este bun motorul de golf pe dacie
|
--------------------
dacia
1300
1982
- ph07bgy catalin-alexandru
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#16
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Pe langa faptul ca este mult de munca sa il montezi ca sa fie in regula,e prea zgomotos,prea "lenes" la demaraj si omori atat mecanica fata cat si tabla care si asa la o dacie e foarte "buna".
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
kxz |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 618 Joined: 5 November 10 From: Cuiul de la harta. ![]() |
|
--------------------
Dacia 1410
/
Opel Corsa --------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea Oricâte piedici m-or lovi din greu Eu sunt stăpânul sorții mele Sunt căpitanul sufletului meu. |
|
anghelcatalin1992@yahoo.com |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 17 January 11 ![]() |
ma baieti romania e tara tuturor posibilitatilor !am verificat si se poate[foarte greu] legal , acum sa vedem ce mai zice si birocratia ?
![]() ![]() 21 Jan 2011, 23:33: si dacia mea a fost refacuta la particular cu tabla tapana si nam probleme majore sau scumpe cu tabla ![]() This post has been edited by anghelcatalin1992@yahoo.com: 21 Jan 2011, 23:33 |
--------------------
dacia
1300
1982
- ph07bgy catalin-alexandru
|
|
MECCA |
![]()
Post
#19
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
anghelcatalin1992@yahoo.com este montat longitudinal, cutia este tot de golf(marsalierul este in dreapta si spate)...singura problema este la planetare in sensul ca trebuie pastrat de la golf partea care intra pe cutie iar restul de la dacie (se sudeaza cumva aproape de mijloc).
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
robyn |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 14 November 08 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(MECCA @ 22 Jan 2011, 10:10) anghelcatalin1992@yahoo.com este montat longitudinal, cutia este tot de golf(marsalierul este in dreapta si spate)...singura problema este la planetare in sensul ca trebuie pastrat de la golf partea care intra pe cutie iar restul de la dacie (se sudeaza cumva aproape de mijloc). poti monta cutie de nova/sn pe berlina?iti spun eu ca nu.asa nu poti monta nici cutie de golf pe dacie(o poti pune doar dc pui motorul pe nova).numai uitandute la o cutie pt motor longitudinal(ex. dacie 1300)si una pt motor transversal(ex. nova,golf) iti dai seama ca nu se poate. This post has been edited by robyn: 22 Jan 2011, 11:04 |
--------------------
dacia
logan
2007/1.6l 16v
- ag 09 xxx
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#21
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
ce zice MECCA este motorul montat pe cutie de AUDI nu de golf,si se fac planetarele din din 2 bucati.De Golf nu merge cutia sa o pui pe dacie.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Danny_bb |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
Domnilor... vad ca vreti sa reinventati roata. E un subiect arhidiscutat:
http://www.daciaclub.ro/motor-de-golf-2-pe...t13582-s90.html http://www.daciaclub.ro/Motor-de-Golf-2-1-...29322-s120.html http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=59827&hl=motor si mai sunt si altele. Si ca un sfat... renunta la idee. O sa te costa cat nu face. Si nu vreau sa mai amintesc faptul ca n-o sa poti omologa in veci asa ceva. In plus, mare lucru nu obtii... pentru o economie de 1-2 L/100km vei sacrifica multe. Te vei bucura si de un zgomot infernal. |
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
anghelcatalin1992@yahoo.com |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 17 January 11 ![]() |
cat poate costa ? de ce nas incerca ?
ma voi interesa cat ar costa ! |
--------------------
dacia
1300
1982
- ph07bgy catalin-alexandru
|
|
dizzy |
![]()
Post
#24
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.074 Joined: 11 February 04 ![]() |
Ar costa cam de vreo 4x cat valoareaza Dacia ta din 82.
Vinde Dacia, pune diferenta de bani pe care vrei s-o bagi in ea, inca 1000 cat e omolgarea si ia un golf sau passat facut de mama lui diesel. O sa fii mult mai multumit. Daca problema ta e costul combustibilului, cea mai buna solutie pt tine e o instalatie GPL. http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C16967428.html http://www.autovit.ro/opel-astra-C16955496.html http://www.autovit.ro/mercedes-benz-190-C16893317.html http://www.autovit.ro/renault-megane-C17120017.html http://www.autovit.ro/peugeot-206-C15860436.html http://www.autovit.ro/volvo-240-C17001174.html asta as lua-o eu http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C17122128.html http://www.autovit.ro/ford-sierra-C16936278.html http://www.autovit.ro/mercedes-benz-190-C17057597.html http://www.autovit.ro/opel-vectra-C17005709.html http://www.autovit.ro/opel-astra-C17016942.html http://www.autovit.ro/audi-100-C17125869.html si asta pare ok http://www.autovit.ro/bmw-524-C17115827.html un pemfeu? http://www.autovit.ro/bmw-324-C16769919.html alt pemfeu? This post has been edited by dizzy: 22 Jan 2011, 16:37 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
anghelcatalin1992@yahoo.com |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 17 January 11 ![]() |
Ce trebuie sa fac daca doresc sa schimb motorul vehiculului ?
Conform Ordinului ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr.2132/2005 pentru aprobarea Reglementarilor privind omologarea individuala, eliberarea cartii de identitate si certificarea autenticitatii vehiculelor rutiere - RNTR 7- prin schimbarea motorului trebuie sa se mentina cel putin acelasi nivel al emisiilor poluante. Daca se inlocuieste motorul unui autovehicul, este necesara prezentarea la Registrul Auto Roman pentru efectuarea modificarii cartii de identitate. Cel mai simplu este sa se monteze un motor identic cu cel anterior, adica unul care are acelasi cod motor cu cel mentionat in cartea de identitate. In acest caz la R.A.R. se verifica doar aspecte legate de fixarea noului motor, daca au fost pastrate elementele pentru reducerea poluarii (catalizator, sonda lambda etc.) si se realizeaza testul de poluare specific unei inspectii tehnice. Daca se monteaza un motor diferit, autovehiculul va fi reomologat, iar in cazurile in care noul motor are performante mult diferite fata de cel initial (putere mai mare, configuratie diferita care presupune reamplasarea suportilor motorului etc.) se efectueaza probe specifice in cadrul Laboratorului de incercari pentru securitate rutiera al R.A.R., inclusiv cele legate de stabilirea normei de poluare a vehiculului, in noua configuratie. Mentionam ca modificarile vehiculelor inmatriculate in Romania ce determina omologarea acestora se pot efectua numai in ateliere specializate, autorizate conform legislatiei in vigoare. Lista de ateliere autorizate le gasiti la sediul oricarei reprezentante R.A.R. sau la adresa www.rarom.ro. Actele necesare sunt: - act identitate detinator vehicul; - cerere activitate R.A.R. (cererea se va completa olograf de catre solicitant pe propria sa raspundere, va fi semnata in prezenta angajatului R.A.R. care efectueaza prestatia); - carte de identitate vehicul; - adeverinta din partea atelierului autorizat care a efectuat inlocuirea motorului. Informatii suplimentare se pot obtine la tel.: 021 318.17.30 DIRECT DE PE SITEUL RAR |
--------------------
dacia
1300
1982
- ph07bgy catalin-alexandru
|
|
dizzy |
![]()
Post
#26
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.074 Joined: 11 February 04 ![]() |
La cei 19 ani ai tai pe care presupun ca ii ai, inca nu stii cum sta treaba pe aici.
Dracu' sta-n detalii. Tie ti se pare ca e simplu, dar nu e. De exemplu daca schimbi motorul cu unul identic trebuie sa vii cu acte ca ai facut operatiunea intr-un service autorizat RAR etc., chestie nescrisa in ordin ci in normele de aplicare. Chichita in cazul tau e aici: Daca se monteaza un motor diferit, autovehiculul va fi reomologat, iar in cazurile in care noul motor are performante mult diferite fata de cel initial (putere mai mare, configuratie diferita care presupune reamplasarea suportilor motorului etc.) se efectueaza probe specifice in cadrul Laboratorului de incercari pentru securitate rutiera al R.A.R., inclusiv cele legate de stabilirea normei de poluare a vehiculului, in noua configuratie. In cazul tau probabil vor fi reeamplasati suportii deci e nasol. Pe bune, mai bine foloseste banii de transplant fie ca sa te plimbi cu ea asa, fie ca sa iei alta diesel din fabrica. Tehnic nu e greu, s-a mai facut, beleaua e daca vrei omologare. This post has been edited by dizzy: 22 Jan 2011, 16:42 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
1 - masina nu mai ia ITP cu noul motor daca nu e trecut/omologat, sa nu mai vorbim de ARR...
2 - pentru ca dacia nu a omologat dimensiunea care o vrei tu pe berlina, pe cand strainii au omologat pe toate masinile 2, 3, 4 dimensiuni de anvelope pe masinile lor din fabrica, sunt cazuri de masini straine noi vandute in romania care au trecute in CI doar 1, 2 dimensiuni din 4 disponibile, proprietarii respectivi pot obtine hartie doveditoare de la reprezentanta si cei de la RAR plus o taxa le adauga noile dimensiuni in CI eu am patit-o la inmatriculare din strainatate sa-mi treaca 2 dimensiuni din 4, am mers inpoi la ei sa treaca si celelate 2 si mi-au trecut dimensiunea de pe masina (care nu era trecuta) si inca una ce a fost trecuta deja, e o dileala totala pe aceste meleaguri This post has been edited by danciusergiu84: 23 Jan 2011, 19:35 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
radu_ |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 August 07 From: ARAD ![]() |
Faceti voi cum vreti, io totusi zic ca nu ai probleme cu nimic, itp inca se mai face fara sa fie masina prezenta la inspectie, doar actele spaga si placuta de pe motor
arr-spaga, rar-spaga da is slabe sanse sa te opreasca, mai ales ca din cate stiu eu arr-u controleaza doar camioanele |
--------------------
Mercedes-Benz
c200
1995
- /////AMG
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
Treaba voastra.... dar eu va spun prieteneste ca alt motor pe o Dacie obosita nu inseamna decat sa-ti bati cuie in talpa. Ca sa nu mai vorbim de actiunea in sine... care nu e asa banala cum viseaza unii. Te lovesti de o multitudine de probleme imposibil de rezolvat in lipsa banilor multi sau a experientei.
This post has been edited by Danny_bb: 23 Jan 2011, 22:54 |
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
barbutu |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 466 Joined: 22 May 07 From: pitesti ![]() |
merge motor de golf I sau II,merge cutia de dacie numai cu un carter special,sau cutie de passat sau audi.
omologarea costa cat nu face masina in cele mai multe cazuri,acum 4 ani omologarea motorului care este pe papucul meu a costat 34 mil(motor de golf II 1,6 d,cutia este de dacie) decat sa incercati sa montati un motor diesel pe dacie,mai bine cumparati direct o masina care este echipata cu un asemenea motor,costurile si bataile de cap fiind mult mai mici. in jurul a 1000 de europeni gasesti un golf I sau II destul de intretinut. This post has been edited by barbut_88: 23 Jan 2011, 23:36 |
--------------------
Renault
megane
2010
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:07 |