Achizitie Logan - nou/sh 1.4/1.6 8V/1.6 16V, sfaturi model si finantare
![]() ![]() ![]() |
Achizitie Logan - nou/sh 1.4/1.6 8V/1.6 16V, sfaturi model si finantare
wizzard |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 2 March 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
1.4 - 2007 - Ambiance upgradat ex-Ford Sierra
ex-Dacia 1310 ex-Daewoo Matiz ex-Audi A4 Avant B5 1.9 TDI 110 CP |
|||
AR-18-MOS |
![]()
Post
#2
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
QUOTE(wizzard @ 23 Dec 2008, 02:08) 1.6 8V simplu sau benzina consider ca se apropie ca pret de Prestige 1.6 16v Merg ~ 20-25.000 km/an. 100-120km/ora viteza in afara oraselor, in functie de trafic si starea drumurilor, 140km/ora pe autostrada. As vrea ca la 120km/ora sa pot depasi ceva mai usor (cu Matizul trebuia sa vin lansat). Este suficient motorul de 1.4 pt asa ceva? Cam care ar fi numarul maxim de km la un Logan sh ca sa nu incep sa bag bani in masina cei 2-3 ani cat intentionez sa il pastrez (preconizez ca voi merge ~ 60.000 km)? 40.000 km cu 60.000 ai mei ar insemna 100.000 km. 1. Acolo nu inteleg ce vrei sa zici; 2. Depinde de aglomeratie si de cat de repede vrei sa depasesti, deci recomand 1.6 pentru ca are o mai buna rezerva de putere; 3. Aici, nu depinde asa mult de numarul de kilometri, ci depinde de cum a fost condusa masina si cum s-a avut grija de ea. |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
crising |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 16 December 06 From: Danube Delta Gates ![]() |
Recomand Laureat 1.6 16V 8900 euro, nou, pana pe 12 ianuarie ai ABS gratuit. Si e tentanta oferta cu 6 rate leasing gratuite.
Laureat este destul de dotat, motorul o sa te satisfaca si e mai scump cu doar 500 euro fata de 1.6 8V. |
--------------------
Mazda
6
2011 Combi 2.0
- TL31...
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#4
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Daca iei nou - Laureat 1.6 16v (masina noua, o tii mai mult, merita luat motor mai bun, dar e mai scumpa ~9000E )
Daca iei sh - Ambition 1.6 8v (o masina ingrijita pana in 40-50.000, suficient dotata, o tii mai putin decat pe una noua, pierzi mai putin la revanzare, casco mai mic, pret mai mic ~5500E ) Eu am mers pe varianta 2, la sh trebuie sa urmaresti sa prinzi si o ocazie - o masina ingrijita, nelovita, ieftina Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
wizzard |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 2 March 05 ![]() |
Va multumesc pentru pareri. 1.6 8v pt second si 1.6 16v pt nou.
Diferenta intre Laureat si Prestige cu motorizare de 16 v este de 650 euro - mica zic eu pt ca ai in plus, jante aliaj, geamuri electrice spate, volan piele, ceasuri albe etc. ABS-ul este cadou la Laureat si standard la Prestige asa ca la ABS este egalitate. Leasingul este tentant, dar ce ne facem daca va creste euro, asa cum sustin specialistii, unii dintre acestia mentionand chiar valoarea de 8 ron pt un singur euro. Parca as dormi un pic mai linistit cu un credit in lei. Inca nu sunt hotarat. Motorul de 1.4 nu il tai de pe lista. De GPL nu a spus nimeni nimic. Momentan diferenta intre gaz si benzina este de 1 ron, iar instalatia de gaz din fabrica valoreaza 1.000 euro. Mergand aproximativ 20.000 km /an instalatia se amortizeaza in 1,5 ani. |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 - 2007 - Ambiance upgradat ex-Ford Sierra
ex-Dacia 1310 ex-Daewoo Matiz ex-Audi A4 Avant B5 1.9 TDI 110 CP |
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#6
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
QUOTE(wizzard @ 23 Dec 2008, 11:07) De GPL nu a spus nimeni nimic. Momentan diferenta intre gaz si benzina este de 1 ron, iar instalatia de gaz din fabrica valoreaza 1.000 euro. Mergand aproximativ 20.000 km /an instalatia se amortizeaza in 1,5 ani. Zic eu! Merita, daca vrei sa faci plinul cu 100Lei. Si daca ai cei 1.000E, atunci chiar ar trebui sa iti spui. Recomand ca masina sa aiba totusi, motor de 1.6 daca vrei sa pui GPL. |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
bossake |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 521 Joined: 6 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Daca faci drumuri extraurbane des iti recomand 16v
![]() Desi am prestige cred ca e mai ok varianta Laureate 16v in momentul de fatza.Ceasuri albe ai si pe Laureate din cate stiu.Singura diferenta e bordul,tapiseria+fetzele de usi si jantele.Aaa, si mai e volanul in piele. Nu stiu cum e pielea pe ph2, dar pe ph1 nu e mare smecherie.Am fost cu un prieten la un meserias din craiova care la 150 ron i-a pus o piele de 2 ori mai tare decat ce am eu pe prestige. Nici jantele pe prestige ph2 nu sunt cine stie ce. Nu mai e modelul de pe prestige ph1. Chiar nu stiu de ce le-au scos, mie imi plac f mult jantele de pe prestige ph1. Acum sincer, eu in locul tau as lua un logan sh, pe la 6000 de euro. Stai linistit ca daca il iei de la un om serios ai toate sansele sa iei o masina buna, nu care sa fi fost taxi sau cu km dati inapoi etc. Uita-te si tu sa fie vanzatorul serios, nu sa fie vreun rrom sau vreo persoana dubioasa.Daca stai si cauti si nu te grabesti ai toate sansele sa iei unul bun. Chiar daca e posibil sa iti mai manance ceva bani stai linistit ca intretinerea nu e scumpa,nu o sa te bage in faliment. Il tii 2-3 ani pana apare noua colectie de logan si asta e. Poate atunci (se preconizeaza 2010-2011) vor ridica nivelul la dotari, si la 10.000 de euro o sa fie un climatronic, niste airbaguri cortina..cine stie ![]() This post has been edited by bossake: 23 Dec 2008, 19:04 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Prestige 1.6 16v
- B 21 xxx
|
|
Serje |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
O sa aiba climatronic, esp, tgw... motor de 1,6 de 150 cp, vreo 8 airbaguri, scaune si oglinzi incalzite si cu memorie, navigatie, trapa panoramica, din ce am auzit va fi pe la 9900 euro, iar varianta full cu piele 10900.
This post has been edited by Serje: 23 Dec 2008, 14:11 |
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
vijelie |
![]()
Post
#9
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bossake @ 23 Dec 2008, 13:34) ...Acum sincer, eu in locul tau as lua un logan sh, pe la 6000 de euro. Stai linistit ca daca il iei de la un om serios ai toate sansele sa iei o masina buna, nu care sa fi fost taxi sau cu km dati inapoi etc. Uita-te si tu sa fie vanzatorul serios, nu sa fie vreun rrom sau vreo persoana serioasa... O persoana foarte serioasa era si un tip (inginer de instalatii) pe care l-am cunoscut la revizia de 30k, era inaintea mea. Masina era din martie 2008 (un Laureate 1.4MPI), avea 10k km la bord. Capota era plina de ulei de la distributie, el nu observase si nici nu il interesa, avea garantie. Mecanicul l-a sfatuit ca, in cazul in care Dacia nu schimba din prima pinionul cu pricina ci doar aplica mastic, sa o vanda. Deci, cum spuneam, omul era serios. Dar masina era serioasa in cazul asta? |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#10
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
La SH este evident ca trebuie sa casti ochii bine inainte sa cumperi masina. Trebuie sa descoperi eventualele probleme ascunse astfel incat ai de ales - ori renunti ori mai negociezi pretul. Nici la o masina noua nu esti ferit de belele, ai sanse sa nimeresti una cu probleme si desi ai garantie sa fii nevoit sa faci o gramada de drumuri prin service si sa iti tocesti nervii.
La un sh poti verifica tu, un prieten care se pricepe, un mecanic, un service, un tester, etc. Pana la urma majoritatea problemelor se descopera, mai ales ca o sa faci si drive test, iar Logan nu mai e o necunoscuta. La aia noua ai garantie, dar dai banii fara macar sa o vezi/pornesti pe loc. Daca omul e dispus sa dea bani mai multi pe masina si casco si sa piarda mai mult la revanzare, dar sa mearga cu masina noua si sa aiba garantie isi ia noua. Daca vrea sa cheltuiasca mai putin, sa piarda mai putin la revanzare, sa accepte unele mici defecte ale unui sh (zgarieturi, pete, etc) si sa nu aiba garantie alege sh. La sh trebuie atentie si rabdare sa gasesti o masina buna la pret bun. Se gasesc sigur "ocazii". Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
OAP |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(wizzard @ 23 Dec 2008, 03:08) Merg ~ 20-25.000 km/an. 100-120km/ora viteza in afara oraselor, in functie de trafic si starea drumurilor, 140km/ora pe autostrada. As vrea ca la 120km/ora sa pot depasi ceva mai usor (cu Matizul trebuia sa vin lansat). Varianta diesel e mai buna pt ce iti trebuie tie. Daca te intereseaza, da-mi PM QUOTE(Andy_ACS @ 23 Dec 2008, 10:27) - o masina ingrijita, nelovita, ieftina Nu exista asa ceva ![]() |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
vijelie |
![]()
Post
#12
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Ba da, avem si noi pensionarii nostri care nu folosesc masina decat pana la piata & retur.
![]() This post has been edited by vijelie: 23 Dec 2008, 17:57 |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#13
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
QUOTE(OAP @ 23 Dec 2008, 17:56) Daca nu ai vazut tu nu inseamna ca nu exista ![]() Eu am cumparat vara asta un Logan Ambition de la o cunostinta de familie. Masina cu numai 15.000 km, stare foarte buna, nu se facuse decat un schimb de ulei la ea. A avut o zgarietura (nu lovitura!!!) pe aripa dreapta spate, dar am rezolvat-o eu frumos ![]() Asa ca cine vrea SH trebuie sa stie sa caute si sa aiba rabdare (eu 3-4 luni m-am uitat si am analizat in principal piata SH pana sa o gasesc... si la inceput nici nu voiam Logan, dar acum sunt bucuros ca am luat-o ![]() Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
argon |
![]()
Post
#14
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(OAP @ 23 Dec 2008, 18:56) da' ce-i dus sa dea 7500 cand similar costa maxim 5500?! si eu nu as sfatui nici pe dusmanul meu sa-si ia Logan diesel SH, benzina da, dar diesel de 2-3 ani e nasol, riscul prea mare, stiu cativa care au bagat in ele zeci de milioane, si nu se vad scapati de ele. QUOTE(Andy_ACS @ 23 Dec 2008, 19:53) a lui e aia perfecta ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
wizzard |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 2 March 05 ![]() |
Va multumesc pentru parerile si sfaturile la subiect.
In principiu sunt adeptul achizitiei unei masini sh de 2-3 ani si cu cat mai putini km la bord (reali). Parerea aceasta se bazeaza pe experienta mea. Am avut trei masini, toate cumparate la mana a doua. Fordul l-am cumparat de la o persoana necunoscuta, mi-a placut pur si simplu si l-am luat. Nu m-a dezamagit, iar banii bagati in masina au fost putini, iar cea mai mare parte s-au dus pe revizii, distributie si pe rezolvarea unei probleme la directie in urma impactului cu o groapa serioasa, impact determinat de faptul ca l-am evitat pe un 'destept' care mi-a taiat calea. Tata a condus-o doi ani, iar eu unul. Dacia nu se pune pentru ca a fost masina tatalui meu, care, la un moment dat a ajuns in posesia fiului, subsemnatul. Matizul l-am cumparat dupa zeci, poate sute, de telefoane. Nu am fost la service cu ea. Persoanele - sot si sotie - de la care am luat masina aveau toate actele (carte service), pareau (si s-au dovedit a fi) persoane serioase, am condus masina si mi-a placut enorm. La vremea aceea nu acceptam ca o masina din clasele mici este cu adevarat o masina. Am luat Matizul pe la ~15.000 km si l-am dat la aproape 90.000km. Bani bagati in masina: distributie la 80.000 km, anvelope la 60.000 km si revizii (facute pe cont propriu dar cu produse de buna calitate). Daca mai pastram masina, la 100.000 as fi schimbat bucsaraia, amortizoarele si alte maruntisuri. Matizul incepea sa dea semne de oboseala, dar cu o intretinere corespuzatoare eu zic ca ajunge la 200.000 km cu motorul din fabrica. Ma intreb cand incepe sa dea semne de oboseala un Logan. Tot asa sau mai tarziu, dat fiind clasa superioara din care face parte Loganul? Acestea sunt experientele mele. Le stiu si pe cele ale rudelor si ale prietenilor. Poate ca eu si cei din anturajul meu am avut noroc. Nu poate, mai mult ca sigur. Asa cum ziceai niste colegi forumisti, trebuie sa cauti si sa nu te repezi la prima masina ivita in cale. Si totusi de ce ma gandesc la un Logan nou? Fac multi km. Nu vreau sa stau cu masina in service mult timp, chiar daca piesele sunt ieftine. Pe de alta parte nici nu vreau sa pierd la revanzare jumatate din valoarea masinii noi. Acesta este motivul pentru care am deschis acest subiect, vreau sa ma hotarasc cu ajutorul vostru. In functie de sh sau nou sunt si variantele de motorizare: 1.6 8v sh, 1.6 16v nou. Vreau ca viitoarea masina sa ma tina 3 ani si 60-70.000 km fara sa investesc bani in ea. Vrea sa fie asa cum a fost Matizul. 1.4 nu este taiat de pe lista, nici GPL. Despre diesel pot sa spun ca din ce am observat Loganurile sunt foarte scumpe. Chiar si motorizarea (lenesa am inteles) de 65 sau 70 CP mi se pare prea scumpa, iar cea de 85 este de-a dreptul exorbitanta. Iar daca luam in calcul si pretul mai mare al reviziilor.... Voi mai analiza si aceasta varianta (parca citisem acum ceva timp de forum ca ar fi ceva probleme la motor la dCI, la pompa de ulei daca imi amintesc bine, iar posesorii erau porniti sa le vanda - nu as vrea sa cumpar un dCI de la o astfel de persoana). Multumesc iar celor implicati in discutie si scuze pt lumgimea postului. |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 - 2007 - Ambiance upgradat ex-Ford Sierra
ex-Dacia 1310 ex-Daewoo Matiz ex-Audi A4 Avant B5 1.9 TDI 110 CP |
|
adip |
![]()
Post
#16
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(wizzard @ 24 Dec 2008, 04:45) 1.4 nu este taiat de pe lista Eu zic sa-l tai linistit de pe lista, in special daca-ti place sa mergi mai tare. 1.6 8/16v trag mai bine iar diferenta la consum nu justifica achizitia unui 1.4. Singura problema e diferenta de bani. Parerea mea e ca, daca poti da banii pe un 1.6, nici sa nu te uiti la 1.4 |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
OAP |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(argon @ 23 Dec 2008, 19:55) da' ce-i dus sa dea 7500 cand similar costa maxim 5500?! Dus esti cand crezi ca o masina care costa 10650 euro e o afacere la 1/2 din pret dupa nici doi ani. Eu nu as lua masina aia nici batut... ![]() ![]() QUOTE(wizzard @ 23 Dec 2008, 20:45) Despre diesel pot sa spun ca din ce am observat Loganurile sunt foarte scumpe. Chiar si motorizarea (lenesa am inteles) de 65 sau 70 CP mi se pare prea scumpa, iar cea de 85 este de-a dreptul exorbitanta. Iar daca luam in calcul si pretul mai mare al reviziilor.... Voi mai analiza si aceasta varianta (parca citisem acum ceva timp de forum ca ar fi ceva probleme la motor la dCI, la pompa de ulei daca imi amintesc bine, iar posesorii erau porniti sa le vanda - nu as vrea sa cumpar un dCI de la o astfel de persoana). E vorba de pompele de inalta presiune Delphi....E adevarat ca au fost cazuri de pilitura, dar nerelevante. Povestile sunt alimentate de asa zisii cunoscatori care stiu ei de la niste prieteni... ![]() |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
klaus |
![]()
Post
#18
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Legat de dieselurile de pe logan, as mentiona un lucru: injectoarele de euro 3 se vand in draci/spume/clabuci pe la magazine, injectoarele de euro 4 nu se vand deloc. Si cand zic deloc zic deloc.
Mie mi-ar spune ceva acest lucru... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
adip |
![]()
Post
#19
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(OAP @ 24 Dec 2008, 18:18) Dus esti cand crezi ca o masina care costa 10650 euro e o afacere la 1/2 din pret dupa nici doi ani. Eu nu as lua masina aia nici batut... Eu am dat putin sub 17K pe o masina de 18 luni vechime, care noua a costat 30K si care la data cumpararii mai avea inca 3 ani si jumatate garantie de producator. Se poate si ieftin si bun, depinde probabil si de noroc ![]() ![]() |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
wizzard |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 2 March 05 ![]() |
Pentru ca preturile sunt foarte mari la dCI atat la sh cat si la masina noua renunt la dCI. Sunt sigur ca exista dCI-uri bune la sh si la un pret corect, dar nu vreau sa caut acul in carul cu fan. Mai ales ca in mod cert dCI Euro 4, fiind model mai nou, este si mai scump.
Momentan conduc un VW Polo 2007 1.4 80CP, masina prietenei mele. Sunt foarte incantat de masina, de cum trage motorul si de consum. Ma gandesc ca Loganul are cam aceeasi greutate si ca s-ar comporta asemanator (motorul de 1.4 75CP). Cel putin asa mi-a spus un prieten care are Logan 1.4. In acest caz, m-ar tenta motorul de 1.4. Voi ce parere aveti? Vreau sa va cer parerea si despre achizitia unui Logan sh dintr-un parc auto: Meridian spre exemplu sau SC AMAT SA Pitesti. Sa am incredere in ce spun ei referitor la numarul de km? Am vazut in trafic un Logan care avea pe luneta sigla AAA Auto, dar la cate lucruri negative am auzit despre aceasta firma nu voi merge la ei sa caut. This post has been edited by wizzard: 25 Dec 2008, 01:24 |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 - 2007 - Ambiance upgradat ex-Ford Sierra
ex-Dacia 1310 ex-Daewoo Matiz ex-Audi A4 Avant B5 1.9 TDI 110 CP |
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
motorul de 1,4 e ok, e fiabil, trage bine si consuma putin, dar asta numai in anumite situatii. daca se schimba un pic datele care duc la primele rezultate, respectiv gradul de incarcare al masinii, stilul de condus , viteza de deplasare, conditii de drum (si aici ma refer la dealuri, vant, etc), atunci si rezultatele se schimba radical. Consumul creste, motorul nu mai are viata ...Deci, depinde ce pretentii ai de la masina. Eu personal sunt multumit de motorul de 1,4 , insa in foarte multe situatii mi-as fi dorit unul de 1,6. Cel de 1,4 e ideal pentru oras, doi insi de greutate medie in masina si viteze de croaziera de 90-110 km/h. De depasiri nu mai vorbesc, trebuie turat , deci consum pe masura.
As recomanda 1,6. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
driverx |
![]()
Post
#22
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(wizzard @ 25 Dec 2008, 01:20) .... Momentan conduc un VW Polo 2007 1.4 80CP, masina prietenei mele. Sunt foarte incantat de masina, de cum trage motorul si de consum. Ma gandesc ca Loganul are cam aceeasi greutate si ca s-ar comporta asemanator (motorul de 1.4 75CP). Cel putin asa mi-a spus un prieten care are Logan 1.4. In acest caz, m-ar tenta motorul de 1.4. Voi ce parere aveti? .... Asa vrea sa se autoconvinga el pe el ca are motor bun, prostindu-te pe tine. Logan-ul cred ca e o idee mai greu ca Polo (dar nu mult), Loganul are roti de 15, nu 14 (parca) ca Polo. Parca ceva posturi mai sus ziceai ca 1.6 8V nu merita. Ba fix asta merita cel mai mult, mai ales daca iei nou. Cel putin cum erau configurate vechile versiuni de Logan, asta merita cel mai mult. De 1.4 te rogi in multe conditii, bine, te poti si obisnui cu el, dar nu vad de ce sa "economisesti" 400E pentru asta. 1.4 e prastie putin prea mica pentru o masina ca loganul, mai ales cu roti de 15, 1.6 16V e ok el, dar costa. DCi, mai ales daca nu esti fan diesel, nu faci afacere mare cu el, mai ales daca nu faci ceva km, dar arunci o groaza de bani il el la achizitie. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
OAP |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(klaus @ 24 Dec 2008, 12:39) Legat de dieselurile de pe logan, as mentiona un lucru: injectoarele de euro 3 se vand in draci/spume/clabuci pe la magazine, injectoarele de euro 4 nu se vand deloc. Si cand zic deloc zic deloc. Mie mi-ar spune ceva acest lucru... Problema de la E3 rezolvata pentru motoarele E4 QUOTE(wizzard @ 25 Dec 2008, 02:20) In acest caz, m-ar tenta motorul de 1.4. Voi ce parere aveti? Vreau sa va cer parerea si despre achizitia unui Logan sh dintr-un parc auto: Meridian spre exemplu sau SC AMAT SA Pitesti. Sa am incredere in ce spun ei referitor la numarul de km? Am vazut in trafic un Logan care avea pe luneta sigla AAA Auto, dar la cate lucruri negative am auzit despre aceasta firma nu voi merge la ei sa caut. Nu si nu si nu si nu.....Nu lua 1.4, nu lua masina din parcuri auto romanesti |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
Cornel001 |
![]()
Post
#24
|
![]() membru belit Group: Members Posts: 282 Joined: 27 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Sa inteleg ca problema cu injectoarele nu are nimic de-a face cu faptul ca de multa vreme combustibilii sunt numai E4.
Nu te zgarci la tarate, ia 1.6 , cu opt sau saispe. |
--------------------
Lodgy
6.0 MPI
2035 It's now safe to turn off Romania
|
|
wizzard |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 2 March 05 ![]() |
Deci este clar: ramane 1.6 8v sau 16v sh sau second.
Ma gandesc si la varianta unei masini pe la 3.000 euro, ca sa nu mai fiu nevoit sa fac imprumut sau leasing. Sau la o masina mai veche (<2-3.000 RON) de care sa trag jumatate de an sau un an pana strang banii de diferenta. Nu stiu ce ne va aduce anul 2009 (cresc dobanzile, creste euro f mult) si mi-e cam teama sa ma imprumut la banci. Voi ce parere aveti? |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 - 2007 - Ambiance upgradat ex-Ford Sierra
ex-Dacia 1310 ex-Daewoo Matiz ex-Audi A4 Avant B5 1.9 TDI 110 CP |
|
argon |
![]()
Post
#26
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Pe Logan si 1,6 8v e lesinat, o fi cutia, rotile de 15, nu stiu. 1,4 e lesinat dea binelea, si nu ma refer in oras in nici unul din cazuri, ci extraurban, si in special pe drumurile mai...deluroase. In oras merge si 1,4 bine mersi.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
OAP |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
@wizzard: in semnatura ta mai sunt 3 masini. La ce o vrei pe a 4-a in conditiile in care nu ti-o permiti?
![]() |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
marksman |
![]()
Post
#28
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Motorul de 1.4 de pe Logan - doar daca faci mai multe drumuri in oras. Nu este un motor care "sprinteaza" si trebuie fie sa mergi mai turat, fie sa vii lansat pentru depasiri. Insa odata ce te-ai obisnuit cu el, te descurci.
Un alt mare "pacat" pentru motorul de 1.4 este consumul la viteze de peste 100 km/h. Mare. Eu as alege fara sa clipesc un 1.6 16v (cel putin acum, cand pot sa-mi limitez drumurile prin oras). |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
wizzard |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 2 March 05 ![]() |
Cele trei masini din semnatura au fost utilizate de la obtinerea permisului auto si pana in prezent. Matizul a fost ultima masina (achizitionata in 2006 si vanduta recent - dupa aprox 3 ani). Momentan sunt pieton. Cand nu conduc masina prietenei mele, un Vw Polo.
Iar in ceea ce priveste faptul ca imi permit sau nu Logan... Daca vorbim de achizitia unei masini noi, sunt multe alte masini pe care mi-as permite sa le achizitionez, prin intermediul unui credit sau prin leasing. Vw Golf/Jetta, Skoda Octavia sau Kia Ceed sunt cateva dintre masinile pe care mi le permit si care imi plac. Am achizitionat un teren pe care intentionez sa imi ridic o casuta in 2009 sau 2010. Acesta este un motiv pentru care nu ma reped sa-mi iau un model din cele enumerate. Modul in care ne va afecta criza economica ar fi un al doilea. Si chiar daca nu ar exista aceste doua motive exista un al treilea, care este cel mai important: consider ca Loganul este cea mai potrivita masina pentru un roman din clasa medie ce sunt. Are acele calitati, care, cel putin pentru mine, il fac sa fie masina ideala: garda mare la sol, pret de achizitie corect (pt masina noua, pt sh este chiar foarte bun), consum decent, costuri de intretinere mici (revizii, CASCO etc), dotari si tinuta de drum potrivite pentru o persoana nu foarte pretentioasa. Am scris mai sus motivul pentru care prefer un logan sh: economisesc aproximativ 4.000 euro pentru 2-3 ani vechime si 40-50.000 km la bord. Eu zic ca merita. Dupa ce voi fi tinut Loganul 2-3 ani, vedem atunci ce imi voi cumpara. Poate un model nou de la Dacia sau altceva. Pana atunci Loganul ma coafeaza cel mai bine. Singura problema ar fi diferenta de bani. Am cerut parerea voastra legata de varinta achizitiei unei alte masini in valoare de 3.000 euro, varianta care nu e pe placul meu. Am vrut doar sa vad ce parere aveti si voi. Daca nu m-ar fi interesat parerile voastre nu as fi scris aici. This post has been edited by wizzard: 28 Dec 2008, 18:44 |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 - 2007 - Ambiance upgradat ex-Ford Sierra
ex-Dacia 1310 ex-Daewoo Matiz ex-Audi A4 Avant B5 1.9 TDI 110 CP |
|
eXtenSion |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
Lasa colegii de forum care sunt toti mai sportivi din fire, iar motorul cel mai cumparat, 1.4, e prea moale pentru ei. Daca Loganul avea doar 1.6 si 1.8 toti ar fi zis ca 1.6 e mult prea mic.
Eu am condus mult 1.4, iar in oras se descurca foarte bine. Nu ai nevoie de mai mult. Afara e acceptabil, dar nu pentru depasiri la viteze mari, depasiri pe care nici nu ai de ce sa le faci. Deci, ca sa nu te lasi influentat de oameni diferiti, si-asa, de tine, mai bine mergi la un dealer si faci un test drive. Iar daca ai obrazul subtire, bravo, mergi la un dealer pentru testul de 1.4 si la altul de 1.6. Vezi care ti se potriveste si alege. Doar asa vei face alegerea potrivita tie! Eu recunosc ca am luat 1.6 16 V pentru ca voiam sa vad cum e. Pe de alta parte, diferenta intre 1.4 si 1.6, ca si pret, e mica. This post has been edited by eXtenSion: 28 Dec 2008, 21:23 |
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 21:15 |