montare motor 2000 cmc + cutia aferenta pe o dacie
![]() ![]() ![]() |
montare motor 2000 cmc + cutia aferenta pe o dacie
johny_drift |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 10 April 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1983 dacia 1310 , audi coupe
|
|||
randomm |
![]()
Post
#2
|
![]() Ex Dacia owner Group: Members Posts: 216 Joined: 27 June 06 From: Iasi ![]() |
Desi mai sunt thread-uri pe aceasta tema, nu am gasit nimic concret si ma intereseaza aspectul unui motor de renault de 2000 cmc. Daca ai putea sa dai mai multe detalii despre tipul cutiei pe care ai montat-o, ce modificari au fost necesare si pentru cutie si pentru motor, eventual si unele poze, mi-ai fi de mare ajutor.
|
--------------------
Opel
Astra G
2000
- BT-03-TBF
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#3
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
johny_drift |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 10 April 06 ![]() |
ce pot sa spun motorul a intrat binisor. am taiata din traversa pe care sta radiatorul. deci radiatorul impreuna cu masca de fata o sa se mute cam 5 cm in ext.
la motor am fost nevoit sa i confectuijnez suporti din otel pt ca pe cei de dacie nu mergeau facute modificari. cu cutia sta in felul urmator. am taiata podeaua din partea unde e umflatura aia si o sa tai de pe renaultul meu podeaua si o sa o sudez peste cea de dacie pt a face loc levierelor 2 la numar. planetarele au mers cele scurte desi la 110 cp nu stiu cat or sa reziste. cele originale nu merg. in compartinmentul motor filtrul dispare se muta biobina si celelalte in alta parte deoarece vine admisa. o problema am intampinat la montarea evacuarii pe care nu am rezolvat-o inca. saxofonul nu are loc pe langa motor si va trtebui sa i deviez traseul pe deasdupra casetei de directie.. mai multe amanunte pe viitor |
--------------------
dacia
1310
1983 dacia 1310 , audi coupe
|
|
johny_drift |
![]() ![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 10 April 06 ![]() |
azi o sa pun niste poze dar inca nu e gata
trebuie sa construiesc singur galeria |
--------------------
dacia
1310
1983 dacia 1310 , audi coupe
|
|
Axll |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 11 December 05 ![]() |
sa stii, ca sa iti iasa ceva cum trebuie trebuie sa ii faci un traseu in care curgerea gazelor sa fie continua ca alt fel o sa mearga prost.
bafta la ciocait |
--------------------
dacia
1300
- BZ 04 BJL am vrut mai mult...decit normal...
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
Motorul este pe injectie sau carburatie?De ce nu ai mers umpic cu CV spre spatele masinii si astfel nu mai umblai la traversa?Din cate stiu motorul are 7800mm lungime masurat de la planul de separatie cu CV si pana la fulia de la pompa de apa.Intre lonjeroane stiu sigur ca incape numai ca trebuiesc confectionati suporti motor si vazut ce tampoane se pot adapta.Motorul de 2000cmc se gaseste si pe R25.Eu pe acela l-am masurat.CV de 25 am montata pe masina si avand rapoarte lungi m-a facut sa ma gandesc si la un motor mai puternic.Cel mai adevarat motor dupa parerea mea este cel de pe care am adoptat cutia!
Multi sigur vor spune....."de ce nu iti cumperi un R25 si gata".Eu zic ca aceasta motorizare pe Dacie ar avea un farmec aparte. Trebuie totusi luat in calcul faptul ca acest motor va fi mai greu decat cel original.Asta implica si alte arcuri mai tari pe fata.Frumos ar fi daca am stii cu cat e mai greu acest motor decat cel de serie.Oricum, m-am gandit la arcurile de Papuc Diesel pentru inceput.As spune din ochi ca ar avea aproximativ aceeiasi greutate.Poate ma insel ![]() Mai trebuie vazut cum s-ar putea rezolva problema cu cablul de ambreiaj.Furca de actionare a ambreiajului este pozitionata pe carcasa acestuia pe partea dreapta.Nu stiu daca se poate adapta chiar cablul de pe R25.Multi o sa spuna:Asta este o problema??Un cablu? Dar,este totusi o problema care trebuie rezolvata! Bateria de acumulatori trebuie mutata in portbagaj.Astfel,vei putea face loc colectorului de gaze.Pe langa motor si lonjeronul din dreapta nu il poti scoate dupa cum ai spus si tu. Sunt curios ce ai rezolvat pana in prezent sau poate chiar ai dus proiectul pana la sfarsit!Totusi,astept si eu la fel ca ceilalti colegi forumisti ceva poze de la tine domnule Johny_drift.Daca nu o sa fie si sper sa fie,am sa ma apuc eu de aceasta "ghidusie interesanta" This post has been edited by ROBY 06-TFA: 28 Oct 2006, 20:50 |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
latinoo |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 192 Joined: 23 February 06 From: Brasov ![]() |
oare chiar se merita atata munca cand ar fii mai usor sa pui un turbo pe masina si ai rezolat treaba mult mai repede(nu tre sa ubli la RAR pt omologare , analizare capacitate de franare , schimbare CIV , etc , lucruri care cer o gramada de timp si bani) ca doar nu o sa schimbi motoru o data la doi ani ca sa faci ITPu'
|
--------------------
Dacia
Berlina
- BV-84-LOV turbo in progress
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#9
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca era asa simplu sa pui turbo, isi puneau toti.
Iar la partea ca nu-ti trebuie omologare... cred ca ne duci cu zaharelu' (asta ca sa fiu dulce) |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
latinoo |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 192 Joined: 23 February 06 From: Brasov ![]() |
pai nu ai ce omologa din simplul fapt ca nu ai schimbat motorul masinii(aceeasi serie ca in cartea masinii) deci pur si simplu nu au ce comenta , iar de poluanta nu o sa fie mai poluanta ca un jeg de dacie care merge cu mai mult ulei ca benzina
|
--------------------
Dacia
Berlina
- BV-84-LOV turbo in progress
|
|
argon |
![]()
Post
#11
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Ba au ce comenta, politistul de pe strada nu, dar la RAR sau echipa RAR in trafic, au ce comenta, si iti mai salta si talonul.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
FLP |
![]()
Post
#12
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
|
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
johny_drift |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 10 April 06 ![]() |
gata am terminat o. a fost destul de greu dar merge. mai am ceva de munca. mai am sa mi fac o galerie de evacuare serioasa asta care o am pe masina e varza. imi mai trebuie restul evacuarii cea din prezent fiind de dacie. am pus un carb de lada 1500 si camera a 2 a intra cam tarziu. sper ca in 2 zile sa pun si niste poze. cine vrea sa vina sa o vada il astept. 0723627139
|
--------------------
dacia
1310
1983 dacia 1310 , audi coupe
|
|
johny_drift |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 10 April 06 ![]() |
oricum tot ce pot sa zic e ca fara sa fie chiar terminata fuge si destul de bine. mare le a fost mirarea unora dintr un landrover cand eram la 160 langa ei pe autostrada.
![]() |
--------------------
dacia
1310
1983 dacia 1310 , audi coupe
|
|
johny_drift |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 10 April 06 ![]() |
mai e o problema cu stabilitatea desi am 2 bari stabilizatoare pe fata si una de fuego pe spate. la 160 avea un oarecare balans si am lasat o mai moale desi eram curios pana la ce viteza as ajunge.
|
--------------------
dacia
1310
1983 dacia 1310 , audi coupe
|
|
pastrama |
![]()
Post
#16
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
johny_drift |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 10 April 06 ![]() |
niste poze.
Attached thumbnail(s) Photo_0005.jpg ( Size: 284.78k ) Number of downloads: 3748 Photo_0008.jpg ( Size: 327.94k ) Number of downloads: 4386 Photo_0006.jpg ( Size: 369.82k ) Number of downloads: 4578 Photo_0011.jpg ( Size: 342.54k ) Number of downloads: 4037 |
--------------------
dacia
1310
1983 dacia 1310 , audi coupe
|
|
vlad_4tuning |
![]()
Post
#18
|
banned :)) Group: Members Posts: 134 Joined: 17 November 05 From: - ![]() |
la itp cum faci....sau ii omologat....?......si eu am o dacie exact modelul tau....si motorul ii cam pe duca.....m-ar bate si pe mine gandu sa fac o treaba deasta.....cat te-a dus motorul ,cutia....si restul pieselor...cam in cat ai iesit....oricum ai facut o treaba calumea....bv
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
Mai dar motoru are alta aprindere decat aia de dacie(ordinea 3124) ca daca nu are e naspa tare facuta galeria.
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
matrafox |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 2 May 05 ![]() |
acum te crede lumea dar nu imi pare deloc klumea galeria aia .profesionistii sa isi dea cu parerea ,eu doar cu privirea
![]() |
--------------------
dacia
1310 tlx
- CT-02-GVS
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Felicitari pt realizare, ma bucur ca inca mai exista oameni ca tine, care fac ceva la masinile lor, nu isi pierd timpul citind pe net ce au facut altii si criticandu-i.
Intr-adevar evacuarea este prost conceputa, trebuiesc unite tevile 1 cu 4 si 2 cu 3. Incearca curbe cat mai dulci, nu coturi de 90 grade.Foloseste teava si coturi de inox, au rugozitatea mult mai mica. Pierzi ceva putere acolo, dar nu e semnificativa. |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
johny_drift |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 10 April 06 ![]() |
motorul si cutia nu m au costat nimic. m au costat restul de piese aprindere carburator tampoane etc. cu totul m a dus cam 10 mil. acum trebuie sa strang bani de galerie si evacuare. daca stiti pe cineva care face galerii da ti mi un mes va rog.
|
--------------------
dacia
1310
1983 dacia 1310 , audi coupe
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
QUOTE(johny_drift @ 1 Nov 2006, 08:56) motorul si cutia nu m au costat nimic. m au costat restul de piese aprindere carburator tampoane etc. cu totul m a dus cam 10 mil. acum trebuie sa strang bani de galerie si evacuare. daca stiti pe cineva care face galerii da ti mi un mes va rog. Bravo omule!Frumos.Galeria o vei rezolva sper asa cum a zis si B-34-SGM.Am vazut ca ai trecut cu teava de evacuare pe langa baterie.Cu cablul de ambreiaj ce solutie ai adoptat?Este cablu de Fuego?Ai mai putea posta ceva poze cu suportii motor confectionati de tine si cu prinderea CV in spate?Arcurile fata le-ai lasat tot pe cele originale?Ce tampoane motor ai folosit?Scuze de atatea intrebari.Dar,de,sunt curios!Inca odata Felicitari! |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
johny_drift |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 10 April 06 ![]() |
cablul de ambreiaj este de dacie, suportii motorului sunt cei de pe fuego, arcurile sunt stock dar o sa mi pun altele mai tari. o sa pun si niste poze cu suportii.
|
--------------------
dacia
1310
1983 dacia 1310 , audi coupe
|
|
johny_drift |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 10 April 06 ![]() |
am nevoie de ajutor. o sa mi cumpar teava de inox pt galerie poate sa mi spuna cineva cam ce grosime in carne ar fi recomandata????. care ar fi problema daca diametrul tevii ar fi mai mare decat canalele de evacuare din chiuloasa si cam care ar fi limita maxima . la mine la iesirea din chiulosa are in jur de 40 mm. ma gandeam sa pun de 50 mm.
|
--------------------
dacia
1310
1983 dacia 1310 , audi coupe
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Pleca cu tevi de diametru egal cu iesirile din chiulasa. Nu cred ca sunt mai mari de 30 mm. Unesti 1 cu 4 si 2 cu 3, apoi pe toate un una de 50.
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
QUOTE(johny_drift @ 2 Nov 2006, 08:28) cablul de ambreiaj este de dacie, suportii motorului sunt cei de pe fuego, arcurile sunt stock dar o sa mi pun altele mai tari. o sa pun si niste poze cu suportii. Astept cu nerabdare.Deci,suportii,cei de metal sunt de Fuego,iar tampoanele de cauciuc de ce sunt? |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
johny_drift |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 10 April 06 ![]() |
scuza ma ca nu m am exprimat bine tampoanele sunt de la fuego suportii sunt confectionati din tabla sau ma rog fier de 2,5 mm . pe stanga cum te uiti din fata este un suport prins pe prinderile originale iar pe dreapta din lipsa de spatiu am fost nevoi sa montez suportul cu tampon cu tot deasupra lonjeronului cam pe unde se imbina partea de jois cu partea de sus.
|
--------------------
dacia
1310
1983 dacia 1310 , audi coupe
|
|
johny_drift |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 10 April 06 ![]() |
o sa fac curnad niste poze cu suportii dar sa se mai opreasca ploaia
![]() |
--------------------
dacia
1310
1983 dacia 1310 , audi coupe
|
|
latinoo |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 192 Joined: 23 February 06 From: Brasov ![]() |
bravo mestere , sa o folosesti sanator , o singura intrebare , vad ca ai jentile de Fuego pe masina , ai montat cumva si fuzetele , daca da cum ai reusit)
|
--------------------
Dacia
Berlina
- BV-84-LOV turbo in progress
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 03:58 |