Diferente intre DSN si Logan, Probleme
![]() ![]() ![]() |
Diferente intre DSN si Logan, Probleme
AlinREHAU |
![]()
Post
#31
|
||
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
break
96
|
|||
djasu82 |
![]()
Post
#32
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Poate daca schimbai la 6000 de ture nu te mai chinuiai sa prinzi 170-180... Eu stiu doar ca cine vrea iteza scade presiunea la pneuri pentru siguranta mia mare si stabilitate sau pune alte pneuri mai late. Eu cu benzina 95 am prins 170 indicat pe gps si asta probat intre autovit si glina dupa aceea retur. Nu sunt adeptul vitezei si de obicei circul cu 50 la ora oate si cu mai putin in schimb imi place sprintul
![]() Nu recomand altora ducerea motorului la asemenea turatie daca stiu ca trebuie sa schimbe cureaua de distributie ![]() This post has been edited by djasu82: 7 Jan 2009, 16:35 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Tince1290 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru cititor Group: Members Posts: 1.795 Joined: 19 September 08 ![]() |
asa este...am observat si eu ca a schimbat a 5-a la 5000 ture
![]() ![]() oricum...discutiile au cam derivat....eu spun sa renuntam la "viteza"...pentru ca topicul se refera la "probleme".... ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#34
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
cumparati-va logan si veti vedea si acolo probleme si gata hai sa incheiem topicul ! Daca nu ar fi fost probleme nu exista topicuri dedicate loganului.
This post has been edited by djasu82: 7 Jan 2009, 18:19 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Tince1290 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru cititor Group: Members Posts: 1.795 Joined: 19 September 08 ![]() |
corect...
![]() (offtopic: Pt administratori): va merge ceasul inainte ![]() This post has been edited by Tince1290: 7 Jan 2009, 18:36 |
--------------------
-
-
-
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#36
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
Tzz |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 1 September 06 ![]() |
As vrea sa zic si eu ca masinile astea nu sunt facute din piese de lego ca sa pui pe ele ce vrei si sa isi ia zborul.
Daca schimbi la 6000(imposibil de altfel, doar daca renunti la limitarea de turatie) e posibil sa nu te coste doar distributia, care tine mai mult de atat, dar restul motorului nu e gandit sa meraga la astfel de turatii. |
--------------------
Renault
Megane III
2009--> Dynamique--> 1.6 16V
|
|
AlinREHAU |
![]()
Post
#38
|
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
Daca mergi toata ziua ca la rally nu tine . pot aparea probleme la motor si la DSN si la Logan ca nu e nici una din ele facuta pt curse .
|
--------------------
Dacia
break
96
|
|
SYL |
![]()
Post
#39
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
QUOTE(Tzz @ 7 Jan 2009, 19:10) Daca schimbi la 6000(imposibil de altfel, doar daca renunti la limitarea de turatie) e posibil sa nu te coste doar distributia, care tine mai mult de atat, dar restul motorului nu e gandit sa meraga la astfel de turatii. Asa, sa inteleg ca inca mai crezi in Mos Craciun ? ![]() |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
puiu82 |
![]()
Post
#40
|
![]() MOTANU'RAPIDIST! Group: Members Posts: 1.940 Joined: 15 August 05 From: bucuresti,giulesti ![]() |
QUOTE(Tzz @ 7 Jan 2009, 20:10) As vrea sa zic si eu ca masinile astea nu sunt facute din piese de lego ca sa pui pe ele ce vrei si sa isi ia zborul. Daca schimbi la 6000(imposibil de altfel, doar daca renunti la limitarea de turatie) e posibil sa nu te coste doar distributia, care tine mai mult de atat, dar restul motorului nu e gandit sa meraga la astfel de turatii. Poti sa schimbi linistit la 6.000rpm,n-are nimic si nu trebuie sa scoti nici o limitare ![]() Doar sa nu iti faci un obicei din asta,o forja pe zi e sanatoasa,o mai dezmortesti putin. Bafta! |
--------------------
Toyota
Auris
2011
- B-999-CGS Mandru posesor de doua maini stangi!!!
Ex-clima verde jad. |
|
Tzz |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 1 September 06 ![]() |
Vina mea, uitasem datele:
![]() - 6200 rot/min pentru vit.I, vit. II-a și vit. III-a.; - 6000 rot/min pentru vit. IV-a și vit. V-a |
--------------------
Renault
Megane III
2009--> Dynamique--> 1.6 16V
|
|
danny_xstyle |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 10 December 07 ![]() |
La 170 Dsn sta mai bine k loganu pe sosea parerea mea
|
--------------------
dacia
Logan 1.6 8v 98HP
2005
|
|
AlinREHAU |
![]()
Post
#43
|
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
Faptul ca e mai joasa e singurul avantaj ...
Forma aerodinamica(lipsa), faptul ca e mult mai ingusta , cu ecartamentele rotilor diferite intre axe ,cauciucuri mai mici cu 2 Cm / roata (8 Cm de suprafata de contact cu drumul pierduti ) si greutatea mult redusa sunt dezavantajele fata de Logan la cum se aseaza pe drum . Crede-ma , am DSN si sunt fost posesor de Logan deci nu am condus masinile astea 2-3 Km . Dupa ce a condus sotia 2000 Km din Germania pana acasa cand s-a urcat in DSN nu o mai vroia ... Are lumea ce are cu Loganul dar din punctul meu de vedere il clasez clar peste DSN. |
--------------------
Dacia
break
96
|
|
turturel |
![]()
Post
#44
|
![]() membrisor Group: Members Posts: 1.385 Joined: 2 May 08 From: Braila ![]() |
Loganul este peste dsn..doar e mai noua..are si el puncte tari dar si puncte slabe..mi imi place loganul dar nu as da dsn-ul meu pe el fiinca ma intereseaza o masina cu o intretinere ieftina si un consum redus...in plus la aceeasi motorizare e mai fasneata decat loganul. nu cred ca mias permite loganul la intretinere..nu fiindca e nu stiu ce lux dar la buzunarul meu s-ar simti destul de mult..asa ca atunci cand o sa am bani de logan..o sa-mi iau..dar dsn-ul tot nu il vand...e prima mea masina..la fel ca prima dragoste..ce mai tura-bura. sanatate!
|
--------------------
Dacia
Supernova
2003 confort
|
|
Tince1290 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru cititor Group: Members Posts: 1.795 Joined: 19 September 08 ![]() |
ok Alin...eu cel putin nu te contrazic....vad ca te-ai documentat bine...poate asa este....poate e mai stabil loganul...dar nu stiu de ce mie imi da sentimentul de instabilitate...poate e doar o iluzie....probabil are de-a face cu inaltimea si cu suspensiile care par a fi mai moi....
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
danny_xstyle |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 10 December 07 ![]() |
alin masina ta din video e stock?eu nu am reusit sa dau scartz cu a 2 a niciodata cu dsn
![]() |
--------------------
dacia
Logan 1.6 8v 98HP
2005
|
|
AlinREHAU |
![]()
Post
#47
|
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
Da , numai ca m-am ocupat de ea ... Curatat injectoare (metoda proprie),filtre schimbate la timp,ulei bun ,benzina buna si chestii minore care unii spun ca nu au importanta cum ar fi bujiile cu 4 electrozi (ca daca nu ar face nici o diferenta nici nu se mai inventau ...) Dar nu recomand sa incercati ce am afcut in film , ca multi nu stiu ca masina la vitezele alea se comporta altfel ... de asta ii vezi cu permisul luat de o luna infipti in toti copacii cu acul la 150 blocat. Nici eu nu am mers asa decat de 2 sau 3 ori ca nu duce motorul (ca segmenti si cilindrii ) efortul asta ,peste 3000 de ture deja nu se mai face bine ungerea care stiam ca se face prin balbotare la cilindrii .
|
--------------------
Dacia
break
96
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Loganul este mai spatios, mai bine antifonat, mai confortabil, mai sigur in caz de impact. Suspensiile insa au amortizoare foarte moi, tinuta de drum la viteze mari chiar pe autostrada este vaga, sensibil la vant lateral, daca se circula in ritm alert pe un drum national tipic, orice denivelare din asfalt influenteaza directia si e nevoie de mici corecturi din volan in mod constant. SN sta incomparabil mai bine la capitolul stabilitate la viteza mare, evident si la reprize, consum. reversul medaliei este o suspensie mai dura care lasa nefiltrate denivelarile mici. La capitolul tinuta de drum, performante dinamice si feedback este superioara Loganului.
Indiferent de ce spune sotia Aline ![]() PS Intre Loganul 1.4 chel si SN cheala diferenta de greutate este de 30 kg ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
AlinREHAU |
![]()
Post
#49
|
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
Loganul meu era mai greu
![]() Si ca demaraj ... comparati filmuletele This post has been edited by AlinREHAU: 10 Jan 2009, 00:06 |
--------------------
Dacia
break
96
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
In legatura cu demarajul, intai sa vedem planeitatea drumului
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
AlinREHAU |
![]()
Post
#51
|
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
nu e facut de mine filmul ala , si daca nu ar fi stat camionul in mijlocul drumului si nu as fi filmat drumul ati fi zis la fel si de filmul cu dsn-ul
|
--------------------
Dacia
break
96
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Acum urmeaza clasica faza cu "pai stai sa vezi"
![]() 0-100 kmh dureaza 10-11 sec in filmul ala. Singurul Logan capabil este 1.6 16v, ergo drumul este in COBORARE ![]() O sa revin rapid cu un contraexemplu, filmat pe drum plan, str.Depozitelor din Deva, devenii pot confirma ca-i lipsita de orice inclinatie. 0-100 kmh SN This post has been edited by dr_mKe: 10 Jan 2009, 01:06 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
SYL |
![]()
Post
#53
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 10 Jan 2009, 00:48) In legatura cu demarajul, intai sa vedem planeitatea drumului ![]() ![]() ![]() ![]() Loganul 1.5dCi de 86cp are acceleratia 0-100km/h la fel ca motorul 1.4 benzina de 75cp, adica in 13 secunde...Iar 0-1000m(cu start de pe loc) in 35s, in timp ce 1.4(75cp) in 34.9s...Acestea sunt datele oferite de producator. |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
AlinREHAU |
![]()
Post
#54
|
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
Depinde si de echiparea Loganului .
|
--------------------
Dacia
break
96
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#55
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Poate Loganul din film e remapat.
Ca fost posesor de DSN Rapsodie (aproape 4 ani) si actual posesor de Logan Ambition (1.6 MPI)- aprox 7 luni - pot spune ca supernova era destul de placuta la condus, ca un fel de cart cu suspensie tare, accelera destul de bine si era economica. Loganul de 1.6 mi se pare foarte putin mai sprinten decat dsn, plusul de putere si cuplu il vad mai ales la viteze de peste 110-120 si la anumite curbe/pante la care nu mai e nevoie sa retrogradez. Totusi, loganul e mai mult gandit spre confort/latura practica decat dsn. Loganului nu am mai simtit nevoia sa ii dau mai tare (poate o fi si varsta ![]() Diferenta adevarata intre logan si dsn e la capitolul caroserie, unde logan>>dsn (cum se imbina tablele, cum se inchid usile, cum merg geamurile, bord din mai putine bucati, fara suruburi la vedere, nu are atatea zgomote la plastice + hayon, nu intra apa, etc). Nu mai vorbesc de dotari la logan care la dsn nu existau. De asemenea logan e mai fiabil (vezi radiator dsn, calorifer dsn, cot umplere rezervor, hayon, ax volan, planetare, etc) Edit: Iar un lucru care mi-a placut la dsn a fost cutia, cum intra in viteza. Mult peste Logan. Bafta! This post has been edited by Andy_ACS: 12 Jan 2009, 02:55 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
Tince1290 |
![]() ![]()
Post
#56
|
![]() Membru cititor Group: Members Posts: 1.795 Joined: 19 September 08 ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 7 Jan 2009, 17:33) Poate daca schimbai la 6000 de ture nu te mai chinuiai sa prinzi 170-180... Eu stiu doar ca cine vrea iteza scade presiunea la pneuri pentru siguranta mia mare si stabilitate sau pune alte pneuri mai late. djasule....nu am observat pana acum ce ai spus...dar nu sunt deacord cu tine de data asta..... ![]() ![]() ![]() si...revenind la topic.....sunt deacord cu Andy....doar ca nu poti garanta ca la aia s-au gandit cei ce l-au proiectat ![]() ![]() This post has been edited by Tince1290: 12 Jan 2009, 14:55 |
--------------------
-
-
-
|
|
cmn |
![]()
Post
#57
|
![]() ... Group: Members Posts: 276 Joined: 2 June 08 From: Pitesti ![]() |
Eu daca am calculat bine la logan a prins 100 in vre-o 9 secunde? Iar la dsn in 11. Deci sa inteleg ca loganu se infige mai bine? Pt ca la demaraj e inconfundabil. Dsn a sarit in 30 direct dar apoi se vedea ca trage mai greu
|
--------------------
Dacia Logan
Prestige 1.6 16v
2008
- AG-10-ZWU
|
|
slider2 |
![]()
Post
#58
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
eu am condus si supernova si solenza si logan, si prima dintre ele mi s-a parut foarte misto. loganul intr-adevar se infigea bine ca era 1.6 16v, dar ce bine statea supernova pe viraje!!!! si cum intra in viteze, m-a lasat masca sincer sa va spun, mai ales tinand cont ca supernova pe care am condus-o avea opinci si nu cauciucuri, toata articulatia fata era pe duca, si tot statea bine pe viraje. chiar ma si gandeam cum sta una pusa la punct. pacat de interiorul ala si de unele dotari lipsa, ca ma tenta....mai ales daca as avea de ales intre slz si sn.
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
Tince1290 |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru cititor Group: Members Posts: 1.795 Joined: 19 September 08 ![]() |
tocmai am observat ceva....la clipul cu loganul
![]() ![]() sa nu va chinuiti sa va uita si sa derulati filmul.....am pus o poza.... se poate vedea (destul de clar zic eu ![]() ![]() xyz.JPG ( Size: 47.89k ) Number of downloads: 460 This post has been edited by Tince1290: 12 Jan 2009, 18:28 |
--------------------
-
-
-
|
|
SYL |
![]()
Post
#60
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
QUOTE(cmn @ 12 Jan 2009, 15:30) Eu daca am calculat bine la logan a prins 100 in vre-o 9 secunde? Iar la dsn in 11. Deci sa inteleg ca loganu se infige mai bine? Pt ca la demaraj e inconfundabil. Dsn a sarit in 30 direct dar apoi se vedea ca trage mai greu Tu ai calculat ca a prins suta la indicatiile de pe bord, nu 100km/h reali(care pe bord inseamna mai mult), si automat si timpii sunt mai mari dect cei calculati de tine. |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 03:22 |