DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> MUTAT DE LA "Dacia Berlina"-Transformari energetice, randament, putere etc.

os
post 15 Oct 2008, 12:47
Post #1


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Nu, Liviu. Nu pentru distractie am impulsionat topicul asta - ci ca sa aflu ce se mai intimpla pe acest front (in afara de inventiile din Internet, ca de alea suntem satui).

Si ca sa vad daca, asa cum eu sunt dispus sa vad ca teoria nu-i buna (caci la asta duce toata isteria), sunt si onorabilii colegi dispusi sa inteleaga ca orice ai face chestia aia cu energia si cu randamentele nu poate fi depasita - decit desigur in filmulete pe youtube si in dosare tinute secrete de guvernul USA wink.gif la care insa printr-o minune cite un cofoumist are acces. Mda.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 15 Oct 2008, 13:08
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Aaaa, alea de la guvern USA sint copiate de la masinaria din acel vestit "hangar 18". Aia da, tehnologie...
Glumesc, sint off, asa ca nu ma supar daca cureti:)


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free-rider
post 21 Oct 2008, 10:32
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 8 July 08




Cred ca este posibil daca foloseste inductie electromagnetica .Eu am plita pe inductie electromagnetica si are intre 600-1800w si incalzeste apa de 3 ori mai repede decit toate sistemele existente pe piata ,plus ca in momentul in care ridici oala si pui mina pe plita aceasta este rece .consuma doar in momentul in care simte suprafata metalica sau un metal capabil de inductie .Exclus aluminiu ..Si eu m-am gindit la un astfel de sistem cu mult timp in urma si singura problema era sa pot sa vaporizez apa intr-un timp foarte scurt ceea ce este imposibil daca nu ai o plita incandescenta care nu trebuie sa aibe chiar 2000w pentru ca daca pui o sirmulita la baterie se inroseste imediat ,mai trebuie un sistem de inmagazinare a caldurii sa nu se piarda asa repede sau ca la filamentul de la bec sa degaje o caldura imensa pe timp scurt .Apa poate sa intre in cilindru la temperatura apropiata celei de fierbere adica putin sub 100 grade ca sa poata fi pulverizata imediat si asta este usor pentru ca apa care iese ramine foarte calda ca sa asigure aceea temperatura ridicata pentru o vaporizare rapida.Dar acum ca am vazut cum functioneaza plita pe inductie cred ca este posibil si foarte eficienta fara dureri de cap.Sa ne gindim ca un generator de 2000w nu are maiu mult de 10cp dar puterea aburului este imensa .Daca sunt nevoit sa adaptez un generator si sa consum 10cp din 70 sau mai stiu eu ce putere are motorul si asta pentru a merge cu apa ,eu zic ca este rezonabil Este asemanator cu sistemul cu plasma in care se foloseste apa ,numai ca acolo explodeaza apa nu o transforma in vapori.Si la sistemul cu aburi este clar ca trebuiesc schimbate materialele din care sunt confectionate pistoanele si cilindrul.Asta este parerea mea m-am gindit o perioada destul de lunga la confectionarea unui astfel de sistem .De unul singur este cam greu ai nevoie de sprijin de incurajare si de toate cele.Din aceasta cauza nu evoluam cu sistemele pe care le facem,pentru ca suntem singuri si fiecare izolat.Toti adunati cu tot ce stie fiecare rezolvam de mult majoritatea sistemelor pe care le tot testam si in lipsa banilor clacam si traim viata asa cum este cu 43mii litrul de motorina.

Masina cu abur poate folosii si injectie directa cu abur dintr-un cazan mai mic alimentat electric iar aburul sa fie reciclat prin racire ca la tuica si injectat inapoi in cazan .Cazanul sa fie sub presiune intre 100-200atmosfere constanta si asta se poate realiza cu plita electrica sau electromagnetica.Motorul trebuie sa fie in 2 timpi si randamentul o sa fie maxim .se poate folosi ca generator si sa mergi cu motor electric cum sunt locomotivele sau vapoarele diesel electrice .Sunt sute de posibilitati si destul de logice dar este nevoie de sponsorizare si oameni capabili sa construiasca sistemul Cred ca se poate injecta si intr-un motor in doi timpi daca se monteaza un injector de abur in loc de bujie si actionat electronic de aprindere care sa injecteze cind pistonul este sus iar cind acesta se duce in jos aburul iese pe avacuare si urca unde este injectat aburul si tot asa
Daca este mai eficient sa mergi direct cu motor electric si sa nu mai folosesti aburul ,de ce sunt folosite sistemele diesel electrice de ce nu folosesc direct motorul electric de la baterii.Cred ca este vb de randament mai ales ca motoarele in 2 timpi au putere dubla fata de motoarele in 4 la aceeasi capacitate Singura frecare este in rulmenti si segmenti ca nu are distributie si tot angrenajul .De aceea locomotivele cu abur aveau putere pentru ca nu aveau prea multe pierderi cum au motoarele din ziua de azi

This post has been edited by free-rider: 21 Oct 2008, 14:02


--------------------
logan berlina 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 21 Oct 2008, 15:09
Post #4


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




@free-rider: nu poti sa obtii concluzii juste comparînd lucruri cum ar fi "10CP" sau "2000W" cu vorba "imens".

Randamentele maxime teoretice ale unei masini termice (rezultat valabil inclusiv motorul pentru cu abur) au fost caculate deja de mai bine de 200 de ani (vezi Carnot). De peste 100 de ani sunt cunoscute si aplicate motoarele electrice de toate felurile (in cazul nostru, pentru tractiune). De unde oare (in afara de, vorba lui Liviu aici mai sus, "Hangar 18") trage lumea asemenea concluzii revolutionare?



--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 21 Oct 2008, 15:31
Post #5


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Locomotivele diesel-electrice se folosesc ptr. a elimina cutia de viteze, nu de altceva. Iar motoarele pe abur aveau randamentul foarte scazut, dar se foloseau ca nu erau alte motoare la vremea respectiva. Ele au circulat pana tarziu in zilele noastre din inertia schimbarii si a investitiilor. Daca erau "puternice" si cu randament bun se modernizau si se foloseau si azi. !


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free-rider
post 21 Oct 2008, 15:43
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 8 July 08




Sunt foarte constient ca ceea ce stim noi oamenii de rind sunt frimituri pe linga ce exista cu adevarat si sigur nu sta in puterea noastra de intelegere sau nu vrem sa credem ca lucrurile complicate sau care par complicate sunt exagerat de simple. Ne folosim de legi care sunt deja depasite ca dovada ca sunt motoare de aceeasi capacitate care au consum diferit si conforl legilor nu trebuia sa fie asa Eu am doua motociclete una de 500 si una de 1000cc La drum aia de 500 consuma 6-7 si aia de 1000 consuma 5-6 si merg si mai tare decit aia de 500 Conform calculelor este ilogic tinind cont ca are capacitate dubla in cilindri.Asa cum o plita pe rezistenta consuma aproape dublu curent fata de una electromagnetica si timpul este de 3 ori mai scurt.Eu nu mai cred in formule de acum 200 ani cind vad atitea inventii care sfideaza imaginatia si chiar legile .La fel ca si becurile care consuma de tri ori mai putin si da aceeasi lumina.am vazut si masina cu abur care cu un brat de lemne a mers o distanta considerabila si am vazut si locomotiva cu aburi cu tot cu vagoane alergind cu 200km/h Am ramas socat tinind cont ca sunt putine masini care ajung la viteza aia.Si toate aste nu sunt iluzii sunt pura realitate dar greu de crezut cind suntem invatati ca nimic nu este posibil pina nu se termina petrolul.Cind o sa se termine o sa fim uimiti ca tot ce discutam acum o sa fie ceva normal atunci si destul de logic tinind cont ca este o noua era in care accizele o sa fie puse pe persoana nu pe benzina

This post has been edited by free-rider: 21 Oct 2008, 15:55


--------------------
logan berlina 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 21 Oct 2008, 16:05
Post #7


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




free-rider: cultul e liber, tu poti sa crezi ce vrei.

Realitatea insa e un pic alfel, aici nu mai merge sa "crezi". Daca te incalzesze cu ceva, calculele necesare zborului pe Luna (si inapoi) sunt complet bazate pe mecanica lui Newton - care-i la rindul ei inca si mai veche. Teoria relativitatii (care, impreuna cu mecanica lui Newton, permite printre altele calculul semnalelor pentru GPS) se apropie si ea vertiginos de 100 de ani.

In fine: astept cu mare interes rezultate concrete, caci vorba ceea: eu sunt un inginer inchistat - pus in fata cu floarea vizionara a celei mai creative natiuni.

Pina la prezentarea acestor rezultate (si nu, filmele de pe youtube nu se pun; nici brevetele aiuristice nu se pun - in general nu se pun decit rezultatele concrete) fizica asa cum e ea aplicata peste tot ramine valabila. Restul sunt spam-uri internetistice sau produse ale unei neintelegeri profunde a realitatii. Imi displace ca trebuie sa fiu drastic, dar situatia o cere.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free-rider
post 21 Oct 2008, 16:30
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 8 July 08




Probabil ca din cauza calculelor prea vechi au simulat americanii zborul pe luna si nici pina in zilele noastre nu au reusit sa puna piciorul acolo.Este adevarat ca nimic din ce este performant si care nu consuma benzina sau motorina nu o sa ajunga curind pe piata si asta face ca ei sa nu fie credibili .Si eu am filmulete pe youtube si nu sunt trucate sau false cum se spune dar este singurul loc unde poti sa arati ce ai realizat fara sa mori.Pentru ca nimeni nu te crede cu toate ca exista. Eu am reprodus o gramada de experimente postate pe net si am reusit sa fac ce spunea si ala care la postat .Asa ca nu tot ce este pe net este fals, precum zborul pe luna si mai stiu eu ce alte aberatii.Cred ca singura problema este ca nu se dezvaluie chiar totul pentru ca cel care a realizat a muncit si nu vrea sa ia unii mura in gura fara sa miste un deget si fara investitie.Dar daca te agiti este posibil sa reusesti .


--------------------
logan berlina 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 21 Oct 2008, 16:39
Post #9


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




aoleu... altul cu teoria constipatiei...

Hai sa lasam zborul pe Luna, caci nu asta e important aici. Ceilalti sateliti - ce zici, exista, sau nu? Pe ce baze se fac socotelile? Dar aviatia? Dar vapoarele? Dar motocicletele tale?


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free-rider
post 21 Oct 2008, 16:59
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 8 July 08




Este adevarat ca se folosesc si calcule dar se merge foarte mult si pe experimentare pentru ca teoria cu practica nu se potriveste tot timpul si au aparut tot felul de inventii care pot schimba socotelile.De exemplu Metabondul facut de americani si care scade frecarea cu pina la 40% a facut ca o masina care prinde in mod normal 220 sa fuga 280 cistigind puterea pierduta prin frecare .si asta este un exemplu Am vazut de curind la tv ca bucatarii folosesc cutite din ceramica si nu din otel si asta pentru ca ceramica este de 5 ori mai tare ca otelul. Asta sa demonstrat prin teste nu prin formule exact cum fac distrugatorii de mituri .Daca formulele si calculele ar fi deajuns nu cred ca s-ar mai face teste in aviatie sau in domeniul auto sau in alte domenii.Teoria merge pina la un punct dupa care trebuie experimentat ca sa vezi exact ce se intimpla si de multe ori este diferit gindirii noastre si chiar sunt surprinsi de efect pentru ca nu se poate anticipa numai din calcule


--------------------
logan berlina 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 21 Oct 2008, 17:05
Post #11


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Dom'le,

Explicatiile sunt lungi, motivele pentru care se fac seriile de teste nu-s cele pe care le implici tu aici - dar eu renunt la o discutie in mod evident sterila, caci religia ta (si nu numai a ta) spune ca exista "secrete". Cind (si desigur _daca_) vei/veti avea rezultate, vreau sa fiu lovit cu ele peste nas.

Desigur, din cind in cind o sa mai intreb.

Succese!

PS: aia cu Metabondu' ai scos-o dintr-un prospect de vinzari, asa-i? Sau dintr-o reclama la TV? Sau de pe YouTube?
-----
Nu mai fiti, dom'le, naivi: pentru o caroserie data, chiar facind abstractie de toate celelalte probleme, este necesara numai pentru invingerea rezistentei aerodinamice o putere mai mult decit dubla la 280km/h decit la 220 km/h. Ceea ce afirmi mai sus are echivalentul urmator: pun Metabond la Dacia 1310 (de 60CP) si am 120CP (dublez puterea). Tie iti vine sa crezi asa ceva?


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free-rider
post 21 Oct 2008, 17:18
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 8 July 08




Este un produs folosit de majoritatea oamenilor care nu cred ca fizica si formulele sun deajuns .In Bucuresti in fiecare joi sa face demonstratie live cu acest produs si sunt sigur ca mai sunt si altele dar eu pe asta l-am testat si uite si un filmulet pe care eu l-am facut in timp ce explica si l-am simplificat pentru net sa-l pot pune pe site.Filmuletul a fost facut de mine asa ca faza cu vrajeala nu tine

http://video.neogen.ro/user/calut70/a9to7x...f4n2gkk6bvms3x/


--------------------
logan berlina 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 21 Oct 2008, 17:20
Post #13


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Lasa asta. Eu am intrebat de unde ai informatia cu dublarea puterii (vezi completarea mea de mai sus). Nu pot sa vad filmul de pe calculatorul asta; daca e ala in care un motor merge in timp ce are baia desfacuta si-i stropit cu apa - data viitoare spune-le sa nu-l mai stropeasca, sa vezi ce se intimpla.
---
Ba nu - nu le spune nimic. Hai ca le poluam topicul la colegi (nu ca subiectul n-ar merita, dupa mine). Cum zic, abandonez discutia.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free-rider
post 21 Oct 2008, 17:26
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 8 July 08




Atunci cum crezi ca a prins locomotiva cu aburi 200km/h tinind cont de toate fortele pe care cu siguranta aia care au facut locomotiva acum zeci de ani. nu le-au luat in calcul Si apropo de putere motorul meu are 75 cp si prinde 200 si una de 50cp prinde tot 200 cu greutati identice

nu am spus ca dubleaza puterea ci ca scade frecare cu pina la 40% adica la 100cp cistiga aproape 7cp iar masina respectiva avea 250 si a cistigat 30cp pentru ca au bagat in toate punctele de frecare inclusiv rulmenti si grup ,cutie etc

This post has been edited by free-rider: 21 Oct 2008, 17:30


--------------------
logan berlina 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 21 Oct 2008, 17:31
Post #15


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Dom'le,

am incercat sa-ti sugerez elegant, dar n-a tinut: esti confuz, si pe deasupra n-ai habar de materie. Asta nu-i un repros in sine - ci un indemn: inainte de a te arunca in afirmatii, documenteaza-te. Despre ultima ta fraza (presupunind ca vorbesti de motociclete?): la viteze superioare dominante devin rezistentele aerodinamice. Nu se pot compara doua corpuri decit daca s-au executat masuratori asupra coeficientilor lor aerodinamici (masuratoare nu inseamna "ma uit eu cu ochii"). Sau, desigur, daca cele doua corpuri sunt identice (sau acelasi corp in teste succesive).
-
Nu: Ai spus: a crescut viteza de la 220 la 280 kn/h. Asta inseamna o crestere a puterii necesare pentru invingerea rezistentelor aerodinamice (repet, faca a mai lua in calcul lucruri cum ar fi: motorul se supratureaza) de (280/220)^3, adica 2,06 ori mai mari. Asadar: ba da, ai afirmat (indirect) ca se dubleaza puterea.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free-rider
post 21 Oct 2008, 17:55
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 8 July 08




Eu nu sunt inginer si nici savant dar nici prost nu sunt cum sugereaza unii
Motocicleta mea are 140cp si aceeasi forma ca si celelalte motociclete de viteza .Are 140 cp si prinde intr-o persoana 270 si cam 250 in doua persoane tin sa specific ca in toate vitezele mai putin ultima treapta pot sa ajung cu turometrul pina decupleaza motorul automat pentru protectie adica 14000ture
In treapta 6 turometrul ajunge la 12000 si sunt convins ca daca ajungea la 14 aveam 300 lucru care il pot testa in gol sau la vale.Deci toate masinile au o limita teoretica si una practica iar scaderea frecarii este exact ca si cum mergi cu frina trasa si apoi o lasi jos sau mergi cu 5 insi in masina si apoi mergi singur asta daca nu are limitare electronica din fabrica
masina respectiva era pe carburator si se manifesta ca si cind ai baga nos sau ai supraalimenta motorul deci se poate dar nu avem curajul sa credem sau suntem prea stresati de calcule ca sa vedem realitatea



This post has been edited by free-rider: 21 Oct 2008, 17:59


--------------------
logan berlina 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 21 Oct 2008, 18:00
Post #17


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Nici la mine nu merge filmuletul. Apropo eu am fost (dinainte de a intra reteaua in Romania) si sunt distribuitor de Metabond, dar numai cu numele, ca doar mai cumpar ptr. mine si cunoscuti. Este un fel de Duralube, ptr. cei ce nu stiu, dar este nemtesc nu american, (am avut si standul de demonstratie la mine) si se vinde numai in retea MLM, nu gasesti si nu e voie sa fie in magazine. Asta dovedeste superficialitate din partea ta (free - rider) si de aici poate confuziile si teoriile conspiratiilor. Sunt si alte mijloace de a promova o idee, nu numai pe youtube. Daca este ceva de interes mare, te cauta "baietii" repede, poate te gasesc inainte sa termini tu experimentul, stai linistit. Nu ascunde nimeni nimic, daca ar fi de castigat mai mult decat castiga acum.! smile.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free-rider
post 21 Oct 2008, 18:03
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 8 July 08




vezi Hayabusa turbo care prinde 400km/h de la 340 cit ia in mod normal si nu sa spart motorul

21 Oct 2008, 18:09:
Metabondul este facut de Americani si preluat de nemti si acum vindut de Unguri Denumirea de Metabond sau in romineste legatura de metal este de la americani mai bine spus de la NASA ei au facut acum zeci de ani si preluat de nemti si acum si de unguri.Probabil ca nu sti exact ce face sau nu ai inteles exact rostul lui atita timp cit sugerezi ca este ca si duralube Asta nu depune teflon ci pur si simplu netezeste metalul si il trateaza pentru scaderea frecarii

http://instructor-auto-moto.eu/HTML/sfaturi1.html

This post has been edited by free-rider: 21 Oct 2008, 18:09


--------------------
logan berlina 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 21 Oct 2008, 18:16
Post #19


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Si Duralube e la fel aproape identic, la unele ingrediente difera, rezultatele sunt greu de diferentiat. Si Duralube innobileaza suprafa metalului. Am avut discutii in "grup" si am si testat, greu de vazut diferentele. Da, asa se spune ca a fost testat la NASA dar eu ziceam ca nemtii il produc, nu ziceam de istoric.


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free-rider
post 21 Oct 2008, 18:30
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 8 July 08




si uite si acumularea de putere la unele masini tratate cu metabond sa vezi ca sunt multi factori care pot influenta puterea unui motor chiar daca acesta merge cu apa gaz sau mai stiu eu ce
Porshe 911 116kw cistiga 10,96cp
Bmw M3 131KW 12,33
FERRARI TESTAROSSA 226KW CISTIGA 16,44

SI LISTA ESTE LUNGA .Deci daca asta nu este destul tinind cont ca scade consumul atunci inseamna ca totul este minciuna si nimic nu este adevarat .Visam cu ochii deschisi sau mai bine cititi cartea Socul viitorului ca acolo scrie de ce nu reusesc toti sa se acomodeze cu viteza in care evoluam si cred ca totul este minciuna si fals

0,09cp la 1 kw

This post has been edited by free-rider: 21 Oct 2008, 18:40


--------------------
logan berlina 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu3g
post 21 Oct 2008, 19:49
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 14 September 08




Desi sint si eu inginer tot mai sper ca intr-o zi o sa apara unu care sa demonstreze ca jucaria lui merge si produce mai mult decit inghite. Am banuiala ca n-o sa se intimple dar vreau sa ma incadrez in categoria 'open mind'.
Mie mi-a intrat filmuletul cu metabond, si pare ok, e un stand de frinare mecanica prin frictiune (masoara forta de frinare cu un dinamometru) actionat de un motor electric la care-i estimeaza sarcina prin curentul consumat (ok, zic eu). Si baga diverse forte de frinare pe uscat, apa ulei, etc si intr-adevar pe metabond iese un coeficient de frecare mult mai mic. Nu a aratat ce se intimpla la temp mai mari si nu stim cit timp rezista la treaba sosul lui.
Acuma, ce am invatat eu practic e ca pe masina s-ar putea sa fie complet diferit, ca nu se comporta la fel pe toate masinile. Si mai am o banuiala legata de aditivii astia: Isi fac treaba dar o perioada limitata, si daca tot adaugi nu-s prea rentabili.


--------------------
dacia 1310 1992
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 21 Oct 2008, 22:14
Post #22


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Metabondul isi face treaba, zic din proprie experienta. La consum si putere nu se simpte decat foarte usor, aproape ca nu observi (trebuie sa fii tare chitibusar sa observi). Un pic zgomotul mai mic, o incalzire a motorului mai mica.... Cel mai tare se simte in timp la uzura motorului, care daca este pus la fiecare schimb de ulei mareste durata de viata de cam 3 ori, sau o dubleaza la cat ar mai fi avut. Spun asta ptr. ca la o reparatie capitala la Oltcitul meu, am pus numai ulei bun (ca sa merite) si metabond. la cca 100.000 Km, am desfacut motorul sa schimb garnituri si ce o mai fi pe acolo sa rezolv scurgerile. Mecanicul a ramas "blocat" si mi-a zis ca nu am terminat rodajul.!!! Se vedea honuirea pe cilindri ca si cum i-as fi pus atunci, aproape. Am zis sa schimb segmentii macar. Mi-a zis ca-s mai buni decat aia noi, si is si rodati (luciosi). Asa ca am montat la loc totul si asa a ramas, acum cred ca am 200.000Km cu setul asta. Am fost si am masurat compresiile la Paneuro (Mercedes), ca aveam pe cineva si am gasit compresiile 11 la toti cilindri. A zis ca e mai mult decat ok. Asa ca aici am observat eu avantajul Metabondului la marirea duratei de viata a motorului fara interventii ale mecanicilor care stiti si voi cum lucreaza. Asta se merita la toate masinile daca nu vrei sa ai de aface cu "dragii nostri" de mecanici. Si asta se merita si mai mult la masinile scumpe unde reparatiile la motor is mult mai scumpe, iar daca le fac "mecanicii", sigur nu ies ca din fabrica. Cam atat, eu am fost foarte receptiv la asa ceva , am explicat cam ce si cum si la altii, care au vrut i-am ajutat (le-am adus fara adaos direct cu pret de depozit). Sa nu-mi cereti ca nu ma mai ocup nici chiar ptr. prieteni. Si asta ptr. ca daca ii intrebi, stramba din nas si zic ca nu au simtit mare diferenta ptr. banii astia. Am simtit ca au impresia ca as fi profitat de ei, in plus nu au certitudinea ca eu nu am ceva de castigat. Asa ca nu mai iau decat ptr. mine.!

Referitor la temperatura mai mare (ca in motor), efectul este mai relevant (in bine).!


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 21 Oct 2008, 22:47
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




Nu vad legatura cu productia de H , din cite stiu eu acele plite functioneaza aproximativ pe principiul cuptoarelor cu microunde ( o bobina alimentata cu un curent de inalta frecventa produce un cimp magnetic care induce la rindul lui in oala un curent electric oala fiind ca o spira in scurt circuit se incalzeste , iar la rindul ei apa )
La locomotivele diesel electrice pentru stiinta ta au motorul disel care invirte un generator acest generator produce puterea necesara actionarii motoarelor electrice din cale randamentul fiind mai bun la aceasta locomotiva la tragrea trenurilor grele ,
acea viteza de 200Km/h a fost scos in conditiile in care daca nu ma insel tenul mergea la vale, (locomotiva fiind modificata in acest scop , rotile motoare avind dimensiuni uriase ) [sursa DISCOVERY CHANNEL], tot cu un tren modificat franta detine recordul mondial de viteza pe calea ferata wink.gif
daca nu stiai motorul electric este singurul care porneste DIRECT IN SARCINA pentru alte motoare exista dispozitivul mecanic numit AMBREIAJ
Daca doresti detalii despre LDH (locomotiva diesel hidraulica) sa-mi spui

Oricum sint post-336-1110552475.gif dar nu am putut sa ma abtin la ce a scris prietenul nostru wink.gif

This post has been edited by bygy007: 21 Oct 2008, 22:56


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 21 Oct 2008, 22:53
Post #24


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




nu mai citati pe alti si treceti la practica. bine spus bygy... Azi am vazut pe un sit america cum o masina cu motor eletric de 150kW poate depasi un porche carera 911 biggrin.gif viteza top 350 km/h si ia 100 in 3,2 secunde . Motorul e dezvoltat de tesla.
Si ca alimentare are 3 pile de combutie pe hidrogen.

This post has been edited by djasu82: 21 Oct 2008, 22:54


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 21 Oct 2008, 22:59
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




pai oricum asta va fi viitorul PILA CU H se transforma ditect in curent electric fara prea multe pierderi blush.gif


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 21 Oct 2008, 23:13
Post #26


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures






--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 22 Oct 2008, 07:47
Post #27


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Numele parintilor lui Nikola Tesla:

Milutin si Djuka Tesla

Romani tare de tot.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 22 Oct 2008, 08:04
Post #28


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Eu stiam ceva de Nicolae Teslea (nume ce vine de la o scula de tamplarie numita tesla). Tata-su stiam ca a fost popa ortodox, dar acum depinde ce publicatii citesti. Poate am dat un link care nu-l citisem.! sad.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free-rider
post 22 Oct 2008, 09:44
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 8 July 08




Bygy Cind am spus de plita incercam sa scot in evidenta ca exista posibilitatea de a fierbe apa folosind de 4 ori mai putina energie decit a celei pe rezistenta ceea ce inseamna ca se poate creea o masina care sa mearga cu abur tinind cont ca acesta a propulsat un tren cu 200km/h indiferent de modificarile trenului(propulsie abur) Si mai specificam ca daca nu are destula putere se poate folosii un generator si alimenta un motor electric pentru a avea putere cum fac vapoarele si locomotivele diesel -electrice Cred ca tu scoti numai ce iti place tie incearca sa citesti printre rinduri .Pentru ca din cite vad pe site-ul asta nimic nu se poate face si tot ce se putea a fost deja creeat.Ce ziceti de magnetii pe care japonezii i-au creeat acum 10-15 ani si care au la aceeasi dimensiune cu cei normali o forta de 10 ori mai mare.Daca luam un motor electric in curent continu care are magneti si rotor bobinat si care atunci cind este invitrit devine dinam si cind este alimentat devine motor si il legam printr-o curea la un alt motor identic dar cu magnetii schimbati cu cei de putere si pornit cu un electromotor si apoi alimentat cu energie de la motorul care acum este dinam si imi ramun si 9 unitati de putere sa fac ce vreau cu ele.Faptul ca nu apare pe piata este ca nu ai de unde sa iei si nici cum sa le faci fara o finantare .Dupa cum se observa majoritatea geniilor aveau laboratoare sau lucrau in institutii de cercetare iar cina a mai inventat pe ici pe colo aveau relatii si au reusit sa duca la bun sfirsit diferitele inventii.Sunt destui oameni cu idei si care nu au cum sa le puna in practica cu banii de paine si daca spui cuiva te cred nebun ca este greu sa gindesti si sa fi si crezut Dovada pe acest forum ca tot ce zici este aberant dar nimeni nu incearca sa demonstreze contrariul

22 Oct 2008, 09:56:
Si inca ceva referitor la tipul cu masina cu abur .
Daca tu arati sistemul de functionare, cine crezi ca mai da banii pe inventie cind poate sa reproduca acelasi motor sub alt aspect si sa nu dea bani pe inventie .Este ca atunci cind te duci la magazin sa cumperi ceva si te gindesti ca decit sa dai banii mai bine iti faci tu ca acum sti cum arata .Cam asta este strategia prin care japonezii au evoluat atit de repede si multi altii care furau si isi asumau ei meritele

This post has been edited by free-rider: 22 Oct 2008, 09:56


--------------------
logan berlina 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 22 Oct 2008, 11:14
Post #30


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




free-rider: da-mi voie sa-ti sugerez sa te concentrezi asupra propriei tale meserii. Postarea ta de mai sus este plina de aberatii, pentru care degeaba cauti explicatii din teoria constipatiei.

Nu merita sa-ti explic ce e eronat, caci n-ai cunostintele necasare pentru a intelege. Fa-ti in continuare cultura la televizor, e mai comod si enciclopedic. Iti recomand Brainiac, sau MythBusters.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th May 2025 - 04:12
Forum Renault