Sa ridem cu Stan si Bran !, Defectiuni antologice la Dacia
![]() ![]() ![]() |
Sa ridem cu Stan si Bran !, Defectiuni antologice la Dacia
corbex |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|||
sergiuhusca |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 2 July 07 ![]() |
Si ce ai vrea tu sa postam noi aici....????
|
--------------------
Daewoo Tico
Daewoo
1998,Tico Sl
|
|
OAP |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
De unde-i venea lui uleiul sub bord....
![]() |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
mgi1400 |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 1 January 05 ![]() |
din cutie
|
--------------------
dacia/peugeot/fiat
/// sport/406/punto
*
|
|
Ionescu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 24 January 06 From: Romania ![]() |
De pe cablul de kilometraj....acolo unde intra in vitezometru...poate kiar din ceas. Stiu ca obiectul atasat de cutie care invarte cablul are un orificiu de ulei de cutie ca sa aiba ungere. Io cred ca era ulei de la cutie...
|
--------------------
Dacia
Duster
2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
|
|
testike |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Eu ma gandeam de unde am sclipici in uleiul schimbat la 5000 km la Logan - am luat pe degete uleiul scurs din masina, ma uitam la el ca un cunoscator si era plin cu chestii mici si sclipitoare.
Initial ma gandeam ca sclipiciul este din motor, cum era nou si facusem rodajul, dar nu era asa. Ia ghiciti de unde era sclipiciul..? Sa nu va tin in suspans - era de la niste bomboane cu cafea pe care le tineam tot timpul in buzunar,si de la care ma facem cu sclipici pe maini. This post has been edited by testike: 10 Apr 2008, 12:02 |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
Alexu7 |
![]()
Post
#7
|
![]() zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa ![]() |
|
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|
corbex |
![]()
Post
#8
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(Ionescu @ 10 Apr 2008, 12:56) De pe cablul de kilometraj....acolo unde intra in vitezometru...poate kiar din ceas. Stiu ca obiectul atasat de cutie care invarte cablul are un orificiu de ulei de cutie ca sa aiba ungere. Io cred ca era ulei de la cutie... Si eu care credeam ca-i mai geu ! Asa e, din cutie, ca numai ea are legatura cu bordul, prin cablul de kilometraj, dar la restul lumii de ce nu se intimpla? Cutia e asezata mai jos decit bordul. M-am gindit sa dau vina pe cablul de kilometraj, pe care abia il schmbasem. Trebuia insa sa aflu ce nu e in regula cu el, de ce n-ar fi facut la fel si urmatorul cablu pe care l-as fi pus. Aici era dandanaua. Stiti ca, virgula, cablurile astea, ca sa li se micsoreze frecarea fata de camasa, au o infasurare spiralata. Orice spirala aflata intr-o miscare de rotatie, se transforma intr-un transportor cu melc. Iar desteptii care au facut cablul asta, au pus spirala invers, asa incit uleiul pe care pinioanele-l stropesc peste tot, odata ajuns pe capatul cablului, era preluat de spire si transportat, incet-incet, spre bord. Si era si "Piese de Origine" ! This post has been edited by corbex: 10 Apr 2008, 12:22 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Stefan |
![]()
Post
#9
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
de la rafinarie?
![]() |
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
psihoursu |
![]()
Post
#10
|
![]() posesor de Bugatti 1310 Group: Members Posts: 139 Joined: 15 August 07 ![]() |
Defecte neobisnuite nu am avut la ea. Doar ca am carat cu mine o pisica vreo 4Km de la munca pana acasa. Cand am ajuns acasa am deschis capota la motor sa iau bateria in casa si am vaz o pisica intre baterie si oala de la amortizor
|
--------------------
dacia
1310/
1997
- B 04 MOC
|
|
corbex |
![]()
Post
#11
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Daca tot ai inspaimintat-o in halul ala, ai fi putut macar s-o adopti
![]() |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
brandy_tdi |
![]()
Post
#12
|
![]() Aerial Member Group: Members Posts: 749 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Cand aveam supernova eram pe la unirii, cu un prieten, am vrut sa-i dau claxon ca era pe banda a doua si s-a auzit o lovitura metalica. Claxonu nu mai mergea. Cand plec tot lovea ceva. Am tras pe dreapta si se rupsese claxonu:D
Dupa 2 saptamani dupa ce am fixat iar claxonu, tot la uniri eram doar ca eram pe alta parte...ma intalnesc cu acelasi prieten vreau sa bag avarie si sa-l claxonez , butonu de avarie sare,cade plasticu pe jos, claxonu face acelasi zgomot adica imi cade pe scut si vroiam sa deschid geamu sa-i spun ca mi s-a rupt iar, dar am ramas si cu manivela de la geam in mana =))) (pic de misto n uexista e faza reala) |
--------------------
Renault
Megane
2
|
|
ceribros |
![]()
Post
#13
|
![]() Obiectele din oglinda sunt mai apropiate decat par Group: Members Posts: 285 Joined: 8 January 08 ![]() |
Eu am patit una mai amuzanta acum 1 an in Bulgaria. Cu prietena, sora si cumanatul ei, am fost la Bulgari, iar pe drumul de la intoarcere ni se blocheaza roata dreapta spate. Masina este o daica SLZ, eu proprietar de 1310 habar nu aveam sa umblu la ea, el cu atat mai putin. La intrebarea mea "unde se afla aerisitorul" raspunsul a fost "nu stiu, nu e pe cabluri" asa ca nu l-am mai intrebat si m-am axat pe cunostintele mele de "mester". Dupa ce m-am invartit 1/2h in jurul ei si planul de a ne duce la un localnic pentru ajutor a cazut (deoarece aia prin sate inteleg engleza cum inteleg eu chineza) am dat roata jos. L-am intrebat pe proprietar daca are trusa de scule. El imi raspunde ferm "daaaa...cum sa nu am" si vine la mine cu o trusa cat trusa de pile de unghii. Atunci am zis ca pic jos, am zis ca gata ne manaca rachetii ca eram pe un camp. Noroc ca a avut o tubulara mica si am reusit sa airisesc putin conducta. Faza tare este cand mai in gluma mai in serios el o intreaba pe nevastasa "ia zi draga ce facem?ne punem pe marginea drumului si incepem sa plangem" oricum tare faza.De acum cu oricine plec cu masina iau in geanta si o trusa de scule cu mine ca nu se stie ce se intampla.
This post has been edited by ceribros: 10 Apr 2008, 12:24 |
--------------------
Am avut Dacie
Berlina
1997 In asteptarea gaurii negre....eu sper totusi sa fie mulatra
|
|
psihoursu |
![]()
Post
#14
|
![]() posesor de Bugatti 1310 Group: Members Posts: 139 Joined: 15 August 07 ![]() |
am una acasa
![]() |
--------------------
dacia
1310/
1997
- B 04 MOC
|
|
argon |
![]()
Post
#15
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(corbex @ 10 Apr 2008, 12:02) se face oarece presiune in timpul functionarii.... Nu conteaza cum e spira, uleiul nu are ce cauta acolo, tie ti s-a dus un "o ring" din angrenajul in care e infipt cablul spre cutie. EDIT: la naiba, e cafenea, ignorati ce am zis ![]() This post has been edited by argon: 10 Apr 2008, 12:28 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
corbex |
![]()
Post
#16
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Brandy_TDi: Sa nu zici ca erai cu renoul din poza ! D-aia ramin eu la dacie ! ![]() A, uite acu' bag seama ca pare un subaru, mai degraba. <span class='edit'>10 Apr 2008, 13:29:</span> Pentru Argon: S-o fi dus o ring-ul, dar am pus alt cablu, fara sa remediez nimic altceva, si nu mi-a mai facut. This post has been edited by corbex: 10 Apr 2008, 12:31 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Stefan |
![]()
Post
#17
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Plecam de la facultate cu masina, aveam de traversat cam jumate de bucuresti sa ajung acasa, si cand ies din parcare.. POC se rupe scaunul. (mai exact prinderile din fata de la scaun la 1300). pe spate e prinsa cu 2 suruburi si practic daca se rup piesele de metal din fata, scaunu se duce cu spatar, cu sezut spre spate. Am mers asa pana acasa. Ma tineam de volan cand plecam de pe loc, iar in curbe era veselie mare. Mentionez ca era intuneric afara si ploua.
Pana la urma i-am tras niste suduri de nu se mai rupe scaunu ala in vecii vecilor. |
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
psihoursu |
![]()
Post
#18
|
![]() posesor de Bugatti 1310 Group: Members Posts: 139 Joined: 15 August 07 ![]() |
Ca tot veni vorba de scaune. Inainte sa am dacie am avut un fiat uno. Eram cu 2 prieteni in masina care tot radeau de mina ca e o ragalie de masina ca nici frane nu am. M-a enervat m-am uitat in oglinda sa vad dak am pe cineva in spate si am pus mare frana auzin si un troscanit si apoi l-am auzit pe cel din dreapta injurand. Se rupsese scaunu si sa lovit omu cu genunchi de bord.
|
--------------------
dacia
1310/
1997
- B 04 MOC
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#19
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
tare faza corbex:) incredibila;):_)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
yonutz84 |
![]()
Post
#20
|
![]() never stop thinking... Group: Members Posts: 160 Joined: 6 May 04 From: Iasi ![]() |
Si eu... Am plecat din iasi vara pe la 7-8 cu dacia 1310 spre Tg Neamt pe la jumatatea drumului se facu noapte si am mers 10-20 min cu farurile aprinse(pe vremea aia nu se mergeau cu ele aprinse si ziua) pana vad un firicel de fum ce iese de langa volan care era de la blocul de lumini. Daca lasam 5 min iesea fum si se auzea un zgomot ca de arc electric. Restul drumului l am mers 3 min cu lumini 5 fara. Faza cu uleiul la ceasuri l am patit si eu! era stricata bucsa din cutia de viteza.
|
--------------------
Opel
Astra 1.6 twinport
2006
- IS-07-XXX
|
|
Ionescu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 24 January 06 From: Romania ![]() |
QUOTE Stiti ca, virgula, cablurile astea, ca sa li se micsoreze frecarea fata de camasa, au o infasurare spiralata. Orice spirala aflata intr-o miscare de rotatie, se transforma intr-un transportor cu melc. Iar desteptii care au facut cablul asta, au pus spirala invers, asa incit uleiul pe care pinioanele-l stropesc peste tot, odata ajuns pe capatul cablului, era preluat de spire si transportat, incet-incet, spre bord. Dar e normal, zic eu. Asa am si la fiat da numai pentru ungere si in cantitati minuscule. Deci, dai berea? ![]() Dacia are defectiuni ca orice masina... numai ca intervalul mai scurt de timp o face mai speciala... Ce sa-i faci, nu se poate si cu branza in sac si cu burta plina. Adica piesele la pret mic si calitate mare... nu prea merge la masini ![]() |
--------------------
Dacia
Duster
2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
|
|
HellRaiser |
![]()
Post
#22
|
![]() Oameni suntem, printre animale traim! Group: Members Posts: 87 Joined: 2 January 08 From: Bucuresti; Titan City ![]() |
QUOTE(DBCooper @ 10 Apr 2008, 16:14) Plecam de la facultate cu masina, aveam de traversat cam jumate de bucuresti sa ajung acasa, si cand ies din parcare.. POC se rupe scaunul. (mai exact prinderile din fata de la scaun la 1300). pe spate e prinsa cu 2 suruburi si practic daca se rup piesele de metal din fata, scaunu se duce cu spatar, cu sezut spre spate. Am mers asa pana acasa. Ma tineam de volan cand plecam de pe loc, iar in curbe era veselie mare. Mentionez ca era intuneric afara si ploua. Pana la urma i-am tras niste suduri de nu se mai rupe scaunu ala in vecii vecilor. Aproximativ acelasi lucru l'am patit si eu. Diferenta a fost ca la mine s'au rup suruburile care prind scaunul de ureche, nu urechea in sine. Distractia a fost si mai mare pentru ca eu am 130 Kg si la o accelerare putin mai accentuata conduceam practic de pe bancheta din spate. ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B - 72 - *** ---===*** Inca astept un raspuns concret*De ce doar pe amenzile mele scrie pretul corect ? ***===---
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Nu e vorba de defectiune, ci de sofer:
Ieri... Am lucrat de la 6 la 14. Dormisem nici 3 ore inainte. Vin acasa la 14:30 cu gandul sa dorm pana la 16 ca la 17 aveam un laborator. Si arunc masina in parcare grabindu-ma sa ajung in casa. Cand urcam scarile, ma striga o vecina. Mi-o luase masina la vale ![]() |
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
Stefan |
![]()
Post
#24
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
Victor-KGB |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 25 March 08 ![]() |
Dacia 1310.... zilele trecute ma duc si eu ca tot omul la RAR sa-mi fac ITP, omologare GPL si schimbare de motor in cartea de identitate, deoarece motorul vechi nu mergea prea bine si il schimbasem intre timp. Astept cam 45 min sa-mi vina randul, dupa ce inaintea mea se perindasera 2 AUDI, 1 MERCEDES si vreo 2 Volkswagen, imi vine in sfarsit randul si un maistru de acolo imi zice s-o intorc ca s-o bag pe banda de test. Pornesc, fac vreo 3 metri perpendicular pe directia de intrare pe banda de teste, cu intentia sa fac o manevra de intoarcere.... dupa 3 m aud o trosnitura, si acolo am ramas... marele noroc este ca trecusem de intrarea pe banda, altfel blocam intrarea. Am incercat sa o mai misc de acolo, dar nu a vrut in ruptul capului. Tipii cu Audi de acolo isi dadeau cu parerea ca ba ar fi planetara, ba placa de presiune, etc etc. Faza e ca n-am mai reusit s-o misc de acolo nici macar impinsa. De-abia dupa cateva ore am venit cu un prieten, mi-a scos o planetara si m-a tractat. Ce se intamplase de fapt ? mi se sparsesera niste sateliti si inca o chestie in cutia de viteze.
Acum faza nostima e ca nu putea sa se intampla cu o zi inainte sau cu o zi dupa ? sau macar cu 15 min inainte sa ajung la RAR ? Culmea ghinionului, chiar acolo, si chiar cand am fost invitat sa intru..... ![]() This post has been edited by Victor-KGB: 11 Apr 2008, 19:20 |
--------------------
Dacia
1310
1983
|
|
brandy_tdi |
![]()
Post
#26
|
![]() Aerial Member Group: Members Posts: 749 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(corbex @ 10 Apr 2008, 12:27) Brandy_TDi: Sa nu zici ca erai cu renoul din poza ! D-aia ramin eu la dacie ! ![]() A, uite acu' bag seama ca pare un subaru, mai degraba. <span class='edit'>10 Apr 2008, 13:29:</span> Pentru Argon: S-o fi dus o ring-ul, dar am pus alt cablu, fara sa remediez nimic altceva, si nu mi-a mai facut. Subaru Impreza Wrx STi 2006, e la avatar Nu eram cu renou`, eram cu supernova, o masina buna in ciuda la cate am patit cu ea. |
--------------------
Renault
Megane
2
|
|
deconectat |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru cu avatar de sezon Group: Members Posts: 1.116 Joined: 11 January 05 From: Brasov ![]() |
Zilele trecute nu aveam ce face. Si m-am gandit eu sa mut centurile de siguranta pe pe spate in locul delor de pe fata (la cele de pe fata s-a cam slabit arcul si in spate oricum nu prea merge nimeni). Pentru operatiune am beneficiat si de ajutorul unui prieten.
La prima vedere am zis ca se potrivesc. Aceleasi prinderi, centuri aparent identice. Ne apucam noi de demontat. Tipul care ma ajuta a terminat primul de dat jos centura de pe spate si o studia. Imi zice ca s-a blocat. O iau in mana si constat ca s-a blocat. Studiem problema in parcare cateva minute, apoi ne hotaram sa mergem in casa sa o studiem in liniste. Ne-am uitat la ea vreo 30 de minute si am hotarat ca trebuie sa o desfacem sa vedem ce are. A mai durat cam 10 minute sa scoatem capacul de la mecanism. Fetele pe care le-am facut amandoi...priceless. Centura nu functioneaza decat in pozitie verticala; daca o inclini se blocheaza. Evident ca noi o tineam inclinata in mana. Am ajuns inapoi in parcare si am demontat si centura de pe fata...care evident ca era diferita (are sistemul de prindere oblic si cea de pe spate nu ar fi stat dreapta acolo). Am pus la loc centurile cum erau si am urcat din nou in casa sa bem o bere. Timp de lucru: 2 ore. Acum cand nu am ce face sar direct la partea cu berea. |
--------------------
logan
1.6 8v ambition
. Ex. DSN Rapsodie
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#28
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
BZN |
![]()
Post
#29
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Acum vreo 20 ani veneam cu parintii de la mare si cand mai aveam vreo 10 km pana acasa, s-a rupt cablul de acceleratie. Ideea mea de atunci: am montat cablul de soc pe acceleratie si am mers pana la destinatie cu ea la mana...
![]() |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#30
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
QUOTE(deconectat @ 12 Apr 2008, 01:06) Zilele trecute nu aveam ce face. Si m-am gandit eu sa mut centurile de siguranta pe pe spate in locul delor de pe fata (la cele de pe fata s-a cam slabit arcul si in spate oricum nu prea merge nimeni). Pentru operatiune am beneficiat si de ajutorul unui prieten. ![]() Esti tare de tot! Sa nu fiu chiar pe laga subiect. Intro dimineata cobor la masina cu tata sa verific incarcarea bateriei. Ridic capota, ma aliniez cu grija pe laterala stanga a masinii sa nu care cumva sa sterg praful de pe ea, si astept sa porneasca motorul sa ma apu de treaba. Se pornete motorul, ma aplec spre baterie si ... masina se hotaraste sa o ia din loc. Tata uitase sa o scoata din viteza, a pornit motorul cu ambreiajul calcat, si cum a luat piciorul de pe ambreiaj masina a plecat de pe loc. Pana aici nimic grav, numia ca in pozitia in care stateam, aveam picioarele in fata rotii, si inevitabilul s-a produs. Sustineam pe un picior de semi-adult vreun sfert de dacie 1300. Desi imi venea sa urlu cat ma tinea gura, nu am facut-o ca sa nu ajung de rasul vecinilor. Dupa 15-20 secunde de dat explicatii soferului imprudent cum sa mute masina de pe piciorul meu am respirat usurat ... partial pana cand si-a revenit piciorul din amorteala. Am stat 2 zile cu gheata si frunze de varza ... si acum am un picior mai lat decat altul ![]() |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th July 2025 - 06:09 |