DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nu mai trage, Ce are oare ?

klaus
post 6 Mar 2009, 01:50
Post #31


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(mafiozzo @ 5 Mar 2009, 23:34)
puii mei sad.gif am pus pe tester nu o gasit nici o eroare..
*

Testerul nu o sa-ti gaseasca erori de presiune la pompa de benzina, nici regulator defect, nici bujii cu scanteie slaba, nici calajul distributiei, nici reglajul de culbutori, nici supape neetanse, nici compresia in cilindrii.
Parea mea.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafiozzo
post 6 Mar 2009, 03:10
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 17 May 07
From: .::Cluj::.




puii mei nici nush ce sa mai fac..benzina numai din mol am bagat tot timpu.. infranat nu imi merge..ce sa mai ma fac cu ea?


--------------------
Ex : Supernova 2001 Opel Astra G CC 2003 Coupe
Now : Mondeo 2007 Limuzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boogie
post 6 Mar 2009, 10:53
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 22 September 05
From: Sibiu




deci daca nu e de la sonda lambda si nici evacuarea obturata atunci eu as verifica bobina de inductie(blocul de bobine ca cica sunt 2 bobine...) si fisele.
verifica totusi contactele de la bobina la mufa care vine de la UCE injectie.
mie totusi nu imi prea vine sa cred ca poate sa fie gata motorul la numai 80k km.
Sper sa iti rezolvi problema.
verifica totusi si presiunea pompei de benzina si debitul ei.


--------------------
Dacia SuperNova decembrie 2002 - SB 05 TUN

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafiozzo
post 6 Mar 2009, 11:35
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 17 May 07
From: .::Cluj::.




mi`o primis unu de lucra la dacia service ca se uita la ea...sper sa se rezolve:(

7 Mar 2009, 00:32:
singurele schimbari la mine fara catalizator .. adica cu el spart sunt : se tureaza pana in 6000 motoru nu mai urla asa tare si consum mai mic :| maine i pun alta pompa de benzina sa vad....nu e nici de acolo ?:| ptr ala care o zis sa reglez cuibutorii daca compresia e buna...is si aia bine si la fel si supapele is inchise etans

This post has been edited by mafiozzo: 7 Mar 2009, 00:32


--------------------
Ex : Supernova 2001 Opel Astra G CC 2003 Coupe
Now : Mondeo 2007 Limuzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 7 Mar 2009, 00:34
Post #35


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Câtă eleganță în modul de adresare...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafiozzo
post 8 Mar 2009, 01:53
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 17 May 07
From: .::Cluj::.




nici o schimbare:| am schimbat pompa de benzina, am dat jos corpu clapeta am zis ca poate isi trage aer fals lam lipit cu silicon si nimik:( ce naspa poate sa aivbe? mecanic e ok.. electric.. din cate o zis testeru e ok :|


--------------------
Ex : Supernova 2001 Opel Astra G CC 2003 Coupe
Now : Mondeo 2007 Limuzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tataiedaciotul
post 8 Mar 2009, 08:05
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 504
Joined: 20 September 08
From: Bucuresti




tongue.gif pai... atunci :wub:alt sofer? radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala - B-31-PGD
Bucuresti,Dacia Solenza, Scala 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaicuc2000
post 8 Mar 2009, 11:05
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 381
Joined: 20 February 09
From: Turda, Jud. Cluj




Si eu am patit-o cu benzina asa si nu va speriati eu am bagat benzina de la MOL adica cica e de import dar la noi tot romanii is asa ca nu este exclus sa fie de la benzina!!!

Baga si tu de 50 de lei benzin de 100 sau de care gasesti cu cifra octanica mai mare si apoi vezi !!!


--------------------
Dacia Supernova Rapsodie 2002
Incerc sa invat cate ceva in fiecare zi!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafiozzo
post 8 Mar 2009, 12:30
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 17 May 07
From: .::Cluj::.




tataie : lasa jignirile ca nu isi au rostu


mihai: tot de la mol bag de cand am carnetu si inainte mergea mai bine masina

ce drq sa mai fac cu ea? de unde mai poate fi buba? mie in oras imi consuma 6-7 l si daca o spanuesc am citit ca la altii le consuma 8 9 10 .....


--------------------
Ex : Supernova 2001 Opel Astra G CC 2003 Coupe
Now : Mondeo 2007 Limuzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaicuc2000
post 8 Mar 2009, 14:16
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 381
Joined: 20 February 09
From: Turda, Jud. Cluj




Mai sa stii ca nu tot timpul face asa cand bagi benzina!!!
are perioade eu patesc asa in mers dar cand accelerez si stiu sigur ca e benzina pentru ca am verificat scanteie am pus-o pe tester si chestii de alea!!!

si sa iti mai dau un argument de ce cand masina stala relati nu zvacneste???
ea zvacneste doar cand apesi acceleratia si atunci cere benzina multa ca daca te uiti la acul de benzina cand accelerezi in a1a sau a2a mai tare un pic el merge in jos si apoi se stabilizeaza cand mergi la croaziera sa zicem asa!!! deci atunci cand ceri benzina pompa face ce zici tu si trage din rezervor si daca este benzina proasta mai da cate un rateu!!

Eu asa zic sa bage benzin buna chiar daca da banii omul sau sa goleasca de tot rezervorul sa il curete sa vada ce este in el ca acolo daca il scoti si te apuci de curatat oai! mama! wacko.gif din cate impurtati are benzina noastra cea de toate zilele!! dry.gif


--------------------
Dacia Supernova Rapsodie 2002
Incerc sa invat cate ceva in fiecare zi!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 8 Mar 2009, 17:40
Post #41


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




mafiozzo, crezi ca ai putea sa mai recitesti odata topicul asta? Poate nu ai observat toate detaliile.
Zic si eu.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 8 Mar 2009, 18:22
Post #42


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(mafiozzo @ 8 Mar 2009, 02:53)
nici o schimbare:| am schimbat pompa de benzina, am dat jos corpu clapeta am zis ca poate isi trage aer fals lam lipit cu silicon si nimik:( ce naspa poate sa aivbe? mecanic e ok.. electric.. din cate o zis testeru e ok :|
*


Trepideaza la relantii scade turatia la vreo 750 de ture dupa ce s-a incalzit motorul ? daca trepideaza mai verifica odata daca ai infipt bine injectoarele in locasul lor ... sa nu ai scapari de aer pe acolo . Si asta o poti verifica dand jos filtru de aer pornesti motorul si misti rampa de injectie tragand in sus daca se aude un fasait in zona injectoarelor sti ce ai de facut . Dai cu vaselina pe oringuri pentru a introduce usor toata rampa cu injectoare. Daca era sarita de la punct aveai rateuri , daca papa benzina nu scadea relantiul la 750 de ture si aici era de vina sonda lambda. Tot daca trepideaza la relantii poate fi si bobina de inductie dar spui ca arunca scanteie toate fisele . Daca ai compresia scazuta atunci cand e scoasa din viteza si motorul opit invarti foarte usor fulia care antreneaza alternatorul. Daca se invarte greu atunci nu ai treaba cu segmentarea. Uleiul in filtru de admisie aer poate surveni de la daca pe furtunul care face legatura dintre capacul motor si filtru de aer ... Pe acel furtunel mic e o mica capsula cu un orificiu mic , daca orificiul e spart sau e marit uleiul sub presiune invadeaza filtru de aer . Sau mai poate invada filtru de aer daca s-a depasit cantitatea de ulei in baia de ulei ... iar datorita presiuni mari iar ajunge in filtru de aer.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu_GTT
post 8 Mar 2009, 19:38
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.502
Joined: 11 May 08
From: BRASOV




Cat de cald trebuie sa fie motorul ca sa ajunga relantiul de 750 rpm
Ca eu de cand am masina de 4 luni nu mi-a scazut sub 900 am vazut la o solenza ca tot la 900 era
Doar vara sau cand circuli mult cu masina ajunge la 750 rpm ??


This post has been edited by Relu_GT: 9 Mar 2009, 18:26


--------------------
Dacia SuperNova 2002 Confort - BV 27 GTT
BMW e46 FL 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafiozzo
post 8 Mar 2009, 21:51
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 17 May 07
From: .::Cluj::.




la relantiu e bine sta la 750

nnu face figuri la relantiu maine...o sa ma uit si la injectoare inca odata le dau jos si le schimb cu altele ...din cate tin minte la injectoare parca is 2 locuri in care se baga clemele eu am pus in aia de jos aia inseamna ca injectoarele stau nu ft adanc bagate in motor ...oare trebuia puse in cel de al 2lea loc ptr clema? inainte sal e dau jos.. era tot in aia in care am pus si acuma.. ma gandesc ca nah poate fostu propietar o mai lucrat si el si nu lea mai pus bine


--------------------
Ex : Supernova 2001 Opel Astra G CC 2003 Coupe
Now : Mondeo 2007 Limuzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian sn2001
post 8 Mar 2009, 22:20
Post #45


Membru fost incepator


Group: Members
Posts: 490
Joined: 24 April 07
From: galati




Intr-o zi obisnuita de vara am mers pana la buzau(eu fiind din galati).La dus masina a mers super-ok.La intoarcere am alimentat de la o benzinarie dintr-un sat uitat de lume.Totul a fost ok pana am incercat sa maresc viteza.Nu a vrut sa depaseasca 140km/h nici sa o...impingi din spate.Daca o turam in treapta 4 la maxim ajungea la 140km/h iar cand skimbam treapta 5 cu pedala la podea aveam...tot 140.Am golit rezervorul si am pus benzina E-fix(asta puneam de obicei).Surpriza masina mergea ca noua.
Incearca si varianta asta(cred ca este cea mai putin costisitoare)
Imi pare rau pentru catalizatorul tau(fara sa il spargi nu se putea verifica?)


--------------------
dacia supernova 2001 confort
cap sa ai ca mintea vine dup-aia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Banu1974
post 8 Mar 2009, 22:34
Post #46


COSTIN


Group: Members
Posts: 1.155
Joined: 5 October 08
From: BUCURESTI-CHITILA




QUOTE(mafiozzo @ 8 Mar 2009, 12:30)
tataie : lasa jignirile ca nu isi au rostu
mihai: tot de la mol bag de cand am carnetu si inainte mergea mai bine masina

ce drq sa mai fac cu ea? de unde mai poate fi buba? mie in oras imi consuma 6-7 l si daca o spanuesc am citit ca la altii le consuma 8 9 10 .....
*


Poate ne lamuresti si pe noi cu ce te-a jignit ,,tataie"... sad.gif
Si fii mai explicit ...


--------------------
dacia solenza 2003 clima - B-33-SAC
Voi radeti de mine ca sunt diferit,dar eu rad de voi ca sunteti toti la fel!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 8 Mar 2009, 23:04
Post #47


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(mafiozzo @ 8 Mar 2009, 22:51)
la relantiu e bine sta la 750

nnu face figuri la relantiu maine...o sa ma uit si la injectoare inca odata le dau jos si le schimb cu altele ...din cate tin minte la injectoare parca is 2 locuri in care se baga clemele eu am pus in aia de jos aia inseamna ca injectoarele stau nu ft adanc bagate in motor ...oare trebuia puse in cel de al 2lea loc ptr clema? inainte sal e dau jos.. era tot in aia in care am pus si acuma.. ma gandesc ca nah poate fostu propietar o mai lucrat si el si nu lea mai pus bine
*


Vezi ca te apropi de adevar din cate stiu injectorul se infige in rampa pana ce apuci se prinzi siguranta de ultima adancitura.... daca nu intra usor dai cu vaselina pe oring altfel apar diverse neplaceri si poti distruge oringul ( garnitura din cauciuc).
Uite pun o poza pe care Alin rehau a mai pus-o pe forum atunci cand a arata cum se curata injectoarele.
Injectoarele trebuie sa intre atat cat trebuie dartrebuie sa intre corect altfel nu are putere motorul indiferent ce-i faci spargi catalizatorul si degeaba schimbi bobina de inductie ,distributia , bujiile calculaorul corp clapeta senzori si tot nu are putere... se rezuma la aer fals sau un injector nu deschide corect.

This post has been edited by djasu82: 8 Mar 2009, 23:08

Attached thumbnail(s)
REMONTARE_SIGURANTA.jpg ( Size: 271.4k ) Number of downloads: 841
SE_UNG_GARNITURILE_LA_REMONTARE.jpg ( Size: 238.91k ) Number of downloads: 953


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafiozzo
post 9 Mar 2009, 00:14
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 17 May 07
From: .::Cluj::.




banu : mai sus o scris ca poate i de vina soferu , adica eu

iulian : azi am bagat de la petrom.. acum seara am iesit din cluj.. iam dat de pe loc 1 blana 2 blana 3 blana 4 blana.. mai sus de 130 no urcat nici cum:| iam dat a5a.. si scadea viteza


djbasu: maine voi da injectoarele jos le voi verifica pe toate 4 am citit pe forum cum se verifca si cum se curata sper.... ma rog.. sa fie de la asta alceva nu stiu ce sa i mai fac



nush dac imi aduc bine aminte da cand prinzi injectoarele de motor si acolo au cleme de metal si eu am pus.. in prima ... de jos adika.. injectoarele nu is bagate asa adanc.. maine le voi pune in celalat loc.. clema ma refer


--------------------
Ex : Supernova 2001 Opel Astra G CC 2003 Coupe
Now : Mondeo 2007 Limuzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 9 Mar 2009, 12:58
Post #49


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




ele intra adanc daca oringurilesunt unse cu vaselina daca nu te pacaleste am pati-o la un amic m-am sucitsi al naiba tot fasaia pe la unu sau altu ridicam putin de rampa fas si injectorul nu era intrat cum trebuie. Am vazut la alin ca a dat cu vaselina ca nu-mi trecea nici mie prin cap si al naibi injector a intrat ca in branza ma rog toate injectoarele . Eu apreciez acest forum ca si cel care stie sau nu ot se loveste de ceva care habar nu are. Apropo daca auzi un tacanit s-ar putea sa fie culbutorii prea stransi si aici se poate sa nu se alimenteze cu cat trebuie si sa nu urci mia sus de 130 .Culbutoriii de regula se regleaza pe admisie 0.1mm si pe evacuare 0.25.

This post has been edited by djasu82: 9 Mar 2009, 13:01


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafiozzo
post 9 Mar 2009, 13:12
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 17 May 07
From: .::Cluj::.




acuma ma duc sa rezolv cu injectoarele sper sa fie de acolo pai djbasu inainte,.. atingea viteze mai mari da acuma nu mai vrea...:| sper sa fie de la injectoare si le bag cat de adanc in motor se poate


chiar steam si ma gandeam...de ex pui intrun pulverizator umpic de benzina si pulverizezi la 1m de foc.. pan ajunge p foc.. dureaza ca sa arda.. asa e si cu injectoarele daca nu is destul de bagate in motor.. pan ajunge benzina la scanteie.. dureaza:D

This post has been edited by mafiozzo: 9 Mar 2009, 13:13


--------------------
Ex : Supernova 2001 Opel Astra G CC 2003 Coupe
Now : Mondeo 2007 Limuzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrew14_maverick
post 9 Mar 2009, 14:19
Post #51


Membru resemnat cu DSN...


Group: Members
Posts: 255
Joined: 14 November 07
From: Bucuresti




La mine schimbare a 2 injectoare si a filtrului de benzina au produs minuni pt motor, acum dimineata pot sa plec imediat ce il pornesc. Inainte trebuia sa il incalzesc 2-3 min minim ca sa pot pleca fara sa trepideze k naiba. Deci merita sa verifici injectoarele sa functioneze cum trebuie.


--------------------
Dacia SuperNova 2001 Clima Rosie - VL 09 DDD
Ignorance is bliss.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marduk8602
post 9 Mar 2009, 14:37
Post #52


4x4 offroad


Group: Members
Posts: 119
Joined: 6 September 07
From: bucuresti




mai din proprie experienta, cand se infunda un injector, incepe sa cam mearga in 3 cilindrii... adica la mine de fiecare data cand aveam problema asta era de la injectoare imbaxite...
o solutie e sa nu mergi cu rezervoru gol, sa nu ti mai traga toata rugina din el si o data pe luna minim sa faci plinu (sa ai macar 30 de litrii) si sa bagi o solutie de curatat injectoare.. io asa fac si de un an n am mai avut nici o problema, si ajunsesem de disperare sa merg cu injectoare noi de rezerva in porbagaj...
am avut ocazia sa merg pana am avut bani sa le schimb (cam o saptamana?) cu unu infundat complet si cu unu doar cand sarea de 2500 3000 de ture si facea presiune in el.... sa vezi porniri de la semafor biggrin.gif . era interesant cand le am verificat sa vad care i terminat si am scos 2 fise si mergea la fel... cand am scos de la un injector care mergea s a oprit tot motoru...


--------------------
dacia mcv cheala sep 2011 - B-26-YIR
minsk 125cc 1992 B-90-EAE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu_GTT
post 9 Mar 2009, 18:28
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.502
Joined: 11 May 08
From: BRASOV




Imi raspunde-ti si mie la intrebarea care am mai postat-o odata?

Cat de cald trebuie sa fie motorul ca sa ajunga relantiul de 750 rpm
Ca eu de cand am masina de 4 luni nu mi-a scazut sub 900 am vazut la o solenza ca tot la 900 era
Doar vara sau cand circuli mult cu masina ajunge la 750 rpm ??


--------------------
Dacia SuperNova 2002 Confort - BV 27 GTT
BMW e46 FL 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 9 Mar 2009, 19:04
Post #54


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




pai in 5 minute trebuie sa cada in 750 de ture cu masina in stationare iar daca s-a pus in miscare dupa 500-800 de metri trebuie sa ajunga la 750 daca nu scade sub 1200 sau 800 trebuie sa faci un diagnostic si reglat din soft sa stea la 750 de ture. Nici eu nu am crezut ca am 750de ture dar am vazut la itp ca aveam turatia stabila la mers de relantii .
Un injector defect se poate depista cu aparatul de masaura , el de obicei trebuie sa aiba o rezistenta de 14,6 ohmi daca are rezistenta mai mica se schimba deoarece are bobina lui spire in scurt. In rest se curata asa cum a prezentat si alin cum se curata injectoarele . Se poate face rost de decarburor si se scufunda injectoarele in solutia respectiva se tine o ora si dupa aceea se alimenteaza si se sufla la compresor asa fac cei din service.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu_GTT
post 9 Mar 2009, 19:37
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.502
Joined: 11 May 08
From: BRASOV




Zici ca numai la itp ai vazut ca iti sta la 750 pe turometru tot asa iti arata?
La mine sta la 900 pe turometru, dar cand sunt in masina cu geamurile inchise abia aud motorul


--------------------
Dacia SuperNova 2002 Confort - BV 27 GTT
BMW e46 FL 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafiozzo
post 10 Mar 2009, 00:18
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 17 May 07
From: .::Cluj::.




relu: linia aia de sub 1 acolo e 750 de turati...


in fine.. de la injectoare e la mine baiu nu am reusit sa fac nimic.. leam dat jos... leam dat curent de la baterie da nu pulverizau:| dadeau asa cativa picuri ft rar :| cum trebue sa pulverizeze unu ? care a mai incercat? pls spuneti`mi sa stiu


--------------------
Ex : Supernova 2001 Opel Astra G CC 2003 Coupe
Now : Mondeo 2007 Limuzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 10 Mar 2009, 15:37
Post #57


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(Relu_GT @ 9 Mar 2009, 20:37)
Zici ca numai la itp ai vazut ca iti sta la 750 pe turometru tot asa iti arata?
La mine sta la 900 pe turometru, dar cand sunt in masina cu geamurile inchise abia aud motorul
*


da tot asa arata daca nu arata nu scadea cu o linie in jos sub 1000 de ture cea ce inseamna 750 de ture iar cand pornesc motorul la rece turatia imi creste peste 1000 de ture cu o diviziune adica 250 de ture.
Mafiozzo cuplezi injectorul la baterie faci rost de un spray 2+2 pentru degripat surube dai jos capacul de la sprei inclusiv mustucul din capul spreiului introduci pe orificiu de admisie la injectorul tubul subtire si apesi cu injectorul daca nu ies doua jeturi scufunzi o ora doua injectoarele in decarbusol sau decarburor. In final repeti opreatiunea cu sprayul alimentand injectorul la baterie . Nu trebuie tinut mai mult de 30 de secunde alimentat curentul pe care il trage din baterie e in jur la 100mA.
De obicei se face un mic generator de impulsuri in curent continuu si asa se poate alimenta injectorul pentru caratare dar cum multi nu cunosc eletronica te poti rezuma doar la alimentarea lui pe direct. Daca se deschide si nu sunt orificiile infundate ies doua jeturi drepte.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafiozzo
post 10 Mar 2009, 17:50
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 17 May 07
From: .::Cluj::.




si am pus injectoarele de pe alta supper nova.. merge mai bine .. dar tot nu cum ar trebui sa mearga... asta ptr ca si astea sunt murdare care is pe masina dar le curat pe a le mele mai bine.. si am o nedumerire pe regulatoru de pe rampa de benzina pe a meu nu scrie nimic... pe celalat de pe cealalta suepr nova scrie made in germany ... why?


--------------------
Ex : Supernova 2001 Opel Astra G CC 2003 Coupe
Now : Mondeo 2007 Limuzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabynew1
post 10 Mar 2009, 18:41
Post #59


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 19 November 06
From: Bucharest




tot respectul,

cum ai degand sa cureti injectoarele?

sper ca intr-un loc specializat. fara apa si sapun smile.gif.. nu e carburatoru vechi de pe 1300 le lu tata de-l curata cu o sarma smile.gif.

stima,
gabriel


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji - 2003 - B-07-YTH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafiozzo
post 10 Mar 2009, 19:03
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 17 May 07
From: .::Cluj::.




da in loc specializat.. la mine la garaj..smile.gif)

nu folosesc apa si sapun aia o folosesc sa ma spal pe maini

le las. in noaptea asta in decarbusol ... leam pus de vreo o ora si deja i plin de mizeri in ligheanu unde leam pus


--------------------
Ex : Supernova 2001 Opel Astra G CC 2003 Coupe
Now : Mondeo 2007 Limuzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 11:08
Forum Renault