DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nu mai trage, Ce are oare ?

ti3sto
post 15 Mar 2009, 11:02
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 7 December 08
From: Bucuresti-Berceni




ce rol are acel bidonas? biggrin.gif va rog ca sa stiu si eu ca ieri l-am scos de la locul lui ca aveam nevoie sa umblu la semnalizare si nu stiam ce este mellow.gif


--------------------
Dsn SuperNova 2000 1.4
-----------Tractari Auto Non Stop -------
Cel mai mic pret, Bucuresti 100Lei

Tel :0769797963
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 15 Mar 2009, 19:28
Post #92


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




filtreaza vapori de benzina care se creeaza in rezervor si sunt utilizati dupa aceea in admisie sau invers din admisie in rezervor tongue.gif ma rog cum scrie in specificatiile pe care le-am postat , daca supapa controlata eletric cu ajutorul calculatorului nu lucreaza cum trebuie si aici poate apare defectiuni nu stiu in ce masura...


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafiozzo
post 15 Mar 2009, 21:37
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 17 May 07
From: .::Cluj::.




djasu si ce sa verific la aia ce ai spus u/


--------------------
Ex : Supernova 2001 Opel Astra G CC 2003 Coupe
Now : Mondeo 2007 Limuzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 16 Mar 2009, 18:56
Post #94


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




fiind o supapa eletromagnetica ar trebui sa deschida doar la comanda data de calculator in rest circuitul trebuie sa fie etans adica sa nu treaca prin supapa . Si asta se verifica la 12V nu se tine mult , se sufla prin ea atunci cand e actionata eletric . Daca trece aer cand sufli e ok daca nu chiar daca e conectata la 12V e defecta sau invers daca nu e conectata la 12v si trece aer prin ea la fel e defecta. Oricum nu cred ca se defecteaza asa de repede .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lazargabi
post 16 Mar 2009, 19:02
Post #95


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 15 September 08




Ai masian de noua?....poate nu are km reali.....


--------------------
Dacia Supernova 2001 rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 16 Mar 2009, 20:29
Post #96


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(lazargabi @ 16 Mar 2009, 20:02)
Ai masian de noua?....poate nu are km reali.....
*


ce treaba ai km cu problemele lu mafiozzo blink.gif


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reckno
post 18 Mar 2009, 00:03
Post #97


Adaug tampiti in lista de warn logs!


Group: Members
Posts: 523
Joined: 18 June 07




Si eu am o problema nasoala rau de vreo 2 saptamani.

Am mers mult pe rosu o perioada si am schimbat filtrul de benzina la 15k km in loc de 10k km.
Simptomele pe care le-am avut saptamana trecuta:
-masina mergea in hopuri, la turatii scazute (1800-2000) daca bagam piciorul mai tare in acceleratie, aveam cateva zvacneli de motor pana cand ajungea la turatii mai ridicate >3000.

Am zis ca sunt injectoarele infundate...le-am desfundat in garaj cu spray de contacte. O perioada a mers mai bine. La cateva zile iar am avut aceleasi simptome doar ca din zvacniturile motorului mi s-a rupt suportul motorului.

Acum am schimbat filtrul de benzina, am schimbat si suportul motorului (150 lei suportul in service, piesa nu era de origine, si manopera 50 ron). Am mai incercat sa desfund si injectoarele dar degeaba. Tot acelasi lucru mi se intampla: cand sunt la turatii mici si accelerez mai tare, motorul zvacneste, parca se inneaca de cateva ori pana ajunge la o turatie mai mare.

Dati-mi va rog niste idei ce sa caut si ce sa fac ca nu mai imi dau seama....

Citind din posturile voastre referitor la uleiul in filtru de aer...nu am desfacut filtrul inca sa vad daca e imbibat cu ulei, dar am vazut cand am scos rampa de injectoare ca furtunul cu ulei care ajunge la filtru e mereu umed cu ulei iar corpul clapeta e uleios...voi ziceti ca trebuie segmentare la ulei in motor .... eu zic ca e inevitabil sa nu intre deloc...acum care sunt simptomele de la ulei in motor pe circuitul de alimentare? bujii afumate?

Va rog ajutati-ma in special cu zvacniturile de care am vorbit.
Multumesc!



--------------------
Renault Megane Coupe 2011 - MAG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian sn2001
post 18 Mar 2009, 00:35
Post #98


Membru fost incepator


Group: Members
Posts: 490
Joined: 24 April 07
From: galati




Ultima data cand am patit ceva asemanator cu ce spui tu erau bujiile.Nu mergea in 3 dar nici nu mai mergea motorul asa....rotund.Iar daca acceleram brusc in treapta mica dadea niste rateuri de iesea din viteza masina.
Am skimbat filtrul de benzina si bujiile.Mecanicul a spus ca bujiile erau de vina.


--------------------
dacia supernova 2001 confort
cap sa ai ca mintea vine dup-aia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 18 Mar 2009, 20:05
Post #99


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




bujii , bobina de inductie , pompa de benzina ... .Nu ai treba cu uleiul ideea e sa nu fie in exces atunci se schimba furtunul respectiv daca nu se gaseste o diuza mica pentru inlocuirea din furtunul respectiv. Eu zic sa sufli corpul calepeta si motorasul pas cu pas cu un spray de carburator...


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pynky_2231
post 21 Mar 2009, 20:00
Post #100


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 2 October 08
From: Bucuresti




am si eu o problema .. Ii dau 3000 de ture in 1 viteza .. si cand Ii dau a 2`a ... zici ca moare ... ce sa fie .. ambreiaju ... ?


--------------------
Dacia Logan 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 21 Mar 2009, 21:50
Post #101


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Ambreiajul ... nu, ca atunci s-ar tura "in gol". La ce te referi cand zici ca "moare"?


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 21 Mar 2009, 22:20
Post #102


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




daca ar fi fost discul de ambreaj patina adica se accelera in golo motorul si nu urna din loc caroseria. Daca moare e alta belea.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 21 Mar 2009, 23:06
Post #103


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Noroc cu tine ... Ca eu nu am zis aceiasi chestie.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pynky_2231
post 22 Mar 2009, 01:30
Post #104


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 2 October 08
From: Bucuresti




nu stiu cum sa va explik .. dar .. v am zis. . Ii dau 1 blana si cand Ii dau a2`a ....nu mai are viata ... zici ca se infunda si o ia usor asa ...


--------------------
Dacia Logan 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ti3sto
post 22 Mar 2009, 23:35
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 7 December 08
From: Bucuresti-Berceni




rekno eu am patit asa ceva si era sueper enervant mergeam cu ea de parca o impingeam cand acceleram ...... aceleram foarte fin sa nu imi zguduie motoru masina mergeam cam ca plolitistii printre blocurii asa ince incet ca sa nu aiba sintomele spuse de tine....


rezolvare?

am observat dupa ce am pus un prieten sa imi accelereze masina ca nu conta daca stateam pe loc sau mergeam ..... imi facea la fel o acelera ba mai tare ba mai incet ... si am observat ca se auzea un ticait la bobina de inductie .. ziua nu vedeam ce este acolo ca era lumina puternica si nu vedeam ca imi fura curet si nu se duce in bujie ... am cerut ajutoru unui vecin mecanica re mi-a rezolvat problema cu o banda izoliera pe cilindru pe unde scapa curent , el a zis ca e spart dar eu nu am avut alta imrpesi e si am luat doar fisele (cablurile care fac legatura intre bujii si bobina) si asa a fost masina a mers f bine dupa aceea mergea ca si cum am mai cumparat o herghelie de cai .. masina nu mai zgvabea pana sa prinda viteza ce sa zic.. viata frate blush.gif


sfatu meu e sa vezi aprinderea si cum se face ea si cum trage aer

22 Mar 2009, 23:52:
acu ridic si eu o problema


dupa o revizie de wekend a masinii am observat ca la accelerare imi trage aer fals se aude si se simte cand accelerez dar doar la accelerare i-l identific .....ca la aspirator ca si cum aerul este tras.... am dat jos filtru de aer nu era nimic in neregula cu el si dupa ce am citit pe site cred ca aerul e tras pe la clapeta de la filtru de aer asa este? sunetu e localizat pe mijlocul mastii care acopera filtru de aer sleep.gif

va cer si eu parerile si o rezolvare icon_mrgreen.gif

This post has been edited by ti3sto: 22 Mar 2009, 23:52


--------------------
Dsn SuperNova 2000 1.4
-----------Tractari Auto Non Stop -------
Cel mai mic pret, Bucuresti 100Lei

Tel :0769797963
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 23 Mar 2009, 21:57
Post #106


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




e normal sa auzi ca se trage aer pe la motorasul pas cu pas fiindca compenseaza relantiul ...daca obturezi admisia de aer numai asa iti poti da seama ... In rest aer fals poate sa apara pe la rampa de injectie garnitura de la motorasul pas cu pas garnitura de la corpul clapeta cea de jos de pe interior.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai 83
post 24 Mar 2009, 16:35
Post #107


Membru stelist


Group: Members
Posts: 179
Joined: 9 May 07
From: Bucuresti nasol




Salut.Am si eu o problema cu masina,respectiv atunci cand apas usor frana si iau dupa piciorul de pe pedala se infraneaza masina si merge greu rau de tot.Sa intelegeti mai bine,daca am viteza si calc putin frana sa mai reduc viteza si ma apropii de semafor spre exemplu unde trebuie sa opresc nici nu mai e nevoie sa calc din nou frana ca se opreste ea,iar cand plec dupa aceea de pe loc merge infranata vreo cativa metri si o simt apoi cum are un zvac si isi revine.Am verificat frana la un mecanic si mi-a spus ca pistonasele sunt bune si nu e nici o roata infranata.Sa fie pompa de frana de vina???Repartitorul are vreo legatura cu problema mea ca cel pe care il am e cam pe duca am inteles.Mai nasol e ca din cauza asta si consuma cam mult.va multumesc!!!


--------------------
dacia super nova 2002-clima - B-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ti3sto
post 24 Mar 2009, 18:22
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 7 December 08
From: Bucuresti-Berceni




QUOTE(djasu82 @ 23 Mar 2009, 21:57)
e normal sa auzi ca se trage aer pe la motorasul pas cu pas fiindca compenseaza relantiul ...daca obturezi admisia de aer numai asa iti poti da seama ... In rest aer fals poate sa apara pe la rampa de injectie garnitura de la motorasul pas cu pas garnitura de la corpul clapeta cea de jos de pe interior.
*




eu ma gandeam ca e corpu clapeta sa traga pe acolo aer fals si din cauza aia sa se auda fsss cand accelereaz dar doar cand accelerez se aude dar poate sa fie si normal ce se intampla eu doar am ridicat problema ca am observat aceasta nici nu stiu ce e problema sau functionarea motorului


--------------------
Dsn SuperNova 2000 1.4
-----------Tractari Auto Non Stop -------
Cel mai mic pret, Bucuresti 100Lei

Tel :0769797963
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 26 Mar 2009, 15:35
Post #109


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




fasul il auzi la relantii cand trage nu-ti mai dai seama cine spune ca trage pe la corp clapeta se poate insela doar daca are origurile de la copul clapeta rupte sau nu exista. Si din cate stim corpul clapeta e presat de filtru de aer ... Te poate pacali parcursul aerului prin admisie. Daca trage aer fals se trage doar pe la injectoare si asta iti dai seama doar daca misti rampa stanga dreapta usor .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasile
post 28 Mar 2009, 14:09
Post #110


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 5 October 04




mafiozzo, ma bag si eu in discutie pentru ca m-am confruntat si eu cu simptome asemanatoare la supernova. Din pacate nu i-am dat inca de capat pentru ca nu mai folosesc masina aia acum, insa trebuie sa o rezolv intr-o zi, chiar daca nu e asa de deranjant. La mine are o intarziere sesizabila la accelerare, chiar si pe liber, nebagata in viteza. Am incercat si eu toate variantele: am schimbat pompa de benzina, am inlocuit sonda lambda, bobina de inductie, am curatat injectoarele, motorasul pas cu pas, toate releele si sigurantele. SI NIMIC, la fel are acea intarziere de raspuns la acceleratie. Daca problema nu este din calculator, atunci eu mai gesesc o cauza, si anume regulatorul de presiune. Probabil ca vacuumul nu mai functioneaza corespunzator si nu mai este corelat cu turatia masinii. Insa varianta asta nu am verificat-o. Incearca sa pui o rampa cu tot cu injectoare si cu regulator de pe o alta supernova care merge bine si vezi ce se intampla. Probabil ca intr-o zi vom gasi un raspuns la acest tip de comportament al supernovei.


--------------------
dacia supernova - IS-05-AAC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafiozzo
post 30 Mar 2009, 23:21
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 17 May 07
From: .::Cluj::.




vasile am pus si alt regulator... zilele astea sper sa pot regla tachetii.. ca imi bat .sper sa fie de acolo :| nush ce sa i mai fac.. tot nu iam dat de cap

<span class='edit'>30 Mar 2009, 23:27:</span>
imi spune cineva jocu tachetilor la rece si la cald .. pls .. da sa fie corect:| in cartea mea a masinii scrie numa la rece.. la admisie 0,1 si la evacuare 0,25

This post has been edited by mafiozzo: 30 Mar 2009, 23:28


--------------------
Ex : Supernova 2001 Opel Astra G CC 2003 Coupe
Now : Mondeo 2007 Limuzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 31 Mar 2009, 08:42
Post #112


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




pai se regleaza numai la rece...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafiozzo
post 31 Mar 2009, 10:20
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 17 May 07
From: .::Cluj::.




ok deci la rece... la admisie tre 0.1 si la evacuare 0.25?


--------------------
Ex : Supernova 2001 Opel Astra G CC 2003 Coupe
Now : Mondeo 2007 Limuzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 31 Mar 2009, 10:20
Post #114


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




doar la rece se regleaza culbutorii ! Da 0.1A si 0.25E.

This post has been edited by djasu82: 31 Mar 2009, 10:21


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasile
post 31 Mar 2009, 10:49
Post #115


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 5 October 04




mafiozzo, verifica si furtunul regulatorului de benzina care face legatura cu motorul. Sa fie strans bine, etans la ambele capete ca altfel se pierde din vacuum.


--------------------
dacia supernova - IS-05-AAC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rezso
post 2 Apr 2009, 12:32
Post #116


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 2 April 09




Am o supernova.Am observat timp de doua zile ca nu tage calumea,pana sa-mi dau seama ca am un por pe conducta de benzina de la rezrvor,sub usa fata dreapta. La service au taiat bucata de conducta si au pus un furtun de presiune in locul conductei taiate. Parca a reinviat motorul, tragea normal, accelera la cea mai mica pedala.Dupa 100km parcursi iarasi mu mai trage calumea.,dar nu observ pierderi de benzina.Imi trebuie timp dublu sa ajung la aceeasi viteza ca inainte.Cand ridic piciorul de pe acceleratie scade viteza de parca as frana.Cand pornesc in a I-a simt o trepidatie.
Ati patit careva asa? Aveti vre-o sugestie?
Multumesc.


--------------------
Dacia super nova 2001/R52315 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reckno
post 3 Apr 2009, 09:00
Post #117


Adaug tampiti in lista de warn logs!


Group: Members
Posts: 523
Joined: 18 June 07




QUOTE(ti3sto @ 22 Mar 2009, 23:35)
rekno eu am patit asa ceva si era sueper enervant mergeam cu ea de parca o impingeam cand acceleram ...... aceleram foarte fin sa nu imi zguduie motoru masina mergeam cam ca plolitistii printre blocurii asa ince incet ca sa nu aiba sintomele spuse de tine....
rezolvare?

am observat dupa ce am pus un prieten sa imi accelereze masina ca nu conta daca stateam pe loc sau mergeam ..... imi facea la fel o acelera ba mai tare ba mai incet ... si am observat ca se auzea un ticait la bobina de inductie .. ziua nu vedeam ce este acolo ca era lumina puternica si nu vedeam ca imi fura curet si nu se duce in bujie ... am cerut ajutoru unui vecin mecanica re mi-a rezolvat problema cu o banda izoliera pe cilindru pe unde scapa curent , el a zis ca e spart dar eu nu am avut alta imrpesi e si am luat doar fisele (cablurile care fac legatura intre bujii si bobina) si asa  a fost masina a mers f bine dupa aceea mergea ca si cum am mai cumparat o herghelie de cai .. masina nu mai zgvabea  pana sa prinda viteza ce sa zic.. viata frate blush.gif 
sfatu meu e sa vezi aprinderea si cum se face ea si cum trage aer

<span class='edit'>22 Mar 2009, 23:52:</span>
acu ridic si eu o problema
dupa o revizie de wekend a masinii am observat ca la accelerare imi trage aer fals se aude si se simte cand accelerez  dar doar la accelerare i-l identific .....ca la aspirator ca si cum  aerul este tras.... am dat jos filtru de aer nu era nimic in neregula cu el si dupa ce am citit pe site cred ca aerul e tras pe la clapeta de la filtru de aer asa este? sunetu e localizat pe mijlocul mastii care acopera filtru de aer  sleep.gif

va cer si eu parerile si o rezolvare  icon_mrgreen.gif
*




Te rog spune-mi si mie care e problema cu fisele...dupa ce am schimbat bujiile a mers mai bine dar tot mai zvacneste...la bobina de inductie trebuie schimbat ceva....
mersi...


--------------------
Renault Megane Coupe 2011 - MAG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marco24
post 12 Apr 2009, 23:12
Post #118


Membru...


Group: Members
Posts: 592
Joined: 22 February 06
From: Cluj-Napoca/Rm.Valcea




...astazi am avut ocazia sa dau o tura cu masina colegului Maffiozo. O masina care aparent nu are nimic, relantiul nu fluctueaza..dar cand bagi piciorul in acceleratie e jale. Masina asta nu se tureaza...apesi pedala la maxim si mai nimic. A schimbat omul asta tot ce se putea(din cate-mi zice el): bujii, fise,bobina,corp clapeta,injectoare, regulator si pompa de benzina, distributie(megea la fel si inainte s-o schimbe), lichid racire(asta nu prea are legatura dar..). Am inteles ca nu are catalizator(nush cat poate influenta asta) iar pompa de apa huruie(asta din cauza ca nu a schimbat-o odata cu distributia), care iar nu stiu daca poate influenta proasta acelerare a masinii. Ulei nu papa, a reglat de curand culbutorii...nu am idee ce se intampla cu masinuta asta.
Cine are vreo idee...haideti cu ea mai aproapem sa-l ajutam. icon_mrgreen.gif

This post has been edited by Marco24: 12 Apr 2009, 23:18


--------------------
Dacia Logan 1.6 16v / BMW E46
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafiozzo
post 12 Apr 2009, 23:24
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 17 May 07
From: .::Cluj::.




.....Astept pareri si sugesti :| alu marco asa cum e papa ulei are compresia ft diferita de la un piston la altu.. dar cand iti bagi picioru in ea merge.. a mea.. sta.. de zici ca i pensionara


--------------------
Ex : Supernova 2001 Opel Astra G CC 2003 Coupe
Now : Mondeo 2007 Limuzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 13 Apr 2009, 14:50
Post #120


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




regleaza culbutorii asa cum e scris la carte si verifica pe admisie cu inca 2 lere in afara de prima lera principala si anume una cu dimensiune mai mica decat lera principala si alta cu o dimensiune mai mare. Deci admisie 0.1 evacuare 0.25 totul cu motorul rece sau dupa 2 ore dupa ce s-a optit motorul. Ai resoftat calculatorul masini ? catalizatorul nu are treaba cu sau fara el , el dar filtreaza si retine noxele nocive care sunt arse in prealabil.
Vezi in poza... cum reglezi culbutorii .

This post has been edited by djasu82: 13 Apr 2009, 14:55

Attached thumbnail(s)
10_35.jpg ( Size: 126.7k ) Number of downloads: 476
10_34.jpg ( Size: 124.87k ) Number of downloads: 498


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 11:07
Forum Renault