Turatii variate la relanti, am ramas fara solutii
![]() ![]() ![]() |
Turatii variate la relanti, am ramas fara solutii
crissoo7 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 8 August 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
Decembrie '97
|
|||
Sorin_18 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
furtunul cu diuza il mai ai??sau verifica sa nu fie iesit
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
crissoo7 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 8 August 08 ![]() |
nu lispseste nici un furtun din cate stiu eu... dar care ar fi ala (spre rusinea mea nu stiu, sunt incepator)?
|
--------------------
Dacia
1310 L
Decembrie '97
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
nimeni nu sa nascut invatat,este cel care vine de la galerie/pata calda la carburator,pe el are o diuza verifica daca mai este la locul ei
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
crissoo7 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 8 August 08 ![]() |
deci acolo am un furtun din plastic in forma de T, intr-o parte vine un furtun de la chiuloasa, iar in cealalta parte e un alt furtun care sincer nu stiu unde duce.. banuiesc ca zici de al doilea... Daca e asa, nu l-am verificat, dar stiu ca e acolo... si nu stiu despre ce diuza vorbesti...
|
--------------------
Dacia
1310 L
Decembrie '97
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
da despre al doilea este vb,uitate pe el,trebuie sa aibe o diuza
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
hopa...domnu crissoo7 a trecut la gotronic:)
furtunul cu diuza iese din T si coboara pe sub carburator si se infige in galerie;il scoti cu grija si vezi ca pe el ai un "dop"(sau il poti simti la pipait)..daca e acolo...nu uita ce am zis eu de bujiile alea(4 de 5 feluri) SPOR! si in cele din urma nu uita sa verifici si jiclorul de relanti(dai jos gatul de lebada din capul carburatorului,iar acel jiclor e un surub infiletat FIX perpendiculat pe carburator care dupa ce il desfaci contine jiclorul....ar putea infundat) |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
sau vezi daca nu trage aer fals pe la servofrana.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
crissoo7 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 8 August 08 ![]() |
da'.. cred ca-mi lipseste diuza.. tocmai am fost si am verificat
![]() ![]() Am sa incerc sa pun maine un furtun cu diuza sa vad rezultatele ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
Decembrie '97
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
de unde iti pleaca furtunul spre carburator?din galerie sau din pata calda??
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
crissoo7 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 8 August 08 ![]() |
pff.. nu stiu .. exact de sub carburator.. banuiesc ca din galerie...
|
--------------------
Dacia
1310 L
Decembrie '97
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
pei poate veni si din pata calda si daca vinde din pata calda nu mai este diuza pe furtun si trebui cautata problema in alta parte
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
crissoo7 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 8 August 08 ![]() |
pai si cum imi dau seama daca e din galerie sau pata calda...?
|
--------------------
Dacia
1310 L
Decembrie '97
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
pai iti trebe o scula foarte complicata sa te uiti. Ii zice ochi.
pata calda = flansa de aluminiu sub carburator. daca e in galerie inseamna ca trebuie sa fie duza in el. Io zic ca are duza pentru ca daca nu avea motoru ala nu statea la relanti deloc. Pur si simplu sub 2000 de ture nu statea. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
crissoo7 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 8 August 08 ![]() |
M-am uitat si sigur n-am duza... si nici nu moare motorul.. pur si simplu variaza turatiile intre ~600 - 1100 ture... variatii foarte dese... astept alte solutii
|
--------------------
Dacia
1310 L
Decembrie '97
|
|
Minel |
![]()
Post
#16
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(crissoo7 @ 27 Feb 2009, 22:43) M-am uitat si sigur n-am duza... si nici nu moare motorul.. pur si simplu variaza turatiile intre ~600 - 1100 ture... variatii foarte dese... astept alte solutii Insemna ca , carburatorul ii reglat NU, rezulta ca ai amestecul bogat de tot din moment ce nu iti moare motorul fara diuza , cred ca cu ea montata , ti-ar afuma bujiile imediat ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
crissoo7 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 8 August 08 ![]() |
am reglat amestestecul cu acel surub dupa metoda cunoscuta pe forum, avansul l-am reglat dupa metoda aprinderii electronice (scria pe fisa tehnica cum)... in sarcina merge foarte bine... doar daca ar trage aer fals.. zic eu... pareri.. ceva?
|
--------------------
Dacia
1310 L
Decembrie '97
|
|
Minel |
![]()
Post
#18
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(crissoo7 @ 27 Feb 2009, 22:51) am reglat amestestecul cu acel surub dupa metoda cunoscuta pe forum, avansul l-am reglat dupa metoda aprinderii electronice (scria pe fisa tehnica cum)... in sarcina merge foarte bine... doar daca ar trage aer fals.. zic eu... pareri.. ceva? Pai iti trage aer fals prin acel furtun , din moment ce nu ai diuza pe el ,care are o gaura calibrata de phi2 , iar tu , acum ,fara acea diuza calibrata pe furtun ce crezi ca se intampla ...... ![]() This post has been edited by Minel: 28 Feb 2009, 09:42 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
slaiciprian |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
pune diuza aia, e de fapt un fel de plastic cu o gaura in el, 0.5 lei costa.
prinde-l cu un colier, vezi ca are tendinta sa fie aspirat prin carburator... |
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
problema a fost rezolvata 99%..las proprietarul sa vorbeasca( e masina lui)
PS:in leg cu aceal pata calda(cu 3 stuturi)....ce ar putea fi in neregula la ea incat sa influenteze mersul?si ce face(la propriu)?am citit topicul cu UISul modificat dar as vrea daca se poate un raspuns mai scurt:P ) |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
crissoo7 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 8 August 08 ![]() |
Mii de multumuri lui CandyMan13, care pana la urma i'a dat de capat... erau de vina bujiile, desi chiar ieri am cumparat un set de bujii Bosch, care nu erau bune, iar azi la recomandarea lui Candyman, am pus bujii Sinterom care merg struna. Inca mai simt niste variatii de turatie, dar foarte mici in comparatie cu cele care le aveam inainte.
p.s. apropo de pata calda, cand scot furtunasul ala cu diuza (pana la urma avea diuza in el) din T, nu se simte absolut nici o diferenta si m-am gandit ca e dusa flansa aia cu 3 stuturi, si am schimbat-o cu una noua (cea veche avea si stuturile foarte uzate), dar la fel, nu se simte nici o diferenta cand scot furtunul... |
--------------------
Dacia
1310 L
Decembrie '97
|
|
Minel |
![]()
Post
#22
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Pai normal ca nu se simte , deoarece , aceal pata calda cu 3 stuturi , are o gaura calibrata in cel de-al 3 stut de phi 2mm , ca ii pe post de "diuza" .
La "pata calda "cu 3 tevi , acea diuza de pe furtun, nu isi are rostul ! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
numai in cazul decalibrari acelei gauri se pune o diuza pe furtun
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#24
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Nu se decalibreaza ! Nu se monteaza intre T si orificiul de pe pata clada un furtun cu diuza in el altfel riscul e sa deschizi mai mult clapeta de acceleratie ... cu un reglaj prost rezulta consum mare si bujii negre.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 28 Feb 2009, 19:19) Nu se decalibreaza ! Nu se monteaza intre T si orificiul de pe pata clada un furtun cu diuza in el altfel riscul e sa deschizi mai mult clapeta de acceleratie ... cu un reglaj prost rezulta consum mare si bujii negre. te contrazic,se poate decalibra,dar asta din prostia omului(cunosc un caz) |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#26
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
pai da cine dracu il pune sa bage surubelnita ,cui sau mai stiu eu ce ca sa decalibreze gaura. Daca e gaura mare se dozeaza amestec mai mult deci surubul orizontal deschis mai mult ... consum mai mult daca e prea stramta acelasi drac se desface mai mult clapeta altfel nu se stabilizeaza la relantii turatia motorului.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
cum am spus,din prostie,credea el ca sa infundat si a incercat sa o desfunde,cu un cui parca:
![]() |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
crissoo7 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 8 August 08 ![]() |
m-am apucat sa curat carburatorul, l-am scos si acum sta in baie de decarbusolv, in speranta ca voi scapa si de acele mici variatii de turatii care au mai ramas (200-300 ture). Daca nici asa nu voi scapa, inseamna ca tre sa caut in alta pare. Aprinderea e buna, am scanteie la fiecare bujie, dupa cum am zis mai sus, sunt schimbate azi. Deci altceva nu stiu ce ar mai putea avea...
|
--------------------
Dacia
1310 L
Decembrie '97
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
joc la ax-ul delcoului, pinionul ala de sub delcou...uzuara inegala in partea aia unde calca platina...deci din delcou as crede eu. Din carburator nu cred sa mai ai probleme.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
crissoo7 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 8 August 08 ![]() |
Azi dimineata am montat carburatorul inapoi dupa ce l-am curatat si suflat in el cu aer comprimat (aproape ca straluceste
![]() 1. Tot mai am variatii de turatii, uneori mai mici, alteori mai mari, deci nu sunt constante. 2. Problema nu e de la carburator si apropo de carb, se simte o imbunatatire in mers, nu la relanti. 3. Cand accelerez, apoi schimb viteza, in momentul cand calc ambreajul, acul turometrului scade destul de lent (banuiesc ca e bine asa), dar in momentul cand calc frana, scade mai repede. 4. Daca franez de mai multe ori consecutiv, scade turatia foarte mult, aproape sa moara motorul. 5. Ieri, cand Paul (candyman13) ma ajuta sa rezolvam problema, a descoperit un furtunas din ala care se foloseste la sistemul de stropire a parbrizului [pozele de mai jos], pe circuitul de servo la frana (banuiesc ca ala e), iar acel furtunas intra undeva pe la bord. Daca il scot din T-ul ala de pe circuit, se opreste motorul, iar daca astup stutul ala unde intra furtunul cu degetul, nu se vede nici o diferenta intre asta, sau furtunul pus. Problema e ca acest furtun pare infundat, pt. ca, cand suflu in el, suflu foarte greu. ![]() QUOTE joc la ax-ul delcoului, pinionul ala de sub delcou...uzuara inegala in partea aia unde calca platina...deci din delcou as crede eu. Din carburator nu cred sa mai ai probleme. singurul joc care il am la ax, este acel joc sus-jos, care din cate am inteles e normal This post has been edited by crissoo7: 1 Mar 2009, 11:50 Attached thumbnail(s) DSC02573.JPG ( Size: 316.86k ) Number of downloads: 384 DSC02574.JPG ( Size: 263.19k ) Number of downloads: 395 |
--------------------
Dacia
1310 L
Decembrie '97
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 22:06 |