DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 4 5 6 7 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dragii nostri instructori, Nu-mi vine sa cred

axel
post 2 Apr 2005, 12:34
Post #151


Membru autentic


Group: Members
Posts: 603
Joined: 20 November 04




QUOTE(MAS @ 24 Feb 2005, 23:56)
Eu mi-am format reflexul ca mai intai sa apas pe frana si apoi ambreiajul... La scoala de soferi n-am invatat decat sa-i injur mai bine pe participantii la trafic, altceva nimic... scoala adevarata am facut-o cu tata care sunt sigur ca poate sa dea lectii de condus multor instructori auto din ziua de azi... nu de alta, dar cand ai in jurul a 1 MILION SI CINCI SUTE - SASE SUTE de Mii de Km iti cam permiti sa iei in bascalie marea majoritate a asa-zisilor instructori de "scoala noua"...
Parerea mea
*


corect!si tata a "implinit" 1 milion de km de ceva timp si zic eu ca da sfaturi mai bune ca multi dintre instructori


--------------------
renault clio 1.4 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 2 Apr 2005, 12:56
Post #152


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




bogdan problema nu e daca se uzeaza sau nu ceva. important este sa reactionezi in timp util. daca iti formezi reflexul sa apesi ambreiajul inainte sau o data cu frana sigur pierzi niste sutimi de secunda la apasarea franei, care pot fi foarte importante uneori. sunt momente cand conduci si efectiv nu ai timp sa te mai gandesti ca de data asta e nevoie sa apas prima data frana, ci actionezi din reflex, si daca acesta s-a format sa fie conditionat de ambreiaj poate fi rau. altfel daca stii ca frana e number one ai cateva sutimi de secunda la franare in plus, care insemamna metri la distanta de franare. 60km'h inseamna vreo 16,6 m/s, iar in 10 sutimi cred ca faci 1,5 metri ...daca nu gresescla calcule e o distanta care uneori poate insemna f mult.


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 2 Apr 2005, 21:34
Post #153


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Pe mine instructorul m-a invatat sa apas concomitent cu frana si ambreiajul si . Dar chiar m-a certat cand la semafoare aveam tendinta de a tine masina in viteza cu ambreiajul apasat. Era mai simplu asa, ca nu maipirdeam timp. Dar asta fiindca nici nu luesem carnet. Si dupa ce am luat carnet cateva luni tot asa am mers, dupa aia m-am obisnuit. Ata de mult m-am obisnuit incat acum daca stiu ca trebuie sa stau chiar si 5 secunde tot scot masina din viteza. In ce priveste apasarea ambreiajului concomitent sau inaintea franei eu intai apas frana si cand scade turatia simtitor atunci apas si ambreiajul sa nu dea in nas motorul.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daedalus
post 2 Apr 2005, 22:57
Post #154


sound addicted


Group: Members
Posts: 947
Joined: 1 March 05
From: Bucuresti




Eu am avut un instructor excelent. Este acelasi instructor pe care l-a avut si tata la vremea lui cand a facut scoala. A observat si la mine ca apas ambreiajul inainte de frana, pentru ca imi era teama sa nu se opreasca motorul si mi-a atras atentia sa nu mai fac asta, dar la un moment dat nu mi-a mai zis si oricum incepusem sa apas ambreiajul mai putin. Si acum am aceeasi problema sa zic asa dar pot sa ma concentrez mai bine asupra acestui lucru avand deja peste 5000 km la activ, insa tot il mai apas uneori. Treaba e ca daca nu este de schimbat viteza intr-o treapta inferioara, adica sunt cu a 3-a sa zicem la 3000 de ture si trebuie sa incetinesc un pic mai repede decat imi poate oferi frana de motor. Ei bine, apas frana fara sa apas ambreiajul pana ajung pe la 1800-2000 de ture sa zic dupa care trebuie sa accelerez din nou (orasul ma obliga sa fiu "activ" in condus ca altfel ma injura toti daca merg ca mortul), dardaie motorul si se scutura putin, neavand turatie suficienta. Si de aceea de obicei mai calc ambreiajul (ori daca nu sunt hotarat sa schimb viteza sau nu, astept sa vad cum e situatia) si ii dau drumul usor cu ceva acceleratie si isi continua frumos masina drumul mai departe. E gresit ce fac sau chiar trebuie sa renunt la ambreiaj? La semafor nu stau cu el calcat si in viteza 1, dar fac asta dupa ce s-a pus rosu la pietoni.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI 2004 - B xx FTU
mda
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 2 Apr 2005, 23:26
Post #155


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Pai e normal ca daca iti tremura motorul trebuie sa il calci putin, ca altfel chinui motorul degeaba. Cred ca un mare rau care i-l poti face motorului este sa il tii subturat si dupa aia sa il fortezi sa urce in ture. Si eu merg subturat dar nu il fortez. Adica accelerez lin si foarte foarte rar imi tremura masina. Asta se intampla cand ma apropii de cel din fata si cand mai am putin sa opresc ala porneste. Viteza e mica, treapta e a doua si teoretic ar trebui sa bag a I-a dar asta nu o fac niciodata in mes, asa ca tremura putin motorul.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ottoMan
post 3 Apr 2005, 09:06
Post #156


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 19 March 05
From: Bucuresti




intimplator la scoala de soferi am avut parte de un instructor bun. era sofer bun si pedagog bun. eu m-am dus acolo cu ideea in cap ca stiu sa conduc. credeam ca cele citeva manevre cu dacia lui varu-miu facute in spatele blocului inseamna sofat. m-am inselat, mi-a demonstrat ca nu e asa si m-a invatat cum trebuie sa conduc. legat de frina, mi-a spus de la inceput sa nu calc ambreiajul concomitent cu frina, sa beneficiez si de frina de motor. si a insistat pina am facut cum a vrut el. si a devenit obisnuinta si acum fac la fel.

dar cind am facut scoala pentru A (motociclete) am vazut ce inseamna instructor. si p-asta am facut-o inaintea celeilalte. am avut parte de instructorul tipic: grasun, cu mustata, cu un inceput de chelie si mereu nervos. urla... urla ca descreieratu' la noi, chiar daca nu faceam nimic altceva decit sa dam ture cu tricicleta din dotare prin poligon. nu ne-a invatat nimic, nu ne-a spus nimic. ne dadea angrenajul si de cele mai multe ori pleca cu alt cursant in trafic, cu masina. se intorcea dupa o ora jumate, ne lua jucaria si ne trimitea acasa. ce am invatat acolo a functionat perfect la examen. l-am luat din prima. dupa aceea, in trafic.... a fost un cosmar !

acum, metoda de a invata e aceeasi, te plimbi numai in poligon. mai rau e ca si examenul e numai in poligon acum (eu macar am dat si proba de traseu, cu politaiul in circa).

This post has been edited by ottoMan: 3 Apr 2005, 09:07


--------------------
Nissan Breack Primera 1998 - B-45-WJG
siguranta este asigurata de centura de siguranta.
intotdeauna.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luck33ro
post 21 May 2008, 11:00
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.720
Joined: 8 March 06




QUOTE(axel @ 2 Apr 2005, 12:34)
corect!si tata a "implinit" 1 milion de km de ceva timp si zic eu ca da sfaturi mai bune ca multi dintre instructori
*


Instructorul te invata sa conduci regulamentar a.i. sa poti obtine permisul de conducere...1000000 km nu demonstreaza nimic . 100.000 km in oras cred ca echivaleaza cu 10.000.000 km afara smile.gif

Ce topic dragut ... Toata lumea vorbeste doar de instructori, nimeni nu pomeneste de profesorii de legislatie, mecanica, teoria automobilului. Aveti pretentii ca amaratul ala de instructor sa le faca pe toate in alea 30 de ore didactice? In primul rand instructorii nici nu ar trebui sa primeasca elevii la ore daca nu si-au insusit temeinic legislatia rutiera .
In schimb au pretentii ca nu i-au invatat instructorii cum functioneaza ambreiajul si cutia de viteze biggrin.gif

This post has been edited by luck33ro: 21 May 2008, 11:03


--------------------
*** ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalin78
post 7 Oct 2014, 15:14
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 27 April 13
From: pitesti




dau cu nuca in perete ...cu toate ca si imi asum criticile de rigoare dar de abia acum am vazut acest topic
LA NOI TARA CEA MAI MARE PROBLEMA ESTE MENTALITATE SI LIPSA TOTALA DE EDUCATIE RUTIERA....NU CEA LEGISLATIVA ....SCRIPTICA CUM VRETI SA I SPUNETI ....SI CEA MORALA ....ASA CA NU BLAMATI INAINTE CE A CUNOASTE TOATE ASPECTELE....


--------------------
dacia sport 1986 - ag ygi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmwh548
post 7 Oct 2014, 15:26
Post #159


Membru cu insomnii


Group: Members
Posts: 1.943
Joined: 27 March 08
From: Iasi




Si de ce tipi la noi?

Daca nu stii semnificatia semnelor, ordinea de acordare a prioritatii, banda pe care trebuie sa circuli etc (adica toate nimicurile din legislatie) nu ai ce sa cauti la volan. Prinzi multe conducand efectiv, dar e important sa studiezi si amarata aia de legislatie, macar in scoala. In momentul in care te sui la volan se presupune ca stii teoria si instructorul te ajuta sa iti formezi reflexele ca sa o pui in practica, nu e de datoria lui sa te invete teoria.


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 7 Oct 2014, 15:41
Post #160


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(madalin78 @ 7 Oct 2014, 15:14)
dau cu nuca in perete ...cu toate ca si imi asum criticile de rigoare dar de abia acum am vazut acest topic
LA NOI TARA CEA MAI MARE PROBLEMA ESTE MENTALITATE SI LIPSA TOTALA DE EDUCATIE RUTIERA....NU CEA LEGISLATIVA ....SCRIPTICA CUM VRETI SA I SPUNETI ....SI CEA MORALA ....ASA CA NU  BLAMATI INAINTE CE A CUNOASTE TOATE ASPECTELE....
*



Ai vrut sa vezi ce-mi poate pielea si ai ajuns aici! radmasa.gif

Nu-i bai, ma bucur ca a fost reinviat acest topic... dupa cate imi amintesc esti primul instructor care posteaza aici... Acum avem ocazia sa aflam cum se vede acest subiect si din cealalta pozitie.

Ne vorbesti putin despre educatia rutiera si conduita preventiva? imbratisare.gif




--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalin78
post 7 Oct 2014, 15:48
Post #161


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 27 April 13
From: pitesti




Nu tip la nimeni ....nu acuz pe nimeni .....la fel Cum se ceara aptitudini pentru permis se poate învăța și sa ori 22 de puncte la sala discuția e de durata și se pornește de la un punct toni ne uitam la începători și vrem sa meargă ca profesioniștii
Încă data nu blamez nu tip la nimeni repet mentalitatea și educația morala este infima în multe cazuri inexistenta


--------------------
dacia sport 1986 - ag ygi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vet
post 7 Oct 2014, 16:12
Post #162


Membrul


Group: Members
Posts: 464
Joined: 9 December 07




Poti sa repeti?
Te rog frumos!


--------------------
Dacia Logan 2007 / KissFM 1.5 dCi
.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 7 Oct 2014, 16:24
Post #163


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




Despre ce e vorba p'aici???? huh.gif huh.gif


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 7 Oct 2014, 17:39
Post #164


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Despre puncte.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 7 Oct 2014, 17:43
Post #165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




O academica a volanului cu o haripata malatandata de un vet.


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 7 Oct 2014, 18:11
Post #166


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Aveti rabdare cu omu'! A postat de pe telefon, fiind in exercitiul functiunii. smile.gif


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalin78
post 7 Oct 2014, 20:47
Post #167


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 27 April 13
From: pitesti




Domnilor meseria ăsta dacă o putem meserie (atâta te cit ai permis ....ca dacă nu stai pe dreapta ).....trebuie sa plece de la niște idei sau mentalități
1 sa nu o faci pentru bani
2 sa gândești ca dacă nu instruiești bine poți fi chiat tu victima
3 răbdare și tutun
4 sa nu faci posesori de permis .....sa faci foaie
5 respect în trafic
Ăsta e mentalitatea mea .....
Omul este conceput în sa fel sa uite......oare am uitat în mod voluntar ...sau a dispărut răbdarea noastră a celor mai vechi în ale șofatului .....?!


--------------------
dacia sport 1986 - ag ygi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radian
post 7 Oct 2014, 20:51
Post #168


gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama...


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 17 January 05
From: petrosani




QUOTE(madalin78 @ 7 Oct 2014, 21:47)
...1 sa nu o faci pentru bani...
*



Mai, tu esti voluntar profesionist?


--------------------
dacia logan ambition 2005 - HD 06 LDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 7 Oct 2014, 20:54
Post #169


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Nu-ti mai aminetsti de omul cu taxi gratis?


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalin78
post 7 Oct 2014, 20:56
Post #170


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 27 April 13
From: pitesti




Fulger .....toată lumea știe sa facă copy... paste....și materie de legislație rutiera ...in materie de practica
RECOMANDAȚI -Mi mi și mie o carte de legislație ....retoric ...nu ?


--------------------
dacia sport 1986 - ag ygi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 7 Oct 2014, 20:59
Post #171


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(madalin78 @ 7 Oct 2014, 21:47)
1 sa nu o faci pentru bani
*


Doamne fereste, cum sa muncesti pentru bani? Cine s-ar fi gandit la asta? Doar vreun individ lipsit de etica si educatie morala. dry.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalin78
post 7 Oct 2014, 20:59
Post #172


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 27 April 13
From: pitesti




Mai ...eu nu câștig existenta din ăsta .....


--------------------
dacia sport 1986 - ag ygi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Han Solo
post 7 Oct 2014, 21:01
Post #173


Potiphar Breen


Group: Members
Posts: 355
Joined: 8 June 11
From: Arstotzka




Sunt eu usor de derutat, sau preopinentul chiar ridica probleme de comprehensiune?


--------------------
White Star Titanic 1912 - un an bun sa fii iceberg - 131428
Maidanezii ajung in bordelurile zoofililor europeni!

N-am nimic cu tine, va urasc pe toti :)

Rage against the dying of the light.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 7 Oct 2014, 21:02
Post #174


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Te intretin parintii, nevasta? Tranzactionezi combustibili de provenienta incerta? Ca pana la urma, ceva tot trebuie sa pui pe masa.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalin78
post 7 Oct 2014, 21:04
Post #175


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 27 April 13
From: pitesti




Dacă deja am ajuns la bășcălie ....Avem deja răspunsul la mentalitatea noastră ...ce urmează. ...Ultima comanda e întotdeauna prima....copacul și 100 la ora....

This post has been edited by madalin78: 7 Oct 2014, 21:07


--------------------
dacia sport 1986 - ag ygi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 7 Oct 2014, 21:05
Post #176


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Dupa accentul cu care scrie pare de alta nationalitate.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 7 Oct 2014, 21:07
Post #177


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Nus' ce sa zic. Asa or fi instructorii din Pitesti. Voluntari.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 7 Oct 2014, 21:09
Post #178


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




De aceea erau atiti amatori sa ia permisul acolo. Era gratis. In compensatie, examenul era sever.

This post has been edited by corbex: 7 Oct 2014, 21:09


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 7 Oct 2014, 21:14
Post #179


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(madalin78 @ 7 Oct 2014, 21:04)
ce urmează. ...Ultima comanda e întotdeauna prima....copacul și  100 la ora....
*



Asta suna a urarea voioasa "drum bun si la curbe tine-o drept!"


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalin78
post 7 Oct 2014, 21:18
Post #180


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 27 April 13
From: pitesti




Într a face un lucru bun și unul pentru bai e o mica mare diferență ....

7 Oct 2014, 21:20:
E o chestie legata de reflexe necondiționate ale omului ...sau aptitudine care trebuie sa și le însușească un bun sofer ....

This post has been edited by madalin78: 7 Oct 2014, 21:20


--------------------
dacia sport 1986 - ag ygi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 4 5 6 7 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 18:19
Forum Renault