DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dragii nostri instructori, Nu-mi vine sa cred

Puiu Tabara
post 23 Feb 2005, 14:13
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 28 November 04
From: Oradea, Timisoara




Dupa parerea mea in momentul cand apesi pe ambreaj, masina scapa de "retinerile" cutie + motor si castiga viteza, deci cel mai sigur este frana, dupa care ambreaj. A nu se uita ca se foloseste ambreajul cand se schimba viteza. Strict.


--------------------
dacia logan ambition - bh-04-yek
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mache
post 23 Feb 2005, 14:15
Post #32


Chibiț autorizat


Group: Members
Posts: 109
Joined: 25 May 04
From: Bucuresti




Scuze. Munceam. Nu mi-a explicat niciodata de ce. Cred ca un raspuns poate fi cel dat de George.

Nu uitati ca, de regula, elevii merg cu 30-40 km/h.

This post has been edited by Mache: 23 Feb 2005, 14:16


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - B-18-X...
"Și dacă-mi spune cineva cum ar pute să hie mai ghini, mă las de tăti, mă duc acolo, mă întorc înapoi, mă iau și pi mini..." - "Eu beu", Pavel Stratan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octa74
post 23 Feb 2005, 14:18
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 14 December 04
From: Brasov




Mie instructorul mi-a spus ca la franare se franeaza FARA ambreiaj (franarea este mult mai eficienta), apesi pe ambreiaj doar cand viteza scade sub 30km/h in timpul franarii. Iar la semafor NU se tine piciorul pe ambreiaj... dar se vede treaba ca al meu a fost o exceptie... oricum treaba asta se petrecea acum 11 ani


--------------------
Logan Ambiance (cu servo) - BV-xx-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 23 Feb 2005, 14:18
Post #34


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




deci ma pot face instructor ? biggrin.gif

multumesc


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 23 Feb 2005, 14:21
Post #35


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




motorul se invarte atat timp cat roata se invarte indiferent de ce viteza ai sau trepta. Ideea e ca daca nu apesi ambreiajul aiurea ai frana de motor care e indiscutabil benefica. Daca apesi ambreiajul de fiecare data cand franezi atunci:
1 uzezi totul prin actionare frecventa
2 nu ai frana de motor (daca intri pe gheata e mai rau si nu mai convingi tu rotile sa se invarta chiar daca ridici ambreiajul)
3. ai socuri in transmisie mari prin actionare/ridicare
4 faci sport suplimentar fara a fi nevoie

toate acestea sunt mult mai rele decat ca iti moare motorul (daca nu ma crezi ca nu moare)


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 23 Feb 2005, 14:22
Post #36


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




Bun, circula cu 30-40, dar sa le spuna "ma fratilor, cind veti conduce si voi cu 100, nu mai folositi aceasta varianta. Sau o folositi, concomitent cu schimbarea vitezei intr-o treapta inferioara, daca simtiti ca se impune".

Motorul nu moare, ca doar nu apasa ca inecatu pe pedala. Sau mai stii, poate asa-i invata.

This post has been edited by bomicabomic: 23 Feb 2005, 14:24


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mache
post 23 Feb 2005, 14:24
Post #37


Chibiț autorizat


Group: Members
Posts: 109
Joined: 25 May 04
From: Bucuresti




@George
Maistre!!! worship.gif worship.gif

Cred ca la unii instructori a devenit automatism. Unii se enerveaza ca le tot opresti motorul, in primele sedinte. Si atunci, ma gandesc eu, te invata asa. Iar cand te-ai obisnuit cu masina, uita sa-ti mai spuna ce zicea Bomica.

This post has been edited by Mache: 23 Feb 2005, 14:27


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - B-18-X...
"Și dacă-mi spune cineva cum ar pute să hie mai ghini, mă las de tăti, mă duc acolo, mă întorc înapoi, mă iau și pi mini..." - "Eu beu", Pavel Stratan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 23 Feb 2005, 14:27
Post #38


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




Pai el ce pana mea pazeste? N-are si el pedale?
Mai eu am facut scoala acum 16 ani, aoleu, pe vremea lu impuscatu. Poate ne invatau prost comunistii?


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 23 Feb 2005, 14:33
Post #39


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




QUOTE(GeorgeB @ 23 Feb 2005, 14:18)
deci ma pot face instructor ? biggrin.gif

multumesc
*



georgica draga, daca tu te faci instructor, eu ma fac sigur politai la cisculatie.....grad de ofiter...si prima mea grija va fi sa-ti ridic licenta de instructor...si permisul biggrin.gif wink.gif

pai ce, vrei ca prima lectie data elevilor sa fie "cum se face burnout"??? sau "cum se scartaie roata la cuplare in a III-a"???


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 23 Feb 2005, 14:39
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




prietenii de....


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 23 Feb 2005, 14:39
Post #41


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




QUOTE(bomicabomic @ 23 Feb 2005, 14:27)
Pai el ce pana mea pazeste? N-are si el pedale?
Mai eu am facut scoala acum 16 ani, aoleu, pe vremea lu impuscatu. Poate ne invatau prost comunistii?
*



ce bun era poligonu ala si chiar si examenul de noapte ... si ce mai tremurau instructorii de la Ilioara ca daca le pica prea multi elevi isi pierd painea.... si mai bine nu te lasau la examen decat sa te duci ca vitelul...

acum orice idiot patentat si prost (da d'ala facut gramada!) poate lua carnet, totl e sa treaca de sala... si odata cu procentul astora creste si cel al mortilor (nevinovati) pe soselel patriei!

si cel mai si cel mai grav este ca multi din astia conduc masini de fima, multe dintre ele puternice... inclusiv utilitare si microbuze ... un exemplu sunt cei de la Coca-cola sau vanzatorii de tigari si detergenti... agentii comerciali...

cred ca prima cauza a accidentelor fcute de cei cu permis de mai putin de 3 ani este SCOALA DE SOFERI !!! care i-a "educat"


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 23 Feb 2005, 14:40
Post #42


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




bueyy asta care este ... daca marean joaca tare , si io , care este , adica io , pot sa ma fac instructor bueyyyy ...

respectiv care este tongue.gif



--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mache
post 23 Feb 2005, 14:41
Post #43


Chibiț autorizat


Group: Members
Posts: 109
Joined: 25 May 04
From: Bucuresti




Banuiesc ca, daca vede ca mergi oarecum bine, nu se mai chinuie sa verifice si pedalele. Si mie mi-a zis ca pot lua piciorul de pe ambreiaj si sa scot din viteza la semafor, daca am de asteptat o perioada mai mare de timp, abia spre finalul celor 15 sedinte de conducere.

Apropos de semafor, ambreiaj si schimbatul vitezei. Eram cu instructorul la intersectia Calea Ferentari cu Sebastian, primul la semafor. Piciorul pe ambreiaj, mana pe schimbator... Asteptam culoarea verde. Incepe semnalul pentru pietoni sa avertizeze schimbarea culorii, apas ambreiajul pana la capat, accelerez usor si... nu intra in viteza! unsure.gif Disperare pe chipul meu, ii si auzeam pe aia din spate claxonand. Instructorul, calm, imi zice: "Sa stii ca masina asta nu are viteza 1 bis. Asa ca nu o mai cauta!" Masina era in viteza intai! biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - B-18-X...
"Și dacă-mi spune cineva cum ar pute să hie mai ghini, mă las de tăti, mă duc acolo, mă întorc înapoi, mă iau și pi mini..." - "Eu beu", Pavel Stratan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
db
post 23 Feb 2005, 14:46
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 24 June 03




Asta cu tinutul masinii la stop in viteza I cu ambreiajul calcat am intalnit-o si in Finlanda. Un amic tocmai si-a luat carnet si m-a rugat sa merg cu el primii km pana isi face curaj. La stop baga I si sta cu ambreiajul calcat! In mers calca ambreiajul la fiecare frana! Ca asa l-a invatat instructorul.
Bun, pentru incepatori eu spun ca este o practica buna, ca de obicei individul mai baga 3 in loc de unul, murea motorul si nu stia ce se inatmpla de nu mai ppleaca masina. Avea pomul de Craciun aprins in bord dar el se uita numai inainte si apasa pe acceleratie. Ii lua inca un stop pana pornea motorul si baga in 1.

Dar cati s-au gandit ca poate instructorii ii pregatesc pentru situatii de urgenta ceva gen Johanesburgh!? Sa fii pregatit in orice moment sa o tai de la stop daca vezi ceva suspect! smile.gif


--------------------
Renault Megane 2000 Coupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luck
post 23 Feb 2005, 14:59
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 1 November 04
From: Buc. --> Rahova ...




Vizavi de treaba cu : ''sa nu apesi pe ambreaj de fiec. data cand pui frana'' ...

Eu si cand ajung de ex. la un semafor si vad din timp ca e rosu , frannez de la 60-80km/h cat oi avea , pana ajung pe la 30-35km/h , scot din viteza usor fara a calca ambreaju' ( e rau ?) , iese foarte usor si fara nici o problema si am facut asta nu numai cu Dacia ci si cu alte masini mai masini decat batrana Doamna.... wink.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate 1.4 - B-xx-LCN.
traieste clipa ....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 23 Feb 2005, 15:05
Post #46


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




hai sa nu exageram. Schimbatul vitezei se face obligatoriu cu apsatul pe pedala de ambreiaj. Altfel risti sa distrugi sistemele de zavorare si pana te obisnuiesti ci cimentajul la cativa dinti


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bj
post 23 Feb 2005, 15:11
Post #47


membru de nevoie


Group: Members
Posts: 321
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(Cib @ 23 Feb 2005, 13:55)
Ideea e ca daca NU apesi ambreiajul ai un MARE avantaj: frana de motor.

Asta se aplica doar pe partea luarii piciorului de pe acceleratie. Fii mai explicit: nu apasati ambreiajul cand luati piciorul de pe acceleratie si veti avea frana de motor.
Ca daca pui piciorul pe frana nu mai e frana de motor, e frana de serviciu.

QUOTE(Cib @ 23 Feb 2005, 13:55)
Ideea ca daca nu apas ambreiajul moare motorul e falsa. Atat timp cat roata se invarte motorul nu se opreste. Ambreiajul se foloseste la schmbatul vitezelor si la plecatul de pe loc, resp oprirea autoturismului. Atat.
*

Si cu ambreiajul patinat cum ramane? Eu de exemplu cand ajung acasa am de luat cateva viraje la 90 de grade pe stradute foarte inguste. Dat fiind ca pinionul pentru treapta I nu este sincronizat prefer sa le iau in treapta a IIa cu ambreiajul patinat... si iata ca se mai foloseste la ceva ambreiajul....

Cat despre mersul incet al elevilor in timpul scolii si instructorul meu imi spunea: "eu te invat sa mergi incet, ca sa mergi repede ai sa inveti singur; atata timp cat mergi incet o sa poti face toate manevrele strict necesare deplasarii pe drumurile publice, ca iti mai iei un clancson de la unu-altu asta e".... in schimb m-a invatat si faptul ca daca apas prima data ambreiajul, forta de inertie imi va mari viteza masinii si chiar mi-a aratat-o. Asta m-a cam lecuit... biggrin.gif

Si eu am un obicei destul de prost: la mersul in oras pana anjung in treapta a IV-a am obiceiul sa tin piciorul deasupra ambreiajului sad.gif ... dupa aia ma linistesc.... smile.gif



--------------------
Skoda / BMW Fabia Variant - de munca / F650 - capra exLeon, exDSN - B-65-xxx
BMW F650ST - tot un fel de capra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luck
post 23 Feb 2005, 15:16
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 1 November 04
From: Buc. --> Rahova ...




QUOTE(Cib @ 23 Feb 2005, 15:05)
hai sa nu exageram. Schimbatul vitezei se face obligatoriu cu apsatul pe pedala de ambreiaj. Altfel risti sa distrugi sistemele de zavorare si pana te obisnuiesti ci cimentajul la cativa dinti
*



Dc. la postul meu te referi ; nu am zis ca schimb vitezele fara ambreaj , ci ca o scot din viteza de la viteze mari la mici fara a mai apasa pe ambreaj .......

unsure.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate 1.4 - B-xx-LCN.
traieste clipa ....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 23 Feb 2005, 15:16
Post #49


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




bre omule BJ bre
daca pui piciorul pe frana normal (ca folosesti piciorul drept pentru frana, nu?) si logic ca nu mai e pe acceleratie, iar daca actionezi frana de serviciu nu inseamna ca se anuleaza cea de motor. Mai gandeste-te

Cat despre scosul din viteza fara ambreiaj e cam acelasi lucru ca si cum ai schimba fara ambreiaj, numai ca faci treaba pe jumatate. Daca acel pinion e in sarcina cat de putinristi sa scoti mansonul cu tot cu cimentajul pinionului... cat despre sistemul de zavorare e aceeasi treaba...

This post has been edited by Cib: 23 Feb 2005, 15:20


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AIX
post 23 Feb 2005, 15:26
Post #50


quite a regular


Group: Members
Posts: 604
Joined: 21 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(paulp @ 23 Feb 2005, 13:55)
sa urlu "IA PICIORU NAIBII DE PE AMBREIAJ, CA NU TE DUCI TU IN SERVICE SA-L SCHIMBI 022.gif".
*



Chiar sunt curios daca nu-ti iei omoru' pe urma; sau nu urli? smile.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 23 Feb 2005, 15:31
Post #51


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Crede-ma ca nu vrei sa fii cu mine in masina mea, tu la volan si eu in dr.
Sint criminal 243.gif.

Iar chestia cu omoru, crezi ca dupa 13 ani de casnicie ma mai aude smile.gif


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 23 Feb 2005, 15:34
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




@ Cib
BJ s-a gindit si a zis bine; definitiile separate sint cele date de el;
Tu zici ca nu pierzi frina de motor - da dar nici nu mai poate fi vorba de frina de motor din moment ce tu apesi frina de serviciu;

scosu' din viteza fara debraiere merge daca te pricepi si ne este obligatoriu sa o faci iar stratul ala de care te tot vaiti tu ca se strica nu-i cimentare (ca nu-i dat cu ciment) ci cementare (sau ma rog tratamentul suprafetei).

This post has been edited by costi: 23 Feb 2005, 15:51


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 23 Feb 2005, 15:35
Post #53


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Apropo de asta, mi-a facut o data faza, pe la inceputul conducerii (adica era tipla uda inca pe carnet.
La un urlet de asta de om scapat de la Socola, doamna mea, s-a dat pur si simplu jos de la volan si m-a lasat ca boul in mijlocul intersectiei de la Tirgu Cucu, in timp ce toti cei din jur se hlizeau la mine.
Asa ca m-am invatat sa incui usa de la sofer sa nu mai scape 243.gif


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 23 Feb 2005, 15:36
Post #54


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




QUOTE(costi @ 23 Feb 2005, 15:34)
ci cementare (sau ma rog tratamentul suprafetei).
*


De fapt e calit toata ziua. Ca dupa cementare se face calire, la orice roata dintata, pinion etc. excl.gif


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 23 Feb 2005, 15:37
Post #55


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(paulp @ 23 Feb 2005, 15:31)
Iar chestia cu omoru, crezi ca dupa 13 ani de casnicie ma mai aude smile.gif


....nu mai aude.. ... Acu m'am lamurit ce era cu afisu ala de ti l-a lipit administratoru pe usa (apropo a aparut si in Catavencu) .
.....(Desi la prima vedere afisu pare incompatibil cu cifra 13.. smile.gif


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 23 Feb 2005, 15:38
Post #56


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.213
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




Regarding to the breacking force!
Daca ai scos din viteza, turatia motorului ajunge foarte rapid la ralanti!
Corect?
Booon! Acuma ia aduce-ti-va aminte cum lucreaza servofrina! Cumva cu ajutorul depresiunii din galerie?
Incercati sa vedeti cam care-i diferenta de "depresiune" intre 800rpm (ralanti) si cca 2500-3000rpm (regim normal)?
Nu mai spun ca oricum te juta si frina "de motor" chiar daca ai clcat pedala de frina!


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE 2004 / 2019 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Așılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 23 Feb 2005, 15:42
Post #57


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




QUOTE(costi @ 23 Feb 2005, 16:34)
BJ s-a gindit si a zis bine; definitiile separate sint cele date de el;
Tu zici ca nu pierzi frina de motor - da dar nici nu mai poate fi vorba de frina de motor din moment ce tu apesi frina de serviciu;

scosu' din viteza fara debraiere merge daca te pricepi si ne este obligatoriu sa o faci iar stratul ala de care te tot vaiti tu ca se strica nu-i cimentare (ca nu-i dat cu ciment) ci cementare (sau ma rog tratamentul suprafetei).
*


cu cementare ai dreptate... Eroarea mea!!!
Dar dupa ce pui frana si masina nu este scoasa din viteza exista si frana de motor chiar daca tu actionezi mai puternic cu frana de serviciu. Oricum exista acea frecare care defineste (sau mai bine zis face posibila) frana de motor.


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 23 Feb 2005, 15:46
Post #58


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




QUOTE(steph @ 23 Feb 2005, 14:54)
ca proaspat sofer ( vreo 5 luni ) pot sa ii dau dreptate celui care a deschis topicu` ... eram suepr nerabdator sa imi iau carnet sa conduc sa scap de ratb .... zis si facut pe 4 iulie implineam 18 ani pe 2 iulie prima sedinta ... SCOALA DE SOFERI ESTE = CU  0000

oricum acum dupa acteva mii de km sunt tartoru` dracilor biggrin.gif

p.s. dragi parinti sau soti ... cand o persoana draga isi ia carnetu aveti grija sa mergeti vreo 500 km mcar in toate conditiile de trafic cu incepatoru cum a facut si tata cu mine ca atre bine o sa le prinda.
*


Eu dupa 3 luni de la scoala mi-am luat in sfarsit carnetu' si am condus vre-o alte 4 luni o berlina singur singurel, fara nimeni in masina. Toate bune si frumoase, cand mi-am luat SLZ, in prima saptamana am si busit-o smile.gif Atunci am inteles ca nu e nimeni tartoru' dracilor si ca atentia este foarte importanta la volan smile.gif

Instructorii sunt multi distrusi (de ex. cel cu care a facut prietena mea pana acum o luna). Eu am avut noroc de unul care chiar stia meserie, si care tinea si la ambreiajul lui biggrin.gif biggrin.gif Asa ca mi-a spus din start ce si cum. De frana de motor in schimb n-a mentionat nimic. Am aflat din fericire de pe forum despre ce e vorba. cool.gif


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 23 Feb 2005, 15:55
Post #59


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(Cib @ 23 Feb 2005, 15:42)
frecare care defineste (sau mai bine zis face posibila) frana de motor.
*




Frecarea se asociaza cu frana de serviciu, nicidecum cu frana de motor.

Ati cam deviat de la subiect...rog un moderator sa intervina.


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free_fiber
post 23 Feb 2005, 16:06
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.555
Joined: 25 October 04
From: Bucuresti




Fratilor io-s incepator. Dar ma consider un f bun sofer datorita extraordinarului instructor pe care l-am avut (in sensul bun al cuvantului).
Deci treaba de la semafor:
1.in caz ca nu esti primul (destul de des intalnita situatia), instructorul imi zicea: "ca sa dai fluiditate traficului, adica sa nu stea ala din spate sa te claxoneze ca tu pleci mai greu, uite-te prin geamurile celui din fata si anticipeaza si tu, cand incepe lumea sa se urneasca, bagi in viteza"
2. in caz ca esti primul. instructorul zicea "nu stiu daca la toate semafoarele se aplica faza asta : te uiti si la semaforul pietonilor de pe strada cu care te intersectezi, acela de obicei se face verde cu 2 sec inainte-a semaforului tau"
Faza cu viteza: io mergeam numai cu viteza maxima legala, niciodata nu mergeam ca melcu (motivu: tot pt a da fluiditate traficului);
Faza cu plecatul de la semafor: daca esti primul, pleci cu un oarecare sprint (nu exagerat), daca nu esti primul, incerci sa te mentii dupa cel din fata, cu conditia sa pastrezi distanta destula.

P.S. in prima zi cand am luat carnetu am facut cam 650km prin tara, fara nici un eveniment neplacut.(bine ca prin Pitesti m-am trezit pe sens invers...Pitestiu pt mine e un labirint fara iesire tongue.gif)

This post has been edited by free_fiber: 23 Feb 2005, 16:07


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5dci 85CP 2008 - B xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 19:47
Forum Renault