DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dragii nostri instructori, Nu-mi vine sa cred

bomicabomic
post 23 Feb 2005, 16:09
Post #61


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




QUOTE(free_fiber @ 23 Feb 2005, 16:06)
Fratilor io-s incepator. Dar ma consider un f bun sofer
*


Hmmm.........


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 23 Feb 2005, 16:14
Post #62


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




incepator ... foarte bun sofer ... cati km ai la activ ?


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ant
post 23 Feb 2005, 16:34
Post #63


Utilizator resuscitat


Group: Members
Posts: 358
Joined: 21 June 04
From: Bucuresti




650 in Pitesti minim biggrin.gif


--------------------
Opel Vectra 2005 cu remorca - B .. AIT
Daca nu merge cu ciocanul din prima, incercati un ciocan mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan.A
post 23 Feb 2005, 16:36
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 21 June 04




mie-mi place rasa de instructori pe care nu-i deranjeaza daca pici o data, de 2 ori, de oricate ori.
asta inseamna alte ore pt ei, deci alti bani.
se pare ca sunt din ce in ce mai multi din astia
si mai sunt la mare cautare aia care incurca in mod deliberat circulatia de parca totul ar trebui sa incremeneasca in jurul lor daca scrie "scoala" pe coviltir; si care
te trimit la plimbare daca ai de comentat 9in loc sa-si ceara scuze).
cat e pedeapsa pentru corectie publica?? ma abtin din ce in ce mai greu.
instructorii se pare ca au origini comune cu taximetristii, sunt 2 specii apropiate.


poti sa gasesti totusi si oameni printre ei, da' cu noroc si incapatanare.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 23 Feb 2005, 16:41
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Ultimul sticker vazut pe o dacia de scoala spunea "NOI INVATAM NU NE JUCAM"


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ant
post 23 Feb 2005, 16:46
Post #66


Utilizator resuscitat


Group: Members
Posts: 358
Joined: 21 June 04
From: Bucuresti




Faza dura cu instructor auto. Cam acum 1an - 1 an si jumatate a facut si prietena mea scoala de soferi. Instructorul (d-ala gasit printr-o cunostinta - ca vezi domne' aia de la firme sunt neseriosi si incearca sa pipaie eleva biggrin.gif ) a invatat-o in primele 4 sedinte (2 ore per sedinta) ...ghiciti ce ? .... sa mearga cu spatele paralel cu bordura wacko.gif ...
Bine nici cu ala cu care am facut scoala nu-mi e rusine ca ne ducea pe drumul european de la Mangalia la Constanta sa facem scoala si se lua de noi daca mergeam ca melcii, in oras ne punea sa ne luam la intrecere cu cate un taximetrist, ne ducea sa vedem unde se pot gasi curve in Ct si alte d-astea ...


--------------------
Opel Vectra 2005 cu remorca - B .. AIT
Daca nu merge cu ciocanul din prima, incercati un ciocan mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 23 Feb 2005, 17:02
Post #67


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




QUOTE(tunderbird @ 23 Feb 2005, 16:55)
Frecarea se asociaza cu frana de serviciu, nicidecum cu frana de motor.

Ati cam deviat de la subiect...rog un moderator sa intervina.
*


frecarea se asociaza in principiu cu franarea, dar datorita frecarilor si a lipsei benzinei din camerelor de ardere se produce inclusiv frana de motor.

off topic: Principiul franei de motor e simplu:
se taie benzina (mai ramane cu alimentarea pentru ralanti) si atunci pistonului ii trebuie o forta externa sa se miste=>franre + frecarea obisnuita a masinii (adica intre componentele active ale motorului, intre asfalt si cauciucuri, intre aer si masina)

On topic: Sunt si instructori care te invata sa mergi cu masina. Ideea e ca sunt foarte rari si sunt oameni care sunt calmi si care au ceva notiuni didactice... Ideea e ca trebuie sa-i explici omului de ce asa si nu invers, deprinderile sunt baza unui sofer bun, decidaca iti formezi gresit deprinderile... e de rau..

PS frana de motor are foarte mare treaba cu acest topic datorita fenomenului care trebuie inteles de cei care nu il cunosc...smile.gif) happy.gif

This post has been edited by Cib: 23 Feb 2005, 17:11


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free_fiber
post 23 Feb 2005, 17:24
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.555
Joined: 25 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(GeorgeB @ 23 Feb 2005, 16:14)
incepator ... foarte bun sofer ... cati km ai la activ ?
*



rectific "ma consider un sofer bun fata de multi care au la fel de multi km la activ ca mine"

cati km am la activ? hmmmmm chiar nu i-am numarat. 3mii si ceva pe berlina si cu slz am aproape 900, deci 4mii si un pic.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5dci 85CP 2008 - B xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 23 Feb 2005, 17:26
Post #69


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE
pistonului ii trebuie o forta externa sa se miste=>franre + frecarea obisnuita a masinii (adica intre componentele active ale motorului, intre asfalt si cauciucuri, intre aer si masina


Denumirea de " energie de pompaj" iti spune ceva? Frecarea din motor influenteaza mult prea putin eficienta franei de motor.

QUOTE
PS frana de motor are foarte mare treaba cu acest topic datorita fenomenului care trebuie inteles de cei care nu il cunosc...smile.gif)

Fie cum spui tu, dar mai potrivit ar fi la Diverse pentru ca este un subiect tehnic auto nu de Cafenea (parerea mea ....).

This post has been edited by tunderbird: 23 Feb 2005, 18:06


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 23 Feb 2005, 17:33
Post #70


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




vad ca le cunosti bre... Nu am zis ca e cine stie ce frecarea respectiva, dar.. e


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 23 Feb 2005, 17:39
Post #71


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Si eu am scapat cu greu de folosirea excesiva a ambreiajului. Din doua motive: primo, asa ma invatase instructorul. Secundo: Daciei mele vechi ii murea motorul din tot felul de motive. Uneori ambreiajul ajuta la pastrarea unui simulacru de continuitate, mai ales la mersul pe alei.

Si sunt foarte multi care folosesc excesiv ambreiajul. Chestie preluata de la instructori.


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 23 Feb 2005, 17:44
Post #72


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(free_fiber @ 23 Feb 2005, 17:24)
rectific "ma consider un sofer bun fata de multi care au la fel de multi km la activ ca mine"

cati km am la activ? hmmmmm chiar nu i-am numarat. 3mii si ceva pe berlina si cu slz am aproape 900, deci 4mii si un pic.
*





Nu vreau sa te descurajez dar in general spui asta pana la primul eveniment, fie el si foarte neinsemnat.
Eu am peste 300.000km si inca mai fac destule greseli.

Am doi baieti incepatori la serviciu, care vorbeau la fel ca tine pana au facut accident... cauza oboseala la volan si viteza excesiva.

Un batran (camionagiu in timpul razboiului) mi-a zis mai demult ca adevaratul sofer este acela care stie sa mearga incet, cu alte cuvinte acela care este capabil sa-si infraneze pornirile vitezomane si sa-si pastreze calmul.


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bzip2
post 23 Feb 2005, 17:50
Post #73


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 5 September 02
From: Bucuresti




QUOTE(AL @ 23 Feb 2005, 14:33)
georgica draga, daca tu te faci instructor, eu ma fac sigur politai la cisculatie.....grad de ofiter...si prima mea grija va fi sa-ti ridic licenta de instructor...si permisul  biggrin.gif  wink.gif

pai ce, vrei ca prima lectie data elevilor sa fie "cum se face burnout"??? sau "cum se scartaie roata la cuplare in a III-a"???
*



Si ultima lectie : cum se rupe o planetara (DSN), plecand cu 6000rpm de pe loc, si cu rotile bracate la maxim ohmy.gif laugh.gif

On-topic: io am avut noroc de un instructor bun (in '99), care se pare a fost sofer pe la secu, si m-a lecuit si pe mine de un obicei prost si daunator: tinutul piciorului stang deasupra ambreiajului, care in afara de uzura motorului, imi dadea si o durere in genunchi dupa ceva vreme de condus, obicei care, culmea, l-am capatat in primele ore de condus cu instructorul (nu si de condus masina, am mers de la 13 ani pe un drum neasfaltate de munte, de 7-8km, cand mergeam la bunici), tocmai pt. vroia sa nu simta nici un fel de soc la cuplarea oricarei trepte - era masina lui personala - chestie care am reusit-o dupa putina vreme... e drept si ca masina lui era intretinuta, desi avea ani...
Alt lucru f. util care m-a invatat, este ca atunci cand faci stanga, si esti incadrat, si gata sa virezi, e sa intorci capul sa te asiguri, pt. ca ai un unghi mort, si e foarte posibil sa vina un meserias, care sa te depaseasca ca sa mearga inainte - cica au fost cazuri cunoscute de el, cand cel care a facut stanga a fost lovit rau de un nebun care mergea inainte si a intrat in usa lui.
Ultima zi inainte de exam, am facut cele 2 ore, incepand de la 6 dimineata, traversand orasul de la CET Sud, pana in Pantelimon, ca avea de facut un comision cuiva, si am mers de 2 ori mai repede ca de obicei.


--------------------
loose bits sink chips
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bzip2
post 23 Feb 2005, 17:55
Post #74


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 5 September 02
From: Bucuresti




Ah, si apropo de instructori ca cei din CT, un amic de-al meu, mi-a povestit de cum se desfasura ora cu instructorul lui (in Buc.):
Boon..., apesi ambreiajul, scoti din viteza, si acum ne uitam dupa p***e ...
ce vrei, fiecare instructor cu ce poate...


--------------------
loose bits sink chips
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 23 Feb 2005, 18:42
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




bzip de ce gen e p***e ca sa stim ce era cu instructorul ala smile.gif


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bj
post 23 Feb 2005, 18:44
Post #76


membru de nevoie


Group: Members
Posts: 321
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(Cib @ 23 Feb 2005, 17:33)
vad ca le cunosti bre... Nu am zis ca e cine stie ce frecarea respectiva, dar.. e
*


Parca am descoperit teoria relativitatii... am dat-o pe explicatii mecanice si desuete...
Eu cred ca frana de serviciu e frana de serviciu, frana de motor e frana de motor. E drept ca in conditii normale de trafic in timpul franei de motor te poti ajuta de frana de serviciu si aici e vorba de o frana "combinata", dar frana de motor clasica din cate stiu eu are urmatorii pasi:
1. se ia (usor) piciorul de pe acceleratie
2. se schimba intr-o treapta inferioara de viteza
3. se ia (usor) piciorul de pe ambreiaj
4. se repeta pasii 2 si 3 daca este nevoie

Faptul ca in functie de experienta personala stii cat de mult sa te ajuti de frana de serviciu pentru a imbunatati frana de motor e alt lucru, care nu tine nici de frecare si nici de mecanica....


--------------------
Skoda / BMW Fabia Variant - de munca / F650 - capra exLeon, exDSN - B-65-xxx
BMW F650ST - tot un fel de capra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 23 Feb 2005, 18:51
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




oooooooof frina meeeeea, de motooooor la, la,la
bj asa e dar te rog eu lasa-l;
are si el o problema: accepta greu parerea altora ! smile.gif



--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 23 Feb 2005, 19:23
Post #78


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




@costi, @bj: va inselati (partial). Tunderbird are dreptate. Ceea ce spune bj este un caz particular al desrierii mai generale facute de t-bird.

This post has been edited by os: 23 Feb 2005, 19:23


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 23 Feb 2005, 19:41
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




eu (si bj) ma refeream la Cip si frina de motor


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragOn
post 23 Feb 2005, 20:48
Post #80


Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza)


Group: Members
Posts: 692
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




Cred că sunt printre puținii norocași care au avut parte de un instructor bun din toate punctele de vedere?? Mașina era întotdeauna impecabilă, nu țipa niciodată, nu mă lăsa de capul meu, nu ne învârteam în cartier să treacă timpul, mi-a spus tot felul de trick-uri ce mi-au folosit mai târziu în trafic, etc...
Din păcate am găsit extrem de mulți instructori imbecili în trafic, care nu aveau ce căuta nici măcar la volan, darămite să dea și lecții... Pe unul chiar am vrut să-l pocnesc, dar mi-am dat seama că îmi pun mintea cu prostul...


--------------------
VOLKSWAGEN PASSAT TDi 131CP/2002 - B xx UEX
Never drive faster then your angel can fly !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
steph
post 23 Feb 2005, 21:42
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 775
Joined: 18 July 03
From: Bucuresti




referitor la ambreiaj .... din nefericire sunt obisnuits i constient de asta sa folosesc foarte mult abreiaju ... adica si cand las masina sa curga ... din comoditate nu scot din viteza ci calc ambreiaju smile.gif oricum il schimba tata nu eu smile.gif

cat despre stopuri cu ambreiaju calcat ... am mai scris despre eveniment la topicu ala cu accidente...

stateam la stop pe victoriei la trecerea aia de pietoni semaforizata de la palatu telefoanelor... primu la stop in fata mea vreo 10 metrii si se continua coloana ... prostu obicei de a sta cu masina in viteza si ambreiaju calcat. muzica tare dar simt o miscare viloenta in spate ... accelerez talpa frana violenta pana in cel din fata ... ma dau jos .... masina din spatele meu avansase pana la vreo 3-4 palme de masina mea cu spatele varza si n locu in care stateam eu la stop alta masina cu fata praf. ( 2 solente de taxi) ... deci de data asta benefica traba cu ambreiaju ... sa zicem ca un kit complet ambreiaj costa vreo 8 -9 mil pt. break berlina si daca itzi bati joc de el (cum fac eu) il schimbi la vreo 30 de mii de km... dar de data asta ma salvat de o vizita in service si fundu masini sifonat serios.

concluziile le trageti voi ....


--------------------
Toyota Yaris TS - Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free_fiber
post 23 Feb 2005, 21:47
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.555
Joined: 25 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(tunderbird @ 23 Feb 2005, 17:44)
adevaratul sofer este acela care stie sa mearga incet, cu alte cuvinte acela care este capabil sa-si infraneze pornirile vitezomane si sa-si pastreze calmul.
*



Corect!

Drag0n, parerea mea este ca instructorul daca nu face observatie ,nu e bine. Al meu zicea: "Stiu ca te stresez cu observatiile dar decat sa ma injuri mai tarziu ca nu te-am atentionat cand trebuia, mai bine ma injuri acuma"


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.5dci 85CP 2008 - B xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragOn
post 23 Feb 2005, 22:02
Post #83


Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza)


Group: Members
Posts: 692
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




QUOTE(free_fiber @ 23 Feb 2005, 22:47)
Drag0n, parerea mea este ca instructorul daca nu face observatie ,nu e bine. Al meu zicea: "Stiu ca te stresez cu observatiile dar decat sa ma injuri mai tarziu ca nu te-am atentionat cand trebuia, mai bine ma injuri acuma"
*


Am zis că nu țipa, nu că nu zicea nimic... dimpotriva... se implica și îmi explică de ce să fac așa și nu altfel.


--------------------
VOLKSWAGEN PASSAT TDi 131CP/2002 - B xx UEX
Never drive faster then your angel can fly !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSaiLor
post 23 Feb 2005, 22:54
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 6 April 04
From: Constanta




Eu am facut scoala in 8 zile ca era super urgenta, condus in fiecare zi cate o ora, dar cu un instructor super capabil. Tin sa mentionez ca avea vreo 55 de ani si e instructor de la 30 de ani.
Comenzile cele mai utilizate au fost: "ambreiaj-frana", cu mentiunea "la viteze mari, de peste 50 km/h poti sa nu mai folosesti ambreiajul pentru a reduce usor viteza"
Manevra de franare fara ambreiaj se poate aplica doar pana ce masina atinge viteza corespunzatoare relatiului in treapta de viteza in care ruleaza. Sub aceasta viteza motorul este oprit fortat cu consecinte grave asupra bielelor, pistoanelor sau a arborelui daca e la cota 2.
Eu nu am folosot niciodata tehnica asta si nici nu o voi folosi. Am doua dacii: una din 95 luata de noua la care nu am umblat niciodata la disc in 10 ani desi folosesc ambreiajul la fiecare franare si il mai folosesc si la stop cand vreau sa ma strecor mai repede; a doua este din 93 dar o am doar de 3 ani, timp in care am facut 45.000 km tot fara a umbla la disc.


--------------------
Audi A4 1.9 TDI Clio 1.5 dCi - CT - 0123
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bzip2
post 23 Feb 2005, 23:19
Post #85


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 5 September 02
From: Bucuresti




QUOTE(costi @ 23 Feb 2005, 18:42)
bzip de ce gen e p***e ca sa stim ce era cu instructorul ala smile.gif
*



De genul cu "z" la mijloc, am zis sa nu fiu prea explicit, suntem gentlemeni, ce p**a mea ! blink.gif laugh.gif


--------------------
loose bits sink chips
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 24 Feb 2005, 08:53
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




dupa ce doamna mea a facut scoala (pe o SLZ) mi-am dat seama ca azi, asa cum s-a mai zis pe aici, instructorul te invata cel mult cum sa iei traseul dar oricum, in primul rand sa "menajezi masina" si nu cum sa conduci. ce-a fost invatata sa faca:
1. pornirea efectiva de pe loc: sa apasa ambreiajul, se baga a-I-a, se accelereaza pana la 2000 rot/min, se lasa usor ambreiajul si cand masina da sa plece se tine ambreiajul in aceeasi pozitie si se readuce din acceleratie turatia la 2000 timp de 2~3sec, timp in care masina a luat-o din loc;
2. schimbarea vitezelor din a-I-a in a-II-a : dupa ce masina a luat-o din loc cf. pct. 1, fara ca ambreiajul sa apuce sa fie eliberat, se apasa ambreiajul concomitent cu eliberarea acceleratiei ...si de aici incolo totul intra in normal.
3. toate eventualele gropi trebuie evitate prin viraje, fara asigurari, fara semnalizari;
4. daca se circula pe o strada cu tramvai, pe cat posibil sa se mearga pe sine (ptr ca zic eu, nu-i asa, nu mai busesti articulatiile);
or mai fi fost si altele dar deocamdata atat.


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 24 Feb 2005, 08:57
Post #87


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




QUOTE(free_fiber @ 23 Feb 2005, 16:06)
Fratilor io-s incepator. Dar ma consider un f bun sofer datorita extraordinarului instructor pe care l-am avut (in sensul bun al cuvantului).


NU ... nu esti un bun sofer!!! ... esti doar un sofer cu bune cunostinte despre conducere, dobandite in scoala!!! ... ca sa fii un bun sofer mai ai nevoie, in plus, de o tona de experienta! wink.gif Bafta si mai vorbim peste cam 100 k km.


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 24 Feb 2005, 08:59
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




TheSaiLor....."nu am folosot niciodata tehnica asta si nici nu o voi folosi. Am doua dacii: una din 95 luata de noua la care nu am umblat niciodata la disc in 10 ani desi folosesc ambreiajul la fiecare franare si il mai folosesc si la stop cand vreau sa ma strecor mai repede..." Cum adicatelea??? blink.gif Tu de fiecare data cind apesi pe frina calci si ambreiajul??? Si efectul frinei de motor unde mai este? blink.gif Eu zic ca instructorul tau avea dreptate!

This post has been edited by Slider: 24 Feb 2005, 09:02


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 24 Feb 2005, 09:31
Post #89


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Eu am peste 11 000km, ca sa evitam observatiile cu bun sofer... tongue.gif
La semafor aplic metoda cu schimbatul vitezei si calc frana (cand nu se mai poate) iar la oprirea masinii calc si ambreiajul + frana, ca sa opresc si sa scot din viteza.
nimeni nu zice de oprirea cu frana de de mana, i-am vazut pe unii la semafoare... cel putin la stationare..sa nu le oboseasca labutza smile.gif
Eu trag frana de mana cand e semafor in panta, plec mai usor lasand-o pe cea de mana.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 24 Feb 2005, 10:17
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




La scoala de soferi, am facut-o la Medgidia, la plecarile din rampa instructorul nu ne lasa sa folosim frina de mina. Si au aia o strada acolo....Strada Romana luuuungaaaa si in rampaaaa si ca sa fie si mai distractiva treaba sunt patru intersectii cam la 30 de metri una dupa alta. Binenteles ca cei care urca pe Romana au STOP la toate patru....o placere sa faci plecari in rampa cind faci scoala de soferi. Daca mai ai norocul sa te duca si la examen pe acolo...sa vezi atunci fericire...


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 19:58
Forum Renault