DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme motor 1,4mpi, please help

kmn
post 9 Apr 2009, 00:27
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Salut,
Problemele sesizate la masina mea sunt urmatoarele:
- la relanti masina tremura usor iar turometrul oscileaza usor la anumite intervale de timp;
- la urcare /mentinerea constanta acceleratie in sarcina masina trepideaza usor la anumite intervale de timp(trepidatia se resimte si atunci cand mentin acceleratia constanta pe loc) ca si cand ar da un rateu care se resimte in intreaga masina;
- am schimbat cablul de la acceleratie(prezenta uzura si se accelera mai greu), bujiile , am curatat ansamblu corp clapeta , am verificat fise bujii si am reglat cursa ambreiajului dupa toate aceste schimbari problema se mentine;
- masina are 52000 Km si problema a aparut de 1-2 saptamani am maxim 600km de cand cred ca au aparut sintomele;
- masina a fost resoftata/remapata cu un soft "sport"(Dimsport) cand avea aproximativ 50000Km si nu am avut probleme pana acum maxim 2 saptamani cum spuneam si mai sus;
-nu am avut acesta problema imediat dupa resoftare ca sa pot sa zic sigur ca din cauza asta am probleme;
Atept parerile si sugestiile voastre referitor la problemele prezentate si daca credeti ca problemele au aparut din cauza resoftarii.
P.S. Masina "trage" mai bine decat cu soft-ul original.
Multumesc anticipat.

This post has been edited by kmn: 9 Apr 2009, 00:30


--------------------
Renault Fluence 2012 dynamique - B xxx KMN
K_M_N
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tataiedaciotul
post 9 Apr 2009, 07:25
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 504
Joined: 20 September 08
From: Bucuresti




-incearca sa cureti;senzorul de turatie si motorasul pas cu pas.-verifica injectoare.-verifica alimentarea cu carburant(pompa benzina) daca sunt presinile date de fabricant ori mizerie.


--------------------
Dacia Solenza Scala - B-31-PGD
Bucuresti,Dacia Solenza, Scala 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyalli
post 9 Apr 2009, 19:15
Post #3


Pe zona


Group: Members
Posts: 809
Joined: 16 March 06




Poate trage aer fals de la garnitura aia care se infige motorasul pas cu pas.Baga niste mastik in jurul corpului clapeta si infige-l bine acolo.


--------------------
logan negru Laureat 2009 - B-xx-JPA
Dacia Papuc 1.9D 2005 - B-xx-ABX
ex...Oltcit Club '86 - B-xx-ZNU,Dacia Supernova 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kmn
post 10 Apr 2009, 22:14
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Deocamdata vad ca problema se mentine, luni masina va intra in service pt reparatia unor probleme profocate de niste baietii care m-au usurat de unele lucruri din ea.
O sa pun si un mecanic sa isi dea cu parerea si sper sa aflu atunci ce are.
Revin cu detali cand o sa aflu.


--------------------
Renault Fluence 2012 dynamique - B xxx KMN
K_M_N
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eim
post 15 Apr 2009, 17:36
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 12 December 08




Si eu am o problema asemanatoare cu a ta la mine masina are 74000 de km si tremura la relanti, porneste greu, cand sta pe loc simt anumite socuri cum ar fi ca unul dintre pistoane primeste mai multa benzina ca restu si asa mai departe . AM schimbat la ea urmatoarele : corp clapeta ,buji ,curatat injectoare ,filtru de aer ,verificat fise bobine ,verificat pmpa benzina , si multe altele si spre uimirea mea face exact ca la inceput ,curatarea de injectoare a fost eficienta pt ca urca altfel in ture dar tot tremuratur suparator il are . Mentionez ca masina este tot 1.4 si are softul original nu are remapare daca gasesti vreo solutie te rog sa postezi . Multumesc anticipat


--------------------
dacia logan 2005 pref
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 15 Apr 2009, 18:14
Post #6


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Poate compresia este scazuta pe unul din cilindrii si din cauza asta il dezechilibreaza la relanti ...

This post has been edited by IRONICK: 15 Apr 2009, 18:14


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adită
post 15 Apr 2009, 18:21
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.161
Joined: 25 June 07
From: BUCURESTI




identic si la mine!face exact la fel!normal ca nu mereu,cateodata acul ala sta lipt acolo si nu se simte nic o trepidatie!am si eu un topic facut cu accesi prb!am curata senzorul de turatie dar nimic...tot asa face! sad.gif cine afla care e prb sa ne dea de veste!a mea are 35000 la ora actuala! sad.gif


--------------------
-------------- ------------- ------------- - BUCURESTI
-------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacialoganmcv
post 15 Apr 2009, 18:25
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 522
Joined: 9 July 08




@kmn: du-te la cineva sa-ti resofteze ECU cu ultimul soft disponibil pe gama Logan de 1.4 si vezi daca se repeta problema respectiva unsure.gif

PS: sa nu uite sa-ti recupereze intai softul tunat pentru a putea sa-l uploadeze inapoi in cazul in care nu se observa nici o diferenta in functionarea motorului cu softul de serie wink.gif


--------------------
Dacia / Logan MCV / 2006 / Preference / Gris platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adită
post 15 Apr 2009, 18:27
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.161
Joined: 25 June 07
From: BUCURESTI




sigur nu e de la ala!la mine de ce face la fel?,eu avand softul original!


--------------------
-------------- ------------- ------------- - BUCURESTI
-------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kmn
post 15 Apr 2009, 22:54
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Deocamdata masina este in service la Dacoserv pt unele reparatii la caroserie.
Cel mai probabil marti va fi gata si tot atunci o sa pun un mecanic sa se uite pe la ea. O sa postez sa va spun ce am facut la ea si daca s-a rezolvat sau nu problema asta, care pe mine personal ma scoate din minti. mad.gif
Revin cand o sa am mai multe detalii.
laugh.gif "Paste fericit tuturor" laugh.gif


--------------------
Renault Fluence 2012 dynamique - B xxx KMN
K_M_N
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adită
post 16 Apr 2009, 15:34
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.161
Joined: 25 June 07
From: BUCURESTI




ok!bafta si te asteptam cu info!PASTE FERICIT!!! biggrin.gif


--------------------
-------------- ------------- ------------- - BUCURESTI
-------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cioloro
post 17 Apr 2009, 05:48
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 3 January 05




Salut

Si eu am o pb asemanatoare - 1.4 MPI, 74000km
La relanti sta 1 min la 7-800ture, apoi scade brusc la 500, dupa 2 sec revine.. Tremuratul este tot timpul, si ritmic motorul face ca mai sus.
Face de ceva vreme, dar in ultima sapt s-a agravat.
Cand sa opresc la stop, pe ultimii 10m scot din viteza, pana sa opresc da in nas. Pleaca greu, in sarcina nu are putere.

Am pus bujiile vechi cu 2 electrozi, face la fel, un picut mai bine parca merge dar nu notabil.
I-am dat in goarna pe autostrada, degeaba.
Face mai mult la trafic.
Poate fi de la catalizator infundat? sau sa ii dea ceva un curent aiurea?
azi ma duc la calc cu ea, sa vedem

ulei, filtru aer, filtru ulei schimbate acum 1 sapt, mobil 5w40

daca aveti o idee, pls help sapt viit plec in austria cu ea.


--------------------
Dacia Logan LaureatePlus 2006 - BXXXXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balaurel_cli
post 21 Apr 2009, 15:45
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 21 April 09




Procedeaza in ordinea urmartoare:
Curata cu Spray contacte senzorul de turatie de pe volanta ( 50% probabilitate sa rezolvi)
Verifica si curata motorasul de la soc automat ( 25 % probabilitate sa rezolvi)
Masoara fisele de la bujii ( fisa intrerupta sau fura curent 15%)
Verifica la un tester Debitmetrul si EGR ul 5%


--------------------
Ford Focus 2008 - OT 22 COL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Geox16v
post 21 Apr 2009, 16:28
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 613
Joined: 29 March 07




Era vorba in discutie de un 1,4 MPI Unde sunt puse debitmetrul si EGR-ul?? (macar probabilitatea)


--------------------
EX-DACIA LOGAN PRESTIGE 2006 1,6 16v
Creierul a invins intotdeauna muschii!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kyryka
post 26 Apr 2009, 11:16
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 9 August 07




Am curatat azi motorasul pas cu pas si senzorul de turatie si nimik nou. Am schimbat bujiile, fisele.. nimik. La mine intrerupe pe la 2000-2500 rot/min. Daca accelerez brusc acolo nu mai face.


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus Gpl 2006 - IL-03-FAY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adită
post 29 Apr 2009, 16:48
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.161
Joined: 25 June 07
From: BUCURESTI




kmn..ceva nou?


--------------------
-------------- ------------- ------------- - BUCURESTI
-------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kmn
post 29 Apr 2009, 20:01
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Salutare!
Scuze ca nu am mai revenit cu detalii legate de aceasta problema. Am fost cu masina in service (dacoserv militari) unde am pus-o pe tester si nu au detectat nici o problema; am curatat totusi injectoarele , motorasul pas cu pas , corp clapeta , verificat bujii si am schimbat toba mediana (care era usor deformata in urma unui incident petrecut cu apoximativ 1 an in urma), plus un tratament de curatare injectoare. La relantii nu mai fluctueaza acul torometrului si nici nu mai trepideaza, insa in turatie de 2500-3000 rpm cateodata masina mai are o intrerupere atat in sarcina cat si in repaus. Dupa consultari cu "n" mecanici mi-au spus ca masina merge bine si ca "am luat-o razna". icon_mrgreen.gif
Cam atat...daca voi mai gasiti alte solutii astept sfaturile voastre ... eu am inceput sa ma resemnez(asa fac toate) radmasa.gif .


--------------------
Renault Fluence 2012 dynamique - B xxx KMN
K_M_N
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 30 Apr 2009, 09:36
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Nu fac toate. A mea nu are intreruperi.
Adica le-ai aratat intreruperea si ei spun ca e normal?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fixxxer
post 30 Apr 2009, 10:39
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 25 March 09




Sa fii sigur ca spun ca e normal... Vrei sa se complice? icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia Logan 1.6 mpi 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cioloro
post 5 May 2009, 09:04
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 3 January 05




Salut

Revin cu pb, nu am rezolvat.
Am mers 5000 km cu masina in ultimele 2 sapt, am fost pana in elvetia si inapoi.
Mi-a facut asa tot drumul, sa innebunesc nu alta.
Am pus-o pe calculator inainte sa plec, motorasul pas cu pas facea un zgomot ciudat, cica se bloca, etc. Mi-a zis omul ca tre sa schimb tot corp clapeta, dar am gasit doar motorasul cu 50 ron (nu de origine). Nici o diferenta, deci nu e de la corp clapeta.

Nu am avut nici o eroare inregistrata in CB si rpm stau in + / - 20 rpm, deci e ok motorul. Nu da rateuri pe nici un cilindru deci tind sa elimin bujii/fise

Senzorul volanta cat de greu sa procedeaza sa se curete?

Face si in decelerare, adica daca iau pic de pe acceleratie, tremura 2 s si apoi revine.

Mecanicul care mi-a schimbat motorasul pas cu pas mi-a zis ca trebuie reglati culbutorii ca se aud zgomote neregulate, tacanituri etc.

Nu stiu ce sa mai fac.. .in ce ordine sa le fac.
motorasul de la soc automat... unde este si cum se curata?



--------------------
Dacia Logan LaureatePlus 2006 - BXXXXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GIC
post 5 May 2009, 09:50
Post #21


Doar membru


Group: Members
Posts: 929
Joined: 13 January 04
From: Oradea




QUOTE(cioloro @ 5 May 2009, 09:04)
motorasul de la soc automat... unde este si cum se curata?
*


Asta este motorasul pas cu pas din corp clapeta.


--------------------
Dacia Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L - 2002
Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 5 May 2009, 10:54
Post #22


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Eu as regla culbutorii si apoi as verifica injectoarele.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kyryka
post 5 May 2009, 13:23
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 9 August 07




Acum 1 luna am schimbat bujiile originale din fabrica cu unele originale dar cu un singur electrod. De 1 mai am mers cu masina plina si intrerupea la greu. M-a enervat rau de tot. Am curatat bujiile vechi si le-am pus la loc si vad ca e mult mai bine. Ma gandesc ca e de la bujii. Am verificat tot ce se putea verifica. De la corp clapeta nu e, de la injectoare nu e, de la fise nu e, de la canistra de vapori nu e, reglaj culbutori(s-a schimbat putin in bine mersul dar nu a disparut intreruperea). Acum depinde cum e la voi. La mine intrerupe de obicei intre 2000-2500 rot/min. De 1 mai am observat datorita greutatii mari ca intrerupe de la 1200-3500 rot/min. Astept sa iau niste bujii bune si mai vedem. Din cate am observat mai toate pe benzina intrerup usor pe la 2200-2400 rot/min dar nu de speriat.


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus Gpl 2006 - IL-03-FAY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fixxxer
post 5 May 2009, 18:59
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 25 March 09




Ca sa fiu sincer nu ma intereseaza ca mi-ar intrerupe cu toate ca acum toate sunt ok din pct asta de vedere. Si chiar daca o sa faca si nu ii dau de cap nu e suparare ca sincer mi se pare ca trage numai de la 4000 in sus. Si in situatia in care sunt scapat cand am nevoie nu ma intereseaza 2000-2500. Nu te agita icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia Logan 1.6 mpi 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eim
post 7 May 2009, 15:58
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 12 December 08




Revin cu un alt post si vreau sa va spun ca am fost la un service pt ca eu la reprezentanta dacia nu mai calc in viata mea smile.gif am fost la un prieten la service si am facut o curatare de injectoare adevarul este ca dupa aceasta curatare motorul parca merge si se aude altfel am avut si eu aceeasi problema cu acel rateu intre 2500-3000 cand am fost la service a inceput sa arate acele "rateuri" socuri sau cum se numesc ele si prima oara am crezut ca un injector este mort la schimbat cu unul nou si la fel facea ,problema nu era de la injector problema era de la o bujie (schimbata acum 4000 de km de la reprezentanta) care dadea aprindere cand isi aducea aminte , am fost la alta reprezentanta am cumparat 4 buji mi lea schimbat motorul nu mai avea acele "rateuri" dar la relanti are aceleasi socuri trepidati daca are careva vreo solutie? cu acest relati . smile.gif mentionez ca la service adras raspunsul la aceste probleme a fost (masina nu are nimik asa face toate)


--------------------
dacia logan 2005 pref
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kyryka
post 17 May 2009, 07:23
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 9 August 07




Am luat bujii cu 2 electrozi renault si face la fel. Am curatat injectoarele desi erau curate. Masina asta e speciala.


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus Gpl 2006 - IL-03-FAY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 25 May 2009, 21:18
Post #27


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




@kyryka: incearca sa schimb toate bujiile cu un set nou, nu pe bucati.


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aladin79
post 26 May 2009, 11:28
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 6 November 08




de ce nu o duci la tester ??


--------------------
dacia logan laureat 2005 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kyryka
post 26 May 2009, 15:18
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 9 August 07




Deci... bujiile le-am luat pe toate 4 cu 2 electrozi si pe tester am pus-o de 3 ori, nu da nici o eroare. O fi de la canistra de vapori sau de la pompa de benzina nu stiu ce-o avea dar nu mai fac nimic la ea. Astept sa pice ceva!


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus Gpl 2006 - IL-03-FAY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cris06
post 26 May 2009, 20:59
Post #30


Mester


Group: Members
Posts: 597
Joined: 7 October 08
From: Iasi




Bujiile le-ai verificat/curatat. Chiar le-ai schimbat. Bun! Dar cu fisele ce faci?


--------------------
Daewoo TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/ 2006 - IS.06.---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 01:46
Forum Renault