probleme motor 1,4mpi, please help
![]() ![]() ![]() |
probleme motor 1,4mpi, please help
kyryka |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 9 August 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan Laureate Plus Gpl
2006
- IL-03-FAY
|
|||
boobybooby23 |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
antigel iti consuma? am mai avut cazuri cand era fisurata garnitura de chiulasa,papa antigel ,buli catalizatorul si sonda lambda aval sau daca cumva pe tester ar fi dat o alta valoare decat cea de 410 pentru acea sonda?incearca si cu sonda lambda amonte scoasa
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
b77csd |
![]()
Post
#33
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 24 November 03 ![]() |
Bujiile arată identic? Nu e niciuna care are altă culoare? De exemplu 3 cărămizii si una afumată ușor?
|
--------------------
Dacia
Nova GTi/Logan Laureat dci
1999/2006
- B77CSD cheers,
serban |
|
kyryka |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 9 August 07 ![]() |
Nu consuma antigel si toate bujiile arata la fel.
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate Plus Gpl
2006
- IL-03-FAY
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
ai incercat si fara sonda lambda amonte scoasa de pe esapament sa vezi daca face la fel,nu te speria de zgomot ,nu dauneaza cu nimic pentru o proba de drum
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
kyryka |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 9 August 07 ![]() |
Daca a reusit cineva sa descopere care e problema postati sa stim si noi.
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate Plus Gpl
2006
- IL-03-FAY
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
probabil sunt multi care au rezolvat aceasta problema insa cauzele pot fi diferite,de asta zic ,verifica pe rand ia-le prin eliminare
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
kyryka |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 9 August 07 ![]() |
Le-am luat e toate partile. Nu mai stiu ce sa-i mai fac. Am incercat si treaba cu sonda lambda dar nimic. A ramas canistra de vapori sau ce naiba o fi si pompa de benzina. Pompa de benzina nu cred ca e pt ca intrerupe si pe gpl.
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate Plus Gpl
2006
- IL-03-FAY
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
pai daca iti face la fel pe ambele nu au nici o treaba pompa de benzina sau canistra,insa (nu te supara ca te-ntreb) ai incercat sa alimentezi din alte locuri cu gazsau benzina sa ve zi daca mai face la fel?
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
kyryka |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 9 August 07 ![]() |
Da. Asta am facut prima oara.
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate Plus Gpl
2006
- IL-03-FAY
|
|
RLU |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 30 January 08 ![]() |
salutare
Am obsevat ca se discuta despre o problema care o am si eu la masina: vibratiile si trepidatiile motorului. Oare chiar asa de zgomotos e motorul de 1.4 sau este o problema? mai am o luna de garantie ce ziceti sa fac o vizita la o constatare? |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 Kiss 2008
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
de ce nu,si tine-o sus si tare ca daca nu cazi de fraierica si nu serezolva nimic
![]() |
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
Bullix |
![]()
Post
#43
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic sa dai jos pompa de benzina si s-o cureti, eu am Solenza 1.4MPI si am avut o adevarata aventura cu problemele de trepidatii si mers neregulat. Problemele de pornire la prima cheie sunt din senzorul de turatie. Problemele de mers prost sau neregulat sunt din pompa de benzina aproape 100%. Daca e pompa dai o bere. Daca nu e pompa, iti dau eu 10 beri. Cauta la "Probleme tehnice - Solenza" topicul "se opreste motorul in mers", vezi ca e un pic mai jos. Mi se pare ca eu intervin de la pagina 2 sau 3 incolo, pentru ca e un topic mai vechi. Cauze posibile dpdv tehnic am auzit o mie, cauza exacta a fost cea pe care ti-o zic acum. Mai fa 5000km cu ea asa si o sa ti se opreasca si tie motorul in mers. Asa a inceput si la mine. Citeste toata povestea si ai sa te lamuresti.
PS: <<Forumul este oprit pentru a se executa o operatie de intretinere. Va multumim pentru intelegere si va rugam sa reveniti peste 15 minute.>> Sustineti si voi PDL-ul? Ati turnat repede putin asfalt? ![]() This post has been edited by Bullix: 22 Jun 2009, 03:17 |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
kyryka |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 9 August 07 ![]() |
Am citit cate ceva din ce ai scris pe acolo. E posibil sa ai dreptate. Totusi.. daca era de vina pompa de benzina trebuia sa mearga bine pe GPL. Posibil sa copieze defectul... mi se pare cam exagerat sa copieze mersul prost. In week-end am mers cu loganul si ce am observat este ca la rece masina merge f bine (nu intrerupe deloc) la cald incepe sa faca figuri. Si cald inseamna mers destul (aprox 10 km). O sa vad cand am timp pompa de benzina sper sa fie aia ca altceva nu ii mai fac.
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate Plus Gpl
2006
- IL-03-FAY
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
daca ai fi avut probleme numai pe benzina ,mai ziceam si eu insa din clipa in care iti face asa si pe gpl credca e o pierdere de timp,mai ia un set de bujii,cu imprumut cat sa-i faci o proba
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
kyryka |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 9 August 07 ![]() |
Nu e de la bujii.
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate Plus Gpl
2006
- IL-03-FAY
|
|
spike 2 |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 23 August 07 From: Bucuresti ![]() |
S-a spalat cumva motorul (NU SE RECOMANDA).
Incearca : Deconecteaza bateria,scoate cupla de la calc.injectie,dai cu spray contact din cel gras lasa sa se usuce.Porneste fara sa accelerezi pina la temperatura de regim. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2002 1,4 8V
|
|
evil_2009 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 20 June 09 From: BUCURESTI ![]() |
Un prieten de-al meu a avut aceiasi problema si toata chestia a fost o singura siguranta arsa sau care nu facea contact bine , cel mai bine e sa te duci la un mecanic electrician si sati verifice toate sigurantele sa nu fie vro una arsa dar sa sa aibe grija sa le puna si toate la loc cum au fost
![]() 27 Jun 2009, 00:10: Am uitat sa va zic aceasta problema a avuto si tatal meu la logan 1.5 dci sa dus cu ea pe la service si aproape toti mecanicii ii ziceau ca e pompa ! pfff toti sa te arda frate pana a luato usor si a verificat mai multe sigurante papuci si calburi pana a dat de un calbu care nujmai era izolat din cauza trepidatiilor si facea masa cu caroseria... deobicei e o problema mica dar care iti pune gheata la ficati .. daca te duci cu ea la service o sati spuna ca e pompa de benzina stricata numai ca sa ramana ei cu pompa ta sh buna ![]() This post has been edited by evil_2009: 26 Jun 2009, 23:10 |
--------------------
dacia
solenza 1.9 d + logan 1.5 dci
europa / laureat
|
|
Bullix |
![]()
Post
#49
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Pai frate, eu tocmai d'aia n-am fost la service, ca nu-mi place sa fac pomana piese bune. Si nu e vorba numai de interesul de a-ti lua o piesa buna de pe masina drept "stricata", dar si interesul de a vinde o piesa noua, doar face vanzare service-ului, nu? In plus, la mine problema a fost poate o intamplare sa fie de la pompa, si am avut si atatea probleme cu demontatul/remontatul, eram aproape in pragul disperarii la gandul ca trebuie sa apelez la un service, da' tot am facut-o singur pana la urma, numai de-al dracu'... iar daca consideri ca ai de la natura o abilitate/inclinatie catre asa ceva si ai si ceva timp liber, chiar n-are rost sa mergi la service cu exceptia cazului unei probleme mult prea ascunse sau complicate... asa macar mai inveti hibele masinii si stii ce sa faci pe viitor.
Pacat ca lui kyryka ii face figuri si pe GPL, altfel eram ferm convins ca e pompa... |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
daca era o sigurantaarsa nu credca mai avea importanta daca facea sau nu contact insade la un contactimperfects-ar fi ars dar nuasbaga mana in foc cat cu dci-ul este cunoscuta problema cu firele care freaca in "aparatoarea"de la calculatorul de injectie
27 Jun 2009, 11:56: bulix ai perfecta dreptate insa nu toti au acest "har"si de asta e bine sa apeleze la un service bun cu oameni capabili de a rezolva problema sau la altcinevava care se pricepe,cat despre kyryka sunt cam 3 probleme care trebuie verificata ca la carte si anume aprinderea,alimentarea (benzina si gpl-il)si jocul termic al supapelor (reglajul culbutorilor) This post has been edited by boobybooby23: 27 Jun 2009, 10:56 |
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
kyryka |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 9 August 07 ![]() |
M-am uitat ieri la pompa de benzina si intr-adevar era putina mizerie, nu mare branza. Am curatat ce era de curatat si am pus-o la loc. Evident nu s-a intamplat nimic. Am schimbat bujiile de 3 ori: de 2 ori cu bujii noi cu 1 sau 2 electrozi nu are nici o treaba. Am reglat culbutorii (reglaj facut de mine) sincer nu cred ca se poate face mai bine. Am trecut de 3 ori prin ei (si la cald si la rece). Nu am schimbat corpul clapeta cu totul. Asta tre' sa incerc saptamana asta. Daca e cineva care sa mi-l poata imprumuta in Bucuresti ar fi o treaba buna. Multumesc pentru sfaturi tuturor.
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate Plus Gpl
2006
- IL-03-FAY
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#52
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Ai desfacut pompa si te-ai uitat si filtru de benzina? desi pentru acesta producatorul recomanda schimbarea pompei cu totul la 100 de mii sau 120 de mii parca, nu mai stiu exact.
This post has been edited by bobo77: 28 Jun 2009, 08:05 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#53
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
am si eu o int, sa nu fac topic separat pt ea
am cautat in manualul de service de logan dar nu am gasit. cand masor compresia la logan cu copresometru...intre ce valori trebuie sa se incadreze? as dori, daca stiti(macar pagina sa indicati), unde gasesc si eu care e compresia maxima(cum vine din fabrica) la un logan(pe benzina) si minima.... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
valori de motor pe benzin a adica undeva pe la vre-o 6 sau 7 atm.,chestia e sa nu fie mari diferentele de presiune la 1 sau mai multi cilindri
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#55
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
asa proaste sunt loganurile? doar 6-7 presiunea?
apropo, suruburile care prind chiulasa se strang doar la 2daNm? This post has been edited by cristitranca: 28 Jun 2009, 11:10 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
IRONICK |
![]()
Post
#56
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(boobybooby23 @ 28 Jun 2009, 11:12) valori de motor pe benzin a adica undeva pe la vre-o 6 sau 7 atm.,chestia e sa nu fie mari diferentele de presiune la 1 sau mai multi cilindri Du-te bai nene cu valorile tale de presiune, daca are asa, motorul ala este terminat. Un motor ok are peste 14.Ce spui tu acolo poate la 500.000km in regim de taxi si bataie de joc ... This post has been edited by IRONICK: 28 Jun 2009, 11:31 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#57
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
deci cum ii pan la urma?
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#58
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
ai dreptate ironik,nu stiu la ce m-am gandit cand am scris ,in fine suruburile care prind chiulasa au o prestrangere de 25 N.m apoi se se strang cu o cheie unghiulara la 250,255 grade (mi se pare ca era plussau minus 10 grade
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
klaus |
![]()
Post
#59
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#60
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(boobybooby23 @ 28 Jun 2009, 11:56) ai dreptate ironik,nu stiu la ce m-am gandit cand am scris ,in fine suruburile care prind chiulasa au o prestrangere de 25 N.m apoi se se strang cu o cheie unghiulara la 250,255 grade (mi se pare ca era plussau minus 10 grade ca tot veni vorba... 2,5 daNm strang cu cheia dinamometrica chiulasa...dupaia mai invart de surub 250-255 de grade (dalea matematice)? un cuplu normal cum aveam la dacie 6,5 daNm nu are si loganul? deci cand duc un logan la test de compresie(sa zicem ca masina are cam 70 000) la ce sa ma astept?(sa nu consume ulei si sa ma mai tina motoru pan la 250 000)...vreo 13-14 presiunea? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 23:59 |