DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme motor 1,4mpi, please help

boobybooby23
post 28 Jun 2009, 12:22
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 3 January 09




motoarele de logan duc lejer300.000 daca is intretinute,evident,si nu nu au un anumit cuplu de strangere ca la dacie,se strang o data la cuplu si apui cu cheia unghiulara


--------------------
Logan LS0A 2005,stock - nt 05 zac
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 28 Jun 2009, 18:09
Post #62


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(cristitranca @ 28 Jun 2009, 12:55)
deci cum ii pan la urma?

Nu era mai usor sa bagi un serci cu google ...

Compression Tester.jpg

compression_tester.jpg


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 29 Jun 2009, 02:24
Post #63


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




QUOTE(kyryka @ 28 Jun 2009, 07:11)
M-am uitat ieri la pompa de benzina si intr-adevar era putina mizerie, nu mare branza. Am curatat ce era de curatat si am pus-o la loc.
*



Se desface si pompa in sine, adica se scoate fundul (paharul), manopera care presupune in 99% din cazuri o mai mica sau mai mare fisurare a lui (paharului). Cu multa grija se rezolva. Ei bine, inauntru e groapa de gunoi adevarata... sa vezi ce gasesti acolo... horror!


QUOTE(bobo77 @ 28 Jun 2009, 08:03)
Ai desfacut pompa si te-ai uitat si filtru de benzina? desi pentru acesta producatorul recomanda schimbarea pompei cu totul la 100 de mii sau 120 de mii parca, nu mai stiu exact.
*



Asta scrie in manualul frantuzesc de Megane II. Biensur, uitasem ca platim Megane si conducem Solenza... sau ma rog... Logan.

This post has been edited by Bullix: 29 Jun 2009, 02:25


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 29 Jun 2009, 20:55
Post #64


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Pai si in cartea de intretinere a loganului ce scrie bre? sau iti place sa vorbesti aiurea, citeste si o sa vezi...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 30 Jun 2009, 10:03
Post #65


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Nu, BRE, n-am vazut sa scrie, te rog sa ma scuzi daca sunt chior. La mine manualul e spart pe sectiuni in mai multe fisiere, dar daca imi aduc aminte m-am uitat prin toate. In fine, te cred pe cuvant, oricum e clar ca fiind vorba de aceelasi tip de pompa sa se fi facut aceleasi recomandari.


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kyryka
post 6 Jul 2009, 07:17
Post #66


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 9 August 07




Deci sunt gata. Nu mai am ce sa-i fac. Am facut tot ce mi-a stat in putinta nu s-a ameliorat macar. Nu e din soft, nu e de la bujii, nu e de la fise, nu e de la bobina de inductie, nu e de la injectoare, in nici un caz de la reglaj culbutori, nu e de la pompa de alimentare, nu e de la senzorul de turatie, corpul clapeta l-am curatat .. nu mai stiu ce sa-i fac.


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus Gpl 2006 - IL-03-FAY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sil72
post 7 Jul 2009, 11:33
Post #67


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 30 October 05
From: Focsani




Salut. Am un Ambiance 1,4 pe benzina. Are 53000 km. De la o vreme, cu masina stand pe loc, dupa ce turez motorul si da sa revina in ralanti se aud, nu foarte tare, niste zgomote - de regula 2 - 3 - in zona catalizatorului sau a tobei mici. Dupa ce revine in ralanti, acel zgomot nu se mai aude. Daca accelerez din nou si iau piciorul de pe pedala, fenomenul se repeta. La prima vedere nu pare a fi vreo fisura pe circuitul de evacuare. Zgomotele nu sunt stridente, par mai degraba niste pufnituri si se aseamana cu cele produse de rateuri. Motorul in ralanti merge uniform. Stiti cumva natura acelor zgomote? Sunt normale? Cu toate ca am masina de 4 ani nu am remarcat pana acum asa ceva. Daca am posibilitatea voi posta o inregistrare a zgomotului motorului. Multumesc anticipat pt raspuns


--------------------
dacia logan 2005 Ambiance - vn72sil
silviu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bbutnariu
post 8 Jul 2009, 22:35
Post #68


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 20 May 08




Verifica fisele de la bujii, nu trebuie sa aiba mai mult de 20Kohmi, daca una are atunci iti tremura si masina, trebuie schimbata si bujia.


--------------------
renault megan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 00:06
Forum Renault