DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 4 5 6 
Closed TopicAdd Video ReplayStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ghici cine călărește acest Focus RS

aphophis
post 6 Aug 2009, 18:47
Post #151


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




QUOTE(tester @ 6 Aug 2009, 12:18)
ce vorbesti?? unde ai vazut tu asta?
ia arunca un ochi aici... http://en.wikipedia.org/wiki/Top_Gear_Test_Track diferenta e doar de o secunda!
1:28.1 - Renault Mégane R26.R
1:29.3 - Ford Focus RS Mk II

dar o mica corectie tu ai deviat discutia eu nu am zis ca nu e corect ca fordul e mai tare, mai rapid, etc. am zis doar ca nu au facut testul calumea PUNCT!

si sa nu uitam ca STIG nu e o SINGURA PERSOANA!!! au fost diversi piloti imbracati in alb si dati drept THE STIG. deci nici testul asta nu e 100% corect!!!
*



radmasa.gif intr-adevar, toti conspira impotriva fordului, cand de fapt adevarul e simplu: e prea multa putere pentru caroseria fordului, care ford nu are comportamentul rutier al megane-ului. Si care arata ca nu e nevoie sa ai sute de cai putere ca sa te comporti bine pe circuit ci doar sa ai o solutie tehnica capabila, la suspensii, caroserie , motor etc.

Iar in cazul rs-ulu vs megane in general meganelul a iesit castigator..


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 6 Aug 2009, 18:49
Post #152


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




QUOTE(ssilviu @ 6 Aug 2009, 19:30)
Ce mai contează că Focus RS este și el un Focus ST modificat, principala modificare tehnică fiind doar un chip tuning la motor. 

*



Vezi ca te inseli.

QUOTE
He explains: "There was never an intention to try to 'chip' the ST engine. We evaluated several approaches using the ST engine and none gave us the combination of power delivery, character and durability that we wanted, so we opted to create an RS Duratec, using the ST unit as our base."

The objective was increasing power and torque without affecting durability. To meet that, multiple detail changes were made to the powertrain including a revised cylinder head gasket, ultra-durable metal sprayed cylinder bores, revised pistons and a bespoke camshaft profile and connecting rods, allowing bigger small end bearings.

However, the most obvious changes are the new intake system, exhaust manifold and turbocharger. The larger Borg Warner K16 turbo fitted to Ford Focus RS offers a maximum steady state boost pressure of 1.4 bar - double that of Focus ST's 0.7 bar - to generate the car's 35 per cent power increase.

http://www.netcarshow.com/ford/2009-focus_rs/

This post has been edited by ArtVandelay: 6 Aug 2009, 18:50


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 6 Aug 2009, 18:56
Post #153


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Nu mă înșel. Știam că nu e un chip tuning. Am vrut doar să-ți demonstrez cât de superficial apreciezi tu modificările aduse la o mașină sport. La fel cum în cazul lui Focus RS modificările sunt mai multe decât un simplu chip tuning, așa și la R26.R modificările sunt mai multe decât renunțarea la o banchetă spate. Poți să sesizezi analogia?

Dar repet.
QUOTE(ssilviu @ 6 Aug 2009, 19:30)
Să vedem Megane 3 RS cu 275 CP. Care nu are semi-slickuri dar are dotările care se regăsesc și pe Focus RS. Dacă începe să aibă timpi asemănători cu Focus RS o să fiu foarte curios să văd pe unde scot fanii Ford cămașa.
*



Ne mai auzim atunci happy.gif

This post has been edited by ssilviu: 6 Aug 2009, 19:01


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 6 Aug 2009, 19:10
Post #154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




si mai e o chestie.. meganel-ul rs are 5 ani de cand a aparut, si inca domina topurile in diversele sale variante.. chiar daca au tot aparut modele noi..


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 7 Aug 2009, 18:02
Post #155


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




ArtVandelay, sa inteleg ca ai si tu un Focus, care n-are nicio treaba cu Focusul RS evident, si de asta esti asa pornit?

1. Ce conteaza care face pe care? Fiecare e liber sa-si aleaga masina preferata. La urma urmei, in Romania, nici n-ai unde sa le folosesti cum trebuie. Acele cateva secunde diferenta intre ele, pe un circuit, tu nu le vei simti niciodata pe Magheru, sau pe A2, sau pe DN1 tongue.gif

2. Cum a mai spus cineva, Megane-ul e aproape la fel de vechi ca emisiunea Top Gear (de cand au reinventat-o in formula actuala). Haideti sa vedem si noul Megane RS ce (si daca) va avea ceva de spus.

3. Daca era invers, si un Megane cu 300 cai si-o lua de la un Focus ST cu 200 si ceva, n-ar fi venit nimeni sa zica "Facatura penibila, dom'le!!!" ci ar fi ras de Renault. Dar asa, hai sa gasim motive sa nu credem rolleyes.gif


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 7 Aug 2009, 23:03
Post #156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Eu zic sa nu va mai stresati: urmeaza Megane 3 RS cu 270CP (si parca presimt o versiune F1 Team cu ceva extra bonus pe la suspensii si frane si motoras) si atunci mai vedem noi cum e cu Focus RS smile.gif (desi dupa cum statea Clio RS lipit de el in curbe, Megane RS o sa fie peste el si pe drum drept si la deal...).

Oricum, deja incep constructorii sa se abereze. Peste 200CP pe fata e prea mult, orice ar face. Se vede si la TopGear ce face RS pe linie DREAPTA cu volanul... cu tot diferentialul si revo-knuckle si alte din astea. De aia exista Evo si STI.


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 7 Aug 2009, 23:15
Post #157


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




Alex, nu sunt pornit pentru ca am focus sau pentru ca mi se pare mie focusul mai bun, ci pentru ca nu mi s-a parut dreapta comparatia intre cele 2 masini (de megane si focus zic, nu clio)

Intr-adevar, cateva secunde in minus sau in plus pe circuit chiar n-au nicio importanta, mai ales ca 99% din userii forumului nu ar putea conduce cele 2 masini la potential maxim. Asa ca mai bine mergi mai incet cu cateva secunde pe tur, dar macar ai climatronic si navigatie 04.gif

This post has been edited by ArtVandelay: 7 Aug 2009, 23:17


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 7 Aug 2009, 23:39
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Aici ai mare dreptate. Focus RS e o masina buna, chiar foarte buna, si echipata complet. Pe de alta parte, nici astia de la Renault Sport nu s-au nascut ieri la fabricarea de hot-hatches smile.gif


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 8 Aug 2009, 06:27
Post #159


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




Daca ar fi lucrat putin mai mult la stabilitate in viraje nu as fi avut nici un repros pentru Focus rs... Mai ales ca ford focus are un "renume" (pentru unele persoane) de stabilitate.


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 8 Aug 2009, 09:45
Post #160


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Pai in clasa compacta Focus este renumita pentru stabilitate si siguranta pe viraje, fiind inca considerat un etalon. Insa masinile Renault Sport sunt un pic altceva decat ce plimbam zilnic pe strada cu PDG smile.gif


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 8 Aug 2009, 12:24
Post #161


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




nu mai cita aiurea posturile apropiate.

radmasa.gif si de ce nu ti se pare dreapta? Nu are fordul vreo 70 de cai in plus fata de megane? Facusem parca niste calcule si reiese ca puterea in plus e mai mare procentual fata de megane fata de kg in plus pe care le are. si totusi megane-ul se descurca mai bine. Si e o masina aparuta de vreo 5 ani..

This post has been edited by A l e x: 8 Aug 2009, 18:22


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 8 Aug 2009, 12:46
Post #162


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




România nu are nici măcar un singur circuit de curse. De aceea nici oameni care știu să meargă așa cum trebuie cu o mașină nu are. Dacă nu sunt oameni care să înțeleagă fun-ul unei mașini pe circuit atunci nu există o cultură auto adecvată. Nu există cultură, atunci nu există nici clienți pentru o asemenea mașină precum R26.R.

Cum să-i explici racer-ului de Magheru că un Megane (și el evident înțelege megane sedan dci de 80 de cai) poate să fie mai rapid decât un Focus (și aici el înțelege mașina cu cea mai tare ținută de drum din clasa compactă) cu 70 de CP în plus.

Cum să-i explici racer-ului de Magheru că provocarea cea mai mare este să pierzi cât mai puțin timp pe curbe și nu liniuțele noaptea prin București? Nu ai cum.

În cealaltă extremă se află însă Marea Britanie. O groază de circuite, mulți pasionați de automobile, mulți oameni care știu. De aceea R26.R a primit cele mai bune reviewuri în Anglia. De aceea peste jumătate din producție de R26.R este destinată Marii Britanii. De aceea un R26.R nu ar avea nici un sens în România. E ca și cum ți-ai lua un computer nou nouț de acum ca să joci supaplex pe el. Mașina nu ar fi exploatată vreodată la potențialul ei.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 8 Aug 2009, 12:53
Post #163


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




frumos spus silviule ph34r.gif


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 8 Aug 2009, 15:46
Post #164


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




QUOTE(aphophis @ 8 Aug 2009, 13:24)
radmasa.gif  si de ce nu ti se pare dreapta? Nu are fordul vreo 70 de cai in plus fata de megane?
*



Power-to-weight
184.55 bhp/ton - megane
205.04 bhp/ton - focus

N-as prea zice ca are 70 de cai in plus. ci vreo 20, ceva infim pe un circuit de lungimea nurburgring-ului. semi-slickurile conteaza mai mult de atat. de-asta nu mi se pare corect, parca au zis si la top gear dupa ce le-au testat

This post has been edited by ArtVandelay: 8 Aug 2009, 15:48


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 8 Aug 2009, 17:16
Post #165


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Io mă mir unde sunt fanii suspensiei independente, simbol al Focusului, să ne demonstreze cât de e primitivă e aia semi. rolleyes.gif

PS. Am invătat și matematica: 300-230=20. Ce tare icon_mrgreen.gif

This post has been edited by ssilviu: 8 Aug 2009, 17:18


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 8 Aug 2009, 17:22
Post #166


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




ssilviu, cred ca raportul cp/kg e mai important decat puterea in sine

focusul e totusi mai greu cu 200 si ceva de kg..

si inca ceva facut special pentru circuit, pe megane o cutie de viteze cu rapoarte mai scurte, care il avantajeaza la iesirea din viraje, tocmai ca e facuta pentru circuit nu intereseaza pe nimeni viteza maxima

This post has been edited by ArtVandelay: 8 Aug 2009, 17:25


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 8 Aug 2009, 18:38
Post #167


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Cele doua masini nu prea pot fi comparate, asta e adevarul. Singura asemanare e ca sunt hot hatch-uri, in rest, sunt foarte diferite. Defapt daca ma gandesc bine, in conceptia de "hot hatch" intra si calitatile de masina de zi cu zi, nu numai performantele, deci R26.R nu cred ca indeplineste conditiile sa fie cu adevarat un "hot hatch..." E doar... hatch. biggrin.gif

R26.R e, in primul rand, editie limitata. E facut special pentru a termina in forta un capitol si anume Megane II RS. Nu a fost facut pentru a "bate" Focusul, cum a spus cineva (apropo, aberanta afirmatie radmasa.gif), ci pur si simplu pentru a scoate un ultim Megane II RS cu un maxim de performante fara a se umbla prea mult. Asta a insemnat sa-l faca cat mai usor, sa-i puna anvelope cat mai bune, etc...

Focusul RS e o masina normala. E puternica dar are si navigatie, si tot ce-i trebuie. E si putin mai scumpa cred... Si e si noua. Singura comparatie pertinenta ar fi cu viitorul Megane III RS. Chiar daca nici ala nu va avea 300 de cai, va fi mult mai aproape si va avea si dotari deci nu va mai fi "kart"

Comparatia directa cu Megane-ul asta nu-si are rostul. Nu cred ca vor fi multi pusi in situatia de a alege intre R26.R si Focus RS, pentru ca una e o masina pentru viata de zi cu zi, alta e clar masina pentru circuit si pentru amuzament. Sunt 400 de Megane-uri fabricate, fiti siguri ca si Renault stie ca asta nu e o masina pentru oricine.

Acum ele au fost comparate. De ce? Pai in primul rand, Top Gear compara orice. Au comparat si un Veyron cu un avion deci ar face orice pentru a le iesi un material. In al doilea rand, ce putem arata e ca nu puterea e totul. Pe hartie Focusul RS ar trebui sa stearga pe jos cu R26.R si totusi greutatea in minus si precizia in viraje si-au spus cuvantul. Asta e de tinut minte, ca multe versusuri pe forumuri se fac dupa fisele tehnice si dupa accelerarea pe linie dreapta (unde recunosc, si eu particip).

Eu zic sa incheiem discutia, si sa asteptam Megane III RS. Atunci comparatia va fi mult mai normala. Momentan comparam mere cu pere, parerea mea, si nu are rost. Sa nu mai zic ca de cateva pagini se repeta aceleasi idei si nu s-a ajuns la nicio concluzie comuna.


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fratzica
post 9 Aug 2009, 00:31
Post #168


Zen


Group: Moderatori
Posts: 2.925
Joined: 6 April 04




vorbe vorbe si iar vorbe din partea unora care nu au nici o legatura cu ceea ce inseamna condusul probabil, daramite motorsportul. Va dati cu parerea asupra suspensiilor, asupra motoarelor, cutiilor s.a.m.d. cand n-aveti decat o viziune abstracta asupra celor ce inseamna toate acestea.
A facut Renault o masina mai rapida si gata v-ati udat toti, ma mir ca nu am auzit de comparatii cu EVO sau Impreza. Nimic de zis, R26.R e bestiala, mi-as lua si eu una pentru un track-day (in ideea in care ar exista un track, pentru track-day) daca as avea bani garla, dar doar atat, pentru track day. As lasa-o bucuros in parcarea pistei si mi-as continua drumul catre casa intr-un Focus RS. Cam asta e diferenta, daca intelegeti ce vreau sa zic. Dar v-am tot zis pana acum ca voi comparati mere cu.. caramizi. N-au nici o legatura, atata tot ca au 4 roti. Nici alea identice.
Daca o sa vreti sa faceti comparatii, asteptati Megane RS si discutam atunci.
Aphophis, pentru afirmatia "pai tocmai asta e ideea, ca masinile sunt diferite, fiecare masina venind cu propria viziune asupra unu hothatch. O spui de parca ar fi vina megane-ului ca are suspensii mai bune, ca e mai usoara , ca are trepte mai scurta etc.." permite-mi sa radmasa.gif . De unde stii tu ca are suspensii mai bune? Oare nu greutatea redusa ii permite megane-ului sa abordeze virajele mai rapid si nu suspensiile? Ti-ar conveni sa ai geamuri de plexi la masina ta? Nu prea cred. Va bateti joc de divizia motorsport a fordului fara sa aveti habar de istoria care sta in spatele acesteia. Plina lumea de ignoranti, frustrati si fanatici. Ponderati gasesti mai greu..


--------------------
Kia Sportage T-GDI 2021
"The happier we are, the less we see." - some japanese guy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 9 Aug 2009, 00:42
Post #169


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Avem 6 pagini de discutii in contradictoriu, cred ca fiecare a spus ce a avut de spus. Deja vad ca lumea o da spre un mini-flame asa ca prefer sa inchid preventiv.

Sa nu uitam ca avem sectiuni gen Cafenea sau Diverse pe Reno unde puteti continua discutia.


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 4 5 6
Closed TopicAdd Video ReplayTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th May 2025 - 01:32
Forum Renault