DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Al doilea ventilator pt radiator, sfaturi, idei, pareri.

bygy007
post 22 Apr 2010, 09:46
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




si mare atentie la unghiul palei ventilatorului , unul care este proiectat sa stea in spatele radiatorului nu va avea eficienta in fata , si invers


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
x_dadu
post 22 Apr 2010, 10:11
Post #62


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 27 April 08
From: Pecineaga (CT)




intreb si eu pentru cultura mea, senzorul de apa este ca un contact ce se inchide la temperatura pentru care a fost gandit ? ca asa reise din poza de mai sus, eu stiu ca are un comportament de rezistenta variabila (ca un termistor) liniar sau nu, ca altfel nu am mai avea indicator progresiv de temperatura la bord, ar fi doar un bec rosu. In acest caz se poate deplasa, cred eu, punctul la care uce injectie comanda ventilatorul, modificand valoarea rezistentei senzorului de apa, conectand o rezistenta fixa in serie sau paralel, depinde cum evolueaza rezistenta senzorului de apa cu temperatura. Asta daca e nemultumitor momentul aclansarii releului ventilatorului. Oricum ventilatorul trebuie sa porneasca dupa deschiderea termostatului, altfel nu are sens.
Dar sigur astfel de interventie nu se preteaza decat pentru carpirea defectului, trebuie asigurata fucntionarea ca la carte a termostatului si senzorului de apa - releu - gmv. Asa cum au proiectat masina aia de la dacia, prost desigur, dar totusi, asa trebuie sa mearga. Daca sunt probleme cu racirea, ceva nu merge cum zice producatorul. Reamintesc : termostatul deschide incepand de la 89 grade terminand la 101 grade cursa 7,5 mm, iar gmv porneste la temperatura de peste 102 grade si se opreste cand scade sub 96.

This post has been edited by x_dadu: 22 Apr 2010, 10:29


--------------------
Dacia Sandero Stepway 2021 Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caphonne
post 22 Apr 2010, 14:52
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 968
Joined: 22 August 06
From: Buc. Drumul taberei si Berceni




QUOTE(bygy007 @ 22 Apr 2010, 10:46)
si mare atentie la unghiul palei ventilatorului , unul care este proiectat sa stea in spatele radiatorului nu va avea eficienta in fata , si invers
*



Eu care nu am aer si am spatiu suficient voi monta unul la fel cu cel de pe masina in aceiasi pozitie pe jumatatea cealalta a radiatorului.

22 Apr 2010, 15:56:
[quote=elm,22 Apr 2010, 10:08]
Nu se justifica montarea unui al doilea ventilator,

Ai montat tu si ai constatat asta?Eu iti spun din cele ''constatate'' de mine ca amaratul ala de ventilator nu isi face treaba.Doua ventilatoare clar sunt mai capabile decat unul este logic.Al doilea il poti pornii separat cand vrei ca masura de siguranta sau odata cu celalalt pentru o racire mai rapida a motorului care chiar daca nu este un V8 se incalzeste al dracului.

This post has been edited by caphonne: 22 Apr 2010, 14:56


--------------------
Dacia Supernova 2003 Rapsodie rosu imperial
Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 22 Apr 2010, 15:24
Post #64


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




La peste 20 de grade afara, si 4-5 km prin oras, deja incepe sa miroasa a incins la motor, iar apa este la +100 grade. Montarea unui gmv suplimentar este singura solutie la indemana, de a raci mai bine sistemul.

GMV_ul actual isi face datoria, spun asta pentru ca nu am avut temperaturi mai mari de 105 grade, aceasta fiind temperatura maxima in care motorul trebuie sa functioneze. Dar cum am spus si pana acum, este enervant sa se incalzeasca apa atat de repede, mai ales in oras, pe langa asta cand porneste gmv-ul si apa este la 90-100 grade, motorul trage mai greu.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 22 Apr 2010, 22:56
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(x_dadu @ 22 Apr 2010, 11:11)
intreb si eu pentru cultura mea, senzorul de apa este ca un contact ce se inchide la temperatura pentru care a fost gandit ?  ca asa reise din poza de mai sus, eu stiu ca are un comportament de rezistenta variabila (ca un termistor) liniar sau nu, ca altfel nu am mai avea indicator progresiv de temperatura la bord, ar fi doar un bec rosu. In acest caz se poate deplasa, cred eu, punctul la care uce injectie comanda ventilatorul, modificand valoarea rezistentei senzorului de apa, conectand o rezistenta fixa in serie sau paralel, depinde cum evolueaza rezistenta senzorului de apa cu temperatura. Asta daca e nemultumitor momentul aclansarii releului ventilatorului. Oricum ventilatorul trebuie sa porneasca dupa deschiderea termostatului, altfel nu are sens.
Dar sigur astfel de interventie nu se preteaza decat pentru carpirea defectului, trebuie asigurata fucntionarea ca la carte a termostatului si senzorului de apa - releu - gmv. Asa cum au proiectat masina aia de la dacia, prost desigur, dar totusi, asa trebuie sa mearga. Daca sunt probleme cu racirea, ceva nu merge cum zice producatorul. Reamintesc : termostatul deschide incepand de la 89 grade terminand la 101 grade cursa 7,5 mm, iar gmv porneste la temperatura de peste 102 grade si se opreste cand scade sub 96.
*


sint 2 tipuri total diferite ca si constructie interioara

la masinile mai vechi (cele are au termocupla pe radiator) , acea termocupla este aproape identic constructiv cu cel de la fierul de calcat sau frigider, este un contact care se inchide la o anumita temperatura si se deschide la alta , bimetal

la ceasuri este montat un termistor cu panta negativa este o piesa care nu are nimic in miscare si este din diversi oxizi metalici , este o rezistenta variabila cu temperatura , in cazul nostru cu cit creste temperatura scade rezistenta


la cele de generatie mai noua electroventilatorul de obicei este pornit de calculatorul de injectie iar senzorii sint tot termistori

This post has been edited by bygy007: 22 Apr 2010, 22:58


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
x_dadu
post 23 Apr 2010, 06:14
Post #66


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 27 April 08
From: Pecineaga (CT)




atunci tot pentru cultura generala intreb care e temperatura ok pentru motor, la care sa se simta bine, ca sa-mi dau seama daca e nevoie ce gmv sa plece mai din timp, lucru posibil cu un rezistor in paralel pe intrarea uce injectie de la sonda de apa. Daca incerc sa deduc babeste, inteleg ca la 89 grade motoru are nevoie de racire, ca deaia deschide termostatul si permite trecerea apei prin radiator, ideal ar fi sa nu mai creasca din acel moment, preventiv pleaca si gmv la 102 grade. Pai atunci sa facem sa plece gmv la .... sa zicem 90 grade si se va opri probabil pe la 85, o fi mai bine asa !
Doar la dacia 1310 la deschiderea termostatului beneficiaza totodata si de ventilator, ca merge continuu ala.

This post has been edited by x_dadu: 23 Apr 2010, 06:16


--------------------
Dacia Sandero Stepway 2021 Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 23 Apr 2010, 08:25
Post #67


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




80-105 grade, temperatura optima de functionare a motorului.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
x_dadu
post 23 Apr 2010, 08:51
Post #68


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 27 April 08
From: Pecineaga (CT)




pai atunci ar fi benefica, teoretic, pornirea mai devreme a gmv, adica coborarea intervalului de temperatura la care lucreaza el, pornirea respectiv oprirea. Dar asta numai vara, ca iarna e aiurea sa porneasca odata cu termostatul si gmv, de care sigur nu prea va fi nevoie des. Cu alte cuvinte il vom auzi si mult prea des, probabil enervant biggrin.gif. Pacat ca electronica masinii nu tine cont si de temperatura mediului ambiant, ca sa poata anticipa evolutia temperaturii posibile a motorului si sa modifice momentul pornirii gmv.

This post has been edited by x_dadu: 23 Apr 2010, 08:56


--------------------
Dacia Sandero Stepway 2021 Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 23 Apr 2010, 12:12
Post #69


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




pana acum 4 ani nu se plangea nimeni acuma gata se vrea inca unul suplimentar , schimba radiatorul cu unu de logan si aia e .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cosmin.nova
post 23 Apr 2010, 14:40
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 688
Joined: 20 April 09
From: Bucuresti




QUOTE(djasu82 @ 23 Apr 2010, 12:12)
schimba radiatorul cu unu de logan si aia e .
*


se poate asa ceva? blink.gif

vroiam si eu sa mai pun inca unul; dar am realizat dupa ca unul e de ajuns.


--------------------
Logan 1.6MPi 05' / Papuc 1.9D dropside 05'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 23 Apr 2010, 15:04
Post #71


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




La logan este mai mare? Cu siguranta se poate monta si de logan. Eu unul prefer sa nu umblu la gmv-ul actual. Il las sa lucreze in continuare, in modul in care a fost facut sa lucreze. Zilele astea sper sa ma intalnesc cu alex sa imi dea gmv-ul de la fosta lui nova. O sa va confirm daca incape sau nu intre bara si radiator,orientat evident spre radiator.

Ma gandeam la inca un lucru benefic prin montajul unui gmv suplimentar... instalatia de aer conditionat (pentru cine are) ar da randament mai mare. Ganditi-va ca atunci cand porniti ac-ul , porneste si gmv-ul automat pe treapta 1, indiferent de temperatura de afara, tocmai pentru a ajuta radiatorul de aer sa raceasca mai bine lichidul care circula prin el.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elm
post 23 Apr 2010, 15:19
Post #72


Biciclist de cursa lunga


Group: Members
Posts: 208
Joined: 30 July 09




QUOTE(caphonne @ 22 Apr 2010, 14:52)
Ai montat tu si ai constatat asta?Eu iti spun din cele ''constatate'' de mine ca amaratul ala de ventilator nu isi face treaba.
*



Pai ce rost ar fi avut, daca la pornirea astuia singur temperatura scade vizibil. M-am trezit odata la o ora de virf la semafor ca temperaturea mea ajunsese pe la 80 .. 90 si n-am mai stat sa vad daca merge termocupla, pac la buton. smile.gif.
Pina s-a facut verde semaforul, deci mai stateam si pe loc, acul deja coborise sub jumatate (din intervalul de pe cadran)
Acum, ce sa zic, as fi fost tentat sa spun ca ceva din circuitul de racire al novei este superior supernovei, dar parca cineva a facut aceeasi remarca ca a mea anterior si avea SNova.

PS: termocupla mea lucreaza cca cu valorile 92-86 sau 96-82, oricum cupleaza sub 100C si nici nu lasa tempeartura sa scada prea mult


--------------------
Dacia Logan II 2018, Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 23 Apr 2010, 21:41
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




trebuie tinut cont si de faptul ca nu e sanatos ca motorul sa fie racit sub o anumita limita, zic asta ca sa nu uitati "butonul din bord" in pozitia pornit, termostatul poate inchide prea tarziu daca e fortata racirea deoarece el a fost calculat sa mentina o anumita temperatura optima pentru motor dat fiind circuitul standard de racire

elm - la nova termostatul e de 86 si termocupla de 92/82, motorul de sn e un pic mai "cald" ca temperatura de functionare (alte metale, turatie...)

eu as automatiza putin circuitul de racire datorita traficului urban, in general la masini nu doar la sn sau nova introducand o treapta de viteza mai mica, cred ca la o tensiune de 8 volti ventiltatorul nu face galagie si se poate obtine cu un stabilizator reglabil in tensiune, si poate intra in functiune automat mai repede decat termocupla masini cu ajutorul unui montaj electronic care la o anumita temperatura citita de pe senzorul de temperatura a ceasului din bord sa zicem (sa nu deranjam cel de la UCE cumva) sa alimenteze printr-un releu (montajul fiind un termo-contact electronic) stabilizatorul reglabil ce porneste ventilatorul (acesta poate fi auxiliar), instalatia de racire va semana un pic cu cea de pe masinile cu clima

e complicata idea dar e cea mai eleganta pentru mine si daca as face ceva asa ceva va fi, idea cu buton in bord mi se pare desprinsa din vremea cand dacia 1310 era "la putere", cred ca se gasesc montajele gata facute de firme precum adelaida - http://www.adelaida.ro/

This post has been edited by danciusergiu84: 23 Apr 2010, 21:49


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 23 Apr 2010, 21:49
Post #74


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Totusi ar trebui pus si un releu intre +12v permanent si buton... smile.gif


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 23 Apr 2010, 22:00
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




daca are releu nu mai trebuie , doar butonul si firele pina la termocupla


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 23 Apr 2010, 22:02
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




neaparat trebuie releu si grosimea firelor din circuitul de alimentare ventilator ce trece prin releu sa fie groase deoarece e consum mare, orientativ sectiunea conductoare sa fie cel putin cat e cea de la instalatiea originala a ventilatorului si trebuie verificat daca se incalzeste ceva asta in cazul pentru inca un ventilator, daca se foloseste cel original e mai bine cum zice bygy007 doar ca comanda la sn asupra releului ventilatorului e data de UCE si nu stiu daca e bine sa-i dam noi curent prin buton ca sa nu interfereze cu UCE deci cred ca se ajunge la un circuit auxiliar de alimentare

This post has been edited by danciusergiu84: 23 Apr 2010, 22:06


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
x_dadu
post 24 Apr 2010, 07:52
Post #77


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 27 April 08
From: Pecineaga (CT)




e chiar asa mare problema ca sa justifice intreruperea comenzii de la uce si montarea unui termostat electronic ? Dupa ce ajunge motoru la temperatura normala pentru el sa-l racesti la sub ora 9, mi se pare o greseala, aia nu e temperatura lui optima de lucru. In caz de electroniceala cred ca ar trebui comandat cu semnal pwm si nu coborand tensiunea. Daca motoru ala consuma mult, elementu stabilizator va disipa (adica se va incinge) diferenta de tensiune dintre intrarea de 12-13v si iesirea spre gmv, atunci cand este setat pe turatie mica, deci tensiune mica. Apropo, de cati W este motoru gmv ?

This post has been edited by x_dadu: 24 Apr 2010, 07:54


--------------------
Dacia Sandero Stepway 2021 Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 24 Apr 2010, 11:30
Post #78


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




se poate monta si stabilizator eletronic care poate comanda 120A la rece dar mai trebuie sa bagati 300 de lei sa-l cumparati , vedeti la magazinele care vand motoare eletrice de avioane teleghidate .
Dupa mine un releu care sa fie comandat de la primul ventilator .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 18 May 2010, 20:45
Post #79


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Astazi pe langa testatul telescopului la capota am facut si cateva masuratori cu una bucata gmv nova. Se pare ca intre radiator si armatura spoilerului, sunt 8 cm, iar gmv-ul are 12-13 cm .... biggrin.gif deci problema.... mai cercetez. blush.gif

In compartimentul motor nu am unde sa il bag pentru ca eu avand clima, am deja gmv mare care acopera tot radiatorul. O sa vad daca pot sa fac cumva sa il bag intre bara si radiator dar asta ar insemna sa decupez armatura, lucru pe care nu as vrea sa il fac pentru ca deja ma complic prea tare.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SERGIULICA04FUX
post 18 May 2010, 21:09
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.357
Joined: 9 November 08
From: Satu Mare/Cluj Napoca




masky poti sa faci mai simplu, cu un singur ventilator, ii dai un impuls de minus la releu cu un buton si se mareste turatia ventilatorului, dar asta nu poti face in mod automat numai apasand butonul si dupa ce se raceste motorul decuplezi butonul.

18 May 2010, 21:10:
eu asa am facut cand am avut niste probleme cu rezistenta de pe gmv.
si am tot lasat si acum butonul

This post has been edited by SERGIULICA04FUX: 18 May 2010, 21:10


--------------------
Skoda Fabia 2005/Confort
Pentru toti cei care ma irita am o vorba sa va spun inca: GURA MICA!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pician90
post 19 May 2010, 15:27
Post #81


fost Membru posesor de JumpJet.


Group: Members
Posts: 667
Joined: 24 May 09
From: Din centrul Ardealului




mi-a promis cineva un GMV de peugeot 405 ..dinala dublu si a spus ca e de ` 6-7 cm ..o sa il primesc de curand si incerc sa il montez.... revin cu detalii in curand .


--------------------
ex : dacia super nova 2002
am avut o revelatie...sa nu ai incredere in femei si in franele de dacie ........
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 19 May 2010, 15:44
Post #82


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




cauta de mercedes dar ala cand intra in sarcina fura din prima 50A dar te si ingheata rapid am probat eu unu la servici brrr.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuti
post 19 May 2010, 16:56
Post #83


wum, wum


Group: Members
Posts: 131
Joined: 11 January 10
From: Bucuresti




QUOTE(Maskatu @ 18 May 2010, 20:45)
Astazi pe langa testatul telescopului la capota am facut si cateva masuratori cu una bucata gmv nova. Se pare ca intre radiator si armatura spoilerului, sunt 8 cm, iar gmv-ul are 12-13 cm ....  biggrin.gif deci problema.... mai cercetez.  blush.gif

*



putin offline, ai reusit cu telescopul la capota ?
ma intereseaza si pe mine, daca ai facut, pune cateva poze sa le vedem si noi.
eu am incercat dar ... se cam indoia capota..... huh.gif


--------------------
Dacia SRN-Confort 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SERGIULICA04FUX
post 20 May 2010, 20:32
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.357
Joined: 9 November 08
From: Satu Mare/Cluj Napoca




termocuplu pe radiator de sn. la masina mea. l-am pus anul trecut deoarece ma vrut sa mai pun un electroventilator, pe care pana la urma l-am pus dar am renutat la el, efectuand mai multe teste s-a dovedit ca elv de pe sn raceste foarte bine si cat trebuie.

Attached thumbnail(s)
20052010_003_.jpg ( Size: 196.47k ) Number of downloads: 541


--------------------
Skoda Fabia 2005/Confort
Pentru toti cei care ma irita am o vorba sa va spun inca: GURA MICA!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 20 May 2010, 21:16
Post #85


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




@tuti. inca nu am reusit pentru ca a fost urat afara si ramasesem fara baterii la bormasina. O sa anunt pe topicul special, daca reusesc ceva. biggrin.gif La fel si cu gmv-ul suplimentar.... imi pune imaginatia la lucru.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
p_alecsu
post 26 May 2010, 18:54
Post #86


Alex


Group: Members
Posts: 355
Joined: 11 December 09
From: 25 km de Pitesti




Tin sa va anunt ca am facut azi un experiment. mai exact am dat bara fata jos si am incercat sa vad daca are loc un gmv acolo. Intra perfect un gmv de europa dar trebuie improvizata prinderea. Sper sa termin maine toata operatiunea. Fara decupat,fara sudura,si fara prea multi nervi.
Dar acum sunt in dilema wacko.gif ....nu stiu ce fel de releu sa cumpar.
Sau daca mai este nevoie de releu....deoarece un vecin are la nova gti gmv suplimentar fara releu doar cu buton.


--------------------
Dacia Supenova 2001 Rapsodie - AG 10 WSM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 26 May 2010, 19:27
Post #87


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




releu 40A.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
p_alecsu
post 26 May 2010, 20:23
Post #88


Alex


Group: Members
Posts: 355
Joined: 11 December 09
From: 25 km de Pitesti




am cerut azi la piese auto asa si surpriza a fost ca singurul releu de 40A era cel de injectie si nu costa decat 105 lei... Deci la ce sa.i spun ca folosesc releul ??? Deja i.am spus vanzatoarei ca la gmv si a saltat din umeri.


--------------------
Dacia Supenova 2001 Rapsodie - AG 10 WSM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 26 May 2010, 20:39
Post #89


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




biggrin.gif pai e mai ieftin un tranzistor mos de 100A si care cu ala comanzi curenti foarte mari si nu-ti ia pielea de pe tine ...
Poti pune doua relee in paralele si dublezi curentul avand 4 contacte de ex . ai doua rele de 20 A le pui contactele in paralel o sa ai un curent care sa-l suporte la 40A si nu se duc naiba pastilele dar ca se dubleaza consumul de energie al releelor .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 26 May 2010, 21:01
Post #90


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Eu am incercat cu gmv de nova... ala de europa cred ca este mai ingust de zici ca a incaput intre armatura barii si radiator...


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 14:42
Forum Renault