DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 17 18 19 20 21 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Passat B6. Fauvé-u Passat. B6, Pentru cei care "suporta" TDI-u'

mirceateodorescu683
post 4 Oct 2009, 05:11
Post #541


MD


Group: Members
Posts: 451
Joined: 17 February 05
From: Tulcea




Eu utilizez Autohold-ul, care inseamna actionarea automata a franei la oprirea masinii. Ceea ce inseamna ca, daca nu apas acceleratia, nu pleaca. Functia este activa doar cu centura de siguranta cuplata. Nu am incercat ce se intampla fara centura, pentru ca am reflexul creat de a tine apasata pedala de frana (la Logan, la pornire, apasam ambreiajul si frana).

LE: cu Autohold-ul activat, la oprirea motorului, trecerea in modul Park si decuplarea centurii, se actioneaza automat frana de mana. Fara centura, ca sa actionezi sau sa eliberezi frana de mana, trebuie sa tii piciorul pe pedala frana (indicator in bord care iti semnaleaza asta).

This post has been edited by mirceateodorescu683: 4 Oct 2009, 05:27


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceateodorescu683
post 21 Oct 2009, 10:19
Post #542


MD


Group: Members
Posts: 451
Joined: 17 February 05
From: Tulcea




Tin sa precizez ca toate parerile de mai jos sunt ale unui utilizator obisnuit, care nu cunoaste nici tehnica auto, nici electronica auto si nici soferie intr-un mod iesit din comun. Si care nu poate sa se exprime la fel ca in emisiunile auto, pentru ca nu prea urmareste.

Ca sa raspund unei dispute de pe alt topic, acum, la circa 4500 km, personal, am tras urmatoarele concluzii despre DSG:
- este o cutie care se adapteaza stilului de condus si pe care o poti adapta traficului.
- in oras, unde nevoia de sprint este minima, economic este modul D. Ceea ce nu inseamna ca, la kickdown, acesta nu pleaca destul de repede, dar are o anumita inertie care te pune in situatii limita.
- la drum in afara localitatii, cand intentionezi sa faci depasiri succesive, indicat este modul S. Acesta te tine in regim turatii ridicat si beneficiezi astfel de un sprint indeajuns de energic pentru a te ajuta in depasirile scurte, rapide. Nu va inchipuiti ca te afli intr-o masina de curse, totusi. Este un stil neeconomic, in ceea ce priveste carburantul, de aceea, la revenirea in trafic lejer, indicat este sa se treaca in modul D, cu mentinerea vitezei dorite. In modul S, cutia retrogradeaza 2-3 trepte, la apasarea la podea a pedalei de acceleratie si schimba la 4500-4600 rpm astfel incat, nu ajunge in treapta a 6-a decat la peste 170 kmh. Ceea ce nu inseamna ca nu poti merge cu a 6-a, la viteze mari, ce-i drept. Exemplu: kickdown, treapta a 3-a pana la 105 kmh, ulterior a 4-a, pana la 125. In acest moment ridici piciorul si eliberezi pedala de la podea, si cutia urca in a 5-a, ulterior a 6-a, la mentinerea vitezei.

Am testat si modul manual, dar nu in trafic, ci in rampa/panta cu unghi mare si conditii de aderenta scazuta - pentru mentinerea treptei este indicata comutarea pe modul manual al cutiei - carte de instructiuni zice acelasi lucru. In cazul de fata urcarea cu treapta 1, pentru ca motorul ar fi mers subturat cu a 2-a (950-1000 rpm) la viteza mica de deplasare. Inapoi, coborare tot cu treapta 1, pentru ca in a 2-a viteza ar fi fost prea mare pentru conditiile de aderenta. Iar cutia are tendinta sa schimbe repede treapta a 2-a in modul D. Oricum, consider ca modul manual se poate comuta, la drum intins, doar pentru joaca, pentru ca mie mi s-au parut suficiente modurile D si S.

Alte pareri despre masina: nu am condus, dar am auzit PD-ul, care este intr-adevar oribil, in special la pornirea in diminetile reci - poate de aceea am fost fan inrait al benzinei. Am prins prima zapada la munte (Moeciu de Sus) si primele temperaturi in jur de 0 grade. In aceste conditii am intampinat doua neajunsuri. Unul a fost pornirea dimineata, care a fost foarte usoara, dar nu sunt obisnuit inca cu asteptarea stingerii becului din bord icon_mrgreen.gif . Oricum, alt sunet decat cel stiut al PD-ului. Al doilea - cauciucurile de iarna - trebuie sa imi comand un set de jante-cauciucuri. A mai fost ceva: spoilerul fata prea jos mi-a transformat masina in "lama" prin zapada, de cateva ori, dar fara repercursiuni. Trebuie sa spun ca soselele au fost, in general, curate, deci nu am intampinat probleme in a ne deplasa.

Frane destul de eficiente, care m-au ajutat in situatii limita. Am auzi o data si ABS-ul, mult mai silentios decat cel de pe Dacie. Stabilitate in curbe destul de buna - e drept aici contribuie toate sistemele alea cu trei litere, suspensia sport, garda la sol coborata si cauciucurile destul de late (R17/234/45). Nu trebuie, totusi, sa exagerezi - am auzit si scartait in curbe luate prea brusc si prea repede. Sa nu credeti ca am facut "Tokyo Drift", au fost situatii neprevazute biggrin.gif .

In ceea ce priveste consumul: traseu dus-intors de 1000 km. Cam 25% in localitati, 10% trafic pe Valea Prahovei, iar restul in afara localitatiii, la viteze mari - maxim, pe GPS, 196 kmh. Consum mediu: 7,9 L / 100 km. Mentionez ca alimentarea s-a facut intotdeauna pana la primul click al pompei - nu sunt adeptul umplerii rezervorului pana la "buza". In concluzie, am pus motorina la plecarea din Tulcea si, din nou, la plecarea din Moeciu (la Rasnov, mai exact). La fel nu sunt adeptul utilizarii masinii cu becul de rezevor gol aprins - de obicei, la atingerea jumatatii, alimentez.

Sunt foarte incantat de masina wub.gif .

This post has been edited by mirceateodorescu683: 12 Nov 2009, 16:41


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 21 Oct 2009, 15:34
Post #543


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




Sa fiti sanatos domnule mirceateodorescu683 si sa va bucurati de masina!Eu v-as da un singur sfat:aveti grija de masina si folositi-o la toti parametrii ei dar fara excese chiar daca peste 'x' ani o veti vinde!Nu-mi plac cei care isi bat joc de lucruri cu bunastiinta.
Cu stima bulan.


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceateodorescu683
post 21 Oct 2009, 17:22
Post #544


MD


Group: Members
Posts: 451
Joined: 17 February 05
From: Tulcea




Multumesc si respect!

Masina cred ca nu va fi vanduta niciodata, spun eu acum, chiar daca eu, personal, sper sa nu ma apuce pensia in ea.
Impresia de lipsa de grija este falsa. Pe de alta parte, este un obiect care trebuie, in primul rand, sa fie util si comod. Spre deosebire de multi cunoscuti ai mei, eu nu traiesc numai cu gandul la masina si nu-mi fac tel in viata din ea. Doresc, intr-adevar sa am probleme cat mai mici atat cat o voi folosi, dar nici nu tresar sau sunt suparat ca un individ de la benzinarie mi-a lasat urme pe chederul din fata, in zelul lui de a-mi face parbrizul curat. D'aia iegzista casco. Astept mai multe urme ale civilizatiei citadine, dupa care imi scot polita de la naftalina.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 21 Oct 2009, 17:34
Post #545


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Si eu care tot asteptam impresii .....si cand colo dom' doctor a plecat in concediu.............


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceateodorescu683
post 12 Nov 2009, 16:17
Post #546


MD


Group: Members
Posts: 451
Joined: 17 February 05
From: Tulcea




In doua luni, am aproape 7500 km. Am verificat uleiul si este la jumatatea intervalului jojei. Nu stiu cat a fost cel initial, dar am decis ca, pe la 8500-9000 sa ma uit din nou. Atunci ii pot satisface sau dezamagi pe cei care rad de bidonul de ulei din portbagaj.
In rest, fara probleme, masina, noua fiind, nu mi-a facut probleme, nu am greierasi, inca, desi nu as fi surprins sa apara pe hurducaielile noastre, mai ales ca mi-am ales o suspensie mai tare.
A aparut prima urma pe vopsea de la o pietricica aruncata de camion. Nu a ajuns la grund, dar a ciobit vopseaua pe capota (cam 2-3 mm diametru). Am acoperit defectul cu creion cu ceara (aici) si nu se mai vede decat la un "ochian" atent si foarte apropiat de caroserie.
Am si prima idee de "tiuning" exterior (de fapt o activare de functie cu vag com-ul): KOKALAR original.

This post has been edited by mirceateodorescu683: 12 Nov 2009, 16:32


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steel Tormentor
post 12 Nov 2009, 16:20
Post #547


Membru autentic


Group: Members
Posts: 954
Joined: 30 March 07
From: Constanta




imi place ca recunosti wink.gif


--------------------
Dacia Logan 2007 Preference 1.4MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceateodorescu683
post 12 Nov 2009, 16:30
Post #548


MD


Group: Members
Posts: 451
Joined: 17 February 05
From: Tulcea




Ce sa zic, asa sunt eu, mai sincer. Pacat ca moderatorii nu-mi permit sa fiu sincer si in ceea ce priveste parerea mea despre unii de p'aici.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 12 Nov 2009, 16:43
Post #549


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.336
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Si atunci de ce te obosesti sa mai scrii???


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceateodorescu683
post 12 Nov 2009, 16:46
Post #550


MD


Group: Members
Posts: 451
Joined: 17 February 05
From: Tulcea




Perntru ca nu dedic "scrierile" mele tuturor, ci numai celor interesati sa le citeasca.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 12 Nov 2009, 16:59
Post #551


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




QUOTE(mirceateodorescu683 @ 12 Nov 2009, 16:17)
In doua luni, am aproape 7500 km.
*


Cat mine intr-un an.La multi ani/kilometri si ce mai doriti Domnule mirceateodorescu683!Cam cati kilometri preconizati sa faceti anual?

This post has been edited by bulan: 12 Nov 2009, 17:00


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceateodorescu683
post 12 Nov 2009, 17:11
Post #552


MD


Group: Members
Posts: 451
Joined: 17 February 05
From: Tulcea




Multumesc!

Referindu-va la dumneavoastra, cred ca este vorba de km. pe jos sau cu Seat-ul, ca nu cred ca TIR-ul circula asa putin! icon_mrgreen.gif

Oricum, la mai multi si dumneavoastra si fara probleme!

LE: Contractul de leasing impune un maxim de 25.000 pe an. La depasire, penalitati, caci se presupune, in mod absurd, ca folosesti masina in scopuri altele decat de deplasare. Stau io si ma intreb: da' daca meseria mea ar fi cerut sa umblu zilnic prin tara, fara a fi curier (ex: om de afaceri, etc.)?
In concluzie, 25.000.

This post has been edited by mirceateodorescu683: 12 Nov 2009, 17:28


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 12 Nov 2009, 17:38
Post #553


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




@mirceateodorescu683 - se zice ca in rodaj TDI-urile consuma mai mult ulei decat consumul lor specific. Asta la PD, s-ar putea sa fie si la tine la fel si dupa 10-15 mii de km sa iti scada consumul.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceateodorescu683
post 12 Nov 2009, 17:43
Post #554


MD


Group: Members
Posts: 451
Joined: 17 February 05
From: Tulcea




Repet, nu stiu daca a cosumat. Uleiul este, pe joja, la jumatatea intervalului. Nu completez inca pentru ca am citit pe undeva, si nu stiu daca este corect, ca sunt profan in materie, ca un volum prea mare de ulei va creste presiunile in nu stiu ce conducte, si iegzista riscuri. De aceea o sa scot joja peste alta mie de km, sa vad diferenta. Da' sa stiti ca nu am ulei de motor in portbagaj si nici acasa. wacko.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 12 Nov 2009, 17:45
Post #555


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




domnu doctor.....

unde este scrisa treaba cu km maximi in contract.... ca eu stiu ca nu era asa ceva la un lising mai vechi...iar asta nou e contractul stas....

spor la km cat mai placuti.... in rest...se rezolva si asta daca taxa de depasire e mai mare decat taxa de manarire.....


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceateodorescu683
post 12 Nov 2009, 17:49
Post #556


MD


Group: Members
Posts: 451
Joined: 17 February 05
From: Tulcea




O sa fac poza cu telefonu' si o postez. Da' trebuie sa ajung la sediul firmei si azi nu am timp. Sambata, ca maine sunt de garda sad.gif.

LE. oricum, mai mult de un an n-am de gand sa o las in apropitatea lu' porsche lizing.

This post has been edited by mirceateodorescu683: 12 Nov 2009, 17:52


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 12 Nov 2009, 17:58
Post #557


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




La mine la benzina 1,6 scrie pe un abtibild lipit pe motor ca se strica catalizatorul daca uleiul este peste maxim.In fisa tehnica scrie 4,5L de ulei cu schimb de filtru si eu am pus 4,250L si este fix la maxim.Al meu motor pe care scrie VW nu a consumat nici macar o gradatie pe joja.Intre nivelul de max/min are spire pe joja si se pot numara spirele ca sa se vada exact cat a consumat/pierdut.


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 12 Nov 2009, 18:12
Post #558


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




domnu doctor....

multumesc... nu trebuie sa va deranjati..ca eu termin lisingu asta in martie...si nu am probleme.....

ce fel de lising aveti? financiar sau operational????



--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceateodorescu683
post 12 Nov 2009, 19:32
Post #559


MD


Group: Members
Posts: 451
Joined: 17 February 05
From: Tulcea




"financial"


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 12 Nov 2009, 19:52
Post #560


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(mirceateodorescu683 @ 12 Nov 2009, 18:11)
LE: Contractul de leasing impune un maxim de 25.000 pe an.
*


Dai kilometrii inapoi in cazul asta. biggrin.gif

Nu-mi spune ca ai lizing la vreo firma de 2 lei gen becere.... wacko.gif

This post has been edited by Laurentziu83: 12 Nov 2009, 19:53


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 12 Nov 2009, 19:53
Post #561


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(mirceateodorescu683 @ 12 Nov 2009, 17:43)
Repet, nu stiu daca a cosumat. Uleiul este, pe joja, la jumatatea intervalului. Nu completez inca pentru ca am citit pe undeva, si nu stiu daca este corect, ca sunt profan in materie, ca un volum prea mare de ulei va creste presiunile in nu stiu ce conducte, si iegzista riscuri. De aceea o sa scot joja peste alta mie de km, sa vad diferenta. Da' sa stiti ca nu am ulei de motor in portbagaj si nici acasa.  wacko.gif
*


Cam dupa 12.000 de cand schimbi uleiul incepe sa il "consume" radmasa.gif. Pana la 12.000 nu te atingi de bidon, stai linistit.

This post has been edited by ionutctn: 12 Nov 2009, 19:59


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bwwlan
post 12 Nov 2009, 21:17
Post #562


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.605
Joined: 16 September 09
From: .de, ex Cluj




Daca mi se permite o observatie: si la PLR si la Tiriac Leasing exista prevederi legate de limitarea numarului de kilometri/an, respectiv 25.000, in vederea limitarii utilizarii masini ca taxi ilegal (i.e., nedeclarat), de pilda. Ideea e ca eu am citit cu super-atentie toate contractele pe care le-am incheiat cu PLR si ala se tot foia pe scaun "sunt standard, Domnu'." Cand l-am intrebat ce-i cu aia 25.000 km., "a, nu va faceti probleme, asa-s toate." Eu i-am zis ca nu semnez asa ceva, ca eu fac/an 35.000+, la care el nu si nu, ca nu se-ntampla nimic. Nu m-am lasat pana n-am obtinut anexa la contract, altfel, le-am zis ca imi iau masina din alta parte. Better safe than sorry.
Se uitau aia la mine de parc-as fi fost picat din luna. "Sunteti prima persoana care cere anexa la contractul de leasing..." de zici ca vezi Doamne, tot eu eram ala ciudat: "ni, mah, si la ala, ala chiar citeste toate prostiile alea..."

@mircea...: Consumul de ulei e direct proportional cu greutatea talpii: la Golf 1,9 TDI de 77kW completam +/- 750 ml./15.000 km., insa la un moment dat am facut revizia, am plecat in Germania, am facut 12.000 km. p-acolo si am revenit acasa pentru urmatoarea revizie (nu stiu de ce, reflex pavlovian, probabil; puteam s-o fac acolo...). In intervalul asta am completat cam 1.100 ml., fiindca mergeam destul de des si mult pe Autobahn si nah, 180-190 constant smile.gif pe unde se putea...
Ideea e ca motorul ala (la fel cu asta de pe Audi) era PD; nu retin daca tu ai CR. Daca da, atunci nu stiu daca va fi nevoie sa completezi au ba; inclin sa cred ca nu.


--------------------
VW Golf Sportsvan 2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline
"Degeaba ai bani, dacã nu ai mulți."
Anonymous
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu78
post 12 Nov 2009, 22:39
Post #563


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 19 May 08
From: voluntari




QUOTE(mirceateodorescu683 @ 12 Nov 2009, 16:17)
KOKALAR original[/url].
*


radmasa.gif La fel cum si-au activat unii stopurile de ceata sa se aprinda pe frana! radmasa.gif


--------------------
Ford Focus 2015 - IF-44-VOI
Membru cu armã!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 12 Nov 2009, 22:49
Post #564


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




QUOTE(Laurentziu83 @ 12 Nov 2009, 19:52)
Dai kilometrii inapoi in cazul asta.  biggrin.gif

Nu-mi spune ca ai lizing la vreo firma de 2 lei gen becere.... wacko.gif
*



daca ar avea woo sau reno ar merge far sa se cunoasca wink.gif


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bwwlan
post 12 Nov 2009, 23:28
Post #565


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.605
Joined: 16 September 09
From: .de, ex Cluj




@misu78: Hm, ciudat, cred c-am uitat sa-ti dau ignore data trecuta... Imi cer scuze, ia d-acilea. Sa fii tu sanatos, un exemplu de verticalitate cetateneasca p-acolo, pi la Ilfov. Recunosc faptul ca merit sa fiu tras de urechi, mai ales ca p-aici, pe forumul reno.ro, m-am dat mare cu masina mea, comportandu-ma ca un adevarat, umm, cum era? cocalar ce sunt si legandu-ma de toti in mod aaaaaaabsolut nejustificat. dry.gif
Pa.

@mirceateodorescu683: scuze pentru Off Topic, se poate sterge.


--------------------
VW Golf Sportsvan 2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline
"Degeaba ai bani, dacã nu ai mulți."
Anonymous
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceateodorescu683
post 13 Nov 2009, 05:56
Post #566


MD


Group: Members
Posts: 451
Joined: 17 February 05
From: Tulcea




Nu stiu de ce, dar parca am aceeasi parere.

Motorul meu este CR.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 13 Nov 2009, 14:56
Post #567


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(mirceateodorescu683 @ 12 Nov 2009, 16:17)
Am si prima idee de "tiuning" exterior (de fapt o activare de functie cu vag com-ul): KOKALAR original.
*



da-mi si mie un link sa vad cum se face ca ma bate un coleg la cap smile.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 13 Nov 2009, 19:28
Post #568


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(l@u @ 12 Nov 2009, 23:49)
daca ar avea woo sau reno ar merge far sa se cunoasca wink.gif
*


Dar ce conteaza? Altii dau Mert-urile inapoi la firmele de leasing cu amortizoare de dacie, crezi ca se prind prostovanii aia de la firme ca e kilometrajul manarit daca masina arata bine?

Pe de alta parte, ce ii freaca pe cei de la leasing ca se face taxi nedeclarat cu respectivele masini? E treaba fiscului, totusi...

Si in ce cacao sunt firmele de leasing acum, nu cred ca mai au niciuna tupeul sa puna conditii absurde daca prin asta isi pierd chiar si un client.

This post has been edited by Laurentziu83: 13 Nov 2009, 19:30


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceateodorescu683
post 14 Nov 2009, 10:30
Post #569


MD


Group: Members
Posts: 451
Joined: 17 February 05
From: Tulcea




QUOTE(Ov @ 13 Nov 2009, 15:56)
da-mi si mie un link sa vad cum se face ca ma bate un coleg la cap smile.gif
*



Uite aici, pe forumu' rival: Stopuri Spate
Sau aici: "tiuning" cu VAG COM-u'

This post has been edited by mirceateodorescu683: 14 Nov 2009, 11:07


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 14 Nov 2009, 13:08
Post #570


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Daca scrie in contract si-i semnatura pusa, nu stiu cum sta treaba din punct de vedere legal pana la urma.
Dar, de vreme ce platile sunt la timp, ba chiar in avans, dansii trebuie sa dovedeasca cum foloseste un medic masina pentru taxi tongue.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 17 18 19 20 21 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 23:49
Forum Renault