Passat B6. Fauvé-u Passat. B6, Pentru cei care "suporta" TDI-u'
![]() ![]() |
Passat B6. Fauvé-u Passat. B6, Pentru cei care "suporta" TDI-u'
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#541
|
||
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|||
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#542
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
Tin sa precizez ca toate parerile de mai jos sunt ale unui utilizator obisnuit, care nu cunoaste nici tehnica auto, nici electronica auto si nici soferie intr-un mod iesit din comun. Si care nu poate sa se exprime la fel ca in emisiunile auto, pentru ca nu prea urmareste.
Ca sa raspund unei dispute de pe alt topic, acum, la circa 4500 km, personal, am tras urmatoarele concluzii despre DSG: - este o cutie care se adapteaza stilului de condus si pe care o poti adapta traficului. - in oras, unde nevoia de sprint este minima, economic este modul D. Ceea ce nu inseamna ca, la kickdown, acesta nu pleaca destul de repede, dar are o anumita inertie care te pune in situatii limita. - la drum in afara localitatii, cand intentionezi sa faci depasiri succesive, indicat este modul S. Acesta te tine in regim turatii ridicat si beneficiezi astfel de un sprint indeajuns de energic pentru a te ajuta in depasirile scurte, rapide. Nu va inchipuiti ca te afli intr-o masina de curse, totusi. Este un stil neeconomic, in ceea ce priveste carburantul, de aceea, la revenirea in trafic lejer, indicat este sa se treaca in modul D, cu mentinerea vitezei dorite. In modul S, cutia retrogradeaza 2-3 trepte, la apasarea la podea a pedalei de acceleratie si schimba la 4500-4600 rpm astfel incat, nu ajunge in treapta a 6-a decat la peste 170 kmh. Ceea ce nu inseamna ca nu poti merge cu a 6-a, la viteze mari, ce-i drept. Exemplu: kickdown, treapta a 3-a pana la 105 kmh, ulterior a 4-a, pana la 125. In acest moment ridici piciorul si eliberezi pedala de la podea, si cutia urca in a 5-a, ulterior a 6-a, la mentinerea vitezei. Am testat si modul manual, dar nu in trafic, ci in rampa/panta cu unghi mare si conditii de aderenta scazuta - pentru mentinerea treptei este indicata comutarea pe modul manual al cutiei - carte de instructiuni zice acelasi lucru. In cazul de fata urcarea cu treapta 1, pentru ca motorul ar fi mers subturat cu a 2-a (950-1000 rpm) la viteza mica de deplasare. Inapoi, coborare tot cu treapta 1, pentru ca in a 2-a viteza ar fi fost prea mare pentru conditiile de aderenta. Iar cutia are tendinta sa schimbe repede treapta a 2-a in modul D. Oricum, consider ca modul manual se poate comuta, la drum intins, doar pentru joaca, pentru ca mie mi s-au parut suficiente modurile D si S. Alte pareri despre masina: nu am condus, dar am auzit PD-ul, care este intr-adevar oribil, in special la pornirea in diminetile reci - poate de aceea am fost fan inrait al benzinei. Am prins prima zapada la munte (Moeciu de Sus) si primele temperaturi in jur de 0 grade. In aceste conditii am intampinat doua neajunsuri. Unul a fost pornirea dimineata, care a fost foarte usoara, dar nu sunt obisnuit inca cu asteptarea stingerii becului din bord ![]() Frane destul de eficiente, care m-au ajutat in situatii limita. Am auzi o data si ABS-ul, mult mai silentios decat cel de pe Dacie. Stabilitate in curbe destul de buna - e drept aici contribuie toate sistemele alea cu trei litere, suspensia sport, garda la sol coborata si cauciucurile destul de late (R17/234/45). Nu trebuie, totusi, sa exagerezi - am auzit si scartait in curbe luate prea brusc si prea repede. Sa nu credeti ca am facut "Tokyo Drift", au fost situatii neprevazute ![]() In ceea ce priveste consumul: traseu dus-intors de 1000 km. Cam 25% in localitati, 10% trafic pe Valea Prahovei, iar restul in afara localitatiii, la viteze mari - maxim, pe GPS, 196 kmh. Consum mediu: 7,9 L / 100 km. Mentionez ca alimentarea s-a facut intotdeauna pana la primul click al pompei - nu sunt adeptul umplerii rezervorului pana la "buza". In concluzie, am pus motorina la plecarea din Tulcea si, din nou, la plecarea din Moeciu (la Rasnov, mai exact). La fel nu sunt adeptul utilizarii masinii cu becul de rezevor gol aprins - de obicei, la atingerea jumatatii, alimentez. Sunt foarte incantat de masina ![]() This post has been edited by mirceateodorescu683: 12 Nov 2009, 16:41 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
bulan |
![]()
Post
#543
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
Sa fiti sanatos domnule mirceateodorescu683 si sa va bucurati de masina!Eu v-as da un singur sfat:aveti grija de masina si folositi-o la toti parametrii ei dar fara excese chiar daca peste 'x' ani o veti vinde!Nu-mi plac cei care isi bat joc de lucruri cu bunastiinta.
Cu stima bulan. |
--------------------
a
b
c
|
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#544
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
Multumesc si respect!
Masina cred ca nu va fi vanduta niciodata, spun eu acum, chiar daca eu, personal, sper sa nu ma apuce pensia in ea. Impresia de lipsa de grija este falsa. Pe de alta parte, este un obiect care trebuie, in primul rand, sa fie util si comod. Spre deosebire de multi cunoscuti ai mei, eu nu traiesc numai cu gandul la masina si nu-mi fac tel in viata din ea. Doresc, intr-adevar sa am probleme cat mai mici atat cat o voi folosi, dar nici nu tresar sau sunt suparat ca un individ de la benzinarie mi-a lasat urme pe chederul din fata, in zelul lui de a-mi face parbrizul curat. D'aia iegzista casco. Astept mai multe urme ale civilizatiei citadine, dupa care imi scot polita de la naftalina. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
l@u |
![]()
Post
#545
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Si eu care tot asteptam impresii .....si cand colo dom' doctor a plecat in concediu.............
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#546
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
In doua luni, am aproape 7500 km. Am verificat uleiul si este la jumatatea intervalului jojei. Nu stiu cat a fost cel initial, dar am decis ca, pe la 8500-9000 sa ma uit din nou. Atunci ii pot satisface sau dezamagi pe cei care rad de bidonul de ulei din portbagaj.
In rest, fara probleme, masina, noua fiind, nu mi-a facut probleme, nu am greierasi, inca, desi nu as fi surprins sa apara pe hurducaielile noastre, mai ales ca mi-am ales o suspensie mai tare. A aparut prima urma pe vopsea de la o pietricica aruncata de camion. Nu a ajuns la grund, dar a ciobit vopseaua pe capota (cam 2-3 mm diametru). Am acoperit defectul cu creion cu ceara (aici) si nu se mai vede decat la un "ochian" atent si foarte apropiat de caroserie. Am si prima idee de "tiuning" exterior (de fapt o activare de functie cu vag com-ul): KOKALAR original. This post has been edited by mirceateodorescu683: 12 Nov 2009, 16:32 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#547
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
imi place ca recunosti
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#548
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
Ce sa zic, asa sunt eu, mai sincer. Pacat ca moderatorii nu-mi permit sa fiu sincer si in ceea ce priveste parerea mea despre unii de p'aici.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#549
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.336 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Si atunci de ce te obosesti sa mai scrii???
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#550
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
Perntru ca nu dedic "scrierile" mele tuturor, ci numai celor interesati sa le citeasca.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
bulan |
![]()
Post
#551
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
|
--------------------
a
b
c
|
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#552
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
Multumesc!
Referindu-va la dumneavoastra, cred ca este vorba de km. pe jos sau cu Seat-ul, ca nu cred ca TIR-ul circula asa putin! ![]() Oricum, la mai multi si dumneavoastra si fara probleme! LE: Contractul de leasing impune un maxim de 25.000 pe an. La depasire, penalitati, caci se presupune, in mod absurd, ca folosesti masina in scopuri altele decat de deplasare. Stau io si ma intreb: da' daca meseria mea ar fi cerut sa umblu zilnic prin tara, fara a fi curier (ex: om de afaceri, etc.)? In concluzie, 25.000. This post has been edited by mirceateodorescu683: 12 Nov 2009, 17:28 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#553
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
@mirceateodorescu683 - se zice ca in rodaj TDI-urile consuma mai mult ulei decat consumul lor specific. Asta la PD, s-ar putea sa fie si la tine la fel si dupa 10-15 mii de km sa iti scada consumul.
Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#554
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
Repet, nu stiu daca a cosumat. Uleiul este, pe joja, la jumatatea intervalului. Nu completez inca pentru ca am citit pe undeva, si nu stiu daca este corect, ca sunt profan in materie, ca un volum prea mare de ulei va creste presiunile in nu stiu ce conducte, si iegzista riscuri. De aceea o sa scot joja peste alta mie de km, sa vad diferenta. Da' sa stiti ca nu am ulei de motor in portbagaj si nici acasa.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#555
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
domnu doctor.....
unde este scrisa treaba cu km maximi in contract.... ca eu stiu ca nu era asa ceva la un lising mai vechi...iar asta nou e contractul stas.... spor la km cat mai placuti.... in rest...se rezolva si asta daca taxa de depasire e mai mare decat taxa de manarire..... |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#556
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
O sa fac poza cu telefonu' si o postez. Da' trebuie sa ajung la sediul firmei si azi nu am timp. Sambata, ca maine sunt de garda
![]() LE. oricum, mai mult de un an n-am de gand sa o las in apropitatea lu' porsche lizing. This post has been edited by mirceateodorescu683: 12 Nov 2009, 17:52 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
bulan |
![]()
Post
#557
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
La mine la benzina 1,6 scrie pe un abtibild lipit pe motor ca se strica catalizatorul daca uleiul este peste maxim.In fisa tehnica scrie 4,5L de ulei cu schimb de filtru si eu am pus 4,250L si este fix la maxim.Al meu motor pe care scrie VW nu a consumat nici macar o gradatie pe joja.Intre nivelul de max/min are spire pe joja si se pot numara spirele ca sa se vada exact cat a consumat/pierdut.
|
--------------------
a
b
c
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#558
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
domnu doctor....
multumesc... nu trebuie sa va deranjati..ca eu termin lisingu asta in martie...si nu am probleme..... ce fel de lising aveti? financiar sau operational???? |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#559
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
"financial"
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#560
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
|
--------------------
.
.
.
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#561
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mirceateodorescu683 @ 12 Nov 2009, 17:43) Repet, nu stiu daca a cosumat. Uleiul este, pe joja, la jumatatea intervalului. Nu completez inca pentru ca am citit pe undeva, si nu stiu daca este corect, ca sunt profan in materie, ca un volum prea mare de ulei va creste presiunile in nu stiu ce conducte, si iegzista riscuri. De aceea o sa scot joja peste alta mie de km, sa vad diferenta. Da' sa stiti ca nu am ulei de motor in portbagaj si nici acasa. ![]() Cam dupa 12.000 de cand schimbi uleiul incepe sa il "consume" ![]() This post has been edited by ionutctn: 12 Nov 2009, 19:59 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
Bwwlan |
![]()
Post
#562
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.605 Joined: 16 September 09 From: .de, ex Cluj ![]() |
Daca mi se permite o observatie: si la PLR si la Tiriac Leasing exista prevederi legate de limitarea numarului de kilometri/an, respectiv 25.000, in vederea limitarii utilizarii masini ca taxi ilegal (i.e., nedeclarat), de pilda. Ideea e ca eu am citit cu super-atentie toate contractele pe care le-am incheiat cu PLR si ala se tot foia pe scaun "sunt standard, Domnu'." Cand l-am intrebat ce-i cu aia 25.000 km., "a, nu va faceti probleme, asa-s toate." Eu i-am zis ca nu semnez asa ceva, ca eu fac/an 35.000+, la care el nu si nu, ca nu se-ntampla nimic. Nu m-am lasat pana n-am obtinut anexa la contract, altfel, le-am zis ca imi iau masina din alta parte. Better safe than sorry.
Se uitau aia la mine de parc-as fi fost picat din luna. "Sunteti prima persoana care cere anexa la contractul de leasing..." de zici ca vezi Doamne, tot eu eram ala ciudat: "ni, mah, si la ala, ala chiar citeste toate prostiile alea..." @mircea...: Consumul de ulei e direct proportional cu greutatea talpii: la Golf 1,9 TDI de 77kW completam +/- 750 ml./15.000 km., insa la un moment dat am facut revizia, am plecat in Germania, am facut 12.000 km. p-acolo si am revenit acasa pentru urmatoarea revizie (nu stiu de ce, reflex pavlovian, probabil; puteam s-o fac acolo...). In intervalul asta am completat cam 1.100 ml., fiindca mergeam destul de des si mult pe Autobahn si nah, 180-190 constant ![]() Ideea e ca motorul ala (la fel cu asta de pe Audi) era PD; nu retin daca tu ai CR. Daca da, atunci nu stiu daca va fi nevoie sa completezi au ba; inclin sa cred ca nu. |
--------------------
VW
Golf Sportsvan
2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline "Degeaba ai bani, dacã nu ai mulți."
Anonymous |
|
misu78 |
![]()
Post
#563
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 19 May 08 From: voluntari ![]() |
|
--------------------
Ford
Focus
2015
- IF-44-VOI Membru cu armã!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal! |
|
l@u |
![]()
Post
#564
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
Bwwlan |
![]()
Post
#565
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.605 Joined: 16 September 09 From: .de, ex Cluj ![]() |
@misu78: Hm, ciudat, cred c-am uitat sa-ti dau ignore data trecuta... Imi cer scuze, ia d-acilea. Sa fii tu sanatos, un exemplu de verticalitate cetateneasca p-acolo, pi la Ilfov. Recunosc faptul ca merit sa fiu tras de urechi, mai ales ca p-aici, pe forumul reno.ro, m-am dat mare cu masina mea, comportandu-ma ca un adevarat, umm, cum era? cocalar ce sunt si legandu-ma de toti in mod aaaaaaabsolut nejustificat.
![]() Pa. @mirceateodorescu683: scuze pentru Off Topic, se poate sterge. |
--------------------
VW
Golf Sportsvan
2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline "Degeaba ai bani, dacã nu ai mulți."
Anonymous |
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#566
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
Nu stiu de ce, dar parca am aceeasi parere.
Motorul meu este CR. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
Ov |
![]()
Post
#567
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mirceateodorescu683 @ 12 Nov 2009, 16:17) Am si prima idee de "tiuning" exterior (de fapt o activare de functie cu vag com-ul): KOKALAR original. da-mi si mie un link sa vad cum se face ca ma bate un coleg la cap ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#568
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(l@u @ 12 Nov 2009, 23:49) Dar ce conteaza? Altii dau Mert-urile inapoi la firmele de leasing cu amortizoare de dacie, crezi ca se prind prostovanii aia de la firme ca e kilometrajul manarit daca masina arata bine? Pe de alta parte, ce ii freaca pe cei de la leasing ca se face taxi nedeclarat cu respectivele masini? E treaba fiscului, totusi... Si in ce cacao sunt firmele de leasing acum, nu cred ca mai au niciuna tupeul sa puna conditii absurde daca prin asta isi pierd chiar si un client. This post has been edited by Laurentziu83: 13 Nov 2009, 19:30 |
--------------------
.
.
.
|
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#569
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
QUOTE(Ov @ 13 Nov 2009, 15:56) Uite aici, pe forumu' rival: Stopuri Spate Sau aici: "tiuning" cu VAG COM-u' This post has been edited by mirceateodorescu683: 14 Nov 2009, 11:07 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#570
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Daca scrie in contract si-i semnatura pusa, nu stiu cum sta treaba din punct de vedere legal pana la urma.
Dar, de vreme ce platile sunt la timp, ba chiar in avans, dansii trebuie sa dovedeasca cum foloseste un medic masina pentru taxi ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 23:49 |