Passat B6. Fauvé-u Passat. B6, Pentru cei care "suporta" TDI-u'
![]() ![]() |
Passat B6. Fauvé-u Passat. B6, Pentru cei care "suporta" TDI-u'
C a t a l i n |
![]()
Post
#661
|
||
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|||
GolfIII |
![]()
Post
#662
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
ASR-ul taie gazul cand pierde aderenta
DSG-ul este cu ambreiaj umed si ambreiaj uscat. Asta e cu prima varianta, ca are 6 trepte |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#663
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
ASR așa ar trebui să acționeze. Dar la VAG nu se comportă cum ar trebui.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#664
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
Da ce, la VAG nu incapea si i-au mai scos din functionalitati?
|
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#665
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu știu de ce, dar altfel nu se explică de ce e necesară dezactivarea ESP & co pentru a ieși mai ușor din zăpadă...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#666
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
Asa este la toate masininile cu Bosch dar nu stii tu.
La cele echipate cu EDL nu mai este nevoie de dezactivarea ASR-ului, pentru ca acesta franeaza roata fara aderenta. Daca ar fi apasat frana usor in timp ce accelera, cu ESP-ul dezactivat, atunci poate ar fi iesit |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#667
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Și atunci acest ASR special de VAG când își mai face simțită prezența?
![]() ![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#668
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
Omule, tu nu pricepi ca nu este nimic special la VAG. Ala este Bosch si atat. Toate masinile cu Bosch au implementat acelas sistem.
La Renault cum crezi tu ca functioneaza? |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#669
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu am ce să pricep pentru că nu toate Bosch se comportă așa. Testat.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#670
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
Asteptam de la tine sa imi spui cum se comporta. Sau apar unii si iti imping masina cand ramai inzapezit!?
|
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#671
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu, pur și simplu nu ajungi în situația în care să se învârtă în gol AMBELE roți motoare.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#672
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
E clar, m-am lamurit...
Asa e, asta e mai prost ![]() |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#673
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Tu ai zis-o.
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#674
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
GolfIII |
![]()
Post
#675
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
Nu exista nici un ESP in lumea asta sa functioneze altfel, dar na, trebuie sa te simti si tu bine.
La VW e prost si gata. Doar e testat Si cum a rezolvat Reno situatiile in care numai una dintre roti pierde aderenta? This post has been edited by GolfIII: 2 Jan 2010, 19:16 |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#676
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu e vorba de numai una. E vorba de situația în care ambele pierd aderența. Recitește cele scrise dacă e necesar...
This post has been edited by C a t a l i n: 2 Jan 2010, 19:18 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#677
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
Scza-ma, dar parerea mea este ca nu prea iti este clar cum functioneaza ESP-ul, cu toate componentele sale, diferentialele deschise si cum se transmite cuplul de la cutie. Nu te supara pe mine, dar asta e parerea mea si n-am vazut nici un mesaj de-al tau dintre ultimele care sa ma faca sa ma indoiesc de acest lucru. Daca gresesc, imi cer scuze
O intrebare simpla. La Reno, daca DOAR O ROATA de pe fata pierde aderenta complet, cum se deplaseaza masina? As prefera explicatii cat de cat tehnice, nu "experiente" personale . Multmesc! |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#678
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Dacă acea roată se află pe o mașină dotată cu ASR - nu mai știu care e acronimul folosit de Renault pentru funcția asta, va fi înfrânată, iar cuplul va fi transmis prin diferențial câtre cealaltă roată motoare.
---- Dacă tot suntem la ora sincerității, mie sincer nu îmi prea pasă ce crede unul și altul despre o persoană, în urma unui dialog de pe forum, mai ales auto ![]() This post has been edited by C a t a l i n: 2 Jan 2010, 19:26 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#679
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
|
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#680
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
si vw folosea asa ceva, la inceputul anilor 90, ii zicea EDS
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
GolfIII |
![]()
Post
#681
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 2 Jan 2010, 19:25) Dacă acea roată se află pe o mașină dotată cu ASR - nu mai știu care e acronimul folosit de Renault pentru funcția asta, va fi înfrânată, iar cuplul va fi transmis prin diferențial câtre cealaltă roată motoare. Iar "chestia" asta este denumita de Bosch, EDL. Ai inteles acum? EDL-ul vine standard pe ESP-ul passatului. Macar poate aflam si noi ca nici VW si nici Reno nu fac OZN-uri, ci se bazeaza pe alti contractori, in cazul asta Bosch. Daca ESP-uul la VW e prost, atunci e prost si la Reno si la BMW si la Merc si la tot ce e european... aproape ArtVandelay, EDS=EDL, dar in alta limba This post has been edited by GolfIII: 2 Jan 2010, 19:37 |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#682
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Aproape ai dreptate.
![]() Oricum ceea ce spui tu, e teorie, iar în practică nu își prea face treaba pe VAG, din moment ce dezactivarea ESP ușurează ieșirea din rht. În teorie funcționează toate, dar în practică se pare că nu. De ce? În acest caz nu știu, dar așa este... Un Focus cu ESP și tot tacâmul a putut pleca fără probleme de pe loc fără a dezactiva nimic, în timp ce o Octavia cu aceeași electronică Bosch nu... Și asta la Clăbucet în parcare. Ambele anvelope de iarnă. This post has been edited by C a t a l i n: 2 Jan 2010, 19:43 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#683
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
Si teoretic si practic nu ai tu habar cum functioneaza aceste sisteme. Functionarea este identica peste tot, imaginatia ta se aplica diferit in functie de masina in cauza.
Iti recomad material usor de inteles, macar sa ai habar de ce se intrerupe alimentarea, de ce patineaza rotile etc. Abia dupa ce citesti acveste lucruri te astept sa ne lamuresti cum iti inchipui tu ca au rezolvat alti constructori problemele cu care s-au confruntat... mai ales ca acesi constructori nu se ocupa cu astfel de lucruri, in fine... Am priceput, a ta e mai tare... Felicitari! Linkurile promise. macar sa iasa ceva bun din schimbul de mesaje cvasi-inutil... http://en.wikipedia.org/wiki/Traction_control_system http://auto.howstuffworks.com/28000-tracti...l-explained.htm P.S. Comparatiile astea cu X care l-a batut pe Y, mai ales la eroii in cauza sunt irelevnte. Mult mai bine i se potrivesc lui bruzlii si vamdam This post has been edited by GolfIII: 2 Jan 2010, 20:50 |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#684
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
De unde reiese că habar n-am?
![]() Crezi că numai tu ai link-uri? http://world.honda.com/news/1997/t970702d.html |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#685
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
Nu este suficient sa pui linkuri, este nevoie sa le si intelegi iar pentru mine este evident ca nu ai inteles ce inseamna controlul tractiunii. Am mai spus, la toate sistemele moderne, controlul tractiunii este identic. Linkul postat de tine care prezinta sistemul de pe Honda exact asta dovedeste... dar cum spuneam, tu nu ai inteles
|
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#686
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Bine, ai câștigat... Te invit în parcare la Clăbucet după prima ninsoare zdravănă, pe la 5-6 dimineața, când e goală, și vom vedea cum stă treaba... Dacă nu testasem nu mă contraziceam aiurea... VAG sunt singurele mașini la care pleci mai ușor de pe loc cu electronica dezactivată, decât activată.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#687
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
Care electronica dezactivata? Ai scos vreo siguranta si a mers mai bine?
La VAG, ESP-ul nu se poate dezactiva. Prin actionarea butonului care iti inchipui tu ca dezactiveaza ESP-ul, acesta trece intr-un alt regim de functionare, intervenind mai discret in traiectoria masinii. De asemenea, acel buton are ca efect si modificarea parametrilor controlului tractiunii, roata fiind lasata sa se invarta, fara modificarea avansului. Las-o balta, nimeni nu pune coada la cireasa in 2010 la astfel de lucruri This post has been edited by GolfIII: 2 Jan 2010, 21:10 |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#688
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Vorba vine electronica dezactivată...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#689
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
Iar despre invitatia la Clabucet, multumesc pentru ea dar nu am vreme de astfel de "teste".
Ironia face ca acest sitem ESP+TC de pe Passat este identic cu cel de pe quattro, iar pe net circula milioane de filme despre cum se descurca in zapada. E adevarat, n-am vazut vreunul facut in Clabucet, dar zapada nu cred ca este diferita acolo ![]() |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#690
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Cand erau ninsorile zdravene, la fel si eu dezactivam ESP-ul la Megane, deoarece nu ma lasa sa fac balansul inainte inapoi cu turatii mari, avand anvelope de iarna pe toate rotile. Cu ESP-ul cuplat (by default), nu ma lasa sa turez prea tare motorul, efectul fiind nul, ba in plus, imi mai si oprea motorul. Asadar ma invatasem sa decuplez ESP-ul imediat dupa ce porneam motorul, ca sa-mi iau de-o grija. Marturisesc ca locul meu de parcare era plin de zapada, iar parcarile la mine se faceau "cu sange", adica balans inainte-inapoi la turatia de limitare, pana ieseam de acolo. Daca as fi incercat sa ies incet, nu as fi putut de zapada mare si rotile ar fi patinat in gol, masina fiind grea si destul de joasa.
In situatiile in care eram eu, ambele roti fata se roteau la fel, avand cauciucuri de iarna chiar isi faceau datoria, vazand cum arunca ambele zapada. In schimb insa, ESP-ul nu se poate dezactiva complet, este exclus sa mai faci intoarceri cu frana de mana cand ai asa ceva pe masina, ESP-ul se reactiva la orice tentativa de derapaj lateral (nu patinaj al rotilor insa) si repunea masina pe traiectorie. Am inteles ca aceasta masura e facuta pentru a limita accidentele facute de soferii care au decuplat ESP-ul ca sa iasa din parcare, dar au uitat sa-l cupleze la loc si asa au ratat prima curba. Decuplarea ESP-ul a fost pusa pe masini, exact cum scrie si in manuale, strict pentru a iesi din situatii delicate, sistemul se reactiveaza apoi la primul semn, pentru siguranta. |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 15:42 |