Renault Fluence Zero Emission Concept
![]() ![]() ![]() |
Renault Fluence Zero Emission Concept
Garett |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.339 Joined: 4 June 05 From: Galati ![]() |
Attached thumbnail(s) FluenceZE.jpg ( Size: 69.46k ) Number of downloads: 619 |
||
--------------------
No
Reno
Forever "Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#122
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Mda, si daca fluence nu e compcta, Laguna ce o fi, clasa mare, concureaza cu E klasse?
Concurenta: Garret, daca masina nu e buna pentru tine, nu inseamna ca nu e buna. Uite, aia de mai sus nu e buna nici pentru mine, insa pentru altii e mana cereasca. This post has been edited by einstein1984: 5 Oct 2010, 07:43 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#123
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
Dynamique 1.6 16V (2007)
- GL I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
Garett |
![]()
Post
#124
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.339 Joined: 4 June 05 From: Galati ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 5 Oct 2010, 07:38) Garret, daca masina nu e buna pentru tine, nu inseamna ca nu e buna. Uite, aia de mai sus nu e buna nici pentru mine, insa pentru altii e mana cereasca. Man, ramane sa vedem cifrele de vanzari din Romania si dupa aceea ne putem face o idee despre succesul masinii. In rest, vom vedea, pe mine cel putin m-ar tenta o masina electrica, de dimensiunile Fluence-ului dar cu autonomie comparabila cu cea a unei masini "normale" si cu o infrastructura comparabila in spate, i.e. "curentarii" la tot pasul. Pana atunci insa discutia este pur academica, repet, discutam aici strict de Romania, dpdv romanesc adica. Ce va fi prin Paris sau Londra vom vedea. Dar, repet, pentru unele stradute din Paris masina aia e o balena! QUOTE(sorin_f39 @ 5 Oct 2010, 08:06) Deja dimensiunile sunt mari la foarte masini. Mondeo este cat un A6, dar Mondeo face parte din clasa medie, iar A6 din clasa mare. Fluence este compacta, la fel ca si Megane 3, la fel ca si Megane 2 Sedan. Daca 4.74m intra la compacte atunci Loganul la ce intra, la "mini"? Ok, unele marci au exagerat cu lungimea, Mondeo ala e cat o balena esuata, dar de aici si pana la reasezarea claselor e cale lunga. BTW, BMW serie 3 are 4.58, deci e mai scurta. La ce intra, la "compacte" sau la "medii"? |
--------------------
No
Reno
Forever "Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#125
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#126
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai si cine a zis ca e facuta pentru Romania? Repet, daca vroiau sa vanda aici, faceau Logan electric, ca avea destul loc de baterii. Nici Bugatti Veyron nu are viitor in Romania, asta nu inseamna ca nu e buna comparata cu masini din aceiasi clasa cu ea.
Ma rog, o gramada de judecatori categorici pe aici, orice masina care nu raspunde nevoilor lor personale e naspa. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
aphophis |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
@ironick o spui de parca romania ar fi centrul universului auto
![]() This post has been edited by aphophis: 5 Oct 2010, 08:31 |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#128
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
SI el si garet exponenti de baza ai consumatorilor de masini. Daca nu cumpara ei, nu cumpara nimeni.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#129
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
ainstaine, ti-au dat aia sa bei? te-au dus la sedinte de spalat creiere?
ce legatura are preferinta mea cu vanzarile lu flatulence? mai discutam peste un an despre succes |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
aphophis |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
pai tocmai. De ce inseamna pentru tine succesul masinii in general cu succesul in romania? Ce dracu bre, atata timp cat nu ai infrastructura, cine dracu isi ia masina electrica in romania?
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#131
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nici afara nu o sa fie mare lucru. Flatulence este o generatie de sacrificiu. S-a nascut ca sa moara dupa nastere, investitia in ea este pentru generatia vitoare.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#132
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
MDa, ca priusu o fi fost un mare succes la cati bani pierde toyota la fiecare.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
aphophis |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#134
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Daca este sa o luam asa, sacalul trebuia sa isi dea demisia de mult timp. Planul lui de a ajunge in top 3 a esuat de ceva timp. Nici macar aici nu ajungeau, daca nu era Schweitzer. Renault mai are mult de invatat sa ajunga la nivelul lui Toyota. De fapt nu o sa ajunga nicodata.
This post has been edited by IRONICK: 5 Oct 2010, 09:44 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
A l e x |
![]()
Post
#135
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Cum e anuntat pretul unui Renault, cum sar toti si incep sa se certe. Ati uitat ca la noi vine mai ieftin?
Nu uitati ca in Franta pretul unui Fluence normal incepe de la 20.150 €. This post has been edited by A l e x: 5 Oct 2010, 09:46 |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#136
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu e chiar normal Fluence-ul acela... La ei primul model este dci de 90cp cu FAP si este si ECO2. Iar optionalele de serie nu se compara cu oferta RO. Diferenta , fara reducerea de 2300EUR oferita la noi in tara pentru moment si dupa adaugarea unor optionale care acolo sunt in standard (doar unele), exista, dar e mai mica decat la prima vedere. Nu stiu daca sunt si diferente de calitate...
This post has been edited by PaulT: 5 Oct 2010, 11:12 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Garett |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.339 Joined: 4 June 05 From: Galati ![]() |
QUOTE(aphophis @ 5 Oct 2010, 08:31) QUOTE(einstein1984 @ 5 Oct 2010, 08:33) SI el si garet exponenti de baza ai consumatorilor de masini. Daca nu cumpara ei, nu cumpara nimeni. QUOTE(aphophis @ 5 Oct 2010, 08:40) pai tocmai. De ce inseamna pentru tine succesul masinii in general cu succesul in romania? Ce dracu bre, atata timp cat nu ai infrastructura, cine dracu isi ia masina electrica in romania? QUOTE(A l e x @ 5 Oct 2010, 09:38) Cum e anuntat pretul unui Renault, cum sar toti si incep sa se certe. Ati uitat ca la noi vine mai ieftin? Nu uitati ca in Franta pretul unui Fluence normal incepe de la 20.150 €. Mai fratilor hotarati-va: vorbim de Fluence ca si idee generica sau o raportam la Romania? Ca daca vorbim de preferintele in materie de masini vis-a-vis de infrastructura ale lui Jean din Paris versus Jenel din Bucuresti e o diferenta. Ori ramanem la nivel academic, si consideram ca o sa fie un mare succes pentru ca Jean isi si permite sa dea 21k, are si priza la coltul strazii si oricum se duce in concediul cu avionul, fie ne raportam la Romania, cu posibilitatile financiare ale lui Jenel, care s-ar putea sa dea 16-17k pe un Fluence clasic full dar s-ar putea sa nu dea 21k pe varianta electrica atunci cand o sa auda ca n-are autonomie cat sa se duca la Cucuietii de padure la mama-soacra sa-si ia muraturile de toamna sau ca pentru traditionalul concediu la bulgari trebuie sa se opreasca la Constanta sa incarce bateria. Iar daca ii mai spui lui Jenel ca trebuie sa plateasca si chirie lunara de 79e pt baterie s-a cam rupt filmul! Nu-i vorba de pro sau contra Renault, imi era perfect indiferent daca era facuta de Mercedes sau de Tata. Era vorba, sau eu cel putin asa am inteles, daca o masina de 4.74 cu autonomie de 160km, pret de achizitie relativ mare si cheltuieli lunare destul de ridicate va avea sau nu succes. Ramane sa vedem cifrele de vanzari sa ne lamurim. This post has been edited by Garett: 5 Oct 2010, 11:29 |
--------------------
No
Reno
Forever "Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
|
|
minny |
![]()
Post
#138
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
QUOTE(Garett @ 5 Oct 2010, 04:44) Nu canta nimeni prohodul, doar ne exprimam anumite dubii in legatura cu varianta Fluence si cu viitorul ei, in Romania cel putin. Daca spui ca stai in Franta poate ne spui si cam ce masini sunt preferate in Paris de pilda si cam cum s-ar incadra "in peisaj" Fluence-ul. Pentru ca eu unul am vazut mai mult masini din clasa mica sau compacta, prea putine din clasa medie cum e asta. Banuiesc ca ati fost cam toti pe la Paris, ce sa va mai spun eu atunci ![]() La fel banuiesc ca multi asteapta un vehicul mai mic. Nici ei nu mai au mult de asteptat. In 2011 dau toate navala oricum. LE: Pe aici se mai intampla o chestie. Sunt multe initiative private care vor ajuta dezv masinii electrice. Vazusem la un telejurnal ca unii patroni vor prioritiza alocarea de locuri de parcare catre masinile electrice iar unii ar putea sa suporte si contravaloarea energiei electrice cu care iti incarci masina. Ce castiga cu asta ? Pai primesc un label eco, au ceva avantaje fiscale si nu in ultimul rand publicitate ![]() This post has been edited by minny: 5 Oct 2010, 12:21 |
--------------------
------
------
------
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#139
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
Deja trecem de la baia la copcă la cea cu apă caldă…
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#140
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#141
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Am citit asa in diagonala articolul. Am vazut Israel, Renault Megane Sedan electric, conversion etc. si m-am gandit ca poate de aici a pornit ideea cu Fluence electric.
http://www.evworld.com/article.cfm?storyid=1455 |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#142
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
la ce conditii de securitate trebuie respectate atunci cand intervii la o astfel de masina, cu siguranta vom avea un singur service agreat Renault in Romania.
|
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#143
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Eh, un training la electricieni si e de ajuns. Ca SDV-uri nu cred sa fie prea multe in plus.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#144
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Logan_Stepway @ 10 Nov 2010, 06:29) la ce conditii de securitate trebuie respectate atunci cand intervii la o astfel de masina, cu siguranta vom avea un singur service agreat Renault in Romania O sa faca ca la rechemarea cu rugina la oalele spate. Doar la Pitesti se facea treba buna, cand au inceput dealerii sa faca ots-ul, vai de mama ei de operatiune. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Garett |
![]()
Post
#145
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.339 Joined: 4 June 05 From: Galati ![]() |
Parca si vad un Dorel la stiri ca a bagat surubelnita pe unde nu trebuie si l-a zgaltait zdravan!
![]() |
--------------------
No
Reno
Forever "Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#146
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#147
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa ce? Verifice uleiul?
Mai bine nu aduceau astia nimic in Romania, ca tot degeaba. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#148
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
Sa vada cate liniute mai are la baterie
![]() |
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#149
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Concurent, cutie pe roti la 30 000 de euro.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#150
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
Carlos Ghosn: Mașinile fără țeavă de eșapament vor repezenta 10% din piață până în 2020.
QUOTE Carlos Ghosn, șeful Grupului Renault-Nissan, susține că mașinile electrice vor acapara 10% din piața totală până în anul 2020, iar afirmația sa este susținută de cererea mare pentru modelul electric Nissan Leaf. Carlos Ghosn a declarat că producția din primul an a Nissan Leaf este deja vândută. În SUA, modelul va fi lansat luna viitoare, însă americanii au comandat deja 20.000 de exemplare Nissan Leaf. Leaf va fi comercializat din decembrie și în Japonia, urmând ca pe Batrânul Continent să ajungă la începutul anului viitor. Nissan Leaf este un model electric care are o autonomie de 160 km cu ajutorul unei baterii litiu-ion. În SUA, Nissan va instala stații de încărcare la 40 de dealeri. Leaf este un model de tip hatchback are cinci locuri, iar viteza maximă este de 140 km/h. Bateria se poate încarcă în opt ore la o priză standard sau în 30 de minute de la o stație de încărcare rapidă. Acumulatorii lui Nissan Leaf sunt răciți cu aer și au o garanție de opt ani sau 160.000 kilometri. În Europa, Renault și Nissan vor lansa, anul viitor, modele Nissan Leaf și Renault Fluence Z.E, însă în România vor ajunge mai întâi modelele Mitsubishi iMiEV și Citroen C-Zero. Și nici concurența hibridă nu se lasă mai prejos: Barack Obama laudă modelul Ampera. |
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 21:03 |