Renault Fluence Zero Emission Concept
![]() ![]() ![]() |
Renault Fluence Zero Emission Concept
IRONICK |
![]()
Post
#91
|
||
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
||
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#92
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Cat merge insight pe baterie?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#93
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
IMA de pe Honda Insight este doar în regim hibrid, pe când Toyota Prius poate circula cca. 20 km doar în modul electric. Și dacă beneficiază de defectul tradițional Toyota, nu se oprește niciodată…
![]() |
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#94
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Deci ambele polueaza la mersul prin oras, oricum ai evalua prestatia.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#95
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
Da, poluează, dar nu cauți disperat cu privirea un depozit de baterii…până implementează un sistem de pilot automat de revenire la „bază”…Ce este extrem de „simpatic” la astea electrice e faptul că trag automat frâna „de mână” când nu mai au electroni…și nu pornesc nici împinse. Este distractiv.
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#96
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Squirrel @ 4 Oct 2010, 15:26) beneficiază de defectul tradițional Toyota, nu se oprește niciodată… Americanul disperat care nu stie ca trebuie sa apese pe frana ca sa opreasca.![]() QUOTE(einstein1984 @ 4 Oct 2010, 15:29) Deci ambele polueaza la mersul prin oras, oricum ai evalua prestatia Asta cu poluarea este un mare fas. Asa cum am spus mai sus, material de spalat ... Eu astept costuri totale reduse pe km, autonomie si un pret de achizitie decent. Nici macar nu are aerodinamica si greutatea unui prius sau insight. Mie d eexemplu imi place Zoe Z.E. This post has been edited by IRONICK: 4 Oct 2010, 14:58 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
PaulT |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu cred ca sistemul cu baterie va prinde prea mult.. Sunt sigur ca daca s-ar implementa fuel cell si ar apare statii de alimentare cu hidrogen s-ar inregistra un succes real. Autonomia este mult prea mica in sistemul cu baterie, si cu siguranta nimeni nu s-ar aventura in extraurban cu o masina careia ar trebui sa ii schimbi bateria la 160km. Iar pentru o masina de oras Fluence mi se pare cam mare in dimensiuni... Un Clio ar fi fost mult mai potrivit...
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#98
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 4 Oct 2010, 15:37) Pai cu un logan diesel ai toate astea. Tu nu ai nevoie de masina electrica (sau masina electrica nu corespunde cu nevoile tale), dar comentezi ca nu e buna. Nu e buna pentru tine, lasa, poate pentru o flota de agenti de vanzari care nu ies din oras e perfecta. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#99
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
Exact Fluence Z.E. le trebuiau agenților de vânzări…mai degrabă Zoe Z.E. sau Kangoo Z.E. dacă fac și livrări…
Dar ce? Mă pricep io? Fluence Z.E. este baza…Măcar de ar umple orașele cu taxi-uri Fluence Z.E.…și ar pune prize de reîncărcare în stațiile de taxi… This post has been edited by Squirrel: 4 Oct 2010, 15:08 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#100
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu imi place diesel, mai ales in oras. Prefer diesel doar pe o masina de off-road, desi am vazut si masini pe benzina care urca de ti se inmoaie picioarele.
Da, as vrea o masina electrica, sa am costuri pe km mult mai mici, sa nu am zgomot si vibratii in habitaclu, sa am macar 500 km autonomie. Referitor la agentii tai de vanzari, sa ii vad eu cum lasa masina la servici ca sa nu consume curent acasa. Pe langa faptul ca este ditamai masina, se potriveste perfect in oras. This post has been edited by IRONICK: 4 Oct 2010, 15:10 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#101
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
No bine, taximetristi atunci. Desi cand va aud ca masinile sunt prea mari pentru oras ma ia durerea de cap. De parca in oras e blocaj numai cu masini mari si alea mici zburda fericite printre ele.
Ironik, impaca-te cu ideea ca mai ai de asteptat pana sa-ti faca una cum vrei tu. Dar si pret mic si cost de utilizare mic inca nu cred ca ai cum. Daca diesel nu e bun, ia otto cu GPL. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
minny |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Prius ofera intr-adevar o data cu a treia generatie posibilitatea de a alege tractiune electrica exclusiva dar masina nu se poate baga in priza. Iar bateria e mica si naspa (NiMh). Abia a patra generatie de prius in 2012 va oferi incarcare la priza.
Insight e la nivelul lui Prius 2 abia (nu poti selecta EV mode only). Prius-ul a avut un mare succes in SUA datorita predilectiei americanilor spre masini mari pe benzina. O data cu Prius au putut si ei sa ajunga la un consum decent (50 mpg adica 4.7 l la 100) iar in unele state (California) au beneficiat si de anumite facilitati fiscale. In Europa nu a prea prins pentru ca desi facilitati fiscale exista si aici, concurenta e puternic reprezentata de o gama larga de masini cu consum decent (masini mai mici si eventual Diesel). Parerea mea ca atata timp cat Prius si Insight nu se pot incarca la priza nu o sa se vanda mult mai bine in Europa. Si mai trebuie umblat si la autonomie, 20 de km e prea putin. Din punctul acesta de vedere mai interesant e Opel Ampera/Chevrolet Volt. Le poti baga in priza si merge 60 de km cu ele. In rest ai motorul termic normal. Mi se pare decent. This post has been edited by minny: 4 Oct 2010, 16:09 |
--------------------
------
------
------
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#103
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 4 Oct 2010, 16:15) No bine, taximetristi atunci. Desi cand va aud ca masinile sunt prea mari pentru oras ma ia durerea de cap. De parca in oras e blocaj numai cu masini mari si alea mici zburda fericite printre ele. Chiar iti face placere sa ma contrazici? |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Garett |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.339 Joined: 4 June 05 From: Galati ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 4 Oct 2010, 09:02) Garret, scump fata de ce? Fata de un Logan diesel sau fata de o riva? Sau fata de un Venturi Fetish? Fata de ce se vrea a fi, "electric car for the people". Am mai zis, e mare, e grea si are autonomie mica. Acum, mai e si scumpa. Hai sa punem problema asa: masina va costa 26k, ma indoiesc ca: a) statul roman va da 5k subventie si ![]() Ok, hai sa zicem tottusi 21k + 948e/an chiria bateriei, pp ca cei 79e/luna nu includ si valoarea efectiva a curentului, 79e/luna inseamna ~335RON/luna hai sa zicem 400RON cu tot cu curent. Eu dau cam 200-250RON/luna pe benzina, exceptant iesirile din oras, doar intr-o utilizare normala casa-servici-cumparaturi, de ce as da 400 + 21.000 euro pentru o masina cu care sa fac fix acelasi lucru, plus cheltuieli suplimentare in concediu, adica alta masina sau tren? Care este argumentul care sa ma convinga sa nu iau o masina cu combustie interna de 21.000 pe care s-o pot folosi si in concediu? This post has been edited by Garett: 4 Oct 2010, 16:34 |
--------------------
No
Reno
Forever "Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
|
|
zanzie |
![]()
Post
#105
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
QUOTE(Garett @ 4 Oct 2010, 16:33) Eu dau cam 200-250RON/luna pe benzina, exceptant iesirile din oras, doar intr-o utilizare normala casa-servici-cumparaturi, de ce as da 400 + 21.000 euro pentru o masina cu care sa fac fix acelasi lucru, plus cheltuieli suplimentare in concediu, adica alta masina sau tren? +1 Raspuns: din snobism si pentru a arata ca are bani (cel care cumpara). |
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
Garett |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.339 Joined: 4 June 05 From: Galati ![]() |
Snobismul cred ca va fi singurul atu al masinii, o sa "dea bine" sa fii eco pe la terasele de fite.
@minny: Ampera/Volt au doar motor electric in sensul de antrenare a rotilor, motorul termic are rol de generator, nu face decat sa incarce bateriile. Mie unul mi se pare cea mai fezabila varianta cel putin in urmatorii 10-20 de ani. This post has been edited by Garett: 4 Oct 2010, 19:37 |
--------------------
No
Reno
Forever "Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
|
|
dogy_10 |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 901 Joined: 17 December 06 From: Timisoara ![]() |
nu cred ca isi ia cineva un renault din snobism.......pt asta exista prius.....
|
--------------------
.
.
.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#108
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Voi sunteți in stare sa ziceti ca si un rolls royce phantom e scump si prea mare pentru utilizarea pe strada. Si un prius are o autonomie mai mare decat respectivul rolls.
Pana la noi vesti, respectivul fluence e unic in nisa lui de piata (nisa ce-i drept adresata unui public nu foarte numeros). Si spre deosebire de alte masini facute in fundu curtii are o tehnologie probata si garantie. Nu va fi un "money maker" pentru Renault dar va fi un inceput. <span class='edit'>4 Oct 2010, 21:13:</span> QUOTE(Garett @ 4 Oct 2010, 17:33) Fata de ce se vrea a fi, "electric car for the people". Care este argumentul care sa ma convinga sa nu iau o masina cu combustie interna de 21.000 pe care s-o pot folosi si in concediu? "The people" au mai multi bani de cheltuit ca tine si poate o a doua masina (sau inchiriaza, sau merg cu avionul etc) pentru drumuri lungi. "The people" poate vor sa fie ecologisti dar vrea o masina solida, cu garantie si cu 0 emisii la sursa, nu o conversie cu baterii cu plumb facuta in cine stie ce garaj de un pasionat cu un letcon si un motor de stivuitor. Daca vroiau sa vanda multe, faceau un Logan electric. Dar au vrut sa faca una buna. This post has been edited by einstein1984: 4 Oct 2010, 20:13 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Filip |
![]()
Post
#109
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
Dar barem stie cineva daca sunt izolate bateriile astea? Iarna pana la ce temperaturi sunt operationale? Ca asa, iti trebuie garaj daca afara sunt minus 20 de grade.
|
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
aphophis |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 4 Oct 2010, 13:32) Contrazice-ma daca ai cu ce. Astept date tehnice si comparatii. Pana acum Flatulence nu convinge cu nimic. Nici macar cu pretul. ![]() ![]() ![]() @taci mah einstein, nu vezi bre, ca tot ce face renault e de kko? ![]() Si inca ceva: fluence-ul nu are romania ca piata tinta unde vor sparge norma la vanzari. Asa ca sa nu ne mai cramponam de asta, mai ales ca infrastructura in romania e 0 din ce stiu eu pentru automobile electrice This post has been edited by aphophis: 4 Oct 2010, 21:17 |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#111
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
Tind sa cred ca pretul de vanzare al masinii este cel corect. Nu cred ca Renault ar fi in stare sa riste toata investitia facuta in masina doar pentru a avea un castig foarte mare. Este un concept nou (chiar daca in trecut s-au mai facut masini electrice), si este normal sa fie mai scump la inceput. Si asa el este oferit la pret de masina cu motor termic, dar esti destul de limitat ca si autonomie. Daca sunt tampiti si supraevalueaza pretul masinii, atunci doar ei vor avea de pierdut. De aceea, nu cred ca se risca sa umfle acel 26.000 euro (-5000 euro) + 79 euro pe luna pentru baterie.
Numai fiti atat de sceptici in privinta motorului electric. La inceput, toate au ceva dezavantaje majore. La fel a fost cu primele motoare, la fel a fost cu telefonul mobil. Se vor dezvolta incet-incet si aceste tehnologii, in special cele de inmagazinare a energiei electrice. Si atunci se va schimba oferta catre piata. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
Dynamique 1.6 16V (2007)
- GL I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
aphophis |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
toyotei i-au fost necesari 10 ani sa impuna priusul pe piata..
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
Daxidus |
![]()
Post
#113
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 11 February 10 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 4 Oct 2010, 10:22) Sa zicem asa ... 16Ax220V=3,52kw/1h * 6h = 21,12kw * 0,4RON = 8,45RON * 20zile = 170RON/luna sau 42,25RON/800km Costurile cu consumul de energie sunt acceptabile, dar nu reflecta in toatalitate pretul exagerat al masinii. Hai sa zicem 100 km pe zi si 300 zile pe an. Fluence: vreo 20 kWh x 0.4 lei= 2 euro pe zi cu uzura prelungitorului de pe balcon pana la masina inclusa. Deci pe an: 600 Euro +79 x12 = 1550 Euro asa cu rotunjire in plus. Pt. Honda aia: 100 km x 6 litri reali x 2 euro/litru in prognoza optimista=12 euro pe zi. Pe an vreo 3600 euro daca esti asa un sofer mai calm. Ce e aia diferenta de 2050 Euro pe an in cazul meu. Un fleac. Sau nu? |
--------------------
Skoda
Octavia
2001
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#114
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Daxidus @ 4 Oct 2010, 22:31) Ce e aia diferenta de 2050 Euro pe an in cazul meu Pai in ritmul asta dupa cati ani strangi bani sa cumperi o masina sa iesi si afara din oras? |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#115
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
O comparatie corecta ar fi cu Tesla sau Venturi. Sau cu celelalte modele electrice de la Opel, Ford, Mitsubishi etc.
Insa, chiar daca vorbim de Insight sau Prius, aceste hibride au un avantaj : autonomia. Atat. Si nu autonomia data de baterie, ci de benzina. Poti insa sa mergi oriunde cu ele. Pe cand cu Fluence, nu. Deocamdata. This post has been edited by sorin_f39: 4 Oct 2010, 21:37 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
Dynamique 1.6 16V (2007)
- GL I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.175 Joined: 13 October 06 ![]() |
QUOTE Daca vroiau sa vanda multe, faceau un Logan electric. Dar au vrut sa faca una buna. @einstein1984 eu sper ca tu nu vorbesti serios ![]() Fluence ZE are o singura calitate: e suficient de mare sa gazduiasca bateria si sa-ti ramana spatiu si de persoane si de bagaje. Ca dimensiuni e destul de greu de manevrat in oras, pentru ca la 160 km autonomie e clar ca in principal asta se vrea... o masina de oras. Eu sunt curios cand si la ce pret o sa apara Zoe , ce au prezentat la Paris pare destul de aproape de un posibil viitor Clio. Dupa dimensiuni si design e cel mai aproape de ceea ce ar trebui sa fie, adica o citadina mica, chic relativ eco (totusi bateriile alea pe baza de Li-Ion si ele o durata de viata). Cu siguranta vorbim despre o a doua masina care ar asigura nevoile de mobilitate urbane, un fel de modus, pacat ca nu-l mai comercializeaza si la noi. Din ce am vazut in pozele de la Paris finisajele de la Fluence ZE lasa destul de dorit, mai ales in zona volanului, plasticele par aceleasi din fluensul clasic, practic ai parte de platforma low cost a megane-ului...ca nu au folosit platforma loganului...limpede ca nu au facut-o...fluens electric a fost planificata de la inceput pe B32, o platforma low cost, deci au tintit in primul rand costurile, apoi au bifat si la productie de masa asta in timp ce toata lumea prezinta ...concepte Masina e undeva la nivelul logan/fluens daca vorbim de calitatea perceputa, ce inseamna din punctul tau de vedere buna ? |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
Garett |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.339 Joined: 4 June 05 From: Galati ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 4 Oct 2010, 20:07) Voi sunteți in stare sa ziceti ca si un rolls royce phantom e scump si prea mare pentru utilizarea pe strada. Si un prius are o autonomie mai mare decat respectivul rolls. Pana la noi vesti, respectivul fluence e unic in nisa lui de piata (nisa ce-i drept adresata unui public nu foarte numeros). Si spre deosebire de alte masini facute in fundu curtii are o tehnologie probata si garantie. Nu va fi un "money maker" pentru Renault dar va fi un inceput. <span class='edit'>4 Oct 2010, 21:13:</span> "The people" au mai multi bani de cheltuit ca tine si poate o a doua masina (sau inchiriaza, sau merg cu avionul etc) pentru drumuri lungi. "The people" poate vor sa fie ecologisti dar vrea o masina solida, cu garantie si cu 0 emisii la sursa, nu o conversie cu baterii cu plumb facuta in cine stie ce garaj de un pasionat cu un letcon si un motor de stivuitor. Daca vroiau sa vanda multe, faceau un Logan electric. Dar au vrut sa faca una buna. Combati doar de dragul de a combate! Plus ca a compara o masina electrica cu "primusul" care-i hibrid este irelevant. Eu nu pun in discutie tehnologia in sine ci modul in care a fost pusa in practica. Si nu vorbim de Occident aici, ci de Romania. Nu vor fi prea multi amatori care sa dea o suma deloc neglijabila pe o masina prea mare pentru oras si cu autonomie prea mica pentru iesiri. Si eu ma duc in concediu cu avionul dar vezi tu aeroportul este la o distanta mai mare decat autonomia unui Fluence. Deci? E un inceput, dar ar fi trebuit sa aleaga alta categorie. Va fi doar o chestie de imagine dar probabil ca va fi o sursa buna de know-how. This post has been edited by Garett: 5 Oct 2010, 05:39 |
--------------------
No
Reno
Forever "Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
|
|
minny |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Sa nu cantam prohodu masinii electrice inainte de a se fi nascut. Aici in FR lumea isi pune acelasi intrebari dar un lucru pot confirma: e asteptata cu interes. Unii sunt ecologisti convinsi dar mare parte cauta avantajele directe si indirecte. Spre exemplu multe municipalitati prevad parcarea gratuita pentru modelele electrice iar bornele de incarcare au devenit destul de raspandite (cam toate parcarile subterane au asa ceva deja dar se pot gasi si pe strada):
borne_et_ecooter.jpg ( Size: 26.21k ) Number of downloads: 234 Pana atunci s-a dat atacul la cumparat scootere electrice, mai ieftine si cu o oferta destul de variata (sunt folosite deja de pizzerii, agentii de curierat dar si oameni obisnuiti). Iata numai un site printre altele ce ofera informatii diferite modele (care va asigur ca au si cumparatori). This post has been edited by minny: 5 Oct 2010, 00:11 |
--------------------
------
------
------
|
|
Garett |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.339 Joined: 4 June 05 From: Galati ![]() |
Nu canta nimeni prohodul, doar ne exprimam anumite dubii in legatura cu varianta Fluence si cu viitorul ei, in Romania cel putin. Daca spui ca stai in Franta poate ne spui si cam ce masini sunt preferate in Paris de pilda si cam cum s-ar incadra "in peisaj" Fluence-ul. Pentru ca eu unul am vazut mai mult masini din clasa mica sau compacta, prea putine din clasa medie cum e asta.
|
--------------------
No
Reno
Forever "Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#120
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
Fluence e din clasa compacta.
This post has been edited by sorin_f39: 5 Oct 2010, 05:46 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
Dynamique 1.6 16V (2007)
- GL I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 20:04 |