Help - DACIA 1310 gpl, probleme dacia gpl model L
![]() ![]() ![]() |
Help - DACIA 1310 gpl, probleme dacia gpl model L
stefy_stef_2010 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 14 September 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1997 /L
|
|||
vallyyy |
![]()
Post
#2
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
pai explica mai concret "danseaza" .....mie imi "dansa" din cauza ca nu aveam geometria facuta si din cauza amortizoarelor si arcurilor duse facea si ca barca........nu cred ca-ti "danseaza" puntea spate in cel mai rau caz sa nu ai vreo galma in cauciucuri.......reglajele relantiului cam difera de la gaz la benzina din cate stiu eu ......
This post has been edited by vallyyy: 15 Sep 2009, 15:49 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#3
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
cum schimbi de pe benzina pe gaz? la ralanti poti face asta la cald....
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
stefy_stef_2010 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 14 September 09 ![]() |
telescoapele sunt tari si nu dau semne de uzura si arcurile pe spate sunt schimbate si sunt puse altele mai tari pt greutate.
"danseaza"=" nu prea pot sa o controlez, se misca se balanseaza usor stanga dreapta. Cineva mia zis ca ar fii de la bucsele de pe bascula(puntea spate). Si motorul dc se opreste pe benzina cand scade turatia sub 1000? chiar si in oras knd sunt nevoit sa incetinesc / nu conteaza dak fac schimbarea de pe gaz pe benzina la cald sau la rece. cine stie sa ma ajute, pls help me ! ![]() This post has been edited by stefy_stef_2010: 15 Sep 2009, 20:02 |
--------------------
Dacia
1310
1997 /L
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
poate se umple mai greu carbu,mai era un topic
Cumotoru cald dupa un drum lung se regleaza sa mearga bine intai pe benzina, apoi gazu |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#6
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
aa
clar...pai schimbarea se face in mers depinde unde e pusa si electrovalva..daca e pe tur...pana se amorseaza pompa turbezi...daca e pe furtunu spre carb, se face trecerea mai usor, pompa fiind amorsata.... eu o pornesc cu soc direct pe gaz....si la rece..sa vedem cand o da iarna |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
stefy_stef_2010 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 14 September 09 ![]() |
am incercat si cu motorul cald si am mai strans acceleratia sa stea pe la 1000 rpm dar pur si simplu pe benzina moare motoru sub 1500- sa zicem
|
--------------------
Dacia
1310
1997 /L
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#8
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
la trecerea pe benzina sau la mersul pe benzina?
daca e la mersul pe benzina s-o fi infundat ceva prin carburator ca a stat uscat...curata jiglerele si regleaza carbul.... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
stefy_stef_2010 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 14 September 09 ![]() |
si la trecere si din mers .............
|
--------------------
Dacia
1310
1997 /L
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#10
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Umple masina cu 4 oameni si dai aceeasi viteza vezi daca mai"danseaza",daca nu mai danseaza eu zic ca tot de prin telescoape.........totodata verifica sa nu ai vreo galma la cauciuc sau sa nu ai piulita de la tambur slabita sa-ti joace roata ..........daca nu e din astea posibil sa fie si de la bucsele de la brat desi nu cred ca ti-ar dansa in halul asta
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
stefy_stef_2010 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 14 September 09 ![]() |
am descoperit k am bucsele la puntea spate / bascula duse si deasta " dansa ' pe sosea,
Dar nu am gasit d c moare motorul pe benzina sub 1000 rpm |
--------------------
Dacia
1310
1997 /L
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#12
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
de prost ce e reglat carburatorul si avansul.....
regleaza-le..sunt nspemii de topicuri cum se regleaza, gaseste-le si vezi de acolo.....trebe luata la bani marunti masina.... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
acea balansare mai poate fi de la rulmenti slabi pe spare (acele oale)
la trecerea pe benzina pe gaz considerind ca pe benzina merge bine problema este de la reglajul relantiului la gaz care se face dintr-un surub de pe vaporizator banuind ca faci trecerea in mod corect pe treapta din mijloc pina se consuma benzina din carburator apoi treci pe gaz mai verifica daca nu cumva supapa de benzina nu se inchide complet (cind esti pe GP)L scoti furtunul de benzina si daca scoate benzina atunci de acolo e This post has been edited by bygy007: 17 Sep 2009, 22:41 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Craiova ![]() |
Zicea ceva ca pe benzina are probleme. Eu as banui ca are traseul de aer infundat in carb sau poate trage aer fals pe la talpa ori intre corp si capac din cauza uscarii garniturilor; pe GPL mai compensezi aerul fals cu marirea debitului.
|
--------------------
Honda
Civic
2001- 2.4-230HP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
stefy_stef_2010 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 14 September 09 ![]() |
carburatorul este neumblat in el dintotdeauna ( sunt al 3lea propietar si are sigiliu)
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1997 /L
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
curata-l, verifica nivelul , iti dai seama ce mizerabil e
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
alpyne |
![]() ![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 18 September 09 From: Valcea ![]() |
CINE MA AJUTA SI PE MINE CU O PROBLEMA LEGATA DE APRINDERE...!?PORNESTE GREU SAU DELOC PE GPL CU MOTORU CALD.
|
--------------------
dacia
1410
98
- VL 04 KRJ e simpla,e modesta,e ieftina,nu te ninge,nu te ploua,nu te bate vantu.doar curentu pe la chedere-l simti.e a noastra....e dacia!
|
|
baranga |
![]()
Post
#18
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
QUOTE(alpyne @ 18 Sep 2009, 18:30) CINE MA AJUTA SI PE MINE CU O PROBLEMA LEGATA DE APRINDERE...!?PORNESTE GREU SAU DELOC PE GPL CU MOTORU CALD. deschizi capota,pui urechea langa carburator si rogi pe cineva sa iti puna contacul; asculta daca se aude gazul in carburator;daca se aude ai o problema la aprindere; daca nu se aude ai o problema la una dintre cele 3 electrovalve ale instalatiei GPL ![]() Mult succes |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Craiova ![]() |
Nu trebuie sa asculte neaparat gazul din carb, poate sa asculte daca tacane electrovalva de la motor care e inainte de plaman. Daca nu lucreaza poate sa roage pe cineva sa o loveasca cu manerul unei surubelnite in timp ce pune contactul si da la automat.
|
--------------------
Honda
Civic
2001- 2.4-230HP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
debit prea mare, la cald se inneaca; sau scanteie slaba
Incearca sa pornesti cu intrerupatorul pe mijloc(inchis si gaz si benzina) stand cu mana pe el, cand da sa porneasca dai pe gaz |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
alpyne |
![]() ![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 18 September 09 From: Valcea ![]() |
multumesc baieti pt sfaturi.o sa incerc maine ce ati spus voi. iar acum o mica povestioara legata de ce ma doare.de ceva vreme incoace masinutza de servici care pana nu demult pornea oricum si in orice conditii a inceput sa faca figuri.pornea greu cu motoru rece pe benzina.dadeam apoi pe gaz si mergea.n-am dat importanta mai ales ca aveam electromotoru schimbat recent si bateria de 2 luni.pana cand intr-o dimineata cand ieseam din sc 3...ca tot omu vroiam sa ajung acasa...dau la demaror pe benzina cu motoru rece si pauza.......m-am invartit pe langa ea.cineva a zis ca n-am benzina,desii stiam ca am.in fine,am adus-o pe cama si tot pauza.mentionez ca am un Voltran din luna mai si n-am facut decat 6200 km.e drept am mai fost si pe drumuri de tara cu praf si din astea...eu sunt planta la masini nu ma pricep dar va spun cum am reusit s-o pornesc pana la urma.cum deschizi capota pe partea soferului e un intrerupator.on-off benzina/benzina-gaz.am mutat din benzina/gaz pe benzina iar singura modalitate cum am reusit s-o pornesc ca n-a vrut nici macar impinsa pe benzina,a fost sa mut intrerupatoru de sub capota pe benzina,iar switch-ul din interior pe pozitia gaz.a pornit si motoru nu avea putere,mergea in suturi,dar n-am lasat-o decat acasa ca mi-a fost frica sa nu se opreasca si sa raman pe langa...ajung acasa,mut intrerupatoru din benzina pe benzina/gaz de sub capota.opresc motoru,pornesc si mergea normal,rotund.dau o tura cu ea 2-3 km ca sa ma conving,cand ajung acasa din nou......surpriza.pompa de benzina inundata de benzina iar in rezervor o presiune enorma.rezolv in fine schimb pompa,bobina, platini noi nemtesti,bujii dalea de 40000 normale capac de delcou nou si curat capetele fiselor.acum e acum.eu niciodat n-am putut s-o pornesc cu motoru rece pe gaz.o lua pe gaz,dar n-o mai lua pe benzina.in fine acum o ia cu motoru rece pe benzina si gaz,dar n-o mai ia pe ambele cu motoru cald.m-i s-a oprit motoru.am stat 30 de min sa pornesc din nou.am intrebat pe cineva si mi-a zis ca a-r fi timpul sa scimb filtru de la plaman si sa-mi verifice cineva carburatoru si implicit buna functionare a instalatiei gpl.voi ce spuneti?
|
--------------------
dacia
1410
98
- VL 04 KRJ e simpla,e modesta,e ieftina,nu te ninge,nu te ploua,nu te bate vantu.doar curentu pe la chedere-l simti.e a noastra....e dacia!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
cand ai schimbat platina ai reglat avansul? pune o tranzistorizata sa f mai rar platina
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
alpyne |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 18 September 09 From: Valcea ![]() |
nu l-am reglat eu.l-a reglat mecanicu cand a schimbat platina banuiesc.
|
--------------------
dacia
1410
98
- VL 04 KRJ e simpla,e modesta,e ieftina,nu te ninge,nu te ploua,nu te bate vantu.doar curentu pe la chedere-l simti.e a noastra....e dacia!
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Craiova ![]() |
E posibil ca electrovalva de benzina sa nu mai lucreze bine si sa nu mai deschida.
|
--------------------
Honda
Civic
2001- 2.4-230HP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
alpyne |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 18 September 09 From: Valcea ![]() |
am fost azi la mecanic si mi-a descoperit buba.e vb de intrerupatorul benzina-benzina/gaz care s-a slabit.imi baga si benzina cand sunt pe gaz si mi-o ineaca cateodata.de aici lipsa de putere cateodata in viteza a 5 a sau trepidatiile cutiei.tre s-o schimb.vre-o idee cat costa la Voltran?multumesc pentru sfaturi la toti 3...
|
--------------------
dacia
1410
98
- VL 04 KRJ e simpla,e modesta,e ieftina,nu te ninge,nu te ploua,nu te bate vantu.doar curentu pe la chedere-l simti.e a noastra....e dacia!
|
|
baranga |
![]()
Post
#26
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
QUOTE(alpyne @ 18 Sep 2009, 22:57) multumesc baieti pt sfaturi.o sa incerc maine ce ati spus voi. iar acum o mica povestioara legata de ce ma doare.de ceva vreme incoace masinutza de servici care pana nu demult pornea oricum si in orice conditii a inceput sa faca figuri.pornea greu cu motoru rece pe benzina.dadeam apoi pe gaz si mergea.n-am dat importanta mai ales ca aveam electromotoru schimbat recent si bateria de 2 luni.pana cand intr-o dimineata cand ieseam din sc 3...ca tot omu vroiam sa ajung acasa...dau la demaror pe benzina cu motoru rece si pauza.......m-am invartit pe langa ea.cineva a zis ca n-am benzina,desii stiam ca am.in fine,am adus-o pe cama si tot pauza.mentionez ca am un Voltran din luna mai si n-am facut decat 6200 km.e drept am mai fost si pe drumuri de tara cu praf si din astea...eu sunt planta la masini nu ma pricep dar va spun cum am reusit s-o pornesc pana la urma.cum deschizi capota pe partea soferului e un intrerupator.on-off benzina/benzina-gaz.am mutat din benzina/gaz pe benzina iar singura modalitate cum am reusit s-o pornesc ca n-a vrut nici macar impinsa pe benzina,a fost sa mut intrerupatoru de sub capota pe benzina,iar switch-ul din interior pe pozitia gaz.a pornit si motoru nu avea putere,mergea in suturi,dar n-am lasat-o decat acasa ca mi-a fost frica sa nu se opreasca si sa raman pe langa...ajung acasa,mut intrerupatoru din benzina pe benzina/gaz de sub capota.opresc motoru,pornesc si mergea normal,rotund.dau o tura cu ea 2-3 km ca sa ma conving,cand ajung acasa din nou......surpriza.pompa de benzina inundata de benzina iar in rezervor o presiune enorma.rezolv in fine schimb pompa,bobina, platini noi nemtesti,bujii dalea de 40000 normale capac de delcou nou si curat capetele fiselor.acum e acum.eu niciodat n-am putut s-o pornesc cu motoru rece pe gaz.o lua pe gaz,dar n-o mai lua pe benzina.in fine acum o ia cu motoru rece pe benzina si gaz,dar n-o mai ia pe ambele cu motoru cald.m-i s-a oprit motoru.am stat 30 de min sa pornesc din nou.am intrebat pe cineva si mi-a zis ca a-r fi timpul sa scimb filtru de la plaman si sa-mi verifice cineva carburatoru si implicit buna functionare a instalatiei gpl.voi ce spuneti? cand mergea balbait ai mers si pe gaz si pe benzina in acelasi timp ![]() n-ai vazut si tu in spatele tau fum??? |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
alpyne |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 18 September 09 From: Valcea ![]() |
Nam vazut fum ca era noapte...am vazut doar ca nu ma depasea nimeni desii mergeam cu 40...
![]() 24 Sep 2009, 19:03: mai nou am fost la meseriasu cu gpl-ul.cica nu e intrerupatoru gpl-benzina/benzina.ca nu-mi baga de fapt gaz si benzina in acelasi timp.binenteles mi-a demonstrat asta dupa ce am skimbat furtunu de benzina...care era cam obosit.poate tragea aer pe acolo inainte...i-am povestit printre altele ca la relanti pe gpl cand cobor o panta cu luminile aprinse aproape m-i se sting luminile si turatia motorului la relanti pe gpl ajunge undeva pe la 400-500rpm.mi-a zis ca e ceva legat de instalatia electrica si sa caut un electrician,atata timp cat am skimbat diodele toate,capacu de delco,platina,fisele,bobina.sau a mai zis ca a-r putea fi ceva legat de electromotor.carbunii?!nu stiu ![]() This post has been edited by alpyne: 24 Sep 2009, 18:03 |
--------------------
dacia
1410
98
- VL 04 KRJ e simpla,e modesta,e ieftina,nu te ninge,nu te ploua,nu te bate vantu.doar curentu pe la chedere-l simti.e a noastra....e dacia!
|
|
stefy_stef_2010 |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 14 September 09 ![]() |
la un service, zic baietii:" k nu este nev sa umblii in carburator" ??????????????????????
|
--------------------
Dacia
1310
1997 /L
|
|
ionut_09_RWX |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru...din pasiune Group: Members Posts: 143 Joined: 26 January 09 From: olteni-ph ![]() |
QUOTE(alpyne @ 24 Sep 2009, 17:54) Nam vazut fum ca era noapte...am vazut doar ca nu ma depasea nimeni desii mergeam cu 40... ![]() <span class='edit'>24 Sep 2009, 19:03:</span> mai nou am fost la meseriasu cu gpl-ul.cica nu e intrerupatoru gpl-benzina/benzina.ca nu-mi baga de fapt gaz si benzina in acelasi timp.binenteles mi-a demonstrat asta dupa ce am skimbat furtunu de benzina...care era cam obosit.poate tragea aer pe acolo inainte...i-am povestit printre altele ca la relanti pe gpl cand cobor o panta cu luminile aprinse aproape m-i se sting luminile si turatia motorului la relanti pe gpl ajunge undeva pe la 400-500rpm.mi-a zis ca e ceva legat de instalatia electrica si sa caut un electrician,atata timp cat am skimbat diodele toate,capacu de delco,platina,fisele,bobina.sau a mai zis ca a-r putea fi ceva legat de electromotor.carbunii?!nu stiu ![]() poate sa bage si gaz si benzina frate, doar ca nenea ala e dus cu capu... hai za zic ... din motive practice electovalva aia de benzina se poate deschide manual, ori cu surubelnita ori fara.. e foarte posibil sa fie deschisa putin de tot .. sau sa reformulez.. sa nu fie inchisa suficient... am avut si eu beleaua asta.. Varianta 2... scaunul de la electrovalva aia sa nu etanseze perfect sau arcul sa fie foarte slab .. desfa electrovalva . sterge bine si incearca sa rectifici scaunul ala cu smirghel fin sau strung daca ai posibilitatea .. spor la treaba...!!! |
--------------------
Dacia
1310 cl break
dec 1998, GPL Marini
- PH-09-RWX io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=)) |
|
alpyne |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 18 September 09 From: Valcea ![]() |
mecanicu spunea una,iar "nenea cu gpl-ul" alta.mecanicu mi-a demonstrat in service ca atunci cand o dadeam pe gaz de la switch-ul din interior,imi scuipa si benzina cum spui tu.explicatia cel putin pt mine a-r fi fost faptul ca masina pornea cu motorul rece pe gpl,cea ce n-o facea inainte nici cu rugaminti pana nu incalzeam motoru cel putin 1 min.sunt constient ca putea merge simultan cu amandoua daca electrovalva era intre pozitia on-off,numai ca la mine electrovalva era inchisa bine pe pozitia benzina.era deschisa doar pe pozitia pe care puteam s-o actionez electric din interior benzina/gaz.mecanicu a sugerat printre altele ce spui tu...numai ca nu se baga la gaz.nu era de meserie.la "nenea" cu gpl-ul care printre altele mai era si montatoru autorizat al instalatiei alta ipoteza.printre altele dupa ce ma pune sa iau un furtun nou de benzina imi demonstreaza rudimentar cu furtunu in sticla ca nu-mi arunca benzina in timp ce era pe gaz si ca electrovalva aia e buna.asta e faza ciudata cel putin pt mine.a turat motoru bine de cateva ori pe gaz a modificat putin pozitia capacului de delco prin invartire,mi-a zis ca poate aveam gunoaie in reteaua de gaz... si drum bun!!!ciudat e faptu ca-mi merge masina la fel cum mergea inainte,adica f bine,si nu se mai opreste pe gpl.binenteles...nu-mi mai porneste pe gpl cu motoru rece
![]() |
--------------------
dacia
1410
98
- VL 04 KRJ e simpla,e modesta,e ieftina,nu te ninge,nu te ploua,nu te bate vantu.doar curentu pe la chedere-l simti.e a noastra....e dacia!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 21:03 |