DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

71 Pages « < 37 38 39 40 41 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aer conditionat zgomotos, functionare zgomotoasa = problema ?

YRX
post 27 Jul 2007, 11:52
Post #1141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




QUOTE
In urma unui accident, mi-a fost inlocut in service radiatorul AC si ceva conducte AC. La pornirea AC, in afara tacanitului (care s-ar incadra la zgomote tehnologice) se aude un zgomot accentuat, ca si cum ar fi tras aer cu putere (ca un sorbit). In timpul functionarii se aude acelasi tip de zgomot dar mai putin intens. Am observat ca cele 2 capacele negre de pe conductele AC tur si retur nu erau stranse bine. E posibil sa se fi pierdut agent frigorific pe acolo? Dupa oprire se aude un zgomot de apa care curge.


@clan
Da, ai agent frigorific mai putin.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
terchi68
post 27 Jul 2007, 13:09
Post #1142


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 28 August 06
From: BARLAD




Nu are nimic asa sunt toate.

27 Jul 2007, 14:13:
Salut, eu am Prestige cu 4000 km la bord, am fost cu el in service si l-au intors pe toate partile pana cand i-a venit cuiva ideea sa le asculte pe toate din service.
Dupa ce au fost ascultate si Loganurile care erau pregatite pentru vanzare am ajuns la concluzia ca ala este zgomotul lor.


This post has been edited by terchi68: 27 Jul 2007, 13:13


--------------------
DACIA LOGAN 2007/ PRESTIGE 1,6/16V - VS96TTT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 27 Jul 2007, 13:19
Post #1143


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




Am si eu doua probleme azi am vazut la AC 256.gif .
1 Butonu de la AC nu mai sta apasat decat dupa numeroase incercari,trebuie gadilat calumea ca sa stea apasat si becul aprins.Nustu ce sa-i fac. sad.gif
2 Mi se parea mereu prew silentios ventilatorucand emrge AC, am scos si eu pe rand acele sigurante mari roz ptr treaptele 1 si 2 pe rand de la gmv.L-am scos pe primul de sus a pornit cred ca pe treapta 1,am oprit motoru ,l-am pus la loc l-am scos pe al doilea cel de sub el,am dat drumu la motor si surpriza na mai pornit deloc AC si nici GMV sad.gif .Ce se intampla?

Inca ceva cand merge AC si chiar dupa ce opresc motoru si a mers AC daca e ridicata capota se aude un fasait la fel ca atunci cand scoti aer dintr-o roata dar mai incet mellow.gif unsure.gif .Mi sa stricat masina de la caldura ohmy.gif ?Sa topity butonu din bord ce naiba mad.gif .CE nervi am. smile.gif

Inca ceva cand e scosa a doua nu mai merge nici aeroterma smile.gif

This post has been edited by C@talin: 27 Jul 2007, 13:31


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 27 Jul 2007, 15:14
Post #1144


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




QUOTE(IRONICK @ 27 Jul 2007, 12:06)
Cel din poza este cel nou sau vechi ? Cumva pe pale sunt mase de echilibrare ?
*



Este cel nou...si intradevar are niste cleme de echilibrare.Cel vechi era descentrat rau si batea ca dracu ...am vazut cand l-a pornit Dacotecu in tr 1 si tr 2...mama ce bataie avea.


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clan
post 27 Jul 2007, 15:30
Post #1145


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 10 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(YRX @ 27 Jul 2007, 11:52)
@clan
Da, ai agent frigorific mai putin.
*



O cantitate mai mica de agent frigorific poate duce la defectarea vreunei componente din circuitul AC?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,4 2005 - B-00-000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 27 Jul 2007, 19:11
Post #1146


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




Chiar nu stie nimeni ce sa fac cu butonu ala si Gmv ? smile.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 27 Jul 2007, 19:22
Post #1147


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




QUOTE(C@talin @ 27 Jul 2007, 13:19)
Am si eu doua probleme azi am vazut la AC  256.gif .
1 Butonu de la AC nu mai sta apasat decat dupa numeroase incercari,trebuie gadilat calumea ca sa stea apasat si becul aprins.Nustu ce sa-i fac. sad.gif
2 Mi se parea mereu prew silentios ventilatorucand emrge AC, am scos si eu pe rand acele sigurante mari roz ptr treaptele 1 si 2 pe rand de la gmv.L-am scos pe primul de sus a pornit cred ca pe treapta 1,am oprit motoru ,l-am pus la loc l-am scos pe al doilea cel de sub el,am dat drumu la motor si surpriza na mai pornit deloc AC si nici GMV sad.gif .Ce se intampla?

Inca ceva cand merge AC si chiar dupa ce opresc motoru si a mers AC daca e ridicata capota se aude un fasait la fel ca atunci cand scoti aer dintr-o roata dar mai incet  mellow.gif  unsure.gif .Mi sa stricat masina de la caldura  ohmy.gif  ?Sa topity butonu din bord ce naiba  mad.gif .CE nervi am. smile.gif

Inca ceva cand e scosa a doua nu mai merge nici aeroterma  smile.gif
*



1. E problemă doar de bec? Schimbă butonul sau scoate-l și desfă-l. Vezi, ori ai contacte oxidate, ori mecanismul de cuplare uzat, poate-l poți rezolva. Tre' să fie un mecanism cu camă, ca la pix. Zic și eu, deși n-am desfăcut niciodată. Asta dacă nu mai ai garanție.
2. Trebuie să ai toate siguranțele bune. probabil că dacă siguranța treptei 2 GMV e arsă, AC nu mai pornește.

Fâsâitul acela e normal cred, parcă și la mine se aude ceva (din mașină, deci mai discret) când opresc. N-am testat cu capota deschisă.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 27 Jul 2007, 20:00
Post #1148


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




Butonu cred ca sa sticat din cauza ca sa uzat mecanismu lui prinde doar dupa ce il gadil putin,apasari repedate sau pe mergine smile.gif

Cu sigurantele nu prea am inteles de ce nu mai merge deloc pe treapta doi,ca odata scoasa cea de jos nu mai merge nici aeroterma.Banuiesc ca in servis pot aia sa cupleze din testeru ala treapta 1 si doi pe rand sa le verifice,nu?


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian78
post 27 Jul 2007, 22:25
Post #1149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




Întrebare pentru cei care aud un fâșâit de la A/C în interiorul mașinii la oprirea motorului: voi opriți A/C și lăsați să meargă ventilatorul pentru 20-30 sec. - 1 min.? Dacă nu, atunci să nu vă plângeți de mirosuri neplăcute.


--------------------
Logan Laureate 1.6 gri perla
"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 28 Jul 2007, 00:22
Post #1150


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




De miros eu nu ma pling smile.gif apare mereu la decuplarea AC ului tongue.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doctorasul
post 28 Jul 2007, 04:42
Post #1151


Membru imbatranit


Group: Validating DaciaClub
Posts: 1.603
Joined: 13 November 06
From: Pitesti




C@talin,hai sa clarificam situatia:

treapta 1 este cea cu viteza mica(se reduce turatia prin rezistenta de pe GMV) si porneste cand este cuplat AC-ul,daca nu porneste este arsa rezistenta sau termo-siguranta.

treapta 2 este cea cu viteza mare si porneste cand condensorul are o temperatura prea mare sau cand temp.apei este prea ridicata,se poate verifica prin debransarea sondei de apa (cu motorul pornit),trebuie sa porneasca instantaneu.

Tie pe care treapta nu-ti merge GMV-ul ?.

This post has been edited by doctorasul: 28 Jul 2007, 04:48


--------------------
Dacia Dacia 92 - ot
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 28 Jul 2007, 07:45
Post #1152


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




Pe treapta doi cred ca nu merge ptr ca e prea silentios fata de ce auzisem eu la un diesel.
Oricum pe 9 masina ajunge in servis ptr schimbat bara si asa o sai fac si o verificare la freon ptr prima datasi ii pun sa testeze si Gmv .

Mentionez ca am facut schimb si intre cele doua sigurante roz(care sunt defapt altceva tongue.gif ) si merge la fel nu parea sa fie din vina lor rolleyes.gif

This post has been edited by C@talin: 28 Jul 2007, 08:24


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 30 Jul 2007, 06:56
Post #1153


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




In legatura cu izolatia conducte...
M-am uitat la un Cielo DOHC al unui amic si nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut traseul de AC. Tevile, respectiv returul ca era mai la vedere, erau izolate pe toata lungimea cu manson buretos ca la aerele de camera, peste acest manson fiind si un fel de teava de aluminiu destul de solida cu striatii gen coplex-ul de instalatii electrice. Erau izolate si segmentele mai mici, de la compresor la radiator si de la radiator mai departe.
N-am facut poze pentru ca era deosebit de murdar si nu s-ar fi vazut mai nimic. Daca poate cineva sa puna niste poze poate le-am putea studia mai bine.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v.i.p.remus
post 30 Jul 2007, 20:03
Post #1154


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 30 July 07




legat de problema A/C mentionez ca mi face la fel ,nu mi bat capul asa trebuie ea sa faca:));legat de 1.4 mpi merge rau cu ac pornit


--------------------
dacia logan 1.4 dec 2005 - ct 86 mry
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 30 Jul 2007, 20:06
Post #1155


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




Bre eu d ela o vreme nu mai simt cum AC omoara motoru la plecari deci se poate sa te obisnuiesti tongue.gif .


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 30 Jul 2007, 20:16
Post #1156


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Deci se pare ca devii nesimtit.....


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 30 Jul 2007, 20:19
Post #1157


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




QUOTE(YRX @ 30 Jul 2007, 07:56)
In legatura cu izolatia conducte...
M-am uitat la un Cielo DOHC al unui amic si nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut traseul de AC. Tevile, respectiv returul ca era mai la vedere, erau izolate pe toata lungimea cu manson buretos ca la aerele de camera, peste acest manson fiind si un fel de teava de aluminiu destul de solida cu striatii gen coplex-ul de instalatii electrice. Erau izolate si segmentele mai mici, de la compresor la radiator si de la radiator mai departe.
N-am facut poze pentru ca era deosebit de murdar si nu s-ar fi vazut mai nimic. Daca poate cineva sa puna niste poze poate le-am putea studia mai bine.
*



Le-am studiat eu, cu conductele date jos, nu prea cred ca izolatiile alea au alt rol decat de protectie.

This post has been edited by prody: 30 Jul 2007, 20:20


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 31 Jul 2007, 10:27
Post #1158


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




@C@talin Puterea consumata de A/C e variabila. Depinde de cat de cald e in habitaclu si de presiunea din instalatie. La pornire iti consuma mult din putere, dar dupa cateva minute de functionare o sa scada puterea consumata (~6minute). Cel mai bine vezi ca scade puterea consumata cand mergi la drum lung si tii A/C pornit mai mult timp.

This post has been edited by nh1980ro: 31 Jul 2007, 10:27


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LLX
post 31 Jul 2007, 13:58
Post #1159


autentic


Group: Members
Posts: 34
Joined: 4 June 03
From: Bucuresti




A incercat cineva sa decupeze in bara din fata, in spatele grilei in dreptul compresorului, ca sa se ventileze mai bine ?
Oare dispare renumitul zgomot ?

This post has been edited by LLX: 31 Jul 2007, 14:05


--------------------
Dacia Logan Ambition 2006 - LLX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 31 Jul 2007, 14:02
Post #1160


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




QUOTE(nh1980ro @ 31 Jul 2007, 11:27)
@C@talin Puterea consumata de A/C e variabila. Depinde de cat de cald e in habitaclu si de presiunea din instalatie. La pornire iti consuma mult din putere, dar dupa cateva minute de functionare o sa scada puterea consumata (~6minute). Cel mai bine vezi ca scade puterea consumata cand mergi la drum lung si tii A/C pornit mai mult timp.
*



Deci dasta la drum lung ajungeam asa dintr-o data la 140 la ora fara sa-mi dau seama si ma intrebam ce sa inatamplat cu Ac de nu mai imi ingreuneaza masina smile.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 31 Jul 2007, 14:02
Post #1161


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




LLX, nu te opreste nimeni sa scoti ghidajul de aer ca sa racesti compresorul. Ca nu este nevoie sa decupezi, doar il scoti. Eventual te intorci si cu ceva impresii dupa ce testezi ...

This post has been edited by IRONICK: 31 Jul 2007, 14:06


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 31 Jul 2007, 14:04
Post #1162


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




ghidaj care ajuta la racirea condensorului... Care e de fapt buba ca nu e racit suficient, si nicidecum racirea compresorului


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 1 Aug 2007, 09:36
Post #1163


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Ma uitam aseara la o masina din tarile cu apa calda ... si conducta groasa era trecuta pe sub aripa, nu prin compartimentul motor.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melinter2000
post 1 Aug 2007, 10:39
Post #1164


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 11 October 06




Buna ziua,

Azi m-am dus la o firma specializata in frigidere, climatizari de masina si locuinte, Titi Frig din Iasi. Nu vreau sa para ca-i fac reclama.
Mi-a fost masurata temperatura in habitaclu la aeratoare si deabia erau 13 grade celsius. Mentionez ca astazi in Iasi ploua si e rece, maxim 23 grade. Deci in conditiile acestea deabia daca la iesire temperatura AC ERA DE 13 GRADE. F putin.
Au masurat baietii presiunea, mi-au scos freonul din instalatie, au completat si au constatat ca instalatia avea doar 260 grame freon.Ulei era destul. Rideau de mine si spuneau ca degeaba ma duc la Caremil, ca nu se pricep la AC, ca saptamina aceasta au mai avut 5 cazuri de loganuri din 2006 cu lipsa de freon. Au reumplut instalatia si acum pe iesire am 2,6 grade celsius si in sfirsit pot spune ca raceste in draci. Cu adevarat raceste. Zgomotul de drujba a ramas, mai ales cind pornesc de pe loc sau accelerez undeva la 3000 ture, dar nu ma prea ma deranjeaza, asta este loganul tot dacie este. Si de asemenea mi-au spus sa dezizolez teava subtire de la AC, care se incalzeste. Mentionez ca am loganul din 1 august 2006, am fost la inspectia tehnica la CAREMIL, am mentionat ca nu prea raceste AC-ul, mi-au pus o galusca, numita pompos colector de masa acustica, si cam atit. In conditiile astea nu pot decit sa spun ca e clar ca in fabrica Dacia, nu este un control riguros al calitatii, iar mesterii de la Caremill tot cirpaci sunt. Stiu doar sa ia banii. Pai daca nene iti spun ca nu raceste tu nu masori macar sa vezi cit freon am in instalatie? Asa ca m-am lamurit si cu garantia lor extinsa. Gata Kaput Caremil.

Toata afacerea de astazi m-a costat 110 ron. Acceptabil zic eu, pentru ca in sfirsit RACESTEEEEEEEEE. radmasa.gif


--------------------
logan logan laureate plus, 1,4 2006 laureate plus - is72mcr
Nu voi deveni niciodata sclavul masinii, ci ea este si va ramane sclava mea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 1 Aug 2007, 13:12
Post #1165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Eu cand am mai zis pe forum ca cei de la Caremil sunt niste incompetenti cate unii sareau in sus de parca ii frigeam.....mergeti in alt oras nu la Caremil....se merita drumul.


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Seb_
post 1 Aug 2007, 18:37
Post #1166


Membru activ


Group: Members
Posts: 84
Joined: 23 May 05




QUOTE(melinter2000 @ 1 Aug 2007, 10:39)
Azi m-am dus la o firma specializata in frigidere, climatizari de masina ...

Mi-a fost masurata temperatura in habitaclu la aeratoare si deabia erau 13 grade celsius.

...acum pe iesire am 2,6 grade celsius si in sfirsit pot spune ca raceste in draci.


Au completat peste freonul vechi sau l-au schimbat pe tot?
Reumplerea nivelului de freon tine de garantie? Sau e trecut la consumabile...

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

This post has been edited by Seb_: 1 Aug 2007, 18:39


--------------------
DACIA LAUREATE 1,4MPI 2005 - XX 55 SEB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 1 Aug 2007, 18:53
Post #1167


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Nu se completeaza...adica intai se scoate tot si apoi dupa vidare se umple setand cantitatea care este nevoie.


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melinter2000
post 1 Aug 2007, 20:19
Post #1168


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 11 October 06




[QUOTE][quote=l@u,1 Aug 2007, 19:53]
Nu se completeaza...adica intai se scoate tot si apoi dupa vidare se umple setand cantitatea care este nevoie.
*

[/quote]
Da exact cum spune l@u
Prima si prima data au masurat presiunea din instalatie. Dupa ce au masurat-o au spus ca nu am destul freon..Au recoltat freonul din instalatie, mi l-au masurat si a rezultat ca aveam 260 grame. F putin. De aceea probabil nu auzeam drujba decit un pic.
Freonul e trecut la consumabile.

Au avut o butelie cu freon cu manometru si inca niste dipozitive senzor de freon, termometru cu infrarosu, Au verificat tot circuitul, nu am pierderi.

Ce am mai constatat este ca drujba este mult mai zgomotoasa ca inainte, dar de racit raceste cu draci. Ralentiul are momente cind parca o ia razna, de la 800 ture se duce la 1800, parca nu ar merge rotund, acest fapt se intimpla de exemplu daca merg, opresc si iar pornesc. Si astazi nu a fost cald deloc.
Asta e dilema mea: Drujba asa trebuie sa se auda sau au pus un pic mai mult freon?.
Daca nu se nimereste exact cantitatea de freon necesara de exemplu sa zicem ca au umplut cu 10 grame mai mult, este posibil sa existe un dezechilibru iar compresorul sa lucreze in regim fortat? Desi nu cred sa fi pus in plus aveau scule serioase nu ca cei de la Caremil, care masoara temperatura cu mina si zic ca e bine.
Ma gindesc sa mai astept pina vin iar caldurile iar daca tot asa este de mare zgomotul, ( mentionez ca pina acum nu am avut un asa zgomot de mare de drujba,) sa mai dau un pic drumul la gaz prin ventil, pina devine acceptabil zgomotul.
Deocamdata inclin sa cred ca e normal, intr-ucit deabia azi compresorul meu a primit azi cantitatea normala de 750 grame de freon. Si nici nu am mers f mult cum am citit anterior pe forum.
Azi cind am plecat de la servici pina acasa nu am auzit drujba. Opresc motorul deschid usa garajului, pornesc masina si apare drujba zgomotoasa rau cu variatii de turatii la ralanti. Cred ca oprind motorul fara a opri mai intii ac-ul iar apoi repornind masina am creat cumva conditiile functionarii la suprasarcina a compresorului si de aici zgomotul.

Concluzia de azi: Dupa completarea cu freon, AC raceste nemaipomenit de bine, scoate 2,6 grade celsius la aeratoare, dar zgomotul de drujba a devenit destul de insuportabil, desi nu apare tot timpul.
Daca intelege cineva ce am incercat eu sa spun i-l rog sa imi explice ce se intimpla. Multumesc.




2 Aug 2007, 08:27:
Buna dimineata
Azi am mers la servici, si nu am auzit drujba. De fapt mi-am mai adus aminte ca cei de la titi frig mi-au spus ca la AC dupa completare freon pina se uniformizeaza amestecul(pina se aseaza, n-am inteles exact) trec citeva ore. Probabil ca s-a uniformizat, acum nu-mi venea sa cred cit de linistit merge AC-ul, fara drujba. Astazi va fi cald. Deabia astept sa pornesc pe la 15:00 prin oras sa vad cum se comporta.

This post has been edited by melinter2000: 2 Aug 2007, 07:27


--------------------
logan logan laureate plus, 1,4 2006 laureate plus - is72mcr
Nu voi deveni niciodata sclavul masinii, ci ea este si va ramane sclava mea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian78
post 2 Aug 2007, 08:05
Post #1169


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




Eu zic să stai locului și să nu te apuci tu să umbli la ventil ... mai bine aplici celelalte variante de reducere a zgomotului.


--------------------
Logan Laureate 1.6 gri perla
"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melinter2000
post 2 Aug 2007, 20:46
Post #1170


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 11 October 06




Dupa ce le-am spus la telefon simptomele celor de la titi frig, mi-au recomandat sa umblu la ventil si sa-l tin apasat cam 3 secunde, fiind posibila o cantitate un pic mai mare de freon. Cantitatea de freon iesita in 3 secunde nu depaseste 10 grame. Temperatura pe iesire este de 3 grade celsius masurata cu termometru cu alcool si tinind termometrul cam 15 minute.. Drujba nu se mai aude deloc. Aud doar cind se anclanseaza compresorul.


--------------------
logan logan laureate plus, 1,4 2006 laureate plus - is72mcr
Nu voi deveni niciodata sclavul masinii, ci ea este si va ramane sclava mea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
71 Pages « < 37 38 39 40 41 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 03:48
Forum Renault