DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

71 Pages « < 35 36 37 38 39 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aer conditionat zgomotos, functionare zgomotoasa = problema ?

mario1980
post 23 Jul 2007, 09:58
Post #1081


Membru autentic


Group: Members
Posts: 437
Joined: 8 April 05
From: Iasi




@mariuscond "supapa de destindere termostatica" nici nu-ti doresc sa ajungi sa o vezi vreodata (cel putin pe cea de la masina ta), pentru ca ea este in interiorul cutiei de climatizare, care este sub bord. Eu am vazut-o pe-a mea, si nu am fost foarte extaziat din aceasta pricina

Buun, izolarea conductei reci, nu are un efect foarte mare, dar sigur are un efect, pentru ca elimina absorbtia unei calduri, in sistemul de AC. Cel putin ajuta la racirea comprersorului. Unii chiar au sustinut ca le-a disparut drujba, si este posibil...
Insa, efectul este destul de redus, intrucit compresorul este neaerisit, inghesuit si incalzit de motor, deci racirea adusa de teava rece, este posibil sa se duca in mare parte fix in motor. Deci fara prea mare cistig.
Ceea ce spune moshu, are sens pentru mine, frigul care oricum, se risipea in mare parte, in compresor, si de-acolo probabil si in motor, sa-l transferam in teava de presiune, care nu este racita prea bine de condensor, si care, pe deasupra, se mai incalzeste si mai mult de la aerul fierbinte de sub capota.
Avansez si eu o intrebare, oare compresorul nu se poate izola termic de motor, printr-o garnitura cu aluminiu in ea, sau in alt fel? Poate sa poate face o fanta de dirijare a aerului catre compresor... Ar trebui sa ajute.

Si nu va mai faceti atitea griji pentru gramada de fiare...


--------------------
Dacia Logan dci Preference 2006 - SV ?? ???
Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuscond
post 23 Jul 2007, 10:14
Post #1082


Membru incomod


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 3 November 05
From: Bucuresti




Supapa aia... nu ca as fi vrut neaparat sa o vad, ci vroiam sa stiu de unde sa incep cu izolarea conductei reci.
E clar ca prin acest artificiu (izolarea conductei reci sau cuplajul termic intre cele 2 conducte de care se vorbea) nu va fi rezolvata problema drujbei, de ajutat va ajuta in mod cert cu citeva procente la cresterea randamentul instalatiei, dar ca efect palpabil s-ar putea sa nu observam o imbunatatire substantiala. Solutia de bun simt cred eu este inlocuirea condensorului de AC cu unul mai mare, dar...
Eu zic ca pentru cine are timp/resurse sa experimenteze ideea lui moshu... merita incercarea, lucruri rele nu vad sa se poata intimpla. Parerea mea...

This post has been edited by mariuscond: 23 Jul 2007, 10:17


--------------------
dacia Logan dizăl - B52
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 23 Jul 2007, 11:30
Post #1083


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Mai, incepand cu DSN, SLZ, si terminand cu Logan zgomotul de drujba e prezent in permanenta. Design-ul pentru A/C s-a schimbat penbtru fiecare proiect in parte, dar piesele principale ale A/C au ramas aceleasi (s-a schimbat compresorul in sensul ca e ceva mai mare la SLZ si Logan). Ei au schimbat doar amplasarea compresorului de A/C si traseul conductelor, dar zgomotul e la fel.

So, asa cum recomanda si Dacia, verificati o data pe an (daca e posibil) sau la 2 ani/20.000km ca aveti cantiatile suficiente de freon/ulei ca macar sa aveti rece in masina.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuscond
post 23 Jul 2007, 11:55
Post #1084


Membru incomod


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 3 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(l@u @ 19 Jul 2007, 12:20)
Cele mai mici valori scoase ieri in trafic masurate la aeratorul central cu AC-ul pornit pe recirculare treapta 1:numai la aeratoarele centrale 1,1*C  ,  si aeratoare centrale si picioare 3,3 *C.De la reumplere si izolarea conductei AC-ul merge brici ...ce ma deranjeaza este treapta 2 a ventilatorului de la radiator care face panarama dar urmeaza sa stresez un service cat de curand.
Astept alte valori ca sa ne facem  o idee cat de cat.
*
Eu mai putin de 9*C nu am obtinut (pe 21 iulie la prinz) cu aerul pe max/trepta 2 la ventilator/pe recirculare si aerul dirijat spre aeratoarele centrale si picioare. Nu am facut nici o modificare la AC. Intentionez sa izolez totusi conducta "rece" poate mai "fur" citeva grade, da' nu am gasit inca tub izolator cu folie metalica (am cautat pe la toate magazinele de brico...).


--------------------
dacia Logan dizăl - B52
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salex
post 23 Jul 2007, 12:47
Post #1085


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 18 June 04




1,1 grade in aeratorul central? Hai ca plec la service. La mine mai putin de 7 nu scoate acolo... si credeam ca raceste bine... La 1,1 ai super aer!
Ma duc sa bag freon unlimited. Nu ma intereseaza drujba, principalul e sa racesca.
Numai bine,
Alex


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raqzvan
post 23 Jul 2007, 15:10
Post #1086


gute Laune war Trumpf


Group: Members
Posts: 514
Joined: 21 September 06
From: Constanta, Romania




Cred că glumesti! radmasa.gif Ai idee ce inseamnă să-ți bată în nas aer la 1 grad Celsius? Cât de comfortabil te-ai simți cu țurțuri pe nas, zăpadă pe bord si gheață pe geamuri?

This post has been edited by raqzvan: 23 Jul 2007, 15:13


--------------------
Geely Logan Laureate 1.6MPI 2006
Austin Powers: Allow myself to introduce... myself.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mickemaus
post 23 Jul 2007, 16:56
Post #1087


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 3 January 07




Fratilor.......aceeasi problema. anul trecut nu era asa zgomotos(nici n-a fost atat de cald). De facut frig face ca la balamuc. dar la 2500 de ture e enervant tare. la drum lung nu face fiindca se ventileaza mai bine. dar cand pleci dp loc porneste drujba. si asta nu se rezolva cu completari de freon sau alea alea(exceptand cazul in care chiar are o problema si nu raceste). dupa parerea mea e o problema de proiectare. condensarea nu se face cum trebuie. s-o fi inbacsit si de praf, la asta n-am fost foarte atent. poate ii trebuie o curatare mai sanatoasa. de ex am vazut o honda jazz care are 2 ventilatoare. la noi ala singur face si el ce poate. chiar sunt curios ce explicatii pot avea astia de la dacia, fiindca nu sunt cateva cazuri izolate.


--------------------
Dacia Logan 2006 Laureate Plus 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 23 Jul 2007, 19:12
Post #1088


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




moshu_59 are dreptate cu transferul termic intre cele doua tevi. Din aceasta cauza se aseaza tevile una langa alta din fabrica cat mai aproape. Si nici Gogu nu este departe cu alta distanta la galusca. Iar cei care cred ca producatori aleg versinea cu doua ventilatoare doar pentru racire se inseala amarnic. Al-2lea este si de back-up (defect mecanic, pale rupte, rulmenti, etc) in caz ca pica primul (cu echivalenta tr2. la versiunea cu un ventilator).

This post has been edited by IRONICK: 23 Jul 2007, 19:38


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 23 Jul 2007, 19:20
Post #1089


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 1.970
Joined: 14 August 03
From: Iasi




Precizez din start ca nu sunt frigotehnist, deci s-ar putea sa spun prostii.

Parerea mea vizavi de izolarea returului: probabil compresorul isi regleaza cilindreea pe baza nevoii de frig din habitaclu, pe care el o masoara bazandu-se pe temperatura de pe retur (teava rece). Daca aceasta teava e izolata agentul frigorific se va intoarce mai rece la compresor decat daca teava nu ar fi izolata, iar compresorul va interpreta acest fapt ca pe o nevoie mai scazuta de frig, astfel ca isi va reduce cilindreea, lucrand mai silentios si cu o eficienta mai mica (de aceea poate au sesizat unii- si eu- ca e mai liniste insa parca nu mai faca asa frig).

@moshu: habar n-am daca racirea turului e benefica, insa daca vrei sa-l racesti de la retur prin izolare intr-o manta comuna, mi-e teama ca transferul termic, prin aer, intre cele 2 tevi va fi absolut insignifiant. Poate daca umpli izolatia cu apa sau ceva... Mai degraba pui aripioare de aluminiu (stil aripioare de radiator) pe acea teava, cred ca ar avea un randament mai bun...

PS: da, si la alte masini, cand e f. cald compresorul lucreaza indarjit, insa prinderile de caroserie si conceptia tevilor e de asa natura incat nu se prea simte vibratia in habitaclu.

PS2: ma duc sa dau jos izolatia de pe retur. cred ca mai mult strica decat ajuta smile.gif

This post has been edited by GoGu: 23 Jul 2007, 19:23


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moshu_59
post 23 Jul 2007, 19:40
Post #1090


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 21 May 05





S-ar putea sa ai dreptate ca transferul termic n-ar fi suficient, dar n-am terminat "toata munitia" , vom gasi impreuna o cale sa aducem acest transfer la o valoare care sa ne convina, important e sa dea, pentru inceput, rezultate in principiu. Suntem cu miile, nu cred ca nu vom gasi o solutie, avem datoria sa incercam.


--------------------
Dacia Logan - VS 04 LCC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 23 Jul 2007, 20:52
Post #1091


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




@gogu

poti da jos izolatia linistit. Daca acea teava e prea rece inseamna ca transferul termic dintre vaporizator si habitaclu nu a fost eficient ( turatie neadecvata la ventilatorul din habitaclu, pozitie clapete aeratoare, dirijare aer defectuoasa,recirculare, etc.) Studiaza mai bine chestiile astea. Daca tevile trebuiau izolate impreuna o facea fabrica. Nici la AC-urile de apartament nu sunt izolate impreuna, fiecare teava are izolatia ei.

This post has been edited by Amedeus: 23 Jul 2007, 20:55


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moshu_59
post 23 Jul 2007, 21:28
Post #1092


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 21 May 05





De acord cu tine Amedeus, doar ca tu vorbesti de instalatii fara cusur, insa cea de care ne ocupam nu este asa. Si mai vrem sa fie mai performanta fara a cheltui, de aceea gandim solutii neconsacrate, atipice, solutii pe care n-o sa le gasim prin carti. Ce-ar face un proiectant in acest caz? Simplu, ar inlocui radiatorul, insa noua nu ne prea convine.


--------------------
Dacia Logan - VS 04 LCC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 23 Jul 2007, 21:55
Post #1093


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




E clar ca se poate incerca, ca de stricat nu are ce. In caz ca nu se observa imbunatatiri se desface izolatia si gata. smile.gif


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 23 Jul 2007, 22:00
Post #1094


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Eu am izolat returul si am facut reumplerea si sunt foarte multumit de nivelul redus de zgomoit si de eficienta AC-ului deocamdata...ceea ce ma dispera este treapta 2 de la ventilatorul din comp. motor care face sa vibreze toata caroseria 022.gif

This post has been edited by l@u: 23 Jul 2007, 22:00


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 23 Jul 2007, 22:28
Post #1095


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pentru cei carora le vibreaza caroseria pe treapta a 2-a, doresc doar sa mentionez ca mie nu mi s-a intamplat asta niciodata pe treapta a 2-a. Probabil nu e foarte bine echilibrat ventilatorul la cei la care se simte.
Legat de propunerea lui moshu_59, si eu cred ca transferul termic va fi destul de mic intre tevi, chiar daca el va exista. Eu plec de la constatarea ca la AC-urile de bloc se izoleaza tevile separat, nu amandoua intr-o camasa.
Insa oricum operatia nu are ce sa dauneze si merita incercata, ca nu e dificil de realizat daca sunt izolatorii care trebuie


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuscond
post 24 Jul 2007, 08:44
Post #1096


Membru incomod


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 3 November 05
From: Bucuresti




Stie cineva cam din ce material sint facute cele doua tevi?
Sint "predispuse" la rugina?
Ma gindesc ca, condens se face "la greu" pe cea rece si daca o izolam va sta apa provenita din condens intre teava si izolatie...
Era un tabel cu temperatura la aeratoare (cu AC-ul pornit), pe undeva pe forum, mai stie cineva de el? Un link, ceva?

This post has been edited by mariuscond: 24 Jul 2007, 09:30


--------------------
dacia Logan dizăl - B52
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 24 Jul 2007, 10:04
Post #1097


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




1. Nu sunt predispuse la rugina
2. tabelul cu temperaturi la http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=496881


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MiticaLGN
post 24 Jul 2007, 12:37
Post #1098


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 29 January 07
From: Bucuresti




O scurta observatie pe baza posturilor de aici si a experientei personale: Zgomotul apare atat la masinile mai uzate cat si la masinile noi (a mea are 6 luni si 6000 km). De asemenea apare la toate modelele inclusiv Prestige
Maine ma duc in service cu ea .. sa vedem ce iese.


--------------------
Logan Prestige KIA CEED SW BEST 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 24 Jul 2007, 12:58
Post #1099


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Pentru ca este fix aceeasi instalatie pe toate modelele cu AC. smile.gif


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 24 Jul 2007, 13:14
Post #1100


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(klaus @ 23 Jul 2007, 23:28)
Pentru cei carora le vibreaza caroseria pe treapta a 2-a, doresc doar sa mentionez ca mie nu mi s-a intamplat asta niciodata pe treapta a 2-a.
Confirm. Se aude ca pleaca, dar nu vibreaza masina.
Pentru un test de izolare al ambelor tevi, se pot imbraca in staniol sau tabla subtire de aluminiu si apoi se izoleaza.

This post has been edited by IRONICK: 24 Jul 2007, 13:17


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Geox16v
post 24 Jul 2007, 14:27
Post #1101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 613
Joined: 29 March 07




Nu am auzit pe nimeni cu MCV sa se plinga de drujba. Are vreo legatura cu grila din bara care e mai mare si raceste mai bine condensorul? Cine poate da mai multe detalii?


--------------------
EX-DACIA LOGAN PRESTIGE 2006 1,6 16v
Creierul a invins intotdeauna muschii!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 24 Jul 2007, 14:37
Post #1102


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Pai IRONICK are bara de mcv-eu si el ar putea sa spuna de disparitia drujbei in cazul acesta.

Dar presupun ca pana acum aflam de la el ca solutia e bara de mcv. Si cum se intereseaza de izolarea tevilor impreuna banuiesc ca nu a scapat de drujba. wink.gif


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Boggy
post 24 Jul 2007, 15:16
Post #1103


Membru


Group: Members
Posts: 180
Joined: 5 May 05
From: Bucuresti




1.4 laureate 40.000 km ... ieri pe la 3 dupa amiaza am auzit pentru prima oara "drujba" si la mine ... initial m-am speriat rau dar mi-am amintit de voi baieti si m-am calmat smile.gif

tare forumul asta tongue.gif

nu ma complic cu reparatii sau imbunatatiri ale ac-ului fiindca am gasit problema pentru toti: hai sa ne luam bemveuri icon_mrgreen.gif

in viata mea nu mai iau dacia


--------------------
Renault Laguna III 2.0dCi 150cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salex
post 24 Jul 2007, 15:19
Post #1104


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 18 June 04




GoGu spunea:
” Parerea mea vizavi de izolarea returului: probabil compresorul isi regleaza cilindreea pe baza nevoii de frig din habitaclu, pe care el o masoara bazandu-se pe temperatura de pe retur (teava rece). Daca aceasta teava e izolata agentul frigorific se va intoarce mai rece la compresor decat daca teava nu ar fi izolata, iar compresorul va interpreta acest fapt ca pe o nevoie mai scazuta de frig, astfel ca isi va reduce cilindreea, lucrand mai silentios si cu o eficienta mai mica (de aceea poate au sesizat unii- si eu- ca e mai liniste insa parca nu mai faca asa frig).”

Asa cred si eu ca stau lucrurile. Cand am izolat returul a disparut (partial) drujba, dar parca nici rece nu prea a mai facut... De cand am scos izolatia raceste mai bine dar si drujbaie. Oricum a mea nu face decat 7 grade in aeratorul central si vad ca cineva avea 1 grad acolo. Ma bate gandul sa ma duc la service, nu de alta dar mie imi place aerul rece, chiar daca face ca mitraliera. Aerul conditionat este zgomotos si la alte masini. Cred ca ne stresam prea mult din cauza drujbei.

Numai bine va doresc,
Alex


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 24 Jul 2007, 15:40
Post #1105


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Mai baieti, intelegeti ca treaba cu 1,1 grade e pe RECIRCULARE. Plus ca am un sentiment de feeling ca nici termometrul ala nu e in parametrii.
Daca in interior sunt 20 grade, atunci e normal ca la aeratoare (ca trage aer la 20 grade din interior nu de 40 grade de afara) sa fie o temperatura mica.
La temepraturile astea de afara, la peste 35 grade, daca aveti intre 5 si 10 grade la aerator e f. bine (nu pe recirculare ci pe tras de afara)


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 24 Jul 2007, 17:49
Post #1106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Pe tras aer de afara cel mai putin am scos 3,3 grade! dar in canicula asta pe tras de afara scoate cam 4-5 grade.S-ar putea ca si termometrul sa aiba abateri de aceea am mai cerut in acel post si alte valori de la alti useri.


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kenZo
post 24 Jul 2007, 20:29
Post #1107


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 5 October 04




Azi a inceput sa-mi faca aerul conditionat intr-un hal de necrezut. Gasesc insa si un plus in asta - nu mai aud motorul cand am aerul pornit .. iar ca minus - nu mai aud nici muzica. Pare amuzant dar nu e .. sper sa ii treaca pana maine.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI 2004 - B-xx-XXX
Ochii care nu se văd TE văd !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valeriu ciprian
post 24 Jul 2007, 21:05
Post #1108


ascult orice parere


Group: Members
Posts: 352
Joined: 28 June 06




QUOTE(valeriu ciprian @ 18 Jul 2007, 22:55)
Am patit si eu azi o chestie care ma deranjaza...AC pornit ,motorul la relanti...acul de la turometru nu statea nemiscat ci avea oscilatii ... in sarcina aceste oscilatii se simteau in mersul neregulat al motoruli , cand se tura cand dadea in nas dupa o perioada motorul a mers rotund iar mai spre seara iar a inceput sa faca , chestia prezentata mai sus... Sper ca nu "asa face la toate" ca ma cert tare cu mecanicii...Multumesc.
*




QUOTE(Kojak @ 18 Jul 2007, 23:10)
...asa face daca "e dat la blana" pe pozitia 4 maxim AC-u' si mai intra si electroventilatorul radiatorului in functiune.
*




QUOTE(valeriu ciprian @ 18 Jul 2007, 23:12)
Era dat la 3...la 4 cred ca murea motorul...nu?
*




QUOTE(Kojak @ 18 Jul 2007, 23:23)
Glumesti, nu? biggrin.gif
Stai linistit ca NU moare la 4( da putin in "nas"...), eu am venit azi asa de la servici cu ac-u' comutat pe pozitia 4, timp de 1/2 ora.
Probabil ca am avut un consum de 15-20%, dar asta e, confortul se palteste tongue.gif
*



Dupa problema aparuta am fost la service...nu este chiar asa cu datul la treapta 3 si intreruperi ale motorului in sarcina si la relanti...la service mi-au spus ca AC cupleaza si secupleaza prea des...urmeaza sa ma programeze pt o verificare...


--------------------
dacia Logan abs + 2007 1.5 dci / Laguna 3 2008 1.5 dci . - www
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 24 Jul 2007, 21:19
Post #1109


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Asta cu decuplarea pe treapta 3 si 4 a AC-ului a patit-o si fratele meu.
I-au refacut cantitatile de freon si ulei si acum e ok. Nu mai decupleaza.


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MiticaLGN
post 24 Jul 2007, 22:33
Post #1110


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 29 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(MiticaLGN @ 24 Jul 2007, 12:37)
O scurta observatie pe baza posturilor de aici si a experientei personale: Zgomotul apare atat la masinile mai uzate cat si la masinile noi (a mea are 6 luni si 6000 km). De asemenea apare la toate modelele inclusiv Prestige
Maine ma duc in service cu ea .. sa vedem ce iese.
*




QUOTE(madhorsefuzzy @ 24 Jul 2007, 12:58)
Pentru ca este fix aceeasi instalatie pe toate modelele cu AC. smile.gif
*



Da.. ce am vrut eu sa spun e ca e clar greseala de proiectare si nu se rezolva cu x grame de ulei sau freon in plus sau in minus. Si la MCV face la fel sad.gif


--------------------
Logan Prestige KIA CEED SW BEST 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
71 Pages « < 35 36 37 38 39 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 07:02
Forum Renault