Aer conditionat zgomotos, functionare zgomotoasa = problema ?
![]() ![]() ![]() |
Aer conditionat zgomotos, functionare zgomotoasa = problema ?
YRX |
![]()
Post
#1801
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#1802
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Faza 1 si faza 2, la faza 2 ai butelia integrata in condensor si de aia intra mai putin freon.
Ce nous sistem de AC? Compresorul e identic de la ph1 la ph2, poate asa se intelege mai clar: AC.JPG ( Size: 59.72k ) Number of downloads: 3498 Nu stiu de ce a postat Ironiku tabelul, ca MRul e in forma asta de mai bine de 1 an. Vrea sa-si ia compresor de Iran? This post has been edited by einstein1984: 16 Aug 2010, 08:34 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1803
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
O fi, da nici eu nu mai m-am uitat printr-un pdf in ultimul timp. Stiam de cantitatile schimbate, da nu stiam cat.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
sinaxis |
![]()
Post
#1804
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 388 Joined: 30 March 04 ![]() |
Poate ca ce spun eu acum sa fie de bula, dar ce ceva vreme cand folosesc AC-ul si opresc masina se aude afara, intermitent, un fasait. Nu foarte tare dar la intervale regulate, fasaie. Face de cateva ori apoi se opreste. Aerul merge bine, nu am semnalat alte nereguli. E ca si cum s-ar descarca/depresuriza un circuit sub presiune. Inainte nu am bagat de seama. Apoi intamplator am auzit, si de ceva vreme urmaresc. Face de fiecare data. Sa ma alarmez?
Multumesc! |
--------------------
tohan
stas
2012 full "as fi de parere ca ar trebui interzisi copiii din locurile publice (...). Un sugar stie doar sa manince, sa se cufureasca si sa urle" by Marty
|
|
argon |
![]()
Post
#1805
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
e normal, poti sta linistit. Incearca totusi sa-l opresti cu cateva minute inainte de destinatie, lasand ventilatia pornita, asa se evita mirosul neplacut.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
sinaxis |
![]()
Post
#1806
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 388 Joined: 30 March 04 ![]() |
Multumesc!
|
--------------------
tohan
stas
2012 full "as fi de parere ca ar trebui interzisi copiii din locurile publice (...). Un sugar stie doar sa manince, sa se cufureasca si sa urle" by Marty
|
|
mykymihai |
![]()
Post
#1807
|
![]() SuNt ATEU, slava Domnului Group: Members Posts: 14 Joined: 8 October 10 From: Tg-Jiu ![]() |
referitor la zgomot compresor AC; cantitate de freon prea mica/mare, sau lipsa ulei. referitor la cantitati: logan faza 1=750g freon; logan faza 2 si sandero=475g freon.
pt evitare mirosuri neplacute se va monta filtru de habitaclu, facandu-se in prealabil o curatie a circuitului de aer cu solutie (la service cu sdv; acasa cu spray luat de la piese auto) This post has been edited by mykymihai: 10 Oct 2010, 00:13 |
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
- GJ-78-YIN KING YANG Esti prost si vrei sa te remarci...aprinde proiectoarele; esti cel mai prost...aprinde si ceata
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#1808
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Am și eu un Logan 1,4 de 170k. De ceva timp când dădeam drumul a AC se auzea un fâsăit undeva jos, prin bord, pe unde ar trebui să fie filtrul de aer. Se oprea după 3-4 secunde. Acum a început să facă în continuu. De la ce să fie? A rămas fără freon sau e ceva mai grav?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
bobo77 |
![]()
Post
#1809
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Pe acolo este vaporizatorul, dar zgomotele astea pot fi foarte inselatoare.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
radian |
![]()
Post
#1810
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
Indiferent de anotimp circul cu AC pornit. De doua zile am o problema cu AC, mai exact, "moare" motorul cand este la turatie mica si aerul conditionat pornit. Daca opresc AC motorul functioneaza impecabil. In plus si zgomotul produs de functionarea aerului conditionat s-a amplificat destul de tare. Ati patit ceva similar? Care sa fie problema, si solutia? Multumiri anticipate celor care imi vor raspunde.
|
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#1811
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
suna a fi compresorul terminat
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#1812
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Daca nu s-a gripat niciun rulment, e posibil ca uleiul din compresor sa fie neconform.
Daca ai schimbat uleiul de mai mult de 2 ani, ar trebui sa faci o revizie a sistemului de A/C si sa inlocuiesti uleiul si agentul refrigerant. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
popf |
![]()
Post
#1813
|
![]() Membru contravenient :( Group: Members Posts: 28 Joined: 23 August 07 ![]() |
Ca sa nu mai deschid un nou topic!
Logan 1,6 mpi. Dupa de a stat masina in soare cam doua ore a pornit la a doua cheie (aveam 2 linii la temp. apei). Dau aeroterma pe treapta 2 si pornesc aerul conditionat. Se aude cum cupleaza electroventilatorul dupa aia un "clantz" si creste turatia motorului iar "clantz" si creste turatia motorului si tot asa. Dupa 5-6 clantaneli am oprit a.c. L-am repornit dupa cativa km si a functionat normal pana acasa. Aveti idee despre ce poate fi vorba? (masina este a unui vecin care m-a rugat sa-l duc la spital si nu vreau sa-l mai necajesc si cu aceasta chestie) |
--------------------
dacia
logan
1,4mpi, 2006
- b-13-cXc
|
|
YRX |
![]()
Post
#1814
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu i-a placut ceva fie presiune agent refrigerare, fie temperaturi, fie bilantul energetic i-a dat cu virgula.
Daca ulterior a functionat bine probabil arata ca nu ar fi o problema grava dar ar merita vazuta macar cantitatea de refrigerant daca mai e buna. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
popf |
![]()
Post
#1815
|
![]() Membru contravenient :( Group: Members Posts: 28 Joined: 23 August 07 ![]() |
Am vorbit cu proprietarul si m-a zis ca a mai facut asa de vreo trei ori. Cand s-a balbait la pornire nu a mai plecat aerul conditionat. Dar si-a revenit de la sine.
|
--------------------
dacia
logan
1,4mpi, 2006
- b-13-cXc
|
|
BZN |
![]()
Post
#1816
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
On.
Eu am observat ca acum nu mai scoate acel zgomot enervant, de drujba, insa nu se stie daca in plina vara nu va aparea iar. This post has been edited by BZN: 13 Apr 2011, 20:06 |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
adrianac |
![]()
Post
#1817
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 15 April 11 ![]() |
a mine a mers impecabil doar 3 saptamani timp in care am facut 600 km, pornit de 7-8 ori. Dupa care, e din ce in ce mai zgomotos. Acum pornesc AC, se aude acel sunet cand declanseaza compresorul, motorul merge ca naiba, se aude "caraind". Si mai ciudat este ca acel sunet de declansare a compresorului se mai aude din cand in cand, de parca l-ar opri si apoi porni din nou - cu toate ca AC-ul este in functiune ! La voi e tot asa? Asta totusi nu se intampla mereu .
Si alta intrebare: de ce naiba se comporta asa urat AC-ul ? De uzura nu poate fi vorba dupa 1500 km si 12-13 folosiri de maxim 15 minute fiecare ! |
--------------------
Dacia
Logan
2009/1.5dci Dacia Logan
|
|
tataiedaciotul |
![]()
Post
#1818
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 20 September 08 From: Bucuresti ![]() |
Verifica amreiajul si fulia compresorului de AC.
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala
- B-31-PGD Bucuresti,Dacia Solenza, Scala 2004
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1819
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Aveti idee de ceva parametri pentru bobina compresorului? In special rezistenta ohmica si curentul absorbit din circuit.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#1820
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Stie cineva in Buzau unde se baga freon cu aparat profesional ?
|
--------------------
-
-
-
|
|
argon |
![]()
Post
#1821
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
In instalatia de climatizare a masinii, si nu numai la Buzau, ci e la fel si in restul oraselor..
This post has been edited by argon: 27 May 2011, 20:01 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#1822
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Am fost azi pe la trei "ateliere" de AC dar nu aveau aparat profesional. Bagau freon cu un compresor si o butelie (la un atelier tocmai incarca instalatia la o masina). Am intrebat de ulei si a zis ca este in freon. Din ce m-am documentat eu pe net am inteles ca uleiul este separat , anumita cantitate in functie de masina, si se baga impreuna cu freonul cu aparat special deci nu cred ca in butelia celui de la atelier sa fie si ulei . Ma poate lamuri si pe mine cineva , chiar nu inteleg ? Se poate sa aibe si ulei in butelia de freon ?
|
--------------------
-
-
-
|
|
tribunul |
![]()
Post
#1823
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Nu stiu, nu ma pricep, dar ma gandesc ca nu au cum sa aibe amestecat freonul cu uleiul.
Probabil fiecare masina merge cu un amestec diferit, iar cu "agregatul" ala ei rezolva mai multe tipuri de masini. Cred ca in functie de tipul masinii stabilesc cantitatile necesare. |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
argon |
![]()
Post
#1824
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Uleiul se introduce separat, nu e inglobat in agentul frigorific, dar in instalatie e intradevar impreuna cu freonul. Fiecare masina are o anumita capacitate la ulei, scrie si pe ceva stickere sub capoa, manual nu faci nimic, meri la Daciaservice, ca eu mi-am incarcat la Daewoo acolo, cu aparat automat care stie cat sa bage singur, si ulei si R134, facea la orice marca, ce ai vazut tu, lasau uleiul vechi si schimbau doar freonul, o mare prostie, mie mi l-a scos aparatul singur si a bagat ulei nou, cel uzat era negru-verzui, si cel nou verde aprins.
This post has been edited by argon: 28 May 2011, 19:38 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#1825
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Multumesc de informatii. Am sa caut un service cu aparat automat .
|
--------------------
-
-
-
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#1826
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Reprezentanta dacia din Buzaua are asa ceva, mergi acolo.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
panter1 |
![]()
Post
#1827
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
ceva este ciudat la instalatiile astea.. de exemplu la un frigider nu ii schimbi freonul la 2-3 ani sau uleiul din compresor.. si mai merge si zilnic, raceste vara-iarna nu conteaza timp de multi ani.. Unii zic chiar ca freonul vechi este mai bun.. La frigidere sau AC de apartament nu mai sunt necesare schimburi de ulei asa dese pe cand la autoturisme care merg din an in pasti cu AC pornit la cativa ani gata.. ulei schimbat- freon etc.. As crede mai degraba ca sunt facute ele prost.. iar cauzele defectarii compresoarelor nu sunt neaparat uleiul si agentul frigorific invechit ci alte cauze.. Stiu persoane cu compresor defect si care a respectat cu strictete aceste schimburi..
This post has been edited by panter1: 31 May 2011, 18:12 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#1828
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
panter1 frigideru are totul inchis,adica motoru,si agentu de racire este in ,,butoiu,,din spatele lui,daia nu se schimba freonu la frigider
la masina ca sa antrenezi compresoru de AC trebuie o curea,care este pe o fulie care antreneaza niste pistonase mici in compresor,e aci e buba etansarea pe axul de legatura de la fulia exterioara la pistonasele din interior se face cu un SIMERING care are prostu obicei de se toceste din cauze ,,naturale,, e prost facut/intra jeg la el/joc anormal la rulmentii de AC, si de aici toata bataia de cap cu ulei de AC,freon,care nu este ieftin deloc,simeringu care sa distrus,rulmentii care au joc mare,se strica AC-ul si la bentley dar la un logan,daia sunt facute sa se strice sa se vanda piese This post has been edited by nikuniku: 31 May 2011, 22:18 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
evil_2009 |
![]()
Post
#1829
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 20 June 09 From: BUCURESTI ![]() |
Ce cantitate de freon trebuie introdusa in instalatia unui logan euro 3 diesel , si daca trebuie introdus si ulei sau mai stiu eu ce in instalatie sau in compresor ca de ex mie mi-au pus furtunele pe conducta era rosu si albastru , cica mi-a facut vid in instalatie a tras tot , iar dupaia a facut presiune sa vad daca am scapari si a bagat freon 550 ( de grame probabil ) cica atat e portia , atat se baga . Acum intrebarea mea e urmatoarea , cand mi-a bagat freon , mi-a bagat si ulei sau uleiul se baga pe alta parte ?.
Aparatul era cam de dimensiunea unui frigider de 1,5 inalt pe 0,5 lat cu 2 furtune si un display electronic. Concluzia e ca numai baga ca inainte de rece asta probabil din cauza celor doar 550 de grame nu !? si mai trebuie sa bag si ulei sau mi-a bagat aparatul odata cu freonul !? This post has been edited by evil_2009: 7 Jun 2011, 13:46 |
--------------------
dacia
solenza 1.9 d + logan 1.5 dci
europa / laureat
|
|
madalin_c |
![]()
Post
#1830
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 30 May 07 ![]() |
ulei in instalatie se introduce numai daca il extrage odata cu freonul sau daca apare o problema la circuit si sunt scurgeri. de obicei uleiul sta in compresor si n umbla de nebun prin instalatie. in momentul in care se face reumplerea ca totul sa fie OK ar trebui demontat si compresorul de AC si verificat cat ulei este in instalatie. daca nu are ulei in el se completeaza si apoi se umple instalatia cu freon. la toate loganurile PH1 cantitatea de freon este de 750 ml, iar la cele PH2 este 475 ml. ulei in instalatie ar trebui sa fie 135 ml, indiferent de faza.
This post has been edited by madalin_c: 7 Jun 2011, 14:48 |
--------------------
Renault
Scenic
2013
- AG 13 ATO
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:22 |