Fierbe apa pe vremea asta
![]() ![]() ![]() |
Fierbe apa pe vremea asta
Ciorapel |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
|
||
--------------------
r
m
2
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai sa nu ai ceva traseu infundat,dar daca zici ca ai schimbat tot ma gandesc ca ai verificat deja asta,eu cred ca mai acolo trebuie sa umbli(garnitura de chiulasa)ca nu ai ce face altceva si vezi pe urma .SAU mai incearca cu un alt termostat
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu ai montat termostatul invers?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
Sigur nu e montat invers termostatul.
Si circuitul infundat ... UNDE ? Ca am schimbat radiator, furtunele adea cat mana nu au cum sa se infunde, deci singura solutie e tot dat jos chiulasa (poate e infundata la cilindrii) ? |
--------------------
r
m
2
|
|
Ov |
![]()
Post
#5
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
masina trage normal?
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
em am avut infundata acel furtun ami subtire care merge de la T-eul de l apompa de apa si trece pe langa corpu clapeta si merge in chiulasa ,verifica fiecare furtun cu un compresor daca ai
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
fsilviu86 |
![]() ![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
verifica termostattul pune-l intr-o oala cu apa si pus la fiert daca se deschide in momentul cand aproape sa fiarba apa (85/87 grade cam asa ar trebui) este bine daca nu se deschide poate fi termostatul, daca este bun ai grija sa fie montat cum trebuie in pozitia care trebuie, si strans bine cu un colier pe furtun, si apoi daca tot asa face schimba garnitura de chiuloasa, de cele mai multe ori garnitura se duce cel mai repede, se ciupeste s apoi se ridica temperatura prea mult, nu e neaparat sa ai apa in ulei, trebuia sa te duci la n mecanic si ala iti spunea imediat ce este defect, ai dat o groaza de bani pe radiator pompa de apa si alte alea. garnitura este in jur de 20 lei una si se schimba in 3 ore, probat de mine. inta trebua sa schimbi garnitura si apoi vedeai daca mai fierbea motorul. bafta.
|
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
@OV - masina trage normal ... nu stiu cum trag alte dacii la 80k km, dar a mea in treapta 1 daca apas acceleratia fund, dupa 3000 rpm incep rotile sa patineze, si la schimbarea in tr. 2 da si acolo un scartz... deci... trage.
@ghitza am verificat ieri furtunul ala. @fsilviu86 termostatul e montat corect, le-am testat (originalul + altul cumparat) in apa fierbinte si se deschid. Am fost la mecanici care au exclus garnitura de chiulasa pentru ca nu aveam pierderi de apa, nu facea muci uleiul, nu exista ulei in apa, si nici nu bolborosea borcanul. |
--------------------
r
m
2
|
|
fsilviu86 |
![]() ![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
da nu trebuie neaparat sa scada apa din vas, daca sa ciupit putin garnitura sa dus, motorul va fhierbe, eu am avut garnitura de chiuloasa dusa la maxim cand am dat chiuloasa veche jos era lipita si nu pierdeam gram de apa, acum am schimbat chiuloasa cu una noua echipata complet, deci nu este neaparat sa scada apa sau sa faci muci pt ca automat daca ai apa in ulei se produc mucii. din ce an este masina?? ca zici ca are doar 80 mii km inseamna ca nu este folosita prea mult si ea scartaie nu datorita faptului ca ai motorul bun ci ambreiajul este in stare perfecta si nu patineaza, bine si motorul poarta o vina ca scartaie.
![]() This post has been edited by fsilviu86: 9 Dec 2010, 14:21 |
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
iordache ionut lucian |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 30 November 10 ![]() |
aceeas problena am avuto si eu dar la mine nu se innalzea de loc si nu daga caldura vezi ca tre sa schimbi garnitura de la chiluoasa
nu tre neaparat sa bage apa in ulei sau sa bolboroseasca in vas dupa ce am schimbat garnitura motorul merge mult mai rotund si trage mai bine relantiul la 500 de ture si nu intrerupe si nu se opreste |
--------------------
Dacia si Audi
Dacia 1410 BREAK Audi 80 1,6td
1999 break 1990 80 1,6 td
- IF 28 JSM
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
@fsilviu86 masina e din Iulie 2004. Ambreiajul are 5000 km (l-am schimbat pentru ca mi se parea mie ca nu e bun).
Bun, multumesc de sfaturi. Am vorbit cu mecanicul; ma duc sa-mi iau garnitura, si maine-poimaine o schimb. Multumesc inca o data ! |
--------------------
r
m
2
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
cp, sper sa rezolv problema sa dai un raspuns dupa ce schimbi garnitura sa ne spui cum merge:> pai la km care i avea masina nu cred ca trebuia schimbat ambreiajul dar e bine ca il ai nou si bun, al meu ma tinut 100 mii .. masina are peste 200 mii km
![]() ![]() |
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#13
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
vezi ca sunt garnituri la 8 lei la 12 lei si pe la 28 lei..eu am luat la 28 lei...care la caldura se etanseaza super de bloc si chiuloasa pentru ca are un cordon de silicon roata...si daca tot umblii e pacat de masina eu ziceam ca daca ai mers cu ea fierband sa iei si fata plana la chiuloasa si stii ca ai facut un lucru bun...
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
adaniel69 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
@Ciorapel: am un vecin care a patit ceva de genul asta, dupa ce a schimbat radiator si termostat a constatat ca ii sta infranata pe fata din cauza etrierelor! nu stiu daca este si cazul tau, dar ai putea sa verifici! daca amesteci lichidul de frana existent cu altul(omul asta a pus TIP N care nu e pentru dacia si a distrus garniturile) e nasol! ii frigea rotile! ti-am spus ca sa ai in vedere sa nu cumva sa stea infranata catusi de putin! si apropo, mie mi se ridica apa la peste 120km/h, dar nu merg asa de obicei si nu am testat daca fierbe, cert e ca se ridica! numai bine!
|
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
maho |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Ai incercat fara apa ? (ca sa nu mai aiba ce fierbe...)
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Ciorapel |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
@Alex4u - am luat din magazin "cea mai scumpa", care a fost 19 lei. Este Fernet
![]() @adaniel69 - nu am probleme de genul asta, ca s-ar simti ca nu se duce la vale, ca miroase ... etc. @maho ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
r
m
2
|
|
dandee |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 13 January 09 ![]() |
daca s-a ridicat apa si a bolborosit un pic acasa ar putea fi ceva nasol (aveam carton)
![]() This post has been edited by dandee: 9 Dec 2010, 21:30 |
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
roakru |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 ![]() |
probleme cu incalzirea excesiva a motorului am avut si eu, era de la avans reglat de mecanici beti, dar imi facea numai cand urcam vro panta ceva. eu am o alta intrebare. de ce dupa ce a trecut apa de 80 grade, parca nu mai are forta motorul in special sa urce o panta oricat de usoara ar fii ea? cum trece de 80 de grade nu mai trage masina, cum scade sub 80 trage bine.
imi cer scuze pentru ca ma bag pe postul tau. |
--------------------
dacia
1310 CL
1987 la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#19
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
De regula motoarele devin putin mai lenese dupa ce ajung la temperatura de lucru optima datorita aerului prea cald care este absorbit de motor, vara pe canicula fenomenul e mai agresiv; o solutie ar fi sa montezi un racord/tub inaintea filtrului de aer si scoate-l undeva pe langa radiator sau pe sub masina sa traga aer rece de afara; Asta e una din greselile constructorului la partea de admisie aer, radiatorul e in fata filtrului de aer, iar aerul care trece prin el se incalzeste si intra destul de fierbinte in filtrul de aer ceea ce provoaca o scadere de putere, dar doar pe calduri mari, caci iarna e recomandat sa se comute filtrul pe pozitia inchis pentru a trage aer caldut dinspre galerii in scopul reducerii jivrajului.
In cazul tau ar putea fi si din cauza filtrului de aer colmatat, la ce drumuri si conditii de exploatare avem noi as recomanda sa inlocuiesti filtrul de aer macar o data pe an, e 10 lei si face enorm de mult. Din nefericire unii umbla fara filtru sau daca-l au are 20 de ani si 5 kile greutate. |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
argon |
![]()
Post
#20
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Ciorapel @ 9 Dec 2010, 15:13) a mea in treapta 1 daca apas acceleratia fund, dupa 3000 rpm incep rotile sa patineze, si la schimbarea in tr. 2 da si acolo un scartz... deci... trage. Offtopic..scart cu a doua eu am reusit doar la Octavia turbo de 150 de cai, si tu ii dai cu 60? Atunci poate ar trebui sa schimbi montanele alea de plastic, pana nu te baga in sant. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
maho |
![]() ![]()
Post
#21
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
@Ciorapel: No problem,
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
rodi |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
QUOTE(nelu_1985 @ 9 Dec 2010, 23:29) De regula motoarele devin putin mai lenese dupa ce ajung la temperatura de lucru optima datorita aerului prea cald care este absorbit de motor, vara pe canicula fenomenul e mai agresiv; o solutie ar fi sa montezi un racord/tub inaintea filtrului de aer si scoate-l undeva pe langa radiator sau pe sub masina sa traga aer rece de afara; Asta e una din greselile constructorului la partea de admisie aer, radiatorul e in fata filtrului de aer, iar aerul care trece prin el se incalzeste si intra destul de fierbinte in filtrul de aer ceea ce provoaca o scadere de putere, dar doar pe calduri mari, caci iarna e recomandat sa se comute filtrul pe pozitia inchis pentru a trage aer caldut dinspre galerii in scopul reducerii jivrajului. In cazul tau ar putea fi si din cauza filtrului de aer colmatat, la ce drumuri si conditii de exploatare avem noi as recomanda sa inlocuiesti filtrul de aer macar o data pe an, e 10 lei si face enorm de mult. Din nefericire unii umbla fara filtru sau daca-l au are 20 de ani si 5 kile greutate. Cand il punem lung , cum am vazut la unii, trage din greu la aer de pomana lungimea mare,cand il punem in jos, aspira si mai mult praf. Mai bine il punem mai scurt si spre vasul de expansiune, cat mai sus ! (la acelasi nivel cu cutia filtrului . Nu mai in jos, repet, mai in jos aspira praful si mai mult. 10 Dec 2010, 11:18: [quote=maho,9 Dec 2010, 18:47] Ai incercat fara apa ? (ca sa nu mai aiba ce fierbe...) ![]() [/quote] @maho ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [/quote] ![]() This post has been edited by rodi: 10 Dec 2010, 11:18 |
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
Ov |
![]()
Post
#23
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ce inseamna "prea concentrat"?
ce dauneaza? |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
[quote=rodi,10 Dec 2010, 12:13]
@maho ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [/quote] ![]() [/quote] era o gluma, un raspuns,adica 'fara nimic' sa nu mai aiba ce fierbe ![]() ![]() drept e ca ar putea ataca inelele de etansare a cilindrilor(cine are de cupru) daca e concentrat , personal las 40% |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.465 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Ov @ 10 Dec 2010, 12:23) Sanatatii, nu mai e bun sa faca gargara cu el. On-topic. Diagnosticul pe care nu-l pot exclude niciodata e mizerie pe instalatie. Vezi ca e un topic pe aici care trateaza curatarea instalatiei. nu-i cel mai frumos lucru de facut pe vremea asta dar dintre toate, e lucrul cel mai usor de eliminat. zici ca ai schimbat pompa de apa. nu-i exclus sa nu fie nici aia noua buna. Mana in mana cu asta: cureaua e bine intinsa? de garnitura de chiulasa au mai zis si altii. poate nu se aeriseste ca lumea. poate ai un por in vreun furtun si se duce pe pustii aerisirea. al naibii de improbabil, dar no. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
rodi |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
[quote=krapcarasu,10 Dec 2010, 12:40]
![]() [/quote] era o gluma, un raspuns,adica 'fara nimic' sa nu mai aiba ce fierbe ![]() ![]() Nu drept e ca ar putea ataca inelele de etansare a cilindrilor(cine are de cupru) daca e concentrat , personal las 40% [/quote] Da si furtunele slabe calitativ, vara , fisureaza . This post has been edited by rodi: 10 Dec 2010, 13:05 |
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
Minel |
![]()
Post
#27
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ursu_florin2002 |
![]()
Post
#28
|
![]() Administrator Group: Members Posts: 279 Joined: 4 April 08 ![]() |
antigelul prea concentrat ( peste proportia 2l antigel / 1l apa ) , dauneaza prin stricarea garniturii de chiulasa .
|
--------------------
Renault
Symbol
2008 - 1,4 8v
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
QUOTE(argon @ 10 Dec 2010, 07:38) Offtopic..scart cu a doua eu am reusit doar la Octavia turbo de 150 de cai, si tu ii dai cu 60? Atunci poate ar trebui sa schimbi montanele alea de plastic, pana nu te baga in sant. Asa ... pentru tine ... ne-chinuita .. cu "jafuri" de cauciucuri Nokian. Daca imi pun mintea cu ea, scartaie mai tare; a se observa ca nu este "scartait" prin forfecare, ci este turata pana la 2000 rpm, dupa care se pune pedala la fund (se observa lag-ul injectiei ptr. o fractiune de secunda). Infine, nu e asta rostul topicului. [ONTOPIC] Concentratia de antigel nu se poate pune in calcul, pentru ca am mers cu mai multa apa decat antigel pana acum 2 saptamani. Aerisire nu se pune problema, pentru ca am lasat motorul mergand, monitorizand aerul care iese in borcan (verificand garnitura de chiulasa), si nu da aer absolut deloc; inclusiv furtunele nu pot fi problema deoarece tocmai le-am schimbat. P.s. Ciudat e ca la furtune s-au potrivit doar alea de Dacie papuc ... This post has been edited by Ciorapel: 11 Dec 2010, 01:19 |
--------------------
r
m
2
|
|
Merced |
![]()
Post
#30
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Nu scoate din calcul radiatorul care poate fi infundat. Si-a schimbat unchi-meu la camioneta tot felu' de lucruri pana a ajuns la el.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 08:24 |