DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Consum 12-14% bujii afumate, Idei, sugestii

Paulorossi
post 4 Mar 2010, 11:09
Post #61


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(Tudor Badescu @ 2 Mar 2010, 22:44)
Ai dreptate,daca era Gotronicul era defect, nu mergea motorul in nici o situatie.La consumul de 12...14 si cu bujiile afumate nu seamana a aer fals ci mai degraba a exces de combustibil.Cand deschizi clapeta de acceleratie,intra mai mult aer si rezulta un amestec care sa poata arde.Scoate furtunul cu duza de la T-ul de la carburator si vezi cum reactioneaza cand se astupa cu degetul dupa ce s-a dat ralantiul la minim posibil.Daca turatia creste inseamna ca amestecul e prea sarac.Daca scade, amestecul e normal sau bogat.Ar putea sa fie ceva pe jiclorul de aer de ralanti.Inteleg ca nu s-au schimbat piese din vremea cand totul era in regula.Cazul cel mai rau ar fi sa fi aparut prin coroziune un por prin  care trece benzina suplimentara;am avut ceva de genul asta acum vreo 2 ani.Adevarul e ca la fata locului vezi altfel,mai rapid lucrurile.
In alta ordine de idei,am obiceiul sa prezint lucrurile ca sa inteleaga si cei mai putin cunoscatori,mai citesc si altii topicurile astea.Iar ce am scris acolo cu nivelul e primul pas in problemea calibrarii despre care o sa postez.
Iar jicloarele daca le trimit,nu costa nimic.Doar ca doresc altele la schimb,nu neaparat noi,ca sa nu imputinez stocul.
*


Asa verifici doar daca amestecul e bogat/sarac la relanti.
Pt. un reglaj corespunzator indicat este sa curete carburatorul si sa se asigure ca are jicloarele calibrate,progresiunea functioneaza corespunzator,supapa de presiune din ciocul de papagal e bine calibrata,etc..
Pt dacia_slk ,nu-i suficient sa ai Gotronic pe masina,trebuie reglata platina(senzorul) corespunzator si apoi avansul la fel?Cu bujiile cum stai,sunt "adevarate"?Fisele le-ai masurat?
Pb cu trepidatiile la relanti poate sa fie din aer fals si pe la servo.Gatuieste cu un patent furtunul si vezi daca iti merge mai rotund.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 16 Mar 2010, 23:05
Post #62


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




QUOTE
Pt dacia_slk ,nu-i suficient sa ai Gotronic pe masina,trebuie reglata platina(senzorul) corespunzator si apoi avansul la fel?

Avans reglat pe "static", nu cu stroboscop. Fara senzor, platina Doduco.

QUOTE
Cu bujiile cum stai,sunt "adevarate"?

Bujiile sunt ok, numai ca sunt afumate. Distanta intre electrozi - 0,8mm.

QUOTE
Fisele le-ai masurat?

Da, sunt ok si ele, sunt noi, de Urziceni. Au rezistivitatea intre 3 si 8 Ohmi, iar fisa centrala in jur de 20Ohmi parca.

QUOTE
Pb cu trepidatiile la relanti poate sa fie din aer fals si pe la servo.Gatuieste cu un patent furtunul si vezi daca iti merge mai rotund.
*


Merci de sfat. O sa incerc si asta.

PS: Stie cineva cum se regleaza cu stroboscop aprinderea? Parca la 3000 rot/min, dar avansul cat (grade RAC) trebuie sa fie?

This post has been edited by dacia_slk: 16 Mar 2010, 23:06


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 16 Mar 2010, 23:51
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




daca ai stroboscop cu defazare pt 1300 si 1400 incearca 30gr si pt 1600 22 gr RAC.
Bafta!

L.E -la 3000 rot/min

This post has been edited by pcostica: 16 Mar 2010, 23:52


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 17 Mar 2010, 01:44
Post #64


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




QUOTE(pcostica @ 16 Mar 2010, 23:51)
daca ai stroboscop cu defazare pt 1300 si 1400 incearca 30gr si pt 1600 22 gr RAC.
Bafta!

L.E -la 3000 rot/min
*



Esti precis pe avansurile astea? nedumerire.gif
Eu habar n-am cat trebuie sa fie, numai sa nu fie prea mari...

This post has been edited by dacia_slk: 17 Mar 2010, 01:46


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 17 Mar 2010, 10:10
Post #65


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(dacia_slk @ 16 Mar 2010, 23:05)
Da, sunt ok si ele, sunt noi, de Urziceni. Au rezistivitatea intre 3 si 8 Ohmi, iar fisa centrala in jur de 20Ohmi parca.


3-8 ohm pe fise blink.gif greseala,eventual kohm
Fisa centrala 200 ohm la fise de Urziceni, IMPOSIBIL!!!!!
Mai masoara odata,poate e 200 kohm,valoare dezastruoasa.
Fisele de Urziceni sunt proaste,nu au flexibilitate deloc si in timp scut isi maresc rezistenta la valori de zeci de kohm,chiar daca stau pe raft in magazin!!!
Incearca sa modifici jiclerul de franare aer de deasupra tubului emulsor,largeste-l putin din aproape in aproape.
Verifica scanteia la bujie cu fisa de la oricare piston,o pui la masa alternatorului,pui pe cineva sa dea la automat,asa vezi exact daca ai o scanteie buna.Scanteia trebuie sa fie de cel putin 1 cm,culoare albastru-alb.Daca e rosie-portocaliu ai bobina,fise,rotor delcou,capac delcou=proaste(cel putin una dintre ele).
Avansul se releaza cu semnul de la voalanta,lasa stroboscopu.

This post has been edited by Paulorossi: 17 Mar 2010, 10:23


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 17 Mar 2010, 15:52
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




QUOTE(dacia_slk @ 17 Mar 2010, 02:44)
Esti precis pe avansurile astea?  nedumerire.gif ...
*


vezi pe topicul cu aprinderi electronice e postat acolo un tabel cu avansul de aprindere pt motoarele de dacie. http://www.daciaclub.ro/aprindere-electron...2993-s6750.html
Bafta!

This post has been edited by pcostica: 17 Mar 2010, 15:53


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 17 Mar 2010, 23:45
Post #67


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




In legatura cu valorile rezistivitatilor fiselor: le-am masurat imediat ce le-am cumparat acum vreo 4 luni; nu mai retin ordinul de marime, adica 3-8 Ohmi sau 30-80Ohmi sau 300-800Ohmi sau... Stiu ca mi-a raspuns pe vremea aceea gotronic ca valorile fiselor sunt ok.

O sa verific de curiozitate daca s-au mai modificat rezistivitatile... huh.gif

QUOTE
vezi pe topicul cu aprinderi electronice e postat acolo un tabel cu avansul de aprindere pt motoarele de dacie. http://www.daciaclub.ro/aprindere-electron...2993-s6750.html
Bafta!

Merci. tongue.gif


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lde 2100
post 25 Dec 2010, 19:52
Post #68


CFR-ist


Group: Members
Posts: 391
Joined: 17 November 10
From: Slanic




La fierberea carburatorului credeti ca ar fi mai buna apa distilata?


--------------------
Dacia 1310 TLX 1989/Dacia 1300 1977/Dacia 1307 2001/Nissan Xtrail
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costy2000
post 26 Dec 2010, 12:17
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 18 April 10




Salut, problema cu consumul o am si eu la mine se duce undeva la 10-12% am verificat aprinderea, caburatorul.Bujiile cand l-am scos erau caramizii cred ca e bine nivelul in cnc este la jumatatea planului inclinat,nu da in nas merge bine dar imi consuma asta e problema mare,motoru merge frumos are un mers rotund porneste repede.
Am facut un drum de 8,5km si mi-a consumat 2litri de benzina mers normal eu cred ca este mult mai merita sa mai caut pe undeva sa vad ceare ar fi problema sau sa o las asa.


screenshot.9.jpg ( Size: 18.88k ) Number of downloads: 308
asa arata bujiile dar sunt un pic mai caramizii unde este albul ala


--------------------
Dacia 1310 1996 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 26 Dec 2010, 23:54
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




verifica returul sa nu fie infundat.scoate furtunul de la pompa de benzina si sufla cu gura


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_amg
post 27 Dec 2010, 07:27
Post #71


Un neanderthal ejaculat din beci.


Group: Members
Posts: 237
Joined: 24 November 10




QUOTE(Costy2000 @ 26 Dec 2010, 12:17)
Salut, problema cu consumul o am si eu la mine se duce undeva la 10-12% am verificat aprinderea, caburatorul.Bujiile cand l-am scos erau caramizii cred ca e bine nivelul in cnc este la jumatatea planului inclinat,nu da in nas merge bine dar imi consuma asta e problema mare,motoru merge frumos are un mers rotund porneste repede.
Am facut un drum de 8,5km si mi-a consumat 2litri de benzina mers normal eu cred ca este mult mai merita sa mai caut pe undeva sa vad ceare ar fi problema sau sa o las asa.
screenshot.9.jpg ( Size: 18.88k ) Number of downloads: 308
asa arata bujiile dar sunt un pic mai caramizii unde este albul ala
*



Mai poate consuma mult daca avansul e prea mare (caz in care desigur se
distruge si motorul). Exista insa o limita aici (avans mare) la care motorul trage
de rupe... Eu am amjuns la vreo 5000rpm in a IV-a... tongue.gif blush.gif blink.gif icon_mrgreen.gif


--------------------
24 valves black e34 bimmer touring
Ai furat bara de striptease?!
Du-o inapoi urgent,
La martorii lu' Ebola (no comment).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 02:39
Forum Renault