Consum 12-14% bujii afumate, Idei, sugestii
![]() ![]() ![]() |
Consum 12-14% bujii afumate, Idei, sugestii
Paulorossi |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|||
dacia_slk |
![]()
Post
#62
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
QUOTE Pt dacia_slk ,nu-i suficient sa ai Gotronic pe masina,trebuie reglata platina(senzorul) corespunzator si apoi avansul la fel? Avans reglat pe "static", nu cu stroboscop. Fara senzor, platina Doduco. QUOTE Cu bujiile cum stai,sunt "adevarate"? Bujiile sunt ok, numai ca sunt afumate. Distanta intre electrozi - 0,8mm. QUOTE Fisele le-ai masurat? Da, sunt ok si ele, sunt noi, de Urziceni. Au rezistivitatea intre 3 si 8 Ohmi, iar fisa centrala in jur de 20Ohmi parca. QUOTE Pb cu trepidatiile la relanti poate sa fie din aer fals si pe la servo.Gatuieste cu un patent furtunul si vezi daca iti merge mai rotund. Merci de sfat. O sa incerc si asta. PS: Stie cineva cum se regleaza cu stroboscop aprinderea? Parca la 3000 rot/min, dar avansul cat (grade RAC) trebuie sa fie? This post has been edited by dacia_slk: 16 Mar 2010, 23:06 |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
pcostica |
![]()
Post
#63
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
daca ai stroboscop cu defazare pt 1300 si 1400 incearca 30gr si pt 1600 22 gr RAC.
Bafta! L.E -la 3000 rot/min This post has been edited by pcostica: 16 Mar 2010, 23:52 |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
dacia_slk |
![]()
Post
#64
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
|
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
Paulorossi |
![]()
Post
#65
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(dacia_slk @ 16 Mar 2010, 23:05) Da, sunt ok si ele, sunt noi, de Urziceni. Au rezistivitatea intre 3 si 8 Ohmi, iar fisa centrala in jur de 20Ohmi parca. 3-8 ohm pe fise ![]() Fisa centrala 200 ohm la fise de Urziceni, IMPOSIBIL!!!!! Mai masoara odata,poate e 200 kohm,valoare dezastruoasa. Fisele de Urziceni sunt proaste,nu au flexibilitate deloc si in timp scut isi maresc rezistenta la valori de zeci de kohm,chiar daca stau pe raft in magazin!!! Incearca sa modifici jiclerul de franare aer de deasupra tubului emulsor,largeste-l putin din aproape in aproape. Verifica scanteia la bujie cu fisa de la oricare piston,o pui la masa alternatorului,pui pe cineva sa dea la automat,asa vezi exact daca ai o scanteie buna.Scanteia trebuie sa fie de cel putin 1 cm,culoare albastru-alb.Daca e rosie-portocaliu ai bobina,fise,rotor delcou,capac delcou=proaste(cel putin una dintre ele). Avansul se releaza cu semnul de la voalanta,lasa stroboscopu. This post has been edited by Paulorossi: 17 Mar 2010, 10:23 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
pcostica |
![]()
Post
#66
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
QUOTE(dacia_slk @ 17 Mar 2010, 02:44) vezi pe topicul cu aprinderi electronice e postat acolo un tabel cu avansul de aprindere pt motoarele de dacie. http://www.daciaclub.ro/aprindere-electron...2993-s6750.html Bafta! This post has been edited by pcostica: 17 Mar 2010, 15:53 |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
dacia_slk |
![]()
Post
#67
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
In legatura cu valorile rezistivitatilor fiselor: le-am masurat imediat ce le-am cumparat acum vreo 4 luni; nu mai retin ordinul de marime, adica 3-8 Ohmi sau 30-80Ohmi sau 300-800Ohmi sau... Stiu ca mi-a raspuns pe vremea aceea gotronic ca valorile fiselor sunt ok.
O sa verific de curiozitate daca s-au mai modificat rezistivitatile... ![]() QUOTE vezi pe topicul cu aprinderi electronice e postat acolo un tabel cu avansul de aprindere pt motoarele de dacie. http://www.daciaclub.ro/aprindere-electron...2993-s6750.html Bafta! Merci. ![]() |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
Lde 2100 |
![]()
Post
#68
|
![]() CFR-ist Group: Members Posts: 391 Joined: 17 November 10 From: Slanic ![]() |
La fierberea carburatorului credeti ca ar fi mai buna apa distilata?
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989/Dacia 1300 1977/Dacia 1307 2001/Nissan Xtrail
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#69
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
Salut, problema cu consumul o am si eu la mine se duce undeva la 10-12% am verificat aprinderea, caburatorul.Bujiile cand l-am scos erau caramizii cred ca e bine nivelul in cnc este la jumatatea planului inclinat,nu da in nas merge bine dar imi consuma asta e problema mare,motoru merge frumos are un mers rotund porneste repede.
Am facut un drum de 8,5km si mi-a consumat 2litri de benzina mers normal eu cred ca este mult mai merita sa mai caut pe undeva sa vad ceare ar fi problema sau sa o las asa. screenshot.9.jpg ( Size: 18.88k ) Number of downloads: 308 asa arata bujiile dar sunt un pic mai caramizii unde este albul ala |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
verifica returul sa nu fie infundat.scoate furtunul de la pompa de benzina si sufla cu gura
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
dacia_amg |
![]()
Post
#71
|
![]() Un neanderthal ejaculat din beci. Group: Members Posts: 237 Joined: 24 November 10 ![]() |
QUOTE(Costy2000 @ 26 Dec 2010, 12:17) Salut, problema cu consumul o am si eu la mine se duce undeva la 10-12% am verificat aprinderea, caburatorul.Bujiile cand l-am scos erau caramizii cred ca e bine nivelul in cnc este la jumatatea planului inclinat,nu da in nas merge bine dar imi consuma asta e problema mare,motoru merge frumos are un mers rotund porneste repede. Am facut un drum de 8,5km si mi-a consumat 2litri de benzina mers normal eu cred ca este mult mai merita sa mai caut pe undeva sa vad ceare ar fi problema sau sa o las asa. screenshot.9.jpg ( Size: 18.88k ) Number of downloads: 308 asa arata bujiile dar sunt un pic mai caramizii unde este albul ala Mai poate consuma mult daca avansul e prea mare (caz in care desigur se distruge si motorul). Exista insa o limita aici (avans mare) la care motorul trage de rupe... Eu am amjuns la vreo 5000rpm in a IV-a... ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
24 valves black e34
bimmer
touring Ai furat bara de striptease?!
Du-o inapoi urgent, La martorii lu' Ebola (no comment). |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 02:39 |