DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

286 Pages « < 224 225 226 227 228 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aprindere electronica

pcostica
post 14 Feb 2010, 12:28
Post #6751


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




o idee ar fi de a monta aprinderea pe arborele cotit:
-se confectioneaza alt surub de strangere a fuliei pe arbore care in locul rac-ului are o tija pe care se fixeaza discul obturator
-se confectioneaza un suport( cu fixare pe blocul motor) pt. fixarea placii electronice cu respectarea cotei de 14 mm si posibilitatea de rotire a acesteia in vederea obtinerii unghiului maxim de aprindere.
Bafta!
P.S.- nu stiu ce rezistenta au bobinele de logan dar cred ca merg cele de pe dacia cu injectie

This post has been edited by pcostica: 14 Feb 2010, 18:59


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 14 Feb 2010, 16:05
Post #6752


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




buna idee! Dar daca fac un disc cu 4 zone si il montez in loc de platou.
As mai avea nevoie de niste parametri sa-i bab in program:
-avansul maxim in grade motor si la ce turatie
-avansul dat de capsula la depresiune maxima
-distanta intre axul vibrochenului si axul manetonului la 1600
-cursa parca 83,6 mm


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 14 Feb 2010, 17:49
Post #6753


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




un disc cu 4 zone iti trebuie daca il montezi pe delco
curbe_avans.jpg ( Size: 484.3k ) Number of downloads: 774

distanta aia este jumatate din cursa adica 41,8 mm
Bafta!
P.S-discul ar trebui sa arate cam asa:disc.JPG ( Size: 9.67k ) Number of downloads: 768


This post has been edited by pcostica: 14 Feb 2010, 19:22


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ttunu
post 14 Feb 2010, 20:08
Post #6754


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 4 December 09




aprindere__electronica.jpg ( Size: 66.15k ) Number of downloads: 796
buna ziua ,va rog sa ma iertati daca indraznesc asa am o mica problema daca ma poate ajuta cineva ? am gasit o aprindere electronica printr-un garaj, as dori ceva ajutor cu o schema a acesteia atasez o poza,ma scuzati de calitate de asta dispun ,daca cineva de pe aici vrea sa ma ajute ,multumesc anticipat

p.s c.i=mmc mmc4093,T1 BD682,T2 2N6655A

Attached thumbnail(s)
aprindere__electronica.jpg ( Size: 66.15k ) Number of downloads: 819


--------------------
dacia 1310 1990 - gl03 yaf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 14 Feb 2010, 21:05
Post #6755


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




@pcostica

sigur nu ai incurcat curbele? cea de la 1300 seamana foarte mult cu cea de la 1600, iar cea de la 1400 cu cea de la 1300, dupa cum am verificat eu prin documentatia pe care o am.

This post has been edited by payty: 14 Feb 2010, 21:08


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 14 Feb 2010, 21:16
Post #6756


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




P E N T R U krapcarasu: scrie acolo ca aprinderea JawaCzTraabant Ignition V4.2 e pentru bobine de min.2,5 ohm la 12V si 1,5 ohm la 6V. Deci merge doar cu bobine clasice!Bobinele masinilor astea Euro nu stiu cat au in general sub 1 ohm.Am vazut si de 0,4.Ca sa le aduci peste 2 ohm trebuie adaugate rezistente si atunci nu mai au energie nici cat cea mai amarata bobina de Dacie.Exceptie fac putine,cele cu arhitectura clasica asa cum e MSD,dar si aceea la un total de 1,5...1,7 ohm.
P E N T R U ttunu : 2N6655A e de 400V,cam putin. Cu 30...100 ohm intre baza si emitor poate urca uneori peste 700V.Trebuie verificat.Intensitatea e cel putin 20 A si se satureaza foarte usor,din experienta mea.Il folosea Cooperativa Radioprogres la niste aprinderi electronice.
Vezi daca diodele Zener din colectorul lui 2N6655A sunt macar de 350V.Daca sunt de 300 taie energie multa,atunci pui la 350V si rezistenta 30...100 ohm de care am vorbit.Montezi aprinderea si verifici tensiunea intre borna "-" abobinei si masa cu contactul pus si platina inchisa. Daca e max 0,5V,e excelent.Peste 1...1,2V trebuie modificata aprinderea.Si fa-i alimentare directa cu releu verificat sa cupleze la 7V(lucru indicat si pe clasic).Altfel,in ce priveste schema cine poate sa o scoata dupa o poza?Eu oricum nu recunosc modelul.Dar poate altcineva...

This post has been edited by Tudor Badescu: 14 Feb 2010, 21:20


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 14 Feb 2010, 21:28
Post #6757


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




@payty uite si a 2 pagina
rd.jpg ( Size: 198.38k ) Number of downloads: 753

dupa asta m-am inspirat cand am scris acolo
Bafta!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 14 Feb 2010, 21:50
Post #6758


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




cautand printr-un manual de reparatii dacia am dat de graficul din poza atasata.

acum cine mai stie care or fi corecte...

pozele luate de tine par a fi din cartea lui Mondiru.


Attached thumbnail(s)
106.00.JPG ( Size: 43.62k ) Number of downloads: 119


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 14 Feb 2010, 22:14
Post #6759


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




eu le am de pe forum, ca si punct de plecare pt. scris in microcontroler cred ca sunt bune, dupa cate am vazut exista un program on line pt. modificarea curbei de avans.
Bafta!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 14 Feb 2010, 22:48
Post #6760


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Asta e problema,unii publica si ei ce o da Dumnezeu sa se dea si ei autori de nu mai stii sigur care sunt datele corecte.Eu de exemplu stiam(fara sa testez riguros)ca nu sunt diferente chiar asa mari la avans intre Dacia 1300 si 1400,dar Gotronic ma contrazice si trebuie sa-l cred,ca zice ca a facut teste serioase.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 14 Feb 2010, 23:06
Post #6761


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Experienta si vechimea in domeniu bat teoria intotdeauna wink.gif .


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 15 Feb 2010, 08:41
Post #6762


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




cu avansul vacuumatic ce fac?

This post has been edited by krapcarasu: 15 Feb 2010, 08:42


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 15 Feb 2010, 10:12
Post #6763


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




pe motoru de 1397cmc un delcou de 1289 nu merge bine!
deloc!!!!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 15 Feb 2010, 12:23
Post #6764


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




La delcoul de pe motoarele de 1,6 sunt doua curbe, cel de pe Dacia Nova difera de camioneta, din cate stiu eu.


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ttunu
post 15 Feb 2010, 18:48
Post #6765


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 4 December 09




pentru Tudor Badescu.... mersi mult,maine o sa revin cu o shema de a ei desenata la mina pentru ca are cam multe fire si e ceva dubios cu ci. mmc ce rol joaca ala? dupa ce o vezi sigur o s-o descifrezi, tu eu sa fiu sincer le fac cu specificatii fara nu ma duce capu la fel si fel de curenti wacko.gif


--------------------
dacia 1310 1990 - gl03 yaf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 16 Feb 2010, 10:54
Post #6766


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




MMC s-ar putea sa fie ca amplificator operational sau cu porti inversoare. Depinde de codul de pe el. Ar putea fi aproape orice.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 16 Feb 2010, 16:49
Post #6767


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




QUOTE(krapcarasu @ 15 Feb 2010, 09:41)
cu avansul vacuumatic ce fac?
*


deocamdata nimic, il lasi in "aer". Scri o curba ceva de genu:1000- 15gr; 1500-19gr; 2000-22gr; 3000-28gr; 4000- 32gr si pornesti motorul. Urmaresti raspunsul motorului la diferie turatii si in sarcina iar cu programelul ala poti modifica curba de avans asa cum vrei. Ca sa implementezi avansul vacuumatic(electronic) fara interventie in schema electrica si in soft nu se poate deoarece trabi nu are asa ceva. Exista o posibilitate de adaptare a avansului vacuumatic mecanic in cazul adaptarii aprinderii pe delco.
Bafta!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 16 Feb 2010, 17:23
Post #6768


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




are o intrare digitala, cand trece din 0logic in 1logic controlerul ia valorile de pe alta curba pe care o pot scrie cu avans marit, pot folosi o capsula vacuumatica care comanda un intrerupator. Intrebarea e cum va functiona cu acest avans vacuumatic on-off?


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 16 Feb 2010, 17:30
Post #6769


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




intrarea de care spui este pt. schimbarea curbei de avans(cred ca ai disponibile 4 curbe). Poti incerca si o asfel de varianta.
Bafta!
P.S -in cazul asta trebuie sa scri doua curbe, una mai "moale" si una mai agresiva

This post has been edited by pcostica: 16 Feb 2010, 17:32


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 16 Feb 2010, 17:44
Post #6770


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




la varianta mea numai 2 curbe se pot schimba intre ele in mers.Ce parere aveti de curba asta de avans? untitled.jpg ( Size: 131.45k ) Number of downloads: 99
in grade distribuitor, pt un motor de 1600, rc ~10, gpl

16 Feb 2010, 18:53:
untitled.jpg ( Size: 84.21k ) Number of downloads: 102
iar aceasta pt depresiune

This post has been edited by krapcarasu: 16 Feb 2010, 17:53


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 16 Feb 2010, 20:01
Post #6771


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




nu e bine! L 1.6 avansul max este 29 gr rac sau 14.5 gr distribuitor


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 16 Feb 2010, 21:05
Post #6772


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




am pus mai mic pt ca e mai comprimat decat original


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 17 Feb 2010, 18:21
Post #6773


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




pentru depresiune trebuie sa scada cu cresterea acceleratiei evident cu descresterea depresiuni deci pleaca cu un avans de 10-12 grade si se mentine la 750-800 de ture si scade pe la 2000-3000 de ture in functie de sarcina. Practic se interetatie curbele intre centrifugal si vacumatic .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 17 Feb 2010, 19:40
Post #6774


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




la modelul asta nu pot decat sa fac sa schimbe curba de avans la un anumit vacuum


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ttunu
post 18 Feb 2010, 17:33
Post #6775


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 4 December 09




PENTRU SICONI; mersi mult ,m-ai deschis la cap.

am reusit sa o descifrez
nu in ultimu rind trbuie sai multumesc si lui Tudor Badescu

SUCCES BAIETI


--------------------
dacia 1310 1990 - gl03 yaf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 18 Feb 2010, 21:09
Post #6776


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




O solutie fara batai de cap:se ia un modul logo cu 4 intrari si 4 iesiri digitale(si la 70 euro gasesti)Achizitionezi un encoder cu cat mai multe pulsuri/rot.Mergi la voalata la semn primul piston sus,dai o gaura de 8 mm,adanca de 3.Adaptezi un senzor inductiv M8 cu sensibilitate 4 mm.Montezi encoderul pe cureaua de la motor(adaptezi un sistem de prindere)Calculezi nr de pulsuri pe care le da encoderul pt un ciclu complet al motorului.Faci calcule,senzorul il vei folosi pt a initaliza aprinderea,mai intai la primul piston si apoi la celelalte,cu el vei face si resetul de ciclu motor.Divizezi nr total de pulsuri de la encoder la 4.Acum stii la cate nr de impulsuri fiecare piston sus si poti da scanteia corespunzatoare pe cele 4 iesiri ale modulului logo.

This post has been edited by Paulorossi: 18 Feb 2010, 21:12


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 19 Feb 2010, 08:31
Post #6777


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(adibaboi @ 13 Feb 2010, 14:15)
pt cei ce stiu am o schema care e interesanta dar e greu de facut,este fara capac la delcou si are 4 bobine

Era prin Tehnium, pentru Oltcit.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaba
post 19 Feb 2010, 09:04
Post #6778


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 11 April 06




Am avut montat un delcou de 1,3 pe motor de 1,4 ... si e dezastru cum se comporta la turatii mari... deja de la 2400rpm in sus devine lenes (se tureaza foarte usor da nu are putere smile.gif )


--------------------
ex:dacia 1310 97' Dacia 1310 - MS xx xxx
Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex1988
post 19 Feb 2010, 10:23
Post #6779


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 5 June 09
From: Bacau




asa patesc eu acum cu delcou meu de 1,3 pe motor de 1,4. Daca merg cu a 3a merge bine si cand icepe sa se tureze pe la 2500 - 3000 dau a4a si motor e subturat nu are forta, dau iar a treia si o turez mai tare si mege si a patra dupa aia


--------------------
RENAULT MEGANE 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 19 Feb 2010, 15:21
Post #6780


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




pai da cine te-a pus sa-i pui delco de 1.3 ? O poti rezolva din vacumatic schimband arcul de la capsula cu unul mult mai slab oricum recomandarea e sa-ti montezi delco de 1.4.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html


--------------------
Go to the top of the page
286 Pages « < 224 225 226 227 228 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 05:18
Forum Renault