De la 70 la 85 cai pentru dci-diferente?
![]() ![]() ![]() |
De la 70 la 85 cai pentru dci-diferente?
logan_dci_bz |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 20 November 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
logan1.5dci
2007 laureat
- bz06 xxx
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Da, e în primul rând hardware...
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Turbo cu VNT la 85 de cai. Oricum, s-a discutat.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
ionut16031987 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 29 May 06 ![]() |
Si in concluzie, se merita un motor la 85 cai putere/? sau nu e mare fasss...
|
--------------------
dacia
preference/ dacia 1310 tlx
2005 1.4 mpi,/ 1989
- IF 01 ???
|
|
romeodr |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 18 March 07 From: brasov ![]() |
![]() |
--------------------
LAGUNA 1ph2
NEVADA GRANDTOURS CONCORDE
..1998 luna noiembrie 06..avion cu motor..!!!
- BV 77 EME
|
|
ionut16031987 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 29 May 06 ![]() |
Si in concluzie, se merita un motor la 85 cai putere/ in comparatie cu cel de 70 cp ? sau nu e mare fasss...
|
--------------------
dacia
preference/ dacia 1310 tlx
2005 1.4 mpi,/ 1989
- IF 01 ???
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#7
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
De la 70 la 85 CP e o creștere de 21% a puterii maxime, care se atinge mai jos cu 250 rpm.
De la 160 la 200 Nm e o creștere de 25% a cuplului maxim. În consecință viteza maximă crește conform Dacia de la 158 la 167 km/h, iar timpul de accelerație de la 0 la 100 km/h scade de la 15 la 13 secunde. Consumul scade puțin, în condițiile în care mașina este mai grea cu 10kg. Tu ce zici? This post has been edited by MAERSK: 17 Feb 2008, 13:11 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#8
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
ăăăăăăăăăăăăă.............eu zic că da, se merită.
![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
driverx |
![]()
Post
#9
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Poate nu mai produce pilitura, dar asta de 85CP poate incepe sa produca spume de ulei in vasul de expansiune. E progres ma, ce mai.
Nu zic ca pica multe dizele, dar eu personal nu as face loterie pe psihicu meu pt o asa zisa economie de bani din motorina cu un motor care pur si simplu are prea multe probleme. Oricum multi va amagiti degeaba. Pana amortizati (cu calcul REAL, nu calcule pe hartie igienica si pix Flaro) trece mult si bine, ca vindeti masina. Va amagiti ca luati ceva mai multi bani la revanzare, dar banii aia ii dati pe revizii mai dese si o idee mai scumpe. Do the math. Singuru avantaj real al motorului de 85CP este cuplul care pentru unii e o placere. In rest....... |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#10
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
QUOTE(driverx @ 17 Feb 2008, 15:04) Nu zic ca pica multe dizele, dar eu personal nu as face loterie pe psihicu meu pt o asa zisa economie de bani din motorina cu un motor care pur si simplu are prea multe probleme. Oricum multi va amagiti degeaba. Pana amortizati (cu calcul REAL, nu calcule pe hartie igienica si pix Flaro) trece mult si bine, ca vindeti masina. Va amagiti ca luati ceva mai multi bani la revanzare, dar banii aia ii dati pe revizii mai dese si o idee mai scumpe. Do the math. Dragul meu, era vorba dacă se merită în comparație cu diesel-ul de 70, nu reluăm aceleași comparații diesel vs. benzină. |
--------------------
.
.
.
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#11
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Tinand cont de cat de usor se apasa ambeiajul si de cat de usor se intra in viteza la dci-ul de 70 de cai, probabil ca doar cuplul se merita.
Adica ... offf, iar iti dau dreptate driverx-ule ... |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#12
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Eu zic ca se merita doar cuplul de la cel de 85Cp, de 200N/m.
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#13
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Și cum CULPLUL și PUTEREA sunt direct dependente, ce preferați?
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#14
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Ce prefer ? O masina Dacia cu tabla galvanizata si cu motor de ... nu stiu ... 50 CP ... tu ai intrebat
![]() |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#15
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Atunci... DREAM ON!
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#16
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
![]() ![]() ![]() Pai, da, putem sa-i punem si dizel de 200 de cai tabla tot asa o sa rugineasca. Daca nu era problema cu normele euro3 si taxele si se si mai comercializa modelul, eu p-ala de 65 il luam ... |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#17
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Gurile rele se zic ca K9K este cel mai ieftin motor diesel pentru puterea produsa de pe piata... Ar fi fost culmea sa fie si cel mai fiabil
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
logan_dci_bz |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 20 November 07 ![]() |
aici era vorba de ce diferente "hardware " ar exista la dci cu i rosu nu daca tabla la logan rugineste sau cum se amortizeaza in timp un motar pe motorina fata de unul pe benzina
![]() |
--------------------
dacia
logan1.5dci
2007 laureat
- bz06 xxx
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#19
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Da, și ți s-a răspuns că una dintre diferențe ar fi turbina, ce are acum pas variabil, și că s-a mai discutat...
This post has been edited by MAERSK: 18 Feb 2008, 17:02 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
logan_dci_bz |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 20 November 07 ![]() |
Una peste alta parerea mea este ca se merita 85 de cai daca acea turbina o fi fiabila si rezista la presiunile ce se creeaza in ea.
Daca este cineva care a facut doar software din 70cp in 85cp si poate sa ne impartaseasca si noua cum se comporta masina si daca a avut ceva probleme il rog sa o faca. |
--------------------
dacia
logan1.5dci
2007 laureat
- bz06 xxx
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#21
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Unii au facut software din 65 in 85 ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#22
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Si din 70Cp in 90Cp.
![]() |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
logan_dci_bz |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 20 November 07 ![]() |
Si ce parere aveti despre asta?O rezista turbina nu o rezista!Opiniile celor de au facut asa ceva?
Daca am postat gresit rog moderatorii sa mute topicul la locul potrivit. |
--------------------
dacia
logan1.5dci
2007 laureat
- bz06 xxx
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#24
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Rezista.
Cauta si tu ca este un topic despre remapari la dCi si o sa vezi cati si-au facut si nu au nicio problema cu turbina. |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
logan_dci_bz |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 20 November 07 ![]() |
multumesc am cautat si nu am gasit da te rog link daca se poate
|
--------------------
dacia
logan1.5dci
2007 laureat
- bz06 xxx
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#26
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Esti naiv...
![]() Nu turbina e punctul slab aici... Ai de citit vreo 17 pagini aici: http://www.daciaclub.ro/1-5dCi-chiptuning-t35121.html This post has been edited by MAERSK: 18 Feb 2008, 17:35 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#27
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Daca tu zici ca ai cautat ...
![]() Priveste: 1. http://www.daciaclub.ro/Chiptuning-Dacia-m...-t56503-s0.html 2. http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=86733 This post has been edited by AR-18-MOS: 18 Feb 2008, 17:36 |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
logan_dci_bz |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 20 November 07 ![]() |
multumesc
|
--------------------
dacia
logan1.5dci
2007 laureat
- bz06 xxx
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#29
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(MAERSK @ 18 Feb 2008, 17:59) Da, și ți s-a răspuns că una dintre diferențe ar fi turbina, ce are acum pas variabil, și că s-a mai discutat... Nu e pasul variabil, ci unghiul de incidenta al gazelor asupra paletelor turbinei. Pas variabil are utilajul din avatarul tau. Eh, 80 de cai din 65 obtii, dar si fum cat cuprinde cand ii pui la treaba. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#30
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
E na?
![]() Când se poate modifica unghiul de incidență al palei față de fluid, se numește pas variabil. Te asigur că cel din poză are elice cu pas fix. This post has been edited by MAERSK: 18 Feb 2008, 19:45 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 06:04 |