DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 4 5 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Uzura neuniforma anvelope pe spate , Punte spate deformata

BZN
post 18 Jul 2011, 22:03
Post #131


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Foarte rau, nu se recomanda asa ceva! Scrie si-n carnet.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
g.valy
post 19 Jul 2011, 13:10
Post #132


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 19 July 11




salut! acum aprox o luna am cumparat un logan din 2004 cu 102 mii km in bord. am dat putin zic eu...2600 euro. dupa vreo saptamana am observat ca roata dreapta spate este putin inclinata spre interior si toceste cauciucul pe partea interioara. la fel si stanga spate,doar ca mult mai putin decat in dreapta,insa uzura este vizibila. mam uitat la amortizoare si cred ca ele ar fi de vina,mai ales cel din dreapta care mi se pare mie ca ar fi putin deplasat spre interior. am schimbat rotile intre ele,adica cea din dreapta am puso in stanga si invers.. masina nu a fost accidentata niciodata. acum am citit pe forum ca poate fi puntea spate stramba,insa majoritatea celor de pe forum se plang de uzura exterioara...la mine e invers. cu masina nu mam dus in service,ca la anii care ii am abia am facut rost de bani sa o cumpar. o sa pun niste poze poate ma puteti lamuri daca e de vina puntea sau amortizoarele.
Fotografie0900.jpg ( Size: 465.5k ) Number of downloads: 847
roata care a fost in dreapta. uzura in dreapta
Fotografie0898.jpg ( Size: 443.77k ) Number of downloads: 824
roata care o fost in stanga. uzura in stanga
Fotografie0899.jpg ( Size: 353.66k ) Number of downloads: 838
amortizorul din dreapta. cel care mi se pare deplasat
Fotografie0902.jpg ( Size: 323.21k ) Number of downloads: 834
amortizorul din stanga. mai putin depalsat ca in dreapta
Fotografie0903.jpg ( Size: 470.2k ) Number of downloads: 245
roata dreapta spate care e inclinata

19 Jul 2011, 21:26:
chiar nu stie nimeni?..... sad.gif

This post has been edited by g.valy: 19 Jul 2011, 21:26


--------------------
dacia logan preferance/2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 19 Jul 2011, 21:38
Post #133


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




daca a fost taxi,ai dat bine pe ia,dar ai puntea pe spate stramba,o verificare de geometria rotilor nu strica


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 14 Oct 2011, 19:19
Post #134


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Logan februarie 2008. Uzura destul de mare pe dreapta spate, a mâncat un cauciuc in vreo 30.000 de km să zicem. Doar că problema a apărut după 200.000 de km. Se agravează în timp? Singura rezolvare e schimbarea punții? Cât costă și cam de unde trebuie luată? Nu merg câteva ciocane la puntea spate? icon_mrgreen.gif

This post has been edited by ssilviu: 14 Oct 2011, 19:27


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
male
post 29 Apr 2018, 07:33
Post #135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 289
Joined: 25 April 09




Am observat ca si eu sunt membru al acestui club

Atasez rezultatul geometriei(poza 1)
in cazul meu paralelismul rotilor spate nu e in regula .
se poate imbunatati prin ajustarea din jocul celor 3 suruburi (poza 2) ce tin bratul puntii pe podeaua masinii?





Attached thumbnail(s)
20180429_080555.jpg ( Size: 1.99mb ) Number of downloads: 86
20180429_080141.jpg ( Size: 2.62mb ) Number of downloads: 85


--------------------
dacia logan 1.4 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 29 Apr 2018, 09:02
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 4 August 09




Nu, nu prea se regleaza nimic pe spate - se inlocuieste

Posibil bucsi punte spate uzate, insa conteaza prea putin

Posibil si probabil fuzeta stramba ( sau strambata ? prin gropi etc etc), punte spate stramba ( ma indoiesc insa au fost cazuri din fabrica) sau janta "stramba" ( nu cred, s-ar vedea la echilibrat roti sau ai simti in mers )





Attached thumbnail(s)
img.jpg ( Size: 312.69k ) Number of downloads: 88


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
male
post 30 Apr 2018, 20:02
Post #137


Membru autentic


Group: Members
Posts: 289
Joined: 25 April 09




La ce te referi tu in imaginea postata de tine este vorba de "cadere" care pe puntea spate a loganului nu se poate regla
La mine e vorba de "paralelism"(in prima imagine postata de mine se vede clar ce e paralelism si cadere) si sper sa se poata pacali in felul asta


--------------------
dacia logan 1.4 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 30 Apr 2018, 22:04
Post #138


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 4 August 09





Nu se poate regla nimic pe spate

Vezi ca scrie inclusiv despre paralelism mai jos - nereglabil

De asta am si incercat sa pun toata poza



--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 30 Apr 2018, 22:22
Post #139


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




O sa iti avanseze roata daca vrei sa rezolvi din prindere. Se strica pozitia rotii fata de masina. Fuzeta nu se stramba chiar asa de usor, mai degraba punte stramba.
Da si pe fata totu-i in balarii.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 30 Apr 2018, 23:10
Post #140


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(IRONICK @ 30 Apr 2018, 23:22)
Fuzeta nu se stramba chiar asa de usor, mai degraba punte stramba.

*



fuzeta spate la logan se stramba relativ usor si se poate inlocui,puntea se stramba la impacturi/accidente mari....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 2 May 2018, 12:14
Post #141


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.392
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




am facut o geometrie la norauto de ziceai ca nici in parcare nu sta masina fara sa se rastoarne, la pachet cu deviz de schimbat toata directia .... repetata la serus, nu avea nici pe dracu, mers 30 000 km cu acelasi bielete si capete de bara.
Depinde si de operatorul care a facut geometria.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 2 May 2018, 13:18
Post #142


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




In Bucuresti recomand pitcar.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 2 May 2018, 13:22
Post #143


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.392
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




serus si autosoft dudesti au facut treaba buna pana acum, si best tyres shop 13 septembrie.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bujor Stefan
post 9 Oct 2022, 13:24
Post #144


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 17 March 06
From: Bucuresti




Si eu am observat o uzura mai ridicata a partii exterioare de la roata dreapta spate, dar intr-o limita acceptabila.
Am montat pe spate Michelin crossclimate 2 si imediat am sesizat zgomot la rulare mult mai ridicat. Am facut un test si reglaj geometrie din care a rezultat ca unghiul de cadere e acelasi stanga-dreapta 1 grad si 10', in afara limitelor cu 4', adica partea de sus a rotilor este putin mai spre interiorul masinii.
Din ce am vazut eu, asta inseamna aprox. 0,4 mm mai spre interior pentru fiecare roata.
La unghiul de convergenta spate rotile trebuie sa fie inchise spre fata 0,44 mm plus/minus 0,15 mm.
Valorile dreapta 0,11 (in afara valorilor normale, dar roata aia nu a avut niciodata uzura aiurea), iar pe stanga 0,28 (valoare normala dar roata a avut intotdeauna uzura pe exterior).
De aici am dedus ca nu e vorba de unghiul de cadere care e cu putin in afara valorilor normale, nici despre cel de convergenta al rotii dreapta care e in intervalul valorilor normale, ci problema e la unghiul de convergenta al rotii spate stanga care merge taras, spre interior.
Dintr-o tabla zincata subtire am decupat un distantier (aprox 2,5 cm latime, care sa acopere cele 2 gauri de prindere a fuzetei dinspre fata masinii, rezultat a disparut total zgomotul la rulare. Placuta am montat-o intre platoul franei si punte.
Dupa ce o sa-i fac o schimbare aproape totala de piese pe partea de suspensie o sa refac testul de geometrie sa vad ce valori am acum pe spate.

Attached thumbnail(s)
20221002_152552.jpg ( Size: 3.06mb ) Number of downloads: 18
20221002_165013.jpg ( Size: 3.66mb ) Number of downloads: 25


--------------------
Dacia Logan 2006 Ambition 1,6 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 4 5
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 09:10
Forum Renault