Nervi cu Dacia, De cate ori ai injurat-o sau ai zis ca ii dai foc?
![]() ![]() ![]() |
Nervi cu Dacia, De cate ori ai injurat-o sau ai zis ca ii dai foc?
kog |
![]()
Post
#1
|
||
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|||
SSilent |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
aproape in fiecare zi
![]() |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#3
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
doar cand am ramas fara benzina din ziua mea...sau eventual cand se mai gasea un mic gunoi sa imi blocheze pontoul si se inneca....cam de 2 ori pe luna...
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Tince1290 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cititor Group: Members Posts: 1.795 Joined: 19 September 08 ![]() |
niciodata
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
O data. Cand am ajuns la servici, am lasat-o la spalat, am luat-o mai tarziu de la spalat si am mutat-o pe alta strada, dupa care seara m-am dus pana acasa sa-mi fac bagajele, ca plecam spre Arad. Cand m-am intors jos, nu mai pornea nici de-a dracu'.
Il sun pe taica-miu, pe inca un prieten de-al meu care-i si ala inginer mecanic, dar ignor complet sa le spun ca mi-au spalat aia motorul de dimineata (de, doar venisem cu ea de la lucru, vreo 7 kilometri). dupa vreo 3 ore de draci, ii zic si de asta lui taica-miu. Dupa ce m-o bestelit vreo 5 minute, m-o indreptat catre portbagaj, unde mai aveam un delcou, sa schimb capacele intre ele. tot nimic. intr-un final, cu avansul dat in capatul capetelor, pleaca. rateuri, fum negru, peste 2000 nu se tura nici batuta. Rupt de oboseala, m-am dus eu linistit in pat, in ideea ca ma mai uit a doua zi dimineata, si plec spre Arad atunci. A doua zi. tot asa facea. hmmm, deci nu-i benzina ramasa pe teava, ha? Dupa inca vreo ora de draci, il sun pe taica-miu sa-mi confirme cum se regleaza platina, ca incepusem sa ma gandesc ca o reglasem gresit. Ei tata, gresit e putin spus... O reglasem la 0.3 fata de punctul de maxim, in loc de punctul de minim. Fac si asta, reglez avansul, si tuleo la Arad. Culmea e ca taica-miu imi aratase cum sa reglez platina, dar am tinut minte pe diagonala. Dupa faza aasta, cre' ca ma descurc si trezit din somn in miez de noapte de betie. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
kog |
![]()
Post
#6
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
M-am intors. Deci... s-a intamplat de vreo 2 ori sa imi pierd orice ratiune reparand la Dacie: Prima data incercand sa repar pompa de spalat parbrizul. Am reparat-o, am incercat-o, mergea perfect. Am montat-o pe masina... nu mai mergea, asta de vreo 3 ori la rand, mi-am pierdut cumpatul si am spart pompa aia cu ciocanul. Nu a mai ramas mare lucru din ea, doar bucatele de plastic spart si metal contorsionat,( am simtit o placere extrema distrugand pompa aia) a doua zi am luat o pompa ASAM cu 16 lei si merge si acum
![]() Cea mai nasoala faza am patit-o astazi. Nu aveam de lucru, deci hai sa imi fac. De vreo 2 ani ma tot sacaia becul ars ce trebuia sa lumineze indicatoarele de presiune ulei, incarcare baterie temp apa si benzina. Azi am zis hai sa il inlocuiesc. Incerc metoda usoara, adica sa nu demontez ceasurile, pentru ca stiam ca e operatiune grea, am desfacut cutia de acte si mi-am indesat mana pana la locul cu pricina. Bineinteles ca nu am reusit sa montez becul (nu am aptitudini de ginecolog ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by kog: 9 Apr 2009, 20:25 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
ZTV |
![]()
Post
#7
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
In iarna din 2006, am patit cu a mea. Era cam - 10 / -12 grade zilele alea, si am observat ca bujia nr 3 nu lucreaza, no problem, zic eu...il schimb. Pun una noua, merge 2-3 km, dupa aia acelasi rezultat. Mai iau una noua, idem. Deja ma lua nervi, trebuia sa plec pe un drum de 300 km, si masina mergea in 3 pistoane, nu conta ca e in relantiu sau in sarcina...pistonul ala nenorocit nu lucra. Merg in magazin piese auto, imi iau luleaua, fise bujii, capac delcou si un set nou de bujii. Montez, pornesc merge brici...ma bucur si incep sa ma laud ca dacia e cea mai buna masina, urc imi fac bagajul , pornesc. Merge bine cam 5 km, apoi iara incepe sa mearga in 3 pistoate. De nervi, faceam prezenta la toti sfinti din calendarul ortodox, catolic, musulman, reformat, etc, fac stocul la carne in frigider incepand de la femeia de servici ( care nu are nici cea mai mica vina ) pana la directorul firmei DACIA . Dupa vreo 10-12 km de mers in 3 pistoane, trag pe dreapta, frig ca mor, incep sa ma uit la motor , incarcand sa vad ce are. Scot bujiile, la rand si " surprize " bujia nr 4 nu mergea. Iau la analizat, sa observ ca nu am pus bine fisa in capacul delcou. Pun la loc, si merge brici.
Doar atunci am zis ca scot 2 Litri de benzina din masina, si dau foc, si o sa ma uit la satisfactie cum arde " c_rva dracului " ![]() ![]() ![]() |
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
sddragos |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 532 Joined: 18 October 05 ![]() |
Salut.
Acum doua luni eram la tara si n-aveam ce face... asa ca m-am apropiat de Dacie. Eroare impardonabila. Mai mult, ma pune talentu' de macanic innascut sa schimb placutele de frana. Nu de alta, dar le aveam cumparate mai de demult si ma gandeam ca stau degeaba prin casa, iar eu oricum n-aveam ce face.... Desfac prima data roata stanga, scot etrierul, analizez placutele, n-aveau nimic, mai mergeau 10000 km. Totusi, daca tot am desfacut etrierul... Aha! Etrierul! De ce are pistonul ruginit? Aaaa, e garnitura de protectie rupta, trebuie schimbata! Avea sa fie gafa zilei. Dau etrierul jos si ma duc cu el in atelier (atelierul de diverse al lui tata) sa lucrez inginereste. Scot pistonul, curat etrierul si mi-aduc aminte ca trebuie sa aerisesc la final si va trebui sa desfac aerisitorul!!! Stiam din experinte mai vechi si, mai ales din patania altora ca se rup foarte usor. Nu-i nimic, imi zic, il degripez eu cumva... si-i aplic o baie cu o solutie dintr-un spray special de degripare (Made in France). Astept vreo 5 minute si-i mai fac un dus... Dupa alte 5 minute ma apropii cu cheia inelara de 8 de aerisitor. Convins pana in maduva oaselor ca se va desface usor! Nu apuc sa pun cheia pe el ca simt deja un fior rece pe spate. L-am rupt!!1 ![]() Imi promit mie insumi ca e ultima data cand imi mai bag nasul fara sa fie nevoie si incerc sa ma calmez. In cele din urma, dupa umilintele suferite mergand din vecin in vecin (posesori de dacie): n-aveti cumva un etrier de stanga. - N-am! Am de dreapta... etc In cele din urma gasesc unul de stanga la un vecin cu o Dacie antica si il pun pe a mea! Culmea, la asta s-a desfacut aerisitorul de ziceai ca-i nou ![]() Placutele nu le-am mai schimbat, le am si acum. Nu cred ca le mai schimb anul asta! Oricum, nu mai desfac aerisitorul niciodata...daca nu e nevoie! Mi-ajunge! |
--------------------
Dacia
1310 L
1997, berlina
|
|
vdaniel |
![]()
Post
#9
|
![]() Dacia si atat Group: Members Posts: 267 Joined: 24 March 09 From: moldova di nord ![]() |
anul asta i-am umplut frigiderul de carne numai odata, din cauza unei bujii . Dar anu' trecut.....
Era prin luna octombrie, de dimineata se anunta o zi linistita de toamna, dar nu avea se fie asa. De mai mult timp avem probleme cu toba finala, era ruginita, gaurita, facea un zgomot infernal. Dupa ce ies de la serviciu vorbesc cu un prieten sa mergem la el la curte sa schimbam toba.Ajungem, bem o bere si ne apucam de treaba, dam roata stanga spate jos pt a fi mai usor. Incepem sa tragem de toba, ea nimic , parca era sudata.Mai tragem noi , bineinteles rupem stutul care iese afara, ala de sub spoiler. Atunci prienenul meu avu o idee care parea geniala:crestam usor cu flexul la imbinarea tevilor si scoatem dupa aia toba finala. Zis si facut:se apuca el de taiat teava cu flexul eu puneam o cana de bere cand aud: au au au .....Ii aluneca flexul din mana si se taie usor la mana, iese de sub masina cu mana plina de sange.Pun imediat roata si fuga la spital.Incepem sa invocam sfintii , cu tot neamul lor da la Burebista incoace. Ajungem la spital , el intra in camera de garda, eu astept pe gol. Dupa cateva minute el iese zambind, bandajat, nu era decat o zgaraietura usoara. Faza fazelor: pe drum combinatia viteza+gropi a dus la desprinderea tobei finale, nici nu mai stim pe unde a cazut. Ajungem acasa, montez toba ,dupa care ne uitam unul la altul si incepem sa radem . Va dati seama cati sfinti si cata carne era la guritele noastre cand tot trageam de toba.Asta e singura experienta mai insangerata pe care am avut-o cu masina poporului This post has been edited by vdaniel: 10 Apr 2009, 09:41 |
--------------------
dacia
1310
1999
- bt-www respir deci traiesc
|
|
yon |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
Da pai dacia este cred cea mai injurata masina din lume, am patit si eu ceva care ma facut sa injur de toti sfinti si de toti cei care au fab masina asta. Anul trecut prin luna august avand ceva bani stransi am zis eu sa o reconditionez cat de cat, zis si facut. Merg cu ea la un amic a lui tata care a lucrat ca sudor si tinichigiu si are inca aparatul de sudura autogen, incepe demonatarea aripilor fata a capotie a farurilor si la un moment dat stupoare, semiaripile mai ca semanau cu niste mai site , pline de gauri
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
SSilent |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
cel mai mult ma ofticau farurile la ea... eu mergeam mai mult seara/noaptea... si reglam farurile iar dupa 2 zile trebuia sa reiau operatiunea, de lasat in drum a facut-o de cateva ori, dar de fiecare data din cauza mea in mare parte: o data a fost cand am facut pana pe 2 roti (destul de multe avarii), alta data cand mi s-a rupt planetara (pentru ca nu ma mai uitasem sub ea de luni de zile si intre timp mi se rupsese semilonjeronu si se deplasase foarte putin bascula)... si am pierdut numaru de cate ori o parcam imi faceam treaba si nu mai pornea dupaia (asta cand ploua pt. ca facea condens in capacu de la delcou, dar aveam intotdeauna capace de schimb...deh... paranoia asta)... alta data am uitat farurile aprinse si surpriza... in rest isi facea treaba.
|
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
ydaniel |
![]()
Post
#12
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
de fapt piesele sunt de vina(asam si alte jeguri)nu saraca masina:(
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Merced |
![]()
Post
#13
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Mi s-au rupt in drum pivotii inferiori si pe stanga si pe dreapta. Prima oara in vara lui 2007 cand nu eram tocmai familiarizat cu mecanica, am auzit bataie de la el vreo doua luni de zile. Am venit de la Bucuresti la un moment dat cu 140km/h cu rabla, am ajuns acasa si dupa vreo ora a trebuit sa plec undeva. Cand sa ies din parcare, la trecerea peste un canal am crezut ca se rupe cu mine. A sarit din pivot, a smuls planetara am blocat intrarea in parcare.
Am rezolvat-o pana la urma, am pus o planetara zob de atunci, si cred ca cu bataile ei cu tot am mai facut 11.000km cu ea. Acum vreo luna aceeasi poveste. Insa de data asta pe partea cealalta, si de data asta stiam care e faza. Dar pentru a am auzit zgomotul prima oara vineri seara, mi-am amintit ca data trecuta facuse zgomot cu mult timp inainte sa pice, am zis ca n-o fi bai daca astept pana luni. Duminica seara mi s-a rupt intr-o intersectie de la periferia orasului. Norocul a fost ca n-a mai smuls planetara, ca aveam pivot de rezerva in portbagaj si ca niste tigani gabori au fost amabili sa ma ajute sa-l schimb in drum. Cam astea au fost partile mai nasoale, in rest tot felul de nimicuri care m-au secat in anumite momente, platina tocita, jiclor de relanti infundat. Dar mai e o faza, de acum doua ierni, anume cand pierdeam lichid de frana la greu. Si am apucat odata sa plec cu ea din parcare fara sa am frane. Cand am ajuns in capatul parcarii si trebuia sa fac dreapta, canci frane deloc, i-am dat doua-trei pedale, tot nimic si am tras frana de mana. S-a dat peste cap mecanismu' ala din tambur intr-o parte, au ramas sabotii pe tambur si dupaia abia am ajuns cu masina inapoi in parcare. Pe un frig d-ala de -10 grade m-am chinuit sa scot cu ciocanul vreo ora tamburulsa deblochez roata, apoi am avut ambitia s-o repar eu de capu' meu, si n-am facut nimic, iar dupa trecerea a vreo patru ore in care eram pregatit sa-i dau foc am plecat fara frane(desi pusesem lichid, in caz de nevoie ii dadeam vreo trei pedale si ma opream, din fericire a mers numai cu frana de motor), pana la un service la 3km distanta. Cand imi mai aduc aminte mai postez. ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Pentru ca imi pornea greu la cald, am decis sa schimb bobina de inductie.
Vin de la servici pe la 6 seara si ma apuc de treaba. Leg firele si ma duc sa dau cheie. Singurul efect a fost un pic de fum. Firul de + atinsese si de marginea bobinei. Am prajit toata instalatia si contactul. M-am dus la un service in cartier care tocmai se inchidea ca era deja 8. Nu aveau electrician asa ca mi-au facut-o s-o pornesc cu niste fire legate direct de la baterie de bobina si electromotor. Erau cateva probleme: nu aveam contact (semnalizatoare, stergatoare, martori bord) si bateria nu se incarca (nu alimenta nimeni releul). Trebuia sa merg pana la Pitesti si acolo o rezolvam. Am pornit pe autostrada fara sa mai aprind farurile si ma opream din cand in cand sa vad daca led-ul de la baterie ramane verde. Cand am plecat de la km 50, am uitat sa cobor frana de mana (pentru ca nu mi se aprindea nimic la bord) si am mers asa pana la km 80. Acolo, rotile din spate erau pline de vaselina. A doua zi, pe langa schimbarea contactului si a multor fire, a trebuit sa verific si rulmentii pe spate si sa le dau cu vaselina. Ulterior, am schimbat si cablul de frana de mana. Pornirea grea la cald a ramas... ![]() |
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
kog |
![]()
Post
#15
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
da vad ca are succes threadul... Imi aduc aminte de taicamiu cand am plecat intr-o vara la bai la Olanesti. Apucasem sa facem vreo 10 km si cade semnalizarea pe dreapta fata... Tata s-a dat jos si da-i manastiri, biserici, sfinti, etc. i-a fript un picior si vreo doi pumni semnalizarii asa pe sub bara si si-a revenit... vreo 2 ani nu am mai avut probleme cu semnalizarea aia, pana cand a dus-o la itp. Mecanicul de acolo testa faruri, avarii, etc, cand ajunge la semnalizare dreapta... canci semnalizare
![]() ![]() This post has been edited by kog: 12 Apr 2009, 12:52 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
yon |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
de lasat in drum nu ma lasat decat o singura data si cei drept nu a fost vina ei ci a instalatiei de gpl care se stricase si tot o data a mea pt ca nu aveam nici macar un litru de benzina in rezervor. se intampla acum cateva luni
pe la sf lui februarie. plec de la serv ma duc in parcare dau o cheie, porneste la sfert ![]() |
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
the fast and furious |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
O singura data m-a lasat in drum, in Bucuresti printr-o iarna geroasa de acu vreo 4 ani , cand dimineata pe un frig de crapau pietrele , dupa ce pornesc bine ( detineam garaj pe vremea aia ) se opreste motorul in intersectie si dupa multe chei pe uscat tot nu o lua. Noroc cu vatmanu care imi dadea flashuri ca nu mai putea trece cu tramvaiu. Inghesase benzina pe conducte si nu mai ajungea in carb, eu eram afon pe vremea aia cu masina si dupa ce am inversat, schimbat fise si dat rateuri la greu in carburator si injuraturi pe masura am dus-o tractata. A venit unchiul meu cu o sufa improvizata din sarma de otel si cu experienta 0 la tractari , si m-a tras de mi s-a smuls armatura cu tot cu spoileru din fata. Si asa am ajuns acasa cu ea dezmembrata si dereglata in draci. |
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|
Tince1290 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru cititor Group: Members Posts: 1.795 Joined: 19 September 08 ![]() |
mai baieti...pai voi va injurati masinile...si va asteptati sa nu va faca probleme?...pai masinile au suflet....daca va purtati urat cu ele....va f** si mai tare
![]() ![]() ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
puiu82 |
![]()
Post
#19
|
![]() MOTANU'RAPIDIST! Group: Members Posts: 1.940 Joined: 15 August 05 From: bucuresti,giulesti ![]() |
Eu o injur zi de zi si nu vrea sa ma lase!!!
![]() Se tine de mine ca scaiul,rabla draq ![]() Bafta! |
--------------------
Toyota
Auris
2011
- B-999-CGS Mandru posesor de doua maini stangi!!!
Ex-clima verde jad. |
|
za_kristake |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
plec de la servici i dau cheie si plec. pe drum face o mica figura si nu se mai tureaza (un gunoi pe teava zic) tot dau sprituri si o ia nebuna, ma mai tine catva km si se gata. ma dau jos si incerc sa o fac sa ma tina pana acasa mai dau la cama ma uit la furtune, ma urc, cheie pornit plecat. merg si iar face faze, o amenint cu dezmembratu ca o duc la remat si ea nimic, ca sa no mai demontez in drum, luat surubelnita strans surubu la acceleratie pana pe la 2000 de ture si tusti acas. sa-l fi vazut pe baiatu cum statea cu relantiu la 2000 de ture. S-a dovedit a fi pompa pana la urma, asta dupa ce sia luat pumni in bord si picioare in caroserie de m-a facut sa cumpar si o cutie de chit s-o indrept.
|
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
mie mi-a facut ore
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() uite asa am dus masina cu o pompa nou nouta de benzina dupa ce am dus-o nu am avut nici un fel de remuscari pentru ce mi-a facut cu o seara inainte This post has been edited by bygy007: 13 Apr 2009, 00:13 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Bulldog |
![]()
Post
#22
|
![]() "Nembru" Group: Members Posts: 566 Joined: 6 February 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Trebuia s-o duci alimentata cu flaconul
![]() |
--------------------
Bicicleta,
RATUC,
Taxi Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
|
|
SSilent |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
eram intr-o zi intr-un peco in Navodari, si la pompa de langa trage unu cu o Dacia "tiunata" ... ia furtunu de la pompa si ce face ma, deschide capota, si avea un bidon de 5L sub capota care servea drept rezervor de benzina
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
Merced |
![]()
Post
#24
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Nu e singurul, un d-asta am vazut si eu in Ploiesti la un Petrom.
Mi-am mai adus aminte alta faza. Cu pompa de benzina. Prin vara lui 2007 am inlocuit eu majoritatea pompei. Aveam o pompa noua completa, dar modelul fara retur, mie imi trebuiau membrana si clopotul de la ea, am facut eu pe dracu' in patru si mergea chiar ok, desi eram bata. Dupa vreun an am inceput sa raman in pana de benzina cam des. Cel putin asta credeam eu. Pur si simplu nu mai arunca benzina, poate si din coincidenta, dupa ce puneam 2 litri o lua. Am patit o data, am patit de doua ori, pana cand am patit cu juma' de rezervor. Atunci am zis ca e din pompa, am desfacut-o eu iar, n-am vazut nimic aiurea cu ochiu liber, am pus-o la loc si a mers. Dar nasol a fost cand mi-a facut bucata plecat fiind la pescuit, la vreo 150 de km de casa. Pe balta iar am desfacut pompa, iar n-am vazut nimic, pana la urma a inceput sa bage un pic de benzina ajutata fiind de mine care trageam cu gura din furtun in timp ce dadeam la coada. Dupaia era clar ca are ceva, dar asa o rezolvam mereu, bagam furtunu' care intra in carburator in gura, dadeam la coada si trageam pana venea benzina. Am inghitit vreo doua saptamani benzina de m-am plictisit. Pana m-a lasat definitiv pe marginea unui drum, n-a mai vrut nici cu gura, cu nimic. Norocul meu ca eram aproape de o cunostinta care se mai ocupa in timpul liber de treburi d-astea. Am impins-o in curte, era si noapte, a bagat lampa, s-a uitat un pic p-acolo, a pus gura pe vreo doua furtune si mi-a zis "Pai tu nu mai ai bune capsulele alea de textolit!". Fix partea aia si ramasese din pompa veche. A inlocuit omul corpul si dupaia cand dadeam la coada arunca benzina pe furtun cu un jet gros si puternic cum nu mai vazusem niciodata de la masinuta mea. Atunci era o mare problema, ca nici sa-i dau foc nu puteam, neavand cum sa scot benzina. ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
nairam |
![]()
Post
#25
|
![]() Posesor de bebelus... Group: Members Posts: 570 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
La solenza (care era tot dacie nu-i asa) Atunci cand s-a defectat senzorul de turatie si nu mai vroia sa porneasca .... Si mai eram si in centru pe Academiei..... Am dat la cheie de mi-au iesit ochii ..... intr-un final a luat-o (cam dupa 20 de minute)... Dupa care am vrut sa plec si de "nervi" mi-a murit motoru .... si a trebuit sa mai dau iar le cheie vreo 15 minute ..... dupa ce a pornit... m-am dus cu ea direct in service si a rezolvat-o nenea mecanicu .... Da am injurat ca la usa cortului .....
|
--------------------
Toyota
Avensis
2009 Executive
- 1.8 129 horses Benzina, Culoare Light Olive, antijeg ....
Daca vrei sa fii fericit o clipa, razbuna-te, daca vrei sa fii fericit o viata, iarta ! |
|
neajiji |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
Cand s-a rupt schimbatorul pe pod, pe banda a 2-a, in aglomeratie :| cred ca puteam sa scriu alfabetul injuraturilor in momentele acelea. In general problemele sunt previzibile la dacie. Oricum I luv my dacia
![]() |
--------------------
X
Y
Z
|
|
bmf_panzer |
![]()
Post
#27
|
![]() membru tit-tiri Group: Members Posts: 113 Joined: 27 October 08 ![]() |
dupa ce petrec la niste prieteni zic sa plec pe la o ora tarzie gen 12 noaptea , afara frig cam -10 sau ceva genu dau la automat in reprize scurte nu o ia nici de a dreacu ,bun deci raman fara baterie .. sun baietii sa vina sa ma impinga ,zis si facut, dupa 10 min de impins voios ,neintrat in viteza fiind ca uleiul era nou in cutie si chiar daca cuplarea era cu succes masina se incapatana sa porneasca.....am verificat pompa benzina vad ca nu mai baga ma gandesc nu exista domne miau furat benzina astia
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1987 tlx
- B 22 CJP ... luxu' de pe pamant ...
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(neajiji @ 13 Apr 2009, 11:18) Cand s-a rupt schimbatorul pe pod, pe banda a 2-a, in aglomeratie :| cred ca puteam sa scriu alfabetul injuraturilor in momentele acelea. In general problemele sunt previzibile la dacie. Oricum I luv my dacia ![]() nu ai avut si tu o surubelnita sau un fier sa il infigi acolo? eu am mers cu surubelnita 2 saptamini |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
SSilent |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
pei poate avea levier dinala plin, fara gaura pe mijloc
|
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
neajiji |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
Era d-ala cu gaura pe mijloc asta e si motivul pt care am cautat sa-l schimb cu unu plin si nu n-aveam trusa cu scule la mine
![]() |
--------------------
X
Y
Z
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 05:58 |