DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

123 Pages « < 42 43 44 45 46 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Noul vehicul de teren Dacia - Duster

iepure79
post 27 Feb 2010, 11:43
Post #1291


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 20 February 10




QUOTE(JORJ @ 27 Feb 2010, 10:27)
Rezistentele alea (din nichelina) pot avea doar rolul de reducere a turatiei motorului aerotermei, atunci cand sunt legate in serie cu acesta (de fapt sporesc rezistenta circuitului, reducand puterea absorbita de motor).

In principiu pot fi si mai multe rezistente de acest tip: unele mai scurte sau altele mai lungi, pentru mai multe trepte de viteze/puteri ale aerotermei.

Daca despre asa ceva e vorba atunci efectul de incalzire dat de acele rezistente este mai degraba unul placebo.
*




fi antena benzinarul nu are asa ceva! blush.gif just Diesel!!!! icon_mrgreen.gif aaa si sigur nu e placebo!

This post has been edited by iepure79: 27 Feb 2010, 11:43


--------------------
dacia logan 2006
uite s-a flatulat mireasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
redu
post 27 Feb 2010, 12:58
Post #1292


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 10 February 10




Na ca promotorul s-ar putea sa ne ofere informatiile de care aveam nevoie despre Duster sambata viitoare. Asta daca nu le-o vor lua altii (poate multi) inainte. Cica vor furniza toate informatiile despre Duster inclusiv interviuri in exclusivitate cu sefi de pe la Dacia si responsabili de proiectul Duster.


--------------------
Renault Scenic 2003, 1.9 dci Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdrianMC
post 27 Feb 2010, 13:05
Post #1293


Membru


Group: Members
Posts: 187
Joined: 29 March 06
From: Bucuresti




QUOTE
asa e cand ai opel si nu sti despre ce vorbim!
Am avut si logan. O masina corecta pentru pretul ei la vremea ei. Dar am hotarat "sa ma vad si cu altele".
Peste un timp vei ajunge si tu in postura aceasta smile.gif

QUOTE
Acel "resou" sa stii ca reuseste sa incalzeasca dci-ul in maxim 3-4 minute de la pornire astfel incat sa nu mai trebuiasca sube si alte cele...
Acum ca sunteti doi chiar va cred! Mea culpa. Doar sa nu fie placebo cum zicea @JORJ.

QUOTE
Cat despre treapta 1, banuiesc ca afecteaza exact atat de mult incat sa nu intereseze clientul catre care dacia a target-at aceasta masina.
Ai dreptate dar sunt curios care este targetul? Este o diferenta intre 8-10k la Logan si 14-15k la Duster. Cati isi permit (si vor alege) in plina criza un Duster? Si cei care-si permit ce asteptari au de la aceasta masina? La 14-15k eu am ceva asteptari de la o masina (dar eu nu sunt targetul).

QUOTE
Si acum off-topic: Apropos de comparatia citata de tine, sa stii ca toate femeile au par pe picioare, doar ca unele si-l epileaza. Totul sta in educatie. wink.gif
In schimb te-as intreba: Preferi o femeie care "papa" mult?
Prefer una care papa mult daca nu se imbolnaveste des de la ce papa si nu trebuie sa o duc prea des la "doftor" (unde sa las o caruta de bani) smile.gif
Cred ca era mai interesant citatul cu "ejacularea precoce" dar miros un avertisment.

QUOTE
Pai cred ca pleci cu a doua de pe loc, nu ?
Ma refeream la 0-100 dar a raspuns corect @undemerg mai sus. Ironia nu-ti iese pentru ca nu ai inteles substratul. E vina mea ca nu m-am exprimat coerent.

This post has been edited by AdrianMC: 27 Feb 2010, 13:11


--------------------
- - -- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 27 Feb 2010, 13:21
Post #1294


-


Group: Members
Posts: 22.607
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(redu @ 27 Feb 2010, 12:58)
Cica vor furniza toate informatiile despre Duster inclusiv interviuri in exclusivitate cu sefi de pe la Dacia si responsabili de proiectul Duster
Eu in locul alora de la dacia le-as da jet. Noroc cu locatia si au mura-n gura totul.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smailmiami
post 27 Feb 2010, 13:23
Post #1295


Membru autentic


Group: Members
Posts: 318
Joined: 7 September 06




QUOTE(AdrianMC @ 27 Feb 2010, 13:05)
Ironia nu-ti iese ...

N-am intentionat pe niciunde vreo ironie, ai o problema daca vezi peste tot asa ceva. Daca as fi fost in locul inginerilor de la Dacia si as fi ales aceasta metoda de a sinmula un reductor, probabil as fi decis ca viteza a doua sa aiba acelasi raport cu viteza 1 de pe cutia initiala. C-au facut asa, ca n-au facut, nu stiu, dar logic mi s-ar parea ca in conditii normale sa poti pleca cu a doua de pe loc.


--------------------
Daewoo Leganza 2004 - DJ-10-DKL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
redu
post 27 Feb 2010, 13:26
Post #1296


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 10 February 10




Ca tot se vorbea de pseudo-reductorul de pe Duster, adica viteza 1. Mi se pare ca asa cum ar parea la prima vedere, varianta asta este cam tampit gandita pt publicul larg: El (la telefon): Ei prietene mi-am luat Duster-ul 4x4 full si vreau sa zic ca......stai un pic ....iubito porneste cu a doua ca din 1 tre sa schimbi repede!!! Ea: Cum sa pornesc cu a doua?!?! Ca moare motorul!!! El: Asa e la Duster! Ea: bine, tu stii.... Sunte de motor turat El: da' nu mai tura motorul ala in !@#$%^ , porneste normal cu el!!! Ea: Stii ceva, la mine sa nu urli. Hai condu-ti-o tu!!!

Ma rog sceneta este imaginara dar sper ca intelegeti la ce ma refer. Pt amatori de ironii: mie nu mi s-a intamplat nimic similar. Dar avem acces la internet si imaginatia primeste doze serioase de "combustibil".

Mi se pare ca acel model in 6 trepte va fi numai pt cunoscatori. Dar numai pt ei. In felul asta Dacia isi cam taie craca, ce-i drept pe un segment destul de mic, dar oricum. Si nu numai din cauza unor situatii cum e cea expusa mai sus. Eu ca posesor nu as fi multumit (vorbesc de aspectul practic acum) de faptul ca, asa cum pare solutia acum, ori pornesc cu a doua de pe loc, ori intr-antaia schimb dupa trei metri. Nu sunt un vitezoman convins, dar o mai calc cand e nevoie, iar unul din momentele cand consider ca e nevoie este la intersectii cand astept pana imi expira buletinul sa ies si la un momemnt dat imi pierd rabdarea si mai ies in fata unuia. Ca sa nu il tin in spatele meu trag in 1 pana la 35-40km ca sa nu-mi dea ala flash-uri, claxoane, sau sa ma ia pe dreapta si sa puna frana in fata mea. Plus ca intr-o intersectie mare daca stau sa schimb din 1 in 2 cred ca mama va avea o zi incarcata. Hai ca eu poate schimb mai repede, dar nu toti fac la fel.
In cazul in care 1 este numai reductor si cu 2 se porneste de pe loc in conditi normale iarasi mi se pare ca tre sa schimbi foarte mult la stilul de condus sa te obisnuiesti cu asa ceva. Si apoi cand esti nevoit sa conduci alta masina iti moare in intersectie sau arzi accidental ambreiaju. Nu stiu, poate nu am inteles eu bine fenomenul pseudo-reductorului de pe Duster, dar mie unu mi se pare o tampenie absoluta din punct de vedere comercial.

Din perspectiva distractiva insa imi place la nebunie ideea. Mi se pare ca ar face dintr-un model low-cost, un model dezirabil pt pasionati de masini tocmai datorita "nebuniei" asteia.
Daca in reportaje se facea comparatie cu ferrari la listele de asteptare, voi face si eu comparatie ca sa explic la ce ma refer: La Lamborghini Countach trebuie sa iesi cu tot corpul afara din masina ca sa dai inapoi pt ca in masina n-ai vizibilitate; Abarth a tunat intotdeauna nebuneste Fiat-urile: unele mergeau cu capota (motor amplasat spate) deschisa, la unele nu puteai rabata scaunele fata deci locurile din spate erau inutilizabile, etc. Nebunia asta la o masina o face pt mine mai dezirabila. Bine, asta nu e ceva cu care sa te lauzi, dar e un subiect de discutie intr-un cerc restrans de pasionati de "nebunii" de genul.

Sunt curios de toate dtaliile acestei solutii, bineinteles un test drive, si, cand o fi sa-mi schimb masina, daca Duster imi va ramane in preferinte, va trebui sa aleg intre responsabilitate si pasiune pt masini. Daca sistemul e asa cum cred eu, cred ca multi vor fi in aceasta situatie pt cutia cu 6 rapoarte.

<span class='edit'>27 Feb 2010, 13:31:</span>
QUOTE(IRONICK @ 27 Feb 2010, 13:21)
Eu in locul alora de la dacia le-as da jet. Noroc cu locatia si au mura-n gura totul.
*



M-as sparge de ras daca ar citi brosura sau comunicatul de presa gresit.

This post has been edited by redu: 27 Feb 2010, 13:34


--------------------
Renault Scenic 2003, 1.9 dci Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 27 Feb 2010, 13:44
Post #1297


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




io nu inteleg bine ceva.adica dacia a pus reducotr pe treapta 1 ? radmasa.gif wtf si e cuplat mereu pe treapta asta ? radmasa.gif damn dacia sucks de la o vreme,sa se duca in faliment cu modelu asta wub.gif

This post has been edited by C@talin: 27 Feb 2010, 13:45


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 27 Feb 2010, 13:46
Post #1298


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Probleme cu prima treapta de viteza scurta o sa fie doar la noi , datorita circulatiei haotice , lipsita de un minim de civilizatie , in vest nu o sa fie o problema.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 27 Feb 2010, 13:51
Post #1299


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




Tre sa fi dus de tot cu capu' ... ca sa-ti iei Duster, daca esti vitezoman, vorbiti de 0-100 ... ca viteza maxima ii cam mica ... radmasa.gif , ii cumva beamveu? O sa coste cat un beamveu?
O sa fie o masina buna de plimbat prin craterele de la noi si ... oleaca de dat pe drumuri forestiere.
Cat despre pornitul cu a doua .... nu vad unde ii problema. Am fost in situatia asta cand conduceam o Toyota Hiace si golanu' ... nu m-o incomodat niciodata ca dubita o porneam cu a doua ...
Banuiesc ca o sa fie instructiuni in manualul masinii ... deci nu vad care ii problema.


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
redu
post 27 Feb 2010, 14:07
Post #1300


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 10 February 10




QUOTE(Serje @ 27 Feb 2010, 13:51)

Cat despre pornitul cu a doua .... nu vad unde ii problema. Am fost in situatia asta cand conduceam o Toyota Hiace si golanu' ... nu m-o incomodat niciodata ca dubita o porneam cu a doua ...
Banuiesc ca o sa fie instructiuni in manualul masinii ... deci nu vad care ii problema.
*



Si eu am fost in situatia de a porni un golf 1 numai cu a doua. Si de condus masina cu volan pe dreapta. Si de condus 1310 cu vitezele 1 si 3, sau de condus cu cablul de ambreiaj rupt, sau maneta de schimbator rupta aproape de baza si schimbam cu singura surubelnita din masina care era mai mica decat diametrul interior al tijei de la schimbator asa ca de fiecare data cand schimbam vitza trebuia sa nimeresc si gaura biggrin.gif pt ca nu puteam sa las surubelnit ain tija deoarece cadea inauntru.

1. Asta insa nu inseamna ca toti viitorii posesori de Duster 4x4 cu cutie in 6 rapoarte sunt asa de adaptabili. (vezi doamne ce adaptabili am fi noi)
2. Asta nu inseamna ca toti viitorii posesori de Duster 4x4 cu cutie in 6 rapoarte sunt de acord cu asa o solutie pt o masina noua.
3. Unii viitori posesori de Duster 4x4 cu cutie in 6 rapoarte vor vrea aceasta masina pt familie, poate va fi condusa si de sotie si copilul va invata sa conduca pe ea. Daca tata m-ar fi invatat la 16 ani sa conduc o asemenea masina, nici un intructor n-ar fi reusit in 40 de ore sa ma dezobisnuiasca.

Tu poti gasi contraargumente raportandu-le la tine si sunt de acord cu ce zici tu, dar io ma refeream la restul de doritori/posesori care nu cred ca ar fi atat de incantati.


--------------------
Renault Scenic 2003, 1.9 dci Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 27 Feb 2010, 14:18
Post #1301


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Cine isi ia 4x4 banuiesc ca are nevoie de 4x4 si atunci va fi multumit de cutia in 6 trepte.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 27 Feb 2010, 14:19
Post #1302


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




Cam orice masina o poti porni cu a doua lejer ... apoi se obisnuiesc in functie de situatie.
Dar daca ai masina cu cutie automata ce faci?


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smailmiami
post 27 Feb 2010, 14:39
Post #1303


Membru autentic


Group: Members
Posts: 318
Joined: 7 September 06




La Dacia lucreaza niste oameni care au ceva glagorie in cap si cred ca vor face asa: Treapta aia de mic va fi separat de toate celelalte, cum ar fi marsarierul. Deci treapta de plecare in conditii normale adica a doua va fi pozitionata tot acolo unde este pozitionata treapta 1 la cutiile normale. Vom avea vitezele 1,2,3,4,5 pozitionate clasic, plus marsarierul, plus treapta de greu, pozitionata cumva separat, in genul marsarierului, dar probabil in asa fel incat sa poti schimba in viteza 1 cand folosesti trepta mica. Sper ca m-am facut inteles ...


--------------------
Daewoo Leganza 2004 - DJ-10-DKL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
redu
post 27 Feb 2010, 14:52
Post #1304


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 10 February 10




QUOTE(smailmiami @ 27 Feb 2010, 14:39)
La Dacia lucreaza niste oameni care au ceva glagorie in cap si cred ca vor face asa: Treapta aia de mic va fi separat de toate celelalte, cum ar fi marsarierul. Deci treapta de plecare in conditii normale adica a doua va fi pozitionata tot acolo unde este pozitionata treapta 1 la cutiile normale. Vom avea vitezele 1,2,3,4,5 pozitionate clasic, plus marsarierul, plus treapta de greu, pozitionata cumva separat, in genul marsarierului, dar probabil in asa fel incat sa poti schimba in viteza 1 cand folosesti trepta mica. Sper ca m-am facut inteles ...
*



Asta e metoda pe care o consider si eu "normala". Cred ca ar fi cea mai buna.

<span class='edit'>27 Feb 2010, 14:56:</span>
QUOTE(Serje @ 27 Feb 2010, 14:19)
Cam orice masina o poti porni cu a doua lejer ... apoi se obisnuiesc in functie de situatie.
Dar daca ai masina cu cutie automata ce faci?
*



Da, am condus si automata si trebuia sa imi leg stangul de ceva ca tot apasam aerul de langa frana. Ma rog, omul se poate obisnui cu orice, dar nu cred ca sunt multi care gandesc: "uau, ce as putea face azi ca sa-mi complic existenta? hmmmm. tre sa merg la piata dar azi o sa incerc sa merg in marsalier asa, de chestie."
Eu inteleg ca uneori ai nevoie de ceva "diferit", dar nu cred ca, repet, majoritatea viitorilor cumparatori, isi doresc acest lucru in fiecare zi.

Apropo de "senzatii tari" si "complicarea existentei": ieri am fost curios sa vad daca pot porni cu a cincea de pe loc in conditii normale (cand ai trafic s.a.m.d.). Eram pe un drum judetean, trafic putin si am pornit cu a cincea si n-am schimbat viteza pana am ajuns la viteza dorita. A fost interesant, dar n-as face asta o data pe saptamana.
Oricum, inca nu stim nimic sigur deci aprindem polemici pe presupuneri.
Sper ca am fost suficient de clar in legatura cu publicul care ar putea fi deranjat de aceasta posibila dotare a Duster-ului.

This post has been edited by redu: 27 Feb 2010, 15:04


--------------------
Renault Scenic 2003, 1.9 dci Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmxii
post 27 Feb 2010, 14:57
Post #1305


Membru Daco-Roman


Group: Members
Posts: 51
Joined: 2 July 09
From: Bruxelles




Personal mi se pare f. buna cutia in 6 rapoarte cum a fost ea gandita de D'acia. Nu vad nici o problema (la mersul in oras) sa dai un impuls scurt la plecarea de pe loc si apoi sa schimbi a 2-a dupa 2 secunde. Se asigura o demarare sigura si rapida.

Este cel mai bun compromis. Pana acum lumea se plangea ca nu are reductor. S-a gasit o solutie pentru un semireductor. Ca rezultat tot nu e bine. Motivul ar fi ca domnisoarele si domnisorii nu se vor descurca.
Pentru ei exista 4x4 1.5dCi 85, 4x4 1.6 16v

Pentru restul: 6 trepte. Aveti astfel sansa sa va demonstrati talentele de soferi.

Ideea de baza: ai de unde sa alegi, exista alternative.
Stop whining and wait for the drive test.



--------------------
ACME Categoria B MMVIII - fara numar
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
redu
post 27 Feb 2010, 15:10
Post #1306


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 10 February 10




QUOTE(mmxii @ 27 Feb 2010, 14:57)

Stop whining and wait for the drive test.
*



Nu stiu de ce se crede ca afirm ceea ce eu presupun si multi sar sa ma contrazica si sa-si gaseasca motive de polemici.
Aici nu ma refeream la tine, chiar si eu am zis de drive test, deci iti dau dreptate.

Cu toate acestea, pe langa toate problemele din viata cotidiana, a demonstra ca sunt sau nu sunt sofer este pe un loc codas. Mi se pare cam complicata solutia pt utilizare cotidiana. In Romania.

Insa da-mi-o o luna numai pe offroad cu solutia asta si iti promit ca n-o sa ma plang niciodata.


--------------------
Renault Scenic 2003, 1.9 dci Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
venusake
post 27 Feb 2010, 15:46
Post #1307


Membru autentic


Group: Members
Posts: 280
Joined: 5 March 07
From: ARAD




Nu e o noutate, dar :

1. Oare nu se gaseste intreaga bucata din care exclusa secventa dintre secunda 13 si 20 ?
2. Cred ca zona de nde apare masina, la sec 13, e destul de abrupta si nici terenul nu pare prea uscat sau moale. Daca asa e .... e un semn bun, zic eu!

De acord ? Poate nu.

&feature=related

27 Feb 2010, 15:56:
A .... am mai gasit oaresce .. (ca tot pomeneam mai demult de dacia papouc cu 4x4)

&feature=related

Si .... stiu pe cineva cu un TUAREG cu cutie automata de a fost scos din situatii mai light (iarba uda, nitel pamant moale si o oarecare panta) ..... tras cu magaru!

This post has been edited by venusake: 27 Feb 2010, 15:56


--------------------
DACIA DUSTER 2011 - 1,5dci, 2x4 Laureate Black - AR Rosu
======================
Visele ne ajuta sa pasim INAINTE!
======================
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
undemerg
post 27 Feb 2010, 17:05
Post #1308


Fan Logan


Group: Members
Posts: 448
Joined: 15 February 05
From: Bucuresti




Nu stiu pentru altii, dar pentru mine acea viteza scurta ar fi ideala in bucuresti. Ma gandesc numai de cate ori se deplaseaza coloana cu 5-6 km/h si trebuie harjanita din ambreiaj... Pai cu Duster poti fi boier, o lasi in treapta 1 si gata, merge singura in timp ce restul se chinuie si isi rup ambreiajele biggrin.gif
Zic si eu, nu dau cu parul...
Apropos de demaraj si de "infipt": Inteleg ca la relanti e 5.8 km/h (parca), intrebarea e, calculand pe baza vitezei loganului la relanti in tr. 1, cam ce viteza ar avea duster la ~3500 rpm in tr. 1?


--------------------
Renault Symbol I 2009 1.5DCI 84
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
venusake
post 27 Feb 2010, 17:07
Post #1309


Membru autentic


Group: Members
Posts: 280
Joined: 5 March 07
From: ARAD




QUOTE(undemerg @ 27 Feb 2010, 17:05)
Nu stiu pentru altii, dar pentru mine acea viteza scurta ar fi ideala in bucuresti. Ma gandesc numai de cate ori se deplaseaza coloana cu 5-6 km/h si trebuie harjanita din ambreiaj... Pai cu Duster poti fi boier, o lasi in treapta 1 si gata, merge singura in timp ce restul se chinuie si isi rup ambreiajele biggrin.gif
*



Sa sti ca ai atins un punct foarte interesant ! Cred (aproape convins) ca ai dreptate!
Daca te aud/citesc cei de la Dacia, poate o sa te "reproduca" in pliantul de prezentare al masinii !


--------------------
DACIA DUSTER 2011 - 1,5dci, 2x4 Laureate Black - AR Rosu
======================
Visele ne ajuta sa pasim INAINTE!
======================
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiX
post 27 Feb 2010, 17:16
Post #1310


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 17 August 07




QUOTE(undemerg @ 27 Feb 2010, 17:05)
Nu stiu pentru altii, dar pentru mine acea viteza scurta ar fi ideala in bucuresti. Ma gandesc numai de cate ori se deplaseaza coloana cu 5-6 km/h si trebuie harjanita din ambreiaj... Pai cu Duster poti fi boier, o lasi in treapta 1 si gata, merge singura in timp ce restul se chinuie si isi rup ambreiajele biggrin.gif
Zic si eu, nu dau cu parul...
Apropos de demaraj si de "infipt": Inteleg ca la relanti e 5.8 km/h (parca), intrebarea e, calculand pe baza vitezei loganului la relanti in tr. 1, cam ce viteza ar avea duster la ~3500 rpm in tr. 1?
*



5.8*3500/1000=20.3 km/h


--------------------
Dacia SupeRNova 2002 Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fansuv
post 27 Feb 2010, 17:56
Post #1311


Membru autentic


Group: Members
Posts: 545
Joined: 28 March 09




Duster - din cauza ca masa sa este mai mica ( neavand mii de dotari si motorase) -are un demaraj fantastic!!!

Am un fost coleg care le alerga prin pitesti.
Cica rupe. ARE MOTOARE PUTERNICE SI masa mica!!! O tona si 200kg.

Ajunge la 100km/h in 11 secunde!!!!
1,2,3,4...GATA SUTA!


This post has been edited by fansuv: 27 Feb 2010, 18:03


--------------------
logan 1.6 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
venusake
post 27 Feb 2010, 18:09
Post #1312


Membru autentic


Group: Members
Posts: 280
Joined: 5 March 07
From: ARAD




Salutari colegului!
Dar .... colegul asta al tau ..... chiar asa zgarcit e la capitolul informatii ? Hai mah /.... ce coleg e asa (nu ca nu as mai sti io pe unu), dar daca are onoarea sa "alerge" dusterele, nu are si nerabdarea de a se lauda nitel ? ce-o putut face cu el, in ce conditii,.... una alta !
Ce zici ?

This post has been edited by venusake: 27 Feb 2010, 18:11


--------------------
DACIA DUSTER 2011 - 1,5dci, 2x4 Laureate Black - AR Rosu
======================
Visele ne ajuta sa pasim INAINTE!
======================
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fansuv
post 27 Feb 2010, 18:22
Post #1313


Membru autentic


Group: Members
Posts: 545
Joined: 28 March 09




ASTA a mers cu mai multe suvuri: kia, vw , toyota...
A mai zis ca trage super tare si urca foarte repede. Ca e foarte inalta.
Ca franeza mai bine ca MCV.Oricum - intr-o saptamana o testez si eu.

Acceleratii, franari, curbe, depasiri. Ma duc la AMAT in Pitesti.

This post has been edited by fansuv: 27 Feb 2010, 18:26


--------------------
logan 1.6 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
venusake
post 27 Feb 2010, 18:27
Post #1314


Membru autentic


Group: Members
Posts: 280
Joined: 5 March 07
From: ARAD




Zgarciti is lucratorii astia de la dacia! Tin informatiile pt ei!
Ce oameni, Dom'le! smile.gif
Lasa .... ca om ajunge si noi sa vedem ce poate utilajul cu pricina!
Mai un pic!

Parca vad ce coate-n gura or fi la drive-testuri si nenea dealerul zicand "Hai inapoi, ca mai asteapta si altii!"
Sa speram doar ca nu o fi degeaba asteptarea!


Inchei cu un mesaj catre DACIA Mioveni (sau Franta sau care o fi ea):

Nu ne dezamagiti! Unii chiar credem in voi si speram ca e asa cum ati promis !


--------------------
DACIA DUSTER 2011 - 1,5dci, 2x4 Laureate Black - AR Rosu
======================
Visele ne ajuta sa pasim INAINTE!
======================
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 27 Feb 2010, 18:27
Post #1315


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




QUOTE(fansuv @ 27 Feb 2010, 17:56)
Duster -are un demaraj fantastic!!!
Cica rupe. ARE MOTOARE PUTERNICE SI masa mica!!! O tona si 200kg.

Ajunge la 100km/h in 11 secunde!!!!
1,2,3,4...GATA SUTA!
*



dute si trage un pui de somn

This post has been edited by daciafan: 27 Feb 2010, 18:28


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
venusake
post 27 Feb 2010, 18:30
Post #1316


Membru autentic


Group: Members
Posts: 280
Joined: 5 March 07
From: ARAD




Ma iarta, dar ce ai cu omu ? de ce-i raspunzi asa ?


--------------------
DACIA DUSTER 2011 - 1,5dci, 2x4 Laureate Black - AR Rosu
======================
Visele ne ajuta sa pasim INAINTE!
======================
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan
post 27 Feb 2010, 18:33
Post #1317


Quite opinionated


Group: Members
Posts: 1.449
Joined: 18 January 08
From: Cluj-Napoca




pentru ca merita.


--------------------
Volkswagen Golf 7 Variant 1,4 TSI 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
venusake
post 27 Feb 2010, 18:36
Post #1318


Membru autentic


Group: Members
Posts: 280
Joined: 5 March 07
From: ARAD




A-ti fi stiind voi ceva! Asa o fi!


--------------------
DACIA DUSTER 2011 - 1,5dci, 2x4 Laureate Black - AR Rosu
======================
Visele ne ajuta sa pasim INAINTE!
======================
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fansuv
post 27 Feb 2010, 18:47
Post #1319


Membru autentic


Group: Members
Posts: 545
Joined: 28 March 09




Are 120 kg colegul si nu m-a mintit niciodata. Prinde suta in 11 s din cauza ca e usor si motorul este super-puternic. E motor mai mare decat cel de pe MCV si in plus MCV este mai greu decat DUSTER 4*2.

Deci motor mai puternic ca MCV si masa mai mica ca MCV => demaraj de belea.

This post has been edited by fansuv: 27 Feb 2010, 18:50


--------------------
logan 1.6 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 27 Feb 2010, 19:31
Post #1320


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




QUOTE(fansuv @ 27 Feb 2010, 18:47)
demaraj de belea.
*


esti de belea radmasa.gif

ce-mi plac mie posturile tale cand iti da cu virgula laugh.gif

This post has been edited by membru_DC: 27 Feb 2010, 21:54


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
123 Pages « < 42 43 44 45 46 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 23:40
Forum Renault