Noul vehicul de teren Dacia - Duster
![]() ![]() ![]() |
Noul vehicul de teren Dacia - Duster
iepure79 |
![]()
Post
#1291
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 20 February 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
logan
2006 uite s-a flatulat mireasa
|
|||
redu |
![]()
Post
#1292
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 10 February 10 ![]() |
Na ca promotorul s-ar putea sa ne ofere informatiile de care aveam nevoie despre Duster sambata viitoare. Asta daca nu le-o vor lua altii (poate multi) inainte. Cica vor furniza toate informatiile despre Duster inclusiv interviuri in exclusivitate cu sefi de pe la Dacia si responsabili de proiectul Duster.
|
--------------------
Renault
Scenic
2003, 1.9 dci Expression
|
|
AdrianMC |
![]()
Post
#1293
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 29 March 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE asa e cand ai opel si nu sti despre ce vorbim! Am avut si logan. O masina corecta pentru pretul ei la vremea ei. Dar am hotarat "sa ma vad si cu altele".Peste un timp vei ajunge si tu in postura aceasta ![]() QUOTE Acel "resou" sa stii ca reuseste sa incalzeasca dci-ul in maxim 3-4 minute de la pornire astfel incat sa nu mai trebuiasca sube si alte cele... Acum ca sunteti doi chiar va cred! Mea culpa. Doar sa nu fie placebo cum zicea @JORJ.QUOTE Cat despre treapta 1, banuiesc ca afecteaza exact atat de mult incat sa nu intereseze clientul catre care dacia a target-at aceasta masina. Ai dreptate dar sunt curios care este targetul? Este o diferenta intre 8-10k la Logan si 14-15k la Duster. Cati isi permit (si vor alege) in plina criza un Duster? Si cei care-si permit ce asteptari au de la aceasta masina? La 14-15k eu am ceva asteptari de la o masina (dar eu nu sunt targetul).QUOTE Si acum off-topic: Apropos de comparatia citata de tine, sa stii ca toate femeile au par pe picioare, doar ca unele si-l epileaza. Totul sta in educatie. Prefer una care papa mult daca nu se imbolnaveste des de la ce papa si nu trebuie sa o duc prea des la "doftor" (unde sa las o caruta de bani) ![]() In schimb te-as intreba: Preferi o femeie care "papa" mult? ![]() Cred ca era mai interesant citatul cu "ejacularea precoce" dar miros un avertisment. QUOTE Pai cred ca pleci cu a doua de pe loc, nu ? Ma refeream la 0-100 dar a raspuns corect @undemerg mai sus. Ironia nu-ti iese pentru ca nu ai inteles substratul. E vina mea ca nu m-am exprimat coerent.This post has been edited by AdrianMC: 27 Feb 2010, 13:11 |
--------------------
- -
--
-
-
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1294
|
![]() - Group: Members Posts: 22.607 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(redu @ 27 Feb 2010, 12:58) Cica vor furniza toate informatiile despre Duster inclusiv interviuri in exclusivitate cu sefi de pe la Dacia si responsabili de proiectul Duster Eu in locul alora de la dacia le-as da jet. Noroc cu locatia si au mura-n gura totul. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
smailmiami |
![]()
Post
#1295
|
Membru autentic Group: Members Posts: 318 Joined: 7 September 06 ![]() |
QUOTE(AdrianMC @ 27 Feb 2010, 13:05) Ironia nu-ti iese ... N-am intentionat pe niciunde vreo ironie, ai o problema daca vezi peste tot asa ceva. Daca as fi fost in locul inginerilor de la Dacia si as fi ales aceasta metoda de a sinmula un reductor, probabil as fi decis ca viteza a doua sa aiba acelasi raport cu viteza 1 de pe cutia initiala. C-au facut asa, ca n-au facut, nu stiu, dar logic mi s-ar parea ca in conditii normale sa poti pleca cu a doua de pe loc. |
--------------------
Daewoo
Leganza
2004
- DJ-10-DKL
|
|
redu |
![]()
Post
#1296
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 10 February 10 ![]() |
Ca tot se vorbea de pseudo-reductorul de pe Duster, adica viteza 1. Mi se pare ca asa cum ar parea la prima vedere, varianta asta este cam tampit gandita pt publicul larg: El (la telefon): Ei prietene mi-am luat Duster-ul 4x4 full si vreau sa zic ca......stai un pic ....iubito porneste cu a doua ca din 1 tre sa schimbi repede!!! Ea: Cum sa pornesc cu a doua?!?! Ca moare motorul!!! El: Asa e la Duster! Ea: bine, tu stii.... Sunte de motor turat El: da' nu mai tura motorul ala in !@#$%^ , porneste normal cu el!!! Ea: Stii ceva, la mine sa nu urli. Hai condu-ti-o tu!!!
Ma rog sceneta este imaginara dar sper ca intelegeti la ce ma refer. Pt amatori de ironii: mie nu mi s-a intamplat nimic similar. Dar avem acces la internet si imaginatia primeste doze serioase de "combustibil". Mi se pare ca acel model in 6 trepte va fi numai pt cunoscatori. Dar numai pt ei. In felul asta Dacia isi cam taie craca, ce-i drept pe un segment destul de mic, dar oricum. Si nu numai din cauza unor situatii cum e cea expusa mai sus. Eu ca posesor nu as fi multumit (vorbesc de aspectul practic acum) de faptul ca, asa cum pare solutia acum, ori pornesc cu a doua de pe loc, ori intr-antaia schimb dupa trei metri. Nu sunt un vitezoman convins, dar o mai calc cand e nevoie, iar unul din momentele cand consider ca e nevoie este la intersectii cand astept pana imi expira buletinul sa ies si la un momemnt dat imi pierd rabdarea si mai ies in fata unuia. Ca sa nu il tin in spatele meu trag in 1 pana la 35-40km ca sa nu-mi dea ala flash-uri, claxoane, sau sa ma ia pe dreapta si sa puna frana in fata mea. Plus ca intr-o intersectie mare daca stau sa schimb din 1 in 2 cred ca mama va avea o zi incarcata. Hai ca eu poate schimb mai repede, dar nu toti fac la fel. In cazul in care 1 este numai reductor si cu 2 se porneste de pe loc in conditi normale iarasi mi se pare ca tre sa schimbi foarte mult la stilul de condus sa te obisnuiesti cu asa ceva. Si apoi cand esti nevoit sa conduci alta masina iti moare in intersectie sau arzi accidental ambreiaju. Nu stiu, poate nu am inteles eu bine fenomenul pseudo-reductorului de pe Duster, dar mie unu mi se pare o tampenie absoluta din punct de vedere comercial. Din perspectiva distractiva insa imi place la nebunie ideea. Mi se pare ca ar face dintr-un model low-cost, un model dezirabil pt pasionati de masini tocmai datorita "nebuniei" asteia. Daca in reportaje se facea comparatie cu ferrari la listele de asteptare, voi face si eu comparatie ca sa explic la ce ma refer: La Lamborghini Countach trebuie sa iesi cu tot corpul afara din masina ca sa dai inapoi pt ca in masina n-ai vizibilitate; Abarth a tunat intotdeauna nebuneste Fiat-urile: unele mergeau cu capota (motor amplasat spate) deschisa, la unele nu puteai rabata scaunele fata deci locurile din spate erau inutilizabile, etc. Nebunia asta la o masina o face pt mine mai dezirabila. Bine, asta nu e ceva cu care sa te lauzi, dar e un subiect de discutie intr-un cerc restrans de pasionati de "nebunii" de genul. Sunt curios de toate dtaliile acestei solutii, bineinteles un test drive, si, cand o fi sa-mi schimb masina, daca Duster imi va ramane in preferinte, va trebui sa aleg intre responsabilitate si pasiune pt masini. Daca sistemul e asa cum cred eu, cred ca multi vor fi in aceasta situatie pt cutia cu 6 rapoarte. <span class='edit'>27 Feb 2010, 13:31:</span> QUOTE(IRONICK @ 27 Feb 2010, 13:21) M-as sparge de ras daca ar citi brosura sau comunicatul de presa gresit. This post has been edited by redu: 27 Feb 2010, 13:34 |
--------------------
Renault
Scenic
2003, 1.9 dci Expression
|
|
C@talin |
![]()
Post
#1297
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
io nu inteleg bine ceva.adica dacia a pus reducotr pe treapta 1 ?
![]() ![]() ![]() This post has been edited by C@talin: 27 Feb 2010, 13:45 |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
CGDBZ |
![]()
Post
#1298
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Probleme cu prima treapta de viteza scurta o sa fie doar la noi , datorita circulatiei haotice , lipsita de un minim de civilizatie , in vest nu o sa fie o problema.
|
--------------------
-
-
-
|
|
Serje |
![]()
Post
#1299
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Tre sa fi dus de tot cu capu' ... ca sa-ti iei Duster, daca esti vitezoman, vorbiti de 0-100 ... ca viteza maxima ii cam mica ...
![]() O sa fie o masina buna de plimbat prin craterele de la noi si ... oleaca de dat pe drumuri forestiere. Cat despre pornitul cu a doua .... nu vad unde ii problema. Am fost in situatia asta cand conduceam o Toyota Hiace si golanu' ... nu m-o incomodat niciodata ca dubita o porneam cu a doua ... Banuiesc ca o sa fie instructiuni in manualul masinii ... deci nu vad care ii problema. |
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
redu |
![]()
Post
#1300
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 10 February 10 ![]() |
QUOTE(Serje @ 27 Feb 2010, 13:51) Cat despre pornitul cu a doua .... nu vad unde ii problema. Am fost in situatia asta cand conduceam o Toyota Hiace si golanu' ... nu m-o incomodat niciodata ca dubita o porneam cu a doua ... Banuiesc ca o sa fie instructiuni in manualul masinii ... deci nu vad care ii problema. Si eu am fost in situatia de a porni un golf 1 numai cu a doua. Si de condus masina cu volan pe dreapta. Si de condus 1310 cu vitezele 1 si 3, sau de condus cu cablul de ambreiaj rupt, sau maneta de schimbator rupta aproape de baza si schimbam cu singura surubelnita din masina care era mai mica decat diametrul interior al tijei de la schimbator asa ca de fiecare data cand schimbam vitza trebuia sa nimeresc si gaura ![]() 1. Asta insa nu inseamna ca toti viitorii posesori de Duster 4x4 cu cutie in 6 rapoarte sunt asa de adaptabili. (vezi doamne ce adaptabili am fi noi) 2. Asta nu inseamna ca toti viitorii posesori de Duster 4x4 cu cutie in 6 rapoarte sunt de acord cu asa o solutie pt o masina noua. 3. Unii viitori posesori de Duster 4x4 cu cutie in 6 rapoarte vor vrea aceasta masina pt familie, poate va fi condusa si de sotie si copilul va invata sa conduca pe ea. Daca tata m-ar fi invatat la 16 ani sa conduc o asemenea masina, nici un intructor n-ar fi reusit in 40 de ore sa ma dezobisnuiasca. Tu poti gasi contraargumente raportandu-le la tine si sunt de acord cu ce zici tu, dar io ma refeream la restul de doritori/posesori care nu cred ca ar fi atat de incantati. |
--------------------
Renault
Scenic
2003, 1.9 dci Expression
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#1301
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Cine isi ia 4x4 banuiesc ca are nevoie de 4x4 si atunci va fi multumit de cutia in 6 trepte.
|
--------------------
-
-
-
|
|
Serje |
![]()
Post
#1302
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cam orice masina o poti porni cu a doua lejer ... apoi se obisnuiesc in functie de situatie.
Dar daca ai masina cu cutie automata ce faci? |
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
smailmiami |
![]()
Post
#1303
|
Membru autentic Group: Members Posts: 318 Joined: 7 September 06 ![]() |
La Dacia lucreaza niste oameni care au ceva glagorie in cap si cred ca vor face asa: Treapta aia de mic va fi separat de toate celelalte, cum ar fi marsarierul. Deci treapta de plecare in conditii normale adica a doua va fi pozitionata tot acolo unde este pozitionata treapta 1 la cutiile normale. Vom avea vitezele 1,2,3,4,5 pozitionate clasic, plus marsarierul, plus treapta de greu, pozitionata cumva separat, in genul marsarierului, dar probabil in asa fel incat sa poti schimba in viteza 1 cand folosesti trepta mica. Sper ca m-am facut inteles ...
|
--------------------
Daewoo
Leganza
2004
- DJ-10-DKL
|
|
redu |
![]()
Post
#1304
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 10 February 10 ![]() |
QUOTE(smailmiami @ 27 Feb 2010, 14:39) La Dacia lucreaza niste oameni care au ceva glagorie in cap si cred ca vor face asa: Treapta aia de mic va fi separat de toate celelalte, cum ar fi marsarierul. Deci treapta de plecare in conditii normale adica a doua va fi pozitionata tot acolo unde este pozitionata treapta 1 la cutiile normale. Vom avea vitezele 1,2,3,4,5 pozitionate clasic, plus marsarierul, plus treapta de greu, pozitionata cumva separat, in genul marsarierului, dar probabil in asa fel incat sa poti schimba in viteza 1 cand folosesti trepta mica. Sper ca m-am facut inteles ... Asta e metoda pe care o consider si eu "normala". Cred ca ar fi cea mai buna. <span class='edit'>27 Feb 2010, 14:56:</span> QUOTE(Serje @ 27 Feb 2010, 14:19) Cam orice masina o poti porni cu a doua lejer ... apoi se obisnuiesc in functie de situatie. Dar daca ai masina cu cutie automata ce faci? Da, am condus si automata si trebuia sa imi leg stangul de ceva ca tot apasam aerul de langa frana. Ma rog, omul se poate obisnui cu orice, dar nu cred ca sunt multi care gandesc: "uau, ce as putea face azi ca sa-mi complic existenta? hmmmm. tre sa merg la piata dar azi o sa incerc sa merg in marsalier asa, de chestie." Eu inteleg ca uneori ai nevoie de ceva "diferit", dar nu cred ca, repet, majoritatea viitorilor cumparatori, isi doresc acest lucru in fiecare zi. Apropo de "senzatii tari" si "complicarea existentei": ieri am fost curios sa vad daca pot porni cu a cincea de pe loc in conditii normale (cand ai trafic s.a.m.d.). Eram pe un drum judetean, trafic putin si am pornit cu a cincea si n-am schimbat viteza pana am ajuns la viteza dorita. A fost interesant, dar n-as face asta o data pe saptamana. Oricum, inca nu stim nimic sigur deci aprindem polemici pe presupuneri. Sper ca am fost suficient de clar in legatura cu publicul care ar putea fi deranjat de aceasta posibila dotare a Duster-ului. This post has been edited by redu: 27 Feb 2010, 15:04 |
--------------------
Renault
Scenic
2003, 1.9 dci Expression
|
|
mmxii |
![]()
Post
#1305
|
Membru Daco-Roman Group: Members Posts: 51 Joined: 2 July 09 From: Bruxelles ![]() |
Personal mi se pare f. buna cutia in 6 rapoarte cum a fost ea gandita de D'acia. Nu vad nici o problema (la mersul in oras) sa dai un impuls scurt la plecarea de pe loc si apoi sa schimbi a 2-a dupa 2 secunde. Se asigura o demarare sigura si rapida.
Este cel mai bun compromis. Pana acum lumea se plangea ca nu are reductor. S-a gasit o solutie pentru un semireductor. Ca rezultat tot nu e bine. Motivul ar fi ca domnisoarele si domnisorii nu se vor descurca. Pentru ei exista 4x4 1.5dCi 85, 4x4 1.6 16v Pentru restul: 6 trepte. Aveti astfel sansa sa va demonstrati talentele de soferi. Ideea de baza: ai de unde sa alegi, exista alternative. Stop whining and wait for the drive test. |
--------------------
ACME
Categoria B
MMVIII
- fara numar
|
|
redu |
![]()
Post
#1306
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 10 February 10 ![]() |
QUOTE(mmxii @ 27 Feb 2010, 14:57) Nu stiu de ce se crede ca afirm ceea ce eu presupun si multi sar sa ma contrazica si sa-si gaseasca motive de polemici. Aici nu ma refeream la tine, chiar si eu am zis de drive test, deci iti dau dreptate. Cu toate acestea, pe langa toate problemele din viata cotidiana, a demonstra ca sunt sau nu sunt sofer este pe un loc codas. Mi se pare cam complicata solutia pt utilizare cotidiana. In Romania. Insa da-mi-o o luna numai pe offroad cu solutia asta si iti promit ca n-o sa ma plang niciodata. |
--------------------
Renault
Scenic
2003, 1.9 dci Expression
|
|
venusake |
![]()
Post
#1307
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 280 Joined: 5 March 07 From: ARAD ![]() |
Nu e o noutate, dar :
1. Oare nu se gaseste intreaga bucata din care exclusa secventa dintre secunda 13 si 20 ? 2. Cred ca zona de nde apare masina, la sec 13, e destul de abrupta si nici terenul nu pare prea uscat sau moale. Daca asa e .... e un semn bun, zic eu! De acord ? Poate nu. 27 Feb 2010, 15:56: A .... am mai gasit oaresce .. (ca tot pomeneam mai demult de dacia papouc cu 4x4) Si .... stiu pe cineva cu un TUAREG cu cutie automata de a fost scos din situatii mai light (iarba uda, nitel pamant moale si o oarecare panta) ..... tras cu magaru! This post has been edited by venusake: 27 Feb 2010, 15:56 |
--------------------
DACIA
DUSTER
2011 - 1,5dci, 2x4 Laureate Black
- AR Rosu ======================
Visele ne ajuta sa pasim INAINTE! ====================== |
|
undemerg |
![]()
Post
#1308
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu pentru altii, dar pentru mine acea viteza scurta ar fi ideala in bucuresti. Ma gandesc numai de cate ori se deplaseaza coloana cu 5-6 km/h si trebuie harjanita din ambreiaj... Pai cu Duster poti fi boier, o lasi in treapta 1 si gata, merge singura in timp ce restul se chinuie si isi rup ambreiajele
![]() Zic si eu, nu dau cu parul... Apropos de demaraj si de "infipt": Inteleg ca la relanti e 5.8 km/h (parca), intrebarea e, calculand pe baza vitezei loganului la relanti in tr. 1, cam ce viteza ar avea duster la ~3500 rpm in tr. 1? |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
venusake |
![]()
Post
#1309
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 280 Joined: 5 March 07 From: ARAD ![]() |
QUOTE(undemerg @ 27 Feb 2010, 17:05) Nu stiu pentru altii, dar pentru mine acea viteza scurta ar fi ideala in bucuresti. Ma gandesc numai de cate ori se deplaseaza coloana cu 5-6 km/h si trebuie harjanita din ambreiaj... Pai cu Duster poti fi boier, o lasi in treapta 1 si gata, merge singura in timp ce restul se chinuie si isi rup ambreiajele ![]() Sa sti ca ai atins un punct foarte interesant ! Cred (aproape convins) ca ai dreptate! Daca te aud/citesc cei de la Dacia, poate o sa te "reproduca" in pliantul de prezentare al masinii ! |
--------------------
DACIA
DUSTER
2011 - 1,5dci, 2x4 Laureate Black
- AR Rosu ======================
Visele ne ajuta sa pasim INAINTE! ====================== |
|
AndreiX |
![]()
Post
#1310
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 17 August 07 ![]() |
QUOTE(undemerg @ 27 Feb 2010, 17:05) Nu stiu pentru altii, dar pentru mine acea viteza scurta ar fi ideala in bucuresti. Ma gandesc numai de cate ori se deplaseaza coloana cu 5-6 km/h si trebuie harjanita din ambreiaj... Pai cu Duster poti fi boier, o lasi in treapta 1 si gata, merge singura in timp ce restul se chinuie si isi rup ambreiajele ![]() Zic si eu, nu dau cu parul... Apropos de demaraj si de "infipt": Inteleg ca la relanti e 5.8 km/h (parca), intrebarea e, calculand pe baza vitezei loganului la relanti in tr. 1, cam ce viteza ar avea duster la ~3500 rpm in tr. 1? 5.8*3500/1000=20.3 km/h |
--------------------
Dacia
SupeRNova
2002 Confort
|
|
fansuv |
![]()
Post
#1311
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 545 Joined: 28 March 09 ![]() |
Duster - din cauza ca masa sa este mai mica ( neavand mii de dotari si motorase) -are un demaraj fantastic!!!
Am un fost coleg care le alerga prin pitesti. Cica rupe. ARE MOTOARE PUTERNICE SI masa mica!!! O tona si 200kg. Ajunge la 100km/h in 11 secunde!!!! 1,2,3,4...GATA SUTA! This post has been edited by fansuv: 27 Feb 2010, 18:03 |
--------------------
logan
1.6
2007
|
|
venusake |
![]()
Post
#1312
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 280 Joined: 5 March 07 From: ARAD ![]() |
Salutari colegului!
Dar .... colegul asta al tau ..... chiar asa zgarcit e la capitolul informatii ? Hai mah /.... ce coleg e asa (nu ca nu as mai sti io pe unu), dar daca are onoarea sa "alerge" dusterele, nu are si nerabdarea de a se lauda nitel ? ce-o putut face cu el, in ce conditii,.... una alta ! Ce zici ? This post has been edited by venusake: 27 Feb 2010, 18:11 |
--------------------
DACIA
DUSTER
2011 - 1,5dci, 2x4 Laureate Black
- AR Rosu ======================
Visele ne ajuta sa pasim INAINTE! ====================== |
|
fansuv |
![]()
Post
#1313
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 545 Joined: 28 March 09 ![]() |
ASTA a mers cu mai multe suvuri: kia, vw , toyota...
A mai zis ca trage super tare si urca foarte repede. Ca e foarte inalta. Ca franeza mai bine ca MCV.Oricum - intr-o saptamana o testez si eu. Acceleratii, franari, curbe, depasiri. Ma duc la AMAT in Pitesti. This post has been edited by fansuv: 27 Feb 2010, 18:26 |
--------------------
logan
1.6
2007
|
|
venusake |
![]()
Post
#1314
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 280 Joined: 5 March 07 From: ARAD ![]() |
Zgarciti is lucratorii astia de la dacia! Tin informatiile pt ei!
Ce oameni, Dom'le! ![]() Lasa .... ca om ajunge si noi sa vedem ce poate utilajul cu pricina! Mai un pic! Parca vad ce coate-n gura or fi la drive-testuri si nenea dealerul zicand "Hai inapoi, ca mai asteapta si altii!" Sa speram doar ca nu o fi degeaba asteptarea! Inchei cu un mesaj catre DACIA Mioveni (sau Franta sau care o fi ea): Nu ne dezamagiti! Unii chiar credem in voi si speram ca e asa cum ati promis ! |
--------------------
DACIA
DUSTER
2011 - 1,5dci, 2x4 Laureate Black
- AR Rosu ======================
Visele ne ajuta sa pasim INAINTE! ====================== |
|
daciafan |
![]()
Post
#1315
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
|
--------------------
/
/
/
|
|
venusake |
![]()
Post
#1316
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 280 Joined: 5 March 07 From: ARAD ![]() |
Ma iarta, dar ce ai cu omu ? de ce-i raspunzi asa ?
|
--------------------
DACIA
DUSTER
2011 - 1,5dci, 2x4 Laureate Black
- AR Rosu ======================
Visele ne ajuta sa pasim INAINTE! ====================== |
|
Stefan |
![]()
Post
#1317
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
pentru ca merita.
|
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
venusake |
![]()
Post
#1318
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 280 Joined: 5 March 07 From: ARAD ![]() |
A-ti fi stiind voi ceva! Asa o fi!
|
--------------------
DACIA
DUSTER
2011 - 1,5dci, 2x4 Laureate Black
- AR Rosu ======================
Visele ne ajuta sa pasim INAINTE! ====================== |
|
fansuv |
![]()
Post
#1319
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 545 Joined: 28 March 09 ![]() |
Are 120 kg colegul si nu m-a mintit niciodata. Prinde suta in 11 s din cauza ca e usor si motorul este super-puternic. E motor mai mare decat cel de pe MCV si in plus MCV este mai greu decat DUSTER 4*2.
Deci motor mai puternic ca MCV si masa mai mica ca MCV => demaraj de belea. This post has been edited by fansuv: 27 Feb 2010, 18:50 |
--------------------
logan
1.6
2007
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#1320
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 23:40 |