intrebare reglaj culbutori pe GPL, doar o intrebare
![]() ![]() ![]() |
intrebare reglaj culbutori pe GPL, doar o intrebare
dorinromeo |
![]()
Post
#1
|
||
![]() inca incepator Group: Members Posts: 160 Joined: 5 February 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1998 Romania merge pe drumul cel bun. Doar noi calcam pe alaturi.
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
incearca ,nu strici nimic daca ii faci la 20 cu 25 ,eu asa ii am de can d am GPL si am consum extern de 7,5
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
dorinromeo daca vrei sa-ti scade consumul schimba arcul in vaporizator cu unul mai tare si pune o diuza pe furtunul de tur ce intra in vaporizator cu o gaura de 3-4mm
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
catalinxx |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 9 February 10 From: Iasi ![]() |
culbutorii se regleaza 0.15 admisie si 0.20 la evacuare.daca ii reglezi prost o sa bata motorul si nici nu o sa mearga bine, creste consumul.schimba jigleoarele cu unele cu duze mai mici dar nu recomand,ca o sa iti mearga prost.10L la suta pe gaz e consum mic.
This post has been edited by catalinxx: 9 May 2011, 15:01 |
--------------------
Dacia
Dokker Stepway
2017
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
20 cu 25 e optim
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
ghitza |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
QUOTE(catalinxx @ 9 May 2011, 16:00) culbutorii se regleaza 0.15 admisie si 0.20 la evacuare.daca ii reglezi prost o sa bata motorul si nici nu o sa mearga bine, creste consumul.schimba jigleoarele cu unele cu duze mai mici dar nu recomand,ca o sa iti mearga prost.10L la suta pe gaz e consum mic. Cum adica 10L la suta e mic?tu cat ai consum ? ![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
catalinxx |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 9 February 10 From: Iasi ![]() |
pe benzina ar fi mare dar pe gaz oricum consuma cu 2-3litri la suta mai mult,plus ca avea si masina incarcata.da ce vrei sa aiba 5 la suta?hai sa fim seriosi si nu cred ca el are setul motor schimbat recent ,e destul de bun si consumul de 10.iar la motoarele dacia se folosesc jocurile de 0.15 si 0.20.citeste o carte de specialitate si o sa te convingi.
daca vrei sa stii ce consum am eu , e de 7 la suta pe benzita cu motor de 1400.tot masina asta are consum de 11 la suta cand e cumnatul meu la volan.conteaza foarte mult si stilul de a conduce. This post has been edited by catalinxx: 10 May 2011, 09:36 |
--------------------
Dacia
Dokker Stepway
2017
|
|
tyk_19 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 22 January 11 ![]() |
e bun si un reglaj al culbutorilor cu 0.15 pentru admisie si 0.25 pentru evacuare asta pentru ai intarzia putin evacuarea si a se arde in totalitate gazul si implicit un consum mai bun
ghitza are dreptate un consum de 10 este cam marisor , ar trebui sa consume in jur de 8 -8 jumate |
--------------------
dacia
1310
2001 injectie
- PH-86 TYK
|
|
val2011 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
O intrebare am si eu. Nu am mai reglat culbutorii de f mult timp. Este posibil ca din acest motiv sa nu-mi tina relantiu? multumesc
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Nu este posibil,este foarte posibil
![]() ![]() ![]() This post has been edited by sebymesteru: 29 Jul 2013, 18:32 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
val2011 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
Pai stiu in teorie cum se regleaza dupa metoda lui BOA. Nu mai sunt reglati de cand am cumparat masina acum 3 ani(posibil sa se fi ars si supapele k am mers numai pe Gpl).
![]() This post has been edited by val2011: 29 Jul 2013, 18:40 |
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
neacsugabrie |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 4 September 11 ![]() |
Nu cred ca s-au ars supapele.Mai degraba s-au mai uzat scaunele supapelor,motiv pentru care supapele se ridica in chiuloasa si culbutorii devin stransi.Cand nu mai exista jocul constructiv intre culbutori si supape,aceste raman un pic deschise.De aici si fenomenul de mers "nerotund" al motorului.
|
--------------------
dacia
solenza
2003/scala Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza. |
|
sebymesteru |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Tu chiar mai crezi faza cu arsul supapelor de la GPL? Stai linistit ca nu se arde nimica. Break-ul cu care merg acum avea 1mm joc la culbutori si tot mergea destul de bine si pornea usor. M-am crucit cand am vazut ca intra spionul de 1mm
![]() ![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
neacsugabrie |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 4 September 11 ![]() |
Cand are joc mai mare motorul merge destul de bine,doar ca-i zgomotos.
|
--------------------
dacia
solenza
2003/scala Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza. |
|
val2011 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
neacsugabrie |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 4 September 11 ![]() |
Am explicat mai sus cum de se "strang" singuri.Se strang cand se uzeaza din scaunul supapei.Desfa capacul culbutorilor si vezi despre ce-i vorba.Ii reglezi si va merge motorul mai bine.
This post has been edited by neacsugabrie: 29 Jul 2013, 19:26 |
--------------------
dacia
solenza
2003/scala Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza. |
|
val2011 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
Offf, nu stiu ce sa-i mai fac la relantiu. Prima data am crezut ca este de la culbutori, dar acum stand pe loc cu relantiu ca dk am apasat pana la jumatate frana repejor. Atunci am observat ca imi scade relantiu. Dar prima data pana sa fac treaba cu frana am oprit aerul de pe furtunul de la servo dar nu s-a observat nimic, ci doar cand apas frana.
This post has been edited by val2011: 30 Jul 2013, 16:42 |
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#18
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
servofrana defecta,
asa ceva trebuie sa schimbi,in spatele pompei de frana This post has been edited by nikuniku: 30 Jul 2013, 20:04 Attached thumbnail(s) garnitura_servo.jpg ( Size: 24.57k ) Number of downloads: 1047 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
val2011 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 30 Jul 2013, 20:03) Multumesc niku pentru raspuns, dar acea garnitura se schimba usor? Scria pe aici ca imi trebuie si presa. Duminica o duc la unchimiu sa o faca. Pana atunci merg cu ea asa ![]() This post has been edited by val2011: 30 Jul 2013, 20:58 |
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#20
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
o cheie de 11 pentru piulitele de la pompa de frana
o surubelnita mai tare pentru siguranta care tine garnitura vaselina siliconica pentru a unge axu din servo pompa se desface din piulite si se da intro parte nu se scot conductele siguranta se scoate cu atentie sa nu se rupa daca cineva a mai schimbat o astfel de garnitura nu dureaza mai mult de 1 ora sau in cat timp golesti o bere rece,la 2 litri |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
giuscam |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 4 January 14 ![]() |
unde se baga acea lera de 0,20 la evacuare si cea de 0,25 la admisie chiar nu-mi dau seama explicati mai pe romaneste [fara suparare frate nu toata lumea se pricepe] daca se poate si un desen sau un filmulet ar fi perfect SANATATE
|
--------------------
dacia
berlina
1999
- vs 03 vlk
|
|
paul_p |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Lera se baga intre culbutor si tija culbutor.
Pentru filmulet sa ne spui doar in ce rezolutie doresti sa fie. Ai televizor 3D? This post has been edited by paul_p: 7 Jan 2014, 03:20 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
pcostica |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
QUOTE(paul_p @ 7 Jan 2014, 04:16) GREȘIT! Lera se baga intre culbutor si coada supapei. Bafta! @giuscam-uite http://www.daciaclub.ro/Reglare-Culbutori-...pe-t100129.html si http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=3910 This post has been edited by pcostica: 7 Jan 2014, 07:27 |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 23:42 |