sistem franare
![]() ![]() ![]() |
sistem franare
valex19 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
N-ai greșit.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
valex19 |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
Pai dc nu se duce pedala de frana pana in podea cand dau drumu la aerisitorul rotilor din spate , poate cineva sa ma scoata si pe mine din ceata ?
|
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#4
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Pentru că sunt circuite separate iar în pompă ai 2 pistoane.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
valex19 |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
Sa-nteleg ca franele pe fata sunt aerisite bine si din cauza asta pedala de frana ramane beton la jumatatea cursei , acelasi fenomen il am si cu motorul pornit , am servo , se calc usor pedala si dupa este tare ca "pietroiul "
|
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
val2011 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
nu este normal asa, cine a fabricat pistonasele alea?
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
Verifica SUPAPA unicsens
http://www.daciaclub.ro/probleme-servo-fra...10-t186482.html Attached thumbnail(s) supapa_servofrana_dacia_1310_fdaf414c9d8e0bf992_220_220_2_95_1.jpg ( Size: 7.26k ) Number of downloads: 557 |
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
val2011 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
QUOTE(Babaq139QMB2 @ 17 Mar 2014, 20:04) Tu faci aerisire cu servofrana? |
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
La mine merge frina BETON , pe toate 4 , iese lichid de frina la toate aerisitoarele , fara AER in instalatie . ( Are purjor si pe pompa cu 4 conducte cu ICP ) .
![]() |
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
valex19 |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
Salut,pistoanele sunt fabricate de arcom pitesti(sper sa nu fi gresit numele),aerisirea o fac cu motorul oprit
|
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
lee50mihai |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 348 Joined: 8 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Incearca asta:
(incearca mai intii la roata spate dreapta) In timp ce tu esti la o roata din spate,pregatit sa aerisesti cilindrul de frana,altcineva sa faca pedala.In clipa cind pedala este apasata,tu dai drumul la ventilul de aerisire si in clipa urmatoare aplici o lovitura cu ciocanul in parghia de la repartitorul de frana(nu dai tare dar nici nu-l mangai). In mod normal pedala se duce "la fund".Repeti de 2-3 ori operatiunea.Si mai trebuie sa te sincronizezi cu cel ce apasa pe pedala de frana,sa nu ridice piciorul de pe pedala pina tu nu strangi ventilul de aerisire. In caz ca stiai procedura scuze de timpul acordat citiri acestor randuri. Succes. Numai bine. |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Rapsodia
|
|
valex19 |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
Dupa ce am montat noile pistonase am pus lichidul in paharul de la pompa si am inceput aerisirea,faceam pedale,aeriseam iar pedala sa se intareasca nici gand,trec la roata din stanga cu aerisitul ,acolo iesea lichid cu bule continu, iau o pauza,fac o cafea,ma intorc la masina cam dupa 20 de minute,gasesc paharul cu lichid aproape gol,verific fiecare roata,uscat tot,nu se pierdea pe acolo lichidul,repartitorul era cel vinovat, zemuia pe langa garnitura aceea exterioara iar pistonul era blpcat si plin de rugina,am schimbat garnitura si pistonul,nu da lichid dar dupa 5 pedale incepe sa lucreze si repartitorul,se misca usor.imi cer scuze ca am scris un pomelnic aici ,am vrut sa daucat mai multe detalii,si pt eventualele greseli de ortografie dar scriu de pe telefon si sunt si in timpul serviciului
|
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
La tine, toate merg normal, numai ca nu respecti ceva reguli logice. In momentul cand ai montat pistonasele la pompa, ai vazut stifturile despicate, si le montezi cu spatele nedespicat, catre cozile supapelor care sund deschide de ele, cand pistonul se retrage.In repaos, pistonul de opreste in stift, sie impinsa coada supapei, ce permite comunicarea lichidului, cu circuitul instalatiei. Deci in repaos, daca deschizi oricare din aerisitoare, dar pe rand cate unul, lichidul curge fara sa apesi pe peda. In acest fel faci aerisire, incepand cu cea mai indepartata roata, de pompa. La prima (stanga spate), va trebui sa astepti mult pana vine fara aer, ca lichidul strabate distanta cea mai mare, apoi vine aerul de la pompa si in final iar lichidul pus in vas. Facia sta in ordine pa toate rotile, si nu se poate sa nu mearga! Repartitorul, nu-l bati, ca mai rau nu te va asculta! Baga o bucsa de bascula pe parghie, ca sa tina pistonul apasat, numai daca dai la peda, in rest, el e in repaos, si permite trecerea lichidului, liber. Numai la fortare cu pedala, pistonul e impins, si de aceea cantarul trebuie reglat, sa ai frana si pe spate, deci pistonul sa nu fie impins la simpla atingere a pedalei. Faptul ca se ducea la jumate si inghrta acolo, chiar de deschideai aerisitor la spate, e normal, ca tocmai asta era si scopul dublului circuit, sa franeze independent, atat cat e. Daca atunci, ai fi desfacur si un aerisitor pe fata, ai fi vazut ca se ducea la podea. N-are nicio treaba cine a facut pistoanele, cu ce ti se intampla tie. Deci, nu e nevoie de a doua persoana pentru a aerisi, pentru ca labareala la peda, nu face decat sa spumeze lichidul, si cand se va limpezi, aerul e tot acolo, ba mai mult, tot la un loc. Vrzi, ca am si un film, parca, pe youtube (Autogenu' G)
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
giuscam |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 4 January 14 ![]() |
La Dacie prima roata care se aeriseste e dreapta spate [cea mai departe de pompa de frina] pe urma stinga spate, dreapta fata , stinga fata si pompa, asta e ordinea.Boa prima e dreapta spate.
|
--------------------
dacia
berlina
1999
- vs 03 vlk
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
QUOTE(giuscam @ 18 Mar 2014, 20:19) La Dacie prima roata care se aeriseste e dreapta spate [cea mai departe de pompa de frina] pe urma stinga spate, dreapta fata , stinga fata si pompa, asta e ordinea.Boa prima e dreapta spate. Cea mai departata este stanga spate. Daca vei urmarii traseul tevilor imi vei da dreptate ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
razvan32 |
![]()
Post
#16
|
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|
valex19 |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
Salut , am urmat procedurile spuse de voi , am reusit sa fac franele sa inghete la prima pedala , dar se pare ca sar din lac in put ( imi cer scuze de expresie ) , azi dimineata pedala de frana era "guma de mestecat " , am luat-o de la zero cu procedurile de aerisire , nu se intareste frana nici dupa 20 de pedale , pe fiecare purjor de aerisire iese numai lichid ( fara aer) , frana am doar daca fac o gaura in pedalier si pun un par ca in flinstone , am verificat si repartitorul , la a 3 a pedala incepe sa forteze tija aceea de la cantar ,sincer nu stiu ce sa-i mai fac ,maine o sa desfac pompa de frana si sa verific iar , poate am gresit ceva .
|
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
KeO |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 441 Joined: 30 March 06 From: Sibiu ![]() |
Ce garnituri ai pus la pompa? Poate li s-a terminat durata de viata, cat ai aerisit la ea. Ce zici tu, e din pompa.
|
--------------------
Dacia
1300
1982
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
conductele de frana se schimba greu? ma gandesc ca cele de cupru sunt maleabile si as putea sa le manuiesc astfel incat sa le asez in locul celor vechi din fier.
|
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
KeO |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 441 Joined: 30 March 06 From: Sibiu ![]() |
In principiu nu, dar e munca de migala, poate sa dureze ceva. Plus ca tre sa te tavalesti pe dedesubt. Mai exista posibilitatea sa gasesti vreun holender ruginit, sa se rupa, si iti mai da de lucru.
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1982
|
|
valex19 |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
Salutare , revin cu inca un post referitor la franele mele , de o luna nu reusesc sa rezolv nimic cu franele , am schimbat tott ce este de schimbat incepand de la garnituri pistonase + protectii pe spate , am cumparat kit nou pt pompa de frana dar niciun rezultat , am reglat sabotii dupa cum scrie pe forum , am schimbat si 2 pompe de frana luate sh , am cumparat pana si un repartitor nou pt ca celalalt de pe masina curgea , si cand am zis ca pot sa rasuflu usurat frane tot nu am , cat as aerisi cu rotile pe sol , sau suspendate , in orice pozitie , pedala de frana tot fleasca este indiferent de cate pedale as face , m-am hotarat sa cumpar o pompa noua ca sunt dezamagit de cele din dezmembrari , ce imi recomandati , pompa frana master sau de conex ???
Astept pareri din partea voastra |
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
maho |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Si master si conex sunt proaste, ca si repartitoarele noi (chestie doar de noroc, mult). Conductele de frana le-ai verificat, sa nu fie vreuna fisurata ?
In ultima instanta (daca nu vrei sa risti cu piese din dezmembrari), te poti duce la un service, macar iti da bon si garantie, iar in caz de ceva, te intorci la ei pe garantie..; nu-i cel mai "tehnic" sfat, dar ar putea fi cel mai practic. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Dacia-Berlina1997 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 November 07 From: Bucuresti ![]() |
nici una din ele , da 150 -200 lei si cumpara una de firma straina si nu mai ai batai de cap. Eu asa as face daca m-ar lasa pompa de frana . Ma gandesc ca macar ceva de genul asta http://www.bestautovest.ro/pompa-frana-dub...cuit-icp-1.html sau alta firma cunoscuta.
|
--------------------
vw
golf4 variant
2005 tdi
|
|
valex19 |
![]()
Post
#24
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
Multumesc pt informatii , eu suspectez pompa de frana , este singurul lucru pe care nu l-am schimbat cu unul nou , voi ce parere aveti din ce am scris eu pe forum , nu as vrea sa dau banii pe o pompa noua si pedala de frana sa fie tot moarta , ca dau in balbaiala nu alta .
Am schimbat o singura conducta de frana pt ca sa rupt in timpul manevrelor de aerisire , restul sun ok DACA GASESC O POMPA DE FRANA DE NOVA , SUPERNOVA , S-AR POTRIVII PE OALA DE SERVO DE LA MINE ??// This post has been edited by valex19: 13 Apr 2014, 19:57 |
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
Valentin C |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 15 April 14 ![]() |
Buna ziua, am si eu o mica intrebare, as vrea sa stiu si eu cum e pozitia garniturilor la Pompa frana dublu circuit cu sonda ICP Dacia , mentionez ca am o dacie berlina 1410 din anul 1999. Datorita faptului ca nu imi mai mergeau franarile am desfacut pompa sa schim garniturile, am schimbat garniturile si consider ca nu le-am pus corect.
Va rog frumos spuneti.mi si mie cum trebuie sa repar problema. Multumesc This post has been edited by Valentin C: 15 Apr 2014, 07:55 |
--------------------
dacia 1410
dacia 1410
1999 dacia berlina
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
E de SRnova adresa topicului acela, are alta pompa , seamana " dar nu rasare "
![]() |
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
Si eu pe berlina mea am pompa cu 4 conducte si sonda ICP si seamana al draculiu de bine cu asta. Tind sa cred ca sunt identice.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
Am cu ICP manocontact , dar nu e aceasi pompa , am vazut la D-SRnova
|
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Domnu' Babaq si a mea de pe masinuta e identica cu cea din topicul de reconditionare...
Daca e asa cum spui tu ce anume "nu rasare"? |
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:31 |