Consum GPL, consuma mult GPL... cum ar trebui sa o mai reglez?
![]() ![]() ![]() |
Consum GPL, consuma mult GPL... cum ar trebui sa o mai reglez?
tixti |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 25 September 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003, 1,4 MPI, alb Boreal
- BR 06 BOG am masina mica neamuleeee...
|
|||
Sorin_18 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
pe racordul de care duce la carburator,ai un fel de robinet,ala regleaza debitul de gaz,incearca sa il mai inchizi,apoi revino cu detalii.bafta
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
tixti |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 25 September 07 ![]() |
L-am strans de gat cat ce-am putut. A mai ramas extrem de putin de gatuit la el.
Inca ceva: dupa ce am montat instalatia, anul trecut, atunci cand strangeam de gat robinetul cu pricina, se simtea la motor, adica il strangeam pana dadea in nas motorul, dupa care desfaceam cam un sfert de tura. Asa a fost reglata pana acu o luna. Acuma, strang la robinetul ala pana aproape de capat si tot nu da in nas/ A mai ramas un filet maxim pana se strange de tot. Sa incerc sa il strang de tot? Si inca ceva: inainte imi porne ape gaz. Acuma nu mai porneste pe gaz, ci numai pe benzina. Indiferent daca e la cald sau la rece, numai pe benzina porneste. Daca mai desfac robinetul de pe furtun, adica daca il desfac destul de mult, imi porneste si pe gaz. Dar cu el strans nu mai porneste deloc pe gaz. Platina, bujii, capac delcou, totul e ok (schimbate recent). Filtrul GPL e schimbat la reglaj. This post has been edited by tixti: 18 Aug 2008, 16:16 |
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003, 1,4 MPI, alb Boreal
- BR 06 BOG am masina mica neamuleeee...
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
sa nu ai probleme la vaporizator ( plamin) este posibil sa se fi blocat ceva pe acolo
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
tixti |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 25 September 07 ![]() |
si cum desfund/ repar??
Se repara? Ea merge foarte bine, foarte rotund, toarce motorasu la 1000 de ture la relanti, nu se impiedica, e foarte ok. Ma gandesc ca daca ar fi ceva de la plaman nu ar merge nici in restul timpului. Nu am alte probleme, decat ca papa mult gaz si nu porneste pe gaz. |
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003, 1,4 MPI, alb Boreal
- BR 06 BOG am masina mica neamuleeee...
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
sigur robinetul ala mai este bun >????
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
acolo in interior sint niste supape daca nu lucreaza cum trebuie este posibil de acolo sa ai consumul mare daca nu te pricepi la mecanica nu umbla acolo , dute la un servce
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
tixti |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 25 September 07 ![]() |
dar stie cineva cum se regleaza o instalatie Marini?
|
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003, 1,4 MPI, alb Boreal
- BR 06 BOG am masina mica neamuleeee...
|
|
mitu2002 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
eu am instalatie marinii iar reglajul l-am facut asa :
pe vaporizator ai 2 suruburi de reglaj 1 in centru care comanda relantiul si pornirea 2 pe lateral dar tot pe aceiasi fata a vaporizatorului care comanda supilimentarea amestecului pt motoare mai mari (la ala nu prea se umbla)sau daca sa umblat e bine sa il strigi de tot 3 robinetul de pe furtun (care pp ca la tine e stricat ) de la care se creste sau micsoreaza debitul de gaz in sarcina de la surubul din centru(1)se regleaza relantiul pina se gaseste maximul ala este pe undeva pe la mijlocul cursei surubului (adica dai 2 ture in stinga incepe sa scada turatia revii inapoi la poz initiala dai 2 ture in dreapta iara incepe sa scada) tot de acolo se regleaza grosier gazul dat la pornire ( la mine e oleaca mai strins fata de max) pt ca nu vroia sa porneasca trecem la robinetul de pe furtun (3)cu motorul turat la aprox 2500ture se stringe de robinet pina incepe sa moara si se da un sfert de tura inapoi apoi test la drum daca nu trage se mai desfileteaza robinetul de pe furtun un sfert de tura si tot asa pina esti multumit de cum trage This post has been edited by mitu2002: 20 Aug 2008, 10:31 |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
baranga |
![]()
Post
#10
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
ceva foarte interesant mi s-a intamplat cu GPL-ul;sambata am plecat la aeroport si am facut plinul din LUKOIL;cei de acolo aveau un furtun cu apa care racorea butelia de gpl ;am facut plinul si a intrat 39 litrii(inainte imi intra 55-56 litrii la plin);pana sa fac plinul aveam butelia goala,goala,doar scosesem aerul din ea;cu cei 39 litrii am mers pana acum 470 de km si cred ca mai are putin gaz in ea;
cu o saptamana inainte am scos consum de 12% cam in aceleasi conditii(aeroport + un drum pana la tara+oras) deci treaba cu consumul mai e si din gazul in care il bagam ![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
georgecpr |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 14 November 07 From: Targoviste / Bucuresti ![]() |
Salut, cum ai scos aerul din butelie? Eu daca alimentez de la lukoil, intra lejer gazul in butelie, dar daca alimentez de la alta statie...abia intra gazul.
Cineva mi-a spus ca am aer in butelie si din cauza asta merge asa greu alimentarea cu gpl. Cumva trebuie sa consum tot gpl-ul si apoi sa apas pe bila de la supapa de alimentare ca sa scot ce a mai ramas (adica aerul)? Multumesc |
--------------------
Dacia
Nova GT
1999
- DB 79 KIS
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
NU. De la supapa vei goli doar teava pana la rezervor. Slabeste teava de la intrarea in filtru, cu un fir duci de la baterie +-ul la electrovalva de la rezervor, si ti conectat pana se goleste de tot(prin fata, pentru a fi ferit de scanteia ce ai face-o cu firul, in spate).
Ai inteles gresit ( ti-a explicat prost), modul de functionare.Am desenat repede ( combinatie intre artistic si tehnic, pentru a intelege toti) interiorul vaporizatorului, si incerc sa demonstrez cum functioneaza, pentru a putea face un reglaj corect. Am spus-o de nenumarate ori, dar vad ca ma luati drep un prost. Credetii p-aia care-si bat joc de voi! Gazul intra de la butelie,intalneste electrovalva cu filtru,ajunge la urmatoarea electrovalva(3). Ambele actionate electric, deschid drumul gazului, catre supapa, care o gaseste inchisa, pentru ca, surubul din lateral, impinge in arc, si in parghia care apasa pe supapa.Aceasta supapa se va deschide( asa trebuie) numai la apasarea acceleratiei, cand se creeaza vaacum mare la iesirea spre carburator, cand membrana este atrasa,si apasa pe parghie.La relanti, nu trebuie sa se poata deschide, c-ar fi exces de gaz, si n-ar porni.Daca-n ralanti sta deschisa, la o apasare usoara, se va deschide lejer, si va trece o cantitate maxima de gaz, motorul nu trage, dar mananca.Traseul de ralanti este , dupa electrovalva 3 , prin diuza surubului de reglaj al mersului in gol,, teava care urca si iese direct in traseul spre carburator, ocolind membrana regulatorului, pentru ca odata deglat acel surub (care sigur multi il aveti rupt si strans la maxim),relantiul este asigurat constant, indiferent de tempera tura motorului. Reglat bine, din acest surub, celalalt (1) de mers in sarcina, strangandu-l nu trebuie sa mai aiba nicio influienta asupra ralantiului, si va fi atat de strans, pana cand, la accelerarea constanta(~3000 de ture) se simte reducerea turatiei, dupa care se desface un sfert de tura.Traseul scurt (cel de ralanti sau mers in gol ) este identic cu cel de la benzina(reglajul combustiei). Acolo ralantiul, nu este constant? Odata reglat, asa ramane. Asa si la gaz, odata reglat, asa ramane, numai ca asta trebuie reglat intai cu motorul rece, ajustandu-se foarte putin la cald. Repet, motorul tine relantiul, imediat cum ai pus cheia (e drept, ceva mai redus). La apasarea acceleratiei, intre T-eul de reglaj si carburator, se creeaza vaacum,iar reglajul T-eului dicteaza cursa membranei si forta de apasare pe parghie, pentru a deschide supapa.Dac T-ul e strans mult, dincolo de el(catre membrana), depresiunea este mica si nu poate deschide supapa, neputand atrage membrana, si moare motorul la apasarea acceleratiei.Daca slabim t-eul si strangem surubul de sarcina cat mai mult, e acelasi lucru. E depresiune dincolo deT-eu dar arcul fiind comprimat mult, membrana se va deschide foarte greu. In final: se strange la maxim surubul de mers in gol, se porneste motorul si se tine din acceleratie pana cand regland acelasi surub, se stabileste relantiul (cu motorul rece). Daca nu porneste , se incearca diferite pozitii ale acestuia, pana porneste.Dupa reglarea ralantiului, se tureaza la 2500 si se strange cel de sarcina, pana se simte reducerea turatiei,dupa care se intoarce un sfert de tura. Se repeta faza , si cu T-eul, dar la o turatie putin mai mare(3000). Scris cam mult dar m-am saturat sa tot explic si voi tot deschideti aceleasi discutii. Attached thumbnail(s) 16082008157.jpg ( Size: 438.16k ) Number of downloads: 782 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#13
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Daca ai fi avut si tu si alti o bujie colortune prin care observi explozia in cilindru ai fi pus la motorul la punct si pe gaz . Totusi e bine venita explicatia .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
tixti |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 25 September 07 ![]() |
Nu am mai avut timp sa mai povestesc ce am facut. Asadar nu era stricat robinetul de pe furtun. Am strans de el pana cand am auzit ca moare motorul, dupa care am dat o tura inapoi. Nu stiam ca trebuie s-o fac la 2500 turatii. Acuma e bine ca am aflat.
Dar am alta nazbatie. Nu vrea sa porneasca pe gaz deloc. Nici s-o bat si nu porneste pe gaz. Nici la cald, nici la rece, nici cu socul tras, nici fara el. Deci nu porneste pe gaz. O pornesc pe benzina si o dau apoi pe gaz si merge bine. Motorasul trage, e ok, dar nu porneste pe gaz. Mentionez ca inainte sa mi-o "regleze" "specialistii" de la Service pornea pe gaz fara probleme, indiferent de momentul zilei sau de alte celea. De unde sa reglez pornirea? Cat priveste consumul, am verificat la gol, e ok. Nu are cum sa-ti intre 55 litri in butelie, ca presupun ca ai butelie de 55 si recomandat e sa iti bage 80%. Nu zic ca nu te cred, dar vezi sa nu fie o problema. Mie mi-au bagat odata 60 litri si le-am facut scandal. Nu le-am platit decat 45. Ca pe butelia mea scrie 55 litri si mai zice ca nu se incarca decat 80%. Asa ca... Deci: reglaj pentru pornire... acu am vazut ca scrie mitu2002. Numai din surubul din centru? adica care e surubul din centru? ca eu am unul deasupra si unul pe plaman. 23 Aug 2008, 10:16: am uitat sa mai zic ceva: tot de cand mi-au reglat-o specialistii, din cand in cand in masina miroase a gaz. Care o fi cauza? Am verificat pe la suruburi pe la motoras si alte alea, dar nu miroase. Ce sa fie oare? NU miroase mereu, mai mult la pornire, pe la unele demaraje, etc. This post has been edited by tixti: 23 Aug 2008, 10:16 |
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003, 1,4 MPI, alb Boreal
- BR 06 BOG am masina mica neamuleeee...
|
|
Lunaticul |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 December 07 From: Iasi ![]() |
Referitor la pornire. Eu pun contactul de cateva ori inainte sa-i dau cheie. Pun contactul, astept sa se inchida electrovalva de gaz si repet operatiunea de 2-3 ori, apoi trag socul si o ia la prima cheie.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996 In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
|
|
tixti |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 25 September 07 ![]() |
QUOTE(Lunaticul @ 23 Aug 2008, 12:13) Referitor la pornire. Eu pun contactul de cateva ori inainte sa-i dau cheie. Pun contactul, astept sa se inchida electrovalva de gaz si repet operatiunea de 2-3 ori, apoi trag socul si o ia la prima cheie. Nu cred ca faci bine. Un amic taximetrist a avut explozie din cauza asta. POrnea numai pe gaz si la un moment dat ii facea figuri si nu pornea din prima. Era iarna. A facut el fel de fel de incercari de genul asta, ba cu socul, ba cu contactul pana a bufnit odata de s-au speriat toti. Au cedat ceva garnituri sau supape, nu stiu exact. Ideea e ca nu e chiar bine de faci. Parerea mea. |
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003, 1,4 MPI, alb Boreal
- BR 06 BOG am masina mica neamuleeee...
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Foarte rau! Dupa ce inbibi galeria cu gaz, mai iese si pe la filtru (sub capota, si cum sa nu miroasa?), e de ajuns scanteia de la o fisa, si sa te arunce peste gard (ai vecine frumoase? Nepoateeeeee! )
PORNIREA GREA E DE LA EXCES DE GAZ. 23 Aug 2008, 17:35: Mai tragi si socul, ca sa traga NUMAI gaz, deformeaza si talerul de la membrana, comprima la maxim arcul dela surubul de reglaj, si sunt necesare reglaje dese. This post has been edited by PH-06-BOA: 23 Aug 2008, 17:35 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
tixti |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 25 September 07 ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 23 Aug 2008, 17:29) PORNIREA GREA E DE LA EXCES DE GAZ. Si in cazul meu pornirea imposibila (adica nu porneste pe gaz) tot de la exces de gaz este? Sa reglez atunci surubul de pe plaman. Dar care dintre ele este pentru pornire? Ala de deasupra sau ala de pe lateral? Reglajul il fac cum a spus prietenul de mai sus? Cu 2 ture stanga, doua dreapta, pana se gaseste pozitia ideala? Dar asta e pentru relanti. Pentru pornire cum??? |
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003, 1,4 MPI, alb Boreal
- BR 06 BOG am masina mica neamuleeee...
|
|
Lunaticul |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 December 07 From: Iasi ![]() |
QUOTE(tixti @ 23 Aug 2008, 14:50) Nu cred ca faci bine. Un amic taximetrist a avut explozie din cauza asta. POrnea numai pe gaz si la un moment dat ii facea figuri si nu pornea din prima. Era iarna. A facut el fel de fel de incercari de genul asta, ba cu socul, ba cu contactul pana a bufnit odata de s-au speriat toti. Au cedat ceva garnituri sau supape, nu stiu exact. Ideea e ca nu e chiar bine de faci. Parerea mea. Am sa incerc sa nu mai fac asa. O bubuiala nu m-ar speria dar chiar nu ma incanta sa incep a schimba supape.. Am sa incerc sa saracesc amestecul. Eu unul credeam ca amestecul e prea sarac si tocmai de asta nu porneste. |
--------------------
Dacia
1310 L
1996 In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
|
|
mitu2002 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
nu stiu de la ce vaporizator e acea schema dar la mine daca desurubez surubul care pe acea schema apare drept "reglaj relantii" creste turatia ... si creste ... si creste pina pe la 4500 rot/min
in cartea tehnica a instalatiei zice ca ala e surub de inbogatire iar cel din centrul vaporizatorului e pt reglaj relantii acu se prea poate sa fiie si asa cel p[utin dupa desen este logica treaba This post has been edited by mitu2002: 25 Aug 2008, 07:39 |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
tixti |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 25 September 07 ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 23 Aug 2008, 17:29) Foarte rau! Dupa ce inbibi galeria cu gaz, mai iese si pe la filtru (sub capota, si cum sa nu miroasa?), e de ajuns scanteia de la o fisa, si sa te arunce peste gard (ai vecine frumoase? Nepoateeeeee! ) PORNIREA GREA E DE LA EXCES DE GAZ. <span class='edit'>23 Aug 2008, 17:35:</span> Mai tragi si socul, ca sa traga NUMAI gaz, deformeaza si talerul de la membrana, comprima la maxim arcul dela surubul de reglaj, si sunt necesare reglaje dese. Pari sa fii foarte bine informat cu cele ale GPL-ului. Din pacate neuronul meu cel slab dezvoltat si cunostintele mele vaste de mecanica nu imi permit sa inteleg foarte bine explicatiile tale sau daca ele mi se adreseaza mie ![]() Daca esti amabil, poti sa imi raspunzi la cateva intrebari: 1. de ce pute a gaz in limuzina cateodata? adica ce fac eu rau si ce trebuie sa fac ca sa nu mai miroasa? 2. reglajul pentru pornire e ala din lateral sau cel de deasupra. Si daca pentru relanti m-am prins ce trebuie sa fac, pentru pornire cum trebuie sa invart? 3. Toate aceste reglaje nu trebuie sa imi afecteze consumul. Baietii de la Service mi-au dat drumul la robinetul de pe furtun pana aproape de maxim, imi pornea masina la jumate de sfert de cheie, dar consuma 20%. Multumesc frumos. PS: n-am vecine frumoase. NUmai mosi si babe. Dar daca trebuie, facem rost. ![]() |
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003, 1,4 MPI, alb Boreal
- BR 06 BOG am masina mica neamuleeee...
|
|
mitu2002 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
presupunind ca nu exista scapari de gaz pe instalatie(Doamne fereste) mirosul de gaz este cel mai probabil de la exces de gaz dat in carburator si care probabil nu este ars in intregime (vacumul din galerie prea mic pt cantitatea de gaz data pt acceleratia respectiva) asta pp ca ar trebuii inchis robinetul de pe furtun pentu ca da prea mult gaz (de curiozitate scoate bujiile((recomandat cu motorul rece))si vezi ce culoare au am o presimtire ca sint negre )
am pus o poza cu un vaporizator asemanator cu cel de la marini iar surubul de reglaj relantii si pornire este in centru desenat cu rosu cineva ti-a zis sa nu tragi socul si are f multa dreptate practic ii dai numai gaz This post has been edited by mitu2002: 26 Aug 2008, 09:41 Attached thumbnail(s) Image_045_.jpg ( Size: 31.35k ) Number of downloads: 881 |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
tixti |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 25 September 07 ![]() |
nu trag socul.. chiar eu ziceam
![]() Am strans robinetul de pe furtun si pari a avea dreptate. Nu mai imi miroase a gaz asa de tare ca inainte. Adica dupa ce mi l-au reglat mesterii mi l-au lasat scos afara aproape de tot, si imi consuma cat un camion. De unde am si initiat topicul asta. Dupa care am strans robinetul cu pricina si acuma l-am strans si mai tare, cu 2500 de ture motorul, dupa cum am primit indicatii. Acuma sunt multumit de consum. Am mai strans un picut si nici nu mai miroase a gaz. Dar pornirea nu o facusem ca nu stiam care e surubelul care trebuie strans. Acuma o s aincerc sa reglez si pornirea. Acum pornesc pe benzina si opresc pe benzina. Nu zic ca ma incurca cu ceva asta. Dar daca opresc in fata unui magazin si uit sa o dau pe benzina, trebuie apoi sa ii dau sprituri, sa o chinui pana ii vine benzina si sa pornesc. Multumesc pentru poza. Deci acuma ma joc cu butonul (1) din poza pana porneste pe gaz fara figuri. E adevarat ca atunci cand aveam robinetul de pe furtun deschis la maxim, dupa cum mi l-au lasat baietii, pornea pe gaz imediat, dar si consuma o caruta de gaz. |
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003, 1,4 MPI, alb Boreal
- BR 06 BOG am masina mica neamuleeee...
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu din 1, ala-i pentru debitul de gaz la sarcina , din care se poate regla cam acelasi lucru ca si din T-eu . Daca-l mai strangi, se absoarbe mai greu gaz, pentru ca se comprima mai mult un arc, care face membrana SA SE DESCHIDA MAI GREU. T-eul inchizand-ul , reduce din vaacum,si face membrana SA SE DESCHIDA MAI GREU, deci acelasi fenomen, daca nu ai fi umblat la surub.
Din 2 reglezi si relantiul ( cu motorul rece , ii reglezi pornirea), care are acelasi rol, ca cel de combustie, la carburator. Cineva spune ca i se duce la 4000 de ture, regland-ul, asta pentru ca are clapeta deschisa din reglajul ei, si ralantiul e stabilit din clapeta, nu din combustie. Astept analize critici, nu ma deranjeaza, ca poate gresesc undeva... |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
tixti |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 25 September 07 ![]() |
Am reglat masinuta dupa cum ai descris. E foarte bine descrisa metoda. Am aplicat-o si va spun ce a rezultat:
facut plin ochi la Braila si am circulat pana la Adjud. Adica 100% extraurban. Acolo am alimentat la acelasi tip de butelie, cam la o ora jumate distanta. Am facut plinul din nou si mi-a iesit un consum de 6,7%. Pe cuvant ca nu va mint. Dupa aceea, cu plinul asta am mers pana la Botosani, m-am invartit prin niste sate pe acolo, pe unde am avut treaba, m-am intors a doua zi. In Bacau se circula numai cu a 2-a ca se fac reparatii, la fel in Adjud. Aproape de Focsani am ramas aproape pe zero cu gazul si am facut plinul, tot la Rompetrol. Am facut din nou calculul, de cand am plecat din Braila si aproape pana inapoi, mi-a iesit un consum de 8,5. Ceea ce reprezinta consum mixt, pentru ca am mers mult si prin oras. Apoi am facut un consum pe 300km numai in localitate, in Braila. Mi-a iesit un consum de 10,8 suta la suta urban. Prin urmare stau asa: 6,7 extraurban 8,5 mixt 10,8 urban. Cu reglajele pe care le-ai descris pe sait asa am consumul in momentul de fata. Categoric, consumul poate diferi dupa stilul de condus. Eu nu sunt vitezoman. Merg cu maxim 100 pe afara si o las la maxim 70 in localitati, dar tot intr-a 5 -a. Pe 150 km n-am schimbat deloc viteza ![]() Oricum, e foarte bine. Asa ca multumesc mult pentru sfaturi. Dar mai am o problema: la demaraje miroase a gaz. Sau la pornire dupa loc. Vine un iz de gaz dinspre capota. Ce sa fie? Sa nu imi ziceti sa mai strang suruburi, ca nu mai am ce. Reglajele sunt ideale acuma. Daca mai slabesc vreun surub, nu mai merge deloc, da in nas. Daca mai dau drumul, stric consumul de mai sus. ![]() Ce sa fac? |
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003, 1,4 MPI, alb Boreal
- BR 06 BOG am masina mica neamuleeee...
|
|
NICK82 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 20 November 07 ![]() |
tixti....pune si tu o poza cu vaporizatorul tau......deoarece reglajul difera de la un vaporizator la altul...(cel putin al relantiului).
|
--------------------
Dacia
Berlina
1999
- ph-xx-yyy
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nik, tu iar te scarpini cu mana altuia ? Nu stiu ce te sperie atat de eviti.
Nu difera, toate au acelasi principiu . Pariez ca la servis (cei care instaleaza) cunostinte in domeniu are maxim unul si probabil ca e seful, care-i undeva intr-un birou. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
mitu2002 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
nick are dreptate pozitionarea si reglajul instalatiilor difera de la un tip de vaporizator la altul
Nu cred ca relantiul este dat de deschiderea clapetei pentru ca am at011 avans static pus pe 0 motor aproape nou 41k toate astea contribuie la un relantii pe benzina la rece aprox 500rot/min si 800 la cald iar pe gaz cam 6-700 la rece si 900 la cald Tixti despre care reglaj vorbesti ;de cel descris de mine ;sau cel descris de PH-06.... nu de alta dar poate trebuie sa imi revizuiesc cunostintele ca deh "cit traieste omu invata" |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
NICK82 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 20 November 07 ![]() |
http://i464.photobucket.com/albums/rr1/ktl...TORMARINI-1.jpg
2 Sep 2008, 11:14: acesta este vaporizatorul meu...marini 88 automatic surubul 1 este pentru reglajul relantiului surubul 2 este pentru suplimentarea motoarelor mari ,fiind recomandat ca acesta sa fie inchis complet. This post has been edited by NICK82: 2 Sep 2008, 11:14 |
--------------------
Dacia
Berlina
1999
- ph-xx-yyy
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Surubul 2 din poza ta, odata reglat, lasa sa treaca o cantitate de gaz , bine determinata, constanta, indiferent de pozitia acceleratiei ( urmareste desenul meu), pentru ca nu are de a face cu membrana, care se deschide in functie de acceleratie. Oare cum suplimenteaza la motoarele mari( care o fi alea ? ) daca prin el trece un volum cconstant ? Motoru va primi la relanti un supliment . Cu acceleratia la jumatate , el se va multumi cu acelasi supliment ? Hai sa fim seriosi , si sa nu derutam si pe altii cu prostiile citite din cartile facute pentru bani , de nepotul unuia sau altuia.
Sa fie clar , e corespondentul reglajului combustiei de la carburator. La relanti, membrana nu trebuie sa deschida , ca urmare , surubul 1 din poza ta, poate fi strans , pana cand , la miscarea finuta a acceleratiei, motorul sa se tureze, fara ezitari (sa nu moara). Aici va fi consumul minim. De ce trebuie sa ocolim pamantul ca sa ajungem unde trebuie ? |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 08:32 |