Ati cumpara un Duster 4x2?, Din curiozitate, nu pentru statistica
![]() ![]() ![]() |
Ati cumpara un Duster 4x2?, Din curiozitate, nu pentru statistica
slider2 |
![]()
Post
#241
|
||
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
|
||
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|||
nicku01 |
![]()
Post
#242
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 18 March 10 From: Timisoara ![]() |
inclusiv la benzinare turbo ai cuplu mare la turatii mici....cuplu maxim de la 2000-2300 rpm. smeceria ii turbina nu carburantul....
|
--------------------
opel astra G OPC -
Dacia Papuc
2004
|
|
undemerg |
![]()
Post
#243
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 31 Mar 2010, 11:55) Singura "placere" de la Dacia este pretul de achizitie si costurile de intretinere. In rest nu prea vad altceva care sa ofere placere. Problema cu zgomotele de diesel la benzina sau cu rezonanta se rezolva cu insonorizare. Din pacate nu de fabrica. Am mai spus, mie condusul unui logan imi ofera mai multa placere decat un passat, de exemplu, pentru ca in passat ma doare spatele din cauza pozitiei foarte joase. E vorba strict de mine. La altii e invers. Spatiul pe care il am in logan e mult mai mare decat la orice altceva din clasa sa. Sper ca nu te refereai la vre-un bentley cand faceai comparatia de "placere". Si as mai putea sa-ti insirui cateva plusuri pe care nu le gasesti la altii, la fel cum tu ai putea sa-mi insirui cateva minusuri. E vorba de gusturi, eu iti spun ca la mine pretul de achizitie nu a fost o placere, avand in vedere ca in 2006 am dat 9000 eur pe o dacie, ceea ce la vremea aia era aproape maxim posibil. Cat despre intretinere, 2000 lei revizia de 60 000 km nu mi se pare iarasi o placere. Ce e drept, am fost fraier si am facut-o in service cu ceva piese aduse de mine, dar si luate de la ei. Cu insonorizare buna poti face si diesel-ul sa fie mult mai decent, era vorba de masina stock unde benzina e mai varza decat diesel. @slider & nicku01: cand o echipa dacia masini cu tsi sau cum le-o chema, poate o sa aiba rost discutiile despre benzina turbo. Deocamdata dacia se mandreste cu un varf de gama de 1.6 16v si 105 cp, asa ca dpdv al cuplului la dacia dci-ul ramane singura optiune. This post has been edited by undemerg: 31 Mar 2010, 23:38 |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
Michael |
![]()
Post
#244
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 August 04 From: Bucharest ![]() |
QUOTE(valioglu @ 31 Mar 2010, 18:05) Am auzit de mai multe ori chestia asta cu benzina turbo. Practic asa este, dar cu doua mentiuni. Prima e ca benzina turbo consuma de rupe (chiar si vrajeala de TSI sau alte marketinguri) si a doua e ca obtii cuplu mai ridicat la turatii mai joase la diesel. 1.4 TSI 122 CP (benzina) pe o masina de peste 1.4 tone (fara sofer) cu cutie automata: consum urban (Bucuresti, vreme de primavara, anvelope de vara, fara AC): 10-12 l/100 km in zona centrala (unde circul frecvent) si 8-10 l/100 km in celelalte zone. Consum extraurban: 5.0-5.5 l/100 km (daca circul economic). Masina are garda la sol cu 2 cm mai sus, ceea ce ii inrautateste aerodinamica. Daca in schimb trec in modul Sport si ma dau la ea, consumul poate sa sara de 9 l/100 km ![]() ![]() This post has been edited by Michael: 1 Apr 2010, 08:53 |
--------------------
Volkswagen
Jetta
2008/Comfortline 1.4 TSI 122 CP DSG7
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#245
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Marca ma lasa rece, iar spatiul este intradevar, dar degeaba pot sa stau "cracanat" sau sa am spatiu la coate, daca atunci cand intind picioarele au o pozitie total neconfortabila. Chiar nu se putea pune un polistiren pentru sprijinul piciorului stang sub mocheta? Loganul are cumva macar un confort termic bun sau nu stiam eu? Un tren de rulare silentios care absoarbe denivelarile bine? O directie precisa? Franare bine dozata? Habitabilitate, modularitate, calitate perceputa (aici am exagerat, desi ...)? De design nu vb. ca nu are legatura cu Dacia. Sunt multe de zis despre lucruri care lipsesc pe masina asta. Este vorba de minimum necesar si nu de clime trizonice sau lexusuri. Referitor la costuri, eu am dat 7000 si ceva iar intretinerea o fac in afara retelei.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
valioglu |
![]()
Post
#246
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
QUOTE 1.4 TSI 122 CP (benzina) pe o masina de peste 1.4 tone (fara sofer) cu cutie automata: consum urban (Bucuresti, vreme de primavara, anvelope de vara, fara AC): 10-12 l/100 km in zona centrala (unde circul frecvent) si 8-10 l/100 km in celelalte zone. Consum extraurban: 5.0-5.5 l/100 km (daca circul economic). Masina are garda la sol cu 2 cm mai sus, ceea ce ii inrautateste aerodinamica. Daca in schimb trec in modul Sport si ma dau la ea, consumul poate sa sara de 9 l/100 km Cuplul motor se simte evident de la turatii joase, adica trage foarte bine sub 2.000 rpm (pe hartie maximul este 200 Nm de la 1.500 la 4.000 rpm). De altfel, la 60 km/h masina este in treapta a 7-a de viteza iar turometrul indica doar 1.250 rpm Acum fiecare e liber sa aprecieze daca respectivul consum e mare si daca acel cuplu e suficient. Pai ti-ai dat singur unele raspunsuri. Ai sapte trepte la cutie (cu siguranta e dsg si numai cutia a costat cat un sfert de logan, cel putin 1500 euroi), motorul are injectie directa de benzina stratificata si multiple vrajeli, iar consumul nu stiu daca e chiar mic pentru o compacta mai mica decat un logan. Cuplul e ca la un logan 1.5 dCi 85CP si mult mai mic decat la dci de 110 cp, iar consumul e dublu. Dupa parerea mea consumul e mare, eu am passat b5 1,9 tdi evident mai mare, mai grea si am consumul mediu 7-8 in oras si 4-5 maxim in afara. Acceleratii apropiate de modelul tau, reprize la fel. Nu vreau sa ma contrazic, si accept ca benzina turbo merge super, dar turbodieselul se misca si el foarte bine si poti sa o conduci fara grija consumului (atentie, dieselul are avantajul foarte mare ca turbina poate avea geometrie variabila, pe cand benzinarele nu prea au - cred ca doar porsche are ceva). This post has been edited by valioglu: 1 Apr 2010, 20:57 |
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
slider2 |
![]()
Post
#247
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
presupun ca tu ai b5 1.9 101cp, ca altfel nu vad cum ai avea consumurile alea. si sa n-o bagi pe aia ca e de 136cp, ca nu tine. am un vecin cu asa ceva, si s-ar bucura sa aibe consumul tau.
deci daca tu ai 1.9 101cp, la aproximativ 1.4 tone, o sa ai aceleasi reprize ca golf 1.4 tsi 122cp la aproximativ 1.3 tone, cand oi fi eu popa... This post has been edited by slider2: 1 Apr 2010, 21:11 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
Michael |
![]()
Post
#248
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 August 04 From: Bucharest ![]() |
@valioglu, iti multumesc de informatie, nu stiam ca la diesel cuplul motor e mai mare si consumul e mai mic decat la benzina
![]() |
--------------------
Volkswagen
Jetta
2008/Comfortline 1.4 TSI 122 CP DSG7
|
|
valioglu |
![]()
Post
#249
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
E adevarat ca am deviat de la subiect, dar macar nu m-am aberat sa afirm ca e mai mare golful decat loganul.
![]() ![]() ![]() Date tehnice Volkswagen Golf 6: - Dimensiuni L x l x h: 4199 x 1786 x 1479 mm - Ampatament: 2578 mm - Capacitate rezervor (litri): 55 - Volum portbagaj (litri): 350-1305 Date tehnice Dacia logan: Dimensiuni (mm) Lungime 4.288 Lățime (totală/cu retrovizoare) 1.740/1.989 Ampatament 2.630 Înălțime 1.534 Faptul ca golful e mai greu e mai rau pentru el, dar numai la utilizarea in regim urban. ![]() Passatul e b5 116 cp, 285 N·m. Golful 1.4 tsi accelereaza mai bine de la 0-100, dar la reprize sta mai slab. Ideea de baza nu este asta, ci faptul ca nu exista motor pe benzina care sa aiba randament peste 28 %, sau diesel peste 40 %. In cazul motorului pe benzina, cele mai bune aplicatii sunt masinile usoare, dar un SUV fie el si Duster este mai potrivit pe motorina pentru o utilizare intensa. This post has been edited by valioglu: 3 Apr 2010, 15:19 |
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
Michael |
![]()
Post
#250
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 August 04 From: Bucharest ![]() |
QUOTE(valioglu @ 1 Apr 2010, 20:55) Ai sapte trepte la cutie (cu siguranta e dsg si numai cutia a costat cat un sfert de logan, cel putin 1500 euroi), motorul are injectie directa de benzina stratificata si multiple vrajeli, iar consumul nu stiu daca e chiar mic pentru o compacta mai mica decat un logan. Daca ai fi fost atent la semnatura mea, ai fi observat ca respectivele consumuri sunt pentru Jetta, nu pentru Golf. Deci eu unul cu siguranta nu am aberat. Si ca sa ma "laud" si eu un pic, pot spune ca am scos si eu zilele astea libere intre 7-8 l/100 km in oras. Dar nu se pune, pentru ca traficul a fost superlejer. Dar hai sa incheiem odata cu off-topicareala...This post has been edited by Michael: 6 Apr 2010, 10:50 |
--------------------
Volkswagen
Jetta
2008/Comfortline 1.4 TSI 122 CP DSG7
|
|
corbex |
![]()
Post
#251
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Hai sa postez eu on topic ! Da, as cumpara, pentru garda la sol, singurul si unicul motiv !
Postul asta ma indreptateste sa cer compensattie de la initiator, care face sondaj pe bani putini, pentru producator, care si-l putea obtine platind o firma specializata. Dar zgircenia frantuzeasca e mai mare decit cea scotiana. Si fiindca veni vorba, mi-ar putea spune dinsii daca scrumiera va fi la optionale, ca la solenta, sau inclusa in pretul standard, ca la Mobra? Cred ca am adunat vreo 30.000 de km facuti pe drumuri de pamint, bolovani, frunze, noroaie, coaste, sleauri si fagase. Rar am fost in situatia sa am nevoie de 4*4, de aceea cred ca n-ar merita sa dau bani pe ceva ce as putea folosi de 2-3 ori pe an, paltind in schim bani in plus la cumparare si, tot restul timpului, bani in plus la intretinere si exploatare. Daca mi-as propune sa fac o vizita prin Siberia-Mongolia, atunci da, sigur as considera ca un 4*4 e prima optiune. This post has been edited by corbex: 6 Apr 2010, 12:34 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
fansuv |
![]()
Post
#252
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 545 Joined: 28 March 09 ![]() |
Garda face banii. Si scutul de fier care e foarte gros. Toba finala este si ea foarte sus- bine pozitionata sa nu atinga pamantul.
Anvelopele sunt foarte late, scaunele sunt mai bine lucrate ca la logan si sandero. Diesel nu mi-as lua; motorul de 1.6 cu 16 valve e si pe megane si trage super bine. This post has been edited by fansuv: 9 Apr 2010, 15:59 |
--------------------
logan
1.6
2007
|
|
mihail75 |
![]()
Post
#253
|
![]() mihail Group: Members Posts: 466 Joined: 12 October 03 From: Iasi ![]() |
tot 4x2 as lua din motive de bani. Desi stau la oras, merg des la tara, insa nu pe drumuri de pamint, ci din cele asfaltate, dar cu gropi. Aventuri la munte, pe drumuri off-road, nu am avut, asa ca nu vad de ce sa dau cel putin 1000 euro in plus. Daca ar fi bani, m-as mai gindi, insa...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureat 1.4 MPI
- Is-YY-XXX mihail, fost cu Logan Laureat 1.4, acum cu Opel Astra Sedan 1.6
|
|
WGX |
![]()
Post
#254
|
![]() Dacia 1310 Owner Group: Members Posts: 388 Joined: 27 August 09 From: Bucuresti ![]() |
eu unul, mi-as lua un 4x4, desi cel mai utilizat e regimul 4x2. 4x4 e bun in conditii grele, si pe deasupra tre' sa stii cum sa il folosesti.si doi la mana, nu se stie cand iti vine "cheful" sa o iei pe aratura, sa te destinzi un pic
![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by WGX: 17 May 2010, 21:36 |
--------------------
Dacia
Batranul REnAult Kombi
1999/1310 CL
- WGX'u ex:Dacia 1310 CL Break, Diamond Silver ,Gasoline with Gotronic Ignition Sensor inside
now: Opel Astra G Caravan 1.6 16V 101 HP |
|
geocri |
![]()
Post
#255
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 20 March 11 ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia
Duster
2011
|
|
vimp |
![]()
Post
#256
|
Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 25 October 04 From: Bacau ![]() |
Daca in cele 5% din drumuri ai o situatie cand 4x4 de scoate din problema si nu ramai iarna cu 2 copii mici in masina blocat pentru ore intregi atunci se merita 4x4.
Daca iti place sa vezi locuri mai putin umblate dar ai cei 2 copii cu tine si nu iti permiti luxul de a merge pe jos cu copii (+bagajele aferente) atunci se merita 4x4. Eu de asta am luat 4x4. Si nu numai. Problema nu se reduce la "un buton pe care sa apas". Daca esti fara mari obligatii 4x2 te poate duce prin multe locuri. |
--------------------
Renault/Dacia
Clio Symbol/Duster
2003/2010 1.6 4x4 Dacia Duster 1.6, Laureate, 2010
Renault Clio Symbol 1.4 8V, Expression, 2003 |
|
CGDBZ |
![]()
Post
#257
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Daca exista o sansa cat de mica sa nu pot merge cu 4x2 nu plec sau in cel mai rau caz las copii acasa. Nu confunda 4x4 cu senilele , stiu cateva persoane care au facut asta si au tremurat in masina (cu masini mult mai potente decat Dusterul) pana sa dezapezit drumul.
This post has been edited by CGDBZ: 2 Apr 2011, 09:59 |
--------------------
-
-
-
|
|
PaulT |
![]()
Post
#258
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vimp @ 2 Apr 2011, 10:48) Daca in cele 5% din drumuri ai o situatie cand 4x4 de scoate din problema si nu ramai iarna cu 2 copii mici in masina blocat pentru ore intregi atunci se merita 4x4. Daca iti place sa vezi locuri mai putin umblate dar ai cei 2 copii cu tine si nu iti permiti luxul de a merge pe jos cu copii (+bagajele aferente) atunci se merita 4x4. Eu de asta am luat 4x4. Si nu numai. Problema nu se reduce la "un buton pe care sa apas". Daca esti fara mari obligatii 4x2 te poate duce prin multe locuri. In cazul asta cred ca ar trebui achizitionat unul din urmatoarele modele: -Toyota Landcruiser -Nissan Patrol -Mitsubishi Pajero -Mitsubishi L200 -Nissan Navarra -Hummer H1 -ARO 244 in stare buna Eventual chiar putin modificat si echipat pentru Paris-Dakar.. Daca tot sunt 4x4 macar sa fie cum trebuie, cu diferentiale blocabile, sa ai un grad maxim de siguranta ca nu ramai pe undeva... Acum serios vorbind, cred ca cea mai responsabila actiune a unui parinte ar fi sa renunte la escapade cu copiii in masina in zone izolate cand este iarna, frig, zapada mare, si exista cel mai mic risc sa ramai blocat la distante mari de zone locuite. Asta chiar daca masina este una enumerata de mine mai sus, adica un offroader veritabil. De un crossover sau SUV nu mai zic(indiferent de marca). Aventura in natura iarna pe zapada nu prea e compatibila cu prezenta micutilor in masina(cel putin in opinia mea). CGDBZ are mare dreptate cand spune ca indiferent de masina daca vremea duce la blocarea drumului vei sta blocat impreuna cu ceilalti.. Ca peste ei nu poti trece nici daca te ajuta masina... Iar diferenta intre a ramane blocat cu un 4x4 fata de 4x2 exprimata in centimetri de zapada depusa pe sosea este mult mai mica decat au multi impresia, si daca drumul ar fi liber. |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
vimp |
![]()
Post
#259
|
Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 25 October 04 From: Bacau ![]() |
Lasand satira deoparte cred ca multi din cei care tanjesc dupa 4x4 ar lua ceva din clasa din care ai enumerat tu, daca ar avea posibilitatea
![]() Daca te mai uiti o data pe postul meu vei vedea ca nu ma refer nici pe departe la aventuri cu copii pe vreme proasta. Si am sa iti dau un simplu contraexemplu din propria experienta din categoria "in cele 5% din drumuri ai o situatie cand 4x4 de scoate din problema si nu ramai.... cu 2 copii mici in masina blocat pentru ore intregi": Ma deplasam, de nevoie, la Iasi, intr-o seara de toamna, cu copilul (unicul pe atunci). Pe "europeana". Inainte de Podu Iloaiei copilul vrea sa faca pipi. Chiar la intrare in "oras" trag pe dreapta si roata dreapta cade intr-un sant acoperit cu vegetatie, chiar la marginea soselei. A durat cel putin o ora pana am gasit pe cineva sa ma scoata de acolo. Daca aveam 4x4 iesieam imediat. Crede-ma ca noaptea nu opreste nimeni, absolul nimeni sa te ajute (bine, nici ziua cateodata). Si uite, pe vreme buna si in plina "civilizatie" am avut doua ore de necaz. Sigur, este un caz izolat dar nu irepetabil. Mai ales in conditiile in care sper sa ma mut la casa, pe de o parte, si ca parintii nostri sunt mai batrani si au nevoie de o "atentie" sporita iar deplasarile la "tari" se vor indesi, uneori fiind urgente care nu tin cont de vreme - as putea si aici sa iti dau exemple din propria experienta dar intram prea mult in chestiuni ce nu este cazul a fi puse pe forum. Cat despre "locuri mai putin umblate" pot spune ca uneori 2 metri de noroi te pot desparti de o excursie frumoasa. De ce sa o ratez? PS. Navara si L200 parca n-ar fi trebuit sa fie pe lista ![]() This post has been edited by vimp: 2 Apr 2011, 12:19 |
--------------------
Renault/Dacia
Clio Symbol/Duster
2003/2010 1.6 4x4 Dacia Duster 1.6, Laureate, 2010
Renault Clio Symbol 1.4 8V, Expression, 2003 |
|
tag21 |
![]()
Post
#260
|
Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 4 February 10 ![]() |
QUOTE(vimp @ 2 Apr 2011, 12:18) ................................................... Ma deplasam, de nevoie, la Iasi, intr-o seara de toamna, cu copilul (unicul pe atunci). Pe "europeana". Inainte de Podu Iloaiei copilul vrea sa faca pipi. Chiar la intrare in "oras" trag pe dreapta si roata dreapta cade intr-un sant acoperit cu vegetatie, chiar la marginea soselei. A durat cel putin o ora pana am gasit pe cineva sa ma scoata de acolo. Daca aveam 4x4 iesieam imediat. Crede-ma ca noaptea nu opreste nimeni, absolul nimeni sa te ajute (bine, nici ziua cateodata). Si uite, pe vreme buna si in plina "civilizatie" am avut doua ore de necaz. ................................................... Cat despre "locuri mai putin umblate" pot spune ca uneori 2 metri de noroi te pot desparti de o excursie frumoasa. De ce sa o ratez? PS. Navara si L200 parca n-ar fi trebuit sa fie pe lista ![]() -------------------------------- De acord cu tine, cu cele 2 idei puse in bold mai sus ... (cel putin) chestiile astea doua le-am patit si eu de citeva ori bune ... concluzia mea: daca tot isi ia cineva Duster de pilda sau QQ sau Yeti sau SX4 sau altceva de genul, macar sa aiba parte de 4x4 ![]() ![]() (si sunt si muuult mai ieftine) |
--------------------
Toyota
Corolla
D4D Excellence Dacia Duster (again) Duster 1.6 16v 4x4 ... made in "Sparta" :))
|
|
vimp |
![]()
Post
#261
|
Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 25 October 04 From: Bacau ![]() |
Fiecare se intinde cat ii e plapuma
![]() |
--------------------
Renault/Dacia
Clio Symbol/Duster
2003/2010 1.6 4x4 Dacia Duster 1.6, Laureate, 2010
Renault Clio Symbol 1.4 8V, Expression, 2003 |
|
PaulT |
![]()
Post
#262
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vimp @ 2 Apr 2011, 13:18) Lasand satira deoparte cred ca multi din cei care tanjesc dupa 4x4 ar lua ceva din clasa din care ai enumerat tu, daca ar avea posibilitatea ![]() Daca te mai uiti o data pe postul meu vei vedea ca nu ma refer nici pe departe la aventuri cu copii pe vreme proasta. Si am sa iti dau un simplu contraexemplu din propria experienta din categoria "in cele 5% din drumuri ai o situatie cand 4x4 de scoate din problema si nu ramai.... cu 2 copii mici in masina blocat pentru ore intregi": Ma deplasam, de nevoie, la Iasi, intr-o seara de toamna, cu copilul (unicul pe atunci). Pe "europeana". Inainte de Podu Iloaiei copilul vrea sa faca pipi. Chiar la intrare in "oras" trag pe dreapta si roata dreapta cade intr-un sant acoperit cu vegetatie, chiar la marginea soselei. A durat cel putin o ora pana am gasit pe cineva sa ma scoata de acolo. Daca aveam 4x4 iesieam imediat. Crede-ma ca noaptea nu opreste nimeni, absolul nimeni sa te ajute (bine, nici ziua cateodata). Si uite, pe vreme buna si in plina "civilizatie" am avut doua ore de necaz. Sigur, este un caz izolat dar nu irepetabil. Mai ales in conditiile in care sper sa ma mut la casa, pe de o parte, si ca parintii nostri sunt mai batrani si au nevoie de o "atentie" sporita iar deplasarile la "tari" se vor indesi, uneori fiind urgente care nu tin cont de vreme - as putea si aici sa iti dau exemple din propria experienta dar intram prea mult in chestiuni ce nu este cazul a fi puse pe forum. Cat despre "locuri mai putin umblate" pot spune ca uneori 2 metri de noroi te pot desparti de o excursie frumoasa. De ce sa o ratez? PS. Navara si L200 parca n-ar fi trebuit sa fie pe lista ![]() Imi asum procentajul mic de satira ![]() ![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#263
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Mi se pare anormal sa iei SUV cu tractiune 4x2 fiindca mai consuma 0,1l/100km sau ca nu ai nevoie de integrala ca mergi 95% din timp pe asfalt. Eu o consider auto-pacaleala in toata regula, adica vreau SUV dar nu am nevoie de 4x4. Ia-ti atunci un Logan, e mai ieftin, consuma mai putin, si tot cam aia face.
Chestia cu SUV 4x2 e ca si cum ai zice ca mai buna e femeia gonflabila pentru ca tace din gura si nu cere de mancare si nici bani, ca oricum sex faci doar cateva minute pe zi si daca esti si beat, plasticul se simte doar la inceput . Ma rog, mai mult sau mai putin ![]() Diferenta dintre 4x4 si 4x2 e de la cer la pamant, pe zapada iesi din orice troian cu anvelopele de iarna, chiar daca te impotmolesti, dai inapoi si intri in forta pana iesi pe partea cealalta. Mai poti merge la padure fara grija ca te prinde ploaia si te milogesti de X sau Y sa te scoata din noroi, plus ca ajungi in locuri inaccesibile lu` alde Marlanu`manelist, lucru valabil si la munte. Daca iesi putin in offroad cu ea, iarna sau vara, o sa vrei si a doua oara. Avantaj incontestabil 3 luni pe an cand in orice dimineata te poti trezi cu mormanul de zapada in parcare si ai sa vezi ca esti primul care ajunge la servici la caldurica si confortabil pe cand colegii inca mai alearga dupa autobuz/tramvai, si lista e lunga. Dar ai dezavantajul unui consum mai mare, viteze mai mici afara, stabilitate pe viraje mai mica decat la berline, si cost de achizitie mai mare. De ce sa accepti dezavantajele daca nu ai nevoie de 4x4? This post has been edited by D-Ice: 2 Apr 2011, 19:12 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
geocri |
![]()
Post
#264
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 20 March 11 ![]() |
Gata baieti m-am hotarat! Imi voi cumpara un T-34 de productie sovietica ca sa nu raman cu o roata blocata in sant si ca sa nu ma desparta de o excursie frumoasa 2 metrii de noroi!!!
Voi lucrati la marketing? Eu tot la parerea mea raman! 4x2 cu garda inalta este ideal pentru ceea ce am eu nevoie. Nu stiu cu ce masina a ramas colegul in sant se poate sa fi fost un Tico pentru ca si mie mi s-a intimplat odata demult. Iar excursiile cu masina pe munti tin de chestia aia "veche" care se numeau pe timpul meu "paltonari" adik veneau la munte in "excursie" cu paltonu` pe ei. De-a lungul timpului am avut si am condus multe 4x4 care m-au dezamagit. Unele prin consum altele prin performante ca sa nu mai spun la altele prin asa zisul ESP. Daca ar fi sa luam in discutie ESP-ul si din ce motive a fost el pus pe masini cautati istoria Mercedes-ului A Klasse. Iar daca vrei sa-ti iei o masina de urcat muntii iti iei un offroad nu un SUV. Parca asta am inteles ca e clasa Dusterului. NU? This post has been edited by geocri: 3 Apr 2011, 20:51 |
--------------------
Dacia
Duster
2011
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#265
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
Dacă tot se sugerează Duster cu tracțiunea 4Ś2 pentru garda la sol sporită, de ce Duster și nu Stepway? Pentru spațiu … Logan MCV, iar în restul cazurilor Logan.
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
geocri |
![]()
Post
#266
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 20 March 11 ![]() |
Pentru ca dupa mine (nu vreau sa supar pe nimeni) gusturile nu se discuta. MCV in niciun caz = urat cu draci iar Stepway am luat in cosiderare si varianta asta dar dupa numarul de masini cumparate in Romania (putine) m-am ferit de modelul asta pentru simplul fapt ca la revinzare s-ar putea sa pierzi mult si poate nu o vei revinde usor. Eu ma gandesc si la viitor. Ca doar n-o sa raman cu Dusterul pe viata! Poate 4-5-6 ani si o marit. Acum ai inteles DE CE?
|
--------------------
Dacia
Duster
2011
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#267
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
QUOTE(vimp @ 2 Apr 2011, 10:48) Daca iti place sa vezi locuri mai putin umblate dar ai cei 2 copii cu tine si nu iti permiti luxul de a merge pe jos cu copii (+bagajele aferente) atunci se merita 4x4. Eu de asta am luat 4x4. faci abuz de chestia asta cu copii ai mai spus pe mai multe topicuri, a raspuns PaulT in postul de mai sus exact ce voiam sa scriu si eu. Tocmai ca ai copii ar trebuii sa fii mai prudent, ca tu ai un SUV chiar daca 4x4... |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#268
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Uite un film cu Duster 4x2 pus de Squirrel in topicul cu filme . Dupa cum se vede se descurca destul de bine si cu 4x2 .
|
--------------------
-
-
-
|
|
geocri |
![]()
Post
#269
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 20 March 11 ![]() |
Voi nu stiti pe unde am bagat eu Dacia 1310 prin `94. Cred ca Dakaru` era mic copil. Totul la o masina este sa fie echilibrata! Si atunci tractiunea pe fata face minuni! In `95 m-a mincat in f..d si mi-am luat un Opel Rekord cu tractiune pe spate!!! Fratilor, iarna imi puneam o bordura in portbagaj ca sa am cit de cit aderenta la sosea. Sa va povestesc o intimplare din 2005 cu un VW Sharan 4x4 tractiune integrala (auto) echipare la comanda motor 2.5 diesel ESP cumparat de nou de la (Porshe Rom) sper sa nu fie considerata reclama cu TDI toate rosii. Masina a costat o gramada de bani la timpul ala (vreo 37000 Euro) Era toamna prin Noiembrie si am plecat dimineata spre Titu pentru o afacere am plecat imbracat intr-un costum destul de lejer pentru ca erau in Bucuresti 10-12 grade. Impreuna cu mine era un angajat mai tinar avind nevoie de el la acea intilnire pentru demonstratia unui program. Spre ora 18 a inceput din senin sa ninga si temperatura a ajuns cam la -2 grade. Am luat-o din comoditate pe o "scurtatura" ca sa nu fie aglomeratie. Spre orele 18.30 iesisem din Titu si eram pe punctul de a o lua pe acel DN (nu stiu pe unde m-a bagat baiatul ala ca zicea el ca stie) La 18.45 incepuse viscolul de nu mai vedeam la 5 m in fata si eu nu mai puteam controla masina (4x4 + ESP) se formase gheata pe jos si derapam de ma gaseau dracii! Am uitat sa precizez ca aveam cauciucuri Michellin all season cu azot inauntru. Din cauza cauciucurilor (azotului) aveam senzatia ca conduceam o masina Fred Flinstone cu cauciucuri de piatra (azotul inghetase ca dracu) care nu aveau nici cea mai mica aderenta. Pe scurt nu mai puteam circula in siguranta cu o viteza mai mare de 10 km/ora. Am ajuns cu chiu cu vai in jurul orei 21.30 in Bucuresti pe o distanta de 60-70 km deci in 3 ore. Nu vreti sa stiti cum m-am simtit in orele alea om in toata firea profesionist, cu vreo 500.000 de km la bord si cu masina noua 4x4 Esp (responsabil de atitia bani dati). Eram nadusit tot injuram toti producatorii de 4x4 si Esp din lume. Dupa un an m-am angajat undeva unde aveam ca masina de serviciu Ford Ranger cu care am facut intr-un an vreo 50.000. V-am povestit astea ca sa nu credeti ca sint un afon care nu stie ce vorbeste. Printre masini 4x4 am condus urmatoarele Hilux, L200, Ranger, Allrad (allroad), Sharan si altele. Prin meseria mea am participat la inundati, ingheturi, urcari pe munte, inzapeziri etc...astept sa ma comentati...si sa contestati de ce alegerea mea este 4x2...
|
--------------------
Dacia
Duster
2011
|
|
silviuf42 |
![]()
Post
#270
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 5 September 10 From: Berceni, Bucuresti, Romania ![]() |
QUOTE(nicku01 @ 31 Mar 2010, 19:04) inclusiv la benzinare turbo ai cuplu mare la turatii mici....cuplu maxim de la 2000-2300 rpm. smeceria ii turbina nu carburantul.... Cred ca faci o confuzie. Turbina este antrenata de gazele din esapament, deci, intr-o prima faza, ai nevoie de un suficient flux de gaze pentru a forma presiunea in turbina. Dar ca sa faci asta ai nevoie de suficienta ardere in motor, adica de o anumita turatie, de obicei peste 2000 rpm. Cuplul motor la turatii scazute (adica de la 0 rpm in acest caz) ti-l da un compresor mecanic, care este antrenat direct prin cureaua de distributie. Intervalul pe care il specifici tu (2000-2300) nu este turatie scazuta. Modelul 4x2 este la fel de bun ca si 4x4, bineinteles ca merita. Acum, cred ca fiecare poate decide daca are sau nu nevoie de 4x4, parerea mea e ca merita in ciuda unui pret cu 1800 de euro mai mare (coroborat cu un consum putin mai mare si o cutie de viteze mai scurta). Atentie la 4x2: nu are scut de metal, va puteti trezi ca spargeti baia de ulei, asa ca pentru drumurile astea va recomand sa il montati. This post has been edited by silviuf42: 5 Apr 2011, 09:17 |
--------------------
Dacia
Duster
2010, 4x4, 1.5 dCi, Laureate
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 02:10 |