DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 5 6 7 8 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> nu-mi acorda garantia, probleme sandero

slaiciprian
post 23 Mar 2010, 12:41
Post #181


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




Morala, daca pana acum mergem la asigurator cu placa "asa am gasit-o in parcare",
de'acum aceeasi placa si la garantie.
Parca ei cum pun discul cu "asa face toate"


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusWsW
post 23 Mar 2010, 14:08
Post #182


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 9 May 04




Hai sa imi dau cu parerea in legatura cu trasul masinii pt a o porni.
Iarna asta, pe ger rau, fara zapada in spatele blocului, un vecin ma roaga sa il trag sa o porneasca, un logan 1.4. BUN
Leg sufa si il trag roata blocului, incet, 2 ture de bloc, fara sa porneasca...ciudat nu?
pai hai sa vedeti cum de nu a pornit, ca ma saturasem sa o trag printre blocuri...
OMUL, sofer de douaj da ani, baga trapta 1 lua piciorul de pe ambreiaj si invarteam motorul tragand-o , cu contactul pe prima pozitie...cum sa porneasca!?!?!?!?
ii spun ca nu e bine...el-las ca stiu io, am carnet d'atatia ani!
a pus contactu unde trebuia si iar prin cartier cu golanul in oglinda
OHA-nimic
i-am zis, omule, las-o sa ia viteza si ridici putin, mai repede ce-i drepat, piciorul de pe ambreiaj si o sa porneasca, apoi il apesi la loc...nu va zic cum a luat piciorul de pe ambreiaj...m-a lipit pe mine de volan...-n-a pornit...
El suparat, ca merge el cu a mea si sa -io pornesc eu...foarte suparat ca ma cred destept. I-am zis sa si-o porneasca singur si sa faca cum i-am spus....
si acum sa revenim
Daca sunt multi asa, care fac trebi d'astea cum sa nu se rupa cine stie ce?
SA ma iertati, nu ma cred destept, e de bun simt, sau o fi plecat omul cu motorul bocna si piesele in motor inghetate tun si i-a dat in gura ca sa se incalzeasca domne troaca, mi se pare logic. Sincer, eu pana nu merge 10 minute la relati iarna cand e ger si 5 min vara, nu plec nicaieri. Nu ma intereseaza ce zice nimeni, nici fabricantul. Sa nu-mi ziceti mie ca urca uleiul din baie intr-o secunda la toate piesele, mai ales cand e stata 2 zile, si in turatie se unge imediat. Accelerand-o sau plecand imediat cu masina, inseamna automat rotatii mai multe cu ungere putina...asta e la mintea cocosului. Pt mine e sanatos sa se incalzeasca catusi de putin si apoi plecat cu masina. Asta e parerea mea. o zi buna


--------------------
Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 23 Mar 2010, 16:14
Post #183


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




citind patania colegului ma intrebam daca si la dci fac la fel in frina de motor naughty.gif nedumerire.gif sau doar la benzinare ? ma insel ?

este vorba de k7j. nu am auzit nimic apropo de k9k (bine, aici se pare ca au alte probleme).

This post has been edited by george_scala_2004: 23 Mar 2010, 16:31


--------------------
... ... ...
“The old world is dying and the new world struggles to be born: now is the time of monsters.”
- Antonio Gramsci.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
namidee
post 23 Mar 2010, 17:55
Post #184


Membru autentic


Group: Members
Posts: 418
Joined: 19 September 08
From: Frankfurt




@MariusWsW: Din cate stiu eu, uzura cea mai mare la motor se intampla cand motorul e rece. Evident, se incalzeste cel mai greu cand e la relanti pe motiv de ture mai putine. Modul meu: pornesc imediat, dar pana cand se incalzeste nu prea trec de 3000 ture (nici nu-l subturez).

On: Am citit toate comentariile de pe topic si cred ca pana la urma Klaus are dreptate: Dacia nu defineste in carnetul de intretinere ce e aia utilizare necorespunzatoare, nu scriu la cel turatie nu se face frana de motor, teoretic sunt buni de plata. Din pacate prea putini ii dau in judecata sa-si vada masina reparata pe garantie...


--------------------
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirciulik
post 23 Mar 2010, 20:44
Post #185


Membru autentic


Group: Members
Posts: 378
Joined: 11 March 06
From: Galati




Acum un an am vazut la antena 1 o emisiune auto...in care testau frana de motor. Din ce imi amintesc masinile folosite erau un subaru forester si inca una tot "break" volvo s60 sau un audi a6 allroad.

Modul lor de testare era inedit. Accelera pana la 70 apoi ii dadea treapta 1. Efectiv rotile fata se blocau, se audea scartait de cauciuc pentru o fractiune de secunda...apoi masina incetinea pana la oprire. Din imagini am observat multe frane de acest gen (nu doar una).

Prezentatorul ne spunea si ne arata cum motorul sare de 7000 ture....dupa care scade pana la relanti.

Daca la o emisiune auto au franat atat de violent pe asfalt uscat....ma indoiesc ca initiatorul topicului nostru ar fi stricat ceva cu o frana de motor de la 4000 ture...si mai ales pe un drum alunecos (zapada, gheata). Deasemeni nici cauciucurile la -25 grade...nu au o compozitie prea moale.


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUGEN2008
post 24 Mar 2010, 12:35
Post #186


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.889
Joined: 19 August 08
From: Brasov




acum pui si tu cuvintele allroad , subaru , volvo si audi in aceeasi propozitie cu dacia , te intelegeam cu un citroen , albea , fabia , fiesta , chevrolet ceva mai apropiat. Sunt convins ca si cu loganu baga multi frane de motor aiurea gen dus a 4-a la maxim si in loc de a 5-a sa dea a 3-a si altele asemanatoare si nu se intampla nimic , asa a fost sa fie...


--------------------
LOGAN LAUREATE 2006
La omu sarac nici boii nu trag !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 24 Mar 2010, 21:08
Post #187


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




einstein! hai sa vedem: poti schimba treptele de viteza fara sa calci ambreiajul? evident, cu motorul pornit.
Pe urma, care ar fi rolul sincronului la schimbarea treptei de viteza?

Si nu in ultimul rand: care sunt rolurile ambreiajului? (aici ma refer in special la rolul de a proteja ansamblul motor cutie de viteze de suprasarcini si socuri).

Sunt de acord cu tine ca uneori, problema poate fi imputata utilizarii gresite. Stiu un caz in care, un individ posesor de papuc, cara saci de ciment cu varf si indesat. Dupa vreo 2 luni, apare cu harbul la service sa ii inlocuiasca pe garantie puntea spate ca s-a deformat. Aici e clar ca nu e problema de garantie, deoarece in manual scrie clar sarcina maxima autorizata. Nu poti spune: nu am stiut domle cat poate cara.
Referitor la cazul actual, nu scrie nicaieri si nici nu se explica, cum se schimba "corect" treptele de viteza. De asemenea, nu poti cumpla cutia de viteze in mod necorespunzator datorita acelor sincroane. Sper ca nu gresesc.


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quick
post 24 Mar 2010, 23:02
Post #188


Membru autentic


Group: Members
Posts: 996
Joined: 13 April 07
From: bistrita




dupa mine ie clar un defect de fabricatie a acelei pene.
prostia i ca initiatorul topicului lea spus ca a facut o frana de motor mai violenta, sper ca din discutile noastre pe aci posesori de dacia sa se destepte si in probleme de garanti sa nu le dea prea multe detali celor care constata defectul, deaia sunt constatatori si experti sa isi dea seama ce sa intamplat cu masina.
eu zic ca in judecata ar fi un caz foarte usor de castigat atata timp cat a cedat o piesa din motor care normal in aproape orice mod de functionare nu are voie sa se rupa, mai repede sare cureaua cativa dinti mai repede se rupe cureaua decat sa se rupa pana.

dar nici de judecata nu prea se poate vorbi si ei stiu ca sunt putini cei care i dau in judecata, pt ca o judecata cere timp bani si nervi de otel la romani care lucreza ca nebuni de dim pana seara cu salar de mizerie si cu rate la banca numai de procese nu le arde, si ei stiu asta.

ie pacat ca nu stiu sa isi respecte clienti.(ma rog unele servisuri)


--------------------
dacia super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp /suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurentiu.vincze
post 28 Mar 2010, 22:29
Post #189


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 28 May 09
From: Arad




Oricum clientul a fost pacalit de catre service. Daca tacea din gura era de vina pana.
Mi se pare aberant sa nu poti face "in orice stil vrei" frana de motor. Daca cobori serpentine ce faci ? Stai cu piciorul pe frana pana ia foc masina ?
La fel si cu pornirea motorului prin impingerea masinii. Ce naiba, demarorul nu acelasi lucru face ? Invarte volantul in alt sens ........, nici pomeneala.
Sunt motoare din coaja de ou de gaina.
Si noi suntem de vina ca nu stim sa ne aparam drepturile !


--------------------
Dacia Logan DCI 85 CP 2007 Prestige - AR19LAU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 30 Mar 2010, 00:36
Post #190


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




QUOTE(laurentiu.vincze @ 28 Mar 2010, 21:29)
La fel si cu pornirea motorului prin impingerea masinii. Ce naiba, demarorul nu acelasi lucru face ? Invarte volantul in alt sens ........, nici pomeneala.
Sunt motoare din coaja de ou de gaina.


Dacia aia veche o puteai porni pentru ca scanteia la bujii o dadea ruptorul-distibuitor care era antrenat mecanic. Insa la masinile noi scanteia o da calculatorul masinii si daca nu ai curent nu ai nici scanteie si poti sa impingi la ea pana maine. Apoi la Daciile vechi aveai distributie pe lant care prelua multe socuri, iar la astea noi este pe curea care sare la socuri.

Nu am citit tot topicul insa nu stiu daca a luat cineva in considerare si contractarea acelei pene de la temparatura scazuta. Poate a aparut un joc foarte mic si in frana de motor a cedat. Este o supozitie !

Oricum, vorba multora de aici, daca, virgula, colegul nostru nu ne-a mintit cu ipotezele, problema lui era clar de garantie, insa magarii de la Dacia-Renault sunt de cacao si nu ai ce sa faci. Asa este peste tot in lume, majoritatea serviciilor in perioada de garantie sunt refuzate din diferite motive, iar aceste motive te fac sa crezi ca cei de la service au de-a face cu cretini si nu cu oameni care stiu ceea ce inseamna o masina !

This post has been edited by adrian_c: 30 Mar 2010, 00:38


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 30 Mar 2010, 00:59
Post #191


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




QUOTE(adrian_c @ 30 Mar 2010, 01:36)
[...] nu stiu daca a luat cineva in considerare si contractarea acelei pene de la temparatura scazuta. Poate a aparut un joc foarte mic si in frana de motor a cedat. Este o supozitie !
*


Este o supozitie demna de bula smile.gif !


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUGEN2008
post 30 Mar 2010, 07:56
Post #192


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.889
Joined: 19 August 08
From: Brasov




radmasa.gif


--------------------
LOGAN LAUREATE 2006
La omu sarac nici boii nu trag !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_c
post 31 Mar 2010, 15:20
Post #193


Membru actionand in sectorul privat


Group: Members
Posts: 453
Joined: 14 November 04
From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia




QUOTE(paul_p @ 29 Mar 2010, 23:59)
Este o supozitie demna de bula smile.gif !
*



Bai baieti, nu radeti, ca eu acum lucrez la un proiect despre RBI (Risk Based Inspection) si o cauza "mica" poate avea efecte devastatoare. laugh.gif Asa si aici, un rahat de pana a nenorocit tot motorul.


--------------------
Dacia Solenza Scala xx.09.2004 - DB-05-xxx
Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurentiu.vincze
post 31 Mar 2010, 22:50
Post #194


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 28 May 09
From: Arad




Da, aici ai mare dreptate ! O chestie mica poate duce la "accidente" destul de grave !


--------------------
Dacia Logan DCI 85 CP 2007 Prestige - AR19LAU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 5 Apr 2010, 11:36
Post #195


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Acum am citit si eu prima oara topicul si am ramas afis, nu am crezut pana acum ca un motor considerat fiabil se poate strica de la asa ceva.
Si eu am patit ceva asemanator, chiar cand era in rodaj a condus un pic sotia si pe la 80 a bagat din greseala in a 2-a in loc de a 4-a, dar n-a patit nimic nici cutia nici motorul. Si la mine a fost tot iarna, pe la vreo -15 grade, veneam din Borsec.
Bafta cu problema, sper sa rezolvi, din pacate nu te pot ajuta cu sfaturi.. sad.gif


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 5 Apr 2010, 15:47
Post #196


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




nu stiu cat de bine e realizat motorul la logan /sandero , dar eu anul trecut aveam 150 pe bord era vreo 2 noaptea si din gresala am bagat a 2-a sa lasat cu scarturi pe sosea etc ,dar masina nu a patit nimik am crezut ca zboara motorul de la loc ,oboseala isi spunea cuvantul ,nu vreau sa mai repet acea chestie turometrul a ajuns la capat instantaneu si sotile au mers taras noroc,ca am apasat ambreiajul


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_spanu
post 29 Dec 2010, 16:40
Post #197


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 12 April 10




toti cei din service-uri sunt niste nenorociti. nu vor sa acorde garantie din diferite motive.
m-am plimbat la 3 service-uri dealeri dacia: slatina(olt) sibiu, medias si niciunul nu a dorit sa imi acorde garantia pentru mai multe defecte.
majoritatea posesorilor de sandero stiu despre problema casetei de directie care troncane in viraje. mi s-a schimbat odata la dealerul din slatina, a mers bine 2000 km apoi a inceput sa troncane din nou. am revenit la service si mi-au zis ca nu pot sa mi-o schimbe inca odata. am mers si la celelalte service-uri, unde dupa 3-4 ore (la fiecare service )de teste mi-au spus ca nu gasesc care e problema, excluzand din start ipoteza casetei de directie. au constatat troncanitul insa nu pot sa isi dea seama cauza. am probleme cu termostatul. a ramas blocat pe deschis. numai daca o turez si merg sportiv temperatura lichidului de racire urca la 4 liniutze.in rest merg cu motorul rece(2 liniute) aproximativ 60 grade. in loc de 80-90 la cat ar trebui sa stea motorul. nu maii spun ca exfolierea volanului s-a produs din cauza ca imi transpira mainile.o scuza patetica. stima si ..NU VA CUMPARATI DACIA!!!


--------------------
Renault Laguna Initiale Paris 2.0 DCI 173 cp CVA 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 29 Dec 2010, 21:56
Post #198


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Altul cu caseta de directie...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_spanu
post 29 Dec 2010, 22:53
Post #199


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 12 April 10




si nici nu ai idee cati mai suntem...majoritatea care au volan reglabil pe inaltime au si probleme cu caseta. numai ca putin isi dau seama. majoritatea posesorilor de sandero ori au condus doar 1310 inainte, ori sunt femei care nu realizeaza troncanitul.


--------------------
Renault Laguna Initiale Paris 2.0 DCI 173 cp CVA 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 30 Dec 2010, 09:31
Post #200


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Mai sa fie ori novici ori nepriceputi, uite eu am lgn ph2 si nu am problema asta.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUGEN2008
post 3 Jan 2011, 10:13
Post #201


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.889
Joined: 19 August 08
From: Brasov




caseta e aceeasi la logan de cand s-a lansat iar coloana reglabila pe inaltime nu are nici o legatura cu bataile casetei . Poate chiar nu ai nimerit service-ul potrivit si judeci gresit marca.


--------------------
LOGAN LAUREATE 2006
La omu sarac nici boii nu trag !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuscond
post 3 Jan 2011, 19:29
Post #202


Membru incomod


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 3 November 05
From: Bucuresti




Bate caseta si la logan ph1, dar "e zgomot tehnologic", bleah...
Acu' depinde cit de mofturos esti...


--------------------
dacia Logan dizăl - B52
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_spanu
post 3 Jan 2011, 20:24
Post #203


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 12 April 10




zgomot tehnologic?????
cum mama naiba la pasat din 2002 dupa 500 000km, cum la logan cu 150 000km, octavia din 2007 cu 250 000km nu se aude niciun "zgomot tehnologic"???si astea sunt masinile cu care m-am tras de multe ori!

eugen2008@ am luat legatura si cu cineva din franta care a lucrat pt renault. sa stii ca problema cu caseta e arhicunoscuta la mioveni, care nestiind ce sa ii faca au trimis solicitarea in Franta. acum asteapta sa le trimita aia rezolvarea. numai ca de 1 an tot asteapta. si iti spun eu ca are legatura cu coloana. pentru ca asta distruge caseta de directie. unghiul sub care cade coloana de directie, pe caseta de directie nu a fost gandit.(asta e raspunsul pe care mi la dat varul meu care a lucrat pana acum 2 ani la renault in Franta)


--------------------
Renault Laguna Initiale Paris 2.0 DCI 173 cp CVA 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUGEN2008
post 4 Jan 2011, 09:01
Post #204


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.889
Joined: 19 August 08
From: Brasov




nu contest treaba cu unghiul , daca e bun sau nu , cert e ca bate caseta cand dai cu roata in denivelare nu cand dai cu podul palmei in volan deci tind sa cred ca problema vine de jos in sus. Plus ca sunt martori carora li s-a schimbat caseta si a batut din prima , nu cred ca putea coloana sa distruga caseta de la prima proba de drum.


--------------------
LOGAN LAUREATE 2006
La omu sarac nici boii nu trag !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 4 Jan 2011, 23:53
Post #205


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(ramsen @ 10 Oct 2010, 15:46)
sa stii ca problema e arhicunoscuta la mioveni, care nestiind ce sa ii faca au trimis solicitarea in Franta. acum asteapta sa le trimita aia rezolvarea. numai ca de 1 an tot asteapta.

la fel si cu problema de pornire la motoarele de 1,2 16V Euro4 de pe Symbol/Sandero/Clio


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbitzy
post 29 Jan 2011, 11:39
Post #206


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 22 May 08




ma bag si eu in seama dupa un an doar pentru ca mi-am luat cateva minute din viata sa citesc 7 pagini biggrin.gif, cu toate ca intrebarea care o pun s-ar putea sa fie considerata prosteasca. Se poate afla de undeva forta maxima de intindere a curelei de transmisie si momentul de forfecare al penei? Ca daca se poate si momentul de forfecare este mai mare decat la curea e simplu de descoperit daca e defect de fabricatie sau proasta utolizare.

Iar despre discutiile astea cu datul garantiei dupa declaratia clientului ... cred ca un inginer mecanic sau orice mecanic mai experimentat il poate face pe un simplu posesor auto sa creada ca greseala a fost a lui in exploatare. De asta s-au inventat toate caietele si regulile alea de care vorbiti voi. Mi s-ar parea o masura de bun simt asta cu darea garantiei dupa declaratii daca s-ar introduce obligatoriu in examenul auto ceva examene de la facultatea de mecanica unde te invata din alea cu proprietatile pieselor a materialelor, a diverselor aliaje si comportarea lor la diverse conditii de mediu si de exploatare precum si dimensionarea tuturor pieselor si ansamblurilor din motor. Cred ca este logig (cel putin din punctul meu de vedere) ca daca nu-mi spui ca nu trebuie sa turez motorul peste x turatii la o temperatura mai mica de x grade (ca sa stiu sa-mi pun dimineata un termometru in buzunar) nu-mi poti imputa un defect produs din cauza asta.

<span class='edit'>29 Jan 2011, 14:02:</span>
numai ce mi-am dat seama ca de fapt caietele si regulile ale a de care se vorbea mai sus nu sunt facute nici pentru firma constructoare nici pentru consumatori ci pentru a judecatori:
- firma serioasa, defect in/in afara garantiei, consumator serios = pace si voie buna;
- firma serioasa, defect in garantie, consumator pretentios = judecator;
- firma serioasa, defect in afara garantiei, consumator neserios = judecator;
- firma neserioasa, defect in garantie, consumator serios = judecator;
- firma neserioasa, defect in/in afara garantiei, consumator nestiutor = 1-0 firma

This post has been edited by cbitzy: 29 Jan 2011, 14:02


--------------------
dacia 1310 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinXp
post 18 Mar 2012, 00:48
Post #207


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 30 June 05




In astfel de situatii ambreiajul este cel mai chinuit, este veriga slaba si va patina la socuri puternice (preiau arcurile cat pot, apoi incepe patinarea...).

Ambreiajul e gandit pentru un anumit cuplu, la zmucituri puternice se depasesc aceste forte si va patina (exact ca un ambreiaj subdimensionat/uzat)... tocmai ca sa protejeze cutia/motorul/planetarele.
Daca e defect la ambreiaj atunci poate fi vina ta, altfel din punctul meu de vedere : ii dadeam in judecata cu daune morale/materiale... zeci de mii de euro ca asa nu se mai poate.

Asta e parerea mea.


--------------------
DACIA LOGAN Prestige 1.6 16v Dec2008 - B97GCT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 18 Mar 2012, 13:59
Post #208


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(SorinXp @ 18 Mar 2012, 00:48)
Ambreiajul e gandit pentru un anumit cuplu,  la zmucituri puternice se depasesc aceste forte si va patina (exact ca un ambreiaj subdimensionat/uzat)... tocmai ca sa protejeze cutia/motorul/planetarele.

daca vii cu o astfel de replica la tiuningaretii din spatele blocului, risti sa-ti dea in cap cu ranga..... sad.gif
pai ce facem aici, speriem viitorii / posibilii clienti de cheap-tiuning? laugh.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Club12TRS
post 3 May 2012, 11:05
Post #209


Coupe Maniac


Group: Members
Posts: 300
Joined: 14 February 09
From: Bucuresti




Clar defect de fabricatie / piesa rebut.
Desi multi se incapataneaza sa creada ca pornitul masinii prin impingere sau tractare rupe cureaua, adevarul este ca nu. Cand impingi masina, cutia de viteze invarte arborele cotit, nu arborele cu came.
Pt cei ce nu stiu cum arata o distributie, detaliez:
pinionul arborelui cotit are jumatate numarul de dinti fata de arborele cu came (exemplu: arbore cotit 25 dinti, arbore cu came 50). Asta este similar cu transmisia de la bicicleta - foaie mica si pinion mare, dai usor la pedale si urci lejer.
In timpul mersului, arborele cotit actioneaza arborele cu came, niciodata invers. Avand in vedere ca, la pornire prin impingere, cutia de viteze invarte tot arborele motor, putem spune ca functionarea motorului este aceeasi. Asta ar fi una.
Alt exemplu destul de concludent: eu am avut Oltcit - motor boxer, distributie cu 2 curele. Doua, nu una! Masina a fost cumparata de tatal meu, de noua, in 1988. Multi stiu ca Oltcit-ul, daca era pus la punct, pornea la manivela. Masina aia a vazut porniri prin impingere garla, din cauza benzinei proaste, niciodata n-a sarit de la punct, n-a rupt curea, n-a avut nici o treaba.
Clar defect de fabricatie / piesa rebut! Sunt o gramada de soferi antitalent, care merg cu masina ca si cu roaba. Asta ar insemna sa se faca stiva de motoare crapate in Service-uri.
Gigelu' in cauza trebuia sa faca cum am facut eu la dacia Colentina: amenintare cu tigania locala pe stilul "C**e, s'tem in Colentina, va baga baietii in pungi si v-arunca-n rau". Si mie mi-au schimbat un motor intreg, nu distributie si supape.


--------------------
Alfa 145T.Spark / Citroen Saxo / Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS - B xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 3 May 2012, 20:27
Post #210


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Pornitul impins sau tractat POATE provoca nu ruperea curelei ci saltul curelei peste dintii rolei axului cu came. Acum depinde de norocul fiecaruia, tie nu ti-a sarit distributia de la punct, la altii da.


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 5 6 7 8 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th July 2025 - 21:07
Forum Renault