DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> nu-mi acorda garantia, probleme sandero

einstein1984
post 17 Mar 2010, 16:49
Post #121


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.619
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE
Nu e permis ca un mecanism de distributie sa cada la 20+ K Km iar vina sa fie proasta exploatare.

Si cine esti tu sa spui asta? Mai era unul pe renault.ro care a dat 1-a la 80 la ora si se mira de ce nu i se plateste garantia la motor.
Pompele de injectie de afara erau inlocuite daca carburantul din rezervor era bun. Daca nu nu.
QUOTE
cand motorul e rece scade mai greu in turatii pana ajunge la temperatura optim
Cum durerea mea ramane ala turat daca clapeta de acceleratie e inchisa? Ca inchidera ei e controlata de un arc, nu de calculator sau vreun termistor. Tre sa se incinga arcu?

This post has been edited by einstein1984: 17 Mar 2010, 16:50


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafiozzo
post 17 Mar 2010, 17:04
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 17 May 07
From: .::Cluj::.




auzi nenea einstein , ia dute pornesteti motoru cand e rece si acelereazo pana in 3000 si vezi ca nu scade asa repede in turatii ca si cand e cald motoru + ca erau si -28 de grade deci cand a dat din a 4a in a 3a , nu a apucat sa ajunga turatia la relantiu , la aia m am referit

This post has been edited by mafiozzo: 17 Mar 2010, 17:05


--------------------
Ex : Supernova 2001 Opel Astra G CC 2003 Coupe
Now : Mondeo 2007 Limuzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtenSion
post 17 Mar 2010, 17:23
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.260
Joined: 10 January 05




Imi place ca ne stim ca un popor de tepuitori samd, dar voi chiar credeti ca motorul de nou s-a stricat de unul singur fara sa ii faca nimeni nimic, cum spune initiatorul.

Dupa ce l-ati luat la intrebari si-a amintit un lucru total irelevant, atat de irelevant ca nici n-a fost mentionat in primul post, cum ca a schimbat viteza cam aiurea. Daca ii spuneati ca sigur asta nu e cauza, pariez ca isi mai amintea ca a facut ceva, dar ceva ce sa nu fie 100% vina lui. Ciudat ca si-a amintit sa mentioneze ca erau -28 de grade -spera ca asta sa justifice problema-, dar de socul puternic de la retrogradare si-a amintit doar peste jumatate de pagina de postari "intrebatoare".

Cam ciudat, spun eu, toata "aminteala" asta.

Iar "tepuit in perioada de garantie" ce are trecut sub avatar nu da impresia a unui om de buna credinta preocupat de rezolvarea problemei ci bate spre altceva.

This post has been edited by eXtenSion: 17 Mar 2010, 17:27


--------------------
facebook groups e mult mai naspa decat un forum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 17 Mar 2010, 17:39
Post #124


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Si totusi eu nu inteleg cum dracu' s-a facut pana zob si cureaua a ramas intreaga. Chiar nu mai conteaza (pentru acest lucru!) daca a fost sau nu "exploatare necorespunzatoare". Un semn de intrebare ramane .


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 17 Mar 2010, 20:08
Post #125


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.619
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




O curea proasta se rupe singura si exploatata normal. O curea prost montata pica in maxim 1000 km de exploatare normala.
Extension, multumesc pentru rezumat, nu reuseam sa fiu asa concis.
mafiozo, cand e frig ralantiul e la 1300 rpm. De la 4000 la 1300 scade la fel de repde si cand e cald si cand e rece, ca nu are ce sa-l mentina turat si nici inertia motorului nu se scchimba, ba chiar are un ulei vascos care-l incetineste.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 17 Mar 2010, 20:19
Post #126


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 17 Mar 2010, 20:08)
O curea proasta se rupe singura si exploatata normal. O curea prost montata pica in maxim 1000 km de exploatare normala.
...
*


Pai aia era ideea, in mod normal cureaua trebuia sa cedeze inaintea penei, parerea mea!
Cat e de firesc sa se intample invers? unsure.gif


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 18 Mar 2010, 01:04
Post #127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




vad ca de cind va certati tot nu ati ajuns la o concluzie , am citit topicul de la iceput si dupa stiinta mea am si eu o intrebare
din ce se face o pana de genul ala?
din plastic
din lemn
din otel
sau din c**at
de s-a dus asa usor
ca daca as fi fost eu in locul celui ce a patit asta muream cu ei de git , chiar asa sa fie sa nu poata face nimic cu un avocat si o expertiza tehnica


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 18 Mar 2010, 11:36
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




QUOTE(eXtenSion @ 17 Mar 2010, 18:23)
Imi place ca ne stim ca un popor de tepuitori samd, dar voi chiar credeti ca motorul de nou s-a stricat de unul singur fara sa ii faca nimeni nimic, cum spune initiatorul.

Dupa ce l-ati luat la intrebari si-a amintit un lucru total irelevant, atat de irelevant ca nici n-a fost mentionat in primul post, cum ca a schimbat viteza cam aiurea.


Si unde vezi tu schimbare aiurea de viteza? Tu nu ai schimbat niciodata din viteza 4 in 3? Sau tu nu folosesti frana de motor?


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabylzr
post 18 Mar 2010, 13:58
Post #129


membru autentic


Group: Members
Posts: 598
Joined: 7 October 06
From: MANGALIA




Dar tu de unde stii ca nu este cum zici eXtenSion si initiatorul nu spune tot ? daca tot se raspunde cu intrebare .


--------------------
Skoda Octavia 2, ex logan laureate 1,5 dci/2006 1,6/2005 - CT------
Forza Steaua
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 18 Mar 2010, 14:04
Post #130


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.619
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(BZN @ 17 Mar 2010, 21:19)
Pai aia era ideea, in mod normal cureaua trebuia sa cedeze inaintea penei, parerea mea!
Cat e de firesc sa se intample invers? unsure.gif
*


Parerea mea e ca acea curea e elatica, mai si sar dintii de pe pinioane, pana nu are de ales decat sa se rupa.
Eu zic ca in situatia data nu e exclusa situatia unui soc care a provocat problema. Soc care nu intra in conditiile de garantie.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 18 Mar 2010, 14:31
Post #131


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 18 Mar 2010, 14:04)
...  Eu zic ca in situatia data nu e exclusa situatia unui soc care a provocat problema. Soc care nu intra in conditiile de garantie.
*


Eu n-am zis asta, nici pe departe...
Doar ca nu mi se pare normal ca o curea sa fie mai tare decat o pana.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 18 Mar 2010, 14:47
Post #132


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.619
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




PAi tocmai, ca una e elastica si ailalta nu.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 18 Mar 2010, 17:00
Post #133


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




QUOTE(dandee @ 15 Mar 2010, 23:15)
adica ce sa inteleg ca daca vreau sa-mi i-au un sandel e mai bun unul de afara???
*




daca esti in botosani si numesti suceava "afara", atunci da.
multi de aici fug de xandor, dealerul local dacia.
normal ca masina e aceeasi si aici si acolo, dar faima proasta a dealerului s-e rasfrange si asupra masinilor.


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
derski
post 18 Mar 2010, 18:07
Post #134


tepuit in perioada de garantie


Group: Members
Posts: 43
Joined: 30 January 10




QUOTE(eXtenSion @ 17 Mar 2010, 17:23)
Imi place ca ne stim ca un popor de tepuitori samd, dar voi chiar credeti ca motorul de nou s-a stricat de unul singur fara sa ii faca nimeni nimic, cum spune initiatorul.

Dupa ce l-ati luat la intrebari si-a amintit un lucru total irelevant, atat de irelevant ca nici n-a fost mentionat in primul post, cum ca a schimbat viteza cam aiurea. Daca ii spuneati ca sigur asta nu e cauza, pariez ca isi mai amintea ca a facut ceva, dar ceva ce sa nu fie 100% vina lui. Ciudat ca si-a amintit sa mentioneze ca erau -28 de grade -spera ca asta sa justifice problema-, dar de socul puternic de la retrogradare si-a amintit doar peste jumatate de pagina de postari "intrebatoare".

Cam ciudat, spun eu, toata "aminteala" asta.

Iar "tepuit in perioada de garantie" ce are trecut sub avatar nu da impresia a unui om de buna credinta preocupat de rezolvarea problemei ci bate spre altceva.
*


Stimate membru "eXtenSion", cam ce crezi tu ca a generat socul care sa rupa pana si unde am zis eu ca "mi-am mai amintit de ceva"? Si cam ce interese oculte pot avea eu sa spun asa ceva? Totodata, daca citeai topicul observai ca am cerut sfatul celor de pe forum care poate s-au confruntat cu asa ceva. Ai tu impresia ca ma ajuta cu ceva ceea ce ai scris in postul tau? Atata timp cat nu ai fost cu mine sa vezi ce s-a intamplat poti ori sa ma crezi pe cuvant ori sa nu ma bagi in seama. S-au poate tii partea cuiva din moment ce am postat numele service-ului la care am dus masina desi nu a fost cu scopul de a-i face antireclama ci doar am citat raspunsul primit de la vocea clientului.


--------------------
dacia sandero 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUGEN2008
post 19 Mar 2010, 13:06
Post #135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.889
Joined: 19 August 08
From: Brasov




pana una alta ce te-ai mai hotarat? Te apuci sa o repari? Platesti expertiza si mergi mai departe prin instanta? sau?


--------------------
LOGAN LAUREATE 2006
La omu sarac nici boii nu trag !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan_B
post 19 Mar 2010, 15:35
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 390
Joined: 16 July 02




QUOTE(einstein1984 @ 18 Mar 2010, 16:04)
Parerea mea e ca acea curea e elatica, mai si sar dintii de pe pinioane, pana nu are de ales decat sa se rupa.
  Eu zic ca in situatia data nu e exclusa situatia unui soc care a provocat problema. Soc care nu intra in conditiile de garantie.
*




Parerea ta e complet... proasta. Ca de altfel multe alte remarci pe care le mai faci pe aici.

Da, cureaua e elastica (ca altfel cum s-ar indoi, duuuuh???) dar modulul de elasticitate pe directie longitudinala e f. mare.

Halal de tine daca tu crezi ca "mai si sar dintii". Nu comentez, ca nu am pt cine.

Cat despre modul in care tratati problema, mi-e cam nu stiu cum sa va spun. Vine cineva care are o masina cu motorul zob, in garantie, dintr-o cauza GREU imputabila proastei exploatari. NU exista dovezi ca omul chiar si-a batut joc de masina si motor.

Ii reprosati ca minte. Ii mai spuneti ca nu e credibil pt ca-si expune problema ca prim post - Ar fi mai credibil daca avea 10000 de posturi??? De ce?

In final, i se reproseaza ca si-a pus sub avatar ca a fost inselat. Ma intreb cum ati reactiona voi, cei ce emiteti astfel de afirmatii, daca vi s-ar intampla asa ceva??? Cred ca poate, la fel. V-ar durea.


19 Mar 2010, 17:42:
QUOTE(einstein1984 @ 17 Mar 2010, 18:49)
Si cine esti tu sa spui asta? [...]

Pompele de injectie de afara erau inlocuite daca carburantul din rezervor era bun. Daca nu nu.
*



Eu - sunt inginer, am ceva experienta, daca o sa te uiti la tutoriale o sa vezi unul de-al meu despre schimbarea distributiei (de vreo 3-4 ani, poate mai mult). Sunt primul care a pus bord Logan pe DSN, si tot primul din clubul asta care s-a conectat la calculatorul masinii folosind hard si soft facut de mine.

Intrebarea e... tu cine esti? Esti si impertinent, si cam arogant si totalmente nepregatit? E o singura cauza pt aceste efecte... Nick-ul l-ai luat ca sa compenseze, nu? smile.gif

Ai senzatia cumva ca nesimtirea iti asigura vreun loc in fata? Doar la lada de gunoi, dragul meu. Comporta-te in continuare asa, si continua sa-ti definesti mitocania.

Apropos de a doua afirmatie, vino cu dovezi.



This post has been edited by Stefan_B: 19 Mar 2010, 15:42


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 19 Mar 2010, 16:49
Post #137


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.619
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Cu manifestari din astea cred ca ai nevoie de un forum separat sa-ti cuprinda egoul ala mare.
Cativa membri ai forumului stiu ce fac eu si de ce spun ce spun mai sus. Si te asigur ca ce zic eu si zice si vocea clientului, de fiecare data.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 19 Mar 2010, 16:59
Post #138


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 19 Mar 2010, 16:49)
Cativa membri ai forumului stiu ce fac eu si de ce spun ce spun mai sus.
deci: radmasa.gif
QUOTE(einstein1984 @ 19 Mar 2010, 16:49)
Si te asigur ca ce zic eu si zice si vocea clientului, de fiecare data.
*
Deci: radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 19 Mar 2010, 18:35
Post #139


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.619
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Sau in alta ordine de idei, eu sunt dintre aia care refuza garanțiile motoarelor maltratate.
Orice diagnostic incepe de la o discutie cu clientul. Si daca clientul zice: "i-am dat 4000 rpm in frana de motor cu motorul rece la -28 de grade" e si normal sa acuzi utilizarea proasta si nu un defect de fabricatie.
Daca zicea: " i-am dat cheie si asteptand sa se incalzeasaca a facut poc" altul putea fi rezultatul.
Dar ma rog, din moment ce eu nu-mi gletuiesc singur peretii ca sa dau sfaturi inginerilor constructori, nu prea ma pricep si nu vad prea multe motoare cu supape infipte in pistoane.
In orice caz, sper sa va cheme ca expert la proces in caz ca vrea banii inapoi de la Dacia.

This post has been edited by einstein1984: 19 Mar 2010, 18:55


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 19 Mar 2010, 19:07
Post #140


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 19 Mar 2010, 18:35)
Si daca clientul zice: "i-am dat 4000 rpm in frana de motor cu motorul rece la -28 de grade" e si normal sa acuzi utilizarea proasta si nu un defect de fabricatie.
*

Si as putea intreba, pe ce texte din caietul de intretinere/utilizare/garantie ti-ai baza notiunea de "utilizare proasta"?
Scrie in acele carticele ca nu ai voie cand e motorul mai rece de -15℃ sa turezi motorul la 4000 rpm si sa retrogradezi in treapta inferioara?
Defineste Dacia in vreuna din acele carticele notiunea de "utilizare necorespunzatoare"?
Si intrebarea de baraj: daca e asa de periculos la temperatura aia sa o turezi asa si apoi sa retrogradezi, de ce nu a bagat dacia o limitare de turatie la temepratura aia? Ca e posibil foarte simplu. De unde deduc eu ca ori nu este periculos si d-aia nu a bagat, ori vrea sa insele clientii si, stiind ca ar fi periculos, o lasa asa si nu avertizeaza ca sa-i scoata din garantie cand se intampla evenimentul
Doresti sa incadrez juridic atitudinea dacia? Ca as putea sa guiț si un articol din codul penal, nu doar din legislatia de protectie a consumatorului.
Auzi tu, utilizare proasta...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 19 Mar 2010, 19:15
Post #141


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




@klaus
Dar a fost destul de clar:
QUOTE(einstein1984 @ 19 Mar 2010, 18:35)
Orice diagnostic incepe de la o discutie cu clientul.
*

Restul (garantie, legi etc) nu mai conteaza, i-a tremurat clientului vocea, ADIO garantie.
By Dacia.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 19 Mar 2010, 19:20
Post #142


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Faptul ca a cedat pana si nu cureaua, ma face sa cred ca a fost viciu de fabricatie.
Ca a fost sau nu "utilizare proasta", pentru mine conteaza mai putin.

This post has been edited by BZN: 19 Mar 2010, 19:21


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 19 Mar 2010, 19:22
Post #143


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.619
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Mestere vijelie, garantia acopera defecte de fabricatie sau montaj, nu greșeli de utilizare. Cand clientul recunoaste greseala, ce garantie vrei sa-i mai dai?
BZN, daca ceda in utilizare normala, aveai dreptate. In conditiile date in schimb e alta poveste.

This post has been edited by einstein1984: 19 Mar 2010, 19:23


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 19 Mar 2010, 19:23
Post #144


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Clientul tb sa semneze pe undeva sau ramane cum ati vorbit?


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 19 Mar 2010, 19:25
Post #145


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.619
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Se numeste comanda de reparatie si e semnata de receptioner si client.

This post has been edited by einstein1984: 19 Mar 2010, 19:25


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 19 Mar 2010, 19:38
Post #146


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Deci treaba e clara, garantia se acorda pe vorbe, nu pe prevederi legale si avertizari prealabile scrise facute in caietele de utilizare (ca sa le spun asa la toate).
Ne-am linistit acum, stim care trebuie sa fie atitudinea. E chestie de "clonț"


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandee
post 19 Mar 2010, 20:46
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 13 January 09




Restul (garantie, legi etc) nu mai conteaza, i-a tremurat clientului vocea, ADIO garantie.
By Dacia.



prea tare tongue.gif


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
derski
post 19 Mar 2010, 21:19
Post #148


tepuit in perioada de garantie


Group: Members
Posts: 43
Joined: 30 January 10




Si uite asa discutiile in contradictoriu vor continua la nesfarsit. In alta ordine de idei daca ar fi "sa-i dai in gusa" la o masina cea mai potrivita perioada nu e cea de garantie? Nu ca gata eu as fi facut asta sa-mi testez masina in conditii extreme dar daca rezista in perioada de garantie ai toate sansele sa te tina mult si bine iar daca nu cei de la firma ar trebui sa ti-o repare. Am scris si mai inainte ca am reparat masina dar nu v-am spus ca atunci cand am fost cu mecanicul in probe a bagat viteza a 2-a nu a 3-a la 80 km/h si am crezut ca s-a sticat din nou pentru ca asta chiar a fost o frana de motor puternica dar surpriza:nu s-a intamplat asa. Eu unul daca eram la volan nu as fi facut asta in momentele alea si in conjunctura in care eram atunci dar el a facut-o si m-a asigurat ca nu se rupe nimic daca totul e in regula si la locul lui. Acuma ziceti voi, a fost defect de fabricatie, afost de vina frigul ori daca nu cele doua coraborat. Sau poate sunt eu dobitoc si nu stiu sa conduc desi am permis de 15 ani si mi-a trecut de mult cu viteza, condusul sportiv sau mai stiu eu ce liniute. Cat despre dat in judecata imi dau seama (dupa sfaturile unor membri si moderatori carora le si multumesc) ca e cam tarziu acuma plus ca posibilitatile mele financiare in acest moment sunt limitate si apoi am vazut un topic pe acest forum unde un posesor de sandero avea probleme mult mai mari decat mine si i-a dat in judecata si nu a rezolvat nimic inca .


--------------------
dacia sandero 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUGEN2008
post 20 Mar 2010, 10:15
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.889
Joined: 19 August 08
From: Brasov




klaus sa stii ca in realitate asa e : "garantia se acorda pe vorbe" , am intalnit un proprietar de facelift 1,4 cu GPL care din motive inca necunoscute a tras masina cu o sufa improvizata , a rupt pana de la distributie , a indoit pana pinionului de pe arborele cotit (starea curelei nu am retinut-o) si a indoit supapele, omul s-a prezentat la garantie intrigat ca loganul e cea mai proasta masina, l-au intrebat la receptie cum s-a intamplat si a spus cu seninatate in glas ca a tras-o desi cunoastem majoritatea recomandarea de a nu efectua astfel de manevre la masinule cu distributie pe curea. La receptia auto in service sufa statea mandra la locul ei ravasita prin portbagaj si capota de spate avea vreo 20 de degete imprimate , semne clare de impins masina probabil asta inainte de a o trage la sufa. Mentionez ca masina a fost adusa de dacia asistenta deci sufa nu a folosit pentru aducerea auto acasa sau mutarea lui din moment ce auto a fost ridicat de la locul incidentului. S-au facut poze, s-au facut raportari pe la uzina care bineinteles au degenerat in refuzul categoric de inlocuire pe garantie. Pai si atunci garantia nu se acorda si pe vorbe? Daca-l ducea capul pe omul nostru sa ascunda sufa si sa stearga urmele de pe capota si sa spuna ca s-a intamplat in timp ce rula linistit cu 80 la ora intr-a 4-a nu dadea batai de ca aiurea tuturor? Ar fii stat toti prietenii lui la bere sa dicute ce proasta e masina , ce degeaba e garantia etc. , ar mai fii convins si ei la randul lor pe altii si uite asa din "priceperea" unuia ajung altii sa-si faca impresii gresite despre un produs si despre serviciile oferite. Rog autorul topicului sa nu se supere , nu e nici o aluzie sau insinuare la patania lui.


--------------------
LOGAN LAUREATE 2006
La omu sarac nici boii nu trag !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 20 Mar 2010, 15:43
Post #150


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.619
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Nah, daca intreba inainte sa ajunga masina in service, afla si el ce sa declare. Acum insa e cam tarziu.
klaus, de ce crezi tu Renault insista sa se inregistreze textual plangerea client?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th July 2025 - 21:05
Forum Renault